- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- One mobilszolgáltatások
- iPhone topik
- Google Pixel 7a - venni vagy nem venni?
- A OnePlus Nord 5 sem sokkal marad le akkuméretben
- Samsung Galaxy S25 - végre van kicsi!
- Mobil flották
- Egyedülálló akkumérettel futott be a OnePlus Nord CE5
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Okosóra és okoskiegészítő topik
Aktív témák
-
proof88
addikt
válasz
hunnylander #45827 üzenetére
Azért elég jó volt tavaly a McLaren autója... egyébként igazad van a többiben...
Buttonnak mostanság kéne izzadnia, feltéve ha nem lépnek megint előre az új fejlesztéseikkel a Nürburgringen. Viszont ha azok nem sokat hoznak az RBR-rel szemben, akkor hozzá kell szoknia, hogy pengeélen kell tolnia a kocsit... Eddig mindig durva előnye volt a Brawnnak, ennyire látványos azért nem volt tavaly a McLaren előnye a Ferrarival szemben. És azért nem is voltak olyan éles helyzetek idáig, mint tavaly. Pl. Spaban, mikor Lewis megforgott asszem a 2. körben... aztán Kimi megelőzte és mi történt a végén? Nagyon durva utolsó néhány körös csata, ott aztán tapadás határon játszottak mindketten. Az tetszett, amikor mindketten kimentek ugyanott a pályáról, hát elég sokat kellett gépészkedni azokkal a száraz pályás gumikkal... mondjuk most csak ezt a példát mondtam, mert ez maradt meg... de az év első felében volt Ferrari fölény, leszámítva a füstöket.De ott van az esős Monza is, ahol a VB-esélyesek rossz helyeket szereztek időmérőn, mert mindig az hozta a legjobb időt, aki később ment ki a száradó pályára... aztán futamon is meg kellett dolgozniuk, hogy előrébb kerüljenek...
Ja és ne feledkezzünk meg az Alonso-faktorról sem, ami befigyelt Szingapúrban meg egy másik futamon is.Beleszólt az is a VB-pont vezetők levesébe.
Jelenleg Buttonnak csak be kellett hoznia a kocsit, leszámítva az utóbbi futamot, de ott szerintem még nem igazán tudta az igazi határait az autójának, lehet ha többet ülne benne, akkor gyorsabb köröket is tudott volna futni a fejlesztések hiánya ellenére. -
Sanya595
senior tag
válasz
hunnylander #45816 üzenetére
Érdekes,mert Én úgy olvastam,hogy Hartley-t váltja és nem Bourdais-t.
Tartalék pilotátt váltana és nem pilotátt.MOD:A link lemaradt:[link]
-
Gyusz
őstag
válasz
hunnylander #45816 üzenetére
Ez valamilyen szinten várható volt. Egyébként nem inkább Brendon Hartley lett volna esélyes a pozícióra?
-
#70869248
törölt tag
válasz
hunnylander #45797 üzenetére
Ezt egész egyszerűen nem tudom elhinni..életszerűtlen hogy ha egy csapatnak sansza van megnyerni a VB-t akkor ne hajtson érte...bárki is ül a kormány mögött. Egy csapatnak mindenképpen presztizs egy VB cím.
Az term. lehet hgoy már elkezdték fejleszteni a jövő évi autót, ez nem szokatlan..pláne a Ferrari-nál, de hogy slussz-passz sutba dobták volna az évet azt nekem nehezen megy elfogadni. -
JJános
addikt
válasz
hunnylander #45802 üzenetére
Én egyáltalán nem korlátoznám a KERS-et. Ha jön a kanyar, a fék, és feltölt, akkor a kigyorson már nyomathatnák. Ha korlátlan lenne, akkor talán jelentene valamit, bár a másik autóban is lenne. Így meg aki eleve nem tervezte az autót KERS-re annak lett előnye.
Motion_Blur: A dolgok mögé nem láttam, de úgy emlékszem, hogy amikor felgyógyult Sumi, akkor Eddie várta volna a segítségét, és még méltatlankodott is, hogy nem kapta meg.
-
PazsitZ
addikt
válasz
hunnylander #45802 üzenetére
Én sem azt mondom, hogy tiltsák be. Csak annyit írtam, hogy a mostani szabályok mellett nincs haszna/értelme.
Ezt én is tudom, hogy sokkal többet ki lehet hozni belőlük, ha nincs korlátozás vagy nagyobb lenne a használati ideje/ leadható energiája. -
PazsitZ
addikt
válasz
hunnylander #45793 üzenetére
Részben a BMW is ebben a cipőben jár.
Ők gőzerővel koncentráltak a KERS-re aztán kiderült, hogy lényegében semmit nem ér a jelenlegi formában/szabályok mellett.
Ilyen szempontból, pont a Brawn és RB, akik nem igazán foglalkoztak a KERS-el jöttek fel.
S egyértelműen látható, hogy nem véletlenül nem rakta be az RB sem a KERS-t, pedig elvileg megkapnák a Renault-tól ha jól tudom.Tehát az idei szabályokkal ez a KERS szinte semmit nem ér. Egyes csapatok pedig rengeteg energiát és pénzt öltek bele a siker reményében. Éljen a költségcsökkentés elve!
-
Csabee.
nagyúr
válasz
hunnylander #45797 üzenetére
ez drúva!
most én látom roszul vagy tényleg nem lesz a hétvégén F1 ?
úgy rémlett hogy most lesz...
-
Motion_Blur
félisten
válasz
hunnylander #45788 üzenetére
Ahhoz, hogy az MP4/25-ös nagyot szóljon, meg kéne érteniük hogy miért ilyen lomha az idei autó. Ezért sem állhatnak le a fejlesztésével (inkább versenykörülmények közötti tesztelésnek hívnám), ezt Te is tudod
-
Oliverda
titán
válasz
hunnylander #45788 üzenetére
Ámen.
Akkor majd egy jó kis Hamilton vs. Alonso csatát láthatunk jövőre?
-
#70869248
törölt tag
válasz
hunnylander #45732 üzenetére
Érdekes volt Bruno-t látni egy McLaren-ben...persze ez most nála teljesen más.
...de azért elgondolkodtatott egy röpke pillanatra hogy talán érdemes lenne a McLaren-nek egy próbát tennie vele. Nem vagyok nagy véleménnyel róla, sőt. De azért Kovalainen helyett kaphatna egy 2 éves szerződést.
Bár ha lehet akkor inkább Rosberg...ha még jönne egyáltalán -
venember83
nagyúr
válasz
hunnylander #45732 üzenetére
Szép, szép, de rossz ember ül benne.
Érdekes, hogy mostanában a figyelem nem a versenyekre terelődik, hanem a háttérre, a verseny kevés embert izgat. Vajon Button is Villeneuve sorsára fog jutni?
-
Oliverda
titán
válasz
hunnylander #45725 üzenetére
Tudom, de ennek ellenére (ha jól emlékszem) az elmúlt 10 évben csak kétszer volt esős verseny. 99 és 2007
-
puttputt
őstag
válasz
hunnylander #45721 üzenetére
"Meister Schumacher" szerintem is a legkiforrottabb pilóta volt... még Senna az, aki..., bár azok még más idők voltak.
Jó lenne újra versenyhelyzetben látni... -
válasz
hunnylander #45721 üzenetére
Én nem utálom RB-t,pedig MS fan vagyok.Örök második(voltak hihetetlen jó futamai amit megnyert),de nincs vele baj.Lehet mondani,hogy gyors volt,de nem biztos,hogy a más kocsiban az lett volna.
Amennyit meg keresett az F1-ben annyiért én örök vesztes lennék,nem hogy 2.
A brawn-meg utálják,mert Button-ra csinálnak mindent,még rossz taktikát is kap RB.Ha meg megelőzi F1 Buttont,akkor ESC Button lesz RB-ből -
Oliverda
titán
válasz
hunnylander #45722 üzenetére
Azért az még kicsit odébb van. Ötször megváltozhat addig az előrejelzés. Amúgy jó lenne már újra egy esős verseny.
-
Motion_Blur
félisten
válasz
hunnylander #45713 üzenetére
"De akkor MS csak egy középszer, mert néha még ki is kapott a nulla versenyzőtől, aki ott volt a sarkában és még előre is engedte."
Javaslom nézed meg azokat az éveket, ahol nem volt egyértelmű Ferrari dominancia. Azaz 2002, és 2004 kivételével az összeset.
-
Markgx10
őstag
válasz
hunnylander #45713 üzenetére
De mégis, muszáj leírnom
Szóval én aláírom, hogy nem lehetett vb. Kit érdekel? Ő önszántából írta alá az évente 2 milliárd forintnak megfelelő alapfizetésért. Nem a képességeivel van bajom, hanem az emberi tartásával (bár erről esetében nem beszélhetünk).
A másik meg az, hogy szégyellném magam, ha egy ilyen fórumon kellene valamelyikünknek bizonygatni Schumacher kvalitásait, főleg hogy ezt úgy kellene, hogy dícsérjük ezt a birkát. Ne viccelj már, ez már szánalmas lenne.
Ráadásul az ideírók közül vagytok kb 5-en, akik tényleg értetek valamit az F1-hez, de még részetekről is szörnyen nagyképűnek hangzana, ha egy hétszeres világbajnok és szinte minden lehetséges kategóriában rekordtartó legenda képességeit ti kezdenétek meghatározni, a többiekről nem is beszélve.Még egyszer, ha valaki nem értené: én sem határozom meg birka képességeit és nem is azzal van bajom, hanem azzal, hogy amíg kapta a milliárdokat (ft-ban értve), addig jó volt neki a 2-ik hely (pénzért eladta magát, tudjátok hogy hívják ezt a mesterséget), most hogy eljött onnan, most már minden baja van és ő mindenáron ki akar tálalni, hogy neki milyen szörnyű sorsa volt. Na, ezért féreg a szememben.
-
Sanya595
senior tag
válasz
hunnylander #45713 üzenetére
Én sem szeretem Baritt,mint ahogy láttod is.
De soha nem voltam Ms fan és Ferrari sem!Söt 5 évig mint csapat a McLarenn-t részesitettem elönyben,de mint csapatt igazán kedvencem soha nem volt és most sincs.
Tehát Én nem ferraris-ként irtam,hogy mit tud felmutatni.Valszeg igazad van,hogy nem lehetett volna vb Ms mellett,de akkor meg mért maradt ott?Azért,hogy utolag szidhassa ökett? -
Nowhereman
őstag
válasz
hunnylander #45667 üzenetére
Szerintem mindkét pilóta megy, mert valszeg Lonzi csak két év múlva érkezik. És mivel Lonzi képtelen tűrni akárcsak egyetlen verseny erejéig is a házon belüli konkurenciát, valszeg keresnek egy kellően gyenge pilótát. Ha nem, akkor a csapattárs már rosszabbra készülhet annál, amit birka kapott a ferrárinál.
-
Peat;)
veterán
válasz
hunnylander #45669 üzenetére
Toyotának is szüksége lenne egy élpilótára már. De Kimi nem hinném hogy előrelépés Trullihoz képest jelen állapotában. Mivel már jó ideje a szája is nagy a finnek (megmutatom megmutatom megmutatom...) szerintem jobban járna ha dobbantana, mert ha valóban úgy készült az idei évre ahogy elmondogatta nem egyszer akkor valami már nincs meg benne. Hátha máshol előjön a régi Kimi.
-
bdav
őstag
válasz
hunnylander #45669 üzenetére
ez biztos vagy csak reménykedsz?
-
Oliverda
titán
válasz
hunnylander #45669 üzenetére
...és ott Lewis asszisztense lesz?
Meg még visszajön komisz Dennis is és összeáll a szuper trió.
-
Motion_Blur
félisten
válasz
hunnylander #45669 üzenetére
-
Motion_Blur
félisten
válasz
hunnylander #45667 üzenetére
"és nem is biztos, hogy az F1-ből."
Jah, megy forszindiázni giankárló helyére mi?
-
Sanya595
senior tag
válasz
hunnylander #45660 üzenetére
[link]Már mindenhol irják.
-
Motion_Blur
félisten
válasz
hunnylander #45656 üzenetére
Kimi-t meg 'kirakja' a Ferrari? Ezt ugye nem gondolod komolyan?
-
Oliverda
titán
válasz
hunnylander #45654 üzenetére
Miért pont a jobban teljesítő pilótát tennék ki? Mondjuk Raikkonen-nek még nagyobb a marketing értéke mint Massa-nak ez tény.
-
Oliverda
titán
válasz
hunnylander #45652 üzenetére
"The report believes Ferrari has not decided which of the team's contracted 2010 drivers, Felipe Massa or Kimi Raikkonen, will be ushered aside to make room for the former double world champion, who currently races for Renault."
-
Peat;)
veterán
válasz
hunnylander #45647 üzenetére
Már többször volt róla hír hogy "Brawn" rendelkezik a legtöbb és e mellett talán a legmodernebb szélcsatornákkal. Ezért is mosolyogtam amikor ment a nagy izgalom, hogy meddig elég a pénz. Wurz szövege is érdekes, mint legkisebb működési költség. Csak épp fejlesztenek továbbra is és alapból 100 milláról indultak kb, amit kaptak a Hondától pluszba, meg az azóta befolyt szponzorpénzek is jó pár milla..és akkor még Brawn szinte nem fizetett semmit saját zsebből. Az egész csapatból szerencsére a legfőbb haszonélvezők szimpatikusak számomra, a két pilóta, Brawnról meg egy kialakult véleményem van. Ahogy neked mózliról
A rönyónak is csak egy szélcsatornája van ha jól tudom. Ezért is sírt Briós (nagy tahó, de mögötte ott van egy igen csak elgondolkodtató kritika), hogy miért adjanak egy "újonc" csapatnak már most pénzt a bevételekből, ha valójában az az egyik ha nem a leggazdagabb és legfejlettebb hátterű csapat ma...a likviditást meg ha nem tudnák megoldani az a vezetők felelőssége. Nemrég volt egy nyilatkozat, hogy idénre már nem is akarják kimatricázni az autót, mert a költségvetés megvan egész évre és akkor majd inkább jövő évtől egy hosszabb szerződés..ja bocs. Válogatós Brawn úr.
-
JJános
addikt
válasz
hunnylander #45647 üzenetére
Hát igen. Végül is irdatlan sok munka, rengeteg pénz, Mr.Brawn, és más szakemberek, 3 koncepció, 5 szélcsatorna, és végül 1 pézért megkapta Brawn, és levertek mindenkit 1.20-ra. Nem véletlenül. Már egy éve készült! Nem semmi!
-
proof88
addikt
válasz
hunnylander #45647 üzenetére
szó szerinti fordítás
-
JJános
addikt
válasz
hunnylander #45636 üzenetére
Megnéztem, nagyon tetszett.
Láttam Ront fiatalon, majd később kopaszon is. Láttam a nagy elődöket, majd a helyükre lépőket. Láttam Prost, Senna, talán egy pillanatra Laudát? Aztán jöttek a újabb nemzedékek, Hakkinen, Kimi, majd Lonzi, Hami.
Jó volt őket látni, és jó lenne újra a McLarent az élen látni. -
proof88
addikt
válasz
hunnylander #45629 üzenetére
ehh, igazából megnézhettem volna, hogy van-e ilyen cím... mindenesetre itt még nincs igazi oldal
Cosworth motor fél másodperccel lassabb körönként ? -
JJános
addikt
válasz
hunnylander #45600 üzenetére
Thank jou!
-
-Mike-
addikt
válasz
hunnylander #45577 üzenetére
-
Peat;)
veterán
válasz
hunnylander #45579 üzenetére
Jogilag én nem tudok ilyenről. A szó meg elég vicces amikor eurómilliárdokról van szó. Vagy inkább komolytalan. Tán ezért választották a szerződéses formát... várjuk ki a részleteket mit ért el a Fota a személycserén kívül. [link] mert itt nagyon el vannak ájulva maguktól, kérdés hogy ha valóban hasonló a helyzet mint a mózli utolsó ajánlat akkor miért. Egy motorbefagyasztás eltörlésnek örülnék pl.
-
Oliverda
titán
válasz
hunnylander #45559 üzenetére
Renault boss Flavio Briatore also hinted that FOTA would push for a return to some of Formula One's more traditional tracks, that have been dropped in recent years as the FIA looked for more lucrative venues.
"Even if the likes of Turkey are paying more money, we would rather have stadia that are full," Briatore told reporters. "It is better for the spirit of the sport. We want stands full of fans. There is no point spending all that money on an empty cathedral."
Earlier this month, empty stands were an unwanted backdrop at the Istanbul Park Circuit, with only 36,000 tickets sold for the three-day event and a number of drivers complained of a lack of atmosphere and proposed letting in fans for free.
Large banks of empty seats have become normal at F1 tracks in China, Bahrain and Malaysia as F1's commercial rights holder Bernie Ecclestone has branched out to find countries ready to agree to lucrative contracts.
Both the Canadian and French GP were dropped this season after organizers failed to meet Ecclestone's financial demands.Ehhh.... vissza a jó régi pályákat!
-
brownus
veterán
válasz
hunnylander #45559 üzenetére
jogos
-
Csabee.
nagyúr
válasz
hunnylander #45527 üzenetére
thank you very much! így már érthető
de mi már nagyon a jövőről beszélünk, és még az idei szezon felénél sem járunk! pedig most kezd igazán izgalmas lenni, pláne akkor ha a következő futamon is tartani fog a RedBull nagy előnye..!
Hungaroringen ki volt már VIP jeggyel? mennyibe kerül? megéri?
mert ott van kivetítő is ahol lehet nézni közbe az eredményt!Ahol most voltam World Seriss By Renaulton a hungaroringen ott voltam a célegyenes végi kanyarnál ültem, de ott nem volt kivetítő most.. F1 alatt szokott lenni kivetítő ott is? Oda mennyi egy jegy ár? tudtok valamit? Töprengek rajta hogy kikéne-e menni vagy sem.. mert lehet tv-ből többet látok, viszont azért mégis csak élmény kimenni.
-
Csabee.
nagyúr
válasz
hunnylander #45523 üzenetére
ez biztos ? vagy te találtad ki?
-
Csabee.
nagyúr
válasz
hunnylander #45514 üzenetére
26 autó? az szép, akkor lesz most már Q4 is?
vagy hogy osztják fel? Sok lesz a kőrözés meg a baleset lehet.. a nagy létszám miatt, viszont lehet az előzés is több lesz, és új pilóták lesznek!
biztos izgi lesz.
-
ádyz
addikt
válasz
hunnylander #45514 üzenetére
Mi ez a sok cosworth?
-
ádyz
addikt
válasz
hunnylander #45512 üzenetére
Szoval akkor igaz a hir, hogy nem szakad a forma 1?
-
Motion_Blur
félisten
válasz
hunnylander #45507 üzenetére
Szal akkor jövőre absz. korlátlanul költekezhetnek a csapatok?
-
!Overdose!
őstag
válasz
hunnylander #45507 üzenetére
A májusi F1 Racing-ben volt erről szó. '91-ben a Jordan éves költségvetése 10M dollár volt.
-
Oliverda
titán
válasz
hunnylander #45499 üzenetére
Spanky?
"és már most is Mosleynak adott igazat és szapulta a FOTA-t."
Hol?
Todt se jó mert ha ő jön akkor pár éven belül az F nem Formula-t hanem Ferrari-t fog jelenteni az F1 rövidítésben. Lauda jöjjön vagy Dennis.
-
!Overdose!
őstag
válasz
hunnylander #45456 üzenetére
A szakadás olyan, mint az ítélet napja. Csak elodázni lehet. Előbb-utóbb jön egy újabb hülyeség az FIA-tól, ami nem fog tetszeni a csapatoknak.
-
#70869248
törölt tag
válasz
hunnylander #45446 üzenetére
Ez sok mindentől függ
...de a könnyű autók (pláne motorkerékpárblokkal) nem feltétlen esznek rengeteget.
De sztem beszédesebb ez a hozszólás:
Barry Hope 2 years ago
We (GulfSport Racing) ran our brand new SR8, straight out of the box, in a support race with the A1 GP in Dubai. Without any setup or testing (we were busy running the other cars), our SR8 lapped easily in 1:59's. The FIA GTs had visited about 4 weeks earlier and the fastest lap was set by a $1m works Maserati MC12 in 1:57s. The SR8 cost about $120k. But you need a strong neck!szerk: egyébként meg kitöltötted már a válaszokat hogy megnyerhesd a jegyet Goodwood-ra?
-
#70869248
törölt tag
válasz
hunnylander #45443 üzenetére
Az sr8 utcai autó: link
Egyébként meg egyáltalán nem Le Mans-i autó...arra gyártottak külön (P1 és P2-re is)...az idei Radical SR8LM(privat) P2-t törte meg az Aston P1-s autója igen csúnyán....van mögötte MC12-s Maserati-tól elkezdve igen sok autó, és a rekord nem gyenge..20mp.
A Radical szenved Le Mans-ban, mivel eredetileg könnyű váz+motorkerékpár blokk...mostanság SuperBike blokk. De Le Mans-ra más felfogásban igyekeztek autót összerakni, mivel a nagy egyenesek egyáltalán nem kedveznek a Radical-nak.
-
#70869248
törölt tag
válasz
hunnylander #45438 üzenetére
hiába nem is szeretek,.. egy speciális pályán természetesen lehet erősorrend, bár a listán még nincs sr8-s Radical.
Én valóban csak azzal a ténnyel vitáznék hogy a leggyorsabb 'utcai' autó a Gumpert lenne. ...van pálya ahol egy időt megy egy Super7-nel.
A Caparo t1 már egy teljesen más tészta...az gyakorlatilag egy formula autó döbbenetes súly/lóerő aránnyal, azon kevés autó közé tartozik amelyek kevesebb mint 1 kg-t cipelnek lóerőnként..és még vezethetőek.
Na de a lényeg hogy a Radical sr8 is utcai autó, 20 milla..és van egy Nordschleife rekordja ami nem gyenge. -
Motion_Blur
félisten
válasz
hunnylander #45438 üzenetére
b-type nem ezzel vitatkozott szvsz
-
#70869248
törölt tag
válasz
hunnylander #45426 üzenetére
Ezzel nagyon erősen vitatkoznék
Ez az autó a legerősebb 'széria' autó lehet. De a leggyorsabb az sok mindentől füghet..Teszem azt pl. Nordschleife-n, a 'zöld pokolban' egy olyan közúti engedéllyel rendelkező sportautó vezeti a listát ami 20milla forintban. ....és 20mp-t ver a másodikra.
-www.fastestlaps.com/Nordschleife
Súly/LE arányban a legjobbak közé tartozik, de a súly nem csak gyorsulásnál számít hanem kanyarsebességben és legfőképpen fékezésnél...ahol a nagy teljesítmény már semmit sem számít.
így hiába a tenger lóerő, és a rengeteg pénz...nem feltétlen lesz a leggyorsabb. -
Motion_Blur
félisten
válasz
hunnylander #45429 üzenetére
A FOTA direkt kiszivárogtatott egy kamu versenynaptárat, hogy ezzel is nyomást gyakoroljon mózlira?
-
madstunt
addikt
válasz
hunnylander #45422 üzenetére
Jaja ezt én is olvastam és én egy szóval se mondtam hogy a leggyorsabb jármű a top gearben az fxx csak azt hogy miért nem kerülhetett fel a power boardra
-
madstunt
addikt
válasz
hunnylander #45409 üzenetére
annyit mint ez
Amúgy meg mér ne lehetne a műsorban attól még hogy a power boardra nem kerülhet fel?
-
-
válasz
hunnylander #45396 üzenetére
Jobb oldalt power lap még nincs ott az fxx ideje,de jó párszor végignéztem a listát és nem hinném,hogy van a Földön még egy ilyen gyors kocsi
Ha jól láttam MS Stig-hez képest sokkal kisebb íveken kanyarodott,nem autózta ki a határokat,mert Stig a legtöbbször megcsípi a füvet.
-
frame>24
addikt
válasz
hunnylander #45336 üzenetére
remélem a csajszi meg is fordult azokban a pillanatokban
-
jakobinus
tag
válasz
hunnylander #45343 üzenetére
1024 nap
-
Nunder
őstag
válasz
hunnylander #45336 üzenetére
Nem egyszerű a kép
Kár ezért a Stig-es balhéért. De hogy erről sem hallottam még az biztos. Csúnyán kimaradt
-
brownus
veterán
válasz
hunnylander #45336 üzenetére
hihetetlen, ezt már nem lehet épp ésszel felfogni, hogy egy ilyen *** nem tudnak eltakarítani a fia éléről....
a kép jópofa
[ Módosította: ngabor2 ]
-
#70869248
törölt tag
válasz
hunnylander #45305 üzenetére
Én mondjuk inkább a Fifth Gears-t nézem/ha tudom, legfőképpen Tiff miatt, de amiota van Plato is azóta pláne.
Ketten együtt absz. őrültek.szerk: off
-
Motion_Blur
félisten
válasz
hunnylander #45308 üzenetére
Most már lehet is akár
-
jakobinus
tag
válasz
hunnylander #45305 üzenetére
Nem ült le senki, mikor meglátták
-
LA_COSTE
senior tag
válasz
hunnylander #45133 üzenetére
Nem a magyar közetítést néztem, és nem hiszek ezeknek az alakoknak.
Button első helyben hiszek én is, és meg is érdemelné a srác, nagyon sokat dolgozott érte! -
MPowerPH
félisten
válasz
hunnylander #45156 üzenetére
Ezzel azért várd meg a köv. futamot. Gondolj csak Törökországra. IM -en Vettel Button -al karöltve ment. Aztán futamon Button, ahogy üzemi hőfokra kerültek a gumik, nagyon megverte. És az utcsó etapot elspórolta, még így is meg lett.
Biztos közelebb került az RBR, de most a körülmények miatt vannak ekkora előnyben.
De ezt nem kell sajnálni, Button már uncsi volt. -
Motion_Blur
félisten
válasz
hunnylander #45133 üzenetére
"Így múlik el a világ dicsősége; RBR Force #1"
Azért én nem mennék ennyire előre. Megnéznék egy olyan futamot ahol 40-50 fokos az aszfalt
-
proof88
addikt
válasz
hunnylander #45105 üzenetére
Nyilván ezt csak az tudja, aki látta a telemetriát, hogy mit is nyomott Sutil a lábával, stb., meg maga Sutil.
Mondjuk nem tudom, miért nem lehetett megismételni ezt belső kamerás nézetből*, mert ebből nehéz leszűrni azt is, hogy mikor mit csinált. Azt is mondhatnám, hogy elaludt és a kanyarban ébredt fel, akkor már nyilván késő volt fékezni meg korrigálni.
De lehet, hogy csak elindult a háta az autónak, amit korrigált is, de akkor már a kavicságyban volt. Én csak belinkeltem a cikket.
*ha már itt tartunk, meg hogy uncsi az F1, fel kéne dobni, hol van az a sok fejlesztés, amit a TV-s közvetítésbe szántak? Ilyenekről volt szó, hogy fontosabb kanyarokban az ívek grafikus összerhasonlítása. Március óta 2x láttam ilyet, most meg mindjárt július: egyet szabadedzésen, egyet időmérőn, ennyi... másik ígéret, a rádiózások gyakoribb lejátszása, hát lassan azt mondom, hogy régen több volt...
ezek után a levegő áramlásának grafikus megjelenítését az autó körül, már meg sem említem.JJános: én csak megemlítettem, hogy Webber sem olyan rossz pilóta.
-
tuskooo
addikt
válasz
hunnylander #45110 üzenetére
Nem tudom, ki az, aki a műszaki hiba miatt beszólt rá. De te is olyan értelmes vagy, mint a kispajtásod, szval inkább hagyjuk rá.
-
tuskooo
addikt
válasz
hunnylander #45105 üzenetére
És te nevezed magad szakértőnek...hadd találjam ki, még mindig az fáj, hogy az a rohadt Sutil elrontotta Hamilton körét.
-
PazsitZ
addikt
válasz
hunnylander #45105 üzenetére
Gonosz vagy.
Látszott, hogy technikai gond volt, nem önhibából dobta el a kocsit.
-
PazsitZ
addikt
válasz
hunnylander #45005 üzenetére
Jó reggelt! Most egyáltalán nem fikáztam. Pont hogy linkeltem azt a cikket aminek ez a címe: Halálosan lassúak vagyunk
Csak annyit emeltem ki, az általad említett akár Q3-ra érdemesnek mondott körrel kapcsolatban, hogy az a Hami nyilatkozatában egy nothing special, slow megjegyzéssel ellátott kör volt.
De látom, te még mindig jobban tudod.
szerk.: egyáltalán nem beszéltem a csapattársáról se köridőben sem semmilyen vonatkozásban. Szóval most ezt sem értem, hogy jön ide.
-
PazsitZ
addikt
válasz
hunnylander #45000 üzenetére
I was pushing on that last lap [when the red flag came out] - but it was nothing special, it was slow
Nem azt mondta h, it's a shame, the red flag came out, couse I was on the edge
Tudom, hogy a te szemedben ő isten, de sajna -bár tudom te hiszel benne- ebből a kocsiból ő sem tud sokkal többet kiautózni.
-
Motion_Blur
félisten
válasz
hunnylander #44995 üzenetére
Q3-ba? Nóóómális?
-
PazsitZ
addikt
válasz
hunnylander #44995 üzenetére
Nincs és.
Csak belinkeltem a nyilatkozatát, gondolom ennyire nem fordították félre.
De ha te jobban tudod nála, milyen köre lett volna, akkor én kérek elnézést. -
[CS]Blade2
addikt
válasz
hunnylander #44980 üzenetére
Előtte is volt egy "gyors" köre, azzal sem verte meg. Mikor Kova futotta a legjobbját, ő akkor is lassabb volt. Gyakorlatilag 3lehetősége volt, 2ből 2x nem sikerült, és a piros a zászló miatt ugrott a 3. lehetőség.
-
tuskooo
addikt
válasz
hunnylander #44980 üzenetére
Oké, és? Kit érdekel. Azzal van baj, hogy beszólsz rá, amikor rohadtul nem tehetett róla.
-
PazsitZ
addikt
válasz
hunnylander #44980 üzenetére
[link]
"Keményen hajtottam az utolsó mért köröm alatt, (mikor piros zászlóval leintették az etapot), azonban semmi különös nem volt, ugyanis az is lassú volt."(#44983) kisza25: ki se derült volna mit tud De gonosz vagy
Biztos nem így van. Hunny meg Oliverda majd megmagyarázza neked.
-
raczger
őstag
válasz
hunnylander #44959 üzenetére
A lényeg az, hogy nem Sutil hibája miatt esett ki Hamilton, kár is ezért Adriant hibáztatni.
Most szar a McLaren, Hamilton pedig annyira nem tehetséges, hogy egy ilyen gyenge autóból ki tudjon hozni valamit. -
tuskooo
addikt
válasz
hunnylander #44921 üzenetére
Ja, szemét pancser Sutil, hogy merészelte hagyni, hogy eltörjön a felfüggesztése, így szegény pici Hamilton 2 tizeddel esett ki, nem eggyel.
-
raczger
őstag
válasz
hunnylander #44921 üzenetére
Vagy pedig Hamilton a pancser, mert még csapattársánál is gyengébb teljesítményt nyújt.
-
MPowerPH
félisten
válasz
hunnylander #44880 üzenetére
Szerintem meg tényleg az van, hogy a hideg aszfalt az RBR -eknek kedvez inkább.
-
!Overdose!
őstag
válasz
hunnylander #44880 üzenetére
Azért versenytempóban és taktikában még odaérhet a Brawn, ráadásul majd 40 pont előnyük is van, sőt ők is folyamatosan fejlesztenek.
-
válasz
hunnylander #44861 üzenetére
Nincs adás.Már van
-
Sanya595
senior tag
válasz
hunnylander #44861 üzenetére
Köszönjük!
-
Peat;)
veterán
válasz
hunnylander #44808 üzenetére
Te annyira gyűlölöd azt az embert hogy folyamatosan átsiklasz a többször leírt mondataim felett, miszerint új FIA vezetés kellene és a mostaniak hülyék, illetve írtam ovisoknak is mózli papáékat. Ebből hogy születik ilyen iromány nekem címezve..linkeld továbbra is csak a náciszerű képeidet max papáról az elvileg politikától mentes f1 sportopikba inkább, attól majd jobban érzed magad. Jó gyűlölködést.
-
madstunt
addikt
válasz
hunnylander #44815 üzenetére
És egy birka nyer
-
Oliverda
titán
válasz
hunnylander #44815 üzenetére
-
kisza25
félisten
válasz
hunnylander #44808 üzenetére
egy szóval pecs
-
30z.Samu
titán
válasz
hunnylander #44808 üzenetére
"Ha már nyolc csapatvezető nem ért vele egyet (és a másik kettő is csak kényszerből nevez), akkor valamit nagyon rosszul csinál."
És nem képes belátni, hogy Ő baxta el az egészet...
-
MPowerPH
félisten
válasz
hunnylander #44808 üzenetére
Nah, leírtad a Mosley féle problémát nagyon szépen, amire én direkt nem tértem ki. Pont ugyan ez az én véleményem is...Nem véletlen az, ami itt megy.
-
Oliverda
titán
válasz
hunnylander #44728 üzenetére
-
Motion_Blur
félisten
válasz
hunnylander #44724 üzenetére
Félig irónia volt
mod: Webber 1:19.6 az nagyon erős idő
-
Oliverda
titán
válasz
hunnylander #44724 üzenetére
Erre a versenyre alakítottak valamit a McLaren-en is. Nem?
-
Motion_Blur
félisten
válasz
hunnylander #44717 üzenetére
Na már alakul
-
stvnppp
senior tag
válasz
hunnylander #44671 üzenetére
Újabb csapat vonta vissza a nevezését!!!
vagy ahogy Wéber Gábor mondaná: "Még nincs vége a történetnek"
-
-Mike-
addikt
válasz
hunnylander #44713 üzenetére
A kasztnit szinte teljesen átépítették, így új formát ölt az autó. Az új orr Sebastian Vettel szerint felülnézetből kacsacsőrre hasonlít, és sokkal szélesebb, mint az elődje. Az orrelem egy továbbfejlesztett első légterelőt is magában foglal. Az új diúzzort is módosították, így a hátsó légterelőn és a burkolaton is változtatni kellett.
-
#70869248
törölt tag
válasz
hunnylander #44692 üzenetére
háát...komolyan belegondolva valszeg nem fog megszünni, mert Bernie kézzel lábbal azon fog dolgozni az összes FIA taggal együtt hogy nagy érdeklődésre számolható F1-t tartson fent.
De ez meg vagy befolyásolja az egészséges versenygés tisztaságát, vagy ellenkező irányba kell lépéseket tenniük..csábítani kell versnyzőket és csapatokat és lehetőleg gyártókat.Jelenleg az F2-nek nincs valami nagy nézettsége, és egyenlőre nem látom hogy az újkori F1 mitől lenne jobb nála.
It szvsz minden az új széria sikerességétől függ, ha sikertelenek akkor talpon maradhat az F1, ha sikeresek akkor az új betétfutamokat jelent, valószinüleg egy időpontban az FIA rendezte F1-l (kivéve hogy remélhetőleg nem rendeztetnek éjszakai versenyeket).
Szal az F2-t nézve nem tudom mi módon maradhatna fent az F1 jelenlegi bevétele...márpedig a pénz nagyon fontos. -
Male
nagyúr
válasz
hunnylander #44679 üzenetére
Vagy csinálnak egy akármilyen nevű csapatot, aminek a névadó szponzora lesz a Ferrari
Arra kényszeríthetik a Ferrarit, hogy induljon, de arra nem, hogy komolyan is vegye...
Bár attól tartok, ha szakadás van, és a nagy csapatok tényleg lelépnek, akkor hirtelen Max mégiscsak tudni fogja mi kell a nézőknek, és az új sorozat bukik.
Aktív témák
Hirdetés
- iPhone 11 Pro Max 64 GB - 90%-os akkumulátor
- INGYEN POSTA - ÚJ GAMER PC - DDR5 - i5-12400F - RTX 5060Ti - 16GB RAM -1TB SSD -www.olcsogamerpc.hu
- iPhone 13 Mini 128 GB - 84%-os Akkumulátor
- AKCIÓ - INGYEN POSTA - ÚJ GAMER PC - i5-14400F - RTX 5060Ti - 16GB RAM -1TB SSD -www.olcsogamerpc.hu
- Samsung Galaxy Watch6 Classic 47mm
- Lenovo Thinkpad L14 Gen 4 -14"FHD IPS - i5-1335U - 8GB - 256GB - Win11 - 2 év garancia - MAGYAR
- Csere-Beszámítás! Asztali számítógép játékra! I5 14400F / RX 6900 XT 16GB / 32GB DDR5 / 1TB SSD
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone i5 14400F 32/64GB DDR5 RTX 5060Ti 8GB GAMER PC termékbeszámítással
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad P43s - i7-8G I 8GB I 256GB SSD I Nvidia I 14" FHD I Cam I W10 I Garancia!
- BESZÁMÍTÁS! MSI B550 7 5800X 16GB DDR4 512GB SSD RTX 3070 8GB Rampage SHIVA Enermax 750W
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest