- Samsung Galaxy Fit 3 - keveset, de jól
- Vékonyabb lett, jobb kamerát kapott, de az akku maradt a régi: itt a Fold7
- Változó design, tekerhető lünetta: megjött a Galaxy Watch8 és a Classic
- Honor Magic V3 - mágikus realizmus
- Yettel topik
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- iPhone topik
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Íme az új Android Auto!
Aktív témák
-
Thrawn
félisten
válasz
venember83 #10070 üzenetére
Igyekszem
-
greatchaos
addikt
válasz
venember83 #10060 üzenetére
ebben igazad van, de átvetítve a magyar mezőgazdaságra, ha megy, akkor jó, ha 10 évig ráfizetéses, akkor is csinálja... mert jó...
-
Csabee.
nagyúr
válasz
venember83 #10049 üzenetére
szerintem lesznek előzések, remélem hogy lesz 1-2 olyan meglepetés csapat aki nagyon erős lesz! pl a bmw-től várok nagy eredményt, hisz mikor bejöttek és montolya ralf schumival ott volt akkor is nagyon izgalmas volt!
remélem a honda bmw feljön a ferrari mclaren szintjére és 4meghatározó csapat is lesZ
delehet a a redbull is jólesz a tavalyi ferrari motorralilletve a renault nemtudni mire lesz elég alonsoval (remélem semmire) előzések meg reméljük lesznek!
várom már az évadot! biztos jólesz
hello
-
gV
őstag
válasz
venember83 #10049 üzenetére
ugy volt h 2008-tól ezt bevezetik, ez állitolag kiegyenlítette volna az elézésnél a védő és támadó esélyeit
[link] -
JJános
addikt
válasz
venember83 #10032 üzenetére
Negyven éves feleségem lecserélem két húsz évesre című hirdetést Hakkinen adta volna fel? Lehet. Ezek a F1-es finn pilóták időnként megvadulnak.
-
JJános
addikt
válasz
venember83 #10022 üzenetére
Végignéztem. Nagyon kemény.
Egyszer már láttam moziban ezt, vagy hasonlót. Ebben az idényben ilyen ne legyen.
-
manutdzoli
senior tag
válasz
venember83 #10022 üzenetére
Az F1 fekete oldala...borzalmas
-
gV
őstag
válasz
venember83 #10024 üzenetére
én ma délelött néztem meg (ehez kapcsoldik h szegény Tripsről most olvastam ha nem a futamon akkor még aznap 1 szerencsétlenül járt repülön halt volna meg)
-
!Overdose!
őstag
válasz
venember83 #10022 üzenetére
Nagyon nem szeretem ezt a videót!
Hihetetlen, hogy régen mennyire veszélyes volt az F1! -
manutdzoli
senior tag
válasz
venember83 #9972 üzenetére
Csak is Alonso miatt,mert sok pénz befolyik onnan az f1-be.A spanyolok tényleg nem érdemelnek 2 nagydíjt.Semmi bajom nem volz azzal hogy a németeknek 2 nagydíjuk volt.De hogy most a spanyoloknak is
-
JJános
addikt
válasz
venember83 #9992 üzenetére
Az tuti! Előtt! És így is marad. Megy elöl, és a többiek követik. Lonzi idén nem lesz a toppon. Ha jól dolgozik, akkor a közelében lesz azoknak, akik ott lesznek Kimi kögött!
-
Adrián29
aktív tag
válasz
venember83 #9992 üzenetére
Legyen
-
hunnylander
őstag
válasz
venember83 #9972 üzenetére
Imola és Nürnburgring rotálni fog az Európa Nagydíjért Valenciával. Állítólag így tervezik. De ha a Valenciai pálya nagyon lárványosra sikerül és népszerű lesz, lehet hogy ottragad majd, vagy oda kerül a Spanyol Nagydíj?
-
SzalaiG
addikt
válasz
venember83 #9937 üzenetére
Remélem Soha!
-
hossszú
őstag
válasz
venember83 #9937 üzenetére
Inkabb adjanak ala jo autot a Renaultnal, maradjon 3 evig ennyi ido alatt csak tanul jo modort. A Ferrarit hagyjuk ki a jatekbol
-
JJános
addikt
válasz
venember83 #9888 üzenetére
Jah, szerintem is agyalágyultak. Erre azt hiszem majd Hami fog hideg vizet önteni, ha legyőzi Lonzit. Vagy inkább forró olaj lesz? Mindenesetre lesz munkájuk a biztonsági szakembereknek Spanyolhonban, bőséggel.
Mindenesetre elitélendő!
-
Thrawn
félisten
válasz
venember83 #9888 üzenetére
-
PazsitZ
addikt
válasz
venember83 #9473 üzenetére
Nem tudom mire gondolsz?
Pilótánként az első hiba, bármikor is történik büntetlen marad.
A következő esetnél pedig a "mostani" szabályok az érvényesek.
Én úgy látom mindkét helyen ezt írják...
motorsport.com forrás: [link]
a driver has been automatically handed a 10-place grid penalty for an engine change in during practice sessions, or has been moved to the back of the grid if he has needed a new power unit after the start of qualifying.
Ez volt eddig: practice alatti motorcsere estén 10rajthelyes bünti volt, a qual megkezdése utáni hiba esetén utolsó helyes büntithe first engine change of the season should now no longer result in a punishment.
Mostantól pedig: Az első motorhiba estén nincs bünti (utána viszont a normál szabályok szerint osztják a büntit ismét)De azt írják a végén, hogy még approveolni kell a FIA által az új szabályt.
-
Thrawn
félisten
válasz
venember83 #9463 üzenetére
Az egy dolog hogy vén vagy, de már a szemüveged is elhagytad?
-
Thrawn
félisten
válasz
venember83 #9459 üzenetére
[link]
Szerinted is a McLaren a szebb? -
producer
csendes tag
válasz
venember83 #9454 üzenetére
Azt majd én eldöntöm meddig maradok. Kösz.
Nem mellesleg a 2007-es szezont Hamilton egy kicsit megpiszkálta.Ami a pénzügyeket illeti, ha nem okozott problémát a Renault-nak másolni a Mclaren-t (és a Mclarennek a ferrarit), akkor a könyvelés már nem jelenthet problémát.
-
hunnylander
őstag
válasz
venember83 #9451 üzenetére
Most miért kell belekötni egy ártatlan szójátékba?
Azért végre valami sejtésünk lehet majd. Ha közelében nem lesznek a két nagynak, akkor túl merészek voltak Theissen szavai ('jelentősen felzárkóztunk'), mert a két rivális nem fog jelentősen kevesebbet fejleszteni és gyorsulni az első futamig.
-
producer
csendes tag
válasz
venember83 #9447 üzenetére
Ha van valami titok, márciusban kiderül, addig drifteljél.
-
Kazimír
őstag
válasz
venember83 #9447 üzenetére
Amíg jól fogynak az utcai autóik, addig lesz
Talán rallypilótákat kellene szerződtetni, nekik nem gond a kipörgésgátló hiánya..
-
Motion_Blur
félisten
válasz
venember83 #9433 üzenetére
BMW-ről találtam egy olyat, hogy 329Nm@15000RPM
-
gV
őstag
válasz
venember83 #9415 üzenetére
állitolag ezzel akarják távol tartani a gyengébb pilotákat az F1-től... muhaha
-
PazsitZ
addikt
válasz
venember83 #9342 üzenetére
Ha annyi peches esemény történne veled is...
Remélem idén lesz már valami jó eredménye is -
Oliverda
titán
válasz
venember83 #9342 üzenetére
-
Kazimír
őstag
válasz
venember83 #9265 üzenetére
éli jól megérdemelt nyugdíjaséveit
-
Adrián29
aktív tag
válasz
venember83 #9261 üzenetére
Nekem az az érzésem,hogy a BMW,az egyik Vb esélyes lesz.
Kubicától sokat várok az idén.No majd kederűl. -
hunnylander
őstag
válasz
venember83 #9098 üzenetére
Nem lefizethető, hanem ésszerűen rugalmas vagy meggyőzhető.
A márkahűségről meg annyit, hogy amikor Montoya még a BMW-nél volt, a McLaren nem is érdekelt. Füstölős (ezüst)szürke autók finn versenyzőkkel. Mindig az a kedvenc csapatom amelyiknél a kedvenc versenyzőm van. Sőt voltak olyan évek amikor nem is volt kedvencem, Senna, Montoya, Hamilton, ez az összes.
-
hunnylander
őstag
válasz
venember83 #9089 üzenetére
Akármikor küldhetsz nekem egy tűzpiros Ferrari csodát, és tuti, hogy aztán az első lesz.
Végülis lehet, hogy a harmadikak lennének, mert szimpatikus az autómárka, a csapat meg a versenyzők is, viszont a McLarennel való kiélezett rivalizálás belerondít a Ferrari szeretetembe. Motezemoloról nem is beszélve.
-
Integra
titán
válasz
venember83 #9036 üzenetére
én annak már örülni fogok ha jövőre csak minden negyedik futamon füstölnek el és több pontot szereznek mint idén.. bár erre azért talán brawn bácsival a fedélzeten még fogadni is mernék, mert a tavalyinál talán már nincsen lejjebb...
-
Oliverda
titán
válasz
venember83 #9038 üzenetére
Motion-t kérdezd, ő jobban ismeri.
-
Oliverda
titán
válasz
venember83 #9036 üzenetére
Miért? Hisz már ott van a jótevő Ross, aki tud varázsolni ugye, meg atomzseni
-
Pá
addikt
válasz
venember83 #9033 üzenetére
Nana. Azt még nem tudhatjuk.
-
wildrain
addikt
válasz
venember83 #9023 üzenetére
Asszem tavaly ilyenkor láttam egy riportot Massával. Egy olasz tévének nyilatkozott olaszul. A szöveg folyamatossága akkor is megvolt, de feliratozni kellett, mert annyira teli volt hibával.
-
-Mike-
addikt
válasz
venember83 #9014 üzenetére
vilnővnek elég rosszul ment a rajzolás meg a szín, de kitartott mellette végig...
-
-Mike-
addikt
válasz
venember83 #8998 üzenetére
túl csúnya
-
czappa
aktív tag
válasz
venember83 #8995 üzenetére
Én azt hittem, hogy nyilvánvaló volt, hogy amit az egyes számról írtam az poén volt...
offoffoff: Még az a k.rva szmájli is ott van a végén... -
-Mike-
addikt
válasz
venember83 #8995 üzenetére
az kapja az egyest akinek nagyobb mákja volt az előző szezonban
-
ronaldo
őstag
válasz
venember83 #8929 üzenetére
Ossiant-e hallgatsz?
-
lacafaca
addikt
válasz
venember83 #8929 üzenetére
-
SzalaiG
addikt
válasz
venember83 #8909 üzenetére
Kérdés mennyire fog hasonlítani a Ferrarira?
-
SzalaiG
addikt
válasz
venember83 #8902 üzenetére
Ebben mi a brutális? Ennyi a minimum súly.
-
hunnylander
őstag
válasz
venember83 #8833 üzenetére
Milyen szerződéshez? Olyan nem szokott a szerződésben lenni. Te félreérted, mit jelen a második pilóta. Ő jött később, ő volt a tapasztalatlan és gyengébb pilóta, ő viselte a kettes számot, ő kapta a kevésbé ügyesebb mérnököket és szerelőket. De miért kellene magát visszafognia az ellenfele javára? Hivatalosan a csapattársaknak is egymás ellen kell versenyezniük. Massa is megkapta ugyanezt az esély, és neki sem volt a szerődésében ilyen.
Vagy pl. Kovalainen második számú pilóta lett. Hamilton-t vezető pilótának nevezik (tőle várnak jobb eredményeket, neki van nagyobb fizetése stb.), de megjegyezted mit mondott Kovalainen a szerződtetéséről? Ugyanazt a támogatást és esélyt fogja megkapni. Na ez van a szerződésében, nem az hogy a kisebbik, a második pilótának nyomnia kellene a csapattársát.
-
hunnylander
őstag
válasz
venember83 #8829 üzenetére
Attól, hogy második pilótának szerződtették, és jóval kevesebbet vártak tőle, és jóval kevesebbet fizettek is neki, az még nem jelentette azt, hogy a kibontakozásának útjába terveztek állni.
Na és Hamilton (a filmben legutolsó mondatként elhangzott) szavait is megjegyezted? I'm not here to finish 2nd place or finish 6th or anyway below 1st.
-
Oliverda
titán
válasz
venember83 #8829 üzenetére
Ők nem mondják ki, inkább csendben megcsinálják.
-
hunnylander
őstag
válasz
venember83 #8826 üzenetére
Pedig Hamiltonra szavaztam... Mit nyertem?????
A személyed és szakmai tudásod iránti mélységes tiszteletemet.
Hálám üldözni fog a sírig.
Ajándékba itt egy 30 perces dokumentum film: Chasing the Dream. Érdekes, főleg az elmúlt egy év tükrében. (Tipp: a képméret Firefox-ban lehet, hogy összezsugorodik, de IE jó méretben lejátsza.)
-
hunnylander
őstag
válasz
venember83 #8824 üzenetére
Szerinted csak német szavaz Vettel-re?
Ugyan kire szavaz most egy latin? Ugyan kire szavazol te aki nem méltatod Hamilton teljesítményét sokra?
Mint mondtam amikor én először láttam a szavazás állását, ma délelőtt, kb 10:1-ben Hamilton verte Vettelt, aztán érdekes modon olyan tájban amikor nappal lett Amerikában, egycsapásra átfordult a szavazás.
Te egyébként mit szavaznál a jelenlegi kérdésre, elfogulatlanul? Which rookie driver was the best in 2007?
Bocsi, de ha erre nem Hamilton-t feleled, megkérdőjelezem a szakmai hozzáértésedet.
És képzeld el a britek Britanniában jobban szeretik Hamiltont mint Alonso-t, de a szavazás nem korlátozódott rájuk.
-
Nowhereman
őstag
válasz
venember83 #8810 üzenetére
Remélem Webber...
Na jó, szerintem várjuk meg az első újverdás teszteket. Bármelyik csapatnál elszámolhatják magukat csúfúl jövőre, onnét pedig konyec a pilóták VB álmainak arra az évre. Idén a Renault, elötte a Meki, azelött pedig a ferrari betlizet egy koloszálisat.
-
Adrián29
aktív tag
válasz
venember83 #8810 üzenetére
Szép jó Alonsós napot mindenkinek!
Természetesen Fernandó!
Üdv:
Adrián -
prmcsk
addikt
válasz
venember83 #8810 üzenetére
Az évad közepénél, háromnegyedénél, azt is megmondom
, de nehéz lesz, mert most már látva a blődlit, minden élmenőnek lesz elsőszámú sofőrje..Ebben is a ferka a legnagyobb, ők már vagy 10 éve így teszik és eredményes.
-
IRON STORM
őstag
válasz
venember83 #8803 üzenetére
LOL Van igen. Stabilitás, kormányzási segítség, fékrásegítés- ezek nélkül is épp elég nehéz.
-
AMD Power
titán
válasz
venember83 #8803 üzenetére
Jövőre még az első 5-ben lesz benne a kis haverja.
-
Chili7
őstag
válasz
venember83 #8777 üzenetére
Nem úgy volt, hogy megyek beiglit enni?
Csak Motionnak szólt! Mindenki másnak kép nélkül is BK! -
Peat;)
veterán
válasz
venember83 #8761 üzenetére
JA Pajesz perverzitásom miatt
Írtam egy hsz-ást ami tartalmazott személyeskedést. Igaz barátságosabb hangnemben mint ami felém érkezett és kiemeltem benne hogy béke legyen. Mivel kitörölték ezt már nemtom bizonyítaniDe nem is izgat, valamiért az enyém kikerült, a jóval erőteljesebb stílusú benne maradt a fórumban.
Mivel sokszor én gerjesztem a vitát (most nem mondanám, de van hogy tényleg én) most én is kikerülök a fórumból, nekem is és másnak is jobb így, tényleg nem tartozom ide.Ja amiért rád klikkeltem
nem priviztem, a privik felügyelete meg amúgy sem lenne moderátoros tevékenység tudtom szerint.
-
hunnylander
őstag
válasz
venember83 #8725 üzenetére
Az mondjuk nekem is tetszik, hogy tiltják a dohányreklámokat.
-
hunnylander
őstag
válasz
venember83 #8724 üzenetére
Ne nézz már hülyének, én nem a csapatversenyre utaltam, hanem arra, hogy a két McLaren pilóta mennyi pontot gyűjtött, mert ugye McLaren autókkal versenyeztek.
Ahogy a dolgok kiderültek, a jövőévi konstruktőriből hamarabb ki lehetne zárni őket. Az idei teljesítmény saját feljesztési érdem volt.
-
hunnylander
őstag
válasz
venember83 #8721 üzenetére
110+94<109+109
A Ferrari sem ronda, de a dizájnba belerondít, hogy szinte mindig takarniuk kell a fő támogatót.
-
Peat;)
veterán
válasz
venember83 #8707 üzenetére
Azért Nico bizonyítgat, kár hogy nincs erős csapattársa így nem tudjuk hogy valóban élpilóta vagy kb egy Massa szint pl.
-
Oliverda
titán
válasz
venember83 #8634 üzenetére
...vagy Brios a nagyi.
-
Integra
titán
válasz
venember83 #8623 üzenetére
simán
azt hittem már azóta rég leültették
uborkaszezonkor ez is jó hír -
Peat;)
veterán
válasz
venember83 #8593 üzenetére
8614-esemet ajánlom első körben. De a 8591-est is átfuthatod akár. Utána elégedett leszek. De tényleg.
-
gV
őstag
válasz
venember83 #8606 üzenetére
ok, bocs és különben is csak azért irtam le mert azt a gp2 szériát én is figyeltem (mert akkor ment Rosberg is) ha nem akkor versenyzik ott valoszinüleg nem is tudnám h milyen eredménye lenne
-
gV
őstag
válasz
venember83 #8603 üzenetére
A gp2be sincs kipörgésgátló és ott majdnem bajnok lett. Nem sztem azért ment el mert egyenlő bánásmódot akart alonsoval viszont symonds kifjelentette h a mekinél látottak miatt inkább nekik is lesz egy kiemelt versenyzöjük és az nem kova lett volna
-
PELLE
tag
válasz
venember83 #8598 üzenetére
Vagy gyakorolnám a vezetést,a pénzt meg egy bank fizetné mint Laudának.De az az idő már elmult.
-
PELLE
tag
válasz
venember83 #8560 üzenetére
Miért is?
-
hunnylander
őstag
válasz
venember83 #8565 üzenetére
Nem szeretem a ködösített személyekre tett utalásokat. 1. mert valaki magára veheti, akinek nem is szánták 2. akinek meg magára kellene vennie, nem veszi.
Szerintem egy önérzetes embernek fel kell vállalnia a véleményét, mások szemébe mondva is, nem csak a 'hátuk mögött' az identitások elmaszatolásával.Jujj de off-ban vagyunk.
Ma meg Race of Champions a Wembley-ben.
-
gV
őstag
válasz
venember83 #8550 üzenetére
sztem meg pont forditva fékezésnél még lehet de a kanyar bejáratnál biztos h az a jobb ha kissebb a suly elöl, nézd meg a városi kis autokat ahol az első tengelyen van a auto sulyának kb 60%, alulkormányzott mind1ik, nem sztem itt a tapadás/kopás lehet a lényeg,
-
prmcsk
addikt
válasz
venember83 #8553 üzenetére
Várd ki a végét.....
Ezt sem sumi ellen írtam, mindig elismertem az adottságait, de ha "tényszerű" akarok lenni, ezt is meg kellett jegyeznem, ez így volt....Azt a tudást nálam sosem tudja "űberelni", amikor a benetton-al VB. lett és nem azért, mert akkor a benetton volt a legjobb autó. Akkor volt Isten....
-
gV
őstag
válasz
venember83 #8548 üzenetére
nem hiszem
csak amikor megemelték a tréllerel a renaultot akkor látták h himálodzik és ebböl jöt le nekik h tul hátul van a kocsi sulypontja, ami nem kedvez a gumiknak
-
gV
őstag
válasz
venember83 #8546 üzenetére
Esetleg nem lehet, hogy a Renault Alonso kivonulasa miatt is roskadt ossze idenre?
nem a meki is elmondta h rossz a renault sulyelosztása, legalábbis a bridgestone-hoz, az pedig nem alonson mulott
-
padavanBP
csendes tag
válasz
venember83 #8543 üzenetére
A második bekezdéstől kezdve bizonygatod, hogy a KOCSI volt a megbízható, és a KOCSI uralta a mezőnyt. Ja azt Alonso rakta össze, és nem a száz tagú brigádja, a nála sokkal nagyobb szakértelemmel rendelkező mérnökök, igaz?
A McLarennél pedig szétalázta egy KEZDŐ, de biztosan ez sem jelent semmit. Plusz még a kémkedés, amiben könyékig benne volt a kis spanyol. És persze csak poénból, a vitrinbe lopták át az anyagokat, és semmi előnye nem származott annak a McLarennek, amelyik érdekes módon éveken át csak szenvedett. Hogyne.
És igazad van, a megbízhatóság tényleg nem szerencse függő. Ezért is érdemelte meg a Renault a kétszeres VB-címet, legyőzhetetlen auót raktak össze, valóban, és pont akkor, amikor a Ferrari mélyrepülésben volt.
Ebből a szempontból mennyire értékelhető Alonsó személyes VB-címe?
Én csak azt állítom, hogy azzal az atom verdával, érdemi kihívó nélkül az általam korábban emlegetett pilóták is ugyanennyire lehettek volna kétszeres világbajnokok. Jó helyen, jó időben: A szerencsés siker egyik legjobb receptje.
-
gV
őstag
válasz
venember83 #8538 üzenetére
Ezt egy atlagos pilota nem csinalja meg.
azért gratulálok h pont a Ferrari/Schumi ellenében végre hajtott mozanatait hozod fel
ráadásul 1 év mulva amikor ugyanitt ö került támadó szerepbe joval gyengébben teljesitett mint Schumi 2005ben -
padavanBP
csendes tag
válasz
venember83 #8538 üzenetére
Az a Ferrari önmaga árnyéka volt. Sumi az utolsó versenyén olyat muttott be, amit ő az életben nem fog tudni kivitelezni, mert nincs meg hozzá benne semmi, ami egy ilyen bravúrhoz kell. Sosem lesz, még a közelében sem a német által felállított rekordoknak.
A két VB-cím pedig az ölébe pottyant. - Ezt épp az imént vázoltam fel.
MOD 8538: Jahh, ha elfogytak az ellenérveid, akkor tényleg nincs értelme megpróbálni sem a vitát - részedről...
-
padavanBP
csendes tag
válasz
venember83 #8526 üzenetére
Az, átlagpilóta. És igen, MAJDNEM bárki felveszi vele a versenyt. Ültessük be az akkori Reanoultba egy Massát, Kimit, Hamiltont, Coluthardot, Kubicát, Heidfeldet, Rosberget, Trullit, és azzal a teljesítményű kocsival ők is kétszeres VB-k. Adjuk hozzá a pofátlan máksorozatát, ami következtében a szóban forgó idéneken rendszeresen 2.3. helyekről előzések nélkül, az előtte levő lerohadásának köszönhetően ért be a célba. Ez megint csak a kcsit dícséri, a verda megbízhatóságát, nem Alonso hatalmas versenyzői affinítását. Az akkori verdák vitték be Alonsót, és nem fordítva. Ennyi a 2 VB-cím. Szerencsesorozat és egy megbízható versenygép. Csá.
Ha pedig nem megy minden úgy, ahogy Senior Hisztérika elképzeli, akkor betonfalnak csapkodja az autóját, egész shikanokat vág le, kisodródik, elfelejti az idális ívet, a féktávolságot, stb. Egy nem átlagpilóta csak nagyon ritkán hibázik. A kétszeres művilágbajnok pedig gyakorlatilag széthibázta az elmúlt évet, és akkor meg sem említettük a hányinger, jellemtelen magatartását, és a kémbotrányban megpiszkálható szerepét.
-
Kazimír
őstag
válasz
venember83 #8524 üzenetére
A McLaren már mióta tudja, hogy Alonso jövőre máshol versenyez, és csak most találtak a kettes számú ülésbe valakit, hogy - szintén Alonso miatt - felszabadult egy pilóta a Renaultnál. Nem olyan az egész, mintha Heikki csak "szükségmegoldás" lenne a McLaren-nek?
Pá: Kössz a tippet, én is arra vagyok kíváncsi hányas számokat kapj majd a 2 McLaren. Az alapján, amit linkeltél, a 21-22. De én úgy emlékszem, hogy ezt a világbajokság pontállása (a vezetőké) alapján osztják ki. Akkor pedig ugye megint más. Szóvalakkormost?
-
padavanBP
csendes tag
válasz
venember83 #8524 üzenetére
Alonso kivel kívánna együtt versenyezni? Mert eddig mindenkivel gondja volt a kis spanyol átlagpilótának, főleg 2007-ben, amikor tönkreverte egy újonc.
Ott aztán besértődött a kisfiú, mindenki megláthatta, mennyire szart ér a két művilágbajnoki címe. Mert hogy az a csapat trófeája igazából, nem az övé. Most szépen visszakúszik egykori apucijához, Brióshoz, talán visz némi McClaren által ellopott Ferraris anyagot is.
Minden esetre Alonso elsősorban azért tombolhat, mert a vágyai nincsenek összhangban a képességeivel. Sumit az életben nem fogja beérni, de én úgy gondolom, hogy csaknem bármelyik pilóta méltó ellenfele lehetne, full azonos körülmények között. Szerintem ezt valahol ő is érzi - főleg Hami után.
-
hunnylander
őstag
válasz
venember83 #8514 üzenetére
Szemet forgatni én is tudnék ám érdemleges mondanivaló nélkül.
Ja és bocs, hogy saját véleményem van és hajlandó vagyok megvédeni.
Ha nem szívesen látott személy vagyok it, könnyen megszabadulhattok tőlem. Csak neveztessétek át a topikot Ferrari rajongói topiknak, és már itt sem vagyok. 90 %-ban már úgyis az, és nem preferáljátok a különvéleményeket sem.
-
hunnylander
őstag
válasz
venember83 #8479 üzenetére
Nem védekeztem, a hazudik szó meg nincs is a hsz-emben. A személyes véleményemet fejeztem ki az F1 árnyékos oldaláról.
Nekem úgy rémlik, hogy a Ferrari sem olyan csapat, akinek szomszédba kellene mennie egy kis csalásért.
Go McLaren! \o/
-
Zé_Mester
őstag
válasz
venember83 #8455 üzenetére
sajna ezt én is így veszem észre
politikát tényleg hagyjuk, utálom, kb annyira mint ezt a Mózlis, McLaren védelmezős akármit -
Zé_Mester
őstag
válasz
venember83 #8452 üzenetére
de miért normális az ha a kiszabott büntetés ellen okoskodik valaki (Mózli), csak azért mert ország világ előtt bocsánatot kért, meg lepengetett x millió dolcsit az érintett 'csaló' (McLaren) ????
ez kb a minimum hogy bocsánatot kérnek a megsértett csapattól, ezt már nem most kellett volna, hanem akkor amikor ez az egész biztosra kiderült. -
george11
addikt
válasz
venember83 #8362 üzenetére
LOL
Ez felderített ezen a borongós napon -
george11
addikt
válasz
venember83 #8354 üzenetére
Miért nem azt találják ki, hogy minden csapat a 20 évvel ezelőtti autókkal induljon?
Így nem kéne fejlesztni sem.
Lassan addig butítják az autókat, hogy egy utcai Ferrari Enzo lealázza a mezőnyt -
hunnylander
őstag
válasz
venember83 #8337 üzenetére
Akkor linkelek egy interjút.
Interjú a "tesztpilóta" Schumacherrel -
hunnylander
őstag
válasz
venember83 #8335 üzenetére
-
george11
addikt
válasz
venember83 #8327 üzenetére
Lassan a fejlesztés minden területét lekorlátozzák, de akkor hol lesz a fejlődés?
Még a végn kitalálják, hogy csak széria motorokkal lehet indulni, és olajcsere is csak 15.000km-ként lehetOlyan lesz ez, mint egy DTM versenysorozat, csak itt nyitott autókkal mennek.
-
hunnylander
őstag
válasz
venember83 #8263 üzenetére
A könyvet megírták a szerkesztők. Mikor jelentessenek meg róla könyvet, ha nem most. Ennél népszerűbb és felkapottabb téma már nem lesz később.
Azt elfogadod, hogy ti meg elfogultak vagytok másokkal szemben, Hamilton iránt meg túl kritikusak, és legtöbben magyarra ferdített búlvárcikkekből táplálkozva?
Schumacher-nek is volt és van sok képmutató dolga, Hamilton sem jobb vagy rosszabb mint a többi pilóta/ember.
-
gV
őstag
válasz
venember83 #8214 üzenetére
"A Ferraritól való távozásom egy jól átgondolt vállalkozás volt, amely három éves időszakot ölelt fel. 2004 végén úgy írtam alá egy új, kétéves szerződést, hogy tudtam, ez lesz az utolsó kontraktus, amelyet meg akarok kötni velük, mert ez így pont egy tíz éves periódus lezárása lehet"
sztem ez egyértelmü, sajnos
na de mind1 a honda vele sem lesz vb (de felölem lehet 2. mint 2004ben) és mint kiderült a Ferrari is szerencsésen átvészelt nélküle 1 évet akkor miért ne sikerülne ez a továbbiakban is? -
Oliverda
titán
válasz
venember83 #8214 üzenetére
...én mondom kegyetlen világban élünk.
-
OTee
aktív tag
válasz
venember83 #8106 üzenetére
Mea Culpa, mea MAXIMA Culpa!!!!!!!!!!!!
kiegészítés: mint Motion ÉS venember83OTee
-
Peat;)
veterán
válasz
venember83 #8087 üzenetére
Akkor egy ember a divatbagázs, a reanult elnöke asszem. Ez az ember pedig nem a csapat része. Ez inkább teher mint előny magára a csapatra nézve szerintem, de nembaj ha másképpen látjuk.
-
Peat;)
veterán
válasz
venember83 #8085 üzenetére
fáradt vok
lehet divatbagázs, de az a csapat aki kétszer lett úgy vb hogy két másik csapat előtte állt költségvetésben, markáns különbséggel
egy mclaren-ferrari sokkalta divatbagázsabb szerintem, most hogy nem drukkolok csapatnak így látom
-
Integra
titán
válasz
venember83 #8072 üzenetére
tuti nem kapnak 100 millás bírságot
talán a felét -
hunnylander
őstag
válasz
venember83 #8072 üzenetére
Persze, el lehet venni tőlük. De ha már elvettük, oda is adhatjuk valakinek.
-
Pá
addikt
válasz
venember83 #8067 üzenetére
Nekem is ez tűnt fel. Ráadásul így szemre azt mondom, hogy mindezek ellenére még sok idő benne maradt a körben.
-
PazsitZ
addikt
válasz
venember83 #8022 üzenetére
Én tavaly vártam, hogy a Honda robbant valamit. Nem jött be. Hátha majd 2008ban, mondjuk egy Alonsoval, nem is tünne rossz ötletnek szvsz.
-
hunnylander
őstag
válasz
venember83 #8016 üzenetére
Két hét múlva a Renault WMSC előtti meghallgatása lesz Monaco-ban, az lesz a hír.
Szerintem addig Alonso nem is fogja elkötelezni magát a Renault-hoz, amig az az ügy le nem tisztul.
-
Integra
titán
válasz
venember83 #7973 üzenetére
szerintem alonsot lassan senki se akarja...
Aktív témák
Hirdetés
- Samsung Galaxy Fit 3 - keveset, de jól
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Vékonyabb lett, jobb kamerát kapott, de az akku maradt a régi: itt a Fold7
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Milyen videókártyát?
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Windows 10
- Változó design, tekerhető lünetta: megjött a Galaxy Watch8 és a Classic
- Windows 11
- Digitális Állampolgárság Program DÁP
- További aktív témák...
- Így lesz a Logitech MX Keys magyar billentyűzetes
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T15 G1 - i5-10GEN I 16GB I 256GB SSD I 15,6" FHD Touch I Cam I W11 I Gari!
- Új! Számla + 1-3ÉV Gari! Áfás! Gamer PC - Számítógép! R5 9600X / RX 9070XT / 32GB DDR5 / 1TB SSD M.2
- Bomba ár! Fujitsu LifeBook U758 - i5-8GEN I 8GB I 256GB SSD I HDMI I 15,6" FHD I W11 I Garancia!
- Bomba ár! HP Elitebook 850 G3 - i7-6GEN I 16GB I 256GB SSD I RadeonI 15,6" FHD I Cam I W11 I Gari!
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest