- Prohardver app (nem hivatalos)
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Poco F6 5G - Turbó Rudi
- Légies iPhone halvány színei
- Motorola Edge 50 Neo - az egyensúly gyengesége
- A HMD visszalép az USA piacáról
- Hat év támogatást csomagolt fém házba a OnePlus Nord 4
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
-
-
harry
veterán
válasz
jerry311 #10353 üzenetére
Azért ne sarkítsunk... csak azt mondom, hogy vannak fokozatok, nyilván ha valaki gyorsabban megy olyan helyen, ami kevésbé belátható, nincs sok hely navigálni, szűkebb, ott könnyebben koccan (akár saját, akár más hibájából). Pl. ha a másik szabálytalan, és nem ad jobbkezesben elsőbbséget, sem mindegy, hogy gyorsan szaladsz-e bele, vagy amúgy is lassabban mész, és még esetleg idejében meg is állhatsz.
Úgy általánosságban véve azért nem vagyok ellene, mert én is élveztem az utazást, és sok szituációban nem is jelent veszélyt, de azért vannak neccesebb helyzetek - és ne mondjátok, hogy nektek sosincs
De, ha valaki ért hozzá, és másban nem tesz kárt, hát felőlem csinálja.
-
-
válasz
jerry311 #10342 üzenetére
Persze én sem úgy gondoltam, hogy a két litykó árát befőttesüvegben gyűjtöm de egész egyszerűen el tudom költeni értelmesebben is mint, hogy az autómat gyilkoljam! Nyerni meg mit nyersz vele (azon kívül, hogy pár tini menőnek tart)? Egy hosszabb városi úton 1-2 percet...... mert azért én sem totyogok hidd el.
...jó annak akinek nem ilyen benzinárak mellett nem számít a fogyasztás....... -
mephi666
nagyúr
válasz
jerry311 #10282 üzenetére
szerintem a 68 elől lemaradt egy "1"-es...
eDriver online-ból infó:
Gyakorlati terhelések 80 397Ftez a rutinpálya plusz városi... 5óra még hiányzik, hogy meglegyen a kötelező... ezen felül meg ott volt a 28ezres elméleti képzés díja, a 6ezer körüli orvosi alkalmassági, a 4600as kresz, az elsősegély tanfolyam+vizsga... meg a forgalmi is 15ezer fölött lesz
én úgy számolom, hogy mindennel együtt 150-160körül lesz, ha elsőre megy a forgalmi
nem hinném, hogy pesten ennél jóval olcsóbban ki lehetne hozni
eddig 118ezret fizettem be, 5ezer még levezethető... durván 20ezer kell még a városira meg 15ezer a forgalmi vizsgára: ma fizetek be 30ezret és úgy leszek 148ezernél (ezen felül volt a 6ezres orvosi alkalmassági, ami nem a sulinak ment)
-
harry
veterán
válasz
jerry311 #10275 üzenetére
Egyszer láttam is egy videót, ahogy a fazon kuplung nélkül váltogatott, tényleg annyi, hogy gyorsan kell, jó pillanatban. Mondjuk nem cél, de nem árthat tudni.
Amúgy ha már egy kis műszaki
Itt egy igen jó videó a differenciálműről (működési elvéről pontosabban): [link]
Ha valakinek vannak még ilyesmi tutorial / bemutató / hogyan működik videója, jöhet, én annyira ezekkel még nem vagyok tisztában (mármint annyira igen, hogy van egy elképzelésem, és kb. tudom mi, mire jó, de érdekel a dolgok működése, megvalósítása is).
-
dudika10
veterán
válasz
jerry311 #10271 üzenetére
Szerintem én jól írtam.
Benyomott kuplunggal, fokozatban, szinkronváltónál (nincs értelme másról beszélni) plusz tagok súrlódását kell leküzdenie a motornak, amik üresben felengedett kuplung mellett egyébként nem csinálnának semmit.
Ezért is jobb üresbe tenni a pirosnál, és ezért is tanítják és várják el így. -
dudika10
veterán
-
mephi666
nagyúr
válasz
jerry311 #10248 üzenetére
ja, tudom: ilyen volt legutóbb is... nem mond semmit: megyünk egyenesen... szemben behajtani tilos, jobbra szintén, balra megy tovább az út, így mentünk arra (meg is jegyezte, hogy jól figyeltem)
zsákutca megint kizárva... annyi viszont megnyugtató lenne, ha látnám az útvonalon, hogy az érintett pontokon elég sokat mászkáltunk forgalomban
nem is akarom/tudnám kívülről fújni mindet, viszont jobb, ha fejben kicsit fel tudok készülni... (végülis általában úgyis célirányosan fogok vezetni, ha meg bóklászni akarok, az megint lazább dolog)
ui: egyébként ki hány évesen kezdte el, csinálta meg a b-t? szerintem elég későn kezdtem el a 29 évemmel
-
mephi666
nagyúr
válasz
jerry311 #10244 üzenetére
csak a teszt erejéig kapcsoltam fel a távolságit meg köd sem volt 35fokban
...városban le szoktam venni amúgy a fényszórót teljesen és csak lakott területen kívül nyomom fel a tompítottat
hogy van egyébként a forgalmin? megmutatja a vizsgaelnök az útvonalat és fejben lepörgethetem, ha ismerem a várost, hogy hol/mire számíthatok? ...aztán persze úgy változtat rajta, ahogy épp neki tetszik? vagy ül hátul és csak magyaráz, hogy hol/merre?
ui: amit gyakran elszúrok, az irányjelző... pl egyirányúban elfelejtem kinyomni, ha senki nem jön körülöttünk és mondjuk egy kukát kerülök, vagy valamit... vagy sávot váltok és nem kapcsol le, aztán később veszem csak észre, hogy még mindig kattog az a rohadék
meg a kormánnyal volt olyan "gondom", hogy kanyarodásnál tekertem, majd visszafelé bizonyos esetekben hagytam, hogy magától álljon egyenesbe és csússzon a kezemben... (erre is azt mondta, hogy bukóindok lehet akár... szokok is le róla)
lefullasztás egyre ritkább, múltkor pedig a duplaóra közepén tartottunk egy cigiszünetet, de megálláskor kért mindkétszer egy balra hátra beparkolást forgalomban... ha vizsgán hasonlóan megcsinálom, nem lesz gond: ajtónyitási hely a mellettünk levőtől és full párhuzamosan álltam be
-
harry
veterán
válasz
jerry311 #10233 üzenetére
Szerintem amíg nincs kresz, addig nem lehet gyakorlattal foglalkozni semmilyen módon, erre gondoltam, de nem tudom ez a rész pontosan miképp zajlik abban a kategóriában. (pl. nekem 3 hét volt, mire kaptam kresz vizsga időpontot, amire csak az 1 hetes tanfolyam közepénél lehetett jelentkezni, vagyis oktatóval is csak ~4 hét után tudtam felvenni a kapcsolatot).
Illetve talán nem kizárt az a napi 3 óra sem, vagy 2*2, vagy nem tudom, itt hogyan mérik, ha az oktatónak van ideje (szerintem elképzelhető). Elvileg én is járhatnék vezetni szinte minden nap, egy nap többször is, ha tudjuk úgy igazítani az időnket - igaz ez autó.
Más: jól tudom, hogy kerékpárral sem lehet behajtani egyirányú utcára forgalommal szemben, csak, ha azt kiegészítő tábla jelzi, igaz?
-
harry
veterán
válasz
jerry311 #10231 üzenetére
Na igen, amúgy " (1 évnél nem régebbi "A1" vagy A "korlátozott" jogsival)" lenne csak 10 óra kötelező gyak.
De ez a két hét szerintem akkor is szoros, nem tudom, ilyenkor kell valamilyen 'kiegészítő' kresz vizsga is? Mert ha arra, és gyakorlati vizsga időpontra is várni kell, az úgy bizony macerás...
-
tboldi
nagyúr
válasz
jerry311 #10194 üzenetére
(#10194) jerry311:
Az én Mosonmagyaróvárhoz szokott fejemnek fura volt. Főleg hogy a biciklisek is összevissza mennek mindenhol, a gyalogosok is flangálnak az álló autók között...(#10196) AMD Power:
Az igaz. Mellesleg olcsóbb is. Itt elsősegély nélkül (az nekem már megvan 3 éve) ~150k Ft, vele kb 20-30k-rel több. -
harry
veterán
-
-
harry
veterán
válasz
jerry311 #10113 üzenetére
Hmm mindenesetre nem érzem túl gyorsnak a tempót, tehát ha többet lettünk volna kint, azért az elsőre lehet tényleg macera lett volna (legalábbis számomra), ennyi elfért. Mert amúgy igen, ezeket a pályán gyakoroltuk, de azért élesben megint más a helyzet kicsit. Ismétlem, nekem legalábbis, vagy talán úgy általában újoncoknak.
No, szóval eddig rendben zajlanak a dolgok, parkolástól félek kissé, ennek fő oka ismét csak az lehet, hogy még sosem csináltam, de majd biztos belejövök ebbe is.
-
pityeszka
őstag
-
Bati0501
őstag
válasz
jerry311 #10061 üzenetére
Én tuti felhívnám őket,minthogy várjak még 3-4 hetet esetleg értelmetlenül,ha egy 3 perces telefonbeszélgetés segíthet a dolgon.Az okmányirodát már felhívta.Nem mondtak neki semmit.Az,h mindig elhajtanak mindenért...inkább megmondják,h még nincs kész,folyamatban van.
-
dudika10
veterán
válasz
jerry311 #10039 üzenetére
Félreérted, természetesen az nem volt komoly, hogy egyáltalán nem megyek a belvárosba, mert ha nagy cuccra van szükségem, bizony bekényszerülök. Tudok cikázni is gond nélkül és parkolót is szoktam találni (bár a Zafira amit leggyakrabban vezetek egy nagy lomha valami, cikázáshoz nem túl optimális).
Viszont általában semmivel sem gyorsabb (kivéve kora reggel vagy késő este, amikor már nincs ott sem forgalom) mint a metrónál lerakni az autót, és a földalatti közlekedéssel folytatni utam. Mivel bérletem van, így nekem olcsóbb is (üzemanyagmondjuk fizetik+ parkolás), nem is lassabb...Egyébként az emberi hülyeség azon kevés dolgok egyike, amik fel tudnak idegesíteni. És az, hogy "nem engedem be az előttem levőt, mert így 5 méterrel előbb leszek ... " na ez és az ehhez hasonlók fel szoktak idegesíteni, így a lelki békémnek is jobb így.
(#10041) fezlergabor: semmitől nem félek. Lásd feljebb.
Természetesen ehhez szorosan hozzátartozik, hogy mindkét jelentős metróvonallal el tudom érni a célomat általában, és mind a kettő 15-20 perc autóval (busszal 30-35). Nyilván ahol nem ilyen a helyzet, ezt nehezebb 'játszani'.
-
harry
veterán
válasz
jerry311 #10002 üzenetére
Érteni nem is kell
Amúgy rémlik nekem valami ilyesmi, egyik autósiskolánál, hogy van direkt nőknek tanfolyam, gondolom a megfelelő lelki társakkal meg megfelelő idegzetű forgalmi oktatókkal.
[link], meg talán a Smink & Drive, de az most nem megy: [link]Amúgy sajnos sokat nem tudok hozzátenni, meg kell tanulni nem foglalkozni dolgokkal, meg kevesebbet agyalni, és sokkal nyugodtabb lesz az ember élete. Már így általában, nem csak vezetésnél, de az alábbi egy jó példa volt, hogy mire gondolok.
-
MaciG
addikt
válasz
jerry311 #9979 üzenetére
Eddig soha nem csúszott le a lábamról és még rengeteg ismerősöm van akik úgy szint napi ~8 órákat vezetnek és nekik se csúszott még le, meg úgy egyáltalán még senkitől sem hallottam volna, hogy azért volt balesete, mert a papucs lecsúszott a lábáról,; sőt még neten sem olvastam ilyesmit.
-
MaciG
addikt
válasz
jerry311 #9966 üzenetére
Ez elég relatív.
Viszont "D" csak akkor lehet ha már van "C". (Érdekes módon trolira lehet vizsgázni C nélkül is). Buszok valóban rövidebbek, de mondjuk egy csuklós busz 18 méter is lehet és 150 utas elfér rajta. A különjáratos buszokat le lehet vizsgáztatni 100km/h-ra és még hozzá lehet csapni egy pótkocsit is, meg aztán az ember élet azért csak többet ér mint akármilyen rakomány, viszont vannak veszélyes anyagot szállító kamionok is, és az se vicc.
De ha már itt tartunk. Ahhoz vagy valaki mondjuk "vezethessen" ilyen hatalmas kompokat, óceánjárókat vagy akár pilóta legyen utasszállító gépen van valami köze ezeknek a jogsinak? Értem úgy ,hogy mondjuk kell azokhoz B,stb?
-
dudika10
veterán
válasz
jerry311 #9855 üzenetére
Én anno direkt rá is kérdeztem.
Amikor visszaültem a Zafirába, amit előtte gond nélkül vezettem, akkor elsőre le is fulladtam, mert elszoktam a gázadástól kuplung felengedése előtt. A tanulóautót csak direkt sikerült lefullasztani. Persze benzinessel azért még magasabb alapjáraton is könnyebb fulladni.
Nem hiszem, hogy a megemelt alapjárat hatalmas plusz fogyasztást eredményezne nekik. -
dudika10
veterán
válasz
jerry311 #9836 üzenetére
Látom keveset aludtál. Feszült is vagy, gondolkodás is nehezen megy.
Te azt mondtad, hogy a teszt nem jó semmire a forgalomban. Leírtam, hogy a könyvet is feleslegesen tanulod meg, mert az is ugyan úgy hiányos. Az a 2500(?) kérdés lefed minden olyan témát, amit a könyvben megtalálsz. Ami a kérdéseknél nem szerepel, az a könyvben sem valószínű, hogy benne lesz.
Ráadásul a tudom és az alkalmazni tudom között van egy parányi különbség. Utóbbihoz autóba kell ülni ha törik, ha szakad.Azért érdekelne, hogy szerinted mi a búbánatos pékfülét kéne, hogy csináljon...
-
harry
veterán
válasz
jerry311 #9830 üzenetére
Jó, nem is erre akarok hagyatkozni, viszont mivel ez a számonkérés, ez megfelelő felkészül is arra. Hogy a gyakorlatban is valaki tényleg felkészült legyen, ahhoz meg gondolom sok tapasztalat kell, és a suli sem elég. "Mindenre" felkészülni meg úgysem lehet, nem is kell. Mindenesetre kezdésnek szerintem megfelelő.
-
picur220
veterán
válasz
jerry311 #9830 üzenetére
Közlekedni sem a KRESZ tesztből vagy a könyvből tanulsz meg... és nem is az oktatóval a kocsiban az alatt a 30 óra alatt... ezt a normálisabb iskolák is pontosan tudják, ezért a tanfolyamuk célja az, hogy átmenj a vizsgán, és hogy az alapokat megmutassák. Minden normális iskola tudja, hogy nem lehet 30 óra alatt megtanulni vezetni/közlekedni...
-
dudika10
veterán
válasz
jerry311 #9830 üzenetére
Forgalomban rengeteg olyan is történhet, amiről konkrétan nem nyilatkozik a kresz.
Szerintem nem lehet megtanulni oktatáson, arra jó, hogy ne öld meg magad első alkalommal.
Szépen lassan beletanul az ember.
(Persze nem a "mennyire lóghat túl" és hasonlókra gondolok. Azokat viszont a programból is meg lehet jegyezni.) -
Bati0501
őstag
válasz
jerry311 #9752 üzenetére
picur220: Az szép...nekünk az oktató nem számszerűsítette az árakat,csak annyit mondott,h minden évben kell vizsgázni,h taníthasson,meg amikor csinálta a szakoktatóit/vizsgabiztosit,akkor 100-ból 100 pontot kellett elérni a sikeres vizsgához.Ami egy felől érthető,csak nem hinném,h sok ember képes erre...
Még a végén eljutunk oda,mint a robogóknál már egy jó ideje van,h megfelelő jogsi nélkül vezetik a robogókat.Bár most is hány ember van,h papíron tud vezetni,de a valóságban... -
Jhonny06
veterán
válasz
jerry311 #9746 üzenetére
Nyilván nem éri meg és nem is fogok így vezetni, ugyanakkor családi okok miatt nem lett volna rossz, nem ilyen fiatalkori "hű de izgi, nem tudok 3 hetet várni" című történet miatt kérdeztem, elhiheted.
Vicc egyébként, hogy nem lehet semmit normálisan elintézni ebben a kurva országban. A forgalmi vizsgámra is 1 hónapot vártam.
-
dudika10
veterán
válasz
jerry311 #9654 üzenetére
Ebből mennyien vizsgáztak az új rendszerben?
Én az elmúlt fél évről beszélek Bp-n.Nekem is van olyan ismerősöm, akit elsőre átengedtek vidéken, pedig már az elindulás is nehéz számára. Semmi köze a tudásnak a vizsgához. Sőt, magának az oktatásnak sem sok köze van a közlekedéshez.
-
picur220
veterán
válasz
jerry311 #9575 üzenetére
Ha a rendőr nem akar kötözködni, akkor nem kötözködik, de ha akar, akár azt is rádfoghatja, hogy elloptad a kocsit. Mert ugye nem a te neveden van a forgalmi, nem is közeli hozzátartozód nevén, mert még ha egy vezetéknév egyezik, akkor oké, vagy ha anyukád nevén, az benne van a személyidben.
Amúgy azt az oktatót jól el kellett volna verni... akkor tudná, kinek hazudozzon...
Amúgy ha ott van a tulajdonos vagy közeli hozzátartozója, akkor nem nagyon kötözködhetnek.
-
Cola111
aktív tag
válasz
jerry311 #9553 üzenetére
Viszont meg vannak olyan apró dolgok amiket megint sok ember elhagy, pedig ezzel tényleg elő lehetne segíteni a közlekedést. Pl körforgalombol jelzek, hogy merre hagyom el. Vagy ha balra le akarok kanyarodni akkor jelezzem már időben annak aki a kereszteződésbe áll, hogy tudjon menni a dolgára mindenki.
-
Cola111
aktív tag
válasz
jerry311 #9548 üzenetére
Te minden stop tába vonalánál megállsz? Mert én bevallom nem, ahol nem látom értelmét nem állok meg a vonalnál. Te minden előzés után irányjelzel befelé? Ezek nyílván nem felesleges szabályok, de mégsem tartja be az emberek nagy százaléka.
Psychonaut: Ezzel csak az a baj, ha belenézel a tükörbe és látod, hogy jövök, utána meg Taksonyig senki nem jön, akkor miért jösz ki elém? Főleg ha látod is, hogy gyorsabb vagyok.
-
Psychonaut
veterán
válasz
jerry311 #9548 üzenetére
"Kiugorjak-e" intenziv fekezessel a 90-es kamionsavba az autopalyan, a 180-nal kozlekedo szlovak rendszamos adocsalo elol?
Ezt en is nagyon utalom, szepen befejezem mindig a manovert, es csak utana engedem el oket. Toljanak csak nyugodtan, meg villogjanak, en is mindig 130 folott megyek, ugyhogy nem fogok azonnal lehuzodni.UI: nem KRESZ, de peldaul - errol jutott eszembe - a kulfoldi autok hasznalatat szabalyozo torveny is kritikan aluli szerintem.
-
Bati0501
őstag
válasz
jerry311 #9498 üzenetére
Persze,azért nekem is egy kicsit gyanús volt...
De apa ma felhívta őket,és ezeket ők mondták.Mármint onnantól,h meddig érvényes,miből kell levonni az összeget,mikor vannak az órák stb...
Szóval elvileg okés a dolog.Psychonaut: Persze elhiszem,h az oktató tudja...akkor rosszul fogalmaztam,azt akartam mondani,h én is olyan oktatót szeretnék,aki van annyira jó pedagógus,h az óráján meg lehessen tanulni a megtanulandót.Mert,mint gondolom neked is volt "szerencséd" tapasztalni,attól,h vki tanár,még nem biztos,h át tudja adni a tudását.Sajnos.
Az meg sztem senkinek se fér bele,h megbukjon,legalábbis nekem/nekünk nem! -
Mr X
veterán
válasz
jerry311 #9479 üzenetére
Elégszer leírtam már a véleményem. Mutasd, mi igazolja, hogy tilos indexelni, mert zavarásnak minösül. Amúgy előttem szépen leírták, mi számít zavarásnak. A satuzást meg nem én hoztam fel elsőre. Illene visszaolvasni, mielőtt beleszólsz egy vitába, ahelyett, hogy másokat oltogatsz.
Arról nem is beszélek, hogy nem a te "magyar valóságodról" van szó, hanem a hivatalos, KRESZ szerinti álláspontról.
Itt kiszálltam, majd ha az egyik okosóni alá is tudja támasztani az állítását, folytathatjuk.
-
Mr X
veterán
válasz
jerry311 #9477 üzenetére
Ennyire fura, hogy valaki nem szarja össze magát egy indextől? Baromira nem nehéz. Figyelem, hogy nem húzódik-e át. Ha azt látom, hogy rántja is át, ráérek akkor pánikolni. Az mennyire életszerű, hogy előzök valakit, aki elkezd indexelni, én meg gondolkodás nélkül satuzok?
A "szájkaratés fórumhuszár" rész meg kicsit erős. Magamra veszem, mert én írtam, hogy nem zavar meg.
-
Klemens
őstag
-
Klemens
őstag
válasz
jerry311 #9342 üzenetére
Csigáról sokaktól hallottam, hogy szeretnek a plusz pénzért buktatni. Egy PH-s tag ajánlana ott egy oktatót aki viszont nagyon korrekt. Nem tudom. Lehet elnézem hozzájuk, mert még gyorsan meg is lenne, a KRESZ 7 egymást követő munkanap és kész.
Lehet elnézem hozzájuk.Kérdés:
Elméletileg van olyan hatályban, hogy ha valaki megszerzi a jogsit, akkor 1 évig csak rutinos sofőr jelenlétében vezethet. Erről mit tudni? -
koshmar
veterán
válasz
jerry311 #9068 üzenetére
Igen. Anno még 2008-ban láttam egy Motorrevüben, hogy a BMW K1200S-hez lehetett ilyet rendelni. (de nem biztos, lehet, hogy egy ZZR 1400-es Kawa volt az
)
Kuplung nélkül váltogathatsz felfele gázelvétel nélkül. Viszont lefele ezzel is tilos kuplung nélkül- ahogy mondtad is.
Szerintem a gyújtást veszi el egy pillanatra.Mondjuk én már láttam városban egy GSX-R-est (amiben ugye hagyományos váltó van), aki ahogy csorgott a forgalommal előre, kuplung nélkül váltogatott felfele. Semmi csattanás vagy ilyesmi. Persze a gázt azért elvette.
-
-
Carlo009
tag
válasz
jerry311 #9010 üzenetére
Van olyan kocsi is, amelyikkel dupla kuplunggal kell menni, egy sofőr mondta.
Tehát pl. mész 1-es fokozattal..húzatod utána visszaengeded a gázt benyomod a kuplungot és nem kettesbe váltasz, hanem üresbe, ott felengeded a kuplungot...gázfröcssöt adsz...ismét benyomod a kuplungot és váltasz 2-esbe..és így tovább. De, van aki azt mondta, hogy ez leginkább a visszaváltásokra jellemző nem a felfelé váltásokra. -
Killing
addikt
válasz
jerry311 #8885 üzenetére
Most már minden kategória megy a levesbe, nincs olyan hogy csak x kategóriát vesznek el, ha csak nem extra fontos egy adott kategória, pl.: sofőr vagy ilyesmi.
Ismerősöm az okmányirodai pecsétes lappal ment, persze hogy elkapták... El akarták tiltani, aztán kapott egy határozatot és pár nap alatt visszakapta a jogsiját, de addig volt izgulás rendesen.
-
Drizzt
nagyúr
válasz
jerry311 #8876 üzenetére
Nem a beszólás miatt kérdem, hanem hogyha véletlen baleset éri az embert, a biztosítás így is érvényes-e. Azaz kocsihoz kötött-e, vagy személyhez. Pl.: bátyám kocsijával karambolozok, tegyük fel van kötelező is, meg Casco is. Tesó viszont nincs velem, mert saját ügyemben használom a kocsit. Ilyenkor az általa kötött biztosítás érvényes-e az elszenvedett-okozott kárra?
-
Xero
nagyúr
válasz
jerry311 #8769 üzenetére
Erre már nem emlékeztem pontosan (régen volt..), de akkor is marhaság, hogy elindulás után egyből 2-be kapcsoljon. Nyomja meg rendesen 1-esben, majd jöhet a 2.
Ismételten leírom: Hülyeségnek tartom a dízel autók nagy számát mint oktató autó. Ha az így tanított kölök kap a feneke alá egy kis köbcentis benzinest, minden áldott elindulásnál csak küszködni fog.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
A topicban jogvédett szellemi termékeket (szkennelt szervízkönyv, stb.) megosztani szigorúan tilos!
Aki mégis megteszi, azt figyelmeztetés nélkül véglegesen kitiltjuk.
- iRacing.com - a legélethűbb -online- autós szimulátor bajnokság
- Egyéni arckép 2. lépés: ARCKÉPSZERKESZTŐ
- Ha a fejlesztőkön múlik, akkor nem tér vissza a GPU-s PhysX
- Fujifilm X
- DUNE médialejátszók topicja
- Prohardver app (nem hivatalos)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Villanyszerelés
- Philips LCD és LED TV-k
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest