- Mobil flották
- iPhone topik
- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
- Vivo X200 Pro - a kétszázát!
- Magisk
- Milyen okostelefont vegyek?
- Xiaomi Mi Note 10 / 10 Pro - 108 megapixel, maradhat?
- Youtube Android alkalmazás alternatívák reklámszűréssel / videók letöltése
- Fotók, videók mobillal
- Megérkezett a Poco M6 Pro 4G
Aktív témák
-
Oliverda
titán
válasz
[CS]Blade2 #37336 üzenetére
LOL. Ez ugyanaz az eset amikor kicsúszott Trulli. A sárga zászlós előzési tilalom sem érvényes akkor ha a másik versenyző közben füvet nyír.
Markgx10: Már leírtam csak olvasni kellene. Meg mások is leírták. pl: [link]
-
Motion_Blur
félisten
válasz
[CS]Blade2 #37320 üzenetére
Igen, Barika nem volt előzési pozícióban. Semmi esélye sem volt elfordulni Kimi mellett. Egyszerűen megpöckölte a Ferrrari hátulját és kirakta a külső ívre..
-
Oliverda
titán
válasz
[CS]Blade2 #37320 üzenetére
"És még mindig van amit nem vettek észre: Hamilton sárga zászló alatt előzött a versenyen. De lényegében ez már nem számít"
Ezt hogy mikor hol és honnan?
-
!Overdose!
őstag
válasz
[CS]Blade2 #37320 üzenetére
Szerintem meg a Ferrari korrekt volt. Se Kimi, se Massa nem szerzett pontot, így nem volt értelme rinyálni.
-
wildrain
addikt
válasz
[CS]Blade2 #37134 üzenetére
A tegnapi hírek hogyan lennének április 1-jei átverések? Nem ismerik a naptárat a szerkesztőségek? És ez a 90% is erős túlzás, általában 1 db kamucikket szoktak alkotni, nem pedig 10-ből 9-et.
-
Pompi
nagyúr
válasz
[CS]Blade2 #37006 üzenetére
"Azért ebben simán benne lehet, hogy direkt elengedték, hogy később így egy helyet nyerjenek vele.
Többször is volt már olyan eset, ahol az esetleges szándékosság gyanúja miatt ítéltek a másik fél javára."Azért itt elég nehéz lenne a McLaren (vélt) szándékosságát bizonytani. Szerintem hunny elég korrektül leírta mindkét fél oldaláról a dolgokat.
-
válasz
[CS]Blade2 #36980 üzenetére
Hogy tesztelte, mikor teszttilalom van
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
[CS]Blade2 #36980 üzenetére
-
hunnylander
őstag
válasz
[CS]Blade2 #36749 üzenetére
Az autosport.com-on az áll, hogy a -10 a Kubica incidensért van. A pénzbünti meg a pályánmaradásért. [link]
De lehet, hogy majd publikálják a részletes indoklást, ezt ígérte az FIA, hogy ezentúl részletesebben indokolják majd a büntetéseket.
-
hunnylander
őstag
válasz
[CS]Blade2 #36708 üzenetére
Naka, Piké, Vettel, Kimi saját hibájukból estek ki...
-
Bermi
aktív tag
válasz
[CS]Blade2 #36708 üzenetére
szerintem a sok ha, meg ha-val nem kéne ennyit foglakozni.
stabil volt, igen is előzött jópárat és szerencséje is volt.
nem kedvelem, de így kell versenyezni bárhonnan is indulsz.
-
Pompi
nagyúr
válasz
[CS]Blade2 #36708 üzenetére
Nem azt írtam, hogy pontosan egzaktul négyen estek ki előle, hanem azt, hogy "úgy" négyen kiestek előle.
-
7Heads Drago
veterán
válasz
[CS]Blade2 #36308 üzenetére
A kers állítólag azért is erőltetik hogy majd miután a Forma1 -ben sikeresen alkalmazák, akkor ezt átültessék majd a hétköznapi autókba. Csak az nem stimmel szerintem hogy egy hétköznapi ember nem fékezz ekkorákat illetve minek neki plusz 10% lóerő többlet. A gumi-füstölős aszfalt betyároknak persze biztos jól jönne. Lehet hogy Ecclestone velük kötött szerződést...
Úgy néz ki hogy a Red Bull máris elkezdte az új autó tervezését (padlólemez). De azért nézet eltérések azért vannak, hogy kié legyen az első autó...
[img]http://kepfeltoltes.pirateclub.hu/pics/Red+Bull.jpg[/img] -
Bermi
aktív tag
válasz
[CS]Blade2 #36329 üzenetére
rönyó hátul szerepel mindegyik felállásban, mondjuk Alonso elrontotta a gyorskörét, így egy picit előrébb rakom Őt (Pique-val nem számolok mert szégyen, amit csinál), illetve Hamiltont se láttuk, hogy mit kihozni a kocsiból.
-
gV
őstag
válasz
[CS]Blade2 #36327 üzenetére
igen
-
Nowhereman
őstag
válasz
[CS]Blade2 #36308 üzenetére
Szerintem nem fogják most betiltani, mert nekik a show a lényeg. A többi csapat pedig már most is a rajzasztalon virraszt, hogy mielöbb kihozza a saját verzióját. A betiltással nem kellene 2-3 versenyen a pontokért küzdeniük. Ha meg kivesszük ezt a 3 csapatot, akkor valszeg a Red Bull lenne a domináns. Valaki mindig jobb mint a többi! Hiszen erről szól a verseny!
-
JColee
őstag
válasz
[CS]Blade2 #35764 üzenetére
A másik csapat akinek kötelező lenne ütőképes autót felmutatni, az a BMW. Eddigi szezonjai alapján csak javultak évről-évre.
ez így van szvsz, és le a kalappal, tavaly év elején is nagy meglepit okoztak
remélem idén sem adják alább -
Bermi
aktív tag
válasz
[CS]Blade2 #35582 üzenetére
gratulálok a Williamsnak, ők is és a meki is sokat fejlődött a hajrában.
-
Oliverda
titán
válasz
[CS]Blade2 #35477 üzenetére
"Azért áradozik a Mercedes motorról, mert ezt kell tennie. Ez biztos, hogy az egyik feltétele a szerződésnek. A legjobb reklám nekik, ha dicsérik, sokkal többet ér, mint egy logo a kocsin, vagy a -Mercedes felirat a csapat neve mögött."
Ez egy pojénnak elment.
Mellesleg emlékeim szerint a Honda egy jó ideje már képtelen volt egyben megbízható és erős (vezethető) motort összerakni. Vagy ment mint a barom de füstölt is (pl.: 2004), vagy nem füstölt de gyenge volt. A Mercedes pedig elég jól jött ki a befagyasztósdiból. 2007 óta nagyon jó a motor.
-
hunnylander
őstag
válasz
[CS]Blade2 #35477 üzenetére
Ennél jóval többet mondott valamelyik csapat szakembere vagy tesztpilótája. Vagy 4-5 tizedet, ennyi különbség lehetett a két motor között.
-
Peat;)
veterán
válasz
[CS]Blade2 #35383 üzenetére
Kösz hogy visszajöttél 2010-ből közénk elmondani hogyan fognak előzni és versenyezni.
-
Bermi
aktív tag
válasz
[CS]Blade2 #35313 üzenetére
hát ezt már végképp nem értem
most akkor mi van? hol az 1mp előny? a ferrari gyorsabbnak tünt a rönyónál, erre most meg annyit megy mint a BGP?
vagy Brawnék valami mást próbálnak?
szomorú, hogy még nem látok javulást a mekinél.
na mindegy van még pár nap. -
[CS]Blade2
addikt
válasz
[CS]Blade2 #35313 üzenetére
Innen is látszik, hogy a többiek is képesek hozni azt a teljesítményt. A kérdéses padlólemez, és diffúzor így vagy úgy (vagy betiltják a 3 "szabálytalant" vagy engedik, és a többiek elkészítik a saját változatukat), de nem fog hozni semmi előnyt.
Az erősorrend marad a elmúlt 3-4 évben megszokott. -
hunnylander
őstag
válasz
[CS]Blade2 #35196 üzenetére
Nem lesz olyan csata.
-
JJános
addikt
válasz
[CS]Blade2 #34097 üzenetére
Megnéztem vagy ötször, ha nem többször. Nagyon tetszik. Kivételesen a csíkok is tetszenek. Tényleg a Ferrarihoz hasonlítanak.
Ha olyan jók lesznek, mint a Torro-Rosso tavaly, az év második felében, akkor sok pontot fognak szerezni.
Menő csapat leszünk!
-
Oliverda
titán
válasz
[CS]Blade2 #34062 üzenetére
Azért ez túlzás szerintem.
-
Oliverda
titán
válasz
[CS]Blade2 #34060 üzenetére
Orr és elsőszárny. Pl.
-
wildrain
addikt
válasz
[CS]Blade2 #34050 üzenetére
Azért az fel van írva, hogy ki mikor tankolt, ebből nehéz lenne kihozni, hogy mégis csak könyebb volt, és a benyát meg termelte az autó.
És ki akarja ezt kihozni belőle? Nem Kova tehetségéről írtam, hanem arról, hogy kamuzik. -
Motion_Blur
félisten
válasz
[CS]Blade2 #33040 üzenetére
Nem hinném, hogy anyagi gondok miatt szálltak ki. Nem tudnak versenyre kelni az élmezőnnyel, "ellenni" a mezőny végén meg felesleges.
-
!Overdose!
őstag
válasz
[CS]Blade2 #33040 üzenetére
Hidd már el nekem és Integrának, hogy butaságokat beszélsz!
A Hondának nagyságrendileg ugyanannyi szponzori pénze volt, mint bármely más csapatnak. Okosak voltak és kiszálltak amíg lehet. Ennyi. Ha helyreáll a rend, akkor majd egyszer visszatérnek, hiszen fontos nekik az F1!
-
Integra
titán
válasz
[CS]Blade2 #33020 üzenetére
tele voltak szponzorokkal te szerencsétlen...
-
!Overdose!
őstag
válasz
[CS]Blade2 #33020 üzenetére
Attól, hogy a Föld van felfestve az autókra még nagyon sok szponzora volt a Hondának, ne beszélj butaságokat! Ez azért volt jó a szponzoroknak, mert elmondhatták magunkról a reklámaikban, hogy zöldek, mert támogatják a Hondát!
-
LOTR
addikt
válasz
[CS]Blade2 #33020 üzenetére
talán nem is jó szó rá, hogy legköltségesebb (bár nem vagyok tisztában az adatokkal), hanem lehet, hogy többszöröse a Honda F1-es költségvetése, mint bárhol máshol az auto/motorsportban, ahol nem mellesleg sikeresebbek is
Integra
ez német, én ezt sajnos nem beszélni, sem olvasni -
kdave9
tag
válasz
[CS]Blade2 #32949 üzenetére
Lehetne az időmérőhöz képest pozíciójavítást jutalmazni, így a mezőny végén is menne a harc a pontokért. A megbízhatóság is jövedelmező lehet így a csapatoknak, a gyorsaság mellett.
-
Peat;)
veterán
válasz
[CS]Blade2 #32946 üzenetére
Galambfejű f1 papa elfelejtette a matematikát, jön az érmekkel és veszteséges az f1 nemtom milyen szervezete is.
A legszorosabb állás úgy lenne, ha sok helyezett kapna pontot és a legnagyobb hajtás is így lenne, mivel a hátrébb versenyzőnek is lenne motiváció. A 12 versenyző kapjon pontot elmélet lenne a legjobb ilyen szempontból, de a mostani sem rossz, idén is voltak olyan esetek hogy a 7.-8. helyeken ment a csata. Szerintem a mostani rendszerhez nem is kéne hozzányúlni, hanem az előzéseket kellene jutalmazni valamiképpen. Még akár azzal is hogy az első helyezetthez közeli pontszámot kapja a legtöbbet előző...hirtelen minden ász csapat egyik pilótája menne a pole-ra a másik meg hátulra az időmérőn, szerintem érdekes lenne -
Integra
titán
válasz
[CS]Blade2 #32923 üzenetére
az ilmor kb a honda, elég szorosan dolgoznak együtt mai napig
én minden esetre nem támogatom
építgesse mindenki a saját motorját legjobb tudása szerint.
vagy pedig vesszen az f1
de már a tököm tele ezzel a fenenagy egységesítéssel.
vicc. -
attisx
addikt
válasz
[CS]Blade2 #32920 üzenetére
"...akkor bevezetnék az egységes pilótát is."
Formula Clone Series
-
bdav
őstag
válasz
[CS]Blade2 #32913 üzenetére
"A KERS-et is gondolom a kanyarból kijövet fogják használni"
ez szinte egészen biztos, legalábbis az elektromosakat ott lehet a legjobban, mert a villanymotorok nagyon nyomatékosak (lásd amikor a trolibusz indul
)
-
adman
tag
válasz
[CS]Blade2 #32913 üzenetére
Fékezéskor a hőből tudják visszanyerni az energiát.
hőből is lehet energiát nyerni, de egyenlőre egy "sima" generátort ill lendkereket fognak meghajtani fékezéskor. -
wildrain
addikt
válasz
[CS]Blade2 #32910 üzenetére
Nyilván olyan motort kellene hozzá gyártani, ami kibírja a két hétvégét ilyen feltételek mellett is. Lehet, hogy 50-80 LE-vel gyengébb lenne magában, de egy olyan pályán, ahol sokszor veszik el a gázt, sok-sok idő megy el üresjárattal a motor részéről. Ha az ilyenkor kárba vesző 750LE-ből csak a negyedét-harmadát hozzá tudnák adni a következő egyeneshez, már tökmindegy, hogy még 50 kg pluszt cipel-e vagy sem. Olyasféle technikai ugrás lenne ez, mint annak idején a hatkerekű autó.
Én is azt hiszem, hogy lehet egy szabály, ami meghatározza, hogy az autót csak a belsőégésű motor hajthatja meg, illetve most hozzávették a KERS-t is.De azért érdekes belegondolni, milyen fura lenne egy olyan autót vezetni, ami szépen gyorsul, ha rálép a vezető a gázra, de amikor elveszi a "gázt", a motor tovább ordít magas fordulaton.
-
hunnylander
őstag
válasz
[CS]Blade2 #32810 üzenetére
Gondolkozz mar, 189 tiszta kor kellene osszesen, mire kiderulne, hogy ki a vegso hat es ugy hogy ezidoalatt folyamatosan levezetokorosok tartozkodnanak a palyan.
Es idomerozeshez mar az is 'feltartas' egy autonak, ha elotte egy lassabb gyorskoros van 100 meterre, mert piszkitja a levegojet es ahogy kozelit hozza, meginkabb, marpedig a repulokoroknel a 'legtisztabb' levego adta leszorito kell a maximumhoz.
Az otlet nonszensz, es az Atlaszon ugy olvastam, hogy ez Briatore otlete eredetileg. Igy mar erthetobb lenne, miert hulyeseg.
-
Pá
addikt
válasz
[CS]Blade2 #32810 üzenetére
Ez egyszerűen nem tud működni. Tegyük fel egy Force Indiás autozik a 10. helyen. Az első két körben utoléri a vonat és a mögötte jövők egyszerűen nem tudnának gyorsabb kört menni nála...
Az meg, hogy időmérő közben még előzgessenek, szinte lehetetlen. Vagyis innentől már majdnem ott tartunk, hogy sprintfutam. -
#70869248
törölt tag
válasz
[CS]Blade2 #32786 üzenetére
Viszont ők is a Ferrari-t találták gyorsabb autónak mint a McLaren-t. Ez szerintem is áll.
Egyébként az én véleményem Wéber Gabi véleményével cseng össze, bár én hozzátenném az előzésekhez Hamilton vs. Kimi Monza...mert az is igen szép volt. -
Qru
MODERÁTOR
válasz
[CS]Blade2 #32783 üzenetére
Hehe, az angol felmérés szerint Alonso az év pilótája.
-
hunnylander
őstag
válasz
[CS]Blade2 #32660 üzenetére
En nem igy latom. Akarmelyik nagy vagy mindketto visszacsuszhatnak a kozepmezonybe. Az alapok nagyreszet mindenki dobhatta a kukaba, tobb szignifikans teruleten kell(ett) a semmirol indulni. Aki a frappansabb, zsenialisabb megoldasokat talalja el es mindezt megbizhatosaggal otvozve, az kerul az elre.
-
!Overdose!
őstag
válasz
[CS]Blade2 #32575 üzenetére
Button a legjobb helyen van és remélem, hogy a legjobb időben! Aki jóban-rosszban így kitartott a Honda mellett (persze nem kevés pénzért, hiszen többször láthattuk már, hogy Buttonál gyakorlatilag csak Alonso és Raikkonen keres többet) az megérdemelne már egy ütőképes autót! Nem kell, hogy egyeduralkodó legyen, mint a Ferrari F2004, de top autónak kell hogy legyen!
2004-ben valóban nagyon jó volt a Honda, de a Ferrari ellen nem volt sok esélye a VB címre! Button a 2 Ferrari mögött végzett, tehát gyakorlatilag elvégezte a dolgát, megtette azt amit azzal az autóval lehetett!
2006 végén is egész ütőképes volt az autó, talán valahol a McLaren szintjén volt, de a Ferrari és a Renault messze jobb volt, ennek ellenére 2006 hajrájában Button szerezte a legtöbb pontot a mezőnyben, ergo itt is szépen elvégezte a dolgát, de a VB-re nem volt esélye!
Tehetségét kár vitatni, ráadásul egy szimpatikus pilóta, különösebb hülyeségek és sértő nyilatkozatok nélkül! Ennyi! Hajrá Button, jöhet az új brit világbajnok!
Mod: DC-nek mindig igaza van!
-
#70869248
törölt tag
válasz
[CS]Blade2 #32451 üzenetére
Nem igen látom a különbséget...Massa Spa-i győzelme egyértelműen nem jó arra hogy eldöntsön egy ilyen összecsapást.
-
hunnylander
őstag
válasz
[CS]Blade2 #32451 üzenetére
2008
Annyit is ert volna Massa cime, mivel csak 5x allt a dobogo legfelso fokara, Lewis meg 6x.
Lewist pont azert szivattak, hogy el ne huzzon a pontversenyben. Ha mas strukturaja lenne a cimszerzesnek, vagyis ilyen nagy jelentosege lenne a gyozelemnek akkor megfelhaboritobb lett volna a spai tollvonas, ergo egy olyan rendszerben meg se lepik, ugyanis attol meg nyitott marad a kuzdelem a vegeig, erre csak a pontversenyben volt szukseg, akarcsak a Bourdais-pontra es a drive-through4breakingaway huzasra.
-
Oliverda
titán
válasz
[CS]Blade2 #32451 üzenetére
Ezt Börni papa sem gondolta komlyan. Valaki mondjuk nyer 8 versenyt az évben a többin pedig nem nagyon szerez pontot vagy éppen célba sem ér, addig a másik versenyző nyer 5 versenyt és még mellette dobogóra áll illetve pontokat szerez és nem ő lesz a VB hanem a másik. Hülyeség.
-
Chip
aktív tag
válasz
[CS]Blade2 #32420 üzenetére
2009-ben nem slick gumin mennek már?
-
Oliverda
titán
válasz
[CS]Blade2 #32434 üzenetére
A hátsó szárny egy vicc. Szélesebb szárny kellene hátra is.
-
!Overdose!
őstag
válasz
[CS]Blade2 #32434 üzenetére
Szerintem kifejezetten szépek lesznek! Már túl sok volt a kis segédszárny, amik elcsúfították az autókat!
-
wildrain
addikt
válasz
[CS]Blade2 #32420 üzenetére
Azért remélem, lesz első felfüggesztés a 2009-es kocsin.
-
Ricardo
titán
válasz
[CS]Blade2 #31361 üzenetére
Ahogy írták, neki elég lenne "végigmennie" és ő lenne a VB. Viszont benne van a pakliban hogy az egója legyőzi őt és hülyeséget csinál.
-
AMD Power
titán
válasz
[CS]Blade2 #31222 üzenetére
Most nézem ,hogy ők se adják le. De jó.
A port.hu nem írtak ilyet.
-
Oliverda
titán
válasz
[CS]Blade2 #31222 üzenetére
-
7Heads Drago
veterán
válasz
[CS]Blade2 #31013 üzenetére
Ahhoz képest, hogy ez az autósport király kategóriája, tényleg elég kis motorokat használnak. Lassan eljutnak egy Trabi vagy egy Fityó szintjére. De király.
És mi van akkor ha gyorsulnak. Semmi. Bőviteni kell a bukótereket a hosszú egyenesek végén. -
hunnylander
őstag
válasz
[CS]Blade2 #31013 üzenetére
Mosleyt nem hatjak meg az eszervek es nem erdekli, hogy az autok festese alatt egyencuccok lesznek es az egesz szeria a GP2 / A1GP technikai/egysegesitesi szinvonalara fog sullyedni, meggyalazva ezzel a tobb mint felevszazados multjat.
-
AMD Power
titán
válasz
[CS]Blade2 #30862 üzenetére
Hamilton nem cserélhet büntetlenül motort autójában
Nem olyan 1x ez.
-
wildrain
addikt
válasz
[CS]Blade2 #30862 üzenetére
Szerintem mindenki ujjal megy
Szerintem is, mert ujj nélkül elég nehéz lenne fogni a kormányt. -
hunnylander
őstag
válasz
[CS]Blade2 #30862 üzenetére
Az utolso futamra nem ervenyes a jokerlehetoseg, benne van az idei technikai szabalyzatban.
-
#70869248
törölt tag
válasz
[CS]Blade2 #30767 üzenetére
pár verseny..van ahol Kova' nem jutott el az első kiállásig, azt nem tudom nézni:
Sepang:
Hamilton 19
Kovalainen 20
Massa 17
Bahrain:
Hamilton 2
Kovalainen 21
Massa 21
Monaco:
Hamilton 6
Kovalainen 34
Massa 33
Kanada:
Hamilton 19
Kovalainen 19
Massa 19
Silverstone:
Hamilton 21
Kovalainen 19
Massa 21
Hockenheim:
Hamilton 18
Kovalainen 21
Massa 20
Hungaroring:
Hamilton 19
Kovalainen 21
Massa 18
Valencia:
Hamilton 17
Kovalainen 20
Massa 15
Spa:
Hamilton 11
Kovalainen 13
Massa 13
Monza:
Hamilton 27
Kovalainen 22
Massa 22
Singapure:
Hamilton 17
Kovalainen 17
Massa 17
China:
Hamilton 15
Kovalainen 18
Massa 14én nem értem miért kell ezzel a 7. helyen állni, mindkét Bmw és az egyik Reanult mögött.
Massa-val összehasonlítva néztem. -
#70869248
törölt tag
válasz
[CS]Blade2 #30692 üzenetére
várj, most megmondod, hogy jó a motor vagy most mi következik?
Kovalainen első szárnya is sérült ...ráadásul ha jól láttam az egyik szerelő rongálta meg mikor meg akarta emelni a defektes kerékcserélnél...hirtelen nem is értettem miért kap oda...valszeg valami motorikus dolog.
Na szal igazából nem értem mia probléma, Kovalainen több ok miatt behozhatta az autót, ahoz hogy motorcserét kérhessen a McLaren nála ahoz adatokkal kell alátámasztaniuk, hogy kell.
Ez egyszerű.Másrészről engem mondjuk cseppet sem érdekel, hogy Kovalainen kap-e új motort vagy nem, mert nem számítok rá, ez az év eddig is Hamilton melója volt, ha tud neki az utolsó futamon segíteni Kova' jó, ha nem akkor meg nem....az eddigiek alapján sztem botorság Kovalainen-re várni.
-
hunnylander
őstag
válasz
[CS]Blade2 #30169 üzenetére
Aki nem tudja mit szabad, mit nem az olvassa el a szabálykönyvet
, és tanulja meg mit szabad mit nem.
Pfuu, ha ez ilyen egyszeru lenne. Kicsit naiv vagy es nem kicsit tudatlan. Egyertelmu szabalyok minden helyzetre egyszeruen nincsenek, mert nem lehetnek. Es aztan ott van meg a szabalyertelmezes filozofiai melysegu dilemmai. Szerintem olvass bele (fia.com), es aztan vegyel gorcso ala nagyon vitatott eseteket, talan leesik, hogy milyen naiv es egyugyu kijelenteseket tettel. Az autoversenyzes szabalyozasa nagysagrendekkel komplikaltabb, mint pl. a kozuti kozlekedes szabalyozasa, es a sokfele versenyszituaciok sem mindig egyertelmuek, akarcsak a megitelesukre valo szabalyok.
-
IreN!CuS
addikt
válasz
[CS]Blade2 #30169 üzenetére
büntetnek rendesen?
(kimi vs hami nem volt pörgetés 25 mp,massa hami pörgetés 25 mp,bourdies vs massa szabályosan közlekedö pilota 25mp-t kapott,jól látod én érzem)
olvassa el a szabálykönyvet?SPA-i szabálykönyvröl beszélhetnél kicsit.végülis utána hozták meg azt a szabályt ami miatt LH-t büntették.
Menjééé ki és ütesd el magad egy ferrarival kb!pusz -
hunnylander
őstag
válasz
[CS]Blade2 #30146 üzenetére
Almodjatok am a szebbnel szebb forgatokonyveket, es az a franya Shift is rosszul mukodik. Csereld le a billentyuzetet.
Oliverda mar megmondta a tutit, amit egyenesen Bernie forgatokenyvebol olvasott ki.
Es meg Mosley alairasa is ott allt a vegen, meg a Massae is.
-
!Overdose!
őstag
válasz
[CS]Blade2 #29529 üzenetére
És idén már nem első alkalommal!
-
bdav
őstag
válasz
[CS]Blade2 #28858 üzenetére
hát ez szerintem nem jó ötlet. Csökkenti a csapatok szabadságát, szerintem ez rossz irány mindenképpen. Plusz a váratlan helyzetekre való reagálás képessége is rosszabb lesz
-
hunnylander
őstag
válasz
[CS]Blade2 #28591 üzenetére
A harom ficko kozul egyik se a boxutca-lezaras miatt bukott poziciot. A SC-t meg nem lehet betiltani.
Nezd meg Rosberget, lezart boxutcaban tankol, letoltott egy stop and go-t es megis 2. lett.
A Ferrari meg a sajat hazatajan soprogessen. Ott volt nekik Valencia, nyomatekosan figyelmeztetni oket, hogy a lampas hulyeseguket csereljek le. Nem tanultak belole, itt az eredmenye.
-
#70869248
törölt tag
válasz
[CS]Blade2 #27659 üzenetére
Több dologban kell gondolkodni..nem csak a teljesítmény-súly arány a lényeg, bár kétségtelen hogy a legmeghatározóbb. Viszont mivel új fejlesztésről van szó:
Maga a megbízhatóság is lebuktathat egy csapatot, vagy felemelhet egy másikat. Hiába lesz a legtöbb autóban KERS, többféle úton valósítják meg azt, így az is változik, hogy melyik csapat mennyire hagyatkozhat rá a saját rendszerére.
Ezek mellett rengetek új taktikára nyílik lehetőség, RB nagyrészt ebben volt jó...valszeg még mindig az.
Ki lehet sakkozni egy Pole-t, és /vagy ki lehet sakkozni a pozícióváltást a kiállásoknál. -
borsi
tag
válasz
[CS]Blade2 #27555 üzenetére
De jó lenne már egy 2000LE-s motor. Asszem picit átalakulnának a versenyek, elég sűrűn lennének elfékezések meg ilyesmi. Mert mondjuk 430-ról féktávokat venni.. Én élvezném. Bár én továbbra is a 250-300 liter/verseny mellett vagyok. Aztán mindenki oldja meg ahogy tudja.
A MotoGP-ben van ilyen szabály, 20 vag 21literrel kell teljesíteniük a versenyt. A Ducati elég sokáig előnyben is volt emiatt, de mivel ott nincs ilyen béna tilalom, a többiek szépen felzárkóztak. -
PazsitZ
addikt
válasz
[CS]Blade2 #26827 üzenetére
-
hunnylander
őstag
válasz
[CS]Blade2 #26804 üzenetére
A Q2-ben kiesok annyit tankolnak a versenyre amennyit akarnak, a Q3-asok nem tankolhatnak ra es nem nyulhatnak az auto beallitasaihoz.
Az RTL szakkommentátora, Christian Danner ugyanakkor úgy véli, hogy Hamilton a versenyre fókuszált és alacsonyabb leszorító erővel lépett pályára, ami száraz időben előnyt jelenthet. [link]
En nem neveztem senkit gy.... ertve?
-
hunnylander
őstag
válasz
[CS]Blade2 #26796 üzenetére
De Lewis kesobb kezdte a korozgetest megtankolva.
Akkor meg mar rakezdett az eso, de meg mindig nehez volt.
-
#70869248
törölt tag
válasz
[CS]Blade2 #26254 üzenetére
Miért érné meg üzletileg? Egy női versenyzőt is szóba hoztál, de mégsincs beerőltetve a mezőnybe egy csaj sem...sőt mást ne mondja feketéből is csak Lewis van....mi lesz ha lesérül? Tud-e aludni vajon 'Börni papa'?
Bernie-nek kell amerikai világbajnok is...de talán legjobb lenne egy kínai.
Szal ez a Bernie fekete világbajnokot akar egy 'kreálmány'. Egyszerűen arról van szó, hogy jött egy fekete srác akinek megvan a tehetsége, és a versenyzői múltja is ahoz hogy tekergesse a kormányt itt az F1-ben,...és jól tekergeti, meg meri is tekergetni.
Egyébként hozzá hasonlóan fog majd jönni egy csaj is, akinek a tehetsége és a múltja is meg lesz ahoz, hogy itt tekerje az F1-ben a kormányt...valszeg ő is megkapja az ívet...PR meg Bernie akarja..stb.
Pedig csak lehetősége lesz és jön. -
tuskooo
addikt
válasz
[CS]Blade2 #25951 üzenetére
Eddig az volt a hivatalos álláspont, hogy Ferrari részről nincs hivatalos álláspont
-
Oliverda
titán
válasz
[CS]Blade2 #25933 üzenetére
Massa a tegnapi teljesítményével nem érdemelt volna győztesnek járó serleget, vagy dobogó tetejét de még 10 pontot sem, és ezzel szerintem ő is tisztában van.
A tegnapi versenyt Lewis Hamilton nyerte de ezért csak 6 pontot kapott a szokásos 10 helyett. Ez a nagy helyzet. Tudom hogy nem vagy képes felfogni, nem kell erölködni ezen.
-
Oliverda
titán
válasz
[CS]Blade2 #25504 üzenetére
Hát abból tényleg nehezen idézhettél volna, kedves Andersen.
-
hunnylander
őstag
válasz
[CS]Blade2 #25434 üzenetére
Lewis nem ment be Kimi szelarnyekaba (elonyszerzesert) a visszaengedes utan, csak elment mogotte a belso iv fele.
A velemenyem, azoknak akik tudnak angolul: Was just hard racing. I can understand many Kimi fans are very upset, I would also be but when you cool down you will realize it was just hard racing. Those final laps are already in the history books as classics.
-
Oliverda
titán
válasz
[CS]Blade2 #25434 üzenetére
Honnan idéztél? Dávid Sanyi könyvéből?
-
MPowerPH
félisten
válasz
[CS]Blade2 #25442 üzenetére
A futamgyőzelmet biztos nem veszik el, azt nem is kívánom neki. De egy 10 rajthelyes büntit igen a köv. futamra.
-
!Overdose!
őstag
válasz
[CS]Blade2 #25434 üzenetére
Erről van szó!
Megszegék a szabályt, vállalják a kövtkezményeit!
-
tuskooo
addikt
válasz
[CS]Blade2 #25434 üzenetére
Köszi, így viszont már egyértelmű, hogy büntetni kell. Ezt a módosítást nem is tudtam.
-
sh4d0w
félisten
válasz
[CS]Blade2 #25434 üzenetére
Igen, én is most olvastam máshol (gondolom ugyanott). Ezek alapján a Ferrari óvása jogos, de a büntinál nagyon bölcsnek kellene lenni (ami nem nagyon mondható el az ebben illetékesekről).
-
MPowerPH
félisten
válasz
[CS]Blade2 #25434 üzenetére
Ott a pont azok számára, akik eddig kételkedtek, avagy rosszul tudták a szabályt.
A Mclaren az első felét betartotta, a szabály 2. pontját viszont megszegte.janeko: én meg nem szeretem, sőtt ő az egyetlen a mezőnyből Piquet mellett akit utálok.
De ennek semmi köze a bőrszínhez. -
laci666
senior tag
válasz
[CS]Blade2 #25147 üzenetére
Szegény Kimi
Heidfeld-ék jól csinálták hogy ki hívták vízes gumiért. -
jerry311
nagyúr
válasz
[CS]Blade2 #25147 üzenetére
2nd try:
Aki falnak megy az hogyan érdemelhetne győzelmet?szatocs
Ha az egész versenyen jobb lett volna, akkor Kimi lett volna az első... -
wildrain
addikt
válasz
[CS]Blade2 #24908 üzenetére
98-ban is elfordultak, csak az Eau-rouge-ig nem jutott el a mezőny nagy része.
-
Motion_Blur
félisten
válasz
[CS]Blade2 #24906 üzenetére
Ez talán itt, Spa-ban számít a legkevésbé
-
Oliverda
titán
válasz
[CS]Blade2 #24513 üzenetére
Basszus... de kár hogy én nem emlékszek arra hogy tegnap mit álmodtam.
-
hunnylander
őstag
válasz
[CS]Blade2 #24513 üzenetére
Patetikus, igy beleronditani a Wikipediaba, szerencsere mar kiszerkesztettek, vagy csak te talaltad ki az egeszet.
-
bdav
őstag
válasz
[CS]Blade2 #24377 üzenetére
hejjdejóvolt akkormég amikor Kimi McLarennel ment... szerencsére mostanában nem vezet ilyen jól, úgyhogy van sansz az ezüst vbcímre
-
[CS]Blade2
addikt
válasz
[CS]Blade2 #24317 üzenetére
-
gV
őstag
válasz
[CS]Blade2 #24317 üzenetére
emlékezetes Schumi győzelem
-
hunnylander
őstag
válasz
[CS]Blade2 #24317 üzenetére
Te is jo videot valasztottal. Ilyen videot csakis egy antischumacheres merne belinkelni. Ezt az esetet meg azota is vitatjak es borzolja a kedelyeket. Meg szerencse, hogy ennek ellenere megis Hakkinen lett vilagbajnok abban az evben.
-
tuskooo
addikt
válasz
[CS]Blade2 #24252 üzenetére
Ha ennyit ér, csak nyugodtan
-
wildrain
addikt
válasz
[CS]Blade2 #24233 üzenetére
Ember adja a jelzést, de csak ha bele kell nyúlni. Nyilván, egy orrkúpcsere az a kategória lesz.
Neki kellet volna késleltetni, amíg Massa mellé ér Sutil (elvileg ez is automatikus lenne, de látszik hogy nem működik)
Nem, ennek nem kellene automatikusnak lennie, ahogy a leírásban is benne van, ezt ember, kézzel késlelteti (vagy nem, ahogy az Massa esetében is látszott).Ezeket szabályosan csinálta, ezért szabálytalan lett volna, ha őt büntetik.
Ennek ellenére őt büntették meg. -
wildrain
addikt
válasz
[CS]Blade2 #24224 üzenetére
Ha már írsz a fórumba, akkor légy szíves, vedd a fáradtságot, és olvasd is figyelmesen. Többször is lett említve, hogy a tankolás vezérli, és automatikusan. Bele lehet nyúlni, de ha minden zavartalanul folyik, akkor senki nem nyúl hozzá.
Továbbá az is lett említve, hogy a nyalókás ember reakcióideje esik ki a képletből, mert a tankolófej lehúzása pillanatában már zöld jelzést kap a versenyző, nem telik el még 1-2 tized, mire a nyalókás ember reagál a lehúzásra, és felemeli a táblát. -
Shabranigdo
tag
válasz
[CS]Blade2 #24224 üzenetére
Aktív témák
Hirdetés
- Időjárás topik
- The Division 2 (PC, XO, PS4)
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Trollok komolyan
- Mobil flották
- Budakeszi, Páty, Telki, Budajenő, Zsámbék, Tök, Perbál topik
- iPhone topik
- Eldurvul a Nova Lake-kel az Intel-féle hibrid dizájn
- Építő/felújító topik
- További aktív témák...
- AKCIÓ!!! GAMER PC: Új i5-14400F +RTX 4060/5060/4070/5070 +16-64GB DDR4! GAR/SZÁMLA! 50 FÉLE HÁZ!
- Elite Dragonfly G3 13.5" FHD+ IPS érintő i5-1235U 16GB 512GB NVMe ujjlolv gar
- Újszerű 17.3" FHD (1920x1080) IPS 40pin 144Hz matt LED kijelző. AUO B173HAN04.9
- Lenovo kezdő laptop (i3 6th, 500 GB, 4 GB) reklámáron! AkciÓÓ!
- Monitor audio RSW-12 sub eladó
- AKCIÓ! Apple Macbook Pro 16" 2019 i9 9980HK 64GB DDR4 1TB SSD Radeon Pro 5500M garanciával
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone i5 12400F 16/32/64GB RAM RTX 5060Ti 8GB GAMER PC termékbeszámítással
- Realme C30 32GB, Kártyafüggetlen 1Év Garanciával
- Apple iPad (9th Generáció) Wi-fi + Cellular, 1 Év Garanciával
- MAGYAR Larousse Enciklopédia 1-2-3 egyben 2999 ft
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest