- Mobil flották
- Gyűjtögeti a Xiaomi 16 az engedélyeket
- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
- Megjelent a Poco F7, eurós ára is van már
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Fotók, videók mobillal
- Xiaomi 15 - kicsi telefon nagy energiával
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- iPhone topik
- Milyen okostelefont vegyek?
Aktív témák
-
#70869248
törölt tag
válasz
wildrain #39768 üzenetére
Igazából az a környezet amibe nekem volt szerencsém felnőni, az még elég alacsonyra helyezte a másság érzésének, megtapasztalásának a küszöbét. Én hálás is vagyok ezért...még tudtam úgy 'lázadni' hogy nem kellett közben 'hülyét' (elnézést) csinálni magamból. Manapság már egy ütés, egy szög vagy egy tágító nem kunszt, a hosszú haj nem kunszt, a kopasz fej sem. Talán ezért is bízom abban hogy van egészséges képem arról hogy mi sz@r és mi nem.
Pl. egy Gibson BBKing testű gitár mindig gitár marad, ahogy egy Fender telecaster is, az ACDC zenéje mindig zene marad, egy Morgan vagy Triumph tr4 mindig szép kocsi lesz, ahogy egy Norton Manx mindig szép motor amíg a világ világ....hála az égnek.
-
#70869248
törölt tag
válasz
wildrain #39338 üzenetére
Briatore szavaiból kivéve:
"Mivel ez egy új csapat, a szabályoknak éppúgy vonatkozniuk kell rá, mint ahogy annak idején ránk is vonatkoztak. Ezt fel fogom vetni a FOTÁ-ban, aztán meglátjuk, mi lesz." Ez náluk sem volt másként. -
#70869248
törölt tag
válasz
wildrain #39335 üzenetére
Amennyiben a Brawn Team a Honda jogutódja lenne, akkor a Honda-nak nem kellett volna semmilyen pénzeket fizetni, hisz akkor a Brawn Team átörökli a munkaszerződéseket is, és az elbocsájtások-végkielégítések összege is a Brawn csaptot terheli.
Az FIA-Ecclestone törekvés kézenfekvőnek tünik, az ő szempontjukból nézve érthető...de természetesen ehez kell a másik fél is, azaz hogy a FOTA valóban bábként viselkedjen ebben a manipulációs 'háttérmunkában'.Én Briatore-t megértem,..bár nem kedvelem. Ő felkapaszkodott a Renault-l ahogy kell. Rögtön lecsapott MS-re, hozott egy Alonso-t, lavírozik ahogy tud...stb.
Nem kell hogy irigyelje a Brawn csaptot, hiszen azzal hogy nyertek két futamot, még nem dől össze a világ, egyenlőre azért még nem jár VB cím. Az egyetlen ami fájhat, hogy ők ennél jóvalt többet 'ptak mire felkerültek a csúcsra. -
stvnppp
senior tag
válasz
wildrain #39087 üzenetére
És egy ábra, amiről szépen lejön a különbség
Azért kíváncsi leszek, mennyit változnak az erőviszonyok, ha mindenki felteszi ezt... -
[CS]Blade2
addikt
válasz
wildrain #39112 üzenetére
Ha ennyi lenne az egész, akkor csak megnövelnék a minőség-ellenőrzésnél a határokat, és ami nem jó, azon javítanának. De gondolom sok mindent nem tudnak próbapadon szimulálni, és sok mindent nem lehet csak úgy megerősíteni, vagy megbízhatóbbá tenni.
Az mindenesetre érdekes, hogy amikor a Mclaren-nél volt főterverő, akkor az pukkant le állandóan (még a visszapillantó is elszállt egyszer a kocsiról), amikor átment a RedBullhoz, egyből a RedBull lett törékeny, megbízhatatlan. -
Peat;)
veterán
válasz
wildrain #38938 üzenetére
a5.hu-ról:
a Renault jogásza, Andrew Ford is, aki kijelentette: "Nem arról van szó, hogy a Renault nem jött rá valamire, amint (Ross) Brawn állítja, hanem arról, hogy az FIA illegálisnak minősítette a megoldást. Ekkor hagytuk abba a diffúzor tervezését."Azért kíváncsi lennék akkor pontosan mit kérdeztek meg és utasítottak el. Amennyiben valóban hasonló megoldás volt, akkor talán felesleges a magyarázat...nagyobb szenzáció ha Brawn "újonccsapata" van elöl. Na meg bárki bármit mond, én nem hiszem el (ettől még lehet) hogy sem a Ferrari, sem a Red Bull (Adrian), sem a Mclaren sem a Renault nem próbálkozott valamivel. Kiket is fegyelmeztek az elmúlt években? Lengéscsilapító, padlólemez, hajlékony szárnyak...
bizonyára azóta megszentesült kisbárányok lettek ezek a csapatok.
No de Red Bull-ra remélem hamar felrakják ez a bejglitepsit vagy mit és Vettel elküldi nyaralni a BrawnGP-t.
, többi autó esélytelen szerintem hogy odaérjen már még hatalmas ponthátrány előtt. (na jó a pontrendszer? még hamarabb lesz vb Button mint éremrendszerben)
-
hunnylander
őstag
válasz
wildrain #37492 üzenetére
Az az igazság, hogy eléggé gyerek személyisége lehet, és erről nem is nagyon tehet, az élsportolók java része lemarad a személyiségbeli fejlődésben, mert nem szokványos a gyerekkoruk és nagyon hajtva vannak a szüleik, edzőik által. Lewisnak is biztosan vannak személyiségjegyei és egyénisége, de ettől függetlenül nagyon gyerekesen és éretlenül viselkedett, nem tudott a sarkára állni, nem tudott önálló döntést hozni. Most leckét kapott az élettől, hogy nem szabad rabszolgaként engedelmeskedni minden utasításnak. Ha már Phil Prewnak, a versenymérnökének határozottan ellentmod, van egy tök szabályos dobogós helye. Nem értem.
Akármennyre is elbizonytalanodott, de a pilótákkal igenis be van magoltatva a szabálykönyv (része a felkészülésnek), és magától tudta is mi a helyes, és 100%-ra látta is Trullit teljesen a pályán kívül, tiszta sor, hogy egy talpraesett versenyző azt mondja a mérnökének, hogy csitt, teljesen szabályosan megelőztem, bolond leszek visszaadni, ne parázzatok, van egy dobogós helyünk.
-
hunnylander
őstag
válasz
wildrain #37272 üzenetére
De a hivatalos dokumentumban nem ők állnak, hanem a Race Director.
Az egész úgy indulhatott, hogy Charlie leste a pozíciókat, egyik SC-s körben Trulli negyedik, a következőben 3. Hoppá - gondolta charlie - ez nem kóser, ez hogy a fenébe lehetett, erről be kell számolnom a stewardoknak, meg is tette. A McLarent hagyjuk már ki ebből, ők örültek a 4. helynek is.
-
hunnylander
őstag
válasz
wildrain #37145 üzenetére
Az üdítőitalokat két kasztba lehet tenni, 1. amiben van szintetikus sz@r és 2. amiben nincs. 1-est kerülöm, a 2-es elmegy, ugyanis aromákat gyümölcsökből is szoktak kivonni, és a természetes aroma és természetazonos aroma nem egy kategória, utóbbi a szintetikus, ami nem látott gyümölcsöt, az előbbi a kivonat. Úgyszintén az édesítőszereket jobb elkerülni, míg a cukrok természetes növényi anyagok, csak nem kell túlzásba vinni, ha valaki túlsúlyos.
A gyártó lelkiismeretén is sok múlik. Vannak cégek amelyek törekednek a minőségre, és a gyárigazgató is nyugodt szívvel fogyasztja saját terméküket. Mindemellett keringenek olyan hírek a köztudatban, hogy pl. kozmeikai cégek igazgatóasszonyai nem kenik terméküket a képükre, és engem meglepne, ha Mateschitz nagy Red Bull fogyasztó lenne, ugyanis láttam róla egy gasztrónómiai témájú dokumentumfilmet, a fickó hihetetlen nagy ínyenc és rajong a minőségi italokért és ételekért. Nem sok esélyt látok rá, hogy ebbe az ízlésvilágba passzol az energiaital, ami jelentős szintetikus anyag forrás és egyes összetevőiről horrorisztikus történetek keringenek.
-
hunnylander
őstag
válasz
wildrain #37138 üzenetére
A szponzori támogatás reális lehet, a pilóták Hell-es feliratú flaskákból 'szürcsölnének', még az autón megjelenő reklámfeliratot is el tudom képzelni, a Williamsnél akár lehetnének is az egyik főbb szponzor de a fő(bb)szponzor ott is leginkább az AT&T és Philips maradna még az RBS távozása után is.
De tekintettel, hogy a Hell eddig is kacsingatott a technikai sportok felé, teljesen nem minősíteném kamunak, de a Brawn GP-nél jelenleg igencsak sok pénzt kellene kicsengetnie a leendő főszponzornak, és Branson nem is csak ebben gondolkodik, hanem a felvásárláson is. Na arra meg már végképp esélytelen a Hell / Candyglobe Kft. "The net worth of Virgin Group LTD as of September 2008 is £5,010,000,000."
-
hunnylander
őstag
válasz
wildrain #37136 üzenetére
A vicc az, hogy az A5.hu is főszponzori szerződést emleget. LOL, Branson biztos összefossa magát az ijedtségtől, hogy majd rálicitálnak.
Ügyes reklámfogás. Ugyanazt csinálják amit Branson még az év elején. Nem tagad és tárgyalgat, még hazudniuk sem kell nagyon, de, hogy a Hell tuti nem lesz a Brawn főszponzora, azt már most megmondom neked.
Branson nyomulni akar a Clean Fuel projektjével a Forma-1-ben, nem fogja engedni, hogy egy mitugrász közép-kelet-európai cég elhappoja előle a zsíros fazekat. Mellényzsebből kivágja ennek összvagyonát.
Ha ez a magyar cég komolyan gondolja, akkor meg kell jelennie a dolognak a brit sajtóban is, és még az is messze lenne attól, hogy rálicitáljanak egy Virgin Group szintű birodalomra.
-
hunnylander
őstag
válasz
wildrain #37125 üzenetére
Korábban dobták be a köztudatba, hogy április elsején kamuzhassanak rá egy megerősítést.
Maximum egy kis matrica lesznek az autón. Szép lenne, hogy a patinásabb brandjeink mellett pont egy ilyen lötty képviselné az országot, már a Red Bull is sok. Meg lehet a világ véleménye erről a régióról, csak annyit tudunk mint az osztrákok, áruljuk a moslékot, mert nekem az összes az.
-
hunnylander
őstag
válasz
wildrain #36240 üzenetére
A Williams bepanaszolta a Ferrarit és az RBR-t az autók szabálytalanságai miatt.
Kölcsön kenyér visszajár.
Nehéz autóval alázott a Brawn - az autók tömege
Ausztrál Nagydíj – az autók időmérő utáni súlya:
1. Jenson Button 664.5kg
2. Rubens Barrichello 666.5kg
3. Sebastien Vettel 657kg
4. Robert Kubica 650kg
5. Nico Rosberg 657kg
6. Felipe Massa 654kg
7. Kimi Raikkonen 655.5kg
8. Mark Webber 662kg
9. Nick Heidfeld 691.5kg
10. Fernando Alonso 680.7kg
11. Kazuki Nakajima 680.5kg
12. Heikki Kovalainen 690.6kg
13. Sebastien Buemi 675.5kg
14. Nelson Piquet 694.1kg
15. Giancarlo Fisichella 689kg
16. Adrian Sutil 684.5kg
17. Sebastien Bourdais 662.5kg
18. Lewis Hamilton 655kg
19. Jarno Trulli 660kg
20. Timo Glock 670kg -
MPowerPH
félisten
válasz
wildrain #36244 üzenetére
Szerintem nem sokat.
Hosszú etapokban se vagyok biztos, Brawn Gp és Vettel ott se lesz fogható. Esetleg a legjobb 6, de nem 100%, sajnos.
Most annak is örülni kellene, ha meglenne a pontszerző hely.
!Overdose!: Értem én, csak nem tudom mire számítottak, mikor ide jöttek. Mert nekik tudniuk kellett volna erről. Anno a Ferrari kicsit elmozduló szárnyai is kiderültek, de nem a bírák által, hanem a csapatok óvtak.
-
[CS]Blade2
addikt
válasz
wildrain #35739 üzenetére
Idén tiszta lappal indultak, ezért nem mérvadó a tavalyi autó egyis csapatnál sem. Inkább a történelemben kell keresgélni, hogy mi volt eddig jellemző a 2 csapatra. A Ferrari az utóbbi 10-ből konstruktőriből 8-at megnyert. Nem csoda, hogy mindig számolnak velük, sok csapatnak a Ferrari a mérce, akit le kellene győzni. Ezért fura volt, hogy visszaestek 3. erőnek 2005.-ben. A Mclaren viszont nem nyert konstruktőri VB-t már 1998 óta, és gyakran volt jellemző, hogy megbízhatatlan, vagy nem elég gyors volt a kocsi. Ezek alapján egyáltalán nem lenne meglepő, ha visszacsúsznának a középmezőnybe.
A másik csapat akinek kötelező lenne ütőképes autót felmutatni, az a BMW. Eddigi szezonjai alapján csak javultak évről-évre. -
hunnylander
őstag
válasz
wildrain #35739 üzenetére
Kell jónéhány a szezonban eltöltött hónap, vagy rosszabb esetben 1-2 év, hogy az új formulában is az anyagilag és technológiai erőforrásokban gazdag csapatok kerüljenek az élre. Nem mindenkinek jön ki jól az első lépés. Pl. a BGP-hez képest még a Ferrari is sokkal kevesebbet foglalkozott az idei autójával.
Bár az idétlen költségvetési sapka bezavarhat, ha a kiscsapatoknak érdemtelenül adnak túl nagy fejlesztési előnyöket, de helyre fog állni a rend és a McLaren ott lesz a Top 3-ban, hosszútávon. De a BMW-vel szerintem egyre komolyabban számolni kell, nemrég újított be Albert3-mal.
-
#70869248
törölt tag
válasz
wildrain #35688 üzenetére
Teljesen hasonlóan látom, a Porsche nem engedte őket el féktávon, aztán pedig szíken ívre húzott...a Sarrazin joggal hihette, hogy szűken tartva elengedi a Porsche, ezzel szemben az kiengedte az autót ideális ívre, azaz pont betartott Sarrazin-nek.
Komoly hiba volt a Porsche részéről, mivel ők pontosan fel vannak készítve mit tegyenek ha prototype kategóriájú autó közeledik. -
válasz
wildrain #35656 üzenetére
A szabályzat úgy fogalmaz, hogy teljesen feltöltött KERS-el rajtolhat el az autó, ezért nem valószínű hogy tiltanák a használatát a rajtnál.
-Bármely körben maximum 400KJ energiát lehet kinyerni a KERS rendszerből, ez +80LE teljesítmény max. kb. 7mp-ig egy körben.
-A KERS-en nem lehet tölteni verseny közben a kiállások alatt. -
biker
nagyúr
válasz
wildrain #35644 üzenetére
szerintem van olyasmi apróbetűs rész, mint eddig, hogy a speed limitert a rajttól számított X ideig nem lehet használni, és menet közben is X időnkéntnél sűrűbben, mert azt használták volna sokan kipörgésgátlónak hajtűben meg rajtkor.
lehet, a kers is tiltott lesz mondjuk az első körben, nem?
-
glutamin
őstag
válasz
wildrain #35557 üzenetére
1989-ben viszont Sennának 6 győzelme volt Prost 4 győzelmével szemben, de a végelszámolásnál elbukta, mert a sok (6) kiesése és a japán kizárása után (miközben Prost 3-szor nullázott) 21 pont hátrányt szedett össze, valamint akkor még élt a szabály, hogy csak a 11 legjobb eredmény számított bele a vb eredményébe.
Ha idén is élne ez a legjobb 11 eredmény dolog, ez ismét a kockáztatásra ösztönözné a népet. 1-2 kiesés nem lenne probléma. Nem biztos, hogy rossz lenne. Más sportágakban (asszem vitorlázás) is élnek ilyenek.
-
#70869248
törölt tag
válasz
wildrain #35529 üzenetére
Persze tom hogy az államokban van, lehet hogy tévedek is...viszont ismerek itthoni arcot napi 3lityi kólafogyasztással (kettő nekem is megvolt/bár akkor még ezerel lógtam a házfalakon).
Persze gondolom Motion nem komolyan mondta, ezért nem érvelek ilyenekkel hogy Monty sportol mint gép, kóla nem igen hiszem hogy előfordul nála.
Viszont nem hinném hogy lenne mit az Amik szemére hánynunk SuperSizeMe ideoda. -
JJános
addikt
válasz
wildrain #35505 üzenetére
Én nem vártam Barikától Vb-t, és tudom, hogy jó pilóta.
Csak azt, hogy amikor Sumi kiesett, szerezzen minél jobb helyet.
Azt vártam volna el, semmi többet. Csak amikor Sumi 110 pont körül járt, akkor Barika 55-nél. Ez is cáfolható, mert emlékezetből írom. Meg persze ebben benne van, hogy nem ugyanazt a kocsit kapta.És nem B. Sennát vártam a helyére.
Nem is ismerem, és Senna sem volt a kedvencem. Csak egy fiatal pilótát szerettem volna látni helyette. -
JJános
addikt
válasz
wildrain #35497 üzenetére
Még annyit. 37 éves. Ha jól tudom összesen van 9 futamgyőzelme. Hány évig volt a Ferrarinál? Kb. 4. Ezalatt összesen 9 futam?
Elnézést, ha rosszak az adataim. Sokszor rosszul emlékezem.
!Overdose!: Így 59 évesen már azt hiszem ennyit megengedhetek, hogy roszul emlékezzek. Viszont a gyerekkorom egyre világosabb!
Igazad van! Jó pár kör volt még hátra!
-
JJános
addikt
válasz
wildrain #35497 üzenetére
Most néztem egy régi olasz futamot, ahol első lett Barika. 2004 Monza.
Sumi megpördült, és a 15. helyen ment tovább. Barika 3 kiálláson a nagyon gyors olasz pályán megelőzte Buttont, aki sokáig az első helyen ment, most nem is emlékszem mivel nyomta.(BAR?)
Sumi az utolsó körben feljött a második helyre. Kettős Ferrari győzelem.Tényleg gyors még Barichello, de ez volt a kevés futam közül az egyik, amikor hozta az elvárhatót. Énbennem az maradt meg, hogy hosszú távon nem bírta.
Motion_Blur tudna segíteni ebben, hogy miért gondolom ezt, lehet hogy helyre tenne, mert nem jól tudom. Végül is meggyőzhető vagyok. Szerintem.
-
JJános
addikt
válasz
wildrain #35492 üzenetére
Az előbb még értettelek, de már nem annyira. Irvine? Legyen. Erre is roszul emlékeztem, rendben.
Megkapta az autóval a parancsot? Még szép!
Akkor is szívesen cserélt volna vele legalább 10 pilóta.Motion_Blur, ha segítségemre siet, meg fogod kapni tőle az adatokat, hogy amikor mehetett volna, vagy nyerhetett volna, elbukott, és másokat hibáztatott.
Tudom volt rá példa, hogy el kellett engednie Sumit. Ezért még nem kellett volna lebuzizni őt.Szerintem Buttont se nagyon verte el. Volt egy jó gumi húzása Brawnnak, és azért lett több pontja, de arra nem emlékszem, hogy mindíg jobb lett volna Buttonnál, de ezt majd idén megláthatjuk.
Én azt mondom, hogy rövid távon jó az öreg, de hosszú távon nem.
-
JJános
addikt
válasz
wildrain #35484 üzenetére
Értem én, hogy mit mondasz.
Írod Irwine-t. Nah, ő sem élt a lehetőséggel, pedig VB lehetett volna. Én azt mondom, hogy Barika, amikor lehetősége lett volna, nem tudott élni vele, így érzem, ez a véleményem. ha ez nem áll, cáfold meg.
Nem kívánom, hogy most is így legyen, de Barika megkapta azt az autót akkor, amiről a többiek csak álmodtak.
Vannak ilyen örök lemaradók. Említettük Irwine-t.
Meg lehet nézni Kovalainent, hogy mit tett le. Mert nem bírta elverni csapattársát? És ettől már minden rendben van?
Barikának nem Sumit kellett volna elverni. -
hunnylander
őstag
válasz
wildrain #35473 üzenetére
Mekkora észkombájnok vannak az FIA-nál.
Aki papíron 30 millió fontból gazdálkodik annak mindent szabad, motort fejleszteni, másabb padlólemezt, mozgatható/hajlékony aero, fejlesztési szabadság stb.
Akinek meg több alakmazottja van, nevesebb szakemberei magasabb fizetéssel, sztárpilótái magasabb fizetéssel stb. az meg kínlódhat a befagyasztott leszabályozott motorral, korlátolt padlólemezzel (egy olyan formulában ahol a diffúzor és a padlólemez lehet nyerő elem), korlátozott szélcsatornahasználattal és zsugorított modellekkel...
Dilettánsok...
Ja és már előre is bocsátották, ha majd kiderül hogy így a kiscsapatok jogosulatlan előnyhöz kerülnek (arról ne is beszéljünk, hogy csalhatnak is a költségvetéssel) és agyonverik/lekörözik a tradícionális nagycsapatokat, akik nem akarják kirúgni az alkamazottaik 3/4-ét és béreket csökkenteni, csakhogy elég legyen 30 millió font, akkor majd változtatnak az engedményeken és a szabályokon. "Margit, nooormáális??"
-
hunnylander
őstag
válasz
wildrain #35291 üzenetére
Így van, de ezt mindenki alapból vágja.
De komolyan a brackley-i ex-Honda bázis az egyik legkomolyabb, ha nem a legkomolyabb a Forma-1-ben, és végre már úgy kezdték használni az erőforrásaikat, ahogy korábban is kellett volna. Ha nem is Brawn tervezte az autót, de végre gatyába rázta a személyzetet, Ross Brawn nem kevésbé tud hatni az alkalmazottjaira, mint Ron Dennis. Szóval van rá esély, hogy évek múltával a Brawn név is fog olyan patinásan csengeni, mint most a Williams vagy a McLaren név.
-
Pá
addikt
válasz
wildrain #35120 üzenetére
Nem, pont az ellenkezője.
Ez Kubicának egy 20 körös etapjának az első 5 köre.
1.20:893
1.20:904
1.20:740
1.20:924
1.20:877Ha 20 körhöz ~60kg benya kell és 60kg benya 1.8-2mp-cel lassítja le a kocsit, akkor elvileg csontszáraz kocsival a BMW is kéne tudjon futni 1.19.000 körüli időt.
Más kérdés, hogy a BMW-nek az etapok végére mindig jelentősen visszaesik a tempoja, valószínűleg a gumival bánnak mostohán. De pl a Ferrarinál nem láttam ilyen problémát. Igaz, ők meg inkább 1.21+ os köröket futkosnak hosszú etapon, de azt legalább konstansan.
-
Bermi
aktív tag
válasz
wildrain #35120 üzenetére
én is így értelmeztem
ha jól veszem ki, lecsökken az átlag 1mp előny, de még mindig marad 0,4-0,6 körönként, ami még mindig bőven elég.
már teljesen összezavarodom, legyen már hó vége, vagy kezdődjenek már a jövő heti tesztek.
Oliverda: még nem, de biztos hamarosan fent leszt, a sportingbeten se lehet még
-
gV
őstag
válasz
wildrain #35082 üzenetére
itt le vannak irva a sebességek a barcelonai pálya kanyarjaihoz, nálam a fele a lassu kategoriába tartozik
te hova sorolod az 1, 5, 7, 10, 12, 13, 14 és 15-ös kanyarokat?
ha aero akkor egyértelműen spa az ahol számít
+ tavaly haug mondta pont a spanyol nagydíjon h a gyors kanyarok fekszenek nekik és a lassuak nem, emlékesztetőül az a futam a Ferrari kettős győzelmét hozta, az utolsó szektorban vesztettek v 3 tizedet -
#70869248
törölt tag
válasz
wildrain #35015 üzenetére
sszz már nem létezik ekkora lemaradás...illetve tudom hogy létezik, de nem klappol bele a fejembe
A McLaren nem igen tud lassú autót építeni...megbízhatatlant igen.
Kicsit aggasztó a sok kimaradás a teszteken, ez mindenképpen számbaveendő...de ennyire elcseszett autót nem tudnak építeni.
Mert ha igen...na akkor minden ok megvan arra hogy ezt a jelenlegi felépítést jegeljék, és kihajigálják belőle az összes gondot okozó cuccot, elsősorban a KERS-t, és az élmezőnybe kormányozzák az autóikat. Az ilyen mérvű lemaradás már indokolja azt, hogy felhagyjanak a KERS szezonkezdettel. Mert ez a nyers tempó még pontal sem kecsegtet.De nem látok ilyesmit,...így én hajlok arra hogy nagyon fontosnak ítélik meg azt hogy a fejlesztéseiket csak az utolsó pillanatban ismerjék meg a többiek, és addig szimulátor és szimulátor. Erről csak az FIA-nak lehet tudomása, mert gondolom oda beadták már az összes cuccukat jóváhagyásra.
A Ferrari, Bmw jó úton halad.és KERS-l halad ezen az úton....a McLaren-nek kevés a futott métere, ez az egyetlen ami mindenképpen probléma szvsz. -
Motion_Blur
félisten
válasz
wildrain #34889 üzenetére
Azért a sokféle elem és a naponta használt flow-vis tesztelés szerintem a felkészülésnek ebben a szakaszában arra enged következtetni, hogy kapkodnak és extrémebb megoldásokkal próbálnak kikászálódni a problémából. Amit valszeg az okoz, hogy az "alap" 2009-es autó nem sikerült olyan ütőképesre, mint amilyennek gondolták. Leglábbis a hátsó traktus. Sereghajtónak én se gondolom őket, de ha lesz megoldás, akkor bizony kinéz a középmezőny.
Calogero: azért akkor is stabil 3. erő volt, és a Bridgestone-osok között magasan a leggyorsabb
-
#70869248
törölt tag
válasz
wildrain #34863 üzenetére
Nem semmi eredmény az biztos...még a végén azt fogom gondolni, hogy zseniális húzás volt Brawn-tól, gyakorlatilag jelképes összegésrt megszerezte a Honda autóját, az Fia-nak köszönhetően jó áron vehet már motort is, megvette a McLaren erőforrását ami tavaly megbizható és gyors volt, a KERS-t pedig hagyja a fenébe...és most meglepi vele a világot.
Button fizetését lecsökkentette a felére (ez már régóta esedékes lett volna szvsz)
Minden egyben van egy ideális csapathoz,... költségvetésben teljesítik azt amit az USF1 megcélzott, és az FIA is jövőbeli etalonnak tekint.
Így utólag nézve, üzletileg egyenlőre nem gyenge húzás,...elvileg már csak el kellene adni, amit persze most semmiképpen sem tehet meg, de az év elején esélye van jó eredményekre, és utána biztos vagyok benne hogy nagy lobby lesz majd a kiscsapatok részéről az egységes KERS-re,...pláne ha Bmw, Ferrari, és a McLaren kezd elhúzni a KERS-nek köszönhetően. Én szinte biztosra veszem, hogy ha ez bekövetkezik akkor az FIA korlátozást fog bevezetni, és jövőre egységes KERS jön.
Amennyiben mindez nem jön be...a Honda akkor is rendben van, mert tényleg jó autót és motort kaptak...csak a fejlesztések területén kerülhetnek hátrányba.
Azt nem mondhatom hogy a Honda-nak hiba volt eladni a csapatot, de hogy Brawn-nak megérte megvenni azt igen, és már teszten innen nézve nem gyenge üzlet volt....talán nem is véletlenül.
-
Oliverda
titán
válasz
wildrain #34673 üzenetére
Nem vontam párhuzamot a hardver használója és a hardver szerelője között.
"...lyen alapon a versenyzői hibából (hardver használója) való kicsúszás is műszaki meghibásodásnak számít."
Ezt nem tudom hogy hogy raktad össze.
PazsitZ: Elvielg hamarosan jönnek az új aero csomagok hisz közeleg az utolsó teszt.
-
Oliverda
titán
válasz
wildrain #34666 üzenetére
Emberi mulasztásról volt szó. Én nem látok különbséget a "roszkor nyomta meg a gombot" és a "rosszul húzta meg a csavart" esetek között. Erre utaltam amikor azt mondtam hogy általában a legegyszerűbb és legrutinszerűbb dolgok szoktak bekrepálni. Egy kerékanyát sem túl bonyolult felcsavarozni, mégis majdnem minden évben van egy olyan eset hogy valakinek nem sikerül jól.
Persze ha egy veréb belerepül az airbox-ba és elfüstöl a motor az már más tészta .
-
-
#70869248
törölt tag
válasz
wildrain #34614 üzenetére
Tudod sztem ez most a csökkent hátsó szárnyal együtt húzos igazán (legalábbis ennek tulajdonítom hogy pl. a McLaren is futott tavalyi szárnyal idei teszten), azért (is) ekkora probléma hogy szezon előtt derült ki hogy mekkora is ez a probléma...és hát sztem a tesztek eredményei is ennek köszönhetően rendhagyóak csöppet. Legalábbis az ekkora időkülönbségek teszem azt a Red Bull és egy McLaren/Ferrari között.
Tehát én nem annyira hibáztatom a Bridge'-t,...bár van felelőségük nekik is kétségtelen.Én most Mosley-ra valami kegyetlen módon be vagyok rágva, bár inkább a WRC miatt mint az F1.
-
#70869248
törölt tag
válasz
wildrain #34496 üzenetére
?
hát ez az Wild' hogy nem mindenkire uazok a feltételek vonatkoznak...persze egyfelől kétségtelen igazad van, egyformán sz@r a fejlesztési feltétel, másfelől viszont ne mkötelező bevetni a KERS-t...és innen már nem egyformák a feltételek. Mondhatnád hogy miért nem hisz akár senki ne vesse be...de ez így egyfelől vicces, másfelől akik komoly fejlesztést tettek bele azok be akarják venni..azért lett.
..ha egy csapat (vagy több) megteheti, hogy nem veti be, hanem profitál a mások bajában..legyen az megbízhatatlanság,..KERS-re vonatkozó szabálymódosítások..kevesebb-több mp, kijelző ledek a pályamunkásoknak..stbmittomén hisz ez kiforratlan még, szemben az ő KERStelen autójának jóval kevesebb problémájával, megoldott (könnyen megoldott) balanszával...majd kibekkelve futamokat akár pontelőnyt is gyűjthet...vagy kibekkeli az egységes KERS-t, és akkor megkapja a KERS-t minusz fejlesztési költség, minusz évközi toldozások, minusz versenyző ill pályamunkás elégetése mindegy ugy is érted....plussz jó helyezés a tabella-n.
Mert jelenleg így néz ki...és ezért nem egyforma a helyzet sztem. -
#70869248
törölt tag
válasz
wildrain #34407 üzenetére
siman
..en a MotoGp-s videoimat szamtalanszor vegegneztem mar...bar lenne eleg idom digitalizalni oket
. Mindig elvezem a jo futamokat ujra es ujra...remelem nincs semmi bajuk, ez holnaputan kiderul (mar London-ban vagyok).
Egyfelol igen, sokadjara is felfedezni rajtuk elvezheto reszleteket, ..apro mozdulatokat, szandekot. Masfelol, bar tudom a vegeredmenyt, el tudok merulni olyan gondolatokban, hogy ha itt eleg kozel kerult volna akor talan ott sikerul eloznie, es akkor ez lehetett volna, az lehetett volna.megha ez mar nem is a valosag, azert a reszletek ujragondolasa is elmeny.
Aktív témák
Hirdetés
- NTFS, exFAT, FAT32 – Melyiket válaszd és miért?
- Home server / házi szerver építése
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Mobil flották
- Nintendo Switch 2
- Vezetékes FEJhallgatók
- LEGO klub
- Gyűjtögeti a Xiaomi 16 az engedélyeket
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Kerékpárosok, bringások ide!
- További aktív témák...
- INGYEN POSTA - ÚJ GAMER PC - i5-14400F - RTX 4060Ti - 16GB RAM - 1TB SSD - www.olcsogamerpc.hu
- Eszpresszóképes kávéfőző 15 bar nyomással
- AMD GAMER PC! Ryzen 5900X / RX 6800 XT / B550 / 32GB 3200MHz / 1TB Gen4 / 700w Gold! BeszámítOK
- Latitude 5420 27% 14" FHD IPS érintő i5-1145G7 16GB 256GB NVMe ujjlolv IR kam gar
- Lenovo ThinkVision P27u 4k-s kifogástalan állapotú monitor féláron!!!
- BESZÁMÍTÁS! MSI B450 R5 5500 16GB DDR4 512GB SSD RTX 2060 Super 8GB Rampage SHIVA TT 500W
- Apple iPhone 14 128GB , Kártyafüggetlen
- Konica Bizhub C220 - A3 fénymásoló
- BESZÁMÍTÁS! LENOVO Ideapad Gaming 3 notebook - i5 11320H 16GB DDR4 256GB+1TB SSD GTX 1650 4GB WIN11
- Bomba ár! HP ProBook 450 G7 - i5-10GEN I 16GB I 256SSD I HDMI I 15,6" FHD I Cam I W11 I Gar
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest