- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Vékonyabb lett, jobb kamerát kapott, de az akku maradt a régi: itt a Fold7
- iPhone topik
- Mobil flották
- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
- Hat év támogatást csomagolt fém házba a OnePlus Nord 4
- Xiaomi 11 Lite 5G NE (lisa)
- Xiaomi 15 - kicsi telefon nagy energiával
- Milyen okostelefont vegyek?
Aktív témák
-
hunnylander
őstag
válasz
Oliverda #35458 üzenetére
Zöld nyil: új beam wing, piros nyíl: új kipufogókivezetés / top body.
Még holnap is tesztelnek Jerezben.
- Lall (head of testing at McLaren) : ''We receive new parts from Woking and we put them on the car straight away. We continually update the car, also in Melbourne the car will be different. We know in which areas we're struggling, but compared to Barcelona we're a second faster.''
Lall (a tesztelés vezetője a McLarennél): "Új elemeket kapunk Wokingból és egyből fel is rakjuk. Folyamatosan újítunk az autón, még Melbourneben is más lesz az autó. Tudjuk mely területeken küszködünk, de Barcelonához képest már egy másodperccel gyorsabbak vagyunk."
-
Nowhereman
őstag
válasz
Oliverda #35458 üzenetére
Azt teljesen komolyan gondolom, hogy a meki is megcsinálta azt a hátrabukfencet, amit a Honda két szezonnal ezelött. Akkor is úgy inditottak az első teszt elött, hogy ővék a szezon! Aztán harmatgyenge kezdés, s voltak fogadkozások, s ha lehet utána mégjobban visszaestek...
-
hunnylander
őstag
válasz
Oliverda #35415 üzenetére
A KERS-szel együtt tud annyit az autó amennyit. Anélkül méglassabb.
Viszont a mai a stintekből az tűnik ki, hogy a McLaren még a lágy keveréken sem lassul a körátlagtól egy hosszú etap végére. Viszont a kemény keverékkel lassabb, úgy tűnik, mintha nem tudná felmelegíteni rendesen.
Ebből jön, hogy a McLarennek egyetlen esélye az egykiállásos taktika KERS-szel. Így meglehet a pontszerző hely.
-
hunnylander
őstag
válasz
Oliverda #35319 üzenetére
Új diffúzor, a széleit vesd össze a korábbiakkal. Majd ha lesz több fotó, keresek változásokat.
With sunny blue skies and hot temperatures throughout the day, McLaren Mercedes started its final test of the year with the weather perfectly replicating the conditions expected in Australia later this month.
With Lewis Hamilton at the wheel, the day’s programme began with the evaluation of a number of new, subtle aerodynamic modifications.
After lunch, Hamilton ran a series of longer runs in order to assess the new aero package’s effectiveness on tyre degradation.Hamilton, who continues on track tomorrow, set the fourth fastest time of the five runners, completing 87 laps with a best time of 1:19.513s.
-
PazsitZ
addikt
válasz
Oliverda #35164 üzenetére
Tényleg igaz, a mekibe kerülése nem emiatt volt
Igazatok lehet az előny szó tényleg hibás(#35163) hunnylander:
talán Michael Jackson tudja a receptet. Ez jó vicc
Ferdítsd nyugodtan, de a problémám nem a bőrszíne. De tudom szerinted ez is csak Words, words...A hype az érkezésekor volt, de úgy tűnik nem mindenki gondolta úgy, ahogy el akarták adni.
Az csak bulvár volt? Lehet, csak rémlett ilyen is.
a management nem engedte Én úgy enmlékeztem, hogy apuci nem engedi. Mindegy is, jobb így, mintha véletlenül alul maradt volna
.
-
hunnylander
őstag
-
wildrain
addikt
-
#70869248
törölt tag
válasz
Oliverda #34814 üzenetére
Ez oké, de ez más csapatnál is van..mindenki tesztel. Az is oké hogy azok a csaptokakik nem futnak KERS nélkül az idénnyitón azok gyorsabbak még,...de bármit csinálnak is sok a lemaradás. Félre ne érts nem kongatok vészharangot, mert ha gyengébbek is lesznek esetleg az első 2 futamon az sem jelenti azt hogy ne 'harapnának' utána.
Én azért mondom hogy van lemaradás, mert sok a hátrány...tehát vagy valami olyasmit tesztelnek ami nem igen eredményes..önmaga miatt, vagy a többi részegységel diszharmonizál (elnézést), mindegy.
..vagy ha több újdonságot is tesztelnek egyszerre..az egyfelől nem kifizetődő, másfelől sok munkát feltételez még. Inkább utóbbi lévén a McLaren-nél (is) szakemberek vannak akik nem követnek el nyílvánvaló hibákat.
Sztem is vannak gondjai a McLaren-nek,..de ez még akár kellemes probléma is lehet, ők a Bömössel (és talán a Ferrari-val) már benne járnak a KERS-ben, talán abban csiszolgatnak.Mert Heidfeld fél másodpercét simán el tudom képzelni annak hogy a Barcelona-i egyenesben használja már a KERS-t. Én fél mp-t simán elképzelhetőnek tartok a bímernél, ők kasztniban és a KERS-ben is egész jól állnak. Itt két futam alatt sok minden fog történni..egyedül a megbízhatóság és az FIA vethet komoly gáncsot.
-
Bermi
aktív tag
válasz
Oliverda #34744 üzenetére
nem lett csúnya ez kocsi se, jó lenne ha a JPS visztérne és olyan lenne (az is angol csapat volt)
persze azt már nem lehet, de maga a kocsi festése még mindig a TOP5-be fér nálam.
abból az időkből van JPS cigigyüjteményem, (kb 4-5 féle változat), piszok erős volt mind,
így csak néha szívtam belőle, de mindig volt nálam abból is, de főleg a futamok alatt pöfékeltem belőle.
valahol megvan a hengeres müanyagban árult változat is.ma már egészségesebb vagyok
-
-=Sziszi=-
aktív tag
válasz
Oliverda #34741 üzenetére
Igen kéne neki egy jobb festés, de ez a végleges. Még a szponzor logok szebbé tehetik.
Brawn nyilatkozatElégedettek vagyunk a festéssel, ami egyszerűen úgy lett kitalálva, hogy tükrözze a Brawn GP kezdetét
Elég korrekt szövegelés.
Én nagyon fogok nekik drukkolni.
UI: Lehetne egy disznósajt a csapat emblémája
-
-
válasz
Oliverda #34663 üzenetére
Az nem hiba,ha a nyalókás ember előbb engedi fel a nyalókát?Vagy a tankolós bácsi,nem tudja lehúzni a csövet.A lámpás rendszernél már van egy érzékelő ami érzékeli a töltő csövet,hogy sikerült lehúzni és csak akkor vált zöldre a lámpa(én úgy tudom,mivel így elkerülhető egy újabb baleset)
Helyette lámpa van és talán kevesebbszer fognak embert fognak elütni. -
wildrain
addikt
válasz
Oliverda #34667 üzenetére
Szerintem a hardver használója és a hardver szerelője között nem lehet párhuzamot vonni, mert akkor ilyen alapon a versenyzői hibából (hardver használója) való kicsúszás is műszaki meghibásodásnak számít.
De végülis mindegy, ha neked jól esik egyenlőség jelet tenni, akkor tégy úgy. -
-
wildrain
addikt
válasz
Oliverda #34659 üzenetére
És mit írtam? "...úgyhogy ritkán lesznek bajok vele." Nem azt, hogy nem lesz vele baj, hanem azt, hogy ritkán. Persze szigorúan szerintem.
A kipufogóvéggel hányszor volt baj? (Na nem mintha az az egy eset nem lett volna önmagában is túl sok.) A lámpás rendszer meg nem egyszerű, ezért nem jó példa.De egyébként teljesen igaz, hogy minden behalhat, ahogy a Williamsnél meg a McLarennél még a visszapillantó is leesett, ugyanúgy bármi tönkremehet.
-
#70869248
törölt tag
válasz
Oliverda #34636 üzenetére
Biztos hogy szerepet fog játszani nagymértékben.
De itt nagyon sok az ismeretlen, nem tudom hogy a Force India meg tud-e birkozni a KERS-l, még ha készen is kapják, mert az autó az övék.
...ahogy a Red Bull nem kér egyenlőre a Renault KERS-ből...sőt maga a Renault sem igen, úgy a Force India is valszeg kihagyja a McLaren KERS-t.
Viszont a McLaren nagy valószinűséggel használni fogja: "..A Toyotával és a Red Bullal ellentétben a McLaren szinte biztosan beveti a KERS-et a szezonnyitón..", és ez bár eleinte talán lassabb lesz, de néhány futam alatt retenetesen fontos infórmációk és így fejlődések jönnek.
...Mert ha megoldják a tapadás és a ballansz problémáját, akkor körönként 6 másodpercre 80LE az azért nem rossz..
Tartok is töle, hogy ha sikerül áthidalni a problémát amitól pár csapat már elmenekült, akkor módosítani fognak a szabályokon, csak hogy izgalmas legyen... De ez már nagyon elől van az időben, mindenesetre ahogy tavaly megengedték a Renault-nak hogy kicsit izmosítson a motoron a szabályok ellenében, úgy bármi megtörténhet...a szabályok akkor fontosak ha a pénzt szolgálják.
A Ferrari és a McLaren együtt kell (elvileg) hogy haladjon,...nehezen tudom elképzelni hogy a Ferrari is elhagyja a KERS-t. A Bömös viszont nagy csendben van.
Szal én eleinte nagy küszködéseket várok a KERS autóktól, és aztán nagy elszakadást, ha hagyják.Bermi: a Mosley-WRC berágásom:
Nehéz ezt világosan kifejezni, a lényeg hogy 2010-től nem lesz WRC, csak S2000. Az idei év 2 azaz kettő gyári csapata, de legfőképpen a hozzáállás veri le nálam a lécet. Egyszerűen ki tudok attól borulni, ha egy versenyző mond valamit a sportágában, és akkor az az ember aki rángatja a drótokat ezt nagy ívben le kakkanthatja...Ami azért pl. a MotoGp világában nagyon nem így van/volt. Ha ott pl. Valentino Rossi mond valamit akkor az meg van mondva, és minimum odafigyelnek rá..minimum.
Az F1-ben nekem az első ahol az állam leesett, az MS esete Monaco-ban,...és vonatkoztass el attól hogy szerinted szándékos volt vagy sem, mert csak zavar. A bőszület az volt hogy mennyire korán, milyen kevés adat birtokában semmibe vették MS állítását, ez zavart. ...és aztán még több ilyen, ahol érezhető, hogy ha a versenyzőnek nem tetszik valami, akkor el lehet húzni. A WRC-ben Loeb szóvá tette, hogy ha S2000 lesz WRC helyett akkor ő abbahagyja. Megint el kell vonatkoztatni attól, hogy most szerinted Loeb jó a sportnak vagy sem. Volt magyarázata is, számára nem élvezhető, nem látványos...Mosley szerint de..és különben sem attól függ. De valhol én is úgy gondolom, hogy muszáj hogy élvezze amit csinál, különben csak a pénz marad, akkor meg már kapa az egész szvsz.
Szal számomra a lényeg ott van, hogy bármi ilyen probléma merült fel, én azt láttam hogy le van sz@rva...ha a Honda bejelenti hogy elmegy-le van sz×rva, ha még két csapat akkor az is...majd feltöltik a mezőnyt a Gp2-ből mondják....szal ezek a dolgok azok ami azt ordítja, hogy nem véletlenül van 2 gyár a WRC-ben, és nem véletlenül fordult meg a kiszállás gondolata több F1 gyári csapatának fejében.
..be is fejezem -
-
Motion_Blur
félisten
válasz
Oliverda #34633 üzenetére
Talán
Sutil:
"A szuper lágy, a lágy, és a közepes keverékű gumikat próbáltuk" – mondta a német pilóta. "A hosszú etapok alatt teljesen másképp viselkednek, a legnagyobb probléma pedig a szemcsésedés. Nagyon gyorsan történik, egyre rosszabb, és a tapadás már soha nem tér vissza. Hatalmasak a különbségek a köridőkben, még soha nem tapasztaltam ilyen mértékű szemcsésedést azelőtt. Azonban úgy látom, ez mindenki számára komoly problémát jelent."
-
Motion_Blur
félisten
válasz
Oliverda #34561 üzenetére
A Ferrari tesztelt egy új motorborítást. Remélem maradnak az előző változatnál.
Egyébként van valami magyarázat arra, hogy Vettel miért verte meg ennyire a többieket? Tudom, hogy nem sokat jelent, de érdekes, olyan, mintha ő a tavalyi autóval futott volna
-
Bermi
aktív tag
válasz
Oliverda #34510 üzenetére
ezeket a benyúló légterelőket sztem már láttuk máshol is, gyermekkori árbrándjaikat élik ki a williams mérnökei az új kocsin:
spoiler:
igen, igen, nem más mint a Speederbike/siklómotor , ami már több mint 25 éves találmányösszehasonlításképp mégegyszer a williams: [link]
-
hunnylander
őstag
-
wildrain
addikt
válasz
Oliverda #34039 üzenetére
Azért ez a pálfordulás se semmi: Nem gondolom azt, hogy másodhegedűs lennék Lewis mellett. Tavaly azt éreztem, hogy 100 százalékos támogatást kapok a csapattól, ő pedig egyértelműen jobb munkát végzett, mint én.
Nemrég még azt mondta, hogy Hamiltonhoz képest mindig indokolatlanul rosszabb taktikával (3-4-5 körrel több benzinnel) indították el őt, amit azt mutatja, hogy még csak bele sem szólhatott abba, hogy a SAJÁT taktikája milyen legyen, nemhogy Lewiséhoz képest esetleg jobbat kapjon. Ez neki 100%-os támogatás? Vagy korábban hazudott, vagy most.
Aktív témák
Hirdetés
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Gyúrósok ide!
- Milyen videókártyát?
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Elektromos cigaretta 🔞
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- EAFC 25
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- TP-LINK routerek
- További aktív témák...
- Apple MacBook Pro 15" 2015 Mid - 2.2 GHz i7, 16 GB RAM, 256 GB SSD
- Microsoft Surface Laptop 2 - 8GB
- Gamer PC - Ryzen 7 5700X / RTX 5060 / A520M / 16GB vagy 32GB RAM / 240GB + 1TB SSD / 650W
- Kingston FURY Beast 64GB (2x32GB) DDR4 3200MHz KF432C16BB/32
- iPhone 13 Midnight -128gb-90% akku- 2026.10. garancia
- Bomba ár! Dell Latitude E6420 - i5-2GEN I 4GB I 250GB I HDMI I 14" HD I W10 I Gari!
- Új és használt laptopok , üzletitől a gamerig , kedvező áron. Garanciával !
- Honor Magic7 Lite 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Bomba ár! Fujitsu LifeBook U758 - i5-8GEN I 8GB I 256GB SSD I HDMI I 15,6" FHD I W11 I Garancia!
- Felújított laptopok Számlával, garanciával! Ingyen Foxpost!
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest