- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Nagyon erős ajánlat lett CMF Phone 2 Pro
- Google Pixel topik
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Huawei Watch GT 5 Pro - egészség + stílus
- Xiaomi 15 Ultra - kamera, telefon
- Indián keresztül kerülné meg Trumpot az Apple
- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- Xiaomi Mi 9 Lite - kilencre érdemes lapot húzni
-
Mobilarena
Összefoglaló
Kérlek, kérdezés előtt olvasd el!
Digi VoLTE roaming képes készülékek (szükséges a VoLTE működéséhez)
-
Dr Bubo
MODERÁTOR
(rögzített hozzászólás)
2024. március 1-től
● a DIGIMobil Plusz a jelenlegi 1.830 Ft listaárról és 1.480 Ft kedvezményes árról 2990 Ft-ra nő.
● a DIGIMobil MAX a jelenlegi 1.830 Ft-os listaárról és 1.480 Ft-os kedvezményes árról 2.990 Ft/hó összegre emelkedik.
● A DIGIMobil Junior a jelenlegi 1.250 Ft-os listaárról és 910 Ft-os kedvezményes árról 1.990 Ft/hó-ra módosul.
● Az eddigi 4 forintos percdíj valamennyi belföldi irányba 10 forint lesz.
● A nemzetközi irányú hívások díja az 1. díjzónában 5 Ft/percről 76 Ft/percre módosul.
Aktív témák
-
Thom!
veterán
Digis mobilinternet 30GB csomagot vettem sim bedug a laptop és mobilba kapcsolódik, de nincs adatforgalom?
Hol lehet a gond?
Vagy várni kell mert nincs regisztrálva a hálózatra? -
kurtuzov
senior tag
válasz
Kelvin #31583 üzenetére
A tesztidőszak alatti számhordozás nem ellenjavallt volt, csak nagyon korrekten felhívták rá a figyelmet, hogy ne "fő" számként tekintsünk a teszt SIM-ekre, ennek tudatában is vittük be a számokat.
dokee esetét a Digi nem megfelelő kiértesítése kapcsán azonban valóban nem értem, mert mi e-számlázás ellenére kaptunk postai levélben is szerződés felmondást, többször e-mail-ben is megjelent a tájékoztatás, SMS-t is kaptunk nem egyet és még telefonon is felhívtak.
Amellett, hogy jelen fórum miatt is bőven tudtam róla már októberben. -
66zio
aktív tag
Van itt baj rendesen. Az egyik fél mindenben az igazát látja, a másik fél meg semmiben nem ad neki igazat.
Értem én, hogy szeretnénk ,hogy a Digi is labdába rúghasson, de attól még nem kell neki elnézni dolgokat. Az ingyenes csomag, hogy megmaradjon neki az szerintem is Phasság, de ez a számhordozásdi, meg nem válaszolás miatt, igen is lépjenek a Digi tyúkszemére.
Nagyon idegesítő, hogy van 30 napja egy szolgáltatónak válaszolni és DIREKT (ez nem Digi specifikus) 30 nap közelébe válaszolnak.
Ha én tehetném azt hoznám törvénybe, hogy max 30 nap van válaszolni, de az éves válaszolási átlag 15 nap alatt legyen. Tehát nyilván ami sok utánajárást igényel arra van idejük, de ne éljenek vissza a 30 napos lehetőséggel. Megoldással, tehát attól még, hogy kérdeznek stb ne induljon újra a 30 nap. Ha nem sikerül valamit megoldani ennyi idő alatt mehet a bünti.Kötbér pedig ne játékpénz legyen, hanem kárpótoljon. Minimum az órabérem * annyi óra amit rászántam. (Ha tényleg igazam van). Ha nincs munkahelyem stb, akkor a minimálbér órabére. Mert nagyon vicces az amikor a szolgáltató hülyesége miatt elmegy fél napod és cserébe kapsz egy Gyrosznyi forintot.
-
M.Ildiko
tag
válasz
#44932096 #31577 üzenetére
Nem szeretnélek tovább hergelni (megteszed ezt magad), de a tájékoztatási kötelezettség megvolt. Amikor egy szolgáltatást adott időponttól megszüntetnek, akkor nem kötelesek személyes értesítést küldeni, ha az általuk személyreszabottat nem fogadtad. Nem kaphatnak büntetést, mert szinte minden újságban, óriásplakáton, tv reklámban és a honlapjukon is közzétették, több hónappal korábban, hogy megszűnik a teszt-üzem. Ráadásul a tesztüzem használatára kötött szerződés határozott időre szólt (ami ugye azt jelenti, hogy ha az lejárt, a szerződés megszűnik), és voltak meghosszabbítások. Jobb lenne, ha az energiád másra használnád, és gyakorolnád azt, hogy elolvasod amit aláírsz. Nem kívánok vitatkozni, csak elmondtam, mit gondolok.
-
herdsman12
őstag
válasz
#44932096 #31579 üzenetére
Nem az a BETEG, ha valaki törvénytisztelő magatartást vár el...
Az a beteg, ahogy Te ragaszkodnál az ingyen mobilhoz, pedig az első perctől tudtuk, hogy egyszer vége lesz (Te is régen tudod, mint az első hsz-od mutatja).
(Ja, meg az 5 Ft-os külföldi tarifa)
Nem vágom milyen logika alapján gondolod, hogy neked ez élethosszig jár, arra azért kíváncsi lennék, hogy hány követőd van ebben a kérdésben.
Én a helyedben már régen ügyvéddel konzultálnék, nem itt a fórumon bizonygatnám az igazam.
Csak kíváncsiságból, a mobil előfizetői szerződésed 5. pont 8. bekezdése üres? Mert lehet, hogy oda küldték a hivatalos tájékoztatást.
Számhordozás ügyben akár igazad is lehet, másik szolgáltatónál is előfordulnak hasonló bakik.
Részemről itt a vége ennek a szálnak, de a végeredményt majd elolvasnám. -
csacsi67
addikt
Szerintem a döntéshozon mulik nagyon sok minden .Én nekem is van ügyem a digivel nem 1272 lévö ügyintözö fog dönteni amikor be telefonálsz ha nem az arra felruházott személy .Én is beszéltem több ügyintézövel volt aki nagyon rendes volt volt aki majd nem le... anyázott .Ez természetesen nem igy müködik mert ha én megadom a tiszteletet én is elvárom. Valamint Ök vannak mi értünk nem pedig forditva .Ők abbol élnek amit mi fizetünk nekik dijkat.
-
slice14
veterán
dokee: Fordulj nyugodtan az NMHH-hoz, had kapjon újabb büntetést. Intézd el nekik, hogy a következő frekvencia tenderen se indulhassanak.
Meg volt mondva hogy a teszt csomag véges, Ha nem akartad hogy megszünjön a szolgáltatás, volt rá lehetőséged beállítani a megfelelő tarifát. -
riki
senior tag
válasz
#44932096 #31577 üzenetére
Ember,neked hihetetlen sok időd van. Érdekes módon engem telefonon,levélben ,médián keresztül is értesített a Digi. Számomra érthetetlen,hogy te ebből kimaradtál. Csak tudod az ilyen, mindenben a kákát kereső emberek miatt tart ott a Digi ahol tart ,mert támpontot ad a GHV nak ,hogy begáncsolja, míg a többi röhög a markába. Hány állami támogatásról tudsz ,ott ha nem figyeled a honlapott, lemaradsz. Tudsz érvelni ? Nem figyeltél ,így jártál. Azért büntették a Digit mert egy idióta ,100 -s routertől várt GB-tes netet ,pedig a honlapjukon ott van ,hogy milyen hardver kell hozzá. Mégis megbüntették. Én a Digi helyében, olyan polgári pert akasztanék a nyakába ,hogy még az unokái is fizetnék. Mindenhol hibázhatnak az ügyintézők,emberek vagyunk . Reklamációnak megvan a módja,ha jogos volt, engem még mindíg ,valamilyen módon kárpótoltak . Még a Kínai kereskedők is. Egy cég sem szereti ,ha a torkának esel.
-
#44932096
törölt tag
válasz
Kelvin #31583 üzenetére
Megérdemelnéd....
Hát igen, még csak véletlenül sem a szolgáltató törvénytisztelő magatartására reagáltál , hanem a szolgáltató általi vezetékes szolgáltatás elvételének (" bosszú" ?) lehetőségében reménykedsz.
Ez is egy emberi jellem.Azt, hogy az emberk 99%-a mit gondol te nem tudhatod.
De látom azt sem tudod, hogy mit jelent a "teszt" nevű csomag aláírt példányán, hogy "szerződés típusa: határozatlan idejű". -
Kelvin
őstag
válasz
#44932096 #31579 üzenetére
Törvénytisztelő magatartást, lol..
Irigyellek, hogy más szolgáltatóval még nem volt ennél komolyabb problémád.
Nekem többször el is mondták, hogy a tesztidőszak alatt ne vigyünk át számot hozzájuk. Gondolom neked is csak sz*rtál rá, bár ez nekem alapból megsem fordult a fejemben egy teszt szolgáltatás kapcsán. Valamint érdekes módon az emberek 99%-a tisztában volt vele, hogy mikor jár le a tesztidőszak... Ha jól emlékszem, havidíj nélkül volt 50Gb mobilneted és kedvezőbb percdíjaid mint bármely más szolgáltatónál ilyen opcióval.
Remélem addig keresed a kákán a csomót amíg a vezetékes szolgáltatásaikat is megvonják tőled, megérdemelnéd. -
kurtuzov
senior tag
válasz
#44932096 #31579 üzenetére
Nem kell ehhez ügyvéd, én teljesen megértem az felháborodásod. A fő probléma az érdemi kommunikáció hiánya, szerintem amiatt, mert nincs sehol számonkért személyi felelősség (nem a rendszer legalján levő ügyintézőkre vonatkozóan kellene csak).
Sajnos a Digi is csak beleillik a jellemző képbe a régióban. -
zoli62
addikt
A forgalmi adatoknál a 200 perc helyett még mindig 70 perc kedvezmény látható. Valaki megkérdezte már a Digitől, hogy ezt mikor teszik rendbe?
-
#44932096
törölt tag
válasz
herdsman12 #31578 üzenetére
Tehát ha valaki törvénytisztelő magatartást vár el egy szolgáltatótól az...BETEG?
-
#44932096
törölt tag
a harmadikat is nekik címezni, az ötödiket is, és a tizediket is, és igenis másodlagosnak betenni akkor már a levelezésbe az nmhh-t és a kormányhivatalt
Nem ezután részemről így lesz: email írok nekik, ha nem válaszolnak 30 napon belül, akkor 31. napon kormányhivatalhoz megy a panasz hogy nem adtak választ, majd ha a hivatal nyomására választ ad a digi de elutasítják a panaszom, akkor 3000 Ft illetékbélyeg megfizetése mellett az nmhh fogja kimondani a végső szót.November első napjaiban felhívtam a 1272-t, és a felől érdeklődtem, hogy a fórumokon azt írják, egyeseknek felmondták a digimobil "teszt" csomagot. Jeleztem, hogy amennyiben ez mindenkire ki akarják terjeszteni, úgy elfogadom, ha nekem is felmondják, de ezt mivel nem tették meg november 1 napjával (60 napos értesítési kötelezettség), így január 1 után is igénybe akarom venni a szolgáltatást. Erre az ügyintéző közli, hogy azt nem lehet, mivel január 1 után a "teszt" csomaggal semmilyen ki- és bejövő hívást, illetve adatforgalmat nem fogok tudni kezdeményezni. Visszakérdeztem: hogy erről engem mikor fognak értesíteni az érvényben lévő törvények/szabályok értelmében (EHT: A szolgáltató az előfizetői szerződés felmondását az előfizetővel tartós adathordozó útján köteles közölni azzal, hogy a tartós adathordozó elérhetővé tételéről az előfizetőt igazolható módon külön értesíti) A szavait alátámasztandó közölte, hogy ők értesítettek sms-ben, facebook-on
illetve a weblapjukon elhelyezett reklámcsíkon.
SMS nem jött meg, facebook fiók megléte nem állampolgári kötelesség, a weblapjukon elhelyezett reklámcsík pedig pont "annyit ér", mint azt be is bizonyították [link]
Szóval a "tartós adathordozó" megléte nem valósult meg, ugyanis ez az ÁSZF-ben történő értesítés, illetve az értesített levélküldemény lenne.
Vártam 45 napot, majd megelégelve, hogy nem kapok választ, számhordozást kezdeményeztem a telenor felé.
A számhordozást követő 3 nap elteltével kaptam meg a választ, amiben leírják ugyanazt: sms, FB, webes reklámcsík...+ hogy ők "minden ügyfelet értesítettek". Arra a kérdésre, hogy engem milyen formában, nem válaszoltak. És nem vagyok egyedi eset: itt többen jelezték, hogy nem kaptak 60 napos "rendes szolgáltatói felmondást".
Térjünk vissza a számhordozásra.
2db olyan hívószámot akartam a telenorhoz hordozni, ami 0620-as előhívós, és egy évvel korábban a telenor elengedte a digihez. Ugyanazokkal az iratokkal akartam visszahordozni, a hordozás mégis el lett utasítva.
Ezt követően felhívtam a 1220-at, és a 1272-t. Azt mondták, édesanyám nevének nem-egyezése miatt lett elutasítva a számhordozás.
Lebetűztük édesanyám nevét mind a két szolgáltatóval: karakterre pontosan egyezett. Elővettem a digi-s (1 évvel korábbi szerződésem) illetve a friss telenoros számhordozási megállapodásom: minden karakter egyezett.
Visszamentem a digihez és megkértem nézzenek rá az iratomra, és hogy minden karakter szerint van a rendszerben. Azt mondták igen. Nyomtam egy képernyőmentést, és egy weboldal teljes mentést (ez fontos lesz később !!) miután beléptem a digis fiókomba arra a részre, ahol a szerződő adatai találhatóak-benne értelemszerűen édesanyám nevével.
Átmentem a telenorhoz. Ott is mindent leellenőriztünk karakterre pontosan. Kaptam egy új számhordozási megállapodást. Azon is minden karakterre egyezett.
Este jött az sms: számhordozást elutasította az átadó szolgáltató (digi).
Oké: 1220 + 1272: érdeklődöm az elutasítás oka miatt. Édesanyám neve....Újra betűzés...Minden egyezik.
Jó. Ekkor úgy döntöttem írok nekik egy emailt, amiben csatolom a digis szerződésem és a telenoros számhordozási megállapodásom feényképét, hogy lássák, édesanyám neve karakterre egyezik.
Vártam 2 napot. Majd ismét bemente óem a digi ügyfélszolgálatára hogy ilyenkor mi van. Széttárták a karjukat.
Bementem a telenorhoz. Újra elindítják (3. alkalommal a számordozást), de előtte felveszik a háttércsoporttal a kapcsolatot. Ügyintéző felhívja a kollégáit. Közlik, hogy sajnos ismert hiba, a diginél van (el is mondták mi az, magyar karakterkódolás az"ő" nem megy át a digitől, helyette más karakter megy a telenor felé.
Este kapom az sms-t a telenortól, elengedték a számokat.
Belépek a digi-s fiókomba és akkor látom: édesanyám nevében az "ő" fel lett cserélve "o"-ra. Újabb képernyőmentést csináltam. Valahogy éreztem, hogy dokumentálni kell mindent...
Másnap hív egy digis: meg fog valósulni a számhordozás, a telenornál volt a hiba.
Értem, csak akkor miért is írta át önkényesen a digi "o"-ra édesanyám nevét? Miért nem tudta átadni a digi a számot? Miért a telenor rendszerében van a hiba, ha korábban telenortól vodához, majd vissza telenorhoz irányú számhordozások esetén nem volt gond édesanyám nevében lévő "ő" karakterrel?
Oké: email diginek, 2 hívószám, 3 alkalaommal történő számhordozás elutasítása *5000 Ft kötbér igényem van.
Eltel 30 nap: nincs válasz. Felhívtam azóta 2x a 1272-t. Semmi.
Második alkalommal közlik, hogy "előfordulhat" hogy újabb dokumentumokat kérnek majd be tőlem, amit a telenortól kell beszerezzek....Visszakérdeztem: az a dokumentum amit lefényképeztem (digi + telenor szerződés) pont elég a kötbérigény megállapításához.
Itt tartunk ma.A kérdésedre: miért fórumba írok? Mert bízok a nyilvánosság erejében. Mert január 1-gyel nem vagyok digimobil előfizető (legalábbis az 1db, 0650-es náluk maradt "teszt" csomag nem működik), ezért engem ilyen formában nem érint az, hogy az EU-t 4Ft vagy 5Ft díjon lehet hívni. Persze érintene, ha pl. a "teszt" csomag aktív maradt volna.
De szerintem rosszul teszed fel a kérdést: miért nem tartja be a digi az EHT-t a felmondással kapcsolatosan, miért nem tartja be a digi a 30 napos válaszadási kötelezettséget, miért tünteti el a reklámcsíkból a 4Ft-ot ha korábban pont a reklámcsíkot jelölte meg mint hiteles tájékoztatási formát?
Szóval. Mit várok a digitől: pusztám azt, hogy jog és törvénytisztelő módon viselkedjen, Ennyit. Se többet, se kevesebbet!
Most már azt is tudod, hogy károm is volt belőle. Az autóm nem ingyen gurult az ügyfélszolgálatuhoz 3x, a szabaidőm sincs ingyen (munkáltatóm is ad órabért), és amikor sorozatosan más hibája nemtörődömsége/trehánysága miatt sorozatosan szívok, sem egy utolsó szempont: idegsejtek pusztulnak.És egy bónusz kérdés a végére: ha a digi dec 31-el kivezette/megszüntette a "teszt" csomagot mindenkinek, akkor ugyan miért kellett egyeseket levélben értesíteni? Illetve hol van ez "tartós formában", melyik ászf-ben?
Jogilag megállja a helyét egy csomag megszüntetésére az alábbi mondat: "tesztelj velünk december 31-ig". Ebben hol szerepel az, hogy január 1 után nem tarthatom meg a csomagot? Ebben csak annyi van, hogy január 1 után már nem tartanak igényt a tesztjeimre. Teszt vége =/= teszt csomag megszüntetése.
De ezt majd az nmhh eldönti.Szerk:
Telekom és voda is tudta mi a dolga miután az nmhh megkereste őket.+1 bónusz: nagyon elégedett vagyok a digi vezetékes szolgáltatásával. Akinek lehet dicsérem.
Mobil szolgáltatás azonban nem egyhamar lesz tőlük. Az ügyintézésük kritikán aluli. -
RWhite
csendes tag
-
Gyurka6
őstag
válasz
#44932096 #31571 üzenetére
Szerintem meg meg kellene próbálni egy másik szolgáltatónál, esetleg ott már volt idejük/kapacitásuk/pénzük arra, hogy amit leírnak, azt be is tudják tartani. Itt legfeljebb majd hozzáigazítják a leírást, akinek meg így is jó az marad... Hagyni kellene őket, hogy igyekezzenek megoldani, kaptak elég "pénz jutalmat" mondvacsinált dolgokért, amit nem kell befizetniük pluszban, esetleg tudják javításra fordítani.
Igazából nem csak ide gondoltam. -
mályva
aktív tag
Olyan kérdésem lenne hogy digi net előfizetésem van de google pixel 4a- n nem tudo mobil netezni csak wifizni..ezt hol kell beállítani? köszi
-
zseko
veterán
válasz
#44932096 #31571 üzenetére
Igen, a harmadikat is nekik címezni, az ötödiket is, és a tizediket is, és igenis másodlagosnak betenni akkor már a levelezésbe az nmhh-t és a kormányhivatalt, ha olyan a dolog, és ha már ő is azt tanácsolja, hivatkozva a korábbi levelekre, nem pedig fórumban hőbörögni azon, hogy beírtam egy fórumba és nem változik semmi...
És mégis, mit vársz egy szimpla fórumbejegyzéstől, úgy komolyan? Hogy attól majd bármelyik szolgáltató is majd magába száll? Ezt feltételezni elég vicces, olyan levélváltás után meg pláne, ami nem érdekli őket. Nem szolgáltatói fórum, ott teljesen jogos lenne a felháborodásod. Telenor topikban egyébként volt aki végigvitte a lerázást, és az 'én vagyok a Jani' hozzáállású lenézésből aztán ~150e-es kötbérrel jött ki végül a szolgáltató. Ott persze szolgáltatási nem teljesítések voltak, nem ilyen hülye dolog. Amiben természetesen igazad van, és még a felháborodásod is teljesen jogosnak tartom ha károd lenne belőle, de így, ilyen hülyeségen háborogni...
-
#44932096
törölt tag
Talán volt előtte 2db panaszom feléjük, és az egyikre 48 napra adtak egy mellébeszélős választ (feltettem a kérdést, hogy miért nem tartják be az EHT-t, mire leírták, ha nem tetszik forduljak nmhh-hoz, kormányhivatalhoz...stb), a másikra még mindig nem válaszoltak 37 nap elteltével....
A 30 napos válaszadási kötelezettség számukra ennyit ér.
Talán a harmadikat is ezek után nekik kellene címeznem...."b+"
-
Doggy dog
senior tag
válasz
alex devil #31558 üzenetére
Érdekes ez az adatforgalom anomália.
Az elhasznált perceket rendesen tudja vonni ebből a csökkentett keretből....
Kezdetben meg mindenkinek jó volt -
p2pp
őstag
válasz
Kronos3000 #31552 üzenetére
Dobogókőn a kilátó mellett van egy bázisállomás az pont odalát. De nemtom kik vannak rajta.
-
lcdtv
tag
válasz
alex devil #31558 üzenetére
igen, egyiknek 3,5GB mutat teljes adatkeretnek a másiknál meg 10.6GB az most akkor...?
-
alex devil
senior tag
A Digi app nektek is pontatlanul mutatja a forgalmi adatokat?
-
UHHH
őstag
Amikor a norvég hegyekben full B20-as LTE Telenor térerőm volt, az volt az igazi. Ingyen hívtam a 1220-at, hogy legyenek kedvesek és a roamingomat nézzék már meg.
-
zelikocc
senior tag
válasz
Kronos3000 #31552 üzenetére
Magyarországon azért megszoktuk, hogy ha más nem, legalább segélyhívás elérhető valamilyen hálózaton. Én legalábbis még nem találkoztam mással otthon.
Erdélyben elindulva egy faluból a hegyek felé viszont nagyon hamar találsz olyan helyeket (ahol még üdülő házak is vannak) hogy kilométereken keresztül nem hogy csak segélyhívás, de semmilyen térerő nincs és mindkét SIM kártyán csak egy áthúzott kör jelenik meg és teljesen elvágódsz a külvilágtól. Magyarországi fejjel nagyon fura, de itt teljesen mindennapos. Csak aztán vigyázni kell, nehogy jöjjön a medve, me' a medve az nem játék!
-
válasz
Kelvin #31543 üzenetére
Én egy helyen jártam az országban az elmúlt kb. 10 évben, ahol semmilyen térerő nem volt (telekomot és telenort tudtam ellenőrizni, az volt nálam), Gemenc egyes részein, autóutaktól távol. Máshol nem találtam ilyet, még a Mátrában is jó volt. Szerintem mi lefedettség szempontjából jók vagyunk.
Sajnálom is a digit meg nem is, hogy nem jött nekik össze a belföldi roaming. Sajnálom mert így több előfizetője lenne, nem sajnálom mert így gyorsabban fogja kiépíteni a sajátját.
(Sokszor kritikus vagyok velük, de ez nem jelenti azt, hogy a bukásukat kívánnám, sőt éppen ellenkezőleg, számomra mint fogyasztó számára ha sikeresek lesznek az csak előnnyel jár, akár ügyfelük leszek akár nem. Másrészt meg a kemény munkával elért eredményre sose irigységgel, hanem mindig elismerőleg tekintek.)
Aktív témák
● A politikai jellegű hozzászólások figyelmeztetés nélkül törlésre kerülnek!
● Az Összefoglalóban megtalálható, hogy mit ír a Digi ÁSZF a szolgáltatás és a SIM kártya használatáról. Az ezzel kapcsolatos hozzászólások törlésre kerülnek.
● A személyeskedő, sértő vagy flame jellegű hozzászólások törlésre kerülnek.
● Az iPhone-os SMS küldést boncolgató hozzászólások törlésre kerülnek.
Társtopikok:
● DIGI internet
● DIGI kábel TV
● DIGI műholdas TV
● DIGI vezetékes telefon
- DDR5 16GB 8GB 32GB 4800MHz 5600MHz RAM Több db
- AKCIÓ! Acer Predator Triton Neo 16 15 notebook - Ultra 9 185H 32GB RAM 2TB SSD RTX 4070 WIN11
- MacBook felvásárlás!! MacBook, MacBook Air, MacBook Pro
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad L380 - i5-8GEN I 8GB I 256SSD I 13,3" FHD / MT I HDMI I Cam I W11 I Gari!
- Xiaomi Redmi Note 12 Pro 5G 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest