- uleFone Power
- iPhone topik
- Mi nincs, grafén akku van: itt a Xiaomi 11T és 11T Pro
- Google Pixel topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Milyen okostelefont vegyek?
- Mobil flották
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Redmi Note 12 4G - valaki fizetni fog
- Samsung Galaxy S23 FE - nincsen sárkány
Hirdetés
-
Újabb infók és képek a Lumiákat idéző HMD Skyline-ról
ma Komoly riválisokkal kell majd szembeszállnia a HMD várhatóan júliusban megjelenő telefonjának.
-
Ellopták a Tesla akkumulátor-titkait
it Beperelte egy korábbi beszállítóját a Tesla, és azzal vádolja, hogy üzleti titkokat lopott a Tesla akkumulátorgyártási technológiájával kapcsolatban.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
Aktív témák
-
#95904256
törölt tag
válasz
#70869248 #39017 üzenetére
Ferrari itt mint egyik Forma-1-es csapat értendő:
"Nem vágom mia különbség abban hogy kis vagy nagyobb cégek fejlesztenek teszem azt a Ferrari-nak, vagy maga a Ferrari."
Pedig egyszerű, azok a cégek nem a Forma-1-ből élnek és nem igen fejlesztenek technológiákat a Forma-1 részére. Hanem a már kifejlesztett dolgaikat adaptálják, úgymond méretre vágják az adott csapat számára.
Talán csak néhány olyan cég van amelyik kifejezetten valamelyik Forma-1-es csapat részére végez fejleszteséket. ( Például a Shell, de elég valószínű hogy ők is csak a reklám miatt csinálják, nem azért mert ez Forma-1 fejlesztés anyagilag olyan jól prosperál... )