- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Profi EKG-s óra lett a Watch Fitből
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Google Pixel topik
- Xiaomi 12 - az izmos 12
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Magisk
Új hozzászólás Aktív témák
-
Azozzer
újonc
A garancia ilyen esetben továbbra is a gyártóra terelődik át a számlával bemutatásával együtt.
Ez a gariztatás sokkal nehezebb kérdés egy olyan gyártónál ahol nincs magyar képviselet. De utánakérdeztem a Deepcool supportnál akik készségesen megjegyezték, hogy ilyen esetben semmi gond oda és vissza 15 dolláros "shipping" ellenében intéznek bármi nemű garanciális problémát. (És onnantól már a saját garancialevelüket kell, majd használni amit küldenek)
Asusnál is egyszerű a kérdés, mert beregisztrálod a terméket és az Asus Magyarországi képviselete intézi ezt a problémát és kérdéssort. Viszont hozzájuk személyesen kell eljuttatni a címre a hardvert vagy saját költségen postázva. (Az ügyfélszolgálatos kollega viszont nem tudta megmondani, hogy a visszaküldést azt ők állják ilyen esetben vagy, majd átvételkor én... Tippre az utóbbi
)
Az olyan gyártók esetében amik nagyon specifikusak vagy kisebb cégek vagy Ázsia cégek nyilván szíves a gariztatás. (engedd el kategória)
De azért nem kell ezt a kérdéskört se kell lefutni a gyártói garancia ugyan úgy él a termékekre ettől függetlenül is csak mindig egyeztetni kell az aktuális gyártói álláspontról. (Mert azért nem mindenki olyan kerek perec, mint az AMD a "Box CPU"-val, hogy küld vissza bevizsgáljuk aztán küldjük a vadonat újat helyett és sorry akkor újabb 3 vagy akárhány év gari.
Kicsit átrágtam a kérdést, mert én is gyakran rendeltem a Kazytól és sok cuccom van onnan otthoni gépekbe. Így persze előfordul, hogy a kisebb gyártók, majd köszönik szépen figyelmen kívül hagyják kérésed, de a nagyobb gyártók azért nem engedik el ezt a témát.
-
-
-
Qtya123
őstag
Ez nem lehet, ez biztos. Ahogy írod, a kasszában lévő pénz a kb semmi kategória.
Az évek óta, céghálózatokon keresztül elcsalt áfa, az a lényeg.
Ki ki milyen szinten volt a táplálékláncban, illetve mennyire volt szerencséje, ettől függően ül épp előzetesben, vagy van kint mondjuk Thaiföldön, vagy hasonló országokban. -
-
hemaka
nagyúr
7-14 napos szállítás egy belföldi boltnál teljesen elfogadhatatlan, amikor a német amazonról 3 nap alatt itt a cucc olcsóbban, de a szürkézett több ezer eurós termékek is ideérnek HK-ból 13 nap alatt úgy, hogy annyit fizetsz, amennyit az oldalon fizettél, nem jön rá se vám, se kutyafüle. Gyanítom ezért van tipikusan 2-3 hét szállítási idő megadva az itthoni szürkézőknek, mert azt adja neked tovább.
-
Tikakukac
titán
Az jó, csak amire replyztél abban nem ez van.
Btw 2 hetes kiszállítás sincs 2024-2025-ben. Amelyik cég 2 hétre szállít le olyan cuccokat, amik amúgy nem valami nagyon réteg-termék, az kipusztul a piacról. Kivéve, ha ÁFA csal és árban alá tud menni a többinek. Mert pár ezret ez is megért rengeteg embernek
-
Tikakukac
titán
Végülis lehetséges. Elhavazódtak olyan szinten, hogy be sem jutnak emberek a munkahelyükre, akkora a hó nyár közepén. Meg úgy elhavazódott minden, hogy még a domain is le lett lőve.
Logikát mondjuk nem akarok keresni ebben, mert mindannyian tudjuk, hogy az nincs.
Aki még mindig gyártja a megfejtéseket, hogy a cégnek semmi baja, csak költöznek, meg torokgyík meg anyámtudja, az legalább 1 percet szánjon már arra, hogy kockásra feldobja az eseményeket és behúzza mindet 1 csomópontba és ott nem az szerepel, hogy a boltnak rekt.
-
greeen2000
csendes tag
Ezzel egyébként nem értek egyet. Szerintem a 7 év alatt vagy 8, mióta működnek, most van egy olyan réteg, akik sajnos károsultak, vagyis nagyon remélem, hogy nem és visszakapnak minden egyes forintot ami bent maradt nekik. Ez a minimum lenne.... Nem kevés emberről beszélünk, de a teljes spektrum, akik visszatérő vásárlóik, azoknak kb pár százaléka lehet most felháborodva. Pár százalék tudja, hogy valami nincs rendben, mert rendelt volna mint visszatérő, és 90%-nak (vagy többnek) jelen pillanatban fogalma sincs, hogy mi van a webáruházzal, mert éppen ebben az időablakban semmit nem rendel és nem is nézegeti az oldalukat. Országos lefedettségi szinten működtek már nagy kvalitással. Természetesen ha a legtöbb fősodrású online médiában címlapokon szólnának a sztorik heteken át, hogy mi történt itt, plusz egy fókusz szerű műsorban is lenne róla tényfeltáró műsor, na az már betérdeltetné az elért „run rate” potenciáljukat!
-
Szerintem itt a topikban is, csak akik beírták mennyiről van szó, össze lehetne szedni 4-5 milla náluk ragadt pénzt. És akkor még voltak akik nem is mondtak számot, meg hát mennyi lehet, aki nem is jár a PH-n, de most vásárolt a Kazy-nál, és ráfázott velük. Simán el tudom képzelni, hogy önmagában a nem teljesített rendelések is száz millás tétel.
-
Bigemperor
senior tag
Teljesen egyetértek, őszintén kívánom, hogy valamilyen formában, akár jogutódként vagy máshogy vigye tovább valaki a céget és leginkább mindenki kapja vissza azt, ami neki visszajár!
Abszolút osztom, hogy ugyanakkor innen már nemigen lehet visszaút, vagy ha lenne is bármilyen szinten, az meg a tulajnak nem érné meg, mert iszonyú költség és energia lenne visszaszerezni a vásárlók bizalmát, sőt, talán nem is lehetne már.
Egy aprócska gondolat: egészen megdöbbentő olvasni a ma egyre általánosabbá váló szenvtelenséget, az empátia, együttérzés teljes hiányát egyes hozzászólóktól azokkal szemben akik igenis kárvallottai az ilyen és ehhez hasonló történéseknek, elszomorító hová silányult az emberiség.
-
XinAgent
tag
Nem értem az MSI-nek miért nem mindegy ki küldi be a lapot, egy ilyen ultra prémium terméknél ez iszonyat arcvesztés.
Amit még meg lehet próbálni mint szalmaszál, hogy egy másik magyar kisker hátha be tudja küldeni neked jófejségból (és némi bevizsgálási díj fejében). Veszíteni nem nagyon tudsz rajta 1-2 emailt/telefont megérhet. A bolt meg lehet úgy gondolkodik szerez egy vevőt aki 600eFTért vesz alaplapot.
Persze lehet az egész lehetetlen, vagy hogy a végén a Kazynak küldik vissza a cserélt/javított lapot, ami tényleg feltenné a pontot az i-re.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Playstation Portal - 3 hónap Bolti Garanciával
- BESZÁMÍTÁS! ÚJ AMD Ryzen 5600X 5700X 5800X 5900X processzor 3 év garancia 27% áfa termékbeszámítás
- BESZÁMÍTÁS! ÚJ AMD Ryzen 8500G / 8600G AMD Ryzen 7 8700G / 7800X3D processzor 3 év garancia 27% áfa
- Remek áron Lenovo ThinkPad x395 AMD Ryzen 7 pro-3700U/16GB/256 SSD/AMD Radeon Vega 10 Grap/FHD/IPS
- MacBook Air M1 8/256 92% Aksi szép állapotban
- Samsung Galaxy S24 Ultra 512GB Kártyafüggetlen 1Év Garanciával
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy A16, Samsung Galaxy A26, Samsung Galaxy A36, Samsung Galaxy A56
- Azonnali kézbesítés az év bármely pillanatában
- Lenovo ThinkCentre M720q/ Dell OptiPlex 3060- 3070/ Hp EliteDesk 800 mini, micro PC-Számla/garancia
- Azonnali készpénzes Intel i3 i5 i7 i9 12/13/14 gen processzor felvásárlás személyesen / csomagküldés
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest