Aktív témák
-
Motion_Blur
félisten
válasz
hunnylander #35565 üzenetére
Ennyi...
-
menin
tag
válasz
hunnylander #35579 üzenetére
Ezt már megtette korábban
-
biker
nagyúr
válasz
hunnylander #35576 üzenetére
szerintem ásít
-
Oliverda
titán
válasz
hunnylander #35572 üzenetére
Az én értelmezésem szerint is, csak arra lettem volna kíváncsi hogy gV barátunk honnan veszi olyan biztosra hogy a Williams-nek nem sokat jelent a jelenlegi spec diffúzor.
-
Motion_Blur
félisten
válasz
hunnylander #35521 üzenetére
Burger meg a kóla megtették a hatásukat
-
Bermi
aktív tag
válasz
hunnylander #35511 üzenetére
Te ezt látod? vagyis észreveszed, mikor nézegeted a tesztről készült képeket?
vagy olvastad és akkor találod meg, utána?
nem úgy volt, hogy nekik is lesz überdiffúzorjuk és majd ezen a héten teszteli, vagy csak reméltük? -
Peat;)
veterán
válasz
hunnylander #35451 üzenetére
Na persze, bizonyára pont a pilótáknak fog tetszeni az hogy kockáztatni kell minden futamon
. Ők sem hülyék, még szép hogy a taktikázási lehetőség megnyírbálására harapnak.
Rosberg reagálása érthető..őt nem érinti egyáltalán, idén biztosan nem.
Button nem tudom mit pampog a 9 győzelemmel...a pontos rendszerben aki tud 9 győzelmet szerezni az 99%-ban vb lenne. A pontkülönbségek is csak hasraütések, vagy mondjon nekem valaki a 90-es évek után olyan esetet, hogy a legtöbb győzelmet szerző pilóta úgy nem lett vb, hogy nagyobb mértékű lemaradása volt pontokban..Ez a medálrendszer kb 10 pontos differenciát tüntet el...a 10 pontos taktikázós részt, kizárólag az első két hely között. Kinek mi jön be, első évben mindenképpen megdobja a hangulatot szerintem. -
Qru
MODERÁTOR
válasz
hunnylander #35478 üzenetére
Sztem sem túl fair, de a szándékuk érthető. Nem az ötlettel van a gond, hanem a megvalósítással.
-
wildrain
addikt
válasz
hunnylander #35474 üzenetére
Valószínűleg azok a csapatok, akik a 30 millás változatot választják, azok úgysem fognak olyan hatékonyan fejleszteni, hogy utolérjék a nagyobb pénzből gazdálkodó csapatokat.
Egyébként tényleg logikátlanul van kitalálva. Még maga a költségplafon hatékonysága is megkérdőjelezhető, mert valahogy nem tudom elképzelni, hogy nem lehet a könyveléssel, kiszervezéssel trükközni. Főleg az autógyárak esetében, ahol egy külső fejlesztő cég minden költségét állhatja maga az autógyár, aztán a fejlesztés gyümölcsét pedig olcsón eladja az F1-es csapatnak. Ha csak az F1-es csapatot figyelik, akkor azt látják, hogy olcsón vettek egy elemet a versenyautóhoz, de az anyacég kiadásaihoz semmi közük, ahogy a külsős cég könyveléséhez sem.
Mindenesetre így, hogy részben ilyen, részben olyan feltételekkel indulnak a csapatok, szinte biztos, hogy baromság. Tulajdonképpen azon múlik a rendszer működése, hogy melyek a fejleszthető területek a 30 millás változatnál, mert azzal gyakorlatilag mesterségesen beállítható, hogy mennyire legyen sikeres a mezőnynek ez a fele.
-
Bermi
aktív tag
válasz
hunnylander #35482 üzenetére
javul a meki. alakul.
nem értem a ferrarit miért nem tesztel
-
[CS]Blade2
addikt
válasz
hunnylander #35479 üzenetére
A Renault volt a leggyengébb, és a legjobbhoz képest 20-30 lóerő volt a lemaradása (Mégis úgy tűnik, mostanra akár 20-30 lóerőnyi eltérés is lehet az egyes motorok között, ami
ellenkezik a befagyasztás szellemével.), amire 0,3sec-et mondtak, azonos légellenállás mellet, akkor ennél kevesebbnek kell lennie, ha csak nem pont olyan volt a Honda motor is, mint a Renault.
De, ha nekik is lett volna 30 lóerős lemaradásuk, már rég kérték volna a félzárkózást, ahogy a Renault, hisz a tavalyi szezon végén még úgy volt, hogy nem szálnak ki, vagyis maradt volna a motor. -
Oliverda
titán
válasz
hunnylander #35482 üzenetére
Na ez már jól hangzik.
Főleg Kovakövitől.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
hunnylander #35474 üzenetére
Pont ez lenne eme szabályozás lényege, hogy az ilyen ForceIndia szintű (a nagyokhoz mérten) csóró csapatok is labdába rúghassanak, amivel színesebbé tehetik a versenyzést.
-
Oliverda
titán
válasz
hunnylander #35464 üzenetére
Áhhh...köszi!
Jól látom hogy csak a bal oldalon van fent az új pufogó?
-
-=Sziszi=-
aktív tag
válasz
hunnylander #35450 üzenetére
Tudom csak a Mekisek maradtak Jerezben, de az elöző napokhoz csak lehet viszonyítani.
-
gyiku
nagyúr
válasz
hunnylander #35451 üzenetére
ez a pontrendszer full hazavagja az egesz kocerajt.
minek kellett
-
-=Sziszi=-
aktív tag
válasz
hunnylander #35447 üzenetére
LOL
Miért takargatják? Csak nem annyira jó? Különben fölösleges, úgysem másolja le senki.
Mai Mekis köridők vannak már valahol?Üdv Szisz
-
RedWing
aktív tag
válasz
hunnylander #35429 üzenetére
Teljes mértékben egyetértek!
Az új szabályokkal elvileg több nézőt akartak, ehhez képest, ha így folytatják egyre kevesebben lesznek rá kíváncsiak...
Szerk.:
Mondjuk amíg a kedvencem versenyzik én tuti nézni fogom! Engem nem lehet ilyen könnyen lerázni. pl: 28-a munkanap, sajna nem kaptam szabit, de véletlenül el fogok aludni egy picit... -
Motion_Blur
félisten
válasz
hunnylander #35425 üzenetére
Viszont ha X és Y versenyző is azonos súllyal mennek egymás után mondjuk az első etapban, és biztosan tudják hogy egyszerre kell boxolniuk, akkor talán megnő az előzés esélye a pályán. De kétségtelen hogy ez fordítva is megeshet, ha valaki előzni akar és a tempókülönbség miatt tudna is, inkább kivárja, hogy a másik 3 kör múlva kiálljon előle és leutazza.. nem jó ez így sehogy...
-
Oliverda
titán
válasz
hunnylander #35417 üzenetére
Szerintem a szezon első felében inkább csak tesztelgessenek a versenyhétvégéken, még pontot sem kell hogy szerezzenek. Aztán a szezon második felére legyen kész a mindenkit földbedöngölő B autó amivel Hamilton megnyerne annyi aranyérmet(
) hogy az elég legyen a VB címhez a végén.
-
Motion_Blur
félisten
válasz
hunnylander #35414 üzenetére
Köszi. Ha jól értem nem is biztos, hogy azokban az elemekben kell keresni a hibát, amiről eddig beszéltünk. Illetve önmagukban ezen elemek cseréje, újratervezése nem oldja meg a problémákat. Gyanús, hogy ebből B autó lesz Barcelonara.
mod: hány csapat jelezte eddig, hogy biztosan bevetik a KERS-t jövő hétvégén?
Ferrari, Renault + sanszos a BMW. Többiek?
-
JColee
őstag
válasz
hunnylander #35406 üzenetére
eddig arról ment a blabla hogy azért, mert végig a tavalyi kocsit fejlesztették
-
hobizoli
nagyúr
válasz
hunnylander #35401 üzenetére
Wow...es akkor turbozni is lehet?
hobizoli
-
Motion_Blur
félisten
válasz
hunnylander #35406 üzenetére
Te is tudod, hogy a flow-vis gyakorlatilag egy önbeismerés, hogy nagy gáz van és konkrétan fingjuk sincs, hogy mit kéne lépni. Főleg 10 nappal a szezonnyitó előtt...
-
Nowhereman
őstag
válasz
hunnylander #35401 üzenetére
Innen a szponzorok nem a csapatnak, hanem a pilótának fizetnek majd közvetlenül. Innen majd már elkönyvelési verseny is lesz. Majd hallgathatjuk, hogy a sztárkönyvelőket csábítgatnak a csapatok egymástól, és tervrajzok helyett könyvelésekbe sasolnak bele...
-
attisx
addikt
válasz
hunnylander #35401 üzenetére
Áhh... Szánalmas kabaré már ez az egész.
Nem is tudom ki monda azt, hogy meg kell kérdezni a nézők véleményét az érme rendszerről. Aztán, amikor nézők többsége, a FOTA állítása szerint, leszavazta a dolgot (hivatalos eredményt ugye nem hoztak nyilvánosságra), teljesen ellentétes döntést erőszakol ki...
Köszönjük Sex Max (by Oliverda)
-
Nowhereman
őstag
válasz
hunnylander #35388 üzenetére
csak annyit tennék hozzá:
innen kezdve a csapatokon belül az egyik pilótának, azaz a fél mezőnynek Rubens Baricello lesz a neve azaz véletlen se nyerhet a csapttárs elött!ha valakinek ettől izgalmasabb lesz...
-
Oliverda
titán
válasz
hunnylander #35395 üzenetére
Áhhh...én már látom előre ahogy Briós és Dominika kézenfogva futnak az első időmérő vagy verseny után az FIA-hoz hogy ezeket a diffúzorokat tiltsák be. Persze valahol megértem őket, főleg Brióst, mert anno őket sem kímélték amikor hasonló eset állt fent az ellensúlyos lengéscsillapítójukkal kapcsolatban.
Ha ez megvan akkor három csapattal már előrébb lesznek.
-
Oliverda
titán
válasz
hunnylander #35388 üzenetére
Ennél jobban én sem tudtam volna megfogalmazni ezeket.
1 évet adok ennek a marhaságnak. Börni meg nevezzen be a következő olimpiára ha annyira érmezni akar. Hülye vén f@sz.
-
Motion_Blur
félisten
válasz
hunnylander #35388 üzenetére
Én is egyből a team order-ra gondoltam, ahogy elolvastam a hírt. Volt, van és lesz is, csak most gyak. az fog dönteni, hogy az évad első felében ki szerez mondjuk 2-vel több győzelmet, azt kell tolni utána, ha szarabb akkor is.
"Ez a McLarennél nem nagy probléma, de az se fenyeget, hogy a szezon első harmadában győzelemért küzdjenek."
Szerintem nem csak az első harmadban:
Norbi bá:
"Egyelőre nem versenyképes az autó. A bajnoki csata miatt nem tudtunk olyan tempóban fejleszteni, mint a vetélytársak... Növelni kell a leszorító erőt, de ez nem megy gyorsan. Figyelni kell a részletekre is, így hat verseny is szükséges lehet, hogy a McLaren-Mercedes előrelépéseket tegyen."
Itt már csak a legnagyobb fanok hisznek az altatós okosságban (nem Rád céloztam), szerintem bukta az év a McLarennek, bár egy hatalmas formajavulás akár az utolsó 6-7 futamra, vagy sok esős verseny még visszahozhatja Hamiltont. De "tisztán" nem lesz itt címvédés.
"Megbízhatóság? Egy gyors de, minden második harmadik futamon lerobbanó
(ami a csapat ügyetlensége, és ez egy technikai sport és még a konstruktőrök is az egyéni címet szertik a leginkább megszerezni, mert azért jár az 1-es rajtszám) autó nyerveti a VB-t."Akár
Szerintem ez nem olyan lényeges szempont.
Szerintem ha a BrawnGP kinevez egy első számú pilótát az első futam után, és a másik beáll mögé, akkor itt az év elején szanaszéjjel nyerheti magát valamelyik. Utána már röhöghetnek, hogy esetleg a többiek lehagyják őket a fejlesztési versenyben és a keresztbeverések miatt esélyük se lesz megfogni. Csak ne birka legyen ez a pilóta -
Oliverda
titán
válasz
hunnylander #35341 üzenetére
1:17.844
ehhh...
-
Oliverda
titán
válasz
hunnylander #35316 üzenetére
Fotókat tudsz már? A McLaren új elsőszárnya (is) érdekelne. Már ha igaz volt...
Amúgy azt olvastam hogy ma a McLaren a hosszabb etapokra koncentrált. Gondolom a Reanult-nál becsúszott 1-2 quali kör is.
-
-XadAnuX+
őstag
válasz
hunnylander #35316 üzenetére
Mondom én
-
wildrain
addikt
válasz
hunnylander #35282 üzenetére
+ 1db Ross Brawn
fekeandras: Biztos, hogy olyan vicces ez?
-
attisx
addikt
válasz
hunnylander #35284 üzenetére
Remélhetőleg ennél már csak jobb lesz...
-
Oliverda
titán
válasz
hunnylander #35286 üzenetére
Értem, köszi! AKkor ma még egész nap a régi cuccokkal mennek szerinted?
-
Oliverda
titán
válasz
hunnylander #35270 üzenetére
Hát azért a McLaren-nek van erre elég embere meg gyártókapacitása meg azért motiváció is akad, meg azt is tudják hogy év közben már nem lesznek tesztek, tehát most biztos 24/7-ben izzik a Paragon.
-
Motion_Blur
félisten
válasz
hunnylander #35270 üzenetére
Köszi az F1 Live-os linket
-
Bermi
aktív tag
válasz
hunnylander #35256 üzenetére
remélem nem tartják szabálytalannak,
örülnék ha év elején elhúzna a BGP és meglátjuk, hogy ki nő fel hozzájuk.
ilyen idénykezdetre nem emlékszem, még nagyobb a várakozás részemről, mint eddig bármikorPá:
-
Pá
addikt
válasz
hunnylander #35260 üzenetére
Úgy néz ki Brawn kifogta az aranyhalat, amikor elment egy évre pecázni.
És még két kívánság hátra van. -
Oliverda
titán
válasz
hunnylander #35260 üzenetére
Vettel 1:19.055 űrideje nem fogja túlélni ezt a jerezi tesztet az tuti. Kíváncsi vagyok hogy melyik nap lesz meg az 1:18...
-
Zoza24
senior tag
válasz
hunnylander #35260 üzenetére
ez ha így van ,akkor durvább lesz mint az f2004es Ferrari és a többi verda közötti különbség
-
Oliverda
titán
válasz
hunnylander #35252 üzenetére
Hát az elég "vicces" lenne ha a Melbourne-ben a pénteki napon derülne ki hogy ez szabálytalan.... Bár a hülye FIA-ból kinézem sajnos. Kétlem hogy az érintett csapatok készülnének alternatív megoldással ha ez az eset állna elő.
-
bim
veterán
válasz
hunnylander #35252 üzenetére
Nos ha vitatott akkor csak nekifeküdt mindenki ennek a fejlesztésének .
Ahogy mondod hogy esetleg mindenki arra vár hogy kimondják ez szabálytalan de mégsem történik meg akkor jó pár verseny elúszik mire mindenki kifejleszti a a maga kis szuperdiffúzorát... -
Motion_Blur
félisten
válasz
hunnylander #35252 üzenetére
Miért szabálytalan a diffúzor? Szerintem nem az.
-
bim
veterán
válasz
hunnylander #35244 üzenetére
De szerinted mikor tiltják be? Pár futam után vagy az idény felénél ?
Vizsgálják már hogy engedhető e? -
Zoza24
senior tag
válasz
hunnylander #35235 üzenetére
nah már 1.20 alatt vannak
-
adman
tag
válasz
hunnylander #35235 üzenetére
Ennek már a fele sem tréfa, egyből élcsapat lesz az Izom GP
ha tényleg így lesz, akkor sztem nagyon jó döntés volt Barikát megtartani, tuti több pöttyöt szerez az évad első felében mint amit Senna gyűjtött volna a tanulóidőszaka alatt
-
vtomi
tag
válasz
hunnylander #35221 üzenetére
Ezt most kihagynám. Angolból nem vagyok perfect.
-
vtomi
tag
válasz
hunnylander #35217 üzenetére
Köszi, de én nem kérek!
-
-Mike-
addikt
válasz
hunnylander #35212 üzenetére
A teniszezés veszélyesebb.
-
Motion_Blur
félisten
válasz
hunnylander #35195 üzenetére
Amikor Hamiltont helyezte el a kis táblán... hát eléggé lent járt a keze
thx a linket
#35207: abban bízhattok, hogy az év elején nagyon szoros lesz az eleje és sok lesz a keresztbeverés => senki sem fog tudni meglógni a tabellán
vagy valamelyik disznósajt már a ringen VB lesz -
Motion_Blur
félisten
válasz
hunnylander #35204 üzenetére
"A Renault idén sem kerül az élre"
A McLaren se, vagy csak túl későn
-
Bermi
aktív tag
válasz
hunnylander #35199 üzenetére
'Nem lesz olyan csata.'
piff-paff kijelentetted, erre mondtam, hogy azért ez nem 100%, ennyi,
nem kell ezt tovább ragozni, a többivel egyetértek és én se azt mondtam, hogy ez lesz,
és CSBlade is csak annyit, hogy jó lenne, erre Te lecsapod rögtön.
Te Hamiltonnak semmi esélyt nem adsz év végére? Mert én Neki is adok, pedig az eddig látottak alapján a csapata kevésbé tűnik VB kocsinak, mint a rönyó
ha úgy írod, mint az előző hsz-ben, hogy a tippem nem ez és azért ez nem valószínű, akkor nem szólítalak meg. de nem ezt tetted elsőreTippem, ami a szívemen az a papíron, meg is raktam, mert még magas az odsz
1. Ferrari (de csak szorosan, épp hogy)
2. a többiek ölik egymást a második helyért, kőkemyény izgalmas csatákban, ahol mindegyikük egyformán esélyes.úgy gondolom ez is szép a sportban, lehet drukkolni nagyon valakinek, valaminek (aki/ami esélytelen) és néha, igaz nagyon néha de történnek csodák, amire várunk és amikor megtörténik, arra mindig emlékezni fogunk és még jobban fogjuk imádni azt a sportot.
-
[CS]Blade2
addikt
válasz
hunnylander #35199 üzenetére
Nem lehet tudni, hogy ki mennyire felkészült, lehet, hogy az első 2-3 verseny alatt még sokat javulnak egyes autók.
Mint pl. tavaly a BMW a téli teszteken mindent bevetett, onnan már nehéz volt feljönni.
Ha tényleg ennyivel gyorsabb a BGP, akkor azt át lehet vinni egy alapvetően jó konstrukcióra. Csak idő kérdése lesz, hogy a többiek mikor vetik majd be a saját rendszerűeket. -
PazsitZ
addikt
válasz
hunnylander #35199 üzenetére
Átgondolt, de azért figyeltél remélem:
"After these days in Barcelona where all teams could test at the same time. I'll place them this way, but I'm sure there are some things wrong." ... "So this can quickly change " -
Bermi
aktív tag
válasz
hunnylander #35197 üzenetére
azért erre nem fogadnék a helyedben
-
RedWing
aktív tag
válasz
hunnylander #35148 üzenetére
Igazad van! Rosszul fogalmaztam!
Nekem, mint Hamilton unszimpatizánsnak mutathat valamit. Nem tehetek róla, nagyon nem szeretem a srácot! Jó kocsival a segge alatt jó pilóta, de kíváncsi vagyok, hogy mit csinál(na) egy szar autóval. "Nekem bizonyíték kell, nem ígéret!"
Kovához hasonlítani meg hülyeség szerintem. Hamilton sokkal jobb pilóta. Autótól függetlenül. Majd ha csinál olyat mint pl.: Alonso tavaly a fostalicska rötyóval, akkor "talán" máshogy fogok nézni rá.
Itt most nem azt kell érteni, hogy "sereghajtó" technikával futamot nyerjen, de ha tényleg annyira jó pilóta, mint egyesek állítják/hiszik, akkor egy gyengébb autóval is mutatnia kellene valamit... Szerintem. -
-=Sziszi=-
aktív tag
válasz
hunnylander #35148 üzenetére
Ha egy rossz, nehezen vezethető autót kap és küzd a pontokért miközben Kova sehol sincs és kicsit visszavesz a túl agresszív stílusából (lásd Alonzo), akkor jobban fogják őt kedvelni.
Legalábbis én kevésbé fogom utálniPedig szívesen tenném, de ha egyszer egyre szimpibb lesz a srác. Na de várjuk ki a végét, lehet tör-zúz majd a középmezőnyben és akkor
A tavalyi év óta sokkal jobban kedvelem Alonzot, pedig azelőtt utáltam. Szép volt a hajrája az év vége felé.Üdv Szisz
-
Pá
addikt
válasz
hunnylander #35150 üzenetére
Gondolom Disznósajték friss gumin futották az 1.19-eket és feltételezem, hogy Kubicának is új gumija volt a 20 körös etapjának első pár körében. Szóval ez shouldn't be a problem.
-
Oliverda
titán
válasz
hunnylander #35132 üzenetére
Most az FIA-ról van szó nem a Ferrari-ról. Ebben nincs semmiféle "Ferrari fikázás".
-
Integra
titán
válasz
hunnylander #35128 üzenetére
nézd, szinte biztosra veszem, hogy elgáncsolják a kis csapatot, teljesen mindegy, hogy ki lesz az. brawn nem hülye, csak építettek -úgy tűnik- egy nagyon jó autót.
ha pedig véletlen mégsem gáncsolják el őket, akkor ez azért nem történik meg, mert a média ereje és a felháborodás annyira nagy lenne és nem merik bevállalni.
kíváncsian várom, hogy ki milyen magyarázattal fog jönni a nagyokosok közül, hogy mi nem jó az autón -
Oliverda
titán
válasz
hunnylander #35126 üzenetére
2001-2002-2004-ben mégis karba tett kézzel nézték végig az "MP4/4-szerű dominanciát." Hogy furdulna fel Sex Max és elvált Börni is már végre...
-
Integra
titán
válasz
hunnylander #35126 üzenetére
természetesen kivéve, ha az mclaren vagy ferrari lenne..
briatore meg egy nagy kötschög default, ő természetből gyökér, rá se kell szólni, fúr ő jobbra-balra
minden esetre ez szánalmas, saját magukat alázzák folyamatosan -
-Mike-
addikt
válasz
hunnylander #35096 üzenetére
Májkül helyett most Jenson lesz a rádióban: "Jenson behind you, Jenson behind you and you are racing..."
-
-Mike-
addikt
válasz
hunnylander #35096 üzenetére
Májkül helyett most Jenson lesz a rádióban:
"Jenson behind you, Jenson behind you and you are racing..." -
Oliverda
titán
válasz
hunnylander #35096 üzenetére
Az MP4/13-at kihagytad.
-
Bermi
aktív tag
válasz
hunnylander #35086 üzenetére
a ferrari már nem tesztel máshol az idény kezdetig?
#35088) wildrain: á semmi, hagyd
-
lenox
veterán
válasz
hunnylander #35081 üzenetére
Persze, de leginkabb amit felkinalnak bekajalod. Ha nem lennel zoldfulu akkor tudnad, hogy ez mind nem jelent semmit.
-
venember83
nagyúr
válasz
hunnylander #35076 üzenetére
Érdekes, hogy pl. a BMW-nél van pénz F1-re. Pedig nagyon nem egy kategória a két autógyártó. Mindegy, meglátjuk, de jelenleg nem tennék egy lyukas garast se erre az ex Hondára, max. egy felet.
-
venember83
nagyúr
válasz
hunnylander #35074 üzenetére
Azért nem tudom elhinni, hogy ekkora előnyben legyen a Brawn Racing (vagy mi a neve). Nem lehet, hogy csak így akar szponzorokat szerezni a szezonelőn? Teszteken úgyse nézi senki, hogy megfelel-e a szabályoknak az autó. Nem hiszem, hogyha a Hondának ilyen kasztnija van és ilyen emberei, akkor kivonul az F1-ből. Valami nagyon irreális itt, kérem szépen.
-
Peat;)
veterán
válasz
hunnylander #35052 üzenetére
A Honda tavaly nem ugyanezt játszotta el fejlesztési idő tekintetében? Nekem úgy rémlik, aztán mégis a Force Indiákkal nyomták a partit. A Renault is kilógott a nagy fejlesztéseivel tavaly, most mégsem estek vissza annyira, vagy még nem tudjuk. Na meg a Honda alig tesztelt és a valódi tesztet azért sosem fogja kiváltani a szimulátor. Beletaláltak a jóba, vagy borzasztóan vakítanak. Pl. előkerültek az egykori 1000 lovas v10-es honda motorok
de nem úgy néz ki.
-
Oliverda
titán
válasz
hunnylander #35039 üzenetére
Hát idén már szerintem 100% hogy nem térnek vissza, aztán hogy azután mi lesz az még rejtély. Mindenesetre én Brawn helyében már csomagolnám Takeo Fukui papának az ajándék kardot.
-
Motion_Blur
félisten
válasz
hunnylander #35036 üzenetére
LOL!!!!
-
Oliverda
titán
válasz
hunnylander #35036 üzenetére
Ufff... mondjuk ez már nyilván száraztankos, de akkor sem rossz.
Most hirtelen ez jutott eszembe.
-
Motion_Blur
félisten
válasz
hunnylander #35026 üzenetére
Ron papa szerintem már rutinból is az igazság teljes ellentetjét nyilatkozza.
Nem ez kérdés, hogy baj van. Az a kérdés, hogy mekkora... -
wildrain
addikt
válasz
hunnylander #35016 üzenetére
Nekem tetszik a festése, esetleg az a neonizé lehetne valami nemneon szín. A nagy fehér részek azért jók, mert hívogatják a szponzorokat.
-
Oliverda
titán
válasz
hunnylander #35013 üzenetére
Csak a McLaren és a Konda tesztel majd Jerezben?
-
wildrain
addikt
válasz
hunnylander #35013 üzenetére
A Brawn, mint etalon. Szokni kell ezt még...
Szerk: Ezek az idők tényleg döbbenetesek. Még csak nem is egyenletesen lassú, hanem a szórása is nagy, ami a vezethetetlen autók ismérve. (Vagy ez szimplán egy laza etap volt, lényegtelen időkkel.)
-
Motion_Blur
félisten
válasz
hunnylander #35009 üzenetére
Az már látszik, hogy a Ferrari és a BGP hosszú etapon is jól bánik a gumikkal. McLarennek volt már versenyszimulációja a héten?
-
Motion_Blur
félisten
válasz
hunnylander #35007 üzenetére
Szépen esik vissza a tempó, ahogy fogy a gumi.
-
Oliverda
titán
válasz
hunnylander #34988 üzenetére
Vajon ha versenyeken is ilyen jók lesznek disznósajték akkor mennyi idő kell majd hogy megjelenjen a Powered by Mercedes-Benz felirat és logo az autón...?
-
wildrain
addikt
válasz
hunnylander #34997 üzenetére
Nekem az a véleményem, hogy ha megmaradt volna Hondának, akkor nem lenne vagy nem sokáig lenne topon, mert egy akkora nehézkes cég, hogy nem bírna kellőképpen mozogni az év során. Szerintem Brawn a lehető legtökéletesebb vezető, akit kaphattak maguknak, nagy esély van arra, hogy egy "második Ferrarit" farag a csapatból.
Ha tényleg topcsapat lesz idén a BGP, akkor elég furcsa jövő elé néz Barrichello, még az is lehet, hogy pályafutásának második csúcsa következik. -
Integra
titán
válasz
hunnylander #34997 üzenetére
ez van sajnos, ők se gondolták volna ezt. szar ügy, de a honda függetlensége mindennél fontosabb és hogy a lehető legtöbb munkahelyet is megtartsák.
motogp büdzséjét is visszafogták, egy pillanatig azt hittem, hogy onnan is kiszállnak mint gyári csapat.
pedig mi örültünk volna a legjobban, hogy végre sikerül újra, ennyi év szívás után..
de mondjuk az autó és a váltó az honda, lehet ezeknek drukkolni
azt se bánnám ha aki kimegy, az bgp és honda zászlót együtt lengetne, hogy így tiltakozzon a hondánál, hogy cserben hagyták őket. még ha meg is lehet érteni..
csak durva, hogy pár motorra se tellik, érthetetlen valahol
kinyírják a sportot a márkából, ugyanakkor lehet hogy az nsx mégis lesz, mert az american honda beszólt, hogy kinyírják az acura sportos imázsát is, ha nem térnek észhez.. ettől függetlenül nem hinném hogy jövőre visszatérnek gyári motorokkal. -
-Mike-
addikt
válasz
hunnylander #34993 üzenetére
Impresszív, bár talán ők kezdték el a leghamarabb a 2009es kocsi építését, így számomra nem meglepő eddig ez az eredmény.
-
Motion_Blur
félisten
válasz
hunnylander #34993 üzenetére
Aztakurva...
-
Motion_Blur
félisten
válasz
hunnylander #34978 üzenetére
Kérdés, hogy az überdiffúzor hoz-e legalább 1,5 - 2 sec-et
-
Motion_Blur
félisten
válasz
hunnylander #34972 üzenetére
-
Nowhereman
őstag
válasz
hunnylander #34966 üzenetére
lehet, hogy az elmúlt 2 szezonban valójában ezt az autót fejlesztették, és ez megmagyarázza azt a két elcseszett szezont is...
-
D@ni88
addikt
válasz
hunnylander #34972 üzenetére
hát ha igaz, hogy a Brawn-éknak van a legjobb diffúzorjuk, akkor úgy érzem hogy láthatjuk majd ezt a Mekin is
maguktól nem tudnak kocsit alkotni
Bermi: nem, nincs infóm, de hunny hangoztatja azt hogy altatnak. persze altatnak de nem ennyire
ennyire nem jó színészek. Nem rontják el a tesztjeiket direkt. Ebben biztos vagyok! Ettől függetlenül elő 4csapatban vannak sztem
-
Motion_Blur
félisten
válasz
hunnylander #34967 üzenetére
McLaren? Mi a helyzet velük? Próbálj objektív lenni
-
Motion_Blur
félisten
válasz
hunnylander #34958 üzenetére
"Én csak azt kérdezem, hogy a Ferrari kedvelői tartanak e a Brawn-tól (az autótól)?"
Persze. Ha a Force Mercedes tolná a 1:20-as hosszú stinteket, tőlük is kéne gazolni. Én csak reménykedem, hogy ez valami álom és Melbourne-ben felébredünk, de lehet, hogy egy BGP első sorral és sima kettős győzelemmel nyit az idei szezon. És most lehet jönni azzal, hogy ez csak teszt, és hogy nem számít... de ez egyszerűen nem igaz. Meg lehet nézni a tavalyi versenyen milyen etapokat tolt az eleje fullos aeroval, és miket megy Button. Hihetetlen..
mod: a minimum súly alatti trükközés meg poénnak elmegy
-
D@ni88
addikt
válasz
hunnylander #34953 üzenetére
Amúgy Massa full full, azaz Palik szerint nyakig tankolva, hóna alatt is benzinnel tette meg az etapot.
massa in the race simlation with full tank of fuel and after pitstop started the 19 lap stint in 1:24 and dropped to 1:23 before the red flag of rbrviszont a BGP001 lehet hogy versenytempót csinált, de nem biztos hogy teli tankkal, lehet hogy 3 kiállásos taktikát próbálták! Míg A Ferrari tolta teli tankkal, és a 19 kör után még bőven volt benne anyag.
Ezt is bele kell venniés ha ezt nézzük, nem is olyan nagy a lemaradás ferrari részéről
-
Pá
addikt
válasz
hunnylander #34958 üzenetére
Mi nem tartunk senkitől.
De figyelünk mindenkire, aki veszélyt jelenthet. Szvsz a BGP jó lehet a szezon elején. Akár nagyon jó is, hiszen tényleg volt idejük is meg erőforrásuk is tavaly óta kikalapálni egy ütős kasztnit a merci motor meg adott. Viszont szép lassan le fognak maradni, főleg ha a többieknél elkezd rendesen működni a KERS. Szóval hosszú távon nem veszélyesek.A Merci meg éppen fordítva.
-
Oliverda
titán
válasz
hunnylander #34953 üzenetére
Annyira csak nem hülye Ross hogy egy egész teszt hetet elszórakozon egy szabálytalan autóval. Jó, megcsinálták hétfőn a PR kört, de gondolom nem ártana valami érdemi munka is amit majd hasznosítani tudnak a versenyhétvégéken. Persze lehet hogy teljesen szabályos az autó és akkor már hallom is Gyulát meg Lacit ahogy hitetlenkednek hogy ez meg hooogy lehet kéremszépen?!
-
Pá
addikt
válasz
hunnylander #34953 üzenetére
De miért csak a Ferrarisok?
-
wildrain
addikt
válasz
hunnylander #34945 üzenetére
Ha lement az ausztrál futam, azt is tudni fogjuk, ki lesz a világbajnok.
-
Oliverda
titán
válasz
hunnylander #34945 üzenetére
Ja. Lehet hogy disznósajtos bótitöpörtő barátunk annyira nem is bánta hogy kiszállt a Honda. Így az ölébe pottyant bagóért egy jó csapat meg egy jó autó.
-
Oliverda
titán
válasz
hunnylander #34942 üzenetére
Én már várom a pofára esést azoktól akik a mezöny közepére netán végére várják a McLaren-t a tesztek alapján.
-
Integra
titán
válasz
hunnylander #34926 üzenetére
megnyugodtam
Aktív témák
Hirdetés
- Kávé kezdőknek - amatőr koffeinisták anonim klubja
- Macska topik
- Formula-1
- Viber: ingyen telefonálás a mobilodon
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Nintendo Switch 2
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- Samsung Galaxy A36 5G - a középső testvér
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Magisk
- További aktív témák...
- Bomba ár! Dell Latitude E7250 - i7-5GEN I 8GB I 256SSD I 12,5" HD I HDMI I Cam I W10 I Garancia!
- Azonnali készpénzes Apple Macbook Air felvásárlás személyesen / csomagküldéssel korrekt áron
- Dymo LabelWriter 400 - Hőpapíros címkenyomtató
- OLCSÓBB!!! DDR5 16GB 8GB 32GB 4800MHz 5600MHz RAM Több db
- Xiaomi Redmi Note 14 Pro 5G 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest