- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Xiaomi 15 - kicsi telefon nagy energiával
- Átlépi végre az iPhone az 5000 mAh-t?
- Vivo X200 Pro - a kétszázát!
- Egy óra, két rendszer
- iPhone topik
- Redmi Note 9 Pro [joyeuse]
- Samsung Galaxy S25 - végre van kicsi!
- Motorola Edge 60 és Edge 60 Pro - és a vas?
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
Aktív témák
-
bambano
titán
válasz
horvathd #47591 üzenetére
szerintem te fejjel lefelé képzeled el az egészet..
A rugó csak a kerék felfelé mozdulását csillapítja, hogy ne verődjön fel az alvázhoz a felfüggesztés. A lefelé mozdulását nem csillapítja semmi, mert nem érdeke, hogy a levegőben levő kerék később érjen az aszfalthoz. Lefelé nyomja teljes erőből, a felfelé mozgást meg próbálja akadályozni.Amikor a rugót beszerelik egy hétköznapi autóba, akkor a kerék a legalsó pozíciójában van, mert a teló lenyomja meg lehúzza a gravitáció. Ekkor is össze kell nyomni a rugót, hogy be tudják tenni. Amikor az autó lábon áll, akkor ehhez képest még jobban összenyomott állapotban van a rugó. Minek is kellene húzásra tervezni, mikor csak nyomás van benne?
És nem nagyon hiszek benne, hogy a versenyautók futóműve alapjaiban teljesen más elven működne. Csak keményebb, meg nem feltétlenül lineáris, de az alapelveket ugyanolyanra tippelem.
Aktív témák
Hirdetés
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 12400F 16/32/64GB RAM RTX 4060 8GB GAMER PC termékbeszámítással
- BESZÁMÍTÁS! ASRock B460M i5 10400 16GB DDR4 512GB SSD RTX 2060 Super 8GB Rampage SHIVA TT 500W
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T480s - i7-8GEN I 16GB I 256GB I 14" WQHD I HDMI I Cam I W11 I Gari!
- Törött, Hibás iPhone felvásárlás!!
- Bomba ár! HP Elitebook Folio 9470M - i5-3GEN I 8GB I 256GB SSD I 14" I DP I Cam I W10 I Garancia!
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest