- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- CMF Buds Pro 2 - feltekerheted a hangerőt
- iPhone topik
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Megjelent a Poco F7, eurós ára is van már
- Telekom mobilszolgáltatások
- One mobilszolgáltatások
- Vivo X200 Pro - a kétszázát!
- Mobil flották
- Okosóra és okoskiegészítő topik
-
Mobilarena
Remélem nem bánjátok, hogy megnyitom a Mass Effect 3 topikját. Már régóta tudjuk, hogy a játék trilógiának készül, de a mai napon ezt a BioWare hivatalosan is bejelentette. Legalábbis az egyik technikai designerük, Christina Norman szólta el magát a Twitter-en. Ugyanis nemrég egy érdekes megjegyzést olvashattunk a blogjában:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ryder62
őstag
válasz
mrhitoshi #6993 üzenetére
Hát pedig ott a Fallout 3 is ami ugyan úgy 2008-as mégis win7-el fasírtban van.
Nem támogatja a win7-t. Mint minden 2009-es vagy az előtti játék. És van olyan gém ami 2000-es mégis hibátlanul fut 7-en, van a fent említett példa ami meg nem.
Játéka válogatja.
Amúgy igen, elég bosszantó tud lenni, hogy alig páréves játék és ilyen gondjai vannak már.
-
vitaro
senior tag
válasz
mrhitoshi #6991 üzenetére
Érdekes. Nekem akkor jön elő általában a hangprobléma, ha hosszú kihagyást követően indítom el újra a programot, de ilyenkor a bioengine.ini-ben két értéket kell csak módosítani és már jó is. A másik amibe belefutottam az az, hogy a BDtS telepítése után eltűntek Therumon a láva textúrák, de ezt a kettőt leszámítva nem nagyon találkoztam bugokkal.
-
Spectrum
aktív tag
válasz
mrhitoshi #6989 üzenetére
Mondják ezt azok, akik a döntéseinktől nagyban függő, saját, egyedi véget, minden kérdésre magyarázatot, minden problémára megoldást és pc-re textúra packot ígértek.
Ha meg is változtatják az EC-ban, nem fogják rá azt mondani, hogy változott. Eddig is az volt ott, csak mi nem láttuk! -
Ryder62
őstag
válasz
mrhitoshi #6983 üzenetére
Sztem egyszerre jön mindkettő, mert a srácok június végére ígérik a magyarítást. Az EC-ről is annyit tudni még hogy nyáron valamikor. Mindenesetre a ME3-t akkor fogom újra elkezdeni ha vagy magyarítás jön vagy EC. Bár utóbbit lehet érdemesebb lenne YT-n megnézni majd. Nehogymár dupla pofára esés legyen a játék végén.
-
leviske
veterán
válasz
mrhitoshi #6910 üzenetére
Magyarázd már be nekem, hogy egy tyúk, csak azért, mert földi, meg gerinces, meg tudomisén, azért közelebb áll testfelépítésben az emberhez, mint egy asari. A játékban is vagy 1000x elhangzik, hogy az asari fiziológia rendkívül közel áll az emberihez.
(#6917) bolondember: Értem, nekem a ME2 fizetős DLC-i kimaradtak, mert a pontokat DA(O/2) cuccokra pazaroltam.
-
leviske
veterán
válasz
mrhitoshi #6901 üzenetére
testfelépítés alatt nem a DNS-t értettem. a tyúk DNS-e hiába csak pár bázissal tér el, ha cserébe viszont nem olyan az alkata, mint az embernek. (amúgy ezt a 18-as dolgot eleve nem az egész szervezetre kell érteni, mert 1-1 azonos funkciójú fehérje DNS-eltérései alapján szoktak ilyeneket megadni) Az Asari-knak gyakorlatilag ugyanolyan végtagjaik vannak, mint az embereknek, adja magát, hogy ugyanaz kényelmes nekik.
Amúgy melyik homeworld-ön láttál konyhát? Csak mert nekem úgy rémlik, mintha a 3 rész alatt csak emberi kolóniákon láttam volna. Mondjuk teljesen mind1, látom, hogy úgy felhúztad magad a BioWare-el szemben, hogy már igazából az egész trilógia szarnak, igénytelennek és logikátlannak van általad titulálva.
-
vitaro
senior tag
-
janos666
nagyúr
válasz
mrhitoshi #6897 üzenetére
Elnézést, hogy tudok mit kezdeni azzal, hogy én élveztem.
Hiába, hogy ha akarnék, akkor én is oldalakon át tudnék nyafogni, hogy miben hány baki van már onnantól hogy leszállunk az Eden Prime-on és hogy az évek során folyamatosan esett a színvonal. (Pár lényegesebbet le is írtam itt a topickban is.)
Ettől én még élveztem a játékot. Annyira, mint kevés másikat.
Akkor miért értékelném 3/10-re?
Nem 10-et adtam rá, csak 8-at, hisz messze nem tökéletes, de kevés játék kötött le legalább ennyire, mint a Mass Effect Sorozat. Akkor mégis minek szidnám és döngölném a sárba?Ami pedig a bejezést illeti, amiatt végképp nem tudok még őszintén elnézést sem kérni, mert engem érzelmileg tényleg megfogott.
Utólag lehet rajta agyalni, hogy logikailag mennyire bibis, akkor úgy adódott, hogy hagytam hogy elöntsenek az érzelmek és ez a pillanat így vésődött belém.
Miért adnék 0 pontot valamire, ami így megérintett?Sokszor mondtam már, hogy engem egyáltalán nem érdekelt például az, hogy mit vagy mit nem mutogatnak onnantól kezdve, hogy választasz egy színt, illetve azt, hogy mennyire elégedetlen lettem volna egy klasszikus semmitmondó befejezéssel (amire kb. annyian panaszkodtak volna, mint ahányaknak ez tetszett).
Tökéletes volt a játék?
Nem, de mutass egyet, ami igen és mondd, hogy ez nem szórakoztatott. (Ha nem, akkor magadra vess, hogy mégis végigjátszottad.)
Minden tekintetben tökéletes volt a befejezése?
Dehogy. Valamilyen szinten és bizonyos nézőpontokat tekintve egyet is értek sok kritikával. Nekem viszont volt olyan szerencsém, hogy ott és abban a pillanatban, amiben elkapott én teljes mértékben azonosulni tudtam vele és mérhetetlen elégedettséggel ugrottam bele a sugárba. (Lehet hogy ha egy héttel későbbre hagyom a befejezés, akkor másként élem meg.) És ezt egyébként sem tudná, de ha igen, akkor sem hagynám, hogy bárki vagy bármi elvegye tőlem.Én nem tartom hülyének, aki szépen megindokolja, hogy miért nem tetszett neki. A legtöbb ilyen indoklást el is fogadom, több ending videót én is linkeltem olyan hozzászólással, hogy szépen kifejti a véleményét.
Aki viszont csak divatból nyomul, hogy 0-ás a befejezés, vagy csak azért sír, mert egyszerűen nem is volt hajlandó arra, hogy legalább megpróbálja megérteni, ahhoz viszont nem tudok többet hozzászólni, mint te tetted az én véleményemhez.
-
leviske
veterán
válasz
mrhitoshi #6897 üzenetére
Ha rengeteg fajnak gyakorlatilag ugyanaz a testfelépítése, akkor mi a halálért lenne teljesen más konyhájuk? Mégha rákszerű, meg meg bogárszerű fajokkal lenne tele a játék és azoknak a bolygóin járnánk, akkor még érteném a felháborodást.A nyelvre meg igazából csak annyit tudok mondani, hogy az volna az igazán helyzet-hű, ha semmit nem értenénk a játékból, mert nyilván teljesen más nyelven (akár más módon is, lásd: rachni) kommunikálnának a "nemember" fajok és a mai angol is 100-150 év alatt felismerhetetlenségik korcsosulna el.
-
oriic
HÁZIGAZDA
válasz
mrhitoshi #6716 üzenetére
Nem lenne az. És tudod miért? Mert a ME világa mindig is a történet miatt volt sikeres. A mai mozibajárók meg mit akarnak. Csilivili CGI orgiát, hatalmas Májkül Béj féle robbantgatásokat.
Nézd meg. Transformers meg társai mind mind milliókat hoznak a készítőknek, de a kicsit komolyabb filmek már kevesebbeket érdekelnek.
-
Sheldon
tag
válasz
mrhitoshi #6702 üzenetére
Az első három megvan magyar nyelven, szerintem nagyon jók, kiváló történettel és szereplőkkel, érdemes beszerezni őket. Igaz néhány elírás, elgépelés van benne, de ezeket túl lehet élni, semmit nem vonnak le a remek történetből.
A negyedik könyvről nyilatkozni nem tudok, de sok jóra elsőre nem számítok, bár remélem meglepnek, és jó értelemben...
-
janos666
nagyúr
válasz
mrhitoshi #6661 üzenetére
Biztos? Játszottam vele úgy 15 percet, és nem volt túl látványos. Amellett pedig 100%-on tekert egyetlen CPU magot a négyből (a többihez nem nyúlt) és közben 50%-os GPU használatot sem ért el. Szerintem ez DX9.
Nem az új Battlefield-ekre gondolsz te, amik szépek, és tényleg DX10/11-esek is voltak?
-
Eli_Stone
aktív tag
válasz
mrhitoshi #6661 üzenetére
Ok nem a legszebb, de a henger alakú tárgyak henger alakúak és nem szögletesek, vagy tárgyak, emberek szélei/élei nem pixelesednek stb...
Nem teljesen értem, hogy egy ennyire hype-olt játék mint az ME a történettől eltekintve, hogy jelenhetett meg DX11 nélkül. Vegyük csak a Batman-t azért az is egy masszív tartalmú játék főleg, ha végig csinálod az összes Riddler quest-et és az is UE3-ra épül még is bele tették a DX11 támogatást. -
Ryder62
őstag
válasz
mrhitoshi #6609 üzenetére
A ME2-ben is az Afterlife tömve volt bábukkal. Ott sorakoztak a felsőbb szinteken. Egész közel is lehet menni, kicsit sem feltűnő a mozdulatlanságuk, meg egyszínűségük.
A másik az említett papír figurák amik ugyan mozognak de pont azért tűnnek ki mert annyira darabos a mozgásuk sőt szép pixelesek, recés élűek ( tegyél rá AA-t haha XD ) még távolról is.
Ezek nagyon amatőr munkák, egy félét kellett volna csinálni: Vettek volna egy NPC-t lefagyasztják, beállítják mozdulatlanra egy adott pozícióba, kicsit homályosítják a textúráit és tádám, kész is egy bábú ami távolról tényleg npc-nek nézz ki, max nem mozog, tárgyként viselkedne a pályán.
És mivel tárgyként kezelné viszonylag sokat le lehetett volna pakolni egy helyre. Gondolom az NPC-k mozgása és kidolgozottsága, és animációja okozz csak gondot egy xy szám felett.
Ami megint hülyeség mert a ME3-ban a club a citadelen, vagy az Afterlife a 2-ben tömve volt npc-vel. Akkor egy olyan pályára miért nem tudtak egy Female turiant tenni például, ahol alig van karakter?Sztem az alapvető dolog hogy lusták. Minden játék fejlesztő lusta ha olyan dologról van szó hogy változatosság. Sok játékban van az a jelenség hogy pl egy adott tárgy csak egy féle képen nézz ki. Mert csak egy model van. Egy fajta textúrával. Csak sokszor vissza üt. Vagy ha van is több féle idiótán alkalmazzák ( ME2, Thane küldije, bevezető videó: Repülünk a Dantius tornyok felé és egy kicsit sem szembetűnő hogy minden légiautó piros és egyféle képen nézz ki. ) Mondjuk a játékban ezek a járművek több színben tündökölnek (piros pont) de viszont egy modell van csak (fekete pont)
-
Spectrum
aktív tag
válasz
mrhitoshi #6607 üzenetére
Why no female (alien X?)
Resource limitations. They have a very strict budget for how many different characters they can use in a given area. Some are basically free - if you have human males you have Batarians because they're humans with funny heads, if you have human females you have asari, etc.
Előbb elnéztem, "budget" szó az, amit nem a pénzre használ.
-
janos666
nagyúr
válasz
mrhitoshi #6569 üzenetére
Én mindig szívesebben veszem, ha előre lépkednek, mint ha hátra és itt aztán végképp nem tartom elég érdekesnek a múltat egy komplett ~30 órás játékhoz, esetleg valami kiegészítő/maxidlc féleséghez (legalább is az emberek oldaláról, ami egy rövid story és már így is elég jól ismerjük).
Bár az érdekes kérdés, hogy melyik befejezést kanonizálják majd, ha lesz folytatás. A reakciók miatt az sem kizárt, hogy egy negyediket (pontosabban hetediket), aminek nem örülnék (jó vagy sem, ha ez volt, most már maradjon is így - vagy akkor módosítsák előbb az ME3-at is egy patch-el, de én akkor is ezt tekintem majd hivatalosnak, azt pedig „community pleasing cut”-nak).
Amúgy leesett, hogy mi volt nekem nagyon fura a legvégén. Joker, EDI és Liara (love intrest) őszintén mosolyogtak és felhőtlenül boldognak tűntek, pedig bármi módon is áldozod fel magad, legalább egy kicsit keverednie illene az örömnek és a gyásznak (még akkor is, ha tovább él a tudatod valamilyen formában vagy úgymond eggyé válsz velük). Egyszerre kéne mosolyogniuk és sírniuk...
-
bolondember
MODERÁTOR
-
janos666
nagyúr
válasz
mrhitoshi #6222 üzenetére
Egyel fentebb jött a válasz.
Ki és miért tette oda? A Reaper-ek, vagy valaki más, aki elől (a maguk módján) megmenteni próbálják a Reaper-ek az organikus lényeket (ami áll akkor is, ha „magától terem oda”)?Kicsit tudományos-fantasztikusabb, mint ilyen filozofikus lett volna ez a szál, de szerintem elcsépeltebb is, mert Assassin's Creed, StarCraft II, megannyi más használja már ezt...
-
janos666
nagyúr
válasz
mrhitoshi #6218 üzenetére
Órában sok volt, tartalomban volt kevés. Sok dolog csak ismétlés (néha kimondottan: hogy is volt? Emlékszel, hogy...?).
Most még azon méláztam, hogy vajon mit akartak kihozni a Geth űrbeli egyik csillag természetellenes öregedéséből. A második rész alatt azt hittem, hogy ebből lesz valami Reaper féle C terv, amit végül ellenük fordítunk.
Annyiból nem bánom, hogy már akkor is azt mondtam, hogy elcsépelt misztikum a mesterséges napkioltás vagy szupernova...
De érdekes, hogy így eltűnt ez a vonulat a 3. részre, pedig az eredeti Prothean beacon féle látomás is felvezette és a 2. részben sokat beszélt róla Tali. -
válasz
mrhitoshi #5984 üzenetére
Ez itt egy kb. tizedik végigjátszás közben készült screenshot, ugyanazt a karaktert továbbtolva természetesen. Eléggé max. 30.
Sajnos tuttti, hogy 30 fölé nem mehetett a karakter szint, valami más lesz az. Az alapfelállás az, hogy első végigjátszásra a második részben ilyen lvl28-29 elérhető, ha legalább lvl40-es karaktert hozol át az első részből (az ugye 3-4-5 szint előny kezdésnél, az áthozott kari szintjétől függően). Nekem első részből való importálás utáni első végigjátszásra sosem sikerült a lvl30at megtolni a kettőben, csak a lvl29et. Pedig maximalista módon tolom ki mindig.
A hold the line rész arról szól, hogy a karakterek mellé van rendelve egy szám, ami jelzi, hogy mennyire jó harcos. Grunt pl elég brutál módon beleszámít, ha tartani kell az ajtót, mert erős mint állat, ugyanakkor pl. szegény Tali elég hurka pontszámmal képviselteti itt magát, lévén nem egy terminátor alkat. Meg vannak ugye határozva az értékek, hogy az ajtó védelmére hátrahagyott csapatnak összesen hány pontot kell kiadnia ahhoz, hogy mindenki túlélje.
-
válasz
mrhitoshi #5979 üzenetére
A második részben a max elérhető szint 30. Hogy a suicide missiont mindenki túlélje, ahhoz számtalan guide és leírás van már, azokat nézd meg.
-
Malachi
veterán
válasz
mrhitoshi #5974 üzenetére
szerintem érdemes mindenképp úgy nekifogni a 3-nak, hogy addig mindent a "legjobb" módon csináltál. ha lehet, mindenki élje túl az első és második részt - a "kötelező" halottakon kívül persze - mindenki legyen lojális és max. paragon szinten legyél. akkor sikerül minden, a Geth - Quarian békítés és ami kell. úgy teljes az élmény.
-
-
nanorambo
őstag
válasz
mrhitoshi #5955 üzenetére
Jah. Mondjuk akkor Shepardnak legalább 3szor kellett volna OK gombot nyomnia.
Biztos kontrollálni/elpusztítani/egybeolvasztani akarja a reapereket?
OK MÉGSEEz visszavonhatatlan következményekkel járhat, folytatja?
OK MÉGSEVégrehajtja a műveletet?
OK MÉGSEA folyamat végrehajtása közben kritikus hiba lépett fel. A problémát nem sikerült kijavítani. Kérem lépjen kapcsolatba a rendszergazdával (catalyst) és ne felejtsen el további letölthető tartalmakat vásárolni.
OK -
-kdM-
senior tag
válasz
mrhitoshi #5887 üzenetére
ezt az 1. rész végén is jól eltalálták, Faunts - M4 part 2
-
CPT.Pirk
Jómunkásember
válasz
mrhitoshi #5644 üzenetére
Az egész ending furcsa. Btw hogy került a legénység vissza a hajóra? A Citadella személyzetét és lakóit csak úgy simán kiirtották? Mind1...
Ha egyszer lesz alternatív befejezés, én így csinálnám:
Amennyiben Shepard megmentette a Quarianokat és a Gethet is a Quarianok Rashkek bolygójánál, akkor lenne egy lehetősége, hogy meggyőzze azt a kis gnómot a citadellen, hogy a szintetikusok nem fogják kiirtani az élőt. Ekkor nem kellene elsütni a crucialt, mivel a kis gnóm irányítja a reaperekt és így lehetőség lenne Shephard megmentésére.
Mi meg végre láthatnánk a kis kék poronytokat. -
Polllen
félisten
válasz
mrhitoshi #5660 üzenetére
Azért ez nem ilyen egyszerű. Legalábbis nekem. A 800 pont a plusz karakterért azt mondom OK, mert 7K-ért vettem a játékot + 1,5k a DLC. 30 óra játék + multi 8,5k-ért... Soha sem veszek ilyen drágán játékot, ez azt mondom megérte. Az összes rész beszippantott és alig akart elengedni.
De hogy még több pénzt áldozzak egy halott világra... Kizárt.
Inkább elfogadom, hogy ennyi és továbbállok.
Eli_StoneIgen, az arrival-ben én is így éreztem, de az már a harcokat meg a kidolgozottságot tekintve teljesen a 3. rész szellemisége. Legalább a kolóniát megpróbálhatod értesíteni.
-
Polllen
félisten
válasz
mrhitoshi #5657 üzenetére
Mindenképpen lehúzás lesz, az nem kérdés. A kérdés nekem csak az, hogy megéri-e majd vagy sem. Illetve még az lesz érdekes, hogy az embereket mennyire bosszantják tovább az új bejelentésükkel.
Kizártnak tartom, hogy úgy nagy számban tudják eladni a DLC-ket, hogy nem engesztelik ki a népet. Valamit muszáj lesz adniuk vagy nagyon sok vásárlótól esnek el.
A DA2-vel arcon csapták a fantasy fanokat, most a sci-fi rajongók bütykére is ráléptek. Belőlük él a BioWare...
-
CPT.Pirk
Jómunkásember
válasz
mrhitoshi #5637 üzenetére
Ez már nagyon a feltételezések mezeje, kérdés, hogy az a "sugárzás" mit pusztít el. Ha a HW-t is, akkor igen, de akkor minden technikának vége lenne. Ha nem, akkor valszeg csak a "testek" pusztulnak el, programok, VI-k megmaradnak. Asszem a játékban külön kezelték a VI-ket a rendes AI-tól.
nanorambo: semmi magyarázata vagy értelme annak, hogy mit keres a Normandy távol a harctól. A maradék flotta egyszerűen csak ott reked a naprendszerben szerintem.
Btw, az egész ending sucks. Mi lesz pár nap múlva?
-
nanorambo
őstag
válasz
mrhitoshi #5637 üzenetére
Igen. Shepard beültetéseit is elpusztítja. Arról ne is beszéljünk, hogy vannak olyan emberek (ugye diákokat kellett kimenekítened az akadémiáról) akik szintétn beültetéssel rendelkeznek a biotika miatt. Akor azok is megdöglenek? Mert arról egy szót nem szólt a kisfiúcska
-
CPT.Pirk
Jómunkásember
válasz
mrhitoshi #5633 üzenetére
Oh, ezt nem vettem észre eddig. Tényleg, akkor egyesültek. Még ez a legnormálisabb ending.
"Viszont EDI "lényege" megmarad a hajóban, mert az végül egy darabban ér le a valahová." Ez nekem új.
- Mikor EDI új teste bemutatkozik, azt mondja, hogy tud küldetésekre menni, míg a Normandy adójának hatósugarában tartózkodik, mert szimultán létezik a hajón és a testben is.
Ergó ha a test elpusztul, attól még EDI megmarad a roncsban. -
FehérHolló
veterán
válasz
mrhitoshi #5560 üzenetére
Mert ha nem játszottam volna végig az 1-et sem és a 2-öt sem, akkor sem érthető a vége.
Azt ugye érzed, hogy erről nem tudsz objektív véleményt alkotni?
Tehát csak akkor tudnál erről nyilatkozni, ha valóban nem játszottad volna végig az első két részt.nanorambo: Elég rég meglengették már a PAX 2012-t és a hatalmas bejelentést..
-
leviske
veterán
válasz
mrhitoshi #5512 üzenetére
A mondandóm lényege: a "pénzéhes kiadó" mára maga a Bioware lett. Itt nem a kevés időn múlt a történet, hiszen nem a kevés pálya vagy a sok bug a játék problémája. Egyszerűen csak vetésforgóban akartak haladni, ez pedig a játékfejlesztésben -mint látjuk- nem működik.
Nyilván az EA-nek nem volt érdeke belepofátlankodni egy olyan játék fejlesztési időtartamába, ami potenciálisan több tíz milliós eladási számokat tartogat magában (és akkor az esetleges epic befejezés hatására megvett előző részekről ne is beszéljünk). De ott a Dragon Age második része is. Nyilván nem az EA mondta, hogy váltsanak stílust és gyakorlatilag kaszálják az előző epizódot, hogy utána meg gyakorlatilag a KotOR2 sorsára jusson az egész második rész. Ez Muzykáék műve volt, hogy nem érdekelte őket, mennyire tudnak a dolgozóik azonosulni 6-7 év sci-fi témájú fejlesztés után egy középkori játék világával.
A pénzéhes kiadónak az az érdeke, hogy több pénzt tudjon markolni, Riccitiello pont azért adta át az egész RPG osztályt a BioWare kezébe, hogy minőséget adjanak a nép kezébe, hiszen nemrég pontosan ezt a politikát hirdette ki. Ennek az eredménye volt a NFS széria jobb vágányra térítése is.
-
CPT.Pirk
Jómunkásember
válasz
mrhitoshi #5454 üzenetére
Hmm, a riporter az biszex, Liara meg nem teljesen nő, szóval igazából Samantha, meg elődje a 2-ben Kelly Chambers, bár azt hiszem ő sem csak leszbi, neki jó a maleshep is.
Viszont a 2-ben sikerült elmulasztanom Chambersel a dolgot, pedig a wiki szerint nem hat ki más kapcsolatokra.
Btw, majdnem beleszaladtam a 2-ben a femshep + Garrus kapcsolatba, na az a poén. Érdemes megnézni Youtube-on.
szerk: nem, még senki. Most már csak arra várok, hogy Ashley bepróbálkozzon.
-
nanorambo
őstag
válasz
mrhitoshi #5414 üzenetére
Üdv a klubban!
Huhh hány embernek írtam már ezt ilyen témában.
Hmm jobban belegondolva ez inkább szomorú mint jó...
Szerk.: Normális. Mindenkit oda dob vissza, de mondanom sem kell, hogy ilyen befejezés után lófütyinyi kedvem nem volt tovább felfedezni a galaxist azzal a mentéssel...
-
KubanitoS
veterán
válasz
mrhitoshi #5138 üzenetére
Viszont az 1-ben nagyon idegesítő volt az, amikor a fegyver túlmelegedett, és akkor utána már nem is tudtad használni a küldetés alatt. Ez az egy dolog, ami nagyon felb@szott az 1-ben.
Ez ebben a formában nem igaz. Ha a fegyvered túlmelegedett, akkor meg kellett várni, hogy lehűljön. Ez egy pár másodperces folyamat volt és lőhettél ismét.
Biztosan eredeti játékkal toltad?
-
oriic
HÁZIGAZDA
válasz
mrhitoshi #4965 üzenetére
Nem hiszem, írják is az oldalon:
"Senkit ne tévesszen meg egyébiránt az magyarítás oldalra frissen kikerült állapotjelző mozdulatlansága – korábban mint már elhangzott, mivel a dialógusok (amik tetemes részét képezik a játéknak) lektorálása “offline” módban, a nyers szövegfájlokban történik, így azok előbb közvetlenül az illetékeshez kerülnek, s majd csak a finomhangolások elvégeztével tölti őket fel a szerző."
-
-
G4ga
őstag
válasz
mrhitoshi #4786 üzenetére
elsö ránézésre fingom nem volt mi a baj a képpel, aztán megnéztem mégegyszer....
jézusom. tényleg ilyen hibák vannak? az kemény!Multiztam most is. Ott is vannak ám hibák. szinte mindegyik meccsben elöfordult, hogy az ellen kiesett a térképröl
ugy killet büvészkedni hogy kilojuk.
volt hogy egy meccsen kétszer is.
iszonyat idegesitö amugy ez a fedezek dolog. meghalok, felélesztenek... mondom kifutok a harc közepéböl, erre rögtön fedezékbe ugrik. persze nyil egyenesen nézek a folyoson elöre haladnék, de nem hanem fedezek.
az hogy ha ellen van elötted. akkor bezzeg nem löki fel....és nem én vagyok egyedül, sokan jarnak igy...
amugy a hasznal gomb is bugos szerintem. csomoszor nem adja be hogy éleszek fel vkit, hasznaljam a tárgyat... de a legjobb amikor mondjuk felélesztés helyet fedezékbe ugrik. nah akkor verem a fejem a falba!Nalam van ez csak igy? vagy más is tapasztalta ezt?
pohár: olyan jok azok az N7 fegyverek?
Battlefield 3 karakterek azokat az kapta akinek van BF3-a? mit tudnak? sima Soldier képességek egyedi skinnel? bár nem sok külöbséget látam a skinek között! -
Eli_Stone
aktív tag
válasz
mrhitoshi #4776 üzenetére
Én az Insanity-t preferálom úgy legalább van benne kihívás, bár az elég gagyi, hogy a Javelin-el vagy a X-98 Widow-al egy fejlövés nem nyírja ki az ellent míg bármelyik másik szinten viszont igen.
@bolondember: pontosan én is ott ragadtam be de nekem nem akar kijönni onnan de még csak elfordulni sem. A kamerát persze forgathatom körbe csak Shep nem mozdul.
-
Polllen
félisten
válasz
mrhitoshi #4601 üzenetére
A régi befejezés alatt az eredeti elképzelést gondoltam. A jelenlegi befejezés alapgondolata nem rossz, de a kivitelezés tele van illogikus pillanatokkal és az alapja is szembe megy a játék addigi történéseivel. Tényleg kicsit olyan, mintha Frodo bekerülne a Mátrix fő videótermébe...
-
Eli_Stone
aktív tag
válasz
mrhitoshi #4441 üzenetére
Nem tudod őket elkerülni, ha csak nem piszkálsz bele a coalesced.bin-be. Amúgy ha tudod hol kell keresni akkor lehet olyan pozícióból pingelni, hogy megúszd őket. A war asset meg arra van, hogy a gép eldönthesse melyik fost öntse rád a végén kéket, pirosat vagy esetleg zöldet. a Redadiness meg csak akkor megy 50% fölé, ha játszol a multival, de, ha elhanyagolod utána a multit akkor elkezd újra csökkenni.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Vezetékes FEJhallgatók
- 3D nyomtatás
- Steam, GOG, Epic Store, Humble Store, Xbox PC Game Pass, Origin Access, uPlay+, Apple Arcade felhasználók barátságos izgulós topikja
- Hálózati / IP kamera
- A Micron újszerű módszerrel javítja QLC-s SSD-jének sebességét
- Otthoni időjárás-állomás
- Dune Awakening - Máris túl az 1 millión
- Konzol Screenshot
- Mesterséges intelligencia topik
- További aktív témák...
- Telefon felvásárlás! Samsung Galaxy A15, Samsung Galaxy A25, Samsung Galaxy A35, Samsung Galaxy A55
- ASUS Radeon RX 7600 V2 Dual OC 8Gb - Aqua gari 26.12.12 ig
- Telefon felvásárlás!! Honor 200 Lite, Honor 200, Honor 200 Pro, Honor 200 Smart
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 13400F 32/64GB RAM RTX 4060 Ti 8GB GAMER PC termékbeszámítással
- LG 77G3 - 77" OLED evo - 4K 120Hz 0.1ms - MLA - 2000 Nits - NVIDIA G-Sync - AMD FreeSync - HDMI 2.1
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged