- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Lesifotón és renderképen a Huawei Mate 70 Pro
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Xiaomi 14T - nem baj, hogy nem Pro
- OnePlus 7T - távolról pont tökéletes
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Redmi Note 8 Pro - Redmi, a profi
Aktív témák
-
#70869248
törölt tag
válasz #95904256 #39018 üzenetére
?
Egyfelől dehogynem fejlesztenek technologiát az F1 részére..pl. most is azt teszik.
Teszem azt, ha már erre kanyarintjuk a témát, ott a Toyota mint a szériaalapú autók hibridhajtású megoldásának egyik pillére, és lám csak most miért is nincs bent a Toyota-ban a KERS???
Míg mondjuk a Magneti-Marelli megoldását használó Ferrari azzal dönget.
A Magneti Marelli nem gyárt a Toyota-nak hibridmegoldásokat..
A mondat többi része számomra kicsit csürcsavar:
"Hanem a már kifejlesztett dolgaikat adaptálják, úgymond méretre vágják az adott csapat számára."
Aztán a végére jön egy egyértelműség ..azaz hogy egy cég nem csak az F1-nek végez fejlesztéseket. Ez természetes hiszen egy cég a megszerzett tudást, tapasztalatot, illetve a pénzen vett technológiát minnél több haszonra szeretné fordítani.
Teszem azt némelyik F1-s csapat szélcsatornája sem kong az ürességtől ha a csapat éppen nem használja, bérbe vehető a berendezés.
Sőt maga a csapat, akár az aerodinamikai részleg, akár a motortervező mérnökök is foglalkonak nem F1-s munkákkal. Teszem azt pl. a Ferrari a Ducati motorblokk fejlesztésével néhanapján...
Ez nálam alapból kerek.
Aktív témák
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- BestBuy topik
- Pendrive irás-olvasás sebesség
- Csernobilba kalauzol az új GeForce driver
- AMD FX
- alza vélemények - tapasztalatok
- Pécs és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Dolce Gusto
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Milyen routert?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest