- iPhone topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Garmin Venu X1 - vékony, virtuóz, váltságíjas
- Mindenki Z Fold7-et akar
- Telekom mobilszolgáltatások
- Redmi Note 10S - egy a sok közül
- One mobilszolgáltatások
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Magisk
- Kirakatba tette a Google a Pixel 10-eket
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
Aktív témák
-
Varlaisaran
senior tag
válasz
dízelracer #42559 üzenetére
Pedig van hangulata, főleg a 2T trabiknak
Elgondolkodtam most egy ideig milyen az az autó, amit nem kell bütykölni, 15 év körli, 100ba kerül, plusz némi presztizse is van...
-
Mercutio_
félisten
válasz
dízelracer #42557 üzenetére
Felejtős
Egyrészt az egész konstrukció gáz, másrészt én piszkosul nem akarok bütykölni, és az X.-ediken lakom, tehát nincs kertecske ahová donort toljak tárolni, az erkélyen meg nem fér elNapfénysüti: Haver most vett 200-ért egy szép állapotú twingót
Baráti/ismerősi körben szerintem vannak ilyen asszonynak boltbajárós 15 éves kiskocsik amit se idejük, se türelmük a neten hirdetni, hanem inkább odaadják picit olcsóbban olyan embernek, akit ismernek. Én se engednék be mindenféle neppert meg egyéb kétes alakot a lakásomba, ezért nem hirdetném első körben és főleg nem használtautón és hasonló helyeken.
OFF: Pláza T-pontban épp karotta szórakoztatta mellettem az ügyfeles csajt, szvsz tuti, hogy bele se túrt a hajába reggel ébredés után
-
válasz
dízelracer #42531 üzenetére
Teljesen igazat adok neked. Én is vonattal-busszal járok reggelente és este haza. Mégis csak olcsóbb mint autóba beülni, felmenni 60km-t, azután este még 60km-t hazavezetni ezzel a 360ft-s benzinnel.
-
gerg0
aktív tag
válasz
dízelracer #42531 üzenetére
"Sehol nem kell 10-15percnél többet várni"
Ezt cáfolnám! Itt az utolsó kerületben a 166-os napközben 8 óra után félóránként, este 7 után és hétvégén pedig már csak óránként jár és nincs más busz a kerület azon részein, ahol ez a busz jár és még így is egyre többször van hogy kimaradnak buszok, előbb indulnak mert a sofőrnek sietős... -
Varlaisaran
senior tag
válasz
dízelracer #42508 üzenetére
Mert mondjuk szereti a kettesgolfot, és konkrétan azzal érzi jól magát
Nem tudom miért érthetetlen dolog ez. Olyasmi, mint számomra az, amikor mittudomén, mondjuk egy matizra, vagy vigyorgós pözsora azt mondják hogy szép. Én meg ezeket nem tudom megérteni
-
VR6-Fan
veterán
válasz
dízelracer #42484 üzenetére
goóóff 1-2-3 és társainál egy váltó csere nem olyan angy művészet kell egy krova készlet egy villás kulcs készlet meg 6lapú imbusz v egy csillag (féltengely csavarok), meg egy közepes kalapács és egy pár bak.
de út mentén cseréljen váltót meg kuplungot az akinek hét anyja van
jah két óra alatt lazán meg lehet enni egy váltó-kuplung cserét két embernek. -
Varlaisaran
senior tag
válasz
dízelracer #42484 üzenetére
Értelek. Inkább általánosságra értettem, nem pedig mindenkire vonatkoztatva, ezt hozzá is szerettem volna tenni; ezért is jeleztem, hogy meddő a vita, mert láttam ilyen esetet én is, bár hozzáteszem vért izzadva csináltunk hárman, de szö szerint árokparton (szükséghelyzet volt). Én ugy érzem, a kollega hozászólása arra irányult, hogy mindez mostohább körülmények között is sokkal gördülékenyebben kivitelezhető régi vasaknál, azok egyszerü, általában logikus felépitésük miatt.
Estére az egyik autó ment, a másik pedig vontatásra kész állapotban volt.
ui. Ha az előzőekben nyersen fogalmaztam volna, szorrika. Nem személyes, csak pár gondolat...
-
Vamp
senior tag
válasz
dízelracer #42474 üzenetére
Lassan eljutunk oda, hogy akinek szempont az, hogy otthon szerelje a szarját, az hülye
-
AMD Power
titán
válasz
dízelracer #42448 üzenetére
Igen picit vicces árban vannak.
-
Rick4
félisten
válasz
dízelracer #42424 üzenetére
Én tisztában vagyok vele, mire képes, nem is várok tőle semmit...más fényezi...
-
MZsoltee
veterán
válasz
dízelracer #42408 üzenetére
Mondhatni egyszerű mint a faék.
Akkor a polo lenne az én autó, mondjuk kicsit kicsinek tűnik 190cm magas vagyok. -
MZsoltee
veterán
válasz
dízelracer #42405 üzenetére
Nem gáz egy 10 éves dízelt megvenni? Nem értek az autókhoz, de mindenki azt mondogatja, hogy sokkal precízebb szerkezet a dízelmotor mint a benzines, így gondolom könyebben tönkre is megy...
-
SpeedR
őstag
válasz
dízelracer #42393 üzenetére
Sejtettem, hogy ez a helyzet.
runner 125
Van ám, mivel teljesen átálltak a CR-re. Én inkább ilyet vennék PD helyett. Mennyi az árkeret? -
hobizoli
nagyúr
válasz
dízelracer #42369 üzenetére
"Pártunk" és nemzetünk bölcs vezérének hála amúgy ez a benizinár
-
hobizoli
nagyúr
válasz
dízelracer #42369 üzenetére
Ááá a gáz az robbanik.
Amugy meg az eladas is penzbe kerul az uj auto utan futkarozas meg az atirasa es leszervizelese is, abbol meg mar majdnem kijon ez, de a 2/3-a tuti
-
hobizoli
nagyúr
válasz
dízelracer #42295 üzenetére
Ezt is megveszik.
-
zoo8800
veterán
válasz
dízelracer #42283 üzenetére
Kapott hengerenkénti befecsit. Ennyi
-
DeadMeat
nagyúr
válasz
dízelracer #42280 üzenetére
De legalább a világbú kimegy az a motor
-
Khelben
nagyúr
válasz
dízelracer #42219 üzenetére
Szerinted kívülről az autó aljára függesztett műanyag benzintank mennyivel erősebb vagy biztonságosabb?
Pl. annyival, hogy kívül van? Vagy annyival, hogy nincs benne X bar túlnyomás?
-
Atomgeszi
nagyúr
válasz
dízelracer #42219 üzenetére
Semmivel. Igazad van persze.
Csak sok filmet néztem, meg ugye amit az ember nem lát attól nem fél.
Viszont ez a carina jobb lenne mint egy swift, csak ehhez még kéne 250k.
-
Atomgeszi
nagyúr
válasz
dízelracer #42211 üzenetére
Az a nagy tartály csak bennem kelt mindig egy is félelmet?
Amúgy hallottam ma valakitől, hogy a műszakin nem mennek át a gázos autók mert, hogy 10 évente cserélni kell a tartályt meg ilyenek. Mi ebből az igaz? És hogy kell tankolni egy ilyen gázos autót?
-
Tuningeren1
csendes tag
válasz
dízelracer #42208 üzenetére
Ezzel én is tisztában vagyok. Nem nekem kell az autó ugyhogy az már nem az én problémám.
Esetleg vmi építő jellegű kritika ? Mit ajánlanál ? Mindenképp dízel kéne mert elég sokat fog futni. -
tomcsi23
veterán
válasz
dízelracer #42183 üzenetére
Ez inkább a nagyon jól sikerült optikai tuning.
-
Khelben
nagyúr
válasz
dízelracer #42161 üzenetére
Azt nem tudom, de akkoriban (2002-es) ez típushiba volt és szinte mindegyik láncos VW motoron előjött. Nekem 300k a lánc csereperiódusa...
-
Khelben
nagyúr
válasz
dízelracer #42159 üzenetére
szerintem még nincs benne 60.
-
!Overdose!
őstag
válasz
dízelracer #42099 üzenetére
Persze, ez nem átlag autósnak való. Legalábbis 18 évesen már nem. Nem sokra mész vele, ha 10 évig nem volt vele baj, ha minden nálad jön elő. Mellesleg egy tényleg jó Legend milla felett kezdődik, ami már tényleg a vicc kategóriát súrolja egy majd 20 éves japán autó esetében.
tomcsi: Ez nagyon nem stock és 5gen.
-
Rav3n02
senior tag
válasz
dízelracer #42099 üzenetére
-
!Overdose!
őstag
válasz
dízelracer #42095 üzenetére
A futásteljesítmény természetesen viccnek is rossz, de a felsőkategóriás autók között átlagon felüli a megbízhatósága. Ez talán abból is adódik, hogy általában a gyártók ezekbe az autókba dobálják bele a legújabb, de gyakran kiforratlan fejlesztéseket, viszont a Legendben nincs semmi különös. A legnagyobb hibaforrás az automata váltó, mindenképpen kerülném. A bontott alkatrészeknek nem vészes az áruk, az újak valószínűleg borsosabbak, de utángyártottba az sem lehet vészes. Ezek mellet természetesen egy öreg japán autó, tehát foglalkozni biztosan kell vele. Én nagyon szerettem még volt ismerősnek, elöl-hátul hatalmas hely van benne. Viszont ez az autó autópályázásra van kitalálva. Városban sokat eszik és túl nagy.
-
Khelben
nagyúr
válasz
dízelracer #42073 üzenetére
Ezért kell tdi-t venni. Azzal szépen lehet "tilitolizni" és nem kapsz szívrohamot a benzinkútnál sem.
Csak a szerelőnél
-
Kickass
őstag
válasz
dízelracer #42075 üzenetére
6K Ibizabol van 110 lovas dajzel?
-
Kickass
őstag
válasz
dízelracer #42073 üzenetére
na de 90 v. 110 lovas kojtoloval megse olyan
3.0 tadere meg nem mindenkinek fussa, ha meg okositod akkor ott ugyanugy be lehet szallni a szoporollerbe csak akkor nem benyara hanem masra koltod el a penzt
-
Winner_hun
félisten
válasz
dízelracer #42069 üzenetére
Az a CRX
-
Winner_hun
félisten
válasz
dízelracer #42066 üzenetére
Papír szerint 1095, egyszer le lett mérve de akkor volt benne ez-az, kb. valós a papírforma.
-
#16741888
törölt tag
válasz
dízelracer #42011 üzenetére
Nem rázott... cégautó, szóval simán kinézem hogy a flottakezelő valami levedlett feltuningolt szart tett rá... no mind1, én meg kinyírtam.
-
válasz
dízelracer #41981 üzenetére
Ezzel tisztaban vagyok, de a Citroen ezt teljesen mas szinten muveli: naluk nem neha es par modellre van kedvezmeny, ha mindig, a komplett kinalatra. Azok az u.n. listaarak olyan arak, amiket soha, semmikor nem kertek az autokert, egyetlen szerepuk van: az, hogy at lehessen huzni oket.
A realitasok szintjen ez az jelenti, hogy 2004-ben egy jol felszerelt, eros dizeles C5-ot uj autokent barmikor meg tudtal venni 6 millioert, Avensist meg soha. A "dizeles kozepkategorias hatmillioert" szures ebben az idoben ket darab autot dobott ki, Mazda 6-ot gyengecske motorral es nagyon alap felszereltseggel meg C5-ot, a 135 lovas 2.2-es HDi-vel es telerakva extrakkal. -
válasz
dízelracer #41975 üzenetére
"C5 SX 2.2 HDI (7.420.000Ft)"
Ez a listaár, ami a Citroennél teljesen virtuális dolog, mert mindig bazi nagy akció van (most is, ahogy elnéztem, a mostani modelleknél kb 800k "kedvezmény" van). Konkrét 2004. májusában kereken hatmillió volt az "akciós listaára" (vagyis ez volt az alkunál a nyitóár
).
Mondom, tudom, pont akkor pont ezt a szegmenst rendesen végignyálaztam és tényleg a C5 volt a legolcsóbb. -
lajafix
addikt
válasz
dízelracer #41958 üzenetére
a 2 autó teljesen más stílus, aki a francia kényelemhez szokott annak a skodáé sose lesz megfelelő.
Van egy 50 körüli kollegám C5össel, megértem hogy miért vette, valami hihetetlen ahogy a plüssfotel benyeli az embert s ahogy veszi a magyayr utakat, ahogy 'hajózik' vele a kollega. Tehát a 'jobb vétel' erősen egyéni szempontú. -
Kraptor
őstag
válasz
dízelracer #41962 üzenetére
Csak Japánon
Ha jól emlékszem pont a Németek voltak akik a Daciának az ilyen tesztjén csaltak egy kicsit, hogy felboruljon és rossznak mutassák be a kocsit
De tényleg nem értem miért a Citröenen lovagolunk itt ennyire
-
dovitt
csendes tag
válasz
dízelracer #41958 üzenetére
Ja. Más gyártó nem is tud 200 LE motort csinálni, csak a németek. Ugyanmáá. A C5-től meg egy kicsit szakadjál már el. A DSG meg ugyahogy van egy adag foss.
-
!Overdose!
őstag
válasz
dízelracer #41958 üzenetére
Shitroen
-
dovitt
csendes tag
válasz
dízelracer #41945 üzenetére
Akkó vegyél fócvagent. Senki nem mondta, hogy kötelező franciát venni.
-
Rick4
félisten
válasz
dízelracer #41896 üzenetére
jó, ha otthon egy 150es van, akkor tényleg jó alternatíva a 140es...
-
#16741888
törölt tag
válasz
dízelracer #41850 üzenetére
Én is VW felé húznék természetesen, de sajna csak Toyota, vagy Ford...
Octaviából már majdnem RS is kijönne, nekem az fullosan elég, nem kell akkora tank mint a Superb.
-
aero.
veterán
válasz
dízelracer #41850 üzenetére
Én is inkább a Superb-re szavaznék. 7 millióért Focus? Az hülyeség.
Vagy Octavia, erősebb benzinessel vagy dízellel.
-
Tuningeren1
csendes tag
válasz
dízelracer #41798 üzenetére
hát első gondolatom nekem is ez volt a srác felé.
Mondja hogy nem szeretne meg válni a sosekOpel-től. Szereti az igénytelenségét, és nem utolsósorban a fogyasztását.
Azt tudom hogy kapni bárhol, de tudtok valami oldalt ahol ezt meglehet nézni, és hogy milyen árban ?? -
tomcsi23
veterán
válasz
dízelracer #41772 üzenetére
Az mekkora.
710-es alkatrész. -
hobizoli
nagyúr
válasz
dízelracer #41723 üzenetére
Akkor a cerka utotte, mert abba 2 ev alatt belement kb ennyi, plusz meg mi minden lett volna javitando, amiket felsoroltam
-
Typhoon47
senior tag
válasz
dízelracer #41723 üzenetére
Cruel World....
-
hobizoli
nagyúr
válasz
dízelracer #41718 üzenetére
Ijet mutatok neked jurgenvagenbol is. Utana az alapjan is kb ezt mondanad mindre.
Ez a futoradiator dolog havercsavo 2gen CRX-ében is volt. De amugy soha nem romlott el allitolag, mert Honda.
Jo volt amikor beultunk es a kilelegzett paratol belulrol lefagyott az uveg, meg nem lattal ki kb semmit. Meg csinalva nem lett, igy adta el is 2 evvel kesobb (osszel)
Kesztyutarto ajto leszakadt, eros fekezeskor bejott a csomagterbol minden (2+2 ules), mert hatso ulespadot nem lehetett rogziteni a pozicioban, futomuve ugy szet volt, hogy szerelo kerdezte hogy az szilent ami tavaj is mar kesz volt, az ki lett-e cserleve. Gondolhatod...
A vezetoules femvaza eltort egy 75-80kg-s safjor alatt. (elotte meg egy plazacica csaje volt)
Kerekivekbnek korberohadt, de jobban mint vmi Ritmo vagy mk1Uno szokott, az meg lett csinaltatva
Meg a kupplungja 2x ment szet -komplett csere-, a vezermuszij nem elszakadt csak a beallt feszitogorgon surlodva felmelegedett ettol megnyult mert hat biiirgyjajez es 7000-nel kell valtani, atugrott vagy 10fogatNem veletlen kellett igy is vagy 4 honapig hirdetnie, mire eladta...vegul megvette egy regi ismerose, aki masfel eve egyszer ult benne annelkul, hogy akkor is kiprobalta volna vagy vmi amikor megvette. Egy igazi madar, raadasul 100k-val tobbert, mint amiert akkor volt hirdetve
Egyatalan ahhoz hogy el lehessen adni meg felrakni hirdetni, ra kelett tapsolni majdnem 200k-t (kb 8 eve azert az mas ertek volt), aztan igy sikerult eladni vegul 750k-ert. A hahu-n mar 650k-ert volt hirdetve akkor, de a vevo 2 hettel elotte nezte a hirdetest. Vmikor majusban lettek csonalva rola kepek a hirdeteshez, es oktober vegen kerult az uj tulajhoz
A 2 ev alatt amig nala volt "csak" 3-400k-t kellett rakoltenie es volt, ami meg sem lett javitva benne (a futes, ajtokarpitok ha erosebben behuztad az ajtot kijottek az ajtobol, e.ablak csak bal oldalt ment (nem gyari volt, utolagos), centralzar es a riaszto gameover, fekeztel beremegett az auto... szilentek egy resze volt csak kicserelve a DW futomuben, a telokbol szivargott az olaj)
-
Napfénysüti
nagyúr
válasz
dízelracer #41714 üzenetére
Tavriával ne rémisztgess senkit, azt még az ellenségemnek se kívánnám.
-
-Maci-
addikt
válasz
dízelracer #41696 üzenetére
Oké, persze. Egyértelmű, hogy nem azért lopták el, hogy ott furikázzanak vele a környéken!
Úgy vagyunk vele, hogy "talán még nem késő". Tegnap este lopták el és bár a részleteket én sem ismerem, de mivel pontos idő intervallumot ír, gyanítom, hogy már este kiderült a lopás ténye így a feljelentés is megtörtént.
Egyébként épp valamelyik nap volt hogy elloptak egy francia kocsit Pesten és fél napra rá megfogták az M5-ösön. A Nagykőrösin kavart kifele, mikor észrevették. Üldözték, majd nullásnál megfogta az árkot.
Szóval hátha! Na meg nem nagy fáradtság menet közben oda figyelni a sárga Fabiak-ra! -
VR6-Fan
veterán
válasz
dízelracer #41659 üzenetére
jó persze, de ezért kell szerelőt vinni
ha meg nem mennek bele, akkor már kell is köszöni szépen, ha elakarja adni illetve nincs vaj a füle mögött úgy is belemegy.
Zewa:1Z-s TDI-t.
-
Zewa
senior tag
válasz
dízelracer #41657 üzenetére
Persze valahol a használtató mindig zsákbamacska. DE kellő szakértelemmel és odafigyeléssel jelentősen lehet csökkenteni az esélyt nagy szívásokat.
Régi kocka Toledokkal van valakinek valami tapasztalata? 1.9TD/1.9TDI....?
-
VR6-Fan
veterán
válasz
dízelracer #41657 üzenetére
leveszem a nyomó csöveket kompressziót mérek, persze nem egy motorbontás, de 1-1 következtetést lelehet vonni.
-
trohak
csendes tag
válasz
dízelracer #41650 üzenetére
Igen Mercedes
Az nem ilyen közönséges hétköznapi járgány mint a FIAT
Ettől függetlenül mindegyikben visszatekerik, de azért gondolom én egy FIAT-ot nem kínlasztanak meg annyira hogy ilyen 3-400ezer km legyen benne -
válasz
dízelracer #41644 üzenetére
Jimny v Vitara? Azok személyautósabbak mint a pickupok és a Jimny még olcsó is.
-
Calogero
addikt
válasz
dízelracer #41628 üzenetére
Itt vannak többi szám adatok : [link]
-
morhange
tag
válasz
dízelracer #41630 üzenetére
Igen jól sejted, Izlandon fog szolgálatba állni
-
morhange
tag
válasz
dízelracer #41628 üzenetére
Új autóra 20-nál többet nem akarok költeni. Mivel nem használnám hosszútávra (csak nagyon ritkán) ezért nem kell sokat tudnia ami kényelmet illeti, szóval nem kell 6 lemezes cd lejátszó, se légkondi, se ilyen luxus szolgáltatás. Mivel magas autó kell a hó miatt ezért terepjáró kéne igen.
-
hobizoli
nagyúr
válasz
dízelracer #41551 üzenetére
"Kmora szerint", oszt az ki a rakot erdekel, aruld mar el? 60 felett minden kmora csak, mert egy nemzetkozi rendelet szerint direkt csalnia KELL.
90LE-s auto egyik se megy tobbet GPS szerint 180-185-nel, mikozben az ora 195-200-t mutat ekkor bennuk. Es erdekes mod a gyarto is a GPS szerinti verziot adja meg a doksikban, nem a kmorast.Amikor trafipax mer, ami egy hitelesitett muszer -es meg annak is van 1-2km/h-s tevedese-, akkor is megy szamolgatas, hogy hat 100-l mentem kmora szerint, az kb 95 a valosagban, amikor meg jon a vegsebesseggel arcolas, akkor meg hirtelen nem felfele csal az ora, aaaa, hanem ezer szazalekos pontossaguva valik, mi?
Aha... hat ki itt Munchausen, hm?Az meg, hogy egy 1.3-s akarmi naponta(!) jar igy uveghangon tobbszaz km-t ez megint eleg hiheto, hiszen ekkor mar ez is zabal vagy 18-20-t 100-n. Elmesz vele igy ~250km-t es hello egy teli tank benzinnek. Ezt megis ki a rak gyozi tankolni penzzel naponta?
-
dragonfx
veterán
válasz
dízelracer #41592 üzenetére
jo ne a8at hozzál tod e36om van.van nepfénytető de enm üveges sajnos.
mind1 én lehet bevállalom azt max beszopom.-ha bejön akkor meg happy.
majd bezsámolok ha meglesz. -
Bubu79
addikt
válasz
dízelracer #41594 üzenetére
Akksis zseblámpa töltésére a garázsban tökéletes - ha nincs villany az adott garázstelepen, arra tökéletes lenne, de arra, amire hirdetik...
-
Bubu79
addikt
válasz
dízelracer #41592 üzenetére
"Mondjuk egy felkapcsolva felejtett fényszórót ellát vagy épp télen az ülésfűtésre rásegít"
Azért ne taszigáljuk a hamis biztonságérzet ölelő karjaiba az autós kollégákat - egy ekkora felületű napelemből az életben nem húzol ki 100-150W-ot ( kétszer 50W a fényszóróknak+20-40W a helyzetjelzőknek ) fenntartó töltésre az akksi felé...
Földmívelő szemének elvakítása villanófény által
-
Rick4
félisten
válasz
dízelracer #41585 üzenetére
Csak nem kormányvédőnek akarsz ekkora gumit venni..
-
VR6-Fan
veterán
válasz
dízelracer #41559 üzenetére
jah igen az le is felejtettem
-
dovitt
csendes tag
válasz
dízelracer #41549 üzenetére
Hogy sem a yaris, sem ez az 1.2 -es tescoskosár nem megy 200-at az tuti. Talán szakadékban zuhanás közben, bár utána kellene számolni szabadesésben mekkora sebességet ér el.
-
dovitt
csendes tag
válasz
dízelracer #41546 üzenetére
Azt, hogy vizsgáltasd meg magad. Annak a 1.2 pdtádéji motornak rosszabb hangja van, mint a mopedautóban az 500cm3-is fünyirómotornak.
-
zsid
senior tag
válasz
dízelracer #41507 üzenetére
Váltóra semmit nem láttam a könyvben
-
DroneZ^
őstag
válasz
dízelracer #41492 üzenetére
én csak annyit tudok hogy 0-25évig van a hobbiauto kategoria. feltételek: vagy kultikus modell kell legyen, vagy egyedi, premium/limitált kategoria (gti vti coupe gsi vtr vts ... stbstb..), és éves tagságot kell fizetni, (rendes tagság 10e, pártolotagság 6e) 3000ccmig 44.900 évente. De a teljesitmény adó részéröl semmi hír. Nagybátyjám a nagy oldtimer őrült, mintha anno aztmondta volna hogy ha a klubbnál ezt a kedvezményes biztositást befizetted és érvényes más semmi nemkell rá költség, teljestitményadó sem. De erről semmit sem ír a honlap:
http://www.kedvezmenyesbiztositas.hu/
Vállalkozó kedvüek felhivhatják a klubbot és meginterjuvolhatják őket!
-
saguaro
tag
válasz
dízelracer #41489 üzenetére
Sokan lebeszéltek a Multitronicról, köztük olyan is, akinek most is az a kocsija van, amiben meghalt a váltó, 400-ért meg is csinálták neki.
Ebbe meg komplett vezérlés, turbó, minden volt cserélve, gumik is újak(téli-nyári alufelni garnitúra), még csak koccintva se volt, szóval meggyőzött.
Képek nem adják vissza, hogy milyen állapotban van, főleg, hogy ki lett azóta takarítva rendesen belül is, esős idő után ahogy kinézett a szőnyeg...Typhoon47: Nagyon remélem, hogy nem csak 130 van benne...
Sok ilyen autót hoznak be kintről, amiben 300-400.000 van, mobile.de-n láttam 500-600.000km-es példányokat is.Tuningeren1: Cabrio az nagyon jó dolog. De! Akkor jó, hogyha van egy akármilyen rendes, zárt autód(akár egy coupé is, ha nem kell a 4 ülés), vagy sedan, esetleg kombi, illetve mellette egy viszonylag fiatal cabrio, amit nyáron előveszel napsütésbe, nyaraláskor, stb. De mikor bezárul a tető, vagy nyitva marad, és közbe esik az eső, mert épp akkor romlik el a tető, akkor már nem olyan jó.
-
saguaro
tag
válasz
dízelracer #41481 üzenetére
Érdekes. Nekem a leggyorsabb oldal, rányomok a képre, és már be is töltött, 8mbit-es adsl-el...
V6 TDI.
-
Mr.Grincs
veterán
válasz
dízelracer #41451 üzenetére
Hát egen....Kijavítom őket és eladom. Nem hiába akrtam én Ford Mondejót
-
Tuningeren1
csendes tag
válasz
dízelracer #41331 üzenetére
Ilyenre gondolsz pontosan?? Mennyit fogyaszt az 1.2-es motor 100-on ??
-
hobizoli
nagyúr
válasz
dízelracer #41193 üzenetére
6-700lojje korul az S2-k is eldobjak idonkent, csak amig vmi kottro ojdit behozol szotyie osztrakiabol meg jurgenisztanbol alkatresznek, addig Evo-t nem annyira, leven eleve 8-10 evvel fiatalabbak, meg Evo-ban a proszto kivitelekben nem volt ez hajtas, az odinal meg de....
Schuszterek is cserelgettek szepen anno, RT-nek is megroggyant parszor, amire idaig eljutott -
hobizoli
nagyúr
válasz
dízelracer #41189 üzenetére
Azert Evo-k alol se 400LE-nel esik ki a hajtas, mert gyarilag is van/volt belole FQ400 is.
-
hobizoli
nagyúr
válasz
dízelracer #41182 üzenetére
Igen, hat ezt ugy kiintene utcan barmelyik zseka, mint a pinty, aztan lehetne is felvenni a szopoalarcot szepen
Kulonosebb nem is tartatna sokaig utolerni se, mert ha kicsit odalep neki akkor max 2km mulva kifogy belole a nafta, meg utcan leven nem is tud menni "normalisan" a gumik meg a forgalom miatt se.
Street legal gumival hiaba van ennyi ero, nincs tapadas, race gumikkal meg megzsanettozzak azonnal. Esoben meg egy kesz halal.
Nem jo ez sehogy se...Ezert tartom tobbre azt, amikor kimegy egy vki 1/4-re es egy olyan autoval indul, amiben vannak ulesek, van rendszama, eleve sajat erobol erkezik ki, utcai gumija van, bejon az utcarol a mindennapokbol, odaall es megy egy jo idot, es azt tudja 10x egymas utan is es akar esoben is tud menni. Sokkal nagyobb teljesitmeny ez, mint szetflexelt, szetmuanyagozott, hugyig hegyezett race gumis autoval menni egy ennel 2 seccel jobb idot, aminek n*402m-ben lehet szamolni az elettartamat, meg varni a jo idojarast ehhez.
Lasd az RT vagy a Boti S2-i. Azok mennek 11-s idot, es az "olyan", amit itt leirtam. Persze van ojan Audi is, ami megy 9-s idot is, de azt treller szallitja oda-vissza meg kb a Swiftnek is erosebb kasznija, es kb annyi koze van az utcai kocsi fogalmahoz, hogy hasonlit hozza az alakja es szinten 4 kereke van.
-
VR6-Fan
veterán
válasz
dízelracer #41180 üzenetére
no igen csak az audi az félig utcára épült a corvettel ellentétben, ott számít az élettartam is valamennyire.
de ha meleg levegőt is szívna be ott az egyedileg készített IC, az oxigén ihányra meg vizes befecsi.de számomra még mindig nem bizonyított miért is szívna be forró levegőt.
-
VR6-Fan
veterán
válasz
dízelracer #41173 üzenetére
-
Dare2Live
félisten
válasz
dízelracer #41024 üzenetére
A swift helyére beírhatod a többi márka nevét is. Mind jóval drágább mint a Dacia.
Yaris után mindig mellbe ver amikor 8-10-15milliós "luxus" kocsikkal megyek vhova. Utána kicsit rossz is beülni a Yarisba. Fapad. De amikor Dacia utána megyek vele akkor, baromi jó.
Melyik a jobb kocsi egy 7éves 1milliót ér Yaris vagy egy zsír új 2.5millios Dacia Sandero? Ferdítettem de ez nem kérdés. Ráadásul a Yaris sanszosan megbízhatobb is...
-
ABE
őstag
válasz
dízelracer #41026 üzenetére
A Sandero és a Logan kb. ugyanaz a színvonal. Pár évvel ezelőtt beültem a Loganba a szalonban, miközben vártam a Twingo műszakijára (ugye anyagminőségben az sem egy ász). Teljesen meggyőző volt annyiért az autó, simán bevállaltam volna. Aztán nemrégiben ismét bent voltam a szalonban, végigpróbálgattam az összes kiállított Renault-t, majd utánuk néztem meg a Sanderót. Na, az úgy eléggé lehangoló volt (főleg az új Megane után), ezért is mondtam, hogy nem mindegy, mi után ülsz bele, mihez hasonlítod. Amúgy nem szólom le, teljesen rendben van, ha valakinek nem kell a "csicsa". Talán a legracionálisabb választás az új autók között.
-
ABE
őstag
válasz
dízelracer #41024 üzenetére
A Daciának annyi a titka, hogy ne ülj előtte "rendes" autóban, és akkor nem zavar az igénytelensége.
-
Dare2Live
félisten
válasz
dízelracer #41006 üzenetére
Szerintem annyi történt, hogy nem adják olcsobban mint a konkurencia. "Viszont ennél a mostani Swiftnél már tényleg nehéz lenne magyarázatot találni, miért is kéne olcsóbban adni a többi kisautónál."
Amúgy vigyázz az ilyen összehasonlításokkal, jóhogy nem hoztad a Dacia Sanderot/Logant az 2misi miközben ugyanazt tudja mint a felsoroltak.?
-
VR6-Fan
veterán
válasz
dízelracer #41010 üzenetére
nem vonom a kétségbe a tulaj értelmi szintjét.
de elég komolyan fel lehet peckelni egy ilyen dedra-t ~300le-re ott viszont elég bitangul is mennek, ha nem is 3sec-et, de egy 7-est ellehet vele picsázni.
-
milomi
tag
válasz
dízelracer #41010 üzenetére
Úr istne .. köszi hogy ilyen ócska vasat akarnál rámsózni.. még hogy 3 sec alatt van 100 on.. ujj gumik.. LOL .. 7 es BMW -t lenyom , tiszta vicc.. 3 sec alatt még a Ferreri Enzót is oda verné
( szerintem aki ilyen szöveget mer irni egy ilyen oldalra.. szellemei korlátai nemteszik lehetővé hogy más módon érvényesülni tudjon.. ) az ilyen embertől még 1 db téglát sem vennék nem még AUTÓT ... akárhogy is nézem az autókat.. inkább veszek újra egy Astra GSI . természetessen 2.0 16 V motorral .. az előzőt is nagyon szerettem és tökéletes volt számomra minden szempontból .
-
tomcsi23
veterán
válasz
dízelracer #41010 üzenetére
Zsír, még egy 7-es bömbit is lenyomott.
Az extralista se piskóta, tényleg jó lenne milominak. -
hobizoli
nagyúr
válasz
dízelracer #41008 üzenetére
A tobbi is annyi lesz, mi a diffi? Mas a markajelzes az orran? Ugyanmar. Minden autot ma mar a beszallitok vackaibol raknak ossze, csak a ruha mas korulotte, ezt csinalja manapsag csak mar minden gyar maga, sajtolja a kasznit.
-
hobizoli
nagyúr
válasz
dízelracer #41006 üzenetére
Teged. Mast igen.
Ezek amiket fesoroltal ide a tipikus "fapad" kivitelek, a 70-80LE-s auto mai 1200kg-s bodekkal remek vetelek.
-
hobizoli
nagyúr
válasz
dízelracer #40996 üzenetére
A jelenlegi Swift-bol se a GS meg a 1.6Sport csucsmodell a bestseller-k. Amugy ennyi erovel meg kell nezni a tobbi gyarto csucsodellje mennyi es akkor maris nem is draga a Swift se. Megint mas kerdes, hogy pl Jazz-bol ami ittthon van az nem a csucsverzio ennyiert, ez csak itt az. Mert ami abbol a leg-leg, az az 1.5VTEC meg 4WD, azt eleve be se hoztak ide. Annak meg siman lenne 6M az ara attol ne felj, csak eladnanak belole kb 2-t egy evben
Az 1.6 16v VVT 125LE-s Swift Sport eddig is majdnem 4M volt egyebkent, es azert eleg sok futkoraszik belole az utakon, mert masbol nem nagyon kapsz ennyiert "jol" felszerelt ÉS sportos menetteljesitmenyu autot (0-100 x<9sec). Max Fijjattbó, de vannak begyepesedett agyuak, akikra elenken hatnak a 80-s evek legendaruimai meg 2009-10-ben is
-
Typhoon47
senior tag
válasz
dízelracer #40996 üzenetére
egyetértek, egy vicc ez az ár... és az a poén. hogy így is rengeteget fognak belőle eladni...
-
Alvin_ti4200
félisten
válasz
dízelracer #40996 üzenetére
Nyilván drága, ettől függetlenül még lehet jó autó. Ennyi pénzért én sem ezt venném ez egyértelmű.
VR6-Fan: gondolod, hogy csak a panelben élők vesznek 3-4 millióért autót? Az új Swiftet biztos nem fogják 0 forinttal elvinni, azt garantálom Neked (és ez jól is van így).
-
saguaro
tag
válasz
dízelracer #40996 üzenetére
6os Golf kerül ennyibe.
Egy Focus, Octavia, is jóval olcsóbb, J Astra is ezen az áron van.
Szánalom.
2.5M-t a fullextrás ér, annál többet 1ft-al sem. -
VR6-Fan
veterán
válasz
dízelracer #40996 üzenetére
a sok panel prolinak a stift
-
Typhoon47
senior tag
válasz
dízelracer #40983 üzenetére
ú b+, ne is mond... rengeteg ilyet látni mostanság erre felém.. full halvány zöld spoiler szörny régi fiat puntnyesz...fekete piros skoda 120as...full metál kék kispolák, mélyládával (!) okosítva, de úgy hogy az anyóson van a cucc beszerlve, hátra meg az erosítő bekúrva... így kb minden egyes bass ütemnél ugrik egyet a cucc előre-hátra-felfele.. -_-
-
Rick4
félisten
válasz
dízelracer #40983 üzenetére
a 2.-nál csodás az a direktszűrő, szívja is befelé a forró, de legalább oxigénmentes levegőt, hadd sz@rjon be minél hamarabb a motor...
Erre az 1.-nél meg már nem is mondok semmit:
Vin Diesel tett már rá ajánlatot a következő filmjéhez de komolytalan volt és elhajtottam, ezért kérem gumirokkerek és nagyon hozzáértők kíméljenek Tisztelettel: Miki Rourke
Talán olvassa a srác a csonticar-os szövegeket, de sajnos csak ennyi maradt meg a buksiban... -
tomcsi23
veterán
válasz
dízelracer #40983 üzenetére
A 2-ról azt hittem, mecsbox.
-
VR6-Fan
veterán
válasz
dízelracer #40964 üzenetére
13-14 lazán beveri az is
no meg kicsit érdekes az ilyen gépeknek a teljesítmény görbéjük, mondjuk azt hogy nem hajtás barát ahogy elszabadul a nyomatékna várjál racsing üzemmódba az enyém is bekapja a 18-at ilyen jól menne
-
milomi
tag
válasz
dízelracer #40962 üzenetére
ok benne is vagyok egy jó dizelbe ... mit javasolsz 1,5 milla alatt ? ami jó is és erős persze
-
VR6-Fan
veterán
válasz
dízelracer #40962 üzenetére
mert ha 5 meg 6k-nál szurkálod el a TDI-t 6litert eszik mi?
-
milomi
tag
válasz
dízelracer #40952 üzenetére
ami az üzemanyagon spóroltam.... +asszony kezébe nem adok egy 200 lovas autót főleg télre nem........
-
Arkar
aktív tag
válasz
dízelracer #40952 üzenetére
Akkor a 2.0HDi-m női autó?
vagy az má nem
+a sör is mer csak 5%-benne az alkohol, a férfi ital meg a Házi pálesz mer az 50fokos!
Aktív témák
- Gigabyte B760M Gaming DDR4 / 30 hónap Alza.hu garancia / Beszámítás OK!
- AKCIÓ!!! GAMER PC: RYZEN 5 4500-5600X +RX 6600/6700XT/6800/9060XT/9070/XT +16-64GB DDR4! GAR/SZÁMLA!
- MSI Z390-A PRO / Beszámítás OK!
- Gigabyte B550I Aorus PRO AX ITX / Beszámítás OK!
- Corsair Vengeance RGB Pro 2x8GB 3200MHz DDR4 kit / Beszámítás OK!
- MacBook Pro 16" M3 Pro 36GB 512GB Gar. SPACE BLACK
- Bomba ár! Fujitsu LifeBook U939x- i5-8GEN I 8GB I 256SSD I 13,3" FHD Touch I HDMI I Cam I W11 I Gari
- LG 48C4 - 48" OLED evo - 4K 144Hz - 0.1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync - HDMI 2.1 - A9 Gen7 CPU
- BESZÁMÍTÁS! Asus Maximus VIII Hero i7 6700K 16GB DDR4 512GB SSD RX 5700 XT 8GB Zalman i3 NEO 700W
- Extra olcsó! HP 230 Vezetéknélküli USB-s Billentyűzet
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest