Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • PistiSan

    addikt

    Sziasztok!

    Van egy mappám, kb 300db excel fájllal, ugyan azok a táblázatok vannak benne, ugyan azokkal a sorokkal, egyedül az oszlopokban található adatok módosulnak hetente.
    Kellene nekem egy kimutatást készíteni, visszamenőleg 1.5 évre, hogy miből mennyi fogyott.

    Két lehetőséget látok.

    1. Egyesével megnyitom a táblázatokat, majd átmásolom egymás alá sorban 1 gyűjtő táblába, aztán az excel kimutatás funkcióját használva szépen összead mindent az excel, nem lehetetlen, de időigényes a dolog.

    2. Esetleg ha nem annyira fáradság, tudna valaki csinálni egy makrót, ami a fenti fájlokból történő másolást megcsinálja és 1 fájlban egymás alá rakja őket?

    Akármi más ötlet? Holnap délelőtt neki kell állnom, szóval legrosszabb esetben marad az első robotmunkás ötletem.

Új hozzászólás Aktív témák