- Google Pixel topik
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Sokat fejlődött a Tecno belépő ajánlata
- Minden készen áll a Galaxy Unpackedre
- Honor 200 - kétszázért pont jó lenne
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- Honor 200 Pro - mobilportré
- Motorola Edge 50 Neo - az egyensúly gyengesége
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Hammer 6 LTE - ne butáskodj!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Somatom
veterán
-
Berci77
tag
válasz
PociAti #11704 üzenetére
...és Casseius!
Köszi!
Igazából nem ezzel járnék melóba, arra ott a pedelec. Alkalmanként pár kilométer a gyerkőcöket kísérve bicajúon, és ha mégis ezzel mennék a város túlfelére, akkor hazafelé az úton van egy 100-200m hosszú emelkedős szakasz, de ennyi. Szerintem a nagyját letolná bármelyik roller lendületből, legfeljebb ha kell, leszállok és tolom 50m-t. Ennyi a feladat és nem több. Másra nem tervezem használni, szóval árban nem mennék feljebb.
Viszont még nincs tapasztalatom egyikkel sem, így nem tudom, mit várhatok tőlük.
Nagyobb végsebességhez nem ragaszkodom, legfeljebb az a 200m-t tudja jobban leküzdeni.
Az meg tetszik bennük, hogy ezek nem nagy és nehéz gépek, könnyebben elférnének a kocsiban is. -
Grafiqs
őstag
válasz
PociAti #11630 üzenetére
Nem tudom és igazából nem is érdekel milyen érdeked fűzödik hozzá. Nekem ez jön le a hsz.-eid alapján. Van-e vagy nincs az a te dolgod, ahogy az is, hogy ezt megosztod-e a topikban vagy sem.
Olyan "kis" gyártóknál mint pl. Brembo, ATE stb. is előfordul egy-egy hibás darab vagy széria. Erről százszámra találhatsz tapasztalati infókat (akár a magyar) neten. Továbbra is tartom, hogy darabból messzemenő következtetéseket levonni nem túl megfontolt dolog. Főleg egy mérnöktől.
Mutass kérlek egy hasonló vázkialakítású Ninebot vagy Xiaomi modelt: Gondolok ott az akksi és vezérlő elhelyezésre. Hasonlít a kormány stucni? Tényleg? Ez a komoly hasonlóság? Ugye viccelsz?
Mindentől függetlenül komolyan érdekel, hogy mérnők szemmel mely részeit látod (fotók alapján) elnagyoltan megvalósítottnak?
G
-
Reggie0
félisten
válasz
PociAti #11503 üzenetére
Az, hogy letezik olyan uthiba, vagy olyan uttipus amiben rogton megall a roller, az nem azt jelenti automatikusan, hogy nem valo az utra. En mar autoval is kifogtam olyan katyut amitol repedt a felni es felpuposodott a gumi oldala. De nem ez a gyakori. Sot mindez akar kerekparuton vagy jardan is elofordulhat. A jarda sem jobb semmivel, mint az auto utja. Nyilvan esznel kell menni es olyan uton haladni, ami megfelel a jarmunek.
-
Dave™
nagyúr
válasz
PociAti #11401 üzenetére
A biciklik pont nincsenek szerteszét, és ott már keményen fizetni is kell érte, ha nem az állomáson hagyják. A rollereknél sok gondot megoldana ugyanez, meg talán kevesebbet dobálnának a Dunába. Múltkor is láttam két hülyegyereket, akiknek az volt a szórakozásuk, hogy legurították a rakpart lépcsőjén. Azért is ennyire drága a szolgáltatás, mert bele kell kalkulálni az idiótákat.
-
Reggie0
félisten
válasz
PociAti #11384 üzenetére
Azert mert nem tudod megerteni meg nem lesz trollkodas. Es igen, engem baromira nem erdekel a tempomat vagy a grafikonok nezegetese. En A-bol B-be kozlekedek, nem szerelmes vagyok a rollerbe.
Van fizikai fek, a hatso labfek a sarvedobe epitve. Ha nem ismered amirol beszelek, akkor minek magyarazol bele? Es bizony, nalam szempont az is, hogy majdhogynem ugy nez ki, mint egy labbal hajtos nulla roller. Sokan azt hiszik, hogy az, es szerintem ez elony egy olyan kornyezetben, amikor barmikor megbuntethet barmiert a rendor, ha olyan kedve van.
Szerinted mindenki egyenre akarja szabni? En hasznalni akarom es nem tutujgatni. Es igen, en egy roller hasznalataert nem fogok mindenfele kinai kemkedo hulladek appot felrakni a telefonomra 5 percig sem, mert ez elvi kerdes.
A defekt para mindenkit fenyeget, akinek levego van a gumijaban. Az a gumi amit egyszer felfujtak, igy vagy ugy leereszt. Lehet te meg eletedbe nem kerekparoztal vagy birtokoltal autot, de a defekt elobb utobb utoler. Azt hiszed nagyon okos vagy es te majd jol megelozol barmilyen veletlen esemenyt, de ez nem igy mukodik.
-
Dave™
nagyúr
válasz
PociAti #11261 üzenetére
Valószínűleg valami ilyesmi lehetett, de számomra óriási a különbség, és csak pozitív irányban, hátrányt nem tapasztaltam. Ezek után nem is nagyon merek majd frissíteni, úgy érzem a mostani állapotot csak elrontani lehetne. Este mire töltőre tettem (tehát mire teljesen felmelegedett) 57% lett az akku, nem emlékszem, hogy ősszel volt-e bármikor is olyan, hogy ennyiből megjártam volna az utat. Ráadásul felmentem vele egy elég meredek felüljáróra is, meg olykor volt némi szembeszél is, és mégis, alig több, mint 40%-ból megtett 20km-t, méghozzá sport módban, nem is a gyárilag kalkulált 15km/h-val.
lehella én tudom mire gondol, tényleg voltak ilyen kisebb ugrálások, most lehet, hogy lassabban gyorsul, de azt szépen egyenletesen teszi és sokkal finomabb, kiszámíthatóbb az egész mozgása. A tempomat pedig megváltás, főleg ebben a hidegben.
-
lehella
senior tag
válasz
PociAti #11261 üzenetére
Szeptemberben még én is gyári firmet használtam, ott nem tapasztaltam ilyen "ugráló gyorsítást" fix sebesség körül. A speed mode jó volt haladni mondjuk sík úton. Azóta pedig a scooterhackinges főzött rommal, az általad is írt beállításokkal nincs ilyen már egyáltalán. Azóta viszont felvisz ott is, ahol korábban nem
-
Gabis
őstag
válasz
PociAti #11229 üzenetére
Jah... mert az sokkal jobb, hogy egy felfestett jelzéssel val leválasztva, és boldog boldogtalan közlekedik rajta össze-vissza... ha nem is olyan kordon mint pl. a Bajcsy-n (ha már ennyire rápörögtél erre) de valami fizikai határral jó lenne leválasztani ezeket a részeket. Így is elég sok mindenre kell figyelni, jó lenne ha a gyalogosokra kevésbé kellene. De mivel nagyon nem egy szinten látjuk ezt a dolgot, részemről ezt itt le is zárom mert semmi értelme, és nem is ide tartozik.
-
zhata
senior tag
válasz
PociAti #11186 üzenetére
De most adtál egy ötletet, mi lenne akkor, ha a hackelt modult úgy raknám fel, hogy előtte behúzott fékkel kapcsolom be a rollert, utána kikapcs, majd a zsarubiztosat meg utána úgy, hogy akkor normál módon kapcsolom be?
Csak kicsit aggódom, nehogy hagyományos, lábhajtányos rollerré váljon? -
zhata
senior tag
válasz
PociAti #11186 üzenetére
Köszi válaszod, előrebocsátanám, hogy már volt a rolleremen ilyen kombináció, hogy behúzott fékkarral bekapcsolva "turbo-33 km-h", anélkül meg 25. Talán innen: https://mp365.es/hacktool/en/pro/
Viszont a turbo módban nem volt KERSZ, a tempomat se akart működni, és - nekem legalábbis, rángatva indult.
Van egy kipróbált hack-om, ezt szeretném összedolgozni egy "rendőrbiztos" modullal, de
valahogy nem akar összejönni. -
Dave™
nagyúr
válasz
PociAti #11180 üzenetére
Elég nagy szórásnak tűnik ez a 3000-20.000 km. A középértékével elégedett is lennék
Fura, hogy a hátsó kopik jobban, az elsőre tippeltem volna.
Reggie0 Akkor most vagy sok defekt van és az emberek folyamatosan cserélik a belsőket, vagy félreteszik otthon a defektes rollereiket, vagy kevés defekt van, és ezért nem cserélik a gyári abroncsokat tömörre. Nekem az utolsó tűnik logikusnak.
-
IMIIKE1998
őstag
válasz
PociAti #11161 üzenetére
A büntetéses dolgot lehet nem jól fogalmaztam, mivel nekem nincs e-rollerem, csak egy-két ismerőstől hallott esetről, illetve az újságcikkekben olvasott "balhékról" tudok, de nem akarok kockáztatni, inkább megvárom, hogy elfogadják a módosítást.
Más: Lehet rosszul jön le nekem, de egyre inkább úgy tűnik, hogy az ilyen 100-150k-s rollerek nincsenek tartósságra tervezve. Debrecenben van Joyor szerviz+bolt helyileg, de az A3 és F1 típusokhoz még az enjoyroll oldalán sem lehet találni bizonyos alkatrészeket, Aliexpressen meg 8"-es, méhsejtes gumit nem találni. Megmondom őszintén, nekem ez kicsit csalódás, mert azért elvárná az ember, hogy legalább alkatrész legyen hozzá min. 4-5 évig.
Esetleg valakinek nincs tippje valami jó belépő rollerre, amihez van alkatrész dögivel, könnyen szervizelhető és tartós szerkezetű? Egyedül a Xiaomihoz láttam ezidáig normális alkatrészválasztékot, de ehhez is sokszor rendelni kellene bizonyos elemeket. A Kugoo jónak tűnik, de alkatrészt szintén nehéz hozzá lelni, a szervizelését meg nem biztos, hogy meg tudnám oldani. -
Dave™
nagyúr
válasz
PociAti #11012 üzenetére
Szerintem ez attól is függ, hogy egyébként milyen állapotban van. Ha nincs semmi komolyabb baja, akkor ennyit teljesen megérhet a plusz 2-3 éves élettartam. De ha a fenti akkus linket veszem alapul, 60% DoD-vel (nekem ez a jellemző) 1500 ciklus után is még 70% körüli állapotban van, vagyis napi két töltéssel is 750 nap, ami mondjuk minimum 3 év. A Pro 2 pedig még 70%-kal is elégséges lehet, bár az már kicsit talán necces az esetemben, de majd meglátjuk 2-3 év múlva, mi a helyzet. Nálam 4000 km után már nullszaldós a roller
-
Dave™
nagyúr
válasz
PociAti #11007 üzenetére
Az akkuról ezt én is olvastam, de nem teljesen egyértelmű, hogy hogyan van számolva (én naponta kétszer töltöm, mindig kb. 40%-ról tele), mert van aki teljes ciklust említ, van aki pedig sima töltésit. A gumikról sem találtam semmi használhatót, hogy pl. 5000km után kell cserélni, vagy 10000... A 10k km nekem másfél év alatt összejöhet, a fórumon láttam már 365-öst 4000+ km-rel, ezért gondoltam, hogy lehet gyakorlati tapasztalat is, itthon is.
-
-
Reggie0
félisten
válasz
PociAti #10991 üzenetére
Majd beszeld meg a kerekparossal is, hogy pontosan tartsa a sebesseget, mert te beallitottad a tempomatot
Azt meg senki sem mondta, hogy lehetetlen, csak azt, hogy nehez. Van akinek meg az is szenvedes xiaomi-vel, hogy fixen tartsa a sebesseget es aktivalodjon a tempomat, foleg razosabb uton, vagy ahol allandoan kerulgetni kell.
-
lehella
senior tag
válasz
PociAti #10953 üzenetére
Igen már vágytam egy ilyen jellegű tesztre.
Ami érdekes volt, hogy megtettem 20km-t 50% akksiból. Ez a Flórián tér-Rákóczi híd oda vissza. Majd elmentem egy Margit sziget, Parlament útra, itt már elkezdett zuhanni az akksi, és visszafordultam. Ezt a maradék 12km-t szintén a második 50%-ból csináltam. -
Dave™
nagyúr
válasz
PociAti #10924 üzenetére
Nem azt mondtam, hogy kötelező, hanem hogy alap. Nem tudom milyen hamis biztonságérzetet ad, én nem vadulok bukóval sem, az nem azért van, mert mindenképpen használni kell, hanem ha kell, akkor ne a fejed törjön be, hanem maximum a sisak. Mindenki úgy veszélyezteti magát, ahogy szeretné, engem vár otthon a két kislányom, ezért hordom (biciklivel is hordtam, 36 fokban is).
Mi a francot kezdjek vele, amikor nincs rá szükségem
Most így gondolod, de ha egyszer mégis lenne, akkor nem lesz ott a fejeden. Inkább legyen rajtam ezerszer úgy, hogy egyszer sem volt rá ténylegesen szükség, míg csak egyszer nem, amikor kellett volna. -
Bibby
addikt
válasz
PociAti #10924 üzenetére
A biztonsági öv kapcsán is mindig jön egy félbolond előbb utóbb, akit zavar. Meg akinek a munkatársának a sógorának az öccse azért halt meg mert be volt kötve.
Zavar a bukó. Eszem megáll. Hajad nem szokott?Ha a hülyébbik fele nem szállna rollerre a bukó miatt, máris óriási nyereség lenne.
-
Grafiqs
őstag
válasz
PociAti #10924 üzenetére
Ugyan azért kell (tenném kötelező is) a kesztyű mint a sisak. Mert megvéd téged, érdeked, hogy rajtad legyen.
Aki ezt nem képes felmérni, annak nem való a közeledés. Ott a BKV és egyéb tömegközlekedési megoldások.
Mondom ezt bő 20 év (több tízezer km) budapesti kerékpáros/robogós tapasztalattal.G
-
-
Joshi
titán
válasz
PociAti #10825 üzenetére
A gyári adatok szerint a 45Km hatótáv egy 75Kg-os személy esetén 17Km/h sebesség mellett értendő teljesen sík terepen. Ugye ez a nyomatékra semmilyen adattal nem szolgál. És itt jönnek a gondok. Emelkedőn pont az lenne a lényeg, hogy a nyomaték sokkal nagyobb mértékben rendelkezésre álljon. Ugye a Mi Pro 2-nél ez zérus, nincs és nem is volt. Én 83Kg vagyok, és egy komolyabb emelkedőn szinte állóra lelassul a roller. Én azt várnám, hogy vigyen fel mondjuk 8-10km/h-ás sebességgel és igen szívja le az akksit. De nem, mert valószínű úgy van megírva a szoftvere, hogy ezt nem teszi.
-
-
-
lehella
senior tag
válasz
PociAti #10648 üzenetére
Igen igen teljesen jó amit mondasz, mert ahol tudom tartani a 22km/h-t, ott a 25km/h se lenne gond ebben a módban, de... amihez nem értek vagy nem látom át, hogy Drive módban a 25km/h és a Sport módban a 25 km/h nem kéne, hogy ugyanannyi áramfelvétellel járjon? Annak ellenére, hogy mások a Maximum értékek, de a current raising coefficient minden módban 500
-
Zotya0218
tag
válasz
PociAti #10630 üzenetére
Nekem 42A állt.
Visszavettem 30A re és nincs semmi fékhatás ahhoz képest amilyen volt. Alig tud megállni. Nagyon gyenge.
Blokkoltam a hátsó kereket mint egy biciklin és csúsztam tovább.
Most feltettem 36A re. De még nem próbáltam!
Viszont ha neked azóta nincs problémád 55A en!?! -
mézespálinka
senior tag
válasz
PociAti #10621 üzenetére
Értelek. Sajnos rossz sportot választottam. Köszi!!
"Ha gyorsulás, azaz lendület változás közben történik az ütközés"??????? Lendület változás közben abban az idő pillanatban amikor bekövetkezik az ütközés, nem egy adott sebességen adott össztömeggel rendelkező test ütközik????? Ha nagyon nagyon dimamikusan gyorsítok 10kmhra, nagyobbat ütközök mint gyorsítás nélkül 50kmh-val???
Ezaz túl dinamikus. De a "vérpistike" alatt a 250w dinamikusabb mint alattam az 500........tudom, rossz sportot....
-
mézespálinka
senior tag
válasz
PociAti #10618 üzenetére
Értem, akkor azokat a sportágakat iktassuk ki, amelyek tömeget igényelnek. Így jó? Vagy akik bármilyen okból(lusta, beteg, stb) és x kg felett van...
Megfordíthatod a kérdést, de válaszolj. Haladok 25km/h-val. Vagyok 100kg. Bekövetkezik egy ütközés. Számít, hogy 350w-os rollerral ütközöm 110kg össztömeggel, 25kmh-val vagy 500w-os rollerral, 110kg össztömeggel, 25kmh-val?(hogyan lehetne összekapcsolni a teljesítménnyel mikor a kis és a nagy roller is max 25k.h-val haladhat? A gyorsulást engedd el, sosem fog x kg felett úgy gyorsulni egy 500wos mint egy 350wos fele-2/3annyi kg alatt...)
Ha igen, miért???? -
Zotya0218
tag
válasz
PociAti #10423 üzenetére
Értem. Tehát rengeteget mentél az 55A beállítással. Így az én 42A beállításom nem olyan veszélyes. Főleg úgy, hogy ahogyan te sem én sem szoktam keményen fékezni. Inkább az a rágurulós fajta vagyok. Gyermekekhez érve meg eleve lelassítok! Járdán nem megyek, sem főúton.
Nekem nagyon nincs kedvem újra konfigurálni, mert ez az új összevont rendszer (s1, pro, pro2, stb.) egyáltalán nem szimpatikus.
Nem tetszik pl. , hogy hozzá nyúl állítólag az eco módhoz, de 20 km/h a legkissebb beállítható sebesség. Kevéske áram erősséggel.
Ha meg nem nyúl hozzá, annak ellenére, hogy ott a beállítási lehetőség, akkor az számomra megbízhatatlan! -
Zotya0218
tag
-
-
gergo5991
őstag
válasz
PociAti #10383 üzenetére
amúgy már kijött a xiaomi mi portable air pump 1s verziója amiben állitólag 2x nagyobb az akku, sokkal pontosabb a nyomás érzékelő 1psi tévedés max, és 2x gyorsabban fúj
[link] csak az a bajom vele, hogy nálunk még nem igen kapható, csak kinábol, mert van ez az új uniós adó és vám törvény..értem én hogy rendeljük a hazait azért hozták be hogy a belföldi kereskedést válasszuk, de ez igy nem fer, hogy egy csomó termék egyszerüen belföldön nincs a piacon.. -
válasz
PociAti #10373 üzenetére
Az eddigi rekordom:
2020 februárjában vettem akciósan 115K-ért. Hajdúszoboszló fürdőnegyedében lakom. Csak ezzel mászkálok. Elől még az eredeti külső és belső van, hátul már volt két defektem. Folyamaton 5.5 bar nyomáson vannak a kerekek.95 kg vagyok, 178 cm. Melegben megvan a 26 -30 km hatótáv. Télen 10 km a veszteség. Jól gyorsul, jól bírja, és állandóan ECO-ban megyek szinte.
-
P3Dr0
senior tag
válasz
PociAti #10200 üzenetére
Mentem már vele 10 km-t. Gyengébb, lassabb (gondolom ez a 250 wattos motor) és hamarabb is merül(kisebb akupakk 36v nem 42v) mint az eredeti. A "gázkar" nem annyira egyenletes, lassabban gyorsul de abszolút jó. Az összeszerelésre nincs panasz az pont mint a gyári ahogy látom.(hegesztés, csavarozas minden rendben) Markolat "bütykei" jobban kiállnak de nem zavaróan. Az applikációja más a xiaomi soft.al nem működik. Max sebesség, tempomat az appban alapból állítható. Max. sebesség elméletileg 31km/h de gyakorlatban 98kg emberre 25 km/h friss töltéssel majd 20-21 km/h 60% töltöttség mellett. Majd szétszedem télen és megnézem miujsag a vezérlővel és az akksival.
De kezdésnek főleg ennyiért nagyon jó szerintem.
2 hete rendeltem a rollert a wish-rol az akciós kód : CLAYTON (vásárlás végén kell beiini) véletlenszerű de nagy százalékot vesz le az árból. Nekem 52% volt a max az 82% !!!!!
EU.n belül nincs rá vám se áfa (szerződtek az EU.val) és németországi raktárból érkezik. Már ha épp nincs sold out.
Első rollernek , kezdésnek, esetleg tartalék rollernek is egyaránt megfelel. Ja és a kijelzője szép színes 🙂 -
válasz
PociAti #10102 üzenetére
Szia!
Köszi, valahol ebben bízok én is, és mivel nem asap a dolog, van időm kipróbálni őket. A Bécsi lime tetszett nagyon(szemre
) , de elegendő német tudás nélkül sajnos nem jöttem rá / nem találtam meg, hogy ott milyen rollerek vannak használatban.
Itthon miből áll a flotta? -
XboxGamePass
senior tag
válasz
PociAti #9914 üzenetére
Nem tudtam, hogy ez nem a Pro 2 utódja, azért bizonytalanodtam el. Igen az esetek 90%-ban csak napi 5 km-re kell. Nyáron nyaraláshoz kellhet többre, ott már jó lenne a hosszabb hatótáv. Megrendelem valószínűleg alzától az újabb modellt, jár hozzá okosóra is. Zárat tudtok hozzá ajánlani vagy kb mindegy? Ez megfelel arra, hogy lezárjam egy bolt előtt 10 percre? [link]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Konteó topic
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Norvégia átmenetileg betiltja az áramigényes kriptobányászatot
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Beszántaná a marketingért felelős részlegét az Intel
- Google Pixel topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Tőzsde és gazdaság
- Minden erejével a 2 nm-re fókuszál a Samsung
- PlayStation 5
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest