Hirdetés
- Íme, a One UI 8
- Motorola Edge 60 Fusion - nem csak a forma időtálló
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- One mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S25 - végre van kicsi!
- Xiaomi 15 - kicsi telefon nagy energiával
- Huawei Watch GT 4 - kerek karék
- iPhone topik
- Apple iPhone 13 - hízott, de jól áll neki!
- Yettel topik
-
Mobilarena
Téma összefoglaló:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ciccuka
veterán
ace22 és anadroid
-
bul07
nagyúr
válasz
kicsako #30595 üzenetére
Az a kérdés hogy a terméknél milyen feladási idő volt megadva
Most például ez szerepel
Ship between: Aug 06 - Aug 18
Tehát simán lehet hogy ha ma megveszem Aug 18-án adják felAmúgy az csak tájékoztató jelegű adat, 60 nap környékén érdemes megkezdeni az aggódás és írni hogy nem jött meg, persze feladástól számítva
Szerk;
Mire megírom más megelőz -
kicsako
őstag
Sziasztok!
Nem szoktam ilyen oldalakról rendelni, így elég fura is nekem az egész.
Megrendelten Júl. 25én egy Mi Band 3-ast, Belgium Registered 10-20 napos szállítási idővel.
Mai napra jutottak el a "Packed" státuszig. Hogy fog így ideérni 15nap alatt?Ez normális?
-
Ciccuka
veterán
Ezt hol lehet követni?
Priority Line - Europe Registered (LK000xxxxxxSK) -
walakyb
tag
Nem gondolom, hogy a GB be fog nyelni egy 64 dolláros rendelésre 40-45 dollárnyi fizetendőt, de azt se gondolom, hogy rendben lévő lenne az ő nyakukba varrni. Ahogy korábban is írták, ha áfamentessel rendelted volna, és ahelyett dhl, akkor jogos. Így...
a végösszeg (pontos számolt árfolyam híján nem tökéletes) a 64 dollár áfája (ez cirka 4750 Ft) + a 6000, azt nem tudom, erre van-e áfa. -
kokii
tag
Na ez az ami tök szívás. Eddig soha nem rendeltem DHL-el mindig ugye reflexből átváltottam, hogy ingyen legyen a shipping. Most sem lett felszámolva, de mivel külön warehouseban voltak szétdobta a gearbest. Lehet, hogy láttam, hogy DHL, de azt gondoltam, hogy az a sima Deutch Post, mivel 0$ volt.
(Egyébként most megnézve, az item nem is rendelhető konkrétan DHL-el, csak sima Expedited jelölhető ki)
De megpróbálom akkor a nyakukba varrni amúgy majd ez miatt, de egyelőre várom a választ, az invoicet megkapták.. Szoktak valamit írni, hogy mi a kimenetel, vagy csak a futár szembesít a csodálatos összeggel? -
x64
aktív tag
A másik kérdés, hogy te dobtad kétfelé, vagy a GB, önkényesen. Mert ha te egyben rendelted meg Europe Registered-del, és ők a felét úgy küldték, a másik felét meg DHL-lel (expedited), akkor teljesen jogos, hogy fizessék ők a vámkezelés MINDEN költségét (azaz az eljárási díját és az ÁFA-t is), mert nem úgy küldték, ahogy rendelted, és közvetlenül ez okozta az extra kiadást.
Erre szerintem nyugodtan hivatkozhatsz.
Viszont ha te választottad a DHL-es küldést, akkor szopóroller... -
kokii
tag
válasz
Silent77 #30587 üzenetére
DHL (HQ), de ezt kaptam válaszul az insuranceról, mivel invoice alapból nem volt csatolva és nem bírtam küldeni a DHL-nek és el kellett kérnem.
"We can't tell you if it's going to cover this fee, you have to show us the bill."
De ez gyanítom kb annyit jelent, h ha ~2$ körül van akkor lehet kifizetik. -
kokii
tag
Ezt valszeg elírtam, mert ugye 2 fele lett dobva a csomag, és úgyfest 2 féle szállítás van... A másik része a Europe Registered, a kérdéses csomag pedig a DHL, úgyhogy most várom a vámolás kimenetelét... De ez a 6k+áfa alapdíj elég szomorú, mert ha csak áfa is jön rá ezen felül a csomagra már ott tart az egész, hogy meg se érte megrendelni...
-
bertokl
tag
-
kokii
tag
Sziasztok!
Rendeltem pár dolgot. 2 fele lett dobva, de mindkét részre kötöttem biztosítást, és ez egyik fele érdekes.
Ebben a csomagban 2 beltéri kamera van, amiért biztosítással együtt 64 dollárt fizettem.
Europe Registered, DHL (HK) szállítással (ez volt a default ennél a csomagnál, ugyanúgy 0usd, gondoltam nem gond), most érkezett vámkezeléssel kapcsolatban SMS, hogy küldjem vissza egy mail címre a trackinget, hogy megtudják kezdeni a vámkezelést.Eddig még soha nem volt még ilyen, így nem nagyon tudom mi tévő legyek. Úgy tudom, hogy a vámkezelést is fedezi a biztosítás, de gondolom ezt nekem kellene előbb rendezni, aztán valahogy rávarrni a gearbestre.
Hogy szokott ez menni?Előre is köszi.
-
zeon.hu
nagyúr
válasz
KamuMazsola #30569 üzenetére
64?
Már akinek... -
KamuMazsola
őstag
válasz
benfolds #30566 üzenetére
Én 2015-ben rendeltem az elsőt, azóta csak kintről rendelek telót, már vagy 20 darabnál tartok.
Pl: Xiaomi Redmi Note 4 46 ezerbe került egy éve. A Telenor kínálatában is kapható volt legalább 20 ezerrel drágábban.
Most egy Redmi Note 5 (4/64) telót rendeltem fekete színben, 55 ezerért. Az eustockon is 64 az ára, ha lehet kapni. -
-
benfolds
őstag
válasz
DamianB #30562 üzenetére
én is elgondolkodtam már rajta, hogy kínából rendelek egy xiaomi-t, de akárhogy osztottam szoroztam, nem volt annyival (sokszor semennyivel) olcsóbb, mint itthon (vagy eustockon), hogy azt mondtam volna, hogy megéri bevállalni az esetleges garanciáztatással járó többlet hercehurcát és időt.
-
walakyb
tag
válasz
bigrob #30564 üzenetére
Live Chatban keztem én is, gyors beszélgetés után javasolta az úriember, hogy nyissak ticketet, bugos a termék, ő nem tudja megoldani.
Telefonra még: páromnak innen vettem az MI4-et lassan 2.5 éve, hibátlan, az aksija is bír még mindig kb 1.5 napot nála (azért szokta nyomkodni
)
-
bigrob
őstag
válasz
walakyb #30559 üzenetére
Ezekkel az 50%-os kuponokkal én is szívtam, mert flash sale-s cuccokat is kiraknak ezekhez a kuponokhoz én meg kb 1 órát vakartam a fejem, hogy minek adjak hozzá még 4 dollárt amikor már majdnem 40 dollárnál tartok...
Ilyenekre nem szoktam ticketezni, telefonos appban Contact us/ Live chat (SZIGORÚAN NEM A MESSENGERES), oda behányom a kérdésem és kb 1 órán belül jön a válasz, ha mázlim van pár percen belül és lehet folytatni az eszmecserét.
Long storyk: Amúgy csomagjaim 90%-val nincs gond, néha jön 1-1 törött pohár, küldöm a képet és küldik az újat, tabhoz nem kaptam hálózati adaptert (több yt vidiben is mondták, hiába van a csomagoláson belül megjelölve a helye), gondoltam írok egy ticketet, hátha mázlim lesz. Először mondták, hogy sajnos nincs a csomagban, de jó arcok és jóváírnak a walletemen 3 dollárt meg extra pontokat, mondom oké köszi, akkor kérlek küldjetek egy termék linket ami kompatibilis a tabbal, erre jött a válasz az eredeti gyári adapter linkjével, majd megkérdezte még egyszer a címemet, erre válaszoltam és kaptam a választ, hogy akkor nem kapok walletre dellát, hanem elküldik az adaptert amint lesz készleten, ami kb 1-2 hét, ezután jött a mail a tracking számmal. (jobban is jártam így, mert valami 4,65 dollár lett volna..
)
Wish-el csak rossz tapasztalatom van, Aliexpressel Dispute-ban mindent megoldottak eddig, csak idő.. Dhgate eddig 1x volt fogyi eladó, de dispute megoldott mindent.
(#30560) benfolds
Azt, hogy lehet fele annyiba kerül..Bár ez nincs kőbe vésve...
Ha bármi baj lenne ott a support, megoldják.
Lassan 2 éve nyúzok egy Xiaomit és köszöni szépen nagyon jól van! (55 Mátyásos teljesen átlagos telefon, semmi hiperszuper)
Ha jól emlékszem egy 10-essel volt így olcsóbb. -
walakyb
tag
Új vagyok ebben a topicban, de az idei összes HSZ-t elolvastam (igen, úgy fest mazohista vagyok
) Volna néhány megosztani szánt gondolatom, hátha páran máshogy fognak gondolkozni a dolgokról.
Bocsi, hosszú lesz, nem sértődök meg, ha nem olvassátok el
1. Customer service
60-70 rendelésnél járok, eddig soha semmim nem tűnt el (illetve most egy szlovák postás kissé késik, de még nincs para egyáltalán), de volt 3 "vitás" esetem. Kaptam egy defektes Mi Band 1s-t. Január 19-én jeleztem ticketben, az első válaszban megkértek pár dologra, hogy ellenőrizzem, a másodikban megérdeklődték a szoksásos 3 opció melyikét szeretném, a 3.ban 22-én jelezték, hogy becsomagolták az ujraküldéshez a band-et, és elnézést kérnek. kb 2 hétre rá megkaptam, tökéletesen működik.
A második eset kicsit mókásabb volt, egy kicsit talán én is tehetek róla de elsősorban az etikett nyomtatásuk volt a hibás. a címsor 1 és címsor 2 szünet nélkül lett egymás mögé nyomtatva, emiatt eléggé macerás lett a címzett megtalálása (bár utólag visszanéztem, cirka 20 csomag talált meg így előtte már), és emiatt az egyik csomagot visszafordította a posta. Szerencsére szoktam nézni merre járnak a cuccok, láttam, hogy baj van, még ferihegyen sikerült elkapni, 850 FT reforwarding díj ellenében visszahozzák... Jeleztem a GB-nek, hogy jobban figyeljenek a címzésre, mert problémák adódhatnak (nem kértem pénzt, jeleztem). A válaszban leírták, hogy helyi adókat nem áll módjukban megtéríteni. Megírtam, hogy nem is erről van szó, hanem... A kövi levélben komoly bocsánatkérések közepette közölték, hogy 3.5 dollárt jóvá írtak a walleten (nem, ne legyünk már kicsinyesek, hogy miért nem PP-re...).
A harmadik eset egész friss, kb 1 hete zárult. A 20$ felett 50% akcióban akartam venni egy hajvasalós hajkefét a lányomnak, és hozzá egy amazfit szíjat. A kettő együtt kicsit több, mint 21$, de egyik kuponnal sem működött a kettő. Többek is azt mondták, hogy a support nem fog vele foglalkozni, de (igaz, majd 2 hét alatt) egy számomra kicsit kacifántos úton teljes megelégedésemre elindult a csomag. Ja, és még a poén, kaptam a késedelem miatt (nem én kértem!) 200 pontot is ajándékba a 11 dollárnyi rendelésemre.
Én mindig igyekeztem kedves lenni, velem is mindig azok voltak, és minden problémámat szépen megoldották. Ezt mások is írták már egyébként (természetesen elhiszem, hogy vannak, akik megszívták velük, pedig nem voltak bunkók)2. Refund
Természetesen én is láttam, hogy vannak eleve gyökér dolgok (bár legtöbbször az illető előéletéről nem tudunk semmit...). Azt azért tisztázzuk le, hogy senki nem tud semmi konkrétat arról, hogy a GB (és az összes többi) mennyire tudja ezeket a pénzeket bevasalni. Illetve ez nem teljesen igaz, mert pl a bizonyíthatóan Magyarországra, a postához érkezett, és itt eltűnt csomagok után nem kapnak egy büdös vasat se, ez garantálható. Az sajnos már a fórumokból is látszik, hogy vannak sajnos olyan tagok, akik nemcsak hogy örülnek ha a refundolt csomag mégis megérkezik, de még rá is játszanak, siettetik a ticketet, pp discusst, hátha jól járnak. Ha kapnánk egy statisztikát, hogy az eltűnés miatt refundolt csomagok hány %-a ér később mégis célba, szerintem mindenki dobna egy hátast, és ezek nagy részét biztosan nem jelzik az eladónak (természetesen akinek nem inge, ne vegye magára). A késő csomagokra meg pl gondoljunk csak vissza a februári csomagáradatra, ami novemberi rendelésekből érkeztek. Ezeknek a késéseknek szerintem cirka 99.99%-a nem a GB hibája. Bedőlt az EU express, de még inkább irgalmatlan mennyiségű csomag állt bő 2 hónapot MAGYARORSZÁGON, a drága Postánál. Igen, persze, jogos, hogy GB-hez megy a reklamáció (máshol nem is lehet), viszont abban biztos vagyok, hogy ha mindenki becsületesen bejelentené, hogy mégis megjött, és mindenkinek happy end a dolog, lényegesen kevésbé szarakodnának ezzel is. Ha valaki úgy gondolja, hogy ez (be nem jelenetett megérkezett csomag) nem lehet olyan magas szám, az gondolkozzon el, hogy vajh miért dönt úgy egyre több eladó, hogy egyáltalán nem szállít kis hazánkba... Mindezek után teljesen érthető, hogy igyekeznek minél későbbre húzni az ügyet, hátha még azelőtt megkapja az illető, mielőtt fizetnének/újraküldenék. Hozzáteszem, szerintem a TN-es csomagoknál TUDJÁK, ha megérkezett mégis.3. Szar kuponok.
A kuponokkal kezdem, elég egyszerű. Nagyon sok országspecifikus kuponjuk van. Vajon miért van, hogy más (korrektebb) országokban még mindig faszák a kuponok, míg nálunk olyanok, amilyenek (tippre azt mondanám, hogy az előző pont környékén van a megoldás)Nem, nem Silent77 vagyok, és nem, ez nem fizetett hirdetés. Sok évet ledolgoztam már a kereskedelemben, így igenis bele tudok gondolni a másik oldalba is.
-
walakyb
tag
válasz
TheProb #30100 üzenetére
"A jelenlegi Mi5-öm spemall-tól van és botrány módon szopok velük... Kb 4. hónapja nem tudom használni a telefonomat, mert azóta várok arra, hogy megjavítsák. "
Jó tanács. Spemalltól soha semmit. Csavarodott hátlappal kaptam az 5s-em, ami később a kijelzőre is hatással lett (oldalt kicsit szétnyílt, besárgult). Azonnal jeleztem, gondoltam úgyis van magyar szervíz, mehet a javítás. A hátlapot márciusban sikerült kicserélni, a kijelző elvileg a napokban ideer (másodszor, márciusban sikerült hibásat küldeni). A gond csak ott van, hogy 2017 áprilisban vettem a telefont...
Ja, és majd elfelejtettem. MI4C most kapott garis kijelzőt. Elég durván zöld, és annyira halvány, hogy lakáson kívül nappal kb használhatatlan, pedig eddig tükröződő napban is tökéletes volt. -
A Nemzeti Adó- és Vámhivatal Vámeljárási Osztálya tájékoztatása alapján az alábbi értékhatárokig adómentes a küldemény:
2018. augusztusban:
43,04 USD-ig, 58,55 AUD-ig, 57 CAD-ig, 43,15 CHF-ig és 289,06 CNY-ig. -
EU raktárak új nevei:
England - CN027 -> Fast A
French - CN030 -> Fast B
Spain - CN029 -> Fast C
Spain - CN007 -> Fast D
Poland - CN008 -> Fast E
Czech - CN023 -> Fast F -
cidalain
veterán
pontosabban a szokásos napi 1, és +4 ajándékba. ezt is leépítették, korábban simán 70-80 pont körül összejött egy hónapban, ha mindig kattintottál, mert volt 5-10-15-ös napi bónusz is. most már nincs meg a 40 sem egy hónapban. gyakorlatilag mindegy is ha kimarad egy-egy nap, nem buksz semmit gyakorlatilag.
-
vittorio7
őstag
Az október 31.-ig szerzett pontjaidat, a következő év március 31.-ig tudod felhasználni. Legalábbis eddig így volt.
A GB walletet fellehet használni pontok mellett is, és kuponos vásárlásához is. Külön jelszóval tudod majd aktíválni.
A GB wallet sosem jár le, de célszerű záros időn belül felhasználni.
Ha sok a reklamációd, sok megrendelés nem érkezett meg, amire visszatérítést kérsz, akkor tilthat a GB.
Volt olyan aki már járt így, bukta a walletet, és a pontjait is. -
x64
aktív tag
31 napi folyamatos belépésért is 5 pont jár - nem jelezte előre, csak ma adta.
-
vince
őstag
válasz
-secret- #30544 üzenetére
Emlékeim szerint nem automata a dolog, fizetéskor be tudod állítani, hogy a walletből mennyit használsz fel (köbö ahogy a pontok esetében is történik), a többit fizeted PayPal segítségével.
Ja, a walletet nem törlik (szép is lenne), a pontokat törlik egy idő után, de ez egy éven is túl van és előtte jeleznek, hogy törlés lesz.
-
A214
aktív tag
Sziasztok,
GB walletet, hogy tudom levásárolni?
GB pontokat,walletet mennyi idő után törlik?
-
cidalain
veterán
válasz
zeon.hu #30537 üzenetére
Tuvalu TV kb 1-2 hettel lassabb mint az atlag. Ma jott egy ilyenem, juniusvegi rendeles. Az utana par nappal rendelt dolgok mar befutottak mult heten belga unregistereddel. Szoval a belganal lassabb mindenkeppen, tobb mint 1 honap volt. A belga nalam tovabbra is kb 3 hetre jon.
-
bul07
nagyúr
válasz
Balázs1621 #30539 üzenetére
20-60nap szerencsétől függően
-
Balázs1621
senior tag
Sziasztok!
Ritkán rendelek Gearbestről, most viszont rendeltem egy 3d nyomtatót eu express szállítással. Mennyi szokott lenni kb. a szállítási idő?
-
-
RedCactus
senior tag
Megint variáltak valamit az európai raktárakkal. Ilyeneket látok, hogy Fast A, Fast E, Fast F.
Pl. CN 023 Cseh raktár most fast F.... -
g_g_g
őstag
Sziasztok!
Kis információt, segítséget szeretnék kérni.
Megérkezett a Bluedio T2+ bluetooth fejhallgató, de sajnos megszakad a kapcsolat, ha fél méternél messzebb megyek a telefontól vagy a tévétől.
Szóval így használhatatlan.
Szeretnék egy ticketet nyitni, de a rendelésnél nem találok ilyen lehetőséget (nyilván én bénázok el valamit), hol tudom ezt megtenni?Tapasztalatotok szerint az újraküldés (mert egy jó működőre szükségem lenne) vagy inkább full refund a járhatóbb út?
-
Breki
veterán
Sziasztok
a Xiaomi Mi A2 5.99 inch 4G Phablet Global Edition - LIGHT SKY BLUE -höz tud valaki esetleg kupont?
remélem most jó lesz a link.
-
Beni2360
félisten
válasz
ígyvanferi #30518 üzenetére
Ha már csomagolták és akkor kerül rá a cetli, akkor nem érvényes a módosítás. Ha nem csomagolták akkor az új cím fog rákerülni. szvsz. mert a nyomtatás akkor készül.
-
ígyvanferi
addikt
válasz
Beni2360 #30494 üzenetére
Ezen utólag tudok segíteni? Olyan módon, hogy az még a jelenlegi rendelést is befolyásolja, biztos ami biztos. Mert az oké, hogy a gearbestnél módosítom a címet, de az csak a következő rendeléstől fog élni.
(#30496) toga77: na, nekem egy nappal korábban.
Majd szólok, ha elindult.
-
x64
aktív tag
válasz
Silent77 #30500 üzenetére
Europe Registered-re van élő tracking? (a neve alapján gondolom kellene, hogy legyen)
10 napja ilyen módon rendelt és feladott csomagnál normális, hogy a megadott, LK kezdetű, SK végű 13 karakteres trackingszám nem látszik sehol?("Az Ön követési száma nem található ebben a pillanatban. Lehet, hogy még nem került be a fuvarozó rendszerébe. Kérjük, keressen rá később.")
-
-
bigrob
őstag
Hali!
Ezt a "Registered Air Mail - Europe Railway Priority Mail(15-25days online)0.00$" szállítást valaki próbálta már nagyobb dolognál és tényleg jött áfa nélkül?
3D nyomtatót szeretnék rendelni, eddig tabot telefont sima Priority Line-al rendeltem, de ott csak valami +1-2 dollár volt, itt +15 dollár.Köszi szépen!
Robi
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Elektromos autók - motorok
- Ingatlanos topic!
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Autós topik
- Milyen légkondit a lakásba?
- Anime filmek és sorozatok
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- Villanyszerelés
- Íme, a One UI 8
- További aktív témák...
- Apple Watch Series 10 46mm Jet Black Al Black SB M/L GPS
- Amazon KIndle 10.gen 8gb (háttérvilágítás, Wifi, Bluetooth), reklám mentes, regisztrálható
- Új Asus Zenbook Duo 2x14" WQHD OLED 120Hz Touch Ultra9 185H 16mag 32GB 1TB Intel Arc Win11 Garancia
- Oppo find x7 ultra 512/16+12 új állapotban
- Silvercrest hátmasszírozó párna + nyakmasszírozó párna
- Azonnali készpénzes AMD Radeon RX 6000 sorozat videokártya felvásárlás személyesen/csomagküldéssel
- Samsung S24 8/128GB, Kártyafüggetlen, Újszerű állapot, Garanciával!
- BESZÁMÍTÁS! MSI B450M R5 3600X 16GB DDR4 512GB SSD GTX 1660 Ti 6GB FSP CMT240 Zalman 500W
- AKCIÓ! ASUS PRO WS W790E-SAGE SE alaplap garanciával hibátlan működéssel
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte H510M i5 10400F 16GB DDR4 512GB SSD GTX 1070 8GB Rampage SHIVA Zalman 600W
Állásajánlatok
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest