- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- iPhone topik
- Papírvékony külsővel várható a Magic V3
- Kezünkben a Razr 50 Ultra
- Két hét múlva Samsung Galaxy Unpacked
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Poco F5 - pokolian jó ajánlat
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
Hirdetés
-
Ergonomikus, vezeték nélküli chiclet billentyűzet a Kensington értelmezésében
ph A vállalat ízületkímélő, TKL-es újdonsága egyszerre három masinához köthető hozzá, és lehetővé teszi az inverz döntést.
-
Ellopták a Tesla akkumulátor-titkait
it Beperelte egy korábbi beszállítóját a Tesla, és azzal vádolja, hogy üzleti titkokat lopott a Tesla akkumulátorgyártási technológiájával kapcsolatban.
-
Apple iPad Air 13” (M2, 2024) - a méret a lényeg
ma Nagyobb lett a kijelző, megörökölte az M2-es chipet és 128 GB-ra nőtt az induló tárhely. Mi kellene még?
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
deny330
aktív tag
válasz Hasaggymeg #89405 üzenetére
Pedig láncot nincs 1 hete, hogy takarítottam és olajoztam. Nekem ezért tűnik gyanúsnak. Mindenesetre letakaríthatom az egészet hétvégén. Hátsó váltó görgőket is érdemes letakarítani? Esetleg hátsó fogaskoszorút és az elsőket? Szétszedni nem akarom, nincsen lánc szétszedőm sajnos. A váltó összerakást pedig megspórolnám. A szárakon szokott lenni egy vékony olaj réteg, ennyi. Leszoktam törölgetni, de 1-2 óra terepen és megint ott van. Ha nem probléma, akkor nem tulajdonítok neki figyelmet, csak furcsa.
Új hozzászólás Aktív témák
- 1963 38mm Pilot watch
- Garmin Edge 540 Kerékpár Computer, Bontatlan, Új, 0 Perces, 1 Év Garancia, Országos Házhozszállítás
- Mathey-Tissot Evasion 42mm Svájci Zafír óra eladó! Makulátlan! Ingyen FOXPOST!
- IGAZI RITKASÁG: Számozott, limitált kiadású Assassin's Creed Valhalla Orlog Deluxe Edition
- Fossil FS5459 karóra