- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Xiaomi 15 - kicsi telefon nagy energiával
- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
- Samsung Galaxy S25 - végre van kicsi!
- Magisk
- Google Pixel 8a - kis telefon kis késéssel
- Milyen okostelefont vegyek?
- Redmi Note 10S - egy a sok közül
- Fotók, videók mobillal
Aktív témák
-
manutdzoli
senior tag
-
kerjani
aktív tag
válasz
george11 #4733 üzenetére
Az, hogy nem származott előnyük belőle nem mentesít. Bár nem értem, hogy egy friss szett gumi miért nem előny , de mindegy.
(kb olyan előny lehet, mint 2005-ben, amikor nem lehetett kereket cseréln. kíváncsi lettem volna akkor eggy olyan versenyre, amikor végig szakad az eső. Kibírták volna-e vizes gumik az egész versenyt.)
Az összes csapat beleegyezett a szabály meghozásakor, akkor be is kell(ene) tartani. -
venember83
nagyúr
válasz
george11 #4419 üzenetére
Vegre megcafolt valaki, koszonom
Dragsterek tenyleg kimentek a fejembol, meg szerencse, h JJanos utcai versenyautokrol beszelt amik kepesek 0-200->1.5sec-re, tehat tenyleg hulyeseg amit mondott, nincs mit tenni. A linkelt vauxhall vectra sem kepes 0-200-1.5secre, mivel 7.8 alatt ment negyed merfoldet s 186 merfold volt a vegsebessege, hat akkor egy utcai versenyauto.
-
hunnylander
őstag
válasz
george11 #4365 üzenetére
Azt már én is olvastam, hogy a Meki-nek nagyon komoly szimulátora van (a leghatékonyabb minden csapat közül), ami sokat segít nekik a beállítások gyorsabb megtalálásában is, na dehogy a Playstation ennyire hasznos lenne, nem gondoltam.
Egyébként kemény futam lesz ez Haminak. Ismeretlen pálya és még ráadásul 'ellentétes irányú', ami fizikailag még megterhelőbb, még a tapaszaltabbaknak is. Meg az aszfalt is brazilos.
Jól teszi, ha megfogadja Jackie Stewart tanácsát; 'ne akarja megnyerni, csak befejezni a versenyt'.
-
hobizoli
nagyúr
válasz
george11 #3117 üzenetére
Most nem azert, de par eve Button(?) hasonloan megcitta asszem Imola-ban a SC utani tili-toliban, befekezte elotte hoirtelen a sort az elmeno o meg nem tudott hova menni csak oldalra a falba. Jah meg a drogdiler is amikor feloklelte MS-t Monaco-ban az alagutban. Egyikert sem kapott buntit senki, se az elmeno, aki poenkodva fekezgetett, se az aki hatulrol bekoccolta masikat mert aludt.
Egyebkent Hamilton helyeben en a celegyenes kigyorsitaskor behuzodtam volna jobbra es satufek a vonal elott....aki elmegy mellette, annak gatter
O hatarozza meg a tempot, a vonalig nem elozheti meg senkihobizoli
-
hunnylander
őstag
válasz
george11 #3117 üzenetére
Ezzel nem játszák a kezére, megnyeri az saját erőböl. Egyik VB esélyes pilótát sem büntetnék meg ilyen pitiáner dologért. A felvételt a Toro Rosso dobta be az ügybe, a fellebbezéssel együtt, de kevés ahhoz hogy Hamilton-ból bűnbakot lehetne csinálni az alapján.
A döntést pedig kifejezetten ésszerűnek tartom. Szerintem a nagyon elfogult és irígykedő vagy gyűlölködő szurkolók a hülyék, nem azok a bírák akik dönteni voltak hivatottak. Na nehogy már azoknak kelljen megfelelniük.
-
hunnylander
őstag
válasz
george11 #3111 üzenetére
Először is ez főként Vettel ügye volt, ugyanis ez az ő fellebezése volt, amin rajta kívül még Hamilton-t és Webber-t is kikérdezték.
A fellebbezését pedig elfogadták, és Hamilton érintettségét nem találták jelentősnek. Ő is látási nehézségekkel küzdött, és szokásból használta a külső ívet, mert az jobban tapadt (ezt már idéztem), Vettel meg nem látott semmit Webber-ből ő tudja miért, és ő számára is jelentős felmentő tényező volt a monszun. Továbbá úgy áltak hozzá a fellebbezéséhez, hogy "Jól van gyerek, egész jól mentél múltkor, biztosan nem szándékosan mentél neki Webber-nek, nem teszünk neked keresztbe, (elég neked ha a béna autód hátráltat, lehet hogy itt is lesz egy jó esős versenyed, nem rontjuk el az esélyeidet). De legközelebb jobban figyeljél!"
-
#35692544
törölt tag
válasz
george11 #3111 üzenetére
ehez csak azt tenném hozzá, hogy még a Schumi korszak elött mondta Ecleston, (ha jól emlékszem) hogy szeretne 1 német, 1 szinesbörű, 1 nöi világbajnokot.
na már most ebből 2 valószínüleg megvan.
nem gondolom, hogy most már keresztbe tennének Hamiltonnak egy 10 helyes büntetéssel -
#70869248
törölt tag
válasz
george11 #3111 üzenetére
Azt valóban Hamilton okozta hogy leszakadt az SC mögött,..talán még azt is hogy Webber-nek nagyot kellett fékeznie (bár természetesen Webber döntött úgy hogy annyival és ott megy ahol.
Viszont azt már nem ő okozta hogy Vettel belehajtott Webber-be, mert azt Vettel okozta.
Mark piszkosul sajnálja hogy kiesett, és mindenki szarul vezetett csak ő nem...ami így is van, mármint hogy ő nagyon jól vezetett és piszkosul nem érdemelte meg hogy kiessen.
Sztem Vettel-t meg kellett volna büntetni, meg akkor már Hamilton-t is, hogy mindketten tanuljanak az esetből.
Vettel kétszer is szerepelt kétes szituban, és mindkettőben vastagon benne volt.
Így hogy egyiket sem büntették sztem megint répa döntés született, de nem ez az első és valszeg nem is az utolsó. -
hunnylander
őstag
válasz
george11 #1337 üzenetére
Hivatalosan még senki sem tudhatja, azokon kívül akik majd kiadják közleményben, remélhetőleg hamarosan a mai napon. A tegnapi döntés közleményében állt, hogy csak a mai napon fogják közölni a büntetés indoklását.
The full statement by the FIA
An extraordinary meeting of the World Motor Sport Council was held in Paris on 13 September, 2007. The following decision was taken:
''The WMSC has stripped Vodafone McLaren Mercedes of all constructor points in the 2007 FIA Formula One World Championship and the team can score no points for the remainder of the season.*
''Furthermore, the team will pay a fine equal to $100m, less the FOM income lost as a result of the points deduction.
''However, due to the exceptional circumstances in which the FIA gave the team's drivers an immunity in return for providing evidence, there is no penalty in regard to drivers' points.**
''The WMSC will receive a full technical report on the 2008 McLaren car and will take a decision at its December 2007 meeting as to what sanction, if any, will be imposed on the team for the 2008 season.''
The full reasons for this decision will be issued on 14th September 2007.
* Points gained by other teams so far this season will not be affected.
** No McLaren representative will be allowed on the podium should a McLaren driver win in any of the remaining races of the 2007 season. -
prmcsk
addikt
válasz
george11 #1248 üzenetére
Látod ebben tévedsz. Engem már megtanított az élet, hogy ne első ''blikkre''
anyázzak le valakit, vagy itélkezzek. Én nem vagyok se alonso, sem meki fan,
csak utálom, ha lejt a pálya és mindegy, hogy hova.
Ugyanazt mondanám, mint most. Szedjék szét mindkét gépet és ha találnak a
mekiben ferka emblémás alkatrészt büntessék meg őket. Ennyi....
Szerk: Na mára tente van, majd holnap reagálok.....
[Szerkesztve] -
-
lenox
veterán
válasz
george11 #1238 üzenetére
100 millas birsagrol, es iden 0 pontrol van szo, ami jovore siman tobbet jelent nekik, mint 50 milka. Amugy is mi ez a hulyeseg, hogy a szponzoroktol kapnak, az uszik, stb.? Sokkal tobbet kapnak a szponzoroktol, mint 100 milka, ha 500-at koltenek. Es az meg tuti, hogy a FIA-t nem erdekli, hogy kinek milyen szponzora van, ok csak mondjak, hogy melyik szamlaszamra mikor mennyit kell befizetni, aztan hogy azt szponzortol, vagy zsebbol, vagy hitelbol fizetik, az mind1.
De nem csak a pénzen múlik egy autó sikeressége (lásd Toyota/Honda )
Meg a vegen kiderul, hogy direkt jol jarnak, hogy annyival kevesebbet kolthetnek... -
bejmuller
aktív tag
-
venember83
nagyúr
válasz
george11 #1108 üzenetére
Azert azt szamitsd bele, h a McLaren megbizhatobbnak bizonyult s legtobb esetben gyorsabbnak is. Igy nehez lett volna eredmenyesen Alonsoval es Hamiltonnal (akik tenyleg kivalo teljesitmenyt nyujtottak/nyujtanak) felvenni a maranelloiaknak a versenyt.
mod: Szerintem ha csak a csapatot zarjak ki (pilotak tovabb versenyezhetnek) akkor szvsz azt irtak volna, h elveszik idenre s jovore a McLaren pontjait, de kizarasrol van szo...
mod2: elbaxn@k vele a jovo evet, de inkabb statualjanak peldat, minthogy farokbehuzva erdemi bunti nelkul kimennek a terembol s ezutan mindenki nyiltan ott veszi meg mas csapat dokumentaciojat ahol akarja, mert a buntetes hianyanak ez lenne az uzenete. Max a fizetseget kene valahogy bizonyithatatlanna tenni s kesz, mindenki ott es azt szerez meg amit akar.
[Szerkesztve] -
hunnylander
őstag
válasz
george11 #1073 üzenetére
Az angol arra azért szánt egy kis időt, hogy a papírokban talált képeket beszkennelje, amit azért csinált, hogy megnézze, a képek minősége ugyanolyan marad-e.
Ez igy tényleg vicc, és ezért még fizetést is kap valaki.
Az eredeti cikkben arra van utalás, hogy hányszor tanulmányozta a már beszkennelt anyagot. a válasz erre: ''I only viewed the discs on one occasion,'' he stated, ''solely to check that the documents had been properly scanned onto the discs and to see whether the image quality had been maintained. I reviewed perhaps a dozen pages of material very briefly for no more than a few minutes.'' 'Csak egy alkalommal néztem meg, csak leellenőrizni ... stb.' -
prmcsk
addikt
válasz
george11 #1039 üzenetére
Mondd már el nekem, hogy a p.csába bizonyítja be és büntet bárki jogosan, ha
az állítólagosan lopott alkatrész nem úgy néz ki, mint amit rajzon elloptak ?
Mondj erre egy ide citálható példát, bárhonnan is...
B.meg, ha egy alkatrészen, de akár készterméken nincs más cégre, gyártóra utaló
jel még ugyanúgy is nézhet ki, mint az amiről másolták. A meki akkor lett
volna bűnös, ha a szarára ráírja valahova, hogy ferrari.
[Szerkesztve] -
JJános
addikt
válasz
george11 #1027 üzenetére
Nem terád értettem. Irtam, hogy jól fogalmazol. Aki itt ködösít, általában peat, és pmrcsik. Szvsz. És az nem számít, hogy drukkol-é valaki ennek, vagy annak, csak az számít, hogy mit irsz.
Ha valamire nem emlékszel, vagy nincs infód, attól az még létezik. olvass vissza, meg fogod találni az infót.
Nowhereman: Ez egyértelmű, igen. -
sh4d0w
félisten
válasz
george11 #1027 üzenetére
Ne lovagoljunk már szavakon, amik ráadásul még nem is bizonyítják, hogy igazad van
Ha csak egy ember birtokol másik csapattól származó technikai információt, akkor azt a csapat egésze birtokolja, de RD elismerte, hogy ő is ismerte az információk meglétét; ő pedig a csapatvezető, tehát megint csak elmondható, hogy az egész csapat tisztában volt a helyzettel.
Nem kell, hogy higyjél nekünk, csak nézz utána... -
JJános
addikt
válasz
george11 #1023 üzenetére
Ne haragudj, nem jól tudod. Az, hogy a McLaren birtokolta az anyagot el lett ismerve. Maga Ron is elismerte. Az nem ismerték el, hogy felhasználták, a FIA ezért felmentette őket. A bíróság nem fogja.
Ha nem lopták, hanem kapták, amit ugye elég nehéz elhinni, egy ilyen sokat érő doksiban, a McLaren akkor is besározódott, mert semmilyen jogcíme nem volt birtokolni az iratokat, a leányzó fekvése mit sem változott.
Úgy tudom, hogy vallomások vannak arra nézve, hogy birtokolták az iratokat. Innentől bűn. És ha egy alkalmazottuknál találták meg, sajnos jogilag, mivel amit birtokolt olyan volumenű, a csapat sarát dagasztja.
Én nem is akarom bizonyítani, hogy felhasználták, és tényleg minek bolygatjuk ezt az ügyet, nem is értem. Jön egy McLaren drukker, és ki akarja mosni őket a mi szemünből, a ''szarból''. nem fog menni. Bárhol fogják meg ezt az ügyet, ezt nem lehet tisztára mosni. Azt sem akarom bizonyítani, hogy akár egy év előnyt is lehetett az iratokból kovácsolni.
Egy a lényeg. A sport besározódott. És csak ezt el kell ismerni, hogy csúnya dolog volt. Innentől kitalálgatni dolgokat, felelősséget áthárítani, kisebbíteni, megmásítani, elkenni az ügyet, gerinctelenségre vall. -
JJános
addikt
válasz
george11 #1016 üzenetére
Én nem a FIA-ról beszéltem. Arról, hogy ki a bűnös, kik a bűnösök.
Egyesek megengedik maguknak, hogy amit a FIA határoz, az van. Nem. itt polgári peres ügyek folynak. A Ferrari egy csomó embert feljelentett, és úgy tudom a McLarent is.
Ha a FIA nem büntet, tegye. Már régen eljátszotta a becsületét.
Majd ha az olasz bíróság kimondja a McLarenről, hogy bűnös, akkor mit mond a FIA? Az ő dolguk, nem érdekel.
Ki kell mondani. Ez egyy bűnügy, és a McLaren nemcsak a bűnűgyben sáros, hanem igenis vétett a sport ellen! De nem kellene teljesen ködöt vonni. A ferraris csávó, meg hogy a McLaren nem mondta senkinek, hogy kémkedjen.
Ez úgy baromság ahogy van. Még a végén a Ferrarira kenik egyesek, mert meglopták őket. Akár több százmilliót is érhet az a dokumentáció!
A tény, az mindíg tény. A megítélés változhat, és az, hogy kinek mennyire fáj ez.
Azt irod, hogy az igazságot senki nem tudja. De igenis, és ez is hazugság, az alapvető igazság, hogy a McLaren kémkedett tudható. Azt, hogy ebből mennyit használtak fel, más kérdés. A baj, csak hogy a vita nem erről szól, hanem részletkérdésekbe a hsz.-ben benn a hazugság. Oda van rejtve, és jön a ködösítés. A tény az, hogy a McLaren BŰNÖS!
És illene elitélni! És aki nem ítéli el, ne bolygassa az ügyet, főleg ne akarja felmenteni a bűnöst, bűnösöket.
[Szerkesztve] -
JJános
addikt
válasz
george11 #1020 üzenetére
Ne haragudj, ha reagálok. nem a személyedre, amit irtál. Egyébként világosan fogalmazol.
Ha a McLaren birtokolta az iratokat, márpedig ez el lett ismerve, és a lopott, mellesleg a ferrari számtalan infóját rejtő, iratokat birtokolták, és el is ismerték ezt.
Márpedig akkor bűnös, és maga Ron is elismerte, hogy látta a dokumentumokat. Az más kérdés, hogy ki mit olvasott el, de aki tudatában van annak, hogy az ellenfél összdokumentációja a kezemben van, az evidens, hogy el is olvasták. Ez alól csak úgy tudtak volna kibújni, ha nem lebuknak az iratokkal, hanem feltalálásuk időpontjában azonnal jelentik a rendőrségen.
Legkevésbé érdekel, ki hogy akarja ezt az ügyet elsikálni. A problémám az, hogy újra, és újra megjelennek valótlan, ködösítő hsz.-ek, mint amire reagáltam.
És akkor odairja, hogy nem reagál. Ez már a reagálás! És akkor felkér valakit, hogy reagáljon rá.
Na ez már az ocsmányság!
Amit irtam, az igazság. Rengetegszer le lett irva, a kezdetektől, visszakeresheted, és meggyőződhetsz.
És akkor jönnek ilyen emberek, és más rendes fórumozókat elüldöznek. Kusza átláthatatlan hsz.-eket írnak. Személyeskednek, támadnak másokat.
[Szerkesztve] -
#70869248
törölt tag
válasz
george11 #114 üzenetére
Minnél több vezetést segítő/könnyítő technika van az autóban annál nagyobb a technika ereje.
Azaz ha nincs élvonalbeli technika akkor nincs élvonalbeli eredmény, megspékelve ezt a szponzorpénzekkel, már eleve leosztódnak a lapok....azt tesznek bajnokká akit akarnak.
Kellenek a technikai vívmányok, de ez ne hasson ki az erő megzabolázására....vagy uralja a versenyző azt az erőt, vagy nem. A hajtásláncba egyáltalán nem engednék vezetést könnyítő technikát, legyen szervó, legyen leszorított az autó, de a hajtásba semmit.
Kűzdjön az autó erejével....amelyik a legjobban csinálja az nyer. -
ChromeX
addikt
válasz
george11 #114 üzenetére
sokan amiatt panaszkodnak hogy nincs előzés, és ők mondák legyenek ugyanolyan autók:
ha ugyanolyan autók lennének valószínüleg csak akkor látnánk előzést ha valaki lerobbanna vagy hasonló mert itt olyan vezetéstechnikai különbség nincsa a sofőrök között hogy ugyanolyan autókkal előzni tudjanak.
az még nem lenne elég hogy ugyanolyan autójuk van hanem, ugyanazokat a beállításokat kéne alkalmazni mert látjátok ha az egyik ferrari vagy mclaren nincs jól beállítva az adott versenyre akkor lehet akármilyen autó, nem tud vele jó eredményt elérni, annyira ki van hegyezve minden hogy szerintem a mérnököknek van a legnehezebb dolguk -
Motion_Blur
félisten
válasz
george11 #107 üzenetére
''Megnézném, hogy 1000 emberből hány tudna 60 körön át 1 sec eltéréssel ugyan azt az időt futni egy F1 géppel(élőben, nem szimulátoron). ''
Ezt az F1-es pilóták se tudják megcsinálni.
Azért szimulátorral se gyenge ám! Nem is olyan régen volt, hogy Magny-Coursban tudtam menni 16 egymást követő kört, ahol a legrosszabb és a legjobb kör között 6 tized volt az eltérés, mindezt term. versenytempóban...háát krva büszke voltam magamra
[Szerkesztve] -
manutdzoli
senior tag
válasz
george11 #107 üzenetére
Azt nem tudom hogy mikor jelent meg először az f1-be a kipörgésgátló,de az utakon 1987-ben jelent meg elsőként.
Megnézném, hogy 1000 emberből hány tudna 60 körön át 1 sec eltéréssel ugyan azt az időt futni egy F1 géppel
Az f1-es pilóták már gyerekkoruktól versenyeznek,gyakorolnak rengeteget,ez az életük.Hogyha behívsz 1000 embert az utcáról,persze hogy egy sem tudna olyan köröket autózni,főleg 60kört 1 sec eltéréssel. -
#70869248
törölt tag
-
prmcsk
addikt
A lassulás miatti érdektelenséggel vitatkoznék.....
Szerintem sokkal élménytadóbb, ha előzgetnék egymást a versenyzők, mert a
lassulás a tévén abszolút, de nem látszik, annál inkább a harc, az előzés.
Ha robotsofőrök robotautót vezetnek sokkal kevesebb a vezetői hiba. Ha elváltom,
vagy túlpörgetem magam, egy mögöttem haladó és éppen nem hibázó sokkal
valószínűbben fog tudni megelőzni, mint így.
Nyugodj meg. Az utcai autók az F1 nélkül is fejlődnének, mert ma már
''kényszerpiac'' van. Szerintem a kipörgésgátló hamarabb volt az utcai autókban,
mint az F1.-ben. Ez a hivatkozási dogma már régóta nem igaz, csak olyan jó hallani.
Ilyen alapon a vezető munkájának könnyítése cimén jövőre klímát, meg sisakplexi
mosót is tegyenek az F1-be.
Aktív témák
Hirdetés
- Lenovo ThinkPad T570, T580, P51s, P52s eredeti Lenovo, külső akkumulátor eladó
- Latitude 5450 27% 14" FHD IPS Ultra 5 135U 16GB 512GB NVMe magyar vibill gar
- Új Steelseries Arctis Nova 4 Wireless gamer fejhallgató 1 év garanciával
- Urmet Dialog PA3120 180 wattos digitális erősítő 1 év garanciával
- Lenovo Thinkpad USB-C dokkoló
- Konzol felvásárlás!! Xbox Series S, Xbox Series X
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i9 14900KF 32/64GB RAM RTX 5070Ti 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone i5 10600KF 16/32/64GB RAM RX 7600 8GB GAMER PC termékbeszámítással
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad P50 - i7-HQ I 16GB I 256SSD I Nvidia I 15,6" FHD I Cam I W10 I Gari!
- Lenovo ThinkPad X1 Carbon G8, i7-10510U, 16GB, 1TB SSD, 4K kijelző + WWAN (ELKELT)
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest