Hirdetés
- Magisk
- Mobil flották
- Google Pixel topik
- iPhone topik
- Apple Watch Ultra - első nekifutás
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Több európai országban is elérhető a Xiaomi Smart Band 9
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
-
Mobilarena
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Joker88
őstag
válasz dellfanboy #39496 üzenetére
In loving memory of Garrett Lockhart
-
őstag
válasz diablo1984 #39498 üzenetére
Köszi a tippet, akkor lehet, hogy megelőző karbantartásként felveszem ezt az utángyártott átvezetőt majd a listára
"The quieter you become, the more you are able to hear..." ― Ram Dass
-
diablo1984
veterán
válasz Csabex #39497 üzenetére
Nem lett, műanyag az átvezető a zárbetéttől a zárig és az tud széttörni. Utángyártottban létezik hozzá fém átvezető, na azzal nem lesz ilyen gond.
dellfanboy: szokott magánozni is, van saját csatornája, itt a videóban is mondta, hogy ez saját autó, nem tudtam hogy a Tipp-Autóhoz van köze, de akkor ezek szerint van.[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz dellfanboy #39496 üzenetére
A motorháztető zár elromlása pedig eléggé nagy betegsége, sajnos saját tapasztalat jó pár évvel ezelőtt amikor céges 2-es Focus éjfél környékén feladta a szolgálatot és valahol az Aradi autópályán cserben hagyott... Akkor kellett volna nyitni nagyon SOS a motorháztetőt, de nem lehetett... Be szállították valami szervízbe, de nem tudták kinyitni ott sem és az lett a vége, hogy tréleren lett hazahozva. Utólag belegondolva lehet, hogy "szándékos" volt ez a dolog és tudták, hogy trailer a vége, hisz ott nem hagyjuk és vissza kellett jönni, mert itthon rengeteg meló volt, nem szarozhattunk sokat.
Ez a sima 2-esben volt, de lehet, hogy ez a hiba a 2,5 facelift-ben orvosolva lett, ezt nem tudom."The quieter you become, the more you are able to hear..." ― Ram Dass
-
dellfanboy
őstag
válasz Joker88 #39493 üzenetére
ez a ficko, szamomra irto unszimpatikus es olyan hudesok uj informaciot nem mondott.
a motorhazteto zar elromlasarol most hallok eloszor.
de latom vki adott mar ra vmi draga szponzi dzsekit.
amugy osszebalheztak a vezess.hu-val? vagy most mindenki sajat csatornat indit?[ Szerkesztve ]
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
őstag
válasz radi8tor #39492 üzenetére
Hát persze... Hol máshol Onnan lépett ki egyik ismerős, azt mondta káosz ami ott zajlik Gödön... Nem tudtam, hogy te ennyire informált vagy, csak ha Kugát látok vagy infót róla, egyből te jutsz eszembe
"The quieter you become, the more you are able to hear..." ― Ram Dass
-
Joker88
őstag
vélemény valaki?
[Ford Focus II - A legnépszerűbb középsúlyú - Varga Tibor] , YouTube videó..
In loving memory of Garrett Lockhart
-
A Zéé
addikt
Szia!
Nekem van cégesként egy. Épp tegnap írtam, hogy a fogyasztás hogy alakul. Ilyen felhasználás mellett ~9 literrel számolhatsz. Városon belül nem tudom mekkora távokra használnád, nekem olyan 3-4 km alatt elkezd bemelegedni. Ha ennél kevesebb távra használnád, akkor inkább valami szívó benzinest keress.
Én gyakran használom ilyen távokra, nem a legegészségesebb nekik sajnos.
Maga a motor nekem, dízel után kicsit nyomatékszegény. Ha pörgeted (3000-3500felett), akkor azért megindul, de nem vág hátba az ülés. Alapjáraton kicsit remegős, de nagyobb fordulaton kisimul.
A 6 gangos váltó elég rövid áttételezésű, városi csordogálásban segíti a motort azért. 30 km/h-t tudja másodikban is, negyedikben is. 5.és 6. azért már hosszabb, autópálya tempónál 6-ban 3000 alatt forog a motor.Just a simple Lineman...
-
őstag
Vásárlás előtt alvázszám alapján ki tudják deríteni, hogy volt-e vagy sem a visszahíváson, mert ha jól rémlik ennek a storynak ez lett a vége, de itt pl. találtam egy totalcar-os cikket is erről.
"The quieter you become, the more you are able to hear..." ― Ram Dass
-
-
Thom!
veterán
Ecoboost 1.0 125LE nagyon gáz???
90% város 10% pálya.
Évi ~12ekm
Használt Focus 3-5évesben gondolkodok.[ Szerkesztve ]
-
patomi
őstag
válasz #27070592 #39481 üzenetére
Pontosan amcsi autó volt. Imádtam a hátsó index/fék lámpákat Műszaki macera volt emiatt.
Igen volt nívó pálca a váltóban, leeresztőt nem tudom. Úgy vettem, hogy frissen lett cserélve benne az olaj.
Nemtudom, eu modelleken mi a helyzet, de automata váltóval azért vigyázni kell. Ha nem volt rendszeresen olaj cserélve nem szabad meglenni a kocsit. Időzített bomba.Fékezz ballal és fasza gyerek vagy :)
-
#27070592
törölt tag
válasz patomi #39480 üzenetére
A kétliteres Zetec, automata váltóval már kifejezetten jenki piacra gyártott változat volt, Európában alig adtak el belőle. És '98 környékén még a kutyát sem érdekelte a fogyasztás. 10-11 liter/100km, ami 22mérföld/gallon, kifejezetten jónak számított.
Nem emlékszel esetleg, volt az automata váltóhoz nívópálca? A jenki változatokon volt. [kép] Itt az akku mellett.
Pofátlanság hogy Európában "lifetime" olaj van a váltóban, ott pedig leeresztőcsavar, nívópálca és előírt csereperiódus.. -
patomi
őstag
válasz #27070592 #39475 üzenetére
Persze elfogadtam sok éve járok ilyennel. Arányaiban viszont a 2.0 automata mk1 fóka 10-11literrel sem volt rossz.
Volt a cégnél régen egy ilyen, de dízel puttonyos. Csótány volt a neve, nem lehetett elpusztítani,,, mondjuk a rozsdát lehetett hallani, ahogy csámcsog rajta .[ Szerkesztve ]
Fékezz ballal és fasza gyerek vagy :)
-
troll81
addikt
Mindenki nyugodjon meg most voltam tankolni nem üres tankra ugye kb negyed fölött volt még rendesen [kép]
[ Szerkesztve ]
-
#27070592
törölt tag
válasz patomi #39474 üzenetére
Városi használatban ez a realitás benzines blokkal. El kell fogadni.
Kivéve ha escort. Abban a középső dobba be van építve egy rekuperátor egység. Kiszívja a kipufogógázból a benzingőzt és egy kis csövön visszacsurgatja a tankba.
De vigyázni kell vele, motorfék üzem például tilos, mert benzingőz nélkül tönkremegy a rekuperátor. -
diablo1984
veterán
válasz subaruwrc #39469 üzenetére
és az is dícséretes, hogy a 226e km van benne és egy csepp olajat sem eszik, porszáraz a motorja, sehol sem szivárog belőle semmi, igaz lassan 12 éves lesz, de ez az autó marad, ha véletlen egy km3 kombi 1,6 benzint tudok venni helyette, akkor az asszony kapja meg, múlt évben kapta meg az alvázvédelmet, mert egy csepp rozsda sem volt rajta és hogy úgy is maradjon, itt ott van rajta kis harci plezúr(parkoláskor egy bicajos az álló autómba belepukkant és otthagyta úgy az autót, előző gazda rendszeresen ráverte a vezető oldani ajtót egy oszlopra), de rozsdamentes, mindig lehet rá számítani, üzembiztos és nincs benne az a lutri, hogy bármikor összefossa magát benne valami.
-
subaruwrc
félisten
válasz diablo1984 #39468 üzenetére
legalább sűrűn cseréled az olajat benne az dicséretes
ha még nem is rúgod hidegen akkor meg aztán tényleg megteszed amit lehetmég ez a kis benzines viseli a legjobban ezt az üzemet, az tény
-
diablo1984
veterán
válasz subaruwrc #39466 üzenetére
az mindennek kellemetlenül esik, de "szívóbenzines" ami jobban elviseli, olajcserekor most 7 ezret ment, kicsit járatva van mikor a gyerekeket bespaniferezem és kinyitom a kaput, nem ütöm, nem vágom(se hidegen, se melegen, minek, 80 ló ebben a kasztniban kb úgyis mind1), így nem is haldoklik.
-
darvinya
titán
válasz troll81 #39457 üzenetére
Pont most mértem, azaz számoltam ki a két tankolás közötti fogyasztást.
Ebbe van város, max. 90km/h-ás rövid etap, hideg, fűtés.
Hozzá csökkentett minőségű 95-ös, a maximált ár miatt.
Sajnos most megint úgy jött ki a következő tankolás, hogy csak olyan kúton tudtam tankolni, ahol csak 95-ös van.Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
subaruwrc
félisten
válasz diablo1984 #39464 üzenetére
na mondjuk 3km oda 3 vissza még benzinesnek is gyilkos ebbe a hidegbe
hidegen jár a motor állandóan -
diablo1984
veterán
3km oda, 3 vissza, kis tingli-tangli, járatás, ez ennyi sajnos. hosszútávon vagy vegyesben tud jobb is lenni, de ez az ovi járat ezzel jár sajnos.
A 110 lovasnál peugeot szinten is ott figyel a dpf és a fordoknál is ki van írva mindre mk 2,5-eseknél. Anno rár vagy 8 éve próbáltam egy 90 lovas mk2-est, hát nem volt egy rakéta ezzel a motorral, de az asszonynak nem is rakétázni kellene csak gazdaságosan közlekedni(bár a mostani opelje az benzines, a leírt használattal nyáron 7 alatt, most télen 8 körül eszik).
mod: jaja, 90 lovas akkor kisebb rizikó használtban mint a 110-es, mk 2,5-eseknek dízelben az ára vicc kategóriában van, pedig tudtommal nem rossz motor az 1,6 hdi/tdci, feterék partnerében is az van, igaz 75 lovas, de takarékos.
Ahogy nézem ez a kinézett alany még euro 4-es...[ Szerkesztve ]
-
subaruwrc
félisten
válasz diablo1984 #39460 üzenetére
1.4-től az elég sok
enyém mk1 de 1.8. viszont nem kombi
1.4-től soknak tűnik only városban bár vezetési stílus függő is.1.6 90 lovas elvileg még dpf nélküli mindegyik. ( vagy bizonyos évjáratig, nem esküszöm meg )
de ahogy a kolléga is írta, 109 lovasból már dpf-esek mind. -
A Zéé
addikt
válasz diablo1984 #39460 üzenetére
10 l az 1.4-től sok. Nekünk az mk 1, 5 kombiban volt 1.4 benya, az 8-9 között evett a 90% városi használatnál. Bár a 2,5 azért nehezebb is, meg nagyobb is. Öcsém az 1.6 101 lovassal 8 liter körül van.
mk2,5 es focusból 1,6 tdci 90 lovas motorral létezik nem dpf-es darab?
Egyém is olyan, sőt talán az összes. A kettőstömegű volt olyan, hogy az mk2-ből még nem volt mindben, de a facelift idejére már az is általános lett. A 109 lovasban mindben van mindkettő.
[ Szerkesztve ]
Just a simple Lineman...
-
ReFleXx
addikt
válasz diablo1984 #39460 üzenetére
nekem az mk1 Focus 1.6os mocival 6.7bol elvolt nagy átlagban, fogyival meg voltam elegedve
2020-as dakota közmondás: "Intel a csórók AMD-je"
-
diablo1984
veterán
válasz subaruwrc #39458 üzenetére
nekem is s kombi mk 2,5-es fóka az 1,4es motorral 10,1-et evett az előző tankoláskor, 90% városi használattal.... nem túl takarékos, de télen ez ennyi, nyáron 7,5-8 liter hasonló használati móddal...
Ugyanitt escortot keresekApropó létezik hogy mk2,5 es focusból 1,6 tdci 90 lovas motorral létezik nem dpf-es darab? Magyar autóról lenne szó(első magyar forgalomba helyezéssel, 2008 év végi) az asszonynak munkába járni(napi 20km oda, 20km vissza)....
-
A Zéé
addikt
válasz eddie17 #39453 üzenetére
A fogyasztás szerintem nem lehet kérdés, mert én eljárok vele 5,5 literből így a hideg napokon is.
Szokás szidni a dízelt, de fogyasztásban továbbra is verhetetlen, és szerintem ezért sem fog kikopni egy jó ideig még. Az 1.0 ecoboost 120 lovassal városban simán meg tudom itatni a 9-9,5 litert, de vegyesben is nehezen megyek 8 liter alá... Nesze neked downsizing.Just a simple Lineman...
-
eddie17
addikt
válasz func93 #39452 üzenetére
Szia, nekem egy 120 lovas van, Titanium, ugyanez az évjárat, de fura módon nincs agyon extrázva. Nagyon sok minden hiányzik belőle (automata világítás, automata ablaktörlő, hátsó radar és kamera, stb.) Ami extra a digit klíma és a sync3 fejegység GPS-szel. Ugyan nem ültem a 95 pacisban, de szerintem már ehhez a mérethez kell a nagyobb teljesítmény. Nagyon rövid a 6-os váltó, szinte benzines a karakterisztika, de így szépen szedi a lábát és csomagokkal négy személlyel is bele tudsz fogni egy előzésbe. Szerintem. Kérdés, hogy Te mire használnád. A fogyasztás szerintem nem lehet kérdés, mert én eljárok vele 5,5 literből így a hideg napokon is.
-
func93
senior tag
Sziasztok,
Ford Focus 1.5 tdci vásárlás előtt állok. 2016. Két autó a kiszemelt az egyik 120le a másik pedig a 95le. Az utóbbi sokkal jobban felszerelt így afféle húzok. Teljesítményen kívül van más különbség a két motor között?
"Nem lehet összekötni a pontokat a jövőt fürkészve, az összefüggések csak utólag visszanézve látszanak." - Steve Jobs
-
troll81
addikt
Sziasztok szivargyujto t keresek ilyen világítósat a focus ba.
Cikkszama van valakinek hozzá?
Délután ranezek menthető e ha nem akkor Cserélem. -
Immy
őstag
válasz milkabrams #39448 üzenetére
Igen, az új faceliftes focust ezzel a 7 sebességes automatával adják csak egyenlőre nem találok róla sok infót róla neten. Mármint hogy ez most egy teljesen új fejlesztés vagy esetleg egy másik szériában bevetették már?
Apró: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/immy/index.html
-
milkabrams
őstag
A Powershiftek közül van 7 sebességes, egy nagy hátrányt említenek gyakran. Baromi drága ha elhalálozik, mármint automatákhoz képest is. Illetve van valami 2021-es fejlesztés is azzal sok tapasztalat nem lehet még.
Ó, nagy volt az én lelkemnek bűne,/ és olyan nagy a rá mért kárhozat,/ égi fény rá hiába vetülne/ és enyhülést a sír sem tartogat:/ lent végtelen korokon át ont rá kegyetlen, bús átkokat.
-
Immy
őstag
Sziasztok, az új 7gangos automatáról hallott már valaki valamit?
Apró: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/immy/index.html
-
gabor9991
őstag
-
darvinya
titán
válasz Hieronymus #39442 üzenetére
Merülő aksit jelez, vagy babrálták, vagy hidegben előjött a kontakt hibái.
Más:
Mivel nem ment el a Mondeo karácsony előtt, így maradt.
Ma viszont meglepett, hogy 1.5 hét állás után pöccröffre indult, s semmi hiba nem jött elő.
Egyedül a deréktámasz adta meg magát még októberben, amit kellene javítani.Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
válasz darvinya #39440 üzenetére
A dupla záráskor, nyitott ajtónál, csak felesel az autó. Dudál egyet, de nem szirénázik 5 percen át.
Amúgy igen, minden az eredeti állapotában van, leszámítva az elhasználódást. Linzig autó. Januárban ment volna vissza, de extra kedvezményt kaptunk a csere elhalasztásáért.A másik amivel nem tudok mit kezdeni, nulla fok alatt, néha nem reagál az ajtónyitásra egy másik fieszta. Két kulcs van hozzá, de egyikre sem. Karácsony előtt hideg volt. Már kezdtem leoperálni a zár nyílását fedő burkolatot, amikor el kezdett reagálni a nyitásra az autó. De ez nem zavaró baj, csak kellemetlen. Nem szirénázik az autó hosszú perceken át. A Ford szerviz csak kitárta a kezeit ez ügyben. Nincs nyoma az ajtónyitási hibának.
A szirénázó autót holnap megnézem. talán maradt utána valami hibakód.
Legyen béke! Menjenek az orosz katonák haza, azonnal!
-
darvinya
titán
válasz Hieronymus #39438 üzenetére
Dupla zárást hajtottál végre a kulcson nyitott ajtónál.
Nyitás-zárás.Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
ReFleXx
addikt
válasz Hieronymus #39438 üzenetére
gyari a riaszto?
2020-as dakota közmondás: "Intel a csórók AMD-je"
-
Karácsonyi találós kérdés.
Ford Fieszta 4 éves. Megállás után, kiszállás előtt valamit megnyomhattam akaratom kívül. Vagy az autón vagy kulcson. Nagyjából 5 percen keresztül szirénázott az autó. Közben mindent lehetett lehetett csinálni. Indítani a motort, haladni, leállítani a motort. De semmire sem hagyta abba a szirénázást.
Mit rontottam el???
Rohadt kellemetlen volt a helyzet. Szűk utcában teljes hangerőn tolta a riasztást az autó.Legyen béke! Menjenek az orosz katonák haza, azonnal!
-
veterán
válasz Csabex #39433 üzenetére
Na nálam meg (Focus MK3) sokkal tovább kap áramot az első.A kijelző nem világít már,de a szivargyújtóba dugott töltő ledje továbbra is működik.
Hogy mennyi ideig azt nem tudom,mert párszor néztem csak rá,akkor 15perc elteltével még világított.
A kesztyűtartó mögé rejtett aljzatomhoz is elég sok próba kellett,mert a neten leírt biztosítékoknál nem nagyon vezérelte a gyújtás.Most meg nem mondom már melyik biztosítéknál találtam meg a piggyback kábel gyújtásvezérelt helyét. -
-
őstag
válasz darvinya #39431 üzenetére
Jó, hát szerintem mindenki érzésből vált, nem hinném, hogy bárki is lepillant a váltóra... Ez amolyan design, nem is azért van, hogy megtaláld a sebességeket Ha már keresni kell vizuálisan, akkor ott nagy a baj...
"The quieter you become, the more you are able to hear..." ― Ram Dass
-
őstag
válasz troll81 #39424 üzenetére
Majd mutasd meg milyen működés közben is Szerintem rákötheted a szivargyújtó aljzatra, nem lesz gond. Sőőt, ha jól rémlik Forscan-ben vagy ELMconfig-ban meg lehet változtatni azt is, hogy mennyi idő után kapcsoljon le mindent a zárás után.
"The quieter you become, the more you are able to hear..." ― Ram Dass
-
troll81
addikt
sziasztok.
az mk2 szivargyújtója az kapcsolt 12V?
ha igen akkor rá lehet kötni egy váltógomb világitást?nincs használva,meg gondolom nem 100 w a led a gomb-ban. -
radi8tor
MODERÁTOR
-
H0r1
tag
Sziasztok!
2019 Ford Focus mk4-ben használ innen valaki menetrögzítő kamerát? Van ugye a sync 3 hoz tartozó USB a "hamutartó" helyén, illetve a könyöklőben, továbbá van 2 szivargyújtó. Fogalmam sincs melyiket használjam a menetrögzítőhöz. A Sync3 usb elveszi az áramot amikor bezárom az autót, szóval ez jó működés, de a szivargyújtó az meddig tart bekapcsolva?
Az előbb magamra zártam az autót és 5 perc után is jött delej belőle, ami egyébként szintén nem rossz, de ha egész este megy, az nem jó, illetve azt sem tudom, hogy mikor kezd el áramot kapni.
Az autó nem saját, béren kívüli juttatás, így direktbe nem kötném be, nem akarok "barmolni". Van ötletetek? Ki hogy használja?
Köszi!
-
radi8tor
MODERÁTOR
Boldog karácsonyt!
(a kocsi tegnap meg lett rendelve)⭐ Stella
-
nagyúr
Boldog Karácsonyt Mindenkinek!
-
őstag
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Távol-keleti webshopok OFF topikja (játékok, kuponok, stb.)
- Path of Exile 2
- EAFC 25
- Hogwarts Legacy teszt
- TCL LCD és LED TV-k
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Asszociációs játék. :)
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Zenelejátszó építése, a kiváló hangzásért
- Magisk
- További aktív témák...
- Noblechairs HERO Black/Platinum White gamer szék
- Állítható magasságú, motoros asztalláb - Gyerekzár + ütközésvédelem - 2 év magyar garancia! POSTA!
- Teljesen Új Bontatlan Amazon Echo Spot (2024) Okos hangszóró - Fekete - bolti ár 35+
- Eladó Moulinex compact chef elektromos grill sütő
- Kültèri profi kamera
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest