- Poco F5 - pokolian jó ajánlat
- iPhone topik
- Xiaomi 15 - kicsi telefon nagy energiával
- Redmi Note 9 Pro [joyeuse]
- Átlépi végre az iPhone az 5000 mAh-t?
- Íme az új Android Auto!
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Fotók, videók mobillal
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S20 és S20+ duplateszt
Aktív témák
-
-
hunnylander
őstag
Sutil Hamilton egykori csapattársa, Formula 3-ból. Találd ki, hogy ki állt szinte mindig a dobogó legfelső fokán akkoriban abban a szériában? Persze Sutil is nagyon tehetséges és felállhatottt párszor Hamilton mellé a dobogóra, de csak a lentebbi fokokra.
2005 Formula 3 Euro Series
1. Lewis Hamilton 172 pont
2. Adrian Sutil 94 pont
...
5. Sebastian Vettel 63 pont -
venember83
nagyúr
Na jo, ha ennyire vigasztalsz...
mod: off
maddog: kis kultura sok mindent megoldana, nem volt problema, csupan teleordibaltad a topikot olyasmivel ami mar tenyleg senkit nem erdekelt, ezt azert be kellene latni... Tehat floodoltad a topicot, zavarvan tobb embert, felszolitasra sem hagytad abba s csodalkozol a buntetesen, meglepo.
-
soulcube
aktív tag
Én meg Imolát és Suzukát várom már vissza az F1-be. Ja és jó lenne egy futam Dél-Afrikában is ha jól tudom régen volt ott verseny. Úgy lenne szép a világbajnokság ha minden kontinensen lenne verseny (na jó az Antarktiszon azért nem). Az autók úgy jók, ahogy vannak. Remélem nem lesz abból a tervből semmi, hogy 1,5 literes biodízel "gokartok"...
-
#56474624
törölt tag
Szinte sejtettem, hogy valaki majd erre fog következtetni...
Nem mondtam, hogy a slick miatt kizárólag. Szélesebb autók, sokkal kevesebb hangsúly az aerodinamikán blablabla... Na meg kevesebb segédeszköz, nagyobb emberi szerep...
De mivel aerodinamikát nem fogják korlátozni, így a mechanikai tapadás növelésében látom az egyetlen esélyt. Slick gumi pedig valamivel jobban tapad azért, mint ez az idei sz*r bridgestone.
-
hunnylander
őstag
Talán nem tudtad megkülönböztetni a kettőt. Kinézed Keke-ből, hogy azt mondja féltem a Rosberg nevet meg a génjeimet.
Nem szó szerint idéztem, szóval a zárójeles javaslatodat alkalmazd magadra. Senki sem zárójelez, ha egy általa megismert dolgot saját maga közöl idézetek nélkül.
Te meg például megtanulhatnád a magyar nyelv egyik legalapvetőbb szabályát, hogy ne véts kapitális hibákat.
Ha tudnám a linket, adtam volna. Ha lenne kedvem tűt keresni a szénakazalban, szintén adtam volna. Nem értem mi nem tetszik abban, hogy nem kaptál linket. Nem kaptál fals infót. Valóban olvastam. Lehet, hogy neked szokásod hazudni, de nekem nem.
-
hunnylander
őstag
Kicsit régebben volt, meg egy más fő témájú cikk kontextusában volt mellékesen megemlítve. Csak annyiban vagyok biztos, hogy valamelyik magyar F1-es hírportálon olvastam.
Amit tőlem idéztél, abból az első mondatom, amit olvastam (illetve ez volt a lényege). A második mondatom az már a saját kommentárom.
Tudni kell, hogy Hamilton 2000-2001-ben már megtépázta Nico önbizalmát. Amit apuci sem felejtett még el. Úgyszintén Keke jól sejti, hogy Hamilton már jövőre méginkább favorizálva lesz, és nem szeretné fiát másodhegedűsnek, ami az egész karrierjét tönkre is teheti. Tudjuk, hogyan szokták végezni a másodhegedűsök. Hiába voltak nagyon tehetségesek, lesüllyednek és elvesztik fényüket. Keke nem akarja, hogy a fia is így járjon.
-
gV
őstag
kicsit régi hsz de mind1
Azt nem kellene elfelejteni h bridgestone gumit rég használt, 2001-ben, ehez hozzá kellet szoknia sőt megkellett változtatni a vezetési stilusát.
Az egész csapat új volt.
Ausztál gp mesterhármas asszem ennél többet te sem várhatsz el más vb-tol sem.
A maláj gp körönként 1 tized mp hátrányban volt amiatt mert kimélni kellett a motorját. Bahreini futamon tényleg rosszul ment ahelyett h elkapta volna hamilton a 2. kerékcsere után leszakadt töle.
De nem mindig volt jó formában a Ferrari sem spanyol gp elektronika hiba, aztán a szélcsatornába történt baleset miatt 2 hétig szünetelt a fejlesztés április-május környékén, végül europa gp-n a hidraulika mondott unalmast.
Ahogy tavaly Schumi ugy ö is hibázott a monaco gp időmérőjén de mig tavaly Schuminak 1 ütőképes Ferrari volt alatta, idén pont a monaco gpre esett a fejlesztések elmaradása miatti gyengélkedés (massa 3. volt de majdnem kört kapott).
Amerikában az f2007 akkori versenyképességéhez mérve jol ment.
Europába visszatérve francia gp amolyan schumis győzelmet aratott (vagyis sztem vb-i szintüt).
Ezután hibázott brit gp időmérön is de ott végül nyert, mit számít a bakija?
Hungaroringen végig hamilton nyomában + leggyorsabb kör, talán megprobálhatott volna előzni. 2. hely.
A török gp időmérön tény h pontokban mérhető hibát vétett amikor nem sikerült a poleba kerülnie könnyebb autóval, a futamon ment leggyorsabb köre viszont pusztitó volt! 2. hely.
Olasz gp sajna gyengus volta Ferrari jövőre itt mindenképp vissza kell vágni a mekinek!!
Belga gp pole+győzelem, nekem elég, neked?
Japán gp utolso helyről coulthardot egy amolyan Sennás (donnington 93) manöverrel elözte, sztem csúcs volt! Persze neked futottak még kategoria. 3. hely.
Kína gp végig dominált leszámitva az időmérő 3. szakaszát viszont ott nehezebb volt az autója, hamiltont versenyben elözte meg, gyözött.
Brazil gp időmérőn hami feltartotta mást nem kell irnom h miért nem került poleba. Futam lerajtolta lewist majd a jobb taktikájának köszönhetöen megelözte felipét is győzelem+ leggyorsabb kör.
Ez nekem (emlékezetből) Kimi első évadja a Ferrarinál ahol egyből vb lett! Sztem ez vb szintü volt de legyen neked igazad, már most várom h kiderüljön milyen amikor szted is vb szinten teljesit. -
Oliverda
titán
Amit a Francia GP-ig mutatott az tényleg smafu volt, pontosabban nem túl meggyőző inkább így fogalmaznék. Kivéve az Ausztrál GP, de ugye ott még javában hajlott a padlólemez. Viszont ennek ellenére megérdemelte, de az én szemeben főleg csak azért mert már rajta kívülálló okok miatt elbukott kettőt 2003ban és 2005ben...
-
gV
őstag
"inkább kiminek hagynék időt mert ő még nem ment olyan formula autóval amiben nincs kipörgésgátló" <-ezt most értsem ugy h vb-bol jövőre (legalábbis az év elején) pancser lesz? mert annyi ideje nincsen kiminek h annyi km-t mennyen kipörgésgátló nélkül mint pl. lewis, heikki és nico akik a gp2be végig anélkül mentek
-
Vistaboy
veterán
Lehet, sőt biztos hogy nem értek annyira az F1-hez mint te. De totál hülyének se nézzed az embert csak azért mert olyat kérdez vagy olyasmi iránt érdeklődik, amit nem tud.
Nincs érvem amellett hogy ne tudnának elvezetni egy régi autót.
Azért sem linkelek több videót.
Tesóm témáját tényleg hagyjuk.
Én csak szimplán érdeklődés szintjén kérdeztem a dolgot, te fújtad fel a témát.
További jó estét! -
Vistaboy
veterán
Mondtam hogy bénák hozzá?
Csak kíváncsi lennék rá, hogy hogyan vezetnék a régi autókat, amikben még mindent kézzel és lábbal kellett csinálni, nem számítógép vezérelt sok mindent.Mondom ezt azért, mert pl. tesómnak is gondot okozott az automata váltó, amikor megvette az autóját. Most már tud vele menni, de korábban nagyon furcsa volt neki is.
-
venember83
nagyúr
De jo, vegre bizonyitva vagyon, h elolvasod a hsz-eimet, megtiszteltetes
Szerintem Alonsoval tudattak, h jovore csak vendeg lehet a McLaren istallonal s nem pilota, igy most teljesen rajuk haritja az egeszet, mintha nem is lenne szandekaban elmenni, pedig eleg nyilvanvalo, h nincs maradasa. Jo politikus ez az Alonso.
-
venember83
nagyúr
Ha megvan legy szives dobd be a kozosbe, koszi.
JJanosnak annyiban igaza van, h abszolut nem akart senkit se bantani, ebbol a szempontbol tenyleg a szeretet es tolerancia lovagja
De Hamilton ugyben kicsit elfogult, ez van. Viszont itt senki se partatlan, abban is megegyezhetunk. Vitaba meg nem akarok belemaszni, mert nincs ertelme, majd esetleg ha -Mike- linkeli a videot, akkor megnezem s elmondom naiv es hozza-nem-erto velemenyem, ennyi, koszonom a figyelmet.
-
hunnylander
őstag
Nem szó szerint idéztem, de ezt az időmérő utáni interjúban mondta, ami benne volt az élő közvetítésben.
Igenis egy pályát kell szokni és lehet rajta fejlődni, és lehet rajta találni még tizedeket, századokat az időmérőn is annak akinek még nagyon új.
Ha belém akarsz kötni nézd meg, hogy a tanulja szót aposztrofok közé tettem.
-
JJános
addikt
Ne tegyük fel, mert leesik. Mike! Azt mindenki tudja, hogy Lonzinak rosz a viszonya. Nem kéne mindjárt nekimenni valakinek. Messzemenő következtetéseket nem kéne egy dologról levonni. A személy mindíg legyen drága, és mindíg szabjunk határt a személyeskedésnek. Nem vezet jóra.
-
PazsitZ
addikt
Itt azt nyilatkozták, hogy ennek idén nincs nag szerepe, max ha valami motorgyilkos pályáról van szó
[I]Habár Webber és Coulthard egyaránt friss V8-assal vághat neki a hétvégének, Lom szerint az idén nem előny, hogy a motoroknak csak egy hétvégét kell kibírniuk."Egy ideális világban így lenne, de a valóságban más a helyzet" - mondta lemondón. - "A befagyasztott motorformulában a fordulatszám limitált, ezért lehetetlen növelni a teljesítményt. A pilótáink már eddig is a maximumot hozták ki a V8-asukból." [/I]
Aktív témák
Hirdetés
- Xiaomi 13T Pro 12/512GB Jótállás: 2026.10.24.-ig Állapot: 10/10 Független
- Gigabyte B550M K épített PC Ryzen 5 5600G 64GB RAM
- Eladó egy Ezüst Macbook Pro M3 8Gb/500Gb, Francia bill,20Ciklus, 1év Apple garival
- Eladó egy Ezüst Macbook Pro M3 8Gb/500Gb, Arab bill, 3Ciklus, 1év Apple garival
- Intel Core i7 6700K / GTX 1660TI / 16GB DDR4 RAM / 500 GB SSD konfig eladó
- Akciós dokkolók, Lenovo Legion Pro 7 RTX 4080/4090 laptopok, licencek, antivírusok
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone Ryzen 5 4500 16/32/64GB RAM RTX 3060 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- Így lesz a Logitech MX Keys magyar billentyűzetes
- 14" Dell Latitude laptopok: 5400, 5480, 5490, 7480, E7440, E7450 / SZÁMLA + GARANCIA
- Lenovo S10-2 Intel Atom retró csajszis netbook eladó
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest