Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • azbest

    félisten

    válasz Tsebacsi #127117 üzenetére

    Hm, mondjuk mi ügyfélként közvetlenül a dellnek jelentjük le a hibát, így lehet kimarad plusz kör és ők eleve már a helyi szervizpartnernek adják a már leegyeztetett feladatot. Vicces módon a szervizes kollégához el sem juttatják a hibajelentést, csak hogy xy alkatrészt kell cserélni és hajrá :D

    Csak mostanában nem volt ár-teljesítményben szimpatikus már a dell. Lenovó és talán asus lehet még esélyes, csak egyszerre nem szoktunk sok gépet rendelni, hanem eléggé on-demand alapon, sokszor egyesével. Ritkán 10esével.

    Asus kapcsán, elvileg itt is van külön üzleti és sima consumer vonal szervizfolyamatnál. Más céget írnak a weblapjukon. Csak kevés infó van róluk a gyakorlatból, lehet nem sokan vesznek tőlük olyan szériás gépet. Csak hát amikor hasonló vagy olcsóbb áron 2x olyan erős gépet kapni, úgy már elcsbulunk. Főleg látva, hogy a gazdaságosabb kategória is milyen hitvány manapság a másik kettőnél. És persze, a cserélhető ram, ssd sem hátrány.

    A sima consumer vonalon 3adik éve egy vivobook S 14 -et használok thinkpad pótléknak és kb elégedett vagyok vele. Csak ne a libafos színű lenne mindig az olcsóbb :D Inkább ráfizettem feketére :D

Új hozzászólás Aktív témák