- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Poco F5 - pokolian jó ajánlat
- Xiaomi 15 Ultra - kamera, telefon
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Nothing Phone (3a) és (3a) Pro - az ügyes meg sasszemű
- A Samsung gyártja az első 2 nm-es Qualcomm lapkát?
- Garmin Forerunner 970 - fogd a pénzt, és fuss!
- Apple Watch Ultra - első nekifutás
- Egyszerre legnagyobb és legkisebb is a Garmin Venu X1
- Xiaomi 14T - nem baj, hogy nem Pro
-
Mobilarena
Téma összefoglaló:
Új hozzászólás Aktív témák
-
viktorhu
veterán
válasz
walakyb #33816 üzenetére
De csinál. A nem valós tracking külön dispute kategória, és neked fognak ítélni. Ha pedig tömegesen nyomják a nem követhető trackingeket, akkor riaszt is a rendszer, nekem két olyan rendelésem is volt, ahol az Ali magától visszaadta a pénzt kérés nélkül, mielőtt én bármi gyanúsat észrevettem volna, és az indoklás az volt, hogy az eladó egy csomó hamis trackinget megadott.
-
Dieneshero
újonc
válasz
walakyb #33813 üzenetére
Alapból ott a gond, hogy nem kínából, hanem EU-s raktárból rendeltem meg a cuccot. Ott a határidő dec 3 volt. Oké ünnepek meg csúszik, csúszhat ebbe igazad van, de amikor írtam a GB-nek ők írták hogy legkésőbb dec 13 várjak, aztán dec 19, majd jan 4. Na most minden egyes várt dátum után újat ír, ebből te mire következtetsz? Én arra hogy bolondnak néznek, legalább is annak tudatában hogy a csomagküldő szerint ők már nov 27 átadták a magyar postának a csomagot, a magyar posta meg közli hogy, se erre a címre (azaz nekem) se ilyen csomagszámmal nem vettek át csomagot. Erre a GB küld levelet hogy a csomag kiszállítva, vár a postán vegyem át, ahol persze nincs hisz megkérdeztem, de ennek ellenére újra megkérdeztem, ha netalán valaki elnézte volna.
Olcsón meg áfa mentesen meg azonnal.... Erre azt mondom, ki az aki nem akarja olcsóbban? Másik pedig nem azonnal, hiszen van várakozási idő, de (ez lehet az én hibám) ebayes rendeléseknél már hozzászoktam, a megadott idő pl 2019.01.18 akkor addig a napig nem szólok, várok. De ha nem érkezik akkor írok hogy mizu? Ha nem tudja a megadott időre kiküldeni akkor vegyen fel valakit aki kiszámolja mennyi idő amíg ideér, vagy írjon rá dupla időt. Írja rá hogy 2 hónap mire ideér és max meglepetés ér hogy hamarabb itt van. Értem én a nézeted, miszerint úgy tűnik a "szokásos sz..rágó magyar"-nak tűnök aki olcsón akar mindent és azonnal, de tudod azért 110+ezer kicsit sok, ha 4-5ezer veszne el, nem izgat. Itt viszont igen! Főleg hogy a rendelés nem saját, hanem megkértek és bár nem az én hibám ez, bárkivel előfordulhat hogy elvész a csomag, azért nekem is kellemetlen. Arról nem beszélve amit a GB csinál, hülye olcsó kifogások. Rossz a cím, meg add meg újra az adatokat, várj, visszautalok egy kicsit és várj még tovább...
Már sajnálom hogy nem olvastam utána jobban a GB rendeléseknek. Ha ezt tudom sosem rendelek onnan, megmaradok a jól bevált ebay-nél! De mielőtt valaki megharap nem, nem mondom hogy ott nem vész el semmi, de ha ott elveszett egy csomagom, a megadott idő után írtam az ebaynek, visszaadták a pénzt gond nélkül, kevesebb rizsával és kínlódással. -
Atomgeszi
nagyúr
válasz
walakyb #33815 üzenetére
Aki eddig priority line-al rendelt, annak mi volt a csomagján?
Mert gyanítom nem az, hogy Kínában feladva a szecsuáni negyed Gearbest bugyraiban, hanem, az, ahol átcsomagolták ( Mint 1,5 éve az angol DPD, nekem már angol címmel jött - egy deka kínai cím, semmi nem volt rajta).
A GB-nek meg az számít, hogy Kína -> Német között tűnik el, és nem Német -> Magyar között. Mert, ha jól sejtem átcsomagolják.
De valaki, akinek megvan a legutolsó német rendelése esetleg valakinek az új PDM holland, fényképezze már le, hogy mik a csomaginformációk. Honnan hova tartott, mi az összeg.. Csak a kiváncsiság miatt.
Ja igen, bocs az offért, de talán belefér, hogy egy kicsit reálisabb képet kapjunk a csomagról, hogy mi az útvonal. Kína - (átcsomagolás nélkül) Magyarország. Vagy Kína - Német (átcsomagol - bezsebel), Német > Magyarország
-
-
Dieneshero
újonc
válasz
walakyb #33744 üzenetére
Nem kioktató amit írok, ne értsd félre , DE eu szállításra várjak 60 napot? Dec 13-ra itt kellett volna lennie. Jan 8 van és még a magyar posta nem tud róla semmit. Ráadásul beírod a google hogy DENUEB és kiad kapásból közel 10 linket ahol gearbest csomagok tünnek el.
Nem értem a keresés is miért ilyen nehéz. Valaki elvitte, valaki átvette, nem került tovább, ott van hogy kinél tünt el.
Nekem is jött ilyen cím azonosító én a Duni gyerekkel beszéltem. A poén az volt hogy közölte a csomag megjött vegyem át. közöltem rossz helyre küldték, jött a levél küldjem újra az adataim elküldtem. Írta hogy bocsi, reméljük megkapod várjál még jan 4ig . Erre rá egy napra újból írja hogy a postán van a csomag vegyem át vagy visszaküldik.
Egy kérdésem még lenne, így ezek után. Most hogy "Hamar szaladtam a pphez' ha letelik a 60 nap és nem kapok semmit, akkor le fognak szarni? Nem nyithatok újra topicot? Akkor buktam a pénzem mert idő előtt megkérdeztem? Ha rosszul gondolom bocsi, de ez jött le abból amit írtok.
Am vettem ezt a sz.rt gearbestről, am ebay párti vagyok, Befaragtam.
GékettőA vettem kaspersky kulcsot, olyat kaptam ami már használt volt. Írtam ott is, kaptam másikat. az 5ből 3 volt felhasználható... nem szerencsés számomra a netes vásárlás most. Igen én is azt mondom innen nehéz, ha bolt lenne helybe lehet már borulna az asztal. Gyűlölöm ha vki senkiházi. -
50nor50
újonc
válasz
walakyb #33601 üzenetére
Tényleg, ez mondjuk elég hihető nekem. Ahogy írtad, egy esélyesen 'fekete zónába' sorolható csomagot nem akar a GB kerestetni, mert kiderülne a trükk, ha van benne. Így inkább visszafizeti a vételárat, hiszen az eltűnt csomagok száma valószínű, hogy elenyésző a forgalomhoz képest. Ezt valaki, aki a kézbesítési folyamatban valahol részt vesz ügyesen kihasználja, és kivesz 1-2 zsákot néha, hiszen a feladó valószínűleg egy ilyen küldeményt nem fog kerestetni. Vagy csak egyszerűen tudja, hogy kimondottan a GB nem keresteti ezeket, így a GB-s csomag szabad préda...?
-
Golfplusz
csendes tag
válasz
walakyb #33399 üzenetére
Egész pontosan 2x. De látom te is felületesen olvasod el mások beírását. A másik: kinőttem már abból hogy megsértődjek, 1xrűen nem láttam értelmét az itteni jelenlétnek.Egyébként amit Havri1 linkelt az egy másik csoportba visz át, ergo itt nehéz lett volna elolvasnom. De tudod mit igazad van, csak nem akarok ebből egy újabb csontot.
-
sonique
őstag
válasz
walakyb #33358 üzenetére
nem mondok ellent magamnak de a paypal os reklamaciot akkor érdemes elinditani ha sajat igazadban 100% ig biztos vagy és tudod bizonyitani !! ha ez fenn áll akkor nincs esély rá hogy bukod a követelést
hogy 60napon belül vagy tul vagy szinte mind1 ha pl 3-4hete ne mozdult a tracking egy olyan esetben amikor
a német magyar posta 1-5nap max !!én nekem a supporttal sikerült elintéznem paypal nélkül a dolgot 60napon belül a csomag 1hét alatt megérkezett németországba kb és 3-4 hete nem volt valtozas a trackingben
több hasonlo referencia belinkelése után és nem kevés beszélgetéssel visszafizették a pénzt de én nem ezt kértem hanem az ujraküldést ha már kifizettem az extra pénztmint emlitettem nagyon régota vasarolok online külföldröl
sokkal nagyobb és drágább dolgokat is
ezen az oldalon az elsö vasarlas lett volna mert odzkodtam tölle sajnos joggalilyen hozza állassal sajnos csak itt találkoztam a support részéröl
mind2 alirol is régota vasarolok
elveszett csomag még nem volt és reklamáciot is nagyon korrektül kezelték eddig -
Atomgeszi
nagyúr
válasz
walakyb #33339 üzenetére
Még mindig nem tudjuk, hogy hogy lesz ÁFA mentes.
Ha úgy jön be,hogy 20-30 $-ra hamisítják a számlát, ÁFA csalás. Mind a GB, mind a szállítmányozó cég felelősségre vonható(de mivel fogalmam sincs az EU törvényekről, lehet, hogy csak DHL, mivel az van helyben.) Ha úgy, hogy a bizonyos emberke, akit a GB pénzel, csukja be a szemét, amikor a GB termékei jönnek, szintén ÁFAcsalás. És ezzel megint csak a DHL vonható felelősségre, hogy héjj ti engedtétek be az országba. Gondolom ezért maradt abba az angliai DPD áfamentes szállítás is, mert ennyi terméket már nem tudtak eltussolni. DHL-nél(ha ott egyáltalán) meg tisztában vannak vele, hogy igazából nem tehetnek semmit a rendőrség felé, mert azzal megint ők buknának be, hogy belemennek egy ilyen csalásos ügybe. Gondolom a dolgozók is ezt tudják és zsákmányolják a csomagokat, mert úgysincs semmi vonzata. Csak, ha MO-ról ennyi csomagot jelentenek, EU szinten mennyi mehet a többi országgal összeadva. Valószínűleg annyi, hogy a GB -nek ez már nem éri meg, és ezért most a hollandoknál van.
-
Atomgeszi
nagyúr
válasz
walakyb #33335 üzenetére
Ez már csak azért is nehézkes, mivel fogalmunk sincs, hogy nekünk hogy lesz áfamentes. Nem véletlen hagyja ki szerintem a sorozatos feljelentést a GB.
Egyrészt szerintem, ha monitoroznák az eladott telefonok IMEI számát és még figyeltetnék is, még jobban haragítanák az EU-t, az ÁFA megkerülések mellett is. Már kb a helyi kisboltban is erről beszélnek, hogy a priority line ÁFA mentes.
Csak kérdés, hogy mi marad. Egy időben Angliában "vámoltak", most német, most már Hollandia. Szerencsére még van pár ország ahol ki lehet húzni egy-egy évet..
Bár ezekből kiindulva, hogy előbb DPD , majd DHL, majd NL post. Biztos van valahol egy stróman aki majd bukik ezekből kiindulva.
-
Lomas
tag
válasz
walakyb #33311 üzenetére
Először is bocsánatot kérek, ha bárki olvasatában is bántó volt, amit írtam. Nem, nem viccelni akartam - ahhoz már nincs túl sok kedvem - hanem elkeseredésemben csupán egy kicsit ironizálni, utalva arra, hogy az utóbbi 2 hétben olvasottak alapján az, hogy valakinek ellopják a csomagját, gyakorlatilag bárkivel előfordulhat a GB-nél...
Az meg a Te vicced akart lenni, amit az utolsó mondatodban írtál? Vagy tényleg előfordult olyan, hogy valakinek a beragadt feucht-i státuszt követően később mégis megérkezett a csomagja úgy, hogy időközben a GB visszafizette a vételárat? Na, az azért tényleg vicces lehetett...
Szóval elnézést mégegyszer, ha valakit megbántottam. -
Lomas
tag
válasz
walakyb #33255 üzenetére
Köszönöm a tanácsot, már rögzült nekem is... Ennek ellenére biztosítás mellett vélhetően kiharcolhatom a vételár kifizetését, ugye? Ha újra akarják küldeni, szerintetek kérhetek más szállítási módot? Az EU express is áfamentes, és talán nem jön keresztül Feuchton, jól gondolom?
-
=Mentor=
őstag
válasz
walakyb #32714 üzenetére
Na épp itt van a hiba, tudtommal a gearbest nem kínaiaknak lett kitalálva, hanem az egész világnak. Tehát minimum elvárás lenne, hogy a 11.11 és utána lévő fekete péntek akciókon rendelt cuccos hiánytalanul megérkezzen karácsonyig. Ja hogy 5x annyi embert kéne felvenni a logisztikához? Oldják meg!
-
zseko
veterán
válasz
walakyb #32714 üzenetére
Nekem azzal nincs is bajom, hogy pár hét mire ideér, általában 3, max 4 hét alatt eddig itt volt minden, szóval ez ilyen. De ott ezt a szállítási időt is írták. Hanem az zavar, hogy TN szerint a szomszéd országból már elpostázták két hete, nyoma viszont nincs az országba érkezésnek. Aztán ők nyitottak rám egy ticketet, hogy vegyem át a postán mert itt van. De nincs itt, itt a posta válasza. Akkor elírtam a szállítási címet, küldjem el a helyes adatokat.
És ott van mellette a külön TN-ért fizetés, ami még mellette (valamivel) gyorsabb szállítást is ígért. És azt látni, hogy Szlovákiába napok alatt megérkezett, de ott megállt a történet. -
agroman
aktív tag
válasz
walakyb #32704 üzenetére
"Azt azert megkerdeznem, hogy ahhoz a GB-nek mi koze van, hogy az adott szallito ceg menyi ido alatt szallitja le a csomagot?"
o szerzodott a ceggel?
o irja ki a szallitas varhato idotartamat?te a gerbworst-el szerzodtel..egy rendes ceg ilyenkor vallaja a felelosseget es majd o tovabb haritja a szallitmanyozora.
-
Tortug@
csendes tag
-
Beni2360
félisten
válasz
walakyb #32598 üzenetére
Itt a forumon is talalsz nehany zsenialis HSZ-t, amikor azt taglalta az arc, hogy milyen jol jart.. - na azon én fel szoktam háborodni. Írhat bármi hosszú szállítási időt, ha valóban feladta akkor amikor, tovább nem az ő sara hol mi akad el. Nem veszik tudomásul a feljegyzett idő az egy saccolt-átlag idő.
Azért az a 3% nem olyan sok szvsz. -
Beni2360
félisten
válasz
walakyb #32596 üzenetére
Köszönöm a részletes felvilágosítást, de majd 10 éve rendelek Kínából és tudom mi a dörgés.
Az az 500 Ft nem vág földhöz egy értékesebb terméknél és nem kell kikínlódnom az angol gépi fordításokkal.
De mindenki úgy intézi a vásárlásait ahogyan akarja.
Ui: Na eddig amit vissza igényeltem azok közül egy sem jött meg. Én kivárom a 60 napot és még tovább ha kérik. -
havri1
félisten
válasz
walakyb #32297 üzenetére
Szerintem ez az átalakító életveszélyes. Én 2-t próbáltam. A kínai csatlakozó 2 lapja kicsit kicsúszik, simán ujjal hozzá lehet érni. Nem is értem hogy lehet ilyen módon ezt forgalomba hozni. Én inkább úgy tudnám ezt elképzelni, hogy maga az egész átalakító süllyesztve lenne, tehát lenne egy váll, ami megakadályozza az érintkezőkhöz véletlen érintést. Láttam egy videót ezzel, valami fószer pont ezt tesztelte, kajak megvágta a 230
-
demike93
tag
válasz
walakyb #31646 üzenetére
Értem én ezeket, elég sok filléres biz-bazt rendeltem már kínából, csak egy tabletnél azért rosszul érintene ha nem érkezik meg (még akkor is ha nem vág anyagilag földhöz).
Az még tetszett a dologban, hogy 10-18 nap volt kiírva ami nekem egész gyorsnak tűnt (az aliexpresses 45-60 naphoz képest), de ez a 60 napos dolog amit írtál az megint nem túl szimpi.
Gondoltam reggel, hogy estére eldöntöm, hogy mi legyen de most csak még jobban gondolkodok a dolgon -
viktorhu
veterán
válasz
walakyb #31525 üzenetére
Pontosan erről van szó, nem éri meg utánajárniuk, ezt mondta is kereskedő, hogy inkább újraküldi, mert az a pár dollár, ami a papíron szerepel, az nem tétel a veszteséghez képest.
De ettől függetlenül ha tömeges ügyfél-elégedetlenséghez vezet a dolog, akkor tenniük kellene valamit, meg ők is sokat ráfizetnek így - ezért gondolom, hogy mivel eléggé szürke zónában mozog ez a vámkezelési módszerük, és nem is gearbestként adják át a DHL-nek a cuccot, hanem a freight forwarderük nyomja át a csomagokat, és nyilván nem akarják magukra vonni a figyelmet egy nagyobb botrány kirobbantásával, mert bukna az egész eu express történet.
-
válasz
walakyb #31428 üzenetére
Most volt sürgős rendelni pár telóhoz kellő dolgot és nem is magamnak külföldre. Itthon megoldom magamnak, ha valami gyorsan kell.
Amúgy magamnak mindig kínai raktárról rendeltem eddig, 20+ nap alatt jöttek a dolgok átlagban.
Semmi gondom nem volt eddig, csak most rá akartam keresni az EU-s raktárakban fellelhető árukra..... -
imis
senior tag
válasz
walakyb #31019 üzenetére
Ezt a 60 napos dolgot sehol nem találom, honnan vetted?
de ezt pl. megtaláltam: If your tracking status has not been updated for over 1 week, please contact us through our Customer Service Center immediately and we will offer you further assistance.
( https://support.gearbest.com/faq/faq/detail?id=3530 ) -
bizmark6
tag
válasz
walakyb #30881 üzenetére
Nekem ugyan ez a felállás,07.31.én indult belgiumból unregistered,és még ma sem kaptam meg.(2 csomag)
Szerintem a magyar posta a ludas.Kínából kb 1 hét alatt a belgáknál volt,következő nap indították,délután megérkezett kishazánkba,aztán valahogy átlépett egy másik dimenzióba. -
peterk
senior tag
válasz
walakyb #30729 üzenetére
Ne vicceljünk már, ez nem lopás, és még csak nem is talált tárgy. Ez hibás teljesítés. Én vagyok a vásárló és a kereskedő a kereskedő. Ez egy viszony. Ismered, a "vevőnek mindent szabad" mondást. Természetesen nem szabad mindent, de a kereskedelem úgy működik, hogy a kereskedő szolgálja ki a vásárló igényeit és nem fordítva. De még csak nem is kölcsönösen. Jómagam kereskedő is vagyok egyben, nem csak vásárló. (Egy lovas felszerelést forgalmazó vállalkozásom van). Mi is főleg netes rendelésből dolgozunk ma már, és nálunk is vannak hibák. Minden ilyen alkalommal - teljesen mindegy, hogy ki "jár jól" a hibával és ki "jár rosszul" - az az alap, hogy én károlom el a dolgot kereskedőként. ÉN KÉREK elnézést a vásárlótól a történtek miatt, akkor is, ha a javára tévedtem. Ha netán többet küldtem, mint amennyit rendelt, és visszaküldi, akkor földig hajlok és megköszönöm. De ha nem, akkor is elnézést kérek, és kívánom neki, hogy használja a plusz kiküldött darabot egészséggel.
Vásárlóként ugyanez a hozzáállásom. Én kereskedői hiba miatt nem levelezgetek a kereskedővel, ha nincs reklamálni valóm. Kereskedőként sem várom el senkitől, hogy a drága idejét az én hibám korrigálására csessze el, vásárlóként se várja el ezt tőlem egy kereskedő sem. Úgyhogy ha nem kell csinálni semmit, csak egyszerűen nem átvenni, akkor persze mehet vissza a csomag. Nem nyerészkedni akarok természetesen. De ha "matatni kell vele", ha több idő elintézni, hogy ne érkezzen meg, mint simán átvenni, akkor biza átveszem, és csókolom. Legközelebb dolgozzon pontosabban a kereskedő.
Megjegyzem, ha már "magyarozunk", akkor ugye nem csak vásárlói mentalitás létezik, hanem kereskedői mentalitás is. A kettő összefügg, hat egymásra. Ha a magyar kereskedők szinvonalasabban szolgálnak ki, kevésbé csóróznak a vásárlóval, nem húzzák le, a hibáikat elismerik és a vevő számára mindig kedvezően intézik, akkor a vásárló is jobban fog hozzájuk állni. És fordítva, ha a vevő tisztességes, akkor a kereskedő is az lesz. De ez egy társadalmi probléma, ami túl általános ahhoz, hogy egy szerencsétlen kínai dzsunkarendelésből nagy ívben átkössük rá.
Más. A ferihegyi vámon mennyit szokott ücsörögni manapság a csomag? (Egyáltalán, látni azt a trackingban, hogy vámolás alatt van-e, vagy csak ott ücsörög valamelyik reptéri raktárban? Két napja ferihegyen van a csomagom, de nem mozdul semmi...)
-
Janos250
őstag
válasz
walakyb #30723 üzenetére
"Egyébként meg pont hogy az ilyen hozzáállás miatt ilyen fasza a magyar vevők respektje mindenhol"
Ebay-en többször találkoztam olyannal, hogy nem szállít Magyarországra.
Írtam nekik, megnézték a "múltamat", és általában hajlandók voltak szállítani.
Aki meg gyakran kér refundot, annak én se küldenék.
Most éppen egy ellenpéldával találkoztam, ahol Angliából nem hajlandók Magyarországra postázni.
Volt ahol azt kellett csinálnom, hogy címnek Germany/Budapestet írtam (ott, akkor elfogadta a rendszer), és megjött. Gondolom a német postás hülyének nézett, de az az ő dolga. -
x64
aktív tag
válasz
walakyb #30729 üzenetére
Az esettől függetlenül (szerintem is a GB-t kellene kontaktálnia, hogy mit tegyen) azt azért tisztázzuk, hogy a nemzetközi vásárlás viszonylatában az eladót terheli a felelősség azért, hogy a csomag rendben megérkezzen a vevőhöz. Ha a posta útközben ellopja, az az eladó kára, nem a vevőé (Paypal, Amazon, Aliexpress, Ebay stb.). Ha gyakran ellopják útközben, akkor kiveszik az adott országot a lehetséges célországok közül (pl. Ebay-en ez viszonylag gyakori).
Egyedül a GB gondolja azt, hogy erre külön biztosítást kellene kötnie a vevőnek. Ami ellentmond a Paypal szabályozásának, ezért van az, hogy vitás esetekben csak az összeg felét (vagy még annyit se) akarnak visszatéríteni, egész addig amíg a Paypal dispute szóba nem kerül...
-
peterk
senior tag
válasz
walakyb #30723 üzenetére
Szerintem ezt a dolgot túl tolod. Tudom, tudjuk, hogy miről írsz, sajnos van olyan jelenség amiről beszélsz.
Ugyanakkor nem ismered a másik felet, ne feltételezz olyant, ami lehet, hogy nincs is. Markáns különbség van aközött, ha valaki átveri az eladót és teljesen más, ha pl. félrement a kommunikáció, megkavarodott a rendelés, és emiatt esetleg a kereskedő kétszer küld ki valamit. Kisebb értékű termékeknél (ilyen távolságban a pár tízezres, de még az ötven ezres is kisebb érték) érthető, ha a vásárló nem töri szét magát, hogy valamit vissza juttasson a világ túlsó felére, nincs kedve papírozni, sorban állni, stb. emiatt. Ezt egy kereskedő, aki vállalja, hogy a világ minden tájára szállít, be tudja, be kell tudnia a napi működési költségekbe. Amit ezen elveszít, megnyeri azzal, hogy nem kell azt a garanciális feltételrendszert biztosítania, amit egy magyarországi eladónak kell. (forgalmazási engedélyről, stb. nem is beszélve).
-
kokii
tag
válasz
walakyb #30716 üzenetére
Elhiszem, hogy az empátia jó, meg úgy érzed, hogy ha kiállsz mellettük az büszkeséggel tölt el, de úgy látom neked még eddig nem volt rossz tapasztalatod (kínai) rendeléssel, úgyhogy kérlek ne vagdalkozz egyik fórumozóval se, köszi.
(rossz tapasztalatként nem feltétlen az itt említettre gondolok az én részemről..)
-
bigrob
őstag
válasz
walakyb #30559 üzenetére
Ezekkel az 50%-os kuponokkal én is szívtam, mert flash sale-s cuccokat is kiraknak ezekhez a kuponokhoz én meg kb 1 órát vakartam a fejem, hogy minek adjak hozzá még 4 dollárt amikor már majdnem 40 dollárnál tartok...
Ilyenekre nem szoktam ticketezni, telefonos appban Contact us/ Live chat (SZIGORÚAN NEM A MESSENGERES), oda behányom a kérdésem és kb 1 órán belül jön a válasz, ha mázlim van pár percen belül és lehet folytatni az eszmecserét.
Long storyk: Amúgy csomagjaim 90%-val nincs gond, néha jön 1-1 törött pohár, küldöm a képet és küldik az újat, tabhoz nem kaptam hálózati adaptert (több yt vidiben is mondták, hiába van a csomagoláson belül megjelölve a helye), gondoltam írok egy ticketet, hátha mázlim lesz. Először mondták, hogy sajnos nincs a csomagban, de jó arcok és jóváírnak a walletemen 3 dollárt meg extra pontokat, mondom oké köszi, akkor kérlek küldjetek egy termék linket ami kompatibilis a tabbal, erre jött a válasz az eredeti gyári adapter linkjével, majd megkérdezte még egyszer a címemet, erre válaszoltam és kaptam a választ, hogy akkor nem kapok walletre dellát, hanem elküldik az adaptert amint lesz készleten, ami kb 1-2 hét, ezután jött a mail a tracking számmal. (jobban is jártam így, mert valami 4,65 dollár lett volna..
)
Wish-el csak rossz tapasztalatom van, Aliexpressel Dispute-ban mindent megoldottak eddig, csak idő.. Dhgate eddig 1x volt fogyi eladó, de dispute megoldott mindent.
(#30560) benfolds
Azt, hogy lehet fele annyiba kerül..Bár ez nincs kőbe vésve...
Ha bármi baj lenne ott a support, megoldják.
Lassan 2 éve nyúzok egy Xiaomit és köszöni szépen nagyon jól van! (55 Mátyásos teljesen átlagos telefon, semmi hiperszuper)
Ha jól emlékszem egy 10-essel volt így olcsóbb.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- AMD Catalyst™ driverek topikja
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Xbox Series X|S
- Mini-ITX
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Kínai és egyéb olcsó órák topikja
- További aktív témák...
- Sigma 150-600mm f/5-6.3 DG OS HSM C ( Canon ) -Újszerű-
- Dell Latitude 7410 Strapabíró Ütésálló Profi Ultrabook Laptop 14" -80% i7-10610U 16/512 FHD IPS MATT
- Új MSI KATANA 15 Gamer Tervező Laptop 15,6" -35% i7-13620H 10Mag 16/1TB RTX 4060 8GB FHD 144Hz
- HP Omen - 27" IPS - UHD 4K - 144Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync - HDR 400 - USB-C - KVM Switch
- Garanciális MSI Katana GAMER 15,6"240Hz!i5 12500H(16X4,5Ghz)RTX 3060 6 GB VGA,32-64GB RAM/1TB SSD
- Menő retró konfig: Q9550, Gigabyte P43, 4GB RAM, ASUS GT730,
- Gamer szék noblechairs LEGEND TX Szövet Antracit
- AKCIÓ! Csere-Beszámítás! Gainward Phantom RTX 4070Ti 12GB GDDR6X Videokártya!
- Lenovo Thinkpad P16 G2 - i9-13980HX, 64GB, 1TB SSD, 16" WQUXGA (3840 2400), RTX 4090 (ELKELT)
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 7700X 32/64GB RAM RX 9070 16GB GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest