- Fotók, videók mobillal
- iPhone topik
- Amazfit Active 2 NFC - jó kör
- One mobilszolgáltatások
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Google Pixel topik
- Redmi Note 8 és 8T
- Brutál akkuval érkeztek az Ulefone X16 modellek
Aktív témák
-
wildrain
addikt
válasz
#70869248 #41058 üzenetére
Tulajdonképpen a te a csapat szót másképp értelmezed, egy sportfogalmat értesz alatta, nem pedig a hivatalos, cégszerű értelmét.
Mert egyébként azt vágom, hogy a csapatot, mint sportszakmai fogalmat nézve a Brawn már nem egyenlő a Hondával (és ezzel én is egyetértek), de a pénzeket nem is úgy osztják, hanem cégeknek, vállalatoknak, amiknek pontos körvonalai papíron vannak lefektetve, és többnyire jogutódlással szállnak át az egyik tulajdonosról a másikra. Márpedig itt jogutódlás történt, ezt Ross Brawn maga mondta. Azért kellett a dolgozókat is átvenni folytonos jogviszonnyal, és nem céget alapított, amibe megvette a Honda tárgyi eszközeit, és felvette a Honda volt dolgozóit, mint új munkavállalókat. Ugyanezen okból kell végkielégítést fizetni a most elküldött dolgozóknak is.
És ugye ez az a jogutódlás, ami megegyezik a Jordan-Midland átmenettel is, Brawnék meg mégis más elbírálást kaptak.
Meg attól még, hogy nálad nem ugyanaz a csapat, attól még mint cég, hivatalosan jogutód, és hivatalosan járna a pénz, csak azért nem jár, mert meg lettek szivatva az új csapatként való neveztetéssel. -
wildrain
addikt
válasz
#70869248 #40995 üzenetére
Nem Ecclestone nem fogadta el régi csapatként hanem az FIA.
De miért nem? Erre nem tudsz egy komoly indokot mondani, ami megmagyarázza, hogy a Minardi-Toro Rosso átmenet, vagy a Jordan-Midland-Spyker-Force India átmenet miért lehetett zökkenőmentes, és miért nem kellett új csapatként nevezniük, és miért igen a Honda-Brawn átmenetben.Az meg, hogy mért pont Brawn lett, nem mindegy? Nem lehetett Honda, mert a Honda kilépett a csapatból (mint cégből), és innentől akár Jóskapista GP is lehetne, tökmindegy. Spykerből lehetett Force India, és Midlandből is lehetett Spyker mindenféle szarakodás nélkül.
sztem kell hogy érezd hogy a Force India motorváltása az más mint a Honda váltása.
Persze, sokmindenben más. Pl. abban, hogy a motorváltás mellett tulajdonost is váltott a csapat. De ha a csapatot mint céget, és az autót mint terméket nézzük, akkor ugyanaz, mert a termékkel nem függ össze az előállító cég tulajdonosi háttere.Nem jutunk dűlőre...
nekem végülis csak azt kellene megmagyaráznod, hogy szerinted miben különbözik pl. a Jordan-Midland tulajdonosváltás (amikor a Midland megkapta a pénzét) a Honda-Brawn tulajdonosváltástól, ami azt indokolja, hogy új csapatként kellett neveznie. Mert a pénzük csak az új csapatként nevezés miatt nem jár (hivatalosan).
-
gV
őstag
válasz
#70869248 #40996 üzenetére
"MS pedig egyszerűen sztem stílustalanul vezetett"
"Az igazán nagy versenyzőket az emeli ki a többiek közül, hogy bármilyen autóhoz, pályához és időjárási körülményekhez képesek alkalmazkodni. Éppen ezért nincs is határozott stílusuk, mert azt az aktuális feltételekhez igazítják. Még jól emlékszünk, hogy amikor Gerhard Berger először ült be az 1995-ös Benettonba, csak ámuldozott, mert nem értette, hogyan tudott Schumacher azzal az autóval akár egyetlen versenyt is megnyerni, nemhogy az egész világbajnokságot. Michaelt később megkérdezték, hogy a B195 az ő stílusára lett-e szabva, mire ő nemmel felelt, kijelentve, hogy éppenséggel ő igazította a stílusát az autóhoz (ami látszik is, mert most például teljesen másképp vezet). Az ilyesmi nem ritka; és a versenyzők közötti különbségek akkor jönnek ki igazán, ha az autójuk nehezen vezethető (nem véletlen, hogy Barrichello is 2002-ben volt a legközelebb Schumacherhez)." forrás
-
Motion_Blur
félisten
válasz
#70869248 #40996 üzenetére
"De amikor Alonso és MS egymás ellen mentek is lehetett látni hogy Alonso mennyire másként használja az autót."
Igen, ez 2006-ban jött ki a legjobban. Mondjuk ehhez kellett a Michelin gumi és rönyó futómű is. Mármint az Alonso féle "egy mozdulattal rábaszom" kanyarodási technikára. Aztán ennek 2007-ben vége is lett, azóta sokat finomodott Ő is.
-
JJános
addikt
válasz
#70869248 #41000 üzenetére
Lehet, hogy azért nem akar már aktívan részt venni az F1 színpadán, mert nem akarja lerombolni azt a képet, amit mi festettünk a szívünkben. Pedig, ha tudná, hogy azt a képet nem tudná soha átfesteni.
Kiváncsi lennék egy RBR autóban, de a Ferrariban is helye lenne szvsz.Én minden versenyét végig drukkoltam, mert mire az F1-be jött, már jó nevet szerzett, é nagy volt a várakozás, és a Benettonban meg is mutatta már, hogy mit is tud.
PuttPutt: gondolom te is MS drukker voltál!
-
puttputt
őstag
válasz
#70869248 #40996 üzenetére
Jó "rezümé". Így igaz. Annyit biztosan lehet látni, hogy Hamilton, Raikkonen, Alonso nem tesznek jót a gumigyártóknak, ki elől, ki hátul koptatja a csúsztatással. MS stílusára meg valóban a "precíz és gyors" a jó szópárosítás. Az is tény, hogy más korosztály, más nevelés, mármint Hamilton és MS. (Hamiltonnak egyik fő példaképe Senna, aki ellen még MS versenyzett, stb.)
Aztán, hogy melyik a célravezetőbb... Alonso jópárszor megtréfálta már Schumachert a védekezésével... visszafogta azt a "precíz-gyorsaságot", ugyanakkor MS ezzel, a többiekétől kicsit eltérő típusú versenyzéssel tudott előnyt szerezni, főleg az időmérőn, de volt nem egy 30-40mp. előnnyel befejezett versenye is. -
wildrain
addikt
válasz
#70869248 #40984 üzenetére
Azért lett Brawn, mert a Honda kivonult, és eladta a csapatát, így nyilván nem versenyezhetett tovább Honda névvel. És ugye nevet változtatni nemtom milyen szabály (FIA vagy Concorde Agreement) szerint csak 1 évvel előre bejelentve lehet. Mivel Brawnék nem fogadták el Ecclestone segítségét, ezért megharagudott rájuk, és nagy korrektséggel azt mondta, hogy ok, ha nem kell a segítségem, akkor papíron új csapatként indulhattok csak. De azt mindenki tudja, hogy valójában senki nem hozott létre új csapatot.
ennek a csapatnak nem Honda motorral van szerelve az autója
Attól még maga a csapat, mint cég, ugyanaz a cég maradt. A termék, amit előállítottak, az változott, de az minden évben változott akkor is, ha ugyanaz volt a tulajdonos, mint előző évben.
Mert akkor ilyen alapon most, hogy a Force India más motorra váltott, akkor ők is megváltoztak, mint csapat? Nevezzenek új csapatként, nem? -
wildrain
addikt
válasz
#70869248 #40970 üzenetére
Nem jár, nem jár...
Könnyen elsiklasz az fölött, hogy csak a névváltoztatás miatt kellett új csapatként aláírniuk a nevezést, egyébként a csapat ugyanaz, mint tavaly, csak tulajdonosváltás történt, és mint minden korábbi ilyen esetben, a jogok is továbbszálltak az új tulajdonosra. Azt a pénzt nem megsegítésként akarták kifizetni a Brawn csapatnak, hanem azért, mert valójában nem egy új csapatról van szó, hanem egy csapatról, ami csak tulajdonost váltott, és normál esetben jár az a pénz. -
Integra
titán
válasz
#70869248 #40972 üzenetére
tegyük fel, hogy a fejlesztések nem mennek jól és lepukkannak, nem nyernek vb-t, még briatore is jobb lesz náluk, a többiekről nem beszélve. akkor újra megy majd a hiszti?
amúgy is haldoklik ez az egész f1-nek nevezett viccparádé
minden esetre az európai érdekesen szórakozik, ovis játszóteren vitázik
az amcsi meg kimegy a pályára és nézi a jobbnál jobb futamokat inkább (nem f1-et...) -
Integra
titán
válasz
#70869248 #40970 üzenetére
"Nagyon magas labda szvsz azt látni hogy a semmiből lett kiscsapatra most azért fújnak a nagyok mert elveri őket, olyan magas labda hogy nem látni töle mást, és ráadásul így is van tálalva."
ez akkor is egy szegénységi bizonyítvány
és briattore továbbra is egy szélkakas
engem pedig nem érdekel igazán, hogy hogy sír. ha következetes lenne, akkor eltudnám fogadni, csak már túl sok volt az ovis hiszti.
brawn hallgat? miért, mit tegyen? szégyenkezzen mert megverte a többieket és álljon sarokba? ne már -
Integra
titán
válasz
#70869248 #40967 üzenetére
én azt gondolom, nem azért szavazták meg nekik, mert szegény brawn, hanem mert paráztak, hogy -2 autó és aztán beomlik az egész.. a kisebbik rosszat választották.
ekkora összegeknél nincsen szeretetszolgálat szerintem
és briatore kirohanásai pont ezt támasztják szerintem alá, egy szélkakas a fószer -
PazsitZ
addikt
válasz
#70869248 #40967 üzenetére
Úgy tűnik lemaradtam, mire kell 5 évre aláírnia?
Amúgy nem hiszem ,hogy csak a Renault költött sok pénzt. Mégis csak FB hangját hallani ez ügyben, más a szájakarate helyett a fejlesztésekkel törődik.
Persze értem, hogy itt pénzről, meg sok minden másról van szó.No, mindegy.
-
Integra
titán
válasz
#70869248 #40963 üzenetére
ez nem indok akkor sem.
itt csak arról van szó, hogy brawn szarrá veri jelenleg briatórét meg a többit. ami szerintem nem fog sokáig tartani, ha nincsen fejlesztés..
semmi másról. mikor nem köcsögölt biratore? akkor ha ő nyert. amúgy meg mindig mindenkivel szemben. ennyi. -
PazsitZ
addikt
válasz
#70869248 #40963 üzenetére
Én is szoktam nézni ponttáblát is futamot is.
Bár látom, hogy te nem akarod megérteni, mit mondok.Ennyi erővel akkor már az is jöhetne, hogy bázz jól megy nekik, akkor Merci motor se jár nekik, szerezzenek valahonnan motort, menjenek kézzel tekert lendkerékkel vagy akármivel.
Bár megígértük, hogy szabályon felül lehet, de mindegy, mert jól megy nekik, ezt csak nem hagyhatjuk, bár megígértük, de nem számít, k**va anyjukat ,vissza minden.Itt csak az elvet vitatom, a sportszerűséget. Nem tudom neked ezek mennyire idegen szavak
?
Ha előnyt adok neked egy játékban, aztán látom, hogy jobb vagy, pofátlanul visszavonom a dolgot, mert az egomtól nem tudom elviselni, hogy veszítsek?
Persze értem, hogy itt pénzről, meg sok minden másról van szó. Értem, hogy feltehetőleg ők is leszarják a sportszerűséget.
De az én szemszögemből ez akkor sem lesz korrekt.
Remélem így már érthető miért ez az én véleményem. -
Pá
addikt
válasz
#70869248 #40800 üzenetére
Én a rossz irányt most csak a no tankolás és melegítőpaplanra értettem.
A költségcsökkentés elvével nincs bajom, de nem tetszik a mód ahogy hozzáállnak.
Szerintem egyáltalán nem szerencsés kétfelé bontani a mezőnyt. Annyi félreértést, konfliktust és szabályértelmezést fog szülni, hogy az idei év kismásikának fog tűnni ahhoz képest ebből a szempontból és szerintem ez senkinek sem hiányzik.Azok a dolgok mind tetszenek, amiket a 40 millás sapkás csapatoknak engedélyeznek, de nem hiszem, hogy 40 millából akár csak a felét ki lehetne használni az újdonságoknak. Sztem lehetne egy magasabb, mondjuk 100 millás limit mindenkire egységesen nagyobb kerssel, mozgatható szárnyakkal meg minden egyébbel.
Bár a költségsapka ötlete eleve kicsit bizarr és nehezen ellenőríizhető dolog, félő, hogy tényleg könyvelési háborúba csapna át az F1.
-
[CS]Blade2
addikt
válasz
#70869248 #40800 üzenetére
Azért inkább ne nyerjen kis csapat, mert az FIA úgy alakítja a szabályokat, hogy nekik legyen jó. Mert így az történne. Ha pl. A Ferrari 350millást költ, és 0,5sec-el gyorsabb, mint a költségsapkás Williams, akkor hirtelen megváltozik a sapkás szabály pl. flexi szárny engedélyezésével, és már is a Williams a Ferrari elé kerül. Mindez csak azért, mert az olyan drámai, hogy a kis csapat 40millásból veri a nagyokat, és minden újság róluk ír.
Akkor inkább legyen az, hogy a jelenlegi 10 istálló szavaz, és a többség dönt, hogy mindenki 40millából, vagy mindenki korlátlanul. Azért mégiscsak a csapatok tudják jobban, hogy mit akarnak. -
JJános
addikt
válasz
#70869248 #40792 üzenetére
Igazából a tankolás a taktika fő része volt idáig. Ugye, mer mennyi benya, meddíg elég, ezt összehozni a gumikopással.
Most ez nem lesz. Ahogy Motion_Blur irta, tele tankkal, hideg gumival kimennek, és aki még 10 perc után is a pályán marad az indul az első sorból.
Verseny szintén. Aki még nem esett ki az első fél órában, az már felállhat a dobogóra.Legjobb tényleg az lenne, ha mindjárt a gazdálkodj okosannal játszanának a pilóták, és a legjobb három dobogós.
Nem lenne izgalom, de veszély sem. -
Peat;)
veterán
válasz
#70869248 #40754 üzenetére
Bakker Hamilton velem egykorú felnőtt ember, most f1, a sarki zöldségesnek tett igéret 2 kiló eperre...édes mindegy. Ami az én számból hangzik el azért én vállalom a felelősséget. Hamilton szájából valami elhangzott és nem vállalta a felelősséget, nálam az nem felelősség hogy "félrevezettek", meg "nem hazudtam csak nem mondtam igazat". Tudjon nemet mondani, de én gyanítom hogy nem is vitatkozott, hanem elfogadta amit előírtak neki hogy nyilatkozzon..nem is érzi mit hogyan kéne. Hamilton pedig nem csak önmagáért kellene hogy felelősséget vállaljon, mivel közéleti személy, nekik tetszik vagy sem elég egy apró hiba.. Már nagyon itt lenne az ideje önállósodnia, mert fizikailag lehet hogy 24 éves, de más különben jó ha 16. Jót tenne neki egy Red Bul féle csapat, ránézek Vettelre és hallgatom a nyilatkozatát..ég és föld a két ember.
-
JJános
addikt
válasz
#70869248 #40717 üzenetére
'A Brawn ebben az évben már mindenképpen megalapozta a jelenlétét." Igaz. Nagyon erősek, és nagyon jók. De a RBR-el is kell már számolni. És nem csak egy körön.
Tudom ha nincs, de legutóbb azért megnéztem volna, hogyha Vettel a középső etapban kemény gumival megy ki. Akkor nem kellett volna Trullit hajtani, max elé kerülni, és akkor lággyal meghajthatta volna Buttont.
Szerintem nagyon közel lett volna. Mindazáltal Button is jó, és a Brawn is.
McLaren feljött, Bömös elszállt, Ferrari kezd emelkedni, Toyota nagyon jó.
Szvsz. Brawn, RBR, Toyota, a legjobb hármas. Bahreinben a taktika döntött. -
válasz
#70869248 #40688 üzenetére
A motor melegedés azért a Brawn-nál is gondokat okozhatott volna, és az utolsó pillanatban kellett reagálniuk Bahreinben. A BBC közvetítést néztem, Button mondta, hogy a szabadedzéseken 1 gyors kör, 1 kör hűtés, 1 gyors kör mintában kellett mennie, az ő autója volt amit a rajtrácson 5 perccel az indulás előtt is notival állítgattak, mert jobban lehült végül a versenyre a levegő mint várták.
[link]
Én is nagyon szurkolok nekik, de szerintem a KERS hasonló/picit rosszabb kasztni mellett rengeteget számít. Tehát szerintem hiába csinál nagyon jó kasztnit a Brawn, vagy Newey hasonlót vagy minimálisan rosszabbat fognak tudni építeni a McLarennél is, ezért a KERS lesz a döntő tényező a végén. Egyre több olyan interjút fogunk olvasni ami kb. így néz ki "....but then I was surprised as all of a sudden there was Lewis next to me. When I first looked in the mirrors he was not there but then I guess he pressed his special button and that gave him a bit of an advantage. ...".
-
válasz
#70869248 #40682 üzenetére
Szerintem a fejlesztési ütemet, erőforrásokat tekintve jelenleg Hamilton a legesélyesebb az idei vb-re. Náluk látszik, hogy egy Brawngp teljesítményénél jobb autót fognak összehozni KERS-el.
Nem kell sokat tudnia a KERS-nek, versenyenként 2-3 előzés, vagy ugyanennyi pozició megőrzése, pár hely előreugársa a rajtnál bőven elegendő lesz. -
Nowhereman
őstag
válasz
#70869248 #40631 üzenetére
Én nem hinném, hogy Barika kiéget volna! Szerintem jobban akar győzni mint valaha, de ez most ez a nagy akarás éppen az összeszedettség rovására megy. Görcsös - jó kifejezés tőled - volt. Nos a Renault nem a Brawn klasszisa, de mivel Kispiké valami átok módon megtanult a KERS-szel védekezni, valami lehetelenség volt mellette elmenni. Webber is úgy gázolt át a hátsó szekción, hogy na, aztán Kispiké megfogta. Pedig mint te is mondtad Webber nagyon is tud előzni. Kispiké most nagy volt - és Barika is, hogy el tudodott neki menni - nem csak az öklét rázta. Akit tényleg lehet szidni teljes torokkal, az a közvetítők, akik kihagyták az előzés pillanatát.
Magam részéről az ilyen ökölrázogatás csak egy forrófejű, deőszinte gesztus. Engem inkább a hideg fejjel elkövetet aljasságok szoktak felbosszantani./pl. Lajoska hazudozása/
-
Pá
addikt
válasz
#70869248 #40538 üzenetére
Én nem becsmérlően mondtam Hamiltonról, tényleg behozta a kocsit ahova lehetett, ennél előrébb nem tudott volna végezni. De akkor sem csinált semmit extrát a rajt után.
Barika azért integetett úgy mint egy idegbeteg, mert akkor kellett volna kiautózza az előnyt a 3 kiállásához, ettől lehetett frusztrált. Én úgy érzem menet közben módosítottak a taktikáján. Ettől függetlenül gyökérség volt tőle. Drukkoltam kispikének.
-
madstunt
addikt
válasz
#70869248 #40241 üzenetére
Attól még hogy ott ült Grosjean ahol,attól még nem biztos hogy holnaptól piquet helyén fog versenyezni.Luca Badoer hány éve ül ott ahol?
Persze előbb utóbb elkerül a Renaulttól ha nem hozza továbbra sem a teljesítményt de szerintem nem az dönti el ki kerül a helyére hogy ki hol ül. -
[CS]Blade2
addikt
válasz
#70869248 #40118 üzenetére
a visszajelzések sokkal nagyobb fontosságot kapnak,
Attól függ, hogy mit lehet elvárni ilyenkor a pilótától. Pl.: azt, hogy jobb vagy rosszabb lett az új elemtől az autó, akármelyik meg tudja mondani. Azt is meg tudják mondani, hogy hol nincs meg a kellő tapadás, stb... De pl. azt egyik sem tudja megmondani, hogy mit kellene változtatni a kérdéses részen, vagy elemen, mert nem mérnökök.
Innentől kezdve nem tudom, hogy hol lehetne különbség pl. Massa és Kimi között, vagy akár Alonso között. Ő sem mérnök.
Azt pedig tudjuk, hogy akik az F1-ben versenyeznek 1 kör alatt is érzik, a változtatást az autón. Mikor hibáznak szinte pontosan meg tudják mondani, hogy hány tized, vagy század másodperc ment el ott. A telemetria adatok, és a köridő adatok is megmutatják, hogy jobb lett-e az autó az új elemmel.Szóval nem értem, hogy miben lenne jó egy Alonso ezen e téren, mint a 2 Ferraris
-
bdav
őstag
válasz
#70869248 #40118 üzenetére
"Szvsz most sok minden a Ferrari-n múlik"
tavaly és tavalyelőtt is ugyanezt éreztem Kimin. Az h. tavaly Massa előtte végzett a pontversenyben, önmagáért beszél.
Male: "Ferrari szurkolók nem számítanak? " de de másképp. most kifejezetten a Kimi-drukkerek "evolúciójára" akartam hivatkozni
NEKIK különösen fájhat a dolog
-
bdav
őstag
válasz
#70869248 #40114 üzenetére
Nemtom én mindig is azt mondtam h. Kimiből kiveszett valami, amióta a Ferrarinál van. Lehet hogy ez az utolsó McLarenes évének eredménye (2006 volt az évtized legratyibb teljesítménye a mercinél, asszem futamot se nyertek akkor), de hiányzik belőle az amit pl. 2005-ben suzukában megcsinált. Eleinte még lehetett indokolni h. nem ismeri az autót meg stb, de mostmár harmadik éve van ott. Ennek ellenére azt nyilatkozza h. jól érzi magát, fura
ja és minden Raikkonnen (nem Ferrari!) drukker vallja csak be nyugodtan h. akkor kezdett neki szurkolni amikor a Saubernél / McLarennél versenyzett
lehet h. az a jó hogy a mercinél nagyon bekorlátozzák a pilótákat úgy általában, azok meg a pályán vezetik le a feszültséget
-
Nowhereman
őstag
válasz
#70869248 #39800 üzenetére
Nos szerintem némileg túl lőttél a célon, de nem mondhatni, hogy rosz irányba lövöldözöl. A két vén bolond lassan pankráció szintjére zülleszti a F1-et. Korábban az volt a mániájuk, hogy az utolsó futamon döljön el a vb., most a meglepi csapatra gyúrnak.
Valahogy oda mennek a futamok, ahol a legtöbb lóvét adják érte. Lassan már nem lepődnék meg azon sem, hogy nyílt licittel adnák el a futamok rendezési jogát. Aztán meg hogy eltalalálják, hogy New York közepén legyen futam... -
JJános
addikt
válasz
#70869248 #39804 üzenetére
A futam után nekem is rögtön ez volt a véleményem, sőt talán az eset után ezt irtam is. És a baleset után már nem is néztem tovább a futamot.
Az az igazság, hogy vannak itt fórumtársak, akiket abszolut tekintélynek gondolok.Ezért volt az, hogy az ő véleményük miatt elbizonytalanodtam. Én ugyanis sokszor tévedek, sokszor nem jól látok, sokszor elvisz az indulat is. Ez az ő felelősségük is.
Hunny: Oksa, többet nem olvasom, azt az oldalt. Nem irta eddíg senki, hogy bulvar, már rég elhagytam volna.
Motion_Blur: Hibáztak, és ha nem volt szándékos is, ilyenkor mindíg azt nézzük ugye, hogy kinek volt ez jó, és kinek rosz.
Mert jó lenne, ha a következő hibájuk, nem a Brawn GP-t segítené. -
PazsitZ
addikt
válasz
#70869248 #39790 üzenetére
Briatore-nak igaza van, fel- le-olvasni a szabályt mindenki tudja.
De ha megegyeztél valakivel, hogy kap kedvezményt, aztán kiderül, hogy neki jobban megy mint neked, akkor vissza az egész neki nem is jár.
Ez kicsit olyan képmutató, gerinctelen dolog szvsz. Briatore-n mondjuk annyira már nem lepődök meg.Az az SC kihívás tényle érdekes volt
-
wildrain
addikt
válasz
#70869248 #39770 üzenetére
Igazából az a környezet amibe nekem volt szerencsém felnőni, az még elég alacsonyra helyezte a másság érzésének, megtapasztalásának a küszöbét.
Na, most újat tudtam meg rólad. Eddig nem tudtam, hogy te más vagy.
Én mindig csak csendben lázadok. Pl. munkahelyről hazajövet az egyik zebrán akkor is átjövök, ha piros.Kemény vagyok, mi?
-
proof88
addikt
válasz
#70869248 #39771 üzenetére
De MS-re oda is kellett figyelni, (...)valszeg megtudta könnyíteni a mérnökök munkáját.
Igazából ezt sosem értettem, mármint amikor azt mondják egy pilótára, hogy sokat segít a fejlesztésben. Pl. Alonsora is mondják ezt. De hogy segít, ill. Kimi hogy nem segít?
Odaadják Kiminek a kocsit, megy vele pár kört és azt mondja, hogy nem jó az autó, de ki kell belőle húzni, hogy miért nem jó? Más pilóta meg konkrétabban fogalmaz, hogy mi lehet a gond, a lengéscsillapító beállítása elöl mehet kicsit máshogy, vagy mi?
Vagy mérnökibb munkáról van szó? Pl. Alonso, amikor odament a Renaulthoz, akkor új elemek tervezésében részt vett?
Naiv kérdések, de ez nekem homályos. -
-
wildrain
addikt
válasz
#70869248 #39748 üzenetére
de nem foglalkozom vele, mert nekem nem tetszik
Tudod, hogy ez mit jelent? Azt, hogy öregszel, és a legújabb divat már nem befogadható számodra.Gondolom, amikor a 90-es években elkezdték meghajlítani a simlédert, akkor sokan ugyanezt mondták, amit most te. Azóta ők nagypapák lettek.
(Engem persze ez az egész ügy totál nem érint, sem a divat, mert azt sose követtem, sem a bézbólsapek, mert az meg nincs és nem is volt soha.)
-
Ijk
nagyúr
válasz
#70869248 #39729 üzenetére
Egy vb cím megnyerésében mindig benne van a vetélytárs hibája. És bizony amikor Kimi lett a vb, jobb volt a mclaren. De a belső, pilóták közti feszültség, Hamilton hibáiból, csapat hibáiból elúszott futamok miatt mégis kikaptak. Schumacher idejében kicsit más volt a helyzet. Elismerem, hogy jó pilóta, de lássuk be, hogy akkor a többi csapat 2 hosszal volt lemaradva a ferraritól, a mclaren gyorsabb volt, de teljesen megbízhatatlan. Nem kell minden pilótát Schumichoz mérni.
Ez egy technikai sport. Hol volt tavaly Button és Barichello a hondával? Ha valaki itt a többiek fölé épít egy autót, akkor nagyon nehéz megfogni. Persze a pilótán is sok múlik. Az utolsó 2/3-adban érdekes a pilóták közti különbség, ha van 3-4 esélyes, hogy ki fogja legjobban bírni a terhet. Hamilton 2 éve nem bírta, tavaly egy szalmaszálon múlott. Ha eljön az idő, akkor egy kiélezett helyzetben Button, vagy Vettel hogy bírják majd? Főleg Vettel miatt aggódok még, de talán segít neki a német hidegvér -
JJános
addikt
válasz
#70869248 #39729 üzenetére
Mellesleg még azt is láthattuk, hogy mennyien elmérték azt a kanyar tegnap!
Igen azt hiszem Kimi lélekben feladta. Pedig én szurkoltam neki, a mai napig.
A Ferrari sajnos nem váltott időben. Fiatal tehetséges pilótákra, tehetséges szakemberekre.
A sikertelenség, sajnos nagy kedvtelenítő.
És az is gond lehet, ha egy polcon hozzá nem értő emberke ül. -
PazsitZ
addikt
-
venember83
nagyúr
válasz
#70869248 #39706 üzenetére
Nem lehet, hogy nem kapott elég levegőt a motor, amikor közel került másokhoz, s azért erőtlenedett el? Örülök, hogy nem elszámolták magukat a Ferrarinál, hanem "csak" 1 elektronikai hiba volt.
Ezzel a taktikaváltással idén csak és kizárólag veszítettek a Ferrarinál, miért erőltetik ennyire?
-
JJános
addikt
válasz
#70869248 #39649 üzenetére
Végül is a bíztató jelek megvoltak, csak hát be kellett volna fejezni a versenyt. Én most azt várom, hogy eső nélkül is ott legyenek az eleje környékén.
Kiváncsi vagyok, hogy mennyire tudnak a Brawn GP-vel menni, normál körülmények közt.
Igazából még azt sem értem, hogy Palik miért várta Webbert még egy gumicserére, vagy kihagytam volna valamit? -
JJános
addikt
válasz
#70869248 #39603 üzenetére
Így van, jól nyomta. És most pontokat szereztek. Kova, ha Barikát lenyomta volna, nagyon tudtam volna örülni, de végül is ott voltak Barika mögött közvetlenül, tehát javul a csapat. Bíztató!
Én most nagyon örülök így is, mint csapat a második helyen, ez álom! Valaki csípjen meg! -
wildrain
addikt
válasz
#70869248 #39337 üzenetére
hisz akkor a Brawn Team átörökli a munkaszerződéseket is, és az elbocsájtások-végkielégítések összege is a Brawn csaptot terheli.
Ez így is van, Brawn valamelyik nyilatkozatában utalt rá, hogy a most elküldött dolgozóknak végkielégítést kell fizetni, és ugyanazt az összeget kapják, amit abban az esetben kaptak volna, ha a Honda küldi el őket. Annyiban más így a helyzet, hogy a 130 millió a teljes munkaerő végkielégítése lett volna, így meg legalább a dolgozók egy részének megmarad az állása, és a pénzt sem kell teljes egészében elkölteni. -
lenox
veterán
válasz
#70869248 #39332 üzenetére
Akkor szerintem olvasd el megegyszer:
a Honda semmiképpen nem ismerheti el utódnak a Brawn Team-t mert Mercedes motort használnak, és ezért Brawn-Mercedes-ként emlegetik.
Ha ezzel vitatkozom, akkor csak veled vitatkozom, mert ezt te irtad, nem? Es ebben nincs szo FIA-rol. A Honda elismerheti utodkent a Brawnt, volt mar tulajdonos/motor/nevvaltas mashol is, megis utod volt, ahogy irtam.
-
wildrain
addikt
válasz
#70869248 #39332 üzenetére
"... könyvelik el."
Tehát nem új csapat, csak annak veszik, megbeszélés alapján. Ráadásul szerintem maga a csapat, mint cég, szerintem jogutódlással vette át a munkásokat (ezért nem kellett a Hondának végkielégítést fizetnie), és a gyárat. Tulajdonképpen minden amellett szól, hogy ugyanolyan jogutódlás volt, mint pl. a Jordan-Midland-Spyker-F. India csapat története, kivéve, hogy arra a csapatra Ecclestone nem haragudott meg, és nem tett nekik keresztbe.Talán csak belemagyarázás, de az FIA és Ecclestone részéről tettek sorozata bizonyítja azt számomra, hogy minden erejükkel a FOTA egységét próbálják megbontani. És sajnos sikerül is, ahogy pl. azt a mellékelt Briatore-példa mutatja.
Ecclestone pontosan tudta, hogy ez a lóvé könnyen szemet szúrhat egyes csapatoknak, és a pénzen a legkönnyebb összevitatkozni. Meg is történt. -
-=Sziszi=-
aktív tag
válasz
#70869248 #39329 üzenetére
Igen ez a motor kérdés tényleg nem egyértelmű.
Honda kiszállt, név ugrott, így lett új csapatként nevezve. Azt viszont nem értem, miért picsog a Briatore, ha egyszer év elején megszavazták a lóvét Brawnéknak, attól függetlenül, hogy járna-e vagy sem. Egyszerűen csak nem bír veszteni ezért hülyét csinál magából.
-
lenox
veterán
válasz
#70869248 #39318 üzenetére
a Honda semmiképpen nem ismerheti el utódnak a Brawn Team-t mert Mercedes motort használnak, és ezért Brawn-Mercedes-ként emlegetik.
Ha barmelyik csapat motort valt, akkor uj csapat (es 3 evig nem kap jogdijat, stb.)? Pl. Williams, Mclaren, Jordan stb? Mikor mas csapatot atneveztek, uj csapat lett? Pl. Minardi? Mikor mas csapat tulajdonost valtott, akkor uj csapat lett (erre is sok pelda van)? Nem, nem, nem. Akkor miert is uj csapat a Brawn?
-
PazsitZ
addikt
válasz
#70869248 #39320 üzenetére
szvsz nem igazságos hogy Honda jogutódként, ne pedig új csapatként induljon a Brawn.
Ez így szép és jó, sőt jogos szerintem is.
De:[link]
Az évadot megelőzően a csapatok beleegyeztek a Honda névváltoztatásába, valamint abba, hogy a japán csapatra eső televíziós jogdíjakat a Brawn kapja.
Habár az FIA új csapatnak sorolta be a Brawnt, a FOTA tagjai beleegyezésüket adták a kereskedelmi jogdíjak elosztásába. A Nemzetközi Automobil Szövetség nem szól bele, hogy ki kapja a pénzt. "Ebbe nem szólunk bele, ez a FOTA és Bernie Ecclestone dolga."Szóval most ne mond, hogy nem azért megy a rinya, mert a FOTA év eleje előtti ülése óta csak mostanra jutott el a tudatáig Briatore bácsinak, hogy ez egy másik csapat és akkor csak tévedésből szavazta-szavazták meg így
Egyszerűen irigy, hogy nekik már megint nem jött be az év, másnak meg igen. -
deniro2
senior tag
válasz
#70869248 #39320 üzenetére
A hír az én olvasatomban nem arról szól, hogy a BGP-nek semmi nem elég és még a jogdíjakat is követeli, hanem arról, hogy ezt a dolgot ( mm, hogy megkapják) már eldöntötték a szezon kezdete elött, most pedig, hogy a csapat többet mutat, mint amit vártak tőlük, Brios nyekereg, hogy szerinte csak szar csapatnak járna a lé...
Szerintem sem kellene a BGP-nek pénz húznia a Honda után, de az azért elég fals, hogy mégis odaítélik, aztán most meg segget csinálnának a szájukból...
Gondolom azt elfelejtették kikötni előre, hogy a jogdíjak fejében eredménytelennek is kell lennie a csapatnak. -
-=Sziszi=-
aktív tag
válasz
#70869248 #39320 üzenetére
Én úgy emlékszem, hogy R. Brawn(és/vagy a mérnökök) döntöttek a Mercedes motor mellett, mert ahhoz könnyebb volt hozzáigazítani a autót.
De szvsz nem igazságos hogy Honda jogutódként, ne pedig új csapatként induljon a Brawn.
Annyira most nem látom át ezt a helyzetet, de a neven és a motoron kívül minden maradt a régiben. Végül is a lényeg maradt ugyan az ami Hondaként volt és lehetne ma is. Más kérdés, hogy a kívülállók, nem tudják, hogy a BGP001 autó végül is egy Honda. A motort meg "csak" belepakolták, a csapatot meg el kellett nevezni valahogy.
Ahogy írtad a Hondások vessenek magukra. Ne Brawn-t hibáztassák(főleg Briatore), hogy rosszul döntöttek és ezt kihasználta Ross.Üdv Szisz
-
PazsitZ
addikt
válasz
#70869248 #39312 üzenetére
de: a rivális alakulatok a télen mégis hajlandóak voltak megszavazni a bevételek Hondára eső részét a Brawn GP-nek, Briatore szerint a csapat azóta tapasztalt fölényének tükrében ez már nem igazságos.
Akkor megszavazták, most meg hogy megy nekik a szekér akkor vissza minden?Az meg már akkor is köztudott, egyértelmű volt ,hogy ha indul a csapat, akkor megkap mindent, amit a Honda kifejlesztett.
-
!Overdose!
őstag
válasz
#70869248 #39312 üzenetére
Persze lehet, hogy igaza van, de gyanús, hogy ezt a 2 futamgyőzelem után találta ki, mert ellenfelet lát a csapatban. Illetve olyan messze vannak, hogy még csak nem is ellenfél.
Egyébként meg a névnél sokkal fontosabb dolgok vannak, pl. az ott dolgozó többszáz ember.
-
biker
nagyúr
válasz
#70869248 #39067 üzenetére
hogy kicsit szakmailag szóljak: a kondi sokkal jobb, de nagyobb helyet foglal. a súly/térfogat arány rosszabb, de sok kis kondit jól lehet balansznak használni)
a baj az, hogy a Li-ion könnyű, a Ah/kg aránya jó, viszonylag nagy zárlati árammal, de csak viszonylag gyors töltéssel, és a nagy tömörsége miatt k..ra melegszik.
a kondi ennek többszöröse a leadható energia sűrűség, többszöröse a töltési sebesség (ezért lehet zárlatot idézni vele töltéskor, tipikusan 1-2 sec egy 100.000micros kondi töltése), de ami a hiba, a gyors önkisülés. itt viszont ez nem baj, mert állandónak mondható a töltés a fékkel.
pl ugynevezett magnetic gun meghajtásához is konditelep dukál, nem akksi, mivel az akksi a töltését akár 100x lassabban adja le
-
PazsitZ
addikt
válasz
#70869248 #39038 üzenetére
Megpróbálom még egyszer, utoljára, ha nem érthető így sem, amit írtam, akkor feladom
.
Te már teljesen máshol jársz, már hozzám képest. Bizonygatod itt, hogy az F1 mekkora fejlődési potenciál a fejlesztések révén, csak az a gond, hogy én ezt nem cáfoltam és nem erről beszéltem, max csak a KERS-le kpcsolatoban.Annyit cáfoltam, hogy (#38978) b-type:Nem tudni mikortól lesz egyértelműen előny, és azután mikor lesz ebből több mint fél másodperces köridőelőny stabilan minden körben szinte a vezetőtől függetlenül.
Mert hiába építenek atomerőművet is akár a kocsiba, ha a leadható teljesítmény bekorlátozott. És szvsz az a teljesítmény már most átmegy ami megengedett. Bár te ezt írtad: "a szabályok adta szűkös kerettöl is messze van a KERS kihasználtsága."
én nem így hiszem
Ezzel kapcsolatban jött fel a F1 kutatás és kutatási költségek.
De mivel szerintem lásd fenn a kellő teljesítmény leadás megvan, így max súlycsökkenéssel tudnak faragni, amiben csodát ők sem hiszem, hogy tenni tudnak, hiszen nem egy új technológia az energia visszanyerés és tárolás.
btw.: szvsz hasznosabb lett volna esetleg növelni a max súlyt, hogy jobban balanszírozni lehessen a kocsikat a jelenleginél.De persze fenntartom a tévedés jogát, és lehet, hogy tévedek a rendszer szabályok szabta teljes kihasználtságát illetően.
ui: csak azért írtam le mégegyszer a dolgokat, mert úgy éreztem sikerült elbeszélnünk egymás mellett.
-
#95904256
törölt tag
válasz
#70869248 #39036 üzenetére
Nézd, én elhiszem hogy ismered még az utolsó csavart is, mert miért is ne, de úgy látom hogy még mindig nem értetted meg amit mondtam. Ezek egyike sem fejlesztés amiket felsoroltál. Egyszerűen előírások hogy minek milyennek kell lenni. Ezek alapján és a már korábban, más területen kifejlesztett technológiákkal gyárthatóak.
Ne haragudj, de már unom hogy nem fogod fel a dolgot.
-
wildrain
addikt
válasz
#70869248 #39024 üzenetére
A Magneti Marelli nem gyárt a Toyota-nak hibridmegoldásokat..
Nem akarok beszállni a vitába, mert csak átfutottam a fórumot, de ehhez hozzáfűzném, hogy asszem a Toyota F1-es csapatának a Magneti Marelli szállítja a KERS-t. Magam is meglepődtem, amikor olvastam, talán az a5-ön az év eleji szabályösszefoglalóban.Megkerestem, tényleg ott olvastam:
Több istálló - köztük a Renault, a Toyota és a Ferrari - a Magnetti Marelli megoldását vásárolta meg és fejlesztette tovább, míg mások - a BMW és a McLaren - saját rendszert terveztek.
Tudom, hogy ez a vita szempontjából majdnem mindegy, csak érdekességképpen jegyeztem meg. -
#95904256
törölt tag
válasz
#70869248 #39027 üzenetére
Én meg maradok annál hogy csak néhány területen van különbözőség...
( kasztni, motor és ami egyedi alkatrészeket előír a szabályköny )Szép is lenne ha a kormánykerék nyomógombjait, kijelzőit, a hátsó lápma LED-jeit, a biztonságiöveket, a pedálokat, a bukósisakot, a tűzállóruhát, az olajvezetékeket, a fékrendszert, a rádiósrendszert, a keréknyomás érzékelőket, üzemanyagszintjelzőt és még ezernyi más mindent úgy fejlesztenének az F1-es csapatok...
-
#95904256
törölt tag
válasz
#70869248 #39017 üzenetére
Ferrari itt mint egyik Forma-1-es csapat értendő:
"Nem vágom mia különbség abban hogy kis vagy nagyobb cégek fejlesztenek teszem azt a Ferrari-nak, vagy maga a Ferrari."
Pedig egyszerű, azok a cégek nem a Forma-1-ből élnek és nem igen fejlesztenek technológiákat a Forma-1 részére. Hanem a már kifejlesztett dolgaikat adaptálják, úgymond méretre vágják az adott csapat számára.
Talán csak néhány olyan cég van amelyik kifejezetten valamelyik Forma-1-es csapat részére végez fejleszteséket. ( Például a Shell, de elég valószínű hogy ők is csak a reklám miatt csinálják, nem azért mert ez Forma-1 fejlesztés anyagilag olyan jól prosperál... )
-
#95904256
törölt tag
válasz
#70869248 #39008 üzenetére
Szerintem nem értetted amit írtam. Vagy szerinted a karbon féktárcsát a Forma-1-es csapatok fejlesztették ki és csak ott használatos? Illetve a "legkönnyebbnek" mondott anyagok is csak itt használatosak? Mivel hogy más helyeken, pl. repülőiparban, gyógyászatban, biztonságtechnikában, hadiiparban ezekkel nem is találkoztak és nem fejlesztették ki korábban... A fenét... ezek a csapatok egyszerűen megadják ( sőt, lehet hogy nem is ők keresik meg a beszállítókat, hanem azok jelentkeznek náluk ) hogy milyen ülésre, féktárcsára, kerékfelfüggesztésre, vezérlő elektronikára van szükség és az ezen területre szakosodott cégek fejlesztik ki illetve gyártják le nekik a már bevált eszközeikkel, eljárásaikkal...
-
#95904256
törölt tag
válasz
#70869248 #39001 üzenetére
Nem lett megkérdőjelezve semmi. Csak annyit akartam hozzátenni a eszmefuttatáshoz, hogy csak nagyon kevés fejlesztést vállalnak fel a csapatok. Sokkal inkább a mások által ( például az anyacégek sorozatgyártású autóihoz ) már kifejlesztett eszközöket használják. Példának tökéletesen megfelel az általad is felemlítettett NASA beszállítós Ferraris együttműködés...
-
Nowhereman
őstag
válasz
#70869248 #38992 üzenetére
A KERS-szel annyi a baj, hogy nem növelték meg vele a súlyhatárt, és egyenlőre a pilóták fogyókúráztak jobban, mint az autók. Lehet hogy Lonzi haszontalannak gondolja, de szerintem Glock vagy Webber rohadtul átkozta azt a kütyüt, amikor Lonzi az ő életüket keserítette meg vele.
Más, érdekes, hogy az állítható szárnyakra meg senki nem cuppant még rá, pedig a tempós kanyarokban biztos, hogy lehetne vele büvészkedni...
-
-=Sziszi=-
aktív tag
válasz
#70869248 #38978 üzenetére
Értem, hogy elvileg előny, de amíg kiforratlan, kezdetleges a technika addig kockázatos játék is egyben. Jövőre biztos előnyt jelent majd, akkor használják, ne most amikor egyébként is problémák vannak. KERS nélkül próbálják meg kihozni a kocsiból a legjobbat, aztán jöhet a KERS, ha már jobban ismerik a technikát.
Pont Alonso nem biztos a KERS-ben, amikor Majálziában huszárkodott vele rendesen, bár kitudja mit ment volna a nélkül.
hunny: Köszi
-
Peat;)
veterán
válasz
#70869248 #38860 üzenetére
semmi gond, mint mondtam nekem is sok az új dolog itt, csak ha abban a témában beszélgetek (na jó én vitázok általában
) akkor megkeresem vagy kérek linket
egyébként én nem azt mondom hogy igaz, csak azt hogy valami igaz belőle, beleszámítva hogy 300 millával mentek tavaly akkor a munkaerő csak önmagában valóban kitehet 100 millát, lehet a hírportálok is csak ennyit okoskodtak és onnan a szám..de valóban eléggé megkapták a hátteret amit még soha egy csapat sem, ez a lényeg, ha ezzel nem tudnak élni akkor azt meg is érdemlik az én nézőpontomból
-
Nowhereman
őstag
válasz
#70869248 #38753 üzenetére
Nézd, azt nem is vitatható, hogy Lajoska szupertehetség. Ha van valami, ami miatt én nem vagyok hanyadt esve sok istenített tacskótól, mondjuk Vetteltől, az az, hogy ilyen kemény végigpofozom a mezönyt még nem tudott bemutatni, míg Lajoska ezt lazán ki tudja rázni magából. Ő csak fejben nem elég erős...
Attól, mert valaki odaböki neki, hogy hazudj, attól még nem kell mehtenni! Főleg nem úgy, hogy közben lejátszák a felvételt is! Csapatutasításra? Hja, a hungaroringi balhét is összehozta annak ellenére is, csak úgy saját szórakoztatásra, most hirtelen ilyen teddlebatyuüljlerá lett? Ha már 10M-es kár - a végén elvesztett Vb. ért annyit...
Hogy most hirtelen betenni egy másik csapatba másik ásznak? No nem gondolja itt másodjára is valaki, hogy Hill habitusa köszönő viszonyban van Hamiltonnéval? Az öreg Damon képes lenne arra, hogy a felvétel lejátszása után is tovább vetítsen? No ne!
Hamilton, Lonzi patológiai egomán esetek. Nekik csak kispiké-kova szintű csapattárs a megfelelő. És ki akarná mindkét pilótáját lapátra tenni, hogy kovával együtt szerződtesse Lajoskát?
-
Peat;)
veterán
válasz
#70869248 #38844 üzenetére
http://www.vezess.hu/forma1/honda_gratulalt_brawneknak/18115/
egy korábbi ködösebb fogalmazás: http://www.formula.hu/f1/a-honda-sok-sikert-kivan-brawn-csapatanak-c25431.htmlÉn is lemaradok sok hírről, de ha mondják akkor legalább megnézem nem leírom hogy én nem láttam és kész nem veszem számításba.
-
Peat;)
veterán
válasz
#70869248 #38842 üzenetére
Nézd ez egy tavalyi költségvetésből kiinduló nyilatkozat, miközben idén a Mclaren, Ferrari, és mások is csökkentik a költségeket. E mellett most van a legnagyobb érdeklődés a csapat iránt, aki több hét alatt nem tud keríteni átmenetiszponzort ekkora médiaközépponttal ott nincsenek megfelelő képességek(rémlik hogy jaguár pl gyémántot reklámozott, vagy mozifilmet? az is pénz). Brawn remek szakember de nem ilyen irányba, Fry meg sosem ért el semmi kiemelkedőt.
A 100 milla meg rengeteg helyen lejött, így valami biztosan igaz belőle. Az hogy ezt megint nem árulja el a jómadár az természetes. Kb ezért is unszimpi a csapatvezetésük. Elvárják lassan hogy a feneküket is kinyalja valaki, hát az f1 nem a sült galambok röpködéséről szól, minden francot megkaptak. Brawn ha magáról nevezte el a csapatot akkor nyúljon a zsbébe pl. vagy az már nem poén? Ejj de ellenszenvesek, megkapják a teljes játékarzenált és most az a baj hogy nem tudják fenntartani, úgy hogy az üzlet ajtaján kopogtat a tömeg és már arról is repkednek a pletykák hogy mercedes is oda állhat..ez azért valahol nevetséges. -
-=Sziszi=-
aktív tag
válasz
#70869248 #38760 üzenetére
1. Mikek menne? Van Button első számú pilóta és piszkosul gyors és régóta van a csapatnál.
2. Barika meg a legtapasztaltabb pilóta az F1-ben. Sokat dolgozott R. Brawn-al így ő is jó helyen van.Most megvan a csapategység Brawn GP nél. Hami csak "belepiszkítana" azzal, hogy "összekapna"(pályán, egy idő után azon kívül is) Buttonnal és menne a széthúzás csapaton belül. Mindenképp kárát látnák. Lásd Mekinél Alonso-Hamilton páros. Ezzel nem akarom szídni sem Hamilton sem Alonsot, csak két első számú pilóta nem fér meg egy csapatnál. Bár lehet Hamilton egy másik csapatnál jobb színben tűnne fel.
Persze én is kíváncsi vagyok egy Hamilton-Button csatára az első helyért, de legyenek külön csapatban.
Üdv Szisz
-
hunnylander
őstag
válasz
#70869248 #38690 üzenetére
Mondjuk többesszámban, hibáztak. De az már nem rajtuk múlik, hogy az FIA mekkora ügyet kreál ebből.
Talán az F1 szurkolók tüntetnének érte, hogy "WMSC ügyet akarunk"? Lewist kizárták az ausztrál GP-ről, és ezzel gyakorlatilag az első 4 futamon, a szilverszamárral szerzett pontjainak zömétől fosztották meg. Ennyi, lezárhatták volna a dolgot ennyivel, ugyanis a McLaren belső intézkedéseket is tett. A mezei szurkoló verte volna magát a földhöz, hogy húzzák márt tovább a rétestésztát?
Továbbá az ügyhöz kellett ám a stewardok inkompetenciája és mulasztása is, továbbá a rádiózás McLaren szemszögből való tálalása se egyértelmű, szvsz.
-
Peat;)
veterán
válasz
#70869248 #38658 üzenetére
Én is így gondolom, nem lenéztem Nakajimát ezzel, de Hamilton már vb, így szponzorügyileg is erős háttere van, meg benne ott van az a vb alkat plusz, márpedig ezzel az autóval lehet menni a vb-ért is akár. De Rosbergben/csapatban eléggé csalódtam, hogy nem tudják kihasználni a gépüket, bár ez igaz a Red Bullra is.
Nem hinném hogy érdekelné a Williams csapatot ha elvesztené a Toyota motort (kapnának mást akkor főleg Hamiltonnal), nem arról híres hogy a legerősebb, bár most szerintem abba is belepiszkáltak mint a Renault-ba. Nakajima versenyeken egyébként teljesen korrekt, csak időmérő nem megy neki, már én is álltam ki mellette a fórumon. Satotol már most jobb szvsz, és a japcsik később érnek. -
Oliverda
titán
válasz
#70869248 #38667 üzenetére
Mikor volt a topon amióta az F1-ben van?
A Willians most jó, csak egy kis szerencse is kellene és meglesz az a győzelem is hamarosan. Ebben az esetben pedig szerintem Rosberg maradni fog (ő mondta), főleg most hogy eléggé szétesőben van a McLaren+Mercedes, bár még elég sok dolog változhaz. Abban viszont biztos vagyok hogyha netán Hamilton eljönne akkor jópár évig biztosan nem menne vissza.
Aktív témák
Hirdetés
- Fotók, videók mobillal
- iPhone topik
- A hardverek is nehezen viselik a kánikulát
- Mini-ITX
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Amazfit Active 2 NFC - jó kör
- Motorolaj, hajtóműolaj, hűtőfolyadék, adalékok és szűrők topikja
- Milyen TV-t vegyek?
- Okos Otthon / Smart Home
- Hálózati / IP kamera
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest