- iPhone topik
- Motorola Edge 60 és Edge 60 Pro - és a vas?
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Brutál akkuval érkeztek az Ulefone X16 modellek
- Betiltották a Pixel 7-et Japánban
- 200 megapixeles zoomkamerát sem kap az S26 Ultra?
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Fotók, videók mobillal
- Magisk
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
Aktív témák
-
Markgx10
őstag
válasz
-Mike- #35946 üzenetére
Én eddig nem hittem ebben, de ez tényleg durva.
Bár még most sem igazán hiszem el
, majd vasárnap ha tényleg ők adják az első hatot, akkor.
Nem gondoltam volna a tesztek után (azt hittem, hogy csak a Brawn GP ennyivel jobb, de a Toyota és a Williams verhető), hogy nem Ferrari győzelmben, hanem pontszerzésben fogok reménykedni az első futam előtt -
hunnylander
őstag
válasz
-Mike- #35882 üzenetére
Még szép. Minőséget mindig olcsón, Jót jó áron...
Braking news: Virgin to sponsor Brawn GP
-
-=Sziszi=-
aktív tag
válasz
-Mike- #35799 üzenetére
De csúnya az a sisak 'Dzsenzön" Az autón még elmegy az a rikító szín, de a sisakon
Okosok kérdés: Ha a végén kiderül, hogy szabálytalan autóval nyerték meg az első pár futamot(legyen bárki a kérdéses csapatok közül) akkor mi van? Utólag módosítják az eredményt? Vagy a szabálykönyvet? Vagy elnézik a szabálytalanságot, hogy könnyű legyen elsimítani az ügyet?
Elég nevetséges. Ha szabályosnak ítélik akkor minek fellebbezni? Ha nem szabályos akkor meg rajthoz sem állhatnak?
áááááááá -
#70869248
törölt tag
válasz
-Mike- #35726 üzenetére
Ezért gondolom úgy, hogy azok akik Melbourne-től kezdve használják a KERS-t azok, még ha eleinte szívnak is, később nagyot profitálhatnak. Sokan a Bgp001 autóját is azért tudják be ennyire jónak, mert nagyon korán elkezdték fejleszteni,..a Toyota detto hamar beállt fejleszteni,..és végül is a Bmw is. Az hogy élesben 'tesztelik' az pedig még rátehet lapátokkal.
A cikk szerintem is jó,..és qrvára (elnézést) ráfért már erre az egész szabálykatyvaszra, hogy egy kimerítő újságcikk rendszerezze.
Annyiban lennék szőrszálhasogató, hogy én a csapatok óvását nem domborítanám ki ennyire...persze hogy óvnak, le kell hogy fussák a kötelező köröket hogy kiderüljön mi a szabályos és mi nem.Valszeg a Bgp001-l egyetértésben óvnak.Viszont sok jó dolog született, végre valahára megdöglend az SCboxutcazárás, annyiféle módon bizonyította a müködésképtelenségét hogy csodálkozni nem csodálkozom, pusztán örülök neki.
Nagyon jó az a kezdeményezés, hogy futam után ne üljünk hülyén még negyed órát a képernyő előtt, hogy most miért nem az nyert aki átvette a díjjat.. azaz a bíráskodás magyarázata, és a döntéshozók hátterének közszemlére bocsátása (ez inkább érdekes és bizalmi).
Szal jó a cikk szerintem is, nem igen lehet rajta fogást találni, ellenben informatív.szerk:
Sztem sok olyan adatot kellene kibocsátani, amivel a rajongók megszállotjait lehet munkavégzésre csábítani. ..teszem azt arra gondolok, hogy ha lámpa jelezné a KERS-t, és valmi jelző a szárnymozgatást, akkor biztos vagyok benne hogy készülnének profi szintű amatör oldalak ahol ez egy körön összehasonlítva megterkinthető lenne.
Én szivesen elemezgetnék autókat és vezetési stílusokat egy ilyen áttekintő, és szerkezetileg átekinthető oldal nézése közben. -
-
#70869248
törölt tag
válasz
-Mike- #35327 üzenetére
na ilyenekből azért lehet gondolkodni, hogy jó reggelt kívánok McLaren...rá teccettek jönni a diffúzor fontosságára az idei évben? Miért 12 nappal a futam előtt kell méréseket végezni a diffúzoron? Na de mindegy ők jobbant tudják,...csak úgy dobja magát, hogy a McLaren nem megy jól, többek diffúzora kimunkált, vagy éppen a szabályok határait súrolja, és akkor elkezd a McLaren is foglalkozni a diffúzorral..
-
Bermi
aktív tag
válasz
-Mike- #35099 üzenetére
azért most megkaphatja a lehetőséget, amit mindig hangoztat, hogy ő ilyen jó és olyan jó, csak, mindig van valaki vagy valami.
ha meg rendre Button mögött lesz, akkor folytathatja a sárdobálást, amit Schumacherrel kezdett.
de a lényeg: tiszta lap kettőjüknek,
lassan 37 éves lesz, ideje.... -
-
hunnylander
őstag
válasz
-Mike- #34995 üzenetére
Ja, és 4 szélcsatornával és egy kazal pénzzel. A japók tényleg villantani akartak, csak aztán a krízis hirtelen kirántotta alóluk a talajt, és nincs mese a túlélésért a drága hobbit fel kellett függeszteni, pedig micsoda reklámjuk lehetett volna, ha végre top csapat lettek volna (esetleg szorozd meg egy Senna névvel a Honda nevet; függetlenül, hogy mennyire tehetséges, egy topautóban a Kissenna se a sereget hajtaná). Bárcsak vártak volna, hogy megláthassák, mit is hagynak veszni hagyni.
Úgy tudom nekik is meg volt engedve, hogy feljavítsanak a motoron, akárcsak a Renaultnak.
-
JJános
addikt
válasz
-Mike- #34711 üzenetére
Most ezen mit agyalsz? Nem érted?
Az erőfölényt nem lehet megmondani. Miért nem? Mert titkolják, és csupán a tesztek eredménye nem mérvadó, mert ugye ki, mit tesztelt, és ki mit nem.
Érezhetem úgy, hogy a Ferrari lépéselőnyben van? Igen. A cikk, amire reagáltam ezt sugallja, és a Jerezi eredmények is, szintén.
Mit lehet ezen nem érteni?
-
Motion_Blur
félisten
válasz
-Mike- #33922 üzenetére
Long-term fogadások VB-re:
Lewis Hamilton (GBR/McLaren) 3.00x
Fernando Alonso (ESP/Renault) 4.50x
Kimi Räikkönen (FIN/Ferrari) 4.75x
Felipe Massa (BRA/Ferrari) 5.00x
Robert Kubica (POL/BMW-Sauber) 11.00x
Sebastian Vettel (GER/Red Bull) 18.00xKonstruktőr:
Ferrari 1.95x
McLaren-Mercedes 2.70x
BMW Sauber 6.00x
Renault 9.00xÉrdekes...
-
hunnylander
őstag
válasz
-Mike- #32506 üzenetére
Nem kell besertodnod az en szemelyes velemenyemre, inkabb probald meg megcafolni.
forums.autosport.com vs Google #1 for "Formula 1 forum" = forumula1.net vs forum.f1vilag.hu (az F1vilag csucslatogatottsaga mar lehagyta az f1hireket, az A5 sehol sincs hozzajuk kepest, a formula meg annyira retardalt, hogy az mar faj, meg ott csak a hireket lehet kommentalni, nincs rendes forum)
Vessd ossze oket az alexa.com-on. Az Atlas toronymagasan elveri a tobbit latogatottsagban.
-
hunnylander
őstag
válasz
-Mike- #32492 üzenetére
Annyian szavaztak, amennyien a legnagyobb magyar vagy mas nem magyar F1-es forumon sem tudnanak. Az Atlason kismillio topik porog naprol-napra csak F1-es temaban. Ez csak egy nyugis tema volt a sok kozott, nem egy flames slager topik. De az Atlas a legnagyobb, es meg mindig a legjobb es leginformativabb forum az F1-et illetoen.
Neked faj valamiert, hogy nem a Ferrari nyert?
A Ferrarit sokak szemeben (es az enyemben is) az izlestelen vonalkodos marhasag huzza le. Vagyis a Ferrari 'kicsit onhibajan kivul' izlestelen, marmint a festese. Az F2007 formailag is szebb volt, es olyan palyakon, ahol nem vonalkodoztak, ott meg a festese is tetszett. Szoval a no-barcode F2007 az meg egy mclarenesnek is egy jol kinezo auto.
Tehat amint lelep a Marlboro es lesz egy normalis dizajnja az autonak, a Ferrari feljavulhat esztetikailag. Ugyszinten hianyolom az auto festesebol a pluszt, az otletesseget. Tul egysiku. A Ferrarinak van egy szep cimere azzal a pacival. Ebbol komplementer szineket lehet elohozni (sarga, fekete) plusz a lovat felhasznalhatnak valami hasonlora, mint a Red Bull / Toro teszi, persze mas meretarannyal, stb. A Ferrarinal nincs dizajn stilus, csak egy egyszeru piros festes egy egyugyu vonalkoddal. Ezzel nem lehet szepsegversenyt nyerni, meg akkor se, ha a Ferrari szurkolok joval tobben vannak, mint a mclarenesek.
-
hunnylander
őstag
válasz
-Mike- #32487 üzenetére
Hmm, ritkan. Persze azt gondolhatod, hogy en ezt elfogultsaggal mondtam, pedig nem.
Volt az Atlason egy szavazas/topik a legszebb F1-es autorol. Azt tudni kell, hogy ott is a Ferrari szurkolok vannak tobbsegben, de (aranyaiban) joval tobb ferraris mondta a McLarent, mint mclarenes a Ferrarit (ilyenre nem is emlekszek), vagyis az elfogulatlan kozvelemeny a McLaren autot tart(hat)ja a legszebbnek, szvsz, mivel az oszinte ferrarisok a McLarenre voksoltak.
-
hunnylander
őstag
válasz
-Mike- #32442 üzenetére
Lewisnak is meg rengeteget kell tanulnia es tapasztalnia. Gyakorlat teszi a mestert.
Egyebkent en mar mindket sracot klasszisnak / leendo klasszisnak tartom, mivel ez mar Vettelnel is csak ido kerdese. Lewis meg mar mutatott szamomra annyit, hogy mar lehet ilyen jelzovel illetni.
-
wildrain
addikt
válasz
-Mike- #32383 üzenetére
Én továbbra sem érzem bizonyítottnak. Volt egy nagyon durva edzésköre, de volt ilyen Monacoban is, ami nem balos. Az a nagyon elver mindenkit meg nem állja meg a helyét, mert sem Isztambulban, sem Interlagosban nem verte meg olyan nagyon a többieket (persze azt nem tudhatjuk, hogy mennyire akart hajtani).
Ettől még lehet igaz, de kábé annyi ellenérvet és példát lehet felhozni, mint amennyit mellette. -
#70869248
törölt tag
válasz
-Mike- #32383 üzenetére
Aesír írta sztem,...meg is lepődtem rajta kicsit. Végül is lehet benne valami hisz a meggyőző teljesítmény több dologból tevődik össze.
Van olyan pálya is ami az óramutatóval megeggyező irányú, és mégis nagyobb a balos terhelés a nagyobb sebességű balos kanyarok miatt...kézenfekvő példa Sachsenring, ahol a jobbos pálya ellenére több bal kanyar van.
Biztos van benne valami, könnyebben érez rá a ritmusára vagy ilyesmi. -
hunnylander
őstag
válasz
-Mike- #32332 üzenetére
A taho nezoknek kellett volna kolcsonkerni egy fizika / mechanika tankonyvet.
Trulli meglassabban tudta teljesiteni az utolso koreit, mint Glock...
Az nem fordult meg a brazil IQ bajnokok fejeben, hogy Glock (es Trulli) miert nem ment ki kereket cserelni? Mert ezzel poziciokat akart nyerni... mindenki ellen, aki ellen csak lehetett volna, meg Massa ellen is akar... vagyis Lewis ellen is...
-
#70869248
törölt tag
válasz
-Mike- #32332 üzenetére
Most már talán nincs gáz, de sztem a futam után rögtön valszeg összerakták volna Glock-t, és csak hallkan lehetne hallani, hogy:
- de srácok bazze én csak rizikóztam hátha bejön, pont lesz×rtam hogy hol van Hamilton meg Massa 'szátok meg.
-de miért nem mentél neki!, miért nem mentél neki mikor mondtad Monza-ban hogy nekimész te @×&@!!
-...miért-miért ááá mittomén miért, hát milyen overáll van rajtam bz Toyota-s, azért.Nakajima miért is?, most hirtelen nem vágom.
-
hunnylander
őstag
válasz
-Mike- #32266 üzenetére
Massabol meg hat eve sem lehetett kinezni a bajnoki gyozelmet, sot azutan se, hogy a Ferrarihoz kerult.
Tiz evvel ezelott ugyan ki fogadott volna egy pizzafutarra?
Massa csak egy szorgos hangya, aki nagyon lassan fejlodott az F1-ben. Es en ugy erzem, jovore megint Kimin a sor, hogy harcba szalljon a bajnoki cimert.
Aktív témák
Hirdetés
- SZÉP Lenovo ThinkPad P15 G2 Tervező Laptop -75% 15,6" i9-11950H 64/2TB RTX A4000 8GB UHD OLED
- Szép! Lenovo Thinkpad T14s G2 Üzleti "Golyóálló" Laptop 14" -50% i7-1185G7 4Mag 16GB/512GB FHD IPS
- Eladó Apple MacBook Pro 13" A1706 (Late 2017, Silver - EMC 3163)
- Amazfit GTR 2 Classic okosóra dobozában töltőkábellel
- Mac mini M1 chip 8 magos CPU-val, 8 magos GPU-val
- AKCIÓ! Intel Core i9 14900K 24 mag 32 szál processzor garanciával hibátlan működéssel
- Bomba ár! Dell Latitude 7320 - i5-11GEN I 8GB I 256SSD I HDMI I 13,3" FHD I Cam I W11 I Garancia!
- Bomba ár! Dell Latitude 5495 - Ryzen 5 I 16GB I 256SSD I 14" FHD I HDMI I Radeon I Cam I W10 I Gari!
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone Ryzen 7 5800X 16/32/64GB RAM RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- Bomba ár! Dell Latitude 5430 - i7-1255U I 16GB I 512SSD I HDMI I 14" FHD I Cam I W11 I NBD Garancia!
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest