- Motorola Edge 50 Neo - az egyensúly gyengesége
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy S25 - végre van kicsi!
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Képen az iPhone 17 Pro kétféle akkumulátora
- Vékonyabb házba rejti a Galaxy A17 5G az Exynost
- Yettel topik
- Mobil flották
- Milyen okostelefont vegyek?
- iPhone topik
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Szeke
senior tag
válasz
_Volkovy_ #2167 üzenetére
Ki beszél itt kamionmotorokról?
Ez egy teljesen új fejlesztésű Merci motor... Aminek ráadásul van V8-as verziója is, 315 lóerővel és 730 Nm nyomatékkal.
Ültél már nagy köbcentis újabbfajta dízel autóban? Ezért írtam, hogy amíg nem próbáltad, addig ne mondj róla lehúzó véleményt. -
Don Vittorio
őstag
válasz
_Volkovy_ #2096 üzenetére
Á, a rázkódás nagyon fontos, mert az nem jó, ha fáradtan szállsz ki egy autóból. Én legutóbb a 22 óra után sem voltam fáradt, pedig csak tankolni, pisilni meg ''villogni''
szálltam ki. Szóval nagyon-nagyon fontos, hogy ne rázzon, és nagyon jó, hogy nem ráz. Állat futóműve van. És nagyon lassan menni is nagy élmény vele.
0->200? Fogalmam sincs, és nem is mértem. Gyorsan. A legjobb barátomnak egy agyontuningolt RS4-e van (470 LE), az pl. gyorsabb. De majd ebből a 350z-ből is lesz turbós verze, és akkor az állat lesz. Meg pl. 1-2 millió körül vannak rá kompresszoros tuningok Németországban, és akkor ez is 400LE környékére megy, vagy tán fölé. És azzal már megeszi az RS4-est, hiszen kisebb, könnyebb, jobbak a mindenféle adatai, etc. (Meg most az új RS4 nem is turbós lesz, hanem ''sima'' 4.2, ha jól rémlik, és azt tuningolni se lesz olyan könnyű.)
Egyébként tényleg szívesen megmutatom, ha elkérem. Addig nem adják ki, amíg ilyen szarok az időjárási viszonyok, mert nem akartak téli gumikat venni, úgyhogy most garázsban pihennek a kicsikék. -
Don Vittorio
őstag
válasz
_Volkovy_ #2094 üzenetére
Nem vadítalak. Ez az igazság. Elfogultság nélkül mondom, hogy minden eddig kipróbált Porschénál jobb volt a vezetési élmény - töredéke áron. És, ami különösen meglepő, egyáltalán nem pattogsz az úton, a pattogás pejoratív értelmében. Pl. a Toyota Celica brutálisan ráz a 350z-hez képest.
-
Don Vittorio
őstag
válasz
_Volkovy_ #2092 üzenetére
Bármilyen hihetetlen, de mivel 0->100 éppen olyan, mint 150->250, a sztráda nem kifejezetten vadított be engem. Kis utak sokkal jobbak. Ahogy ''zzzzzugy'', és már ott is hagytál bárkit, és már kulturált polgári autósként mész újra 100 körül. Az állat. Meg persze a szerpentinen 80-100 a 180 fokos kanyarokban, és érzed, hogy stabil, atom stabil.
-
Don Vittorio
őstag
-
mormota
senior tag
-
Pompi
nagyúr
válasz
_Volkovy_ #1737 üzenetére
_Volkovy_
Átadom neki
Amúgy a Mercedes a 600LE-vel is olyan tud lenni, mint egy kezesbárány, hihetetlenül lehet uralni, azt csinálja amit akarsz, ebből átülve a Viperbe, olyan mintha felülnél egy vad lóra (pontosabban le, mert olyan mintha a földön ülnél)
-Jackson-
Nem akarok senkit megbántani, tisztelem, becsülöm az Imprezát, de nem ez a kategória. A gyorsulási versenyeken mindig vannak Imprezások. Negyed mérföldön az Imprezák 13.x mp körüli időket mennek. A legdurvább kocsi amit eddig láttam egy osztrák faszi épített jeep-je (Bővebben: link), ez 10.2 mp alatt végzett a negyed mérföldel. A cél ennek a legyőzése
A Viper alapból ugye 500 LE, így kb. ugyanazt az eredményt hozza, mint az Imprezák, de se turbo, se komresszor nincs benne. Most van folyamatban egy pack beszerzése, ami 750 LE-re tolja fel a vasat. Igaz ez az egyel előtti Viper, de itt egy video amint ezzel a csomaggal szerelt Viper 9.48 mp-t teljesít negyed mérföldön Bővebben: link.
Egyébként tervbe volt a Skyline is egy ideig, de csak jobbkormányos van belőle, ez meg eleve felvet jópár problémát. -
Tibisz
aktív tag
-
Tibisz
aktív tag
válasz
_Volkovy_ #1589 üzenetére
Nem értem, hogy ha azokat a teljesítményeket hozza egy dízel, mint egy benzines, sőt nagyobb nyomatékot, akkor az már miért is nem sportos attól, mert nem pörög? Örök rejtély!
''_Volkovy_: Ha olyan nagyszerű lenne a dízel,mint mondod,mindenki azzal menne.''
Segítek, hogy kcisit elgondolkozhass: Bővebben: link
Bővebben: link
Bővebben: link -
Tibisz
aktív tag
válasz
_Volkovy_ #1505 üzenetére
Ismersz netán, vagy miért illetsz jelzőkkel?
Mivel én sem tettem ezt feléd, ezért próbálj meg viselkedni, és kulturáltan írogatni! Előre is köszi, hogy megpróbálod!
Neked az kellene felfognod, hogy mit is tudnak a mai dízel motorok! Amíg ennyire nem Vagy tisztába azzal, hogy mire is képesek a modern dízel motorok, addig lehetőleg ne kiabál Világgá, hogy kérem szépen fogalmam sincs a témához! -
-Jackson-
őstag
válasz
_Volkovy_ #1061 üzenetére
jah, fiat-alfa féle selespeed, audi tiptronik, bmw-nél switchtronik, illetve az SMG.
egy ilyen SMG-s m3-ast volt szerencsém kipróbálni eccer, hát nemrossz.
automata üzemmód nincs, válthatsz kormány mögötti karokkal, vagy hagyományos helyen a váltókart fel-le pöckölgetve. full segítséggel (kipörgésgátlás, menetstabilizálók) hiába a 343 lovacska, az egész olyan, mintha egy szimulátorral nyomatnádeza váltó egyébként asszem 0.08 sec alatt kapcsol, ha váltásnál nemveszed el a lábad, hanem padlózod, akkorákat ránt, mintha rákuplungolnál.... nagyonkomoly
szimulátor effekt II.: versenyastrával 5 kör a hungaroringen, hát azis tiszta nevetséges egy szimulátorokon nevelkedett embernek. nemcsoda hogy a clio-kupában is indul egy szimulátorgyőztes gyerkőc -
Integra
titán
válasz
_Volkovy_ #1059 üzenetére
fiat féle selespeed, ami az alfákban is van, de egy szégyen, nagymamám gyorsabban vált a trabant váltóval mint ez a ''csoda'', még senkitől egy pozitív szót nem hallottam róla...
meg anno a saab 900-nak is volt egy ilyen félautomata rendszere, ahol váltogattál a H váltóval, de nem kellett kuplungolni, de az is inkább a felejtős kategória volt.
a szekvenciális kormányról kapcsolhatós váltókkal ezek a félautomaták kihaltak -
pweisz
senior tag
válasz
_Volkovy_ #974 üzenetére
Azért annyira nem, most hogy megbizhatatlan az szerintem nagyságrendekben valami olyasmi lehet hogy mondjuk 100-ból 2elromlik az első 1-2évben, míg mondjuk a Toyotá Avensis-ből 1. De nem tudom, nem tud valaki netes listát?
A légzsák nem nyilikkihez hozzátéve, az egyik fazon megcsuszott a Meganjával(régi fajta), és bement a szántásba, úgy orba vágta a légzsák hogy asszem eltörött az óra, de az autónak,meg neki se nagyon lett volna egyébbként baja, ha légzsák nem nyillik ki. Na most lehet azóta javítottak és csak tényleg akkor nyillik ki ha kell. -
-
#16741888
törölt tag
válasz
_Volkovy_ #954 üzenetére
Újjonan nem jön ki de 1 eévesen már bőven.
Nézd!:
Bővebben: link
[Szerkesztve] -
pweisz
senior tag
válasz
_Volkovy_ #958 üzenetére
Skoda az vw, ugyhogy ha Skodát nem akkor szerintem vw-se. Ha tényleg a hely, és kényelem számit, akkor: Ford Turneo Connect, Opel Combo Tour,Renault Kangoo 2(nekünk régi Renault Express van, vannak hibáji de elég jó, gondolom Kangoo-ban már ezeket kijaívitották), személyes kedvenc: Fiat Doblo(nagyon kényelmes az első ülése, olyan mintha fotelben ülne az ember) . De ha versenyezni akarsz akkor nem igazán jók. Csak kényelmesen utazni 4-5 emberrel, meg rengeteg cuccot belerakni jó.
-
Bazsesz
őstag
válasz
_Volkovy_ #958 üzenetére
Bővebben: link
Sztem akkor ez ideálisabb választás lenne a Te számodraCsak nem jön ki négyből
-
Bazsesz
őstag
válasz
_Volkovy_ #956 üzenetére
Mondjuk egy Skoda SuperB, vagy egy Octavia? Az elég nagy (ha jól tudom, akkor a SuperB az majdnem 1-1 passat).
Lada meg 2160000 az alap (áremelkedést az EU-ra fgoják, merthogy nem EU-s országba gyártják... Mi még 1890000-ért vettük, rá két hétre megemelték), és van benne sokminden, meg nagy is nagyonMeg húz rendesen
VW Bora? -
Bazsesz
őstag
válasz
_Volkovy_ #954 üzenetére
Ha 4 a limit, akkor röhögő szívvel és széles vigyorral ajánlom neked a Suzuki Ignis 4×4-et. Szakértők szerint egy terepjáró veszett el benne, mert a keskeny tengelytávja miatt nehezebben akad el, mint mondjuk egy Mitsu Pajero, vagy egy Lada Niva
(Nehogy komolyan vedd!)
Esetleg Seat, VW, Skoda, Lada, vagy valami más autókat nem néztetek? -
-
-
Tacso
aktív tag
válasz
_Volkovy_ #947 üzenetére
3799000 Ft 1.4-es motorral! Nem olcsó, de legalább jó!
ASTRA ESSENTIA: légkondicionáló berendezés, blokkolásgátló fékrendszer (ABS), acél keréktárcsák 15x6.5 méretben, 195/65 R15 - 91 T gumiabroncsok, teljes méretű acél pótkerék, komfort első ülések, három szövet fejtámla hátul, elektromos ablakok elől, rádió-távvezérlésu központi zár, állítható kormányoszlop, szervokormány, dohányos csomag, légzsák a vezető és utasoldalon, oldallégzsákok, rádió CC20 2 hangszóróval, három funkciós kijelző, biztonsági öv figyelmeztető jelzés bal és jobboldalon, elektromos fűthető külső tükrök kézi behajthatósággal, fekete hűtőrács színezett díszcsíkkal, elektronikus indításgátló
[Szerkesztve] -
rATdrAgOn
senior tag
válasz
_Volkovy_ #925 üzenetére
Es a kuplungszett mennyibe kerult?!
D
(Ajanlott lesz cserelni).
Na, vissza a temahoz.
Friss jogsival nem kozlekedsz normalisan.
Oktato megtanitott par trukkre, meg kezelni az autot...
A kozlekedeshez meg kell par 10e km, meg jopar ora.
Szerintem ne akarjal uvolt muzaxxal maszkalni, bar asszem ezt mar irtam.
Ha esetleg valaki segito szandekkal, vagy esetleg baleset elkerulese erdekeben dudal, azt nem fogod hallani... aztan majd lesz csatt es stbstbstb...
Jo, tudom, manapsag a fiatalok magabiztosak, meg minden - de szerintem, a ven fasz szerint azert nem kene egybol izom vasba ulni, megfejelve fejletepo zenevel.
En szemelyszerint az osszes friss jogsist Trabant 601-be ultetnem, aztan azzal kene jarniuk ~2 evig... aki nem tanul meg kozlekedni, az meghal... aki megtanul kozlekedni, az mar azt csinal, amit akar.
[Szerkesztve] -
rATdrAgOn
senior tag
válasz
_Volkovy_ #923 üzenetére
... marpedig nem rosszak sem.
Vegyel azonos koru francia vagy olasz, es nemet/japan vasakat.
Kb kozel azonos szinten lesznek.
Francia meg olasz azert mert amilyen, japan meg nemet detto azert mert amilyen.
Semmi kulonbseget nem lehet tapasztalni a ketto kozott.
Aztan utana mar rajtad mulik - hogy megvasarlas utan mennyit koltesz ra.
Egy dolog a lenyeg - magyarhonban vetted, ahol az elso szamu alapszabaly - ne bizz senkiben. Tehat, vasarlas elott kell vagy egy jo szerelo, vagy utana mar sok-sok penz, hogy megcsinald azt, amit meg kell csinalni. -
rATdrAgOn
senior tag
-
rATdrAgOn
senior tag
válasz
_Volkovy_ #915 üzenetére
Fast & Furious?!
Ccooo...
Vegyel egy leharcolt 1.0 stiftet, rakjal korbe ra neontot, hegesszel a kipuffra kromkemenynyilast, foliaztasd le az uvegeket es ragaszd ra a sztriiiiiitracsing matricat.
B+, friss jogsival, 0 tapasztalattal szvsz kevesebb is boven eleg lesz... majd 2-3 ev mulva gondolkodjal talan ilyenen.
Ma majdnem egy ilyen tulokba szalltam bele, de ugy, hogy nem is tudta, hogy mi tortenik korulotte... de azert a szublada az uvoltott ugy mint allat, rezgett korulottem a sajat jarganyom, a T betu meg ott viritott a sztriitracsing matrica mellett... ROTFLMAO. Ritkan szoktam dudalni, mert nagyon vicces hangja van a cuccnak - nem dallamduda, de olasz (egy francia kocsiban, eeeeeeeeeeerted?!), de szerintem nem is hallotta.
-
#16741888
törölt tag
válasz
_Volkovy_ #915 üzenetére
Nesze vazzeg:
Bővebben: link
SZERK: ez tényleg kuva szép pedig csak poénból kerestem rá
[Szerkesztve] -
#16741888
törölt tag
válasz
_Volkovy_ #912 üzenetére
Szerintem vegyél egy Golf IIest is csináld meg szépre. Nálunk a fősulin van egy gyerek annyira szép kettese van hogy minden nap amikor látom csurog a nyálam.
SZERK: Sőtt most nézem ennyiért már IIIas is van. 900ból szvsz egy kettest már olyan szépre meg lehet csinálni hogy mesél.
SZERK:Bővebben: link
[Szerkesztve]
[Szerkesztve]
[Szerkesztve] -
Bazsesz
őstag
válasz
_Volkovy_ #795 üzenetére
Készülj fel! Mazda gyártott még egy 4 kamrás 2616ccm-es (4*654ccm) motort, ami 700 paci és 607 nm. Ja és 1991-ben
Bővebben: link
Keress rá a 26B-vel kezdődő sorra (alulról a 7.)
Üdv: balu -
Bazsesz
őstag
válasz
_Volkovy_ #789 üzenetére
Bővebben: link
most kaptam dentől a linket
AMúgy két kamrás RENESIS Wankel van benne, 1308ccm (2×654), ami 192/231 LE. Azért az nemsemmiA VAZ200S meg 1,5-ös, 93.5LE-s. De egy 1,3-as motort sztem turbófeltöltővel se lenne ellenfele LE-ben ezzel a RENESIS motorral szembe. Azért valamit jól kitaláltak ezek
-
Bazsesz
őstag
válasz
_Volkovy_ #783 üzenetére
Legiszonyatos Lada-fanná avatásom előtt vérbeli Clio rajongó voltam. Megfogott a hátsó dudora
De mindig csak kívülről jutottam el magához az akkori ''isten autóhoz''. Most már változott a helyzet, vérbeli Lada-fan lettem, de azért a clio belseje még mindig érdekel egy kicsit
-
-
-
#16741888
törölt tag
válasz
_Volkovy_ #767 üzenetére
Nem akarok példákat adni de ha már ott vagy ezt nem akrod megvenni nekem?
Bővebben: link -
#16741888
törölt tag
válasz
_Volkovy_ #598 üzenetére
Jó reggelt
SZERK:Bővebben: link
[Szerkesztve] -
rATdrAgOn
senior tag
válasz
_Volkovy_ #566 üzenetére
... pedig mekkora zsirsag, hogy covekelsz a dugoban es csak a feket kell nyomnod, vagy meg azt sem, csak lokdosod a botot a P es D kozott, meg finoman adagolod a gazt, a vas meg szepen finoman gordul, mig kezi valtonal meg egy jo kellemes pesti dugoban leszakad a bal labad a folyamatos kuplung taposastol - ami mellesleg a kinyomocsapagynak es a szerkezetnek sem hasznal tulsagosan
Nem kell leszolni az automatat, jo dolog az.
Nem versenyzesre szantak, csak ertelmes haladasra... raadasul egy mai korszeru automata valto mar nem is olyan rossz.
Új hozzászólás Aktív témák
- Xiaomi Mi Robot Vacuum-Mop 2 Pro újszerű, nagyon keveset ment
- ÚJ Xiaomi Mi Robot Vacuum Mop Essential robotporszívó feltörlő 2db 1999 Ft
- Dualtron Popular - 52V 20Ah dupla motor elektromos roller
- iScooter i9 2022 használt (olvass leírást!)
- Rohnson R-9450 Steril Air UVC+ION légtisztító eladó JÓVAL ÁRON ALUL! Bolti ára kb 72ezer Ft!
- AKCIÓ! Dell Latitude 5550 notebook - Intel Ultra 7 165U 16GB DDR5 RAM 1TB SSD Intel Graphics WIN11
- HIBÁTLAN iPhone 13 Pro 128GB Sierra Blue -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3026, 91% Akkumulátor
- Számlás!Windows 10 Pro 11 Pro,Windows 10 Home 11 Home, Office 2016,2019,2021 ,Vírusirtok,Mac
- Samsung Galaxy S23 Ultra 256GB Kártyafüggetlen 1Év Garanciával
- Bomba ár! Fujitsu LifeBook U758 - i5-8GEN I 8GB I 256GB SSD I HDMI I 15,6" FHD I W11 I Garancia!
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest