Új hozzászólás Aktív témák
-
Doky1988
senior tag
válasz
Somatom #15108 üzenetére
Belevan írva :)
Igazából eddig Limeoztam, de az nagyon fapad :)
Meg jó volna egy saját, hogy ne kelljen rohangálni keresgélni.. meg 10 nap alatt közel 25ezret elgurultam"Szolnoki vagyok ezért főként sík terepen, belvàrosba lenne használva, többnyire van bicikli út mindenhol."
-
akos727
senior tag
válasz
Somatom #14998 üzenetére
Csak most epp a hatsoval kaptam defektet. Elso ha defektes is lesz (megint), megcsinalom, h ne razza szet a elektronika forrasztasait. Viszont ha jol tudom, hatso tomorre cserelese nem csinal problemat, viszont nem szeretnem, hogy mondjuk 5km-el kevesebbet tudjak menni.
-
PociAti
őstag
válasz
Somatom #14839 üzenetére
A stílusodon azért lenne mit csiszolni.
Mintha nem értenének hozzá azok akik tervezik a járműveket, viszont Teeeee....Vegyük például a személygépjárműveket. Létezik első-, hátsó- és összkerék meghajtású. Ki lett próbálva mindhárom verzió, van elég tapasztalat, szóval 20 éve kizárólag csak hátsó kerék meghajtású autók léteznek...
Várjunk csak! Ahogy körülnézek mégsem így van. Szóval nem olyan egyszerű ez a kérdés.Rengeteg apró érv szól mellette és ellene, hogy a motor az első kerékben legyen, hogy ezáltal elterjedtségben nincs szignifikáns különbség a kettő között. (Dual motor külön kategória, mivel részben a kényszer szülte a motorok szétválasztását. Nem látni olyat, hogy 2×150W-os motorral oldanák meg a 300W-ot. Hiába jobb, ha lényegesen bonyolultabb, drágább.)
Csak pár gyenge érv az első keres megoldás mellett:
- Tömegközépponthoz az első kerék van közelebb. A hajtás legyen annak közelében, ne messze tőle.
- Bizonyos kedvező menettulajdonságok miatt (egyenes tartás, kanyarban gázadáskor kihúz a kanyarból, ezáltal jobb manőverezhetőség).
- Motorfék sokkal hatékonyabban érvényesül az első tengelyen (fékezéskor oda terhelődik át a tömeg).
- Egyes rollereknél a kormánycsőben van az akku és a vezérlő, közelebb van az első kerék, mint a hátsó, nem kell a csuklón átvinni a kábeleket.És biztos van még csomó, akár ezeknél is sokkal fontosabb érv (meg halomnyi ellenérv).
E-rollernél nem vagyok az első hajtás híve, normál használat mellett összességében talán a hátsó hajtás jobb.
-
-
Casseius
tag
válasz
Somatom #14780 üzenetére
Mivel 1 óra alatt lett megszervezve 7 és 10 között mozgott a létszám, pár tuningolt g30 és pro 2, egy nagyobb komolyabb gép (nem emlékszem márkára) meg egy segway volt még elején.
Gurultunk rakparton, fagyizás, dumálás, szigeten ugyanez, ott kaptunk rendőri felvezetést szirénával is
Kép nem sok készült, csopiba csak ezeket dobták fel, köv hétvégére szerintem majd előbb lesz elkezdve a szervezés -
Berci77
tag
válasz
Somatom #14758 üzenetére
Részemről úgy pontosítanék, hogy rövid távra nekem gyorsabb, 5 km körül már útviszonytól és forgalomtól függ, hosszabb távra meg én nem mennék rollerrel, ha van bringa is és nem az a cél, hogy a végén bepakoljam egy kocsi csomagtartójába. Elsősorban a kényelem és nem a sebesség miatt.
De azzal kapcsolatban igazad van, hogy alapból mindkettő 25 km/h-ban van limitálva (mármint a rásegítés), így korrekt az összehasonlítás.saril:
nem tudom, kedves szavaid melyikünknek szóltak, de mivel én is válaszoltam a feltett konkrét bringa/roller kérdésre, így megszólítva érzem magam. Sajnálom, hogy jelenlétem/ünk zavarja a lelki békédet, elnézést kérek a létezésért, legközelebb majd jobban figyelek, hogy nehogy segítő szándékkal válaszolni merjek engedèlyed nélkül egy feltett kérdésre. 😂 -
válasz
Somatom #14732 üzenetére
Igen, de most azért vette meg a Segwayt, h lerontsák elsőkerekesre a választékot?
Igenis van különbség közöttük, emelkedőn egyáltalán nem mindegy, h rá kell nehezedni a kormányra, vagy nem kell, mert a hátsókerék hajtás anélkül is tolja a rollert, h foglalkoznunk kellene vele, hol a súlypontunk. :/
-
-
-
Joshi
titán
válasz
Somatom #14611 üzenetére
Én a te írt #14606 kommentedre reagáltam. Nekem a te kommented negatív töltésű volt, ha a Xiaomi pumpára gondolunk. Ha nem így értetted, akkor sorry. Viszont a 4,5 Bar az 65 PSI ami nem lenne gond, de tényleg nem nagyon ment a pumpának. Majd még 1x megpróbálom, ne hogy hülyeséget mondjak.
ui.: ugye azt nem kell mondanom, hogy nagyon nem mind1, hogy adott nyomásra mekkora légköbmétert kell feltölteni. Remélem érted mire gondolok.
-
DigitXT
félisten
válasz
Somatom #14594 üzenetére
Nekem a PMT-re azt írják, hogy max. 3 bar, 2.7-re fújtam, mivel ahogy
melegszik, benéz 2.9-be így is, viszont azt mondta aki legutóbb ment
egy kört, hogy szerinte ez így lapos, több kéne bele... felmentem 3-ra,
de még nem próbáltam (nekem is volt egy kormány törés, csak kicsi). -
bkiky01
senior tag
válasz
Somatom #14568 üzenetére
Igaz nem 50-es, de ugyanez. Megyeszékhelyen, ahol lehet bringa úton, ha csak járda van max 10-el araszolva, ahol kell zebrán ott meg tolva. De idegtépő, ahogy a sok tini semmi felelősségérzettel járdán, zebrán, gyerekek közt nyomatja, amit bír. Én emiatt drukkolok, hogy csak 18 éven felülieknek, minimum egy kresz vizsga után.
-
Tamás9x
őstag
válasz
Somatom #14466 üzenetére
Full unlockolva 32-33km/h terhelés nélkül, azaz a levegőben. ez talajon 30-31km/h(60kg-os embernél) de már láttam klónt amire 35km/h-t írnak
Se a hegesztés sem a festés nem hasonlít.
Biztos ki lehetne többet is hozni belőle, mert túlfuttatni nem engedi a kontroller, visszafékezi a rollert lejtőn lefelé, vagyis nekem ezt csinálja, másnál nem tudom hogy viselkedik. G30LP kontrollerrel, 36V-al -
PociAti
őstag
válasz
Somatom #14401 üzenetére
"Csak nálunk szerencsétlenkednek ezzel."
Pffff, hány országot tudsz még mondani, ahol a németekhez hasonlóan megfelelő szabályozási környezet van. A németek egy szabálykövető nemzet, sőt, gyakran ők maguk írják a szabályokat, amiket a világ átvesz tőlük.
Csak nálunk... Ekkora hülyeséget! -
Reggie0
félisten
válasz
Somatom #14384 üzenetére
Attol meg SMKP-nak minosul, hogy nincsenek rendben a papirja. Forditva ulsz a lovon. Elso lepesben ugy megy, hogy a jarmu tulajdonsagai alapjan el kell donteni, hogy milyen jarmukategoriaba tartozik a jarmu. Majd utana a masodik lepesben a jarmukategoriara vonatkozo jogszabalyoknak kell megfelelni, ami eloirja a jelzest, tipusbizonyitvanyt, biztositast, stb.. Ha ez nem tortenik meg, attol meg ismert a kategoriaja.
-
PociAti
őstag
válasz
Somatom #14378 üzenetére
Úgy van ahogy mondod, az SMKP is lehet elektromos!
Páran nem értik, miért nem született már meg az új rolleres szabály, csakhogy annak rendbe tétele magával ránthat más szabályokat is, amikhez szintén célszerű lenne hozzányúlni.
De ahogy az SMKP lehet elektromos is, úgy a roller is lehet belső égésű. Egyik sem gyakori jelenség, bár robogók esetén határozott a fellendülés. Viszont még így is jó nagy méretűek.
-
saril
senior tag
válasz
Somatom #14300 üzenetére
Ez egy rolleres fórum, nem értem miért kell mindig a kerékpárt behozni
Még a hülye is tudja hogy 26" 27,5" vagy 29" -on jó hogy nem tűnik fel az úthiba annyira biciklin, kérlek fejezd ezt be! ez egy ROLLER-es forum, nem vagyunk kiváncsiak a bringás dolgokra szerintem...
Biztos van bringás forum is, ott vagánykodj a bringáddal, köszi.
Érdekes mód autoval sem tűnik fel nekem az úthiba... mégsem írom le minden 3. kommentemben, mert nem ide való!
Elhisszük hogy sok százezres bicajod van, de a megfelelő helyen kommunikáld! -
Tamás9x
őstag
válasz
Somatom #14252 üzenetére
Az enyém is simán felmegy rajta.
Adni kell neki egy kicsit több kakaót.tothjozsi96: Nem venném meg !
Nem véletlenül ennyi az annyi, Xiaomi alá ne menj, hidd el nem éri meg. -
bkiky01
senior tag
válasz
Somatom #14174 üzenetére
Tisztában vagyok vele, nekem a lopás fontosabb. Felelősséget egy lakásbiztinél is kap az ember, akár kiegészítőként.. Ami életszerűtlen az az, hogy csak zárt helyiségből térít lopásra roller esetén, bringánál ez nem így van. Ügyintéző válasza: A rollert nem lehet megfelelően lezárni..
-
-
Casseius
tag
válasz
Somatom #14140 üzenetére
Pont tegnap beszéltem ezt haverral, amíg sima pro 2 volt mindig meg akartak előzni mindenhol a bringások, ami nagyrészt sikerült is. Na de most 48V 500w motor fordult a helyzet...
Megyek körúton akármilyen másfél millás bringával jön akármilyen edzettségi állapotban, se sebességben se gyorsulásban nem tud versenyezni, de azért néz engem és majd megszakad annyira riszál és izzad h előttem maradjon legalább 3 másodpercig, aztán simán elmegyek mellette jön a köv piros lámpa és a parasztja fogja és beáll elém ... -
gergo5991
őstag
válasz
Somatom #14091 üzenetére
nettó 1 milla nemzetközi kamionosként szerintem nagyon gyenge
se családod se kutyád se macskád, éjjel nappal uton vagy, reggeltől estig dolgozol, annyi pihenőd van amennyit a törvény előir szóval 8 órás pihenők 2 muszak között kamionosként..minimum 5000-6000 euró nettóért kamionoznék, és ennyire is legyek bejelentve, ne 220k nettóra meg a többi bóünuszba
aztán a sok felelőség, a büntetések mert még a legjobbakat is megbüntetik, a sok stressz hogy nincs parkoló, meg szűk utcába kell bemenni, meg hogy fogok onnan kijönni, szar időben idegeskedni ha esik ha fúj ha havazik menni kell, az egézség romlásról nem is beszélve, ülsz egész nap, semmi mozgás,aztán aszalódsz a napon a kamionban hiába a klima vannak képek hogy az ember arca a sok fénytől hogy néz ki, a szemed is szétbaszod a sok vezetéstöl, arról nem is beszélve egész nap csak a kormot lélegzed be, főleg autópályán.. cigány élet a kamionozás -
DigitXT
félisten
válasz
Somatom #14091 üzenetére
Itt az ideje egy C+E-nek...
saril: amúgy ebben semmi "fikázást" nem látok,
annyit írt, hogy más kávéház. Ami nyilvánvalóan igaz is, egy rugózó, nagyobb
teljesítményű (de nehezebb) roller használatakor, egy merev felfüggesztésű, s
gyárilag gyengébb (firmware tuningtól most tekintsünk el) modellhez képest...Szerk: építs sok akksit 30-50K munkadíjért, és mindjárt ki is jön egy nagy vas.
Btw. amikor egy utcáról beeső kezdőnek magasabb nettót ajánlanak, mint ami
egy 14 éve a pályán lévő seniornak jutott, akkor azért nyílik az a bicska...
De úgy vagyok vele, hogy ha fizetgetnek, akkor dolgozgatok: kis pénz, kis foci. -
smallcurrant
tag
válasz
Somatom #13942 üzenetére
Köszönöm szépen a segítséget és Tamás9x-nek is
A G30LE-re esett a választásom és már meg is rendeltem.
Nem szeretném (egyelőre) tuningolni a rollert, de a hasznos kiegészítőket beszerezném hozzá.
Ha jól értesültem a lakat, a pumpa és a kijelző védő ajánlott hozzá.
Ez a pumpa jó hozzá, ajánlott? [link]
Kijelző védőnél melyik a legjobban bevált?
A lakat gondolom csak annyi, hogy U lakat legyen.Vagy milyen más felszereltség kellhet még?
-
Miikee
csendes tag
válasz
Somatom #13955 üzenetére
Igaz, nem voltam pontos, nem a 15 cm-es járdaszegélyre gondoltam (ahogy montam, az én koromban már nem vadulok
), ott már leszállok a rollerről, csak max 5 cm-re. Jellemzően kerékpárúton megyek, de ez sok helyen járdából leválasztott rész és hát a minősége, hagy némi kívánni valót maga után....
-
smallcurrant
tag
válasz
Somatom #13874 üzenetére
És melyik a jobb, a hátsó kerék előnyösebb, mint az első?
A 3 közül (F40 E, a G30 LE és D38 E) melyik a legjobb választás?
A G30 LE-ben kisebb az aksi, de tudom bővíteni, illetve a beépített töltő is van benne, ez mit is jelent pontosan?Ez jó dolog vagy nem annyira?
Sorry, nagyon hozzá nem értő vagyok. -
DigitXT
félisten
válasz
Somatom #13848 üzenetére
Attól az még nem lesz teljesen legális (lépcsőn ugratás ziher!). Szóval
összességében megállapítható, hogy mindenkinek van egy hobbija.
(És pl. kerékpárút használata esetén mi az, hogy 25 km/h fölött segít?)Félre ne értsd: nekem mindegy! De ha a roller roller, a pedelec pedelec,
az ilyen tuning pont ki kellene, hogy írja adott kategóriából: lesz SMKP.
(Amivel aztán járda kizárva, így pl. lépcsőnek még a közelébe se.)
-
DigitXT
félisten
válasz
Somatom #13843 üzenetére
Persze, mivel neked ott van mellette a milliós villanybringa, amit szépen
feltuningoltál, és árkon-bokron-lépcsőn át hajtod ezerrel... Ha arra is azt
mondaná a jogalkotó, hogy márpedig ez illegál, leszel szíves ezentúl így
és így használni (mint praktikus közlekedőedényt), lenne berzenkedés... -
DigitXT
félisten
válasz
Somatom #13836 üzenetére
Értem. Hát igen, a parkolási helyzet a "nagyfaluban" kriminális... Nekem is furcsa
volt elsőre, mikor Pestre kellett ugrani a Moszkváról, kolléga hobbiautóját elővenni.
De hát ott volt neki garázs, értelmes áron.Motort talán a Mammutban tartja?Nekem szerencsém volt, mert volt hely a társasház előtt ("csillaggarázs", de hely),
vagy éppen a pincében, amíg a kisebb motor volt, később meg pont tudtam bérelni
neki(k) garázst: egy fél évig nem, az elég szar volt, parkolóhely volt, de a motornak
a rideg tartás nem az igazi, főleg ha az ember szereti bütykölni is, kéne villany stb.Roller az csak úgy jött, nem volt szempont a hordozhatóság, elsőre inkább az ára.
(Kugoo S1) Be is szart egy nap után. Annak rendje és módja szerint. De azért tök
tetszett az egész: picit a gyaloglás könnyedsége - icipicit "motoros" beütéssel.
És ugye milyen jó, hogy "nem kell rá semmi védőfelszerelés". Jah az első esésig!Idén egy métert nem tettem meg a vassal, csak bütykölöm, programozom. Amikor
épp van rá egy-két órám. Mindig a jövő héten lesz kész. Mondjuk ha egyszer kész
lesz (akkor se lesz kész), de legalább meg tudom szalajtani a gyorsulásmérésre...
(Cél a Wolf gyorsulása kisebb sebességtartományban. Mert az ott volt a szeren...)Szerk: de 90+ km/h-val elvből sem akarok menni. Jelige, még egyszer nem...
És ebben amúgy pont a 48V akku segít. Igen, lehetne 72V akku, és csillió tempó,
de nem kell. B-L-A-C-K-nak se jött be végül, hogy folyton elforgatja a kereket PMT
gumi ide, vagy oda: közlekedésre alkalmatlan, "profi" rollereseket is ijesztgető vas.
(Nagyon remélem, hogy sikerül megtalálni az arany középutat, és élmény lesz.)
-
DigitXT
félisten
válasz
Somatom #13833 üzenetére
A Harley-ból kiindulva ez nem új információ. Max. az, hogy nincs Mo-n a vas.
Igen, amúgy tipikusan nem az a felkapom, és felszaladok a lépcsőn pl. a Wolf...
Kolléga ott röhögött rajtam, hogy a babakocsi felhajtón alig bírom feltolni.Szerk: az én FLJ-m se emelgetésre van kitalálva. Valami 40 kg-nak mértem...
De tekintve, hogy lépcső csak marginális van itt (motor is bent áll a műhelyben),
nekem nem probléma... Menet közben meg már nem számít, hogy nehéz a vas.Szerk2: és az a 40 kg még akkor volt, amikor csak egy akku volt benne.
Megjegyzem, ha holnapra se lesz kész, megint mehetek kocsival: fárasztó...
Pedig már nagyon kíváncsi vagyok, hogy hogy indul meg, emeli-e majd az elejét. -
DigitXT
félisten
válasz
Somatom #13824 üzenetére
És a rollereket is mérik mobil fékpaddal, mint anno a MoFa-kat? Elvileg kb. ugyanaz a szitu, szóval kinézem belőlük. Volt itt téma korábban, hogy ez mennyire életszerű, kis hazánkban természetesen semennyire (nincs elég rendőr), de ettől még, ha jogászkodni akarunk, egy szénné tuningolt jármű aminek már köze nincs az eredetileg boltban kapható kivitel menettulajdonságaihoz kurvaélet, hogy nem számít legálisnak. Ha pedig mégis, akkor semmi értelme a szabályozásnak, hiszen ki mondja meg, hogy mekkora az a motor? A matrica? Minden gyártó rányomtatja majd, hogy 250W, és onnantól mehet az ereszd el a hajam?
-
DigitXT
félisten
válasz
Somatom #13728 üzenetére
Jó, de neked spéci akku kellett, adott típusú házban + vezérlővel, stb.
Ez mindig feláras, mint minden gyári cucc: nem ugyanaz a piac, mint
a sufni építők zsugorfóliázott, általános célú pakkjai BT BMS nélkül...Úgy általában akkor éri meg építeni, ha tudsz olcsó cella forrást: ha a
kisker árakkal számolunk, akkor negatív haszonnal dolgozik a sufni...
(Amit nyilván nem tesz, szóval azok az árak is pofátlan magasak.)
-
Tamás9x
őstag
válasz
Somatom #13581 üzenetére
Csak akkor ha szeria hiba, vagy tenylegesen bizonyithato, hogy hibas hegesztés. De ezek azert ugy vannak meretezve, hogy nem jellemző nagyobb márkáknál. Ahol igen ott pedig sorozatba kijon, ezert is szoktunk ismert tomeg cuccokat ajanlani aminel hamarabb kijonnek ezek a hibak ha vannak. G30-at es m365 szeriat extrrm esetbe lattam csak torni, ellenben a noname cuccokkal.
-
phoenix1989
őstag
válasz
Somatom #13562 üzenetére
Majd ha születik ilyen ráérek akkor foglalkozni ezzel. Az viszont továbbra sem tűnik számomra logikusnak hogy vegyek valamit amit szetkapok és újjá építek. Ennyi erővel vehetnem darabokban mint egy pc T. Viszont míg azt szívesen összerakom , ezt nem. Ráadásul bukok minden garanciát. Ez hol éri meg.
-
-
saril
senior tag
-
-
saril
senior tag
-
mrrr74
aktív tag
válasz
Somatom #13422 üzenetére
Nézd, miért mondanám ha nem igaz? És egy szóval nem állítottam, hogy Budapest.
Itt a tető után van egy kis lejtő, majd egy újabb 40%-os szakasz, ami hosszabb. Azon tegnap én is felmentem elektromos kerékpárral (250W, tekertem közben). Azon a hosszabb szakaszon nem menne fel a Navee, itt felment.
-
-
-
-
eFeMeR74
senior tag
válasz
Somatom #13350 üzenetére
Hát,ha a legdrágább változatot nézed akkor igen. Van ott olcsóbb is amit linkeltél.
Elég nagy a választék. De igy sem úszod meg 60e alatt az tény. Csak előre.
Lassan ott tartunk, hogy jobb ha az ember magának legozza össze a rollert.
Viszont úgy biztos, hogy drágább, de legalább kb. olyan lesz amilyet szeretne.
Sajnos a hordozhatóság, súly, hatótáv stb miatt mindig kell kompromisszumot kötni.
Valamit valamiért.
Mekkora súlyú lesz egy teljesen átépített Xiaomi vagy Ninebot roller? Elöl, hátul lengéscsillapító és 10" kerekek, szélesebb fellépő, kb 15 aH akkupack stb.
Gondolom kiesik a hordozható kategóriából. -
Tamás9x
őstag
válasz
Somatom #13353 üzenetére
Azért az használtan se annyi amennyi újonnan, de pl ez a ketegória is 3000ft körül van
Alapból 2db kell, így negyed annyi minőség is óriási előrelépés lehet. -
-
Dave™
nagyúr
válasz
Somatom #13314 üzenetére
Én szeptemberben vettem a rollert, ahhoz képest látványosan változott a hatótáv, tehát a videó megállapításai mára biztosan elavultak a Pro2 esetében. Számomra a meglepő, hogy nem is kell ideálisan használni, nálam csak a súly egyezik, a sebesség 66%-kal több, nem is folyamatos a haladás, szélcsend is ritkán van (és valami csoda folytán szinte mindig szembe szél van a Duna-parton, csak a mértéke változó), a domborzat sem sík, és mégis, ki tudnék belőle préselni 40km körül, ami szerintem zseniális.
-
PociAti
őstag
válasz
Somatom #13303 üzenetére
Leírom még egyszer, nem 8", hanem 8,5". Betűvel kiírva: nyolc és fél hüvelyk.
"De, egy eleve 10" -hoz készített rendszernél más a szitu."
Bár ez eddigi szövegkörnyezetből nem derült ki, de azoknál tényleg más a szitu, és nagyon erősen bejön egy újabb tényező, lényegesen magasabb az ára a 10"-osoknak (ha ugyanarról a gyártóról van szó, és nem egy nem rollert próbálunk meg összevetni egy stabil gyártóval).És a nagyobb szerkezettel együtt súlynövekedés is jár, ami egy 100+ kg-os tulajdonos esetén kevésbé számít, hisz egész életét felesleges tömeg cipelésével tölti, de egy 70 kg-os ember esetén már a roller össztömege fontos kérdés lehet.
-
PociAti
őstag
válasz
Somatom #13285 üzenetére
"Nagyobb kerék előny. Xiaomi 8", Segway 10"."
Pontosítanék.
Nagyobb keréknek vannak előnyei is hátrányai.
- Előnye: kedvezőbb lengéscsillapítás a geometria és a több magába zárt levegő miatt.
- Hátrányai: kisebb hatótávolság, rosszabb gyorsulás, kisebb végsebesség*. A fürgesége mellett az irányíthatósága, fordulékonysága is rosszabb lesz.*Egyszerű fizika, a nagyobb átmérő miatt megnő az erőkar hossza. A hajtás a tengelyen történik, az erő átadása az aszfaltra pedig a kerék kerülete mentén.
Valamint a Xiaomiknak nem 8-as, hanem 8,5-ös kerekei vannak.
És a lengéscsillapítás elsősorban rossz minőségű út, nagyobb tömeg és jelentős sebesség esetén fontos. 70 kg az teljesen normális testtömeg, ha nem párosul kifejezetten kátyús úttal és nagy tempóval akkor simán működhet egy alap, lengéscsillapító nélküli roller is 8,5-ös kerekekkel. (Sokan használjuk így.)
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Elektromos cigaretta 🔞
- Steam, GOG, Epic Store, Humble Store, Xbox PC Game Pass, Origin Access, uPlay+, Apple Arcade felhasználók barátságos izgulós topikja
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- NBA és kosárlabda topic
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Hosszabb bemutatót kapott a Borderlands 4
- Genshin Impact (PC, PS4, Android, iOS)
- Windows Insider Program
- Autós topik
- További aktív témák...
- DJI Air 2s drón szett megkímélt állapotban, kofferrel
- Új, felbontott Philips Series 7000 BHS752/00 kerámia hajvasaló - 2 év magyar bolti garival! -
- DJI FPV Fly More Combo drón + Goggles V2 szemüveg - 3 akkuval
- DJI Mini 4 pro drón - új állapotban, 2027-ig garanciával
- DJI Mini 3 Fly More Combo RC - GARANCIÁLIS drón szett +koffer
- 134 - Lenovo Legion Pro 7 (16IRX8H) - Intel Core i9-13900HX, RTX 4090
- Apple iPhone SE 16GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- LG 65B4 - 65" OLED - 4K 120Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium - HDMI 2.1 - PS5 és Xbox Ready
- REFURBISHED és ÚJ - HP Thunderbolt Dock G2 230W docking station (3TR87AA)
- BESZÁMÍTÁS! MSI B450M R5 3600 16GB DDR4 512GB SSD RTX 2060 Super 8GB THERMALTAKE Core V21 500W
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest