- Vodafone mobilszolgáltatások
- Yettel topik
- Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Újabb Samsungok telepíthetik a Galaxy AI-t
- Samsung Galaxy Note20 Ultra - a tollnak nincs ellenfele
- Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
Hirdetés
-
Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
ma Részletes anyag került fel az internetre a Sony idei középkategóriás telefonjáról, három helyett két hátlapi kamera várható.
-
Alacsony fogyasztású, 128 GB-os szervermemóriát kínál a Micron
ph Az új RDIMM TSV technológia alkalmazása nélkül éri el a címben említett tárkapacitást.
-
Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
it Az AI-t kiszolgáló adatközpontok olyan nagy energiaigénnyel bírnak, hogy egyre több atomenergiára van szükség.
-
Mobilarena
A Borderlands 2 egy cel-shaded grafikájú rpg elemeket tartalmazó fps. A játék folyamán küldetéseket kell teljesíteni (a Pandora nevű bolygón) a kiválasztott karakterrel, egy úgynevezett Vault Hunterrel. Ezek a küldetések lehetnek a főszálhoz tartozóak, illetve opcionálisan teljesíthető mellékküldetések.
Új hozzászólás Aktív témák
-
[Prolixus]
addikt
válasz #75376384 #9974 üzenetére
Ilyen "érintetlen" terep nem nagyon lesz, ez nem egy Far Cry típusú sandbox játék.
Jack arcán a fémdarabok feltehetőleg a maszkját rögzítették. A Pre-sequelben remélem kiderül, hogy pontosan hogyan torzult el az arca.
I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando
-
[Prolixus]
addikt
válasz #75376384 #10036 üzenetére
Valamit rosszul csinálsz. Ilyen problémáim soha nem voltak hosszú távon, pedig soha, ismétlem soha nem nyomtam a játékot co-opban (steam profilom nulla baráttal "dicsekszik"), és első végigjátszás során az editort sem használtam semmilyen formában.
I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando
-
[Prolixus]
addikt
válasz #75376384 #10044 üzenetére
Zero-val akkor nagy peched lehetett, mást nem tudok mondani erre. Én a legelső végigjátszásomnál Maya-val sokat snipereztem, mert úgy könnyebb volt sokkal egy-egy pályarészt túlélni. Nyilván ehhez normális csúzlik is kellettek, de ezzel sem volt probléma.
"pl a rabid stalker vagy az a tüzes csápos valami badass verziója már egy tvhm módban is szörnyű"
Ez így van, ezeket én is utálom, mert nagyon kellemetlen meglepetéseket tudnak okozni, ha nem vagy elég ügyes. Viszont vedd figyelembe, hogy egyik említett ellenség sem olyan, akit mondjuk feltétlen ki kell nyírni ahhoz, hogy tovább haladhass a játékban, vagy valami ilyesmi. Számomra ez akkor lenne TÉNYLEG frusztráló, ha mondjuk egyszerűen nem tudnám folytatni a játékot egy-egy ilyen ellenség miatt.
Cathrine: Ki kell ismerni a játékot, utána sokkal könnyebb, és nem lesznek ilyen ellenérzéseid. Legalábbis velem így volt. Pl. emlékszem, hogy első végigjátszásnál a 4 assassin-os küldetésen számtalanszor meghaltam a suicide psyho-k miatt. főleg az utolsó assassin-t tudtam nagyon kínkeservesen kinyírni, az már egyáltalán nem volt élvezetes, hogy az egész játék abból állt, hogy felmentem a lépcsőn, gyorsan szétnéztem, megpróbáltam valakit kinyírni, de többnyire mehettem is vissza, mert vagy jól lelőtték a pajzsomat, vagy jött egy rohamozó psycho, rosszabb esetben még bombája is volt.
Második végigjátszásnál már tudtam mire számítsak, tudtam melyik szakaszon lesz sok ilyen psycho ezért hol kell nagyon figyelni, meg ismertem a pályát is, tudtam azt is hová lenne érdemesebb futni stb. Nekem ez a küldetés elsőre nagyon nehéz volt, később viszont már nem nagyon voltak problémáim vele, semmi ellenérzés, semmi frusztráció.
A színkódnál meg nem feletétlen a narancs fegyver a legtáposabb, előfordulhat, hogy egy lila van olyan jó, ritkán még jobb is, mint egy legendary. A legendary-knak viszont általában van valamilyen speciális tulajdonságuk, amik miatt valaki vagy nagyon jól tudja használni őket, vagy sokszor egyáltalán nem. Pl. én vagy 4-szer kaptam már Madhous!-t, de számomra teljesen használhatatlan a spéci jellegzetessége miatt.
I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando
-
nagyúr
válasz #75376384 #10053 üzenetére
a loot tényleg siralmas, de a játék így sem nehéz az első körben. nekem a 2x-es szintű zer0-nak alig van normális snipere, jópár szinttel alacsonyabb fegyverekkel tolom, és így is csak kevés szituációban merül fel a FFYL. igen, előfordul néhány húzósabb eset (a badass pyre thresher nekem sem ment egyszerűen) - szerintem ez egy open world játékban normális.
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
[Prolixus]
addikt
válasz #75376384 #10084 üzenetére
A content bevallottan kevesebb lesz, mint a Bl2-ben, szóval anniy különböző helyszín nem is kell, mint ott volt. Persze értem a problémát, és könnyen lehet, hogy igazad lesz, mindenesetre ha használnak belső helyszíneket is, meg a kettőt jól kombinálják (és ha megfigyeled, eddig szinte csak olyan pályáról láttunk valamit, ahol nagyon sok épület is volt, amire rá/ki-be lehetett menni), akkor talán elkerülhető az egyhangúság.
(Amúgy a poén, hogy ebben a topicban is nem egyszer kifogásolták, hogy az a legnagyobb baj a Bl2-vel a gyenge loot-on kívül, hogy nincs meg az a jellegeztes hangulata, mint az első résznek. Vagyis nem minden pálya olyan kietlen sivatagos -egy idő után rémunalmas- szemétdomb/pusztaság hangulatú...nehéz mindenkinek a kedvében járni).
"Egyébként azt nem értettem a gameplay videókban (bár lehet csak nem figyeltem eléggé), hogy annak nincs semmi következménye, hogy a bolygó belsejéből csak úgy szivárog a 'zoxigén?"
Én egyszer sem hallottam, hogy ez szóba került volna a fejlesztői kommentárokban. De lehet te vagy az első, akit ez egy Borderlands játékban érdekel.
[ Szerkesztve ]
I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando
-
nagyúr
válasz #75376384 #10139 üzenetére
nem különösebben aggaszt, haladok rendesen előre, nem egy helyben toporgok. elhasal - hát elhasal. kevesebb lenne, ha mindig a harold + rubi párost használnám, de az meg unalmas
(#10141) tibee77: a sokcsövű shotty-k a nerf óta nem annyira ütősek. alapvetően minden jó, ami másodpercenként sok golyót lő ki, és nincs sárga szorzója. ezek jellemzően tényleg a magas fire rate-ű fegyverek (főleg smg és pisztoly - kivéve jacobs és dahl), de a sandhawk és a harold is nagyon hatékony, ill. a burst üzemű sniperek is kitűnőek.
[ Szerkesztve ]
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
válasz #75376384 #10263 üzenetére
Spoileres lehet. Gondolom a topikba mindenkinek egyértelmű aki végigjátszotta, de azért jelzem a spoilert.
Kíváncsi leszek meddig bírom használni. Tegnap ott fejeztem be, hogy keresem Sanctuary új helyét. Még tegnap is brutális segítséget nyújtott a csatában. De találtam egy szinte ugyan olyan, de magasabb szintű shieldet út közben. Annyi a gyengesége, hogy csak egy hullámot ad ki magából. Mindig van nálam egy alternatív shield, ha beütne a gebasz
Nagyon szépen köszi az SMG-s tippet, ma megyek majd meg is keresem. Remélem jó lesz. Most vagyok lvl19. Találtam egy táblázatot ez alapján lvl9 után lvl37 van írva. :S De majd írok ha megkerestem.
Tegnap eljutottam a sztoriba oda, hogy Sanctuary-t "elreptették". Mivel nem tudtam, hogy ez fog történni, ezért lehet hibáztam egyet. Mert mielőtt elkezdtem volna azt a questet, láttam, hogy van egy mellékküldetésem a városban. De én előbb a fö küldit le akartam adni mielőtt a mellékküldetésnek nekikezdek. De mivel elrepült a város így nem tudtam felvenni. Spoiler nélkül el tudnátok mondani, hogy az új helyén is elérhető lesz a melléküldi vagy nem? Nem tudom melyik küldetés lehetett az egyébként. De ha valami történik időközben a sztoriban azt ne spoilerezzétek el pls! Akkor inkább nem érdekel az a quest
Még az jutott tegnap eszembe, hogy következő végigjátszásnál megpróbálom majd ezt a flame of the firehawk shieldes mellékküldetést minél később megcsinálni. Mert írta is itt valaki, hogy akkor az adott szinthez megfelelő statokat kap a shield. És gondolom eddig lehet húzni, még Sanctuary a helyén van.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
válasz #75376384 #10271 üzenetére
Akkor mégis csak jól tudtam, hogy mellékküldi. Túl könnyen elhittem genndy-nek
Most elsőre megcsinálom akkor a fő és mellék küldiket. Jó ha tudom mire számítsak később, és legalább tudom majd mit kell csinálni, merre kell menni. Majd akkor másodjára rohanok.
Lascaux SMG-ről tudnál tanácsot adni, érdemes elmennem érte? Mondjuk szerintem elfogok már csak kíváncsiságból is
(#10272) genndy: Nem abban a főküldiben kapom a shieldet. Hanem ebben.
[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
-
válasz #75376384 #10331 üzenetére
Ez akkor olyan mint az alap game-ben az eridium?
(bocsi a buta kérdésekért, és köszi a türelmeteket, ha még van )„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
dioka7
senior tag
válasz #75376384 #10352 üzenetére
Ez jogos lehet! Én mindig úgy játszottam (elejétől), hogy lila cuccokat kerestem, azokra hajtottam, és ha valahol véletlenül eldobtak egy legendary-t akkor örültem mint majom a farkának. Aztán a játék elején a fene nem foglalkozott farmolásokkal, inkább nyomtam a küldetéseket. Utána mikor a végére értem (UVHM-en) akkor persze már jól jönnének a legendary-k (főleg OP-khoz), de ott meg jön amit te mondasz, hogy ha pikk-pakk megkapnám/kapnánk, akkor hol lennének az 500+ óra játékidők?! Akkor megvan a fegyver, azzal kicsit könnyebben (néha sokkal könnyebben) végigtolod a játékot és váltasz másik játékra. Így a készítők nem érik el a célt, hogy játssz-játssz és játssz...
-
nagyúr
válasz #75376384 #10352 üzenetére
statisztikai alapon nálam így fest: 368 óra játék, < 20 legendary drop, 1 pearlescent drop. szerintem ez elég ékesszóló - gyenge a loot.
(#10356) .LnB: vannak olyan küldetések, amiket valami specifikus helyen tudsz felvenni (Southern Shelfen a Helena Pierce-es, a Fridge-ben a goliathos, Thousand Cuts-ban a shootmeintheface, meg biztos van még pár). a DLC-kben majd még több ilyen lesz.
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
válasz #75376384 #10532 üzenetére
Úgy tervezem, hogy csak UVHM-ben veszem ki, addig összegyűjtöm a tokent.
(#10531) BomiBoogie Nekem elsősorban Meele dmg-s kellene nem?
[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
válasz #75376384 #10534 üzenetére
Szerinted összegyűjtök én annyit?
Végignyomom ezt a DLC-t. Lesz amennyi lesz. Aztán ha vége akkor visszamegyek Pete bárjába "bunyózni" vagy mi? (még nem vágom mi az a "bunyó" amit emlegettetek itt korábban)
Aztán ha megvan a 613 folytatom a játékot.„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
válasz #75376384 #10551 üzenetére
Rosszul fogalmaztam, az oké, hogy a raidboss erősebb és ilyesmi. És, hogy a sztori után elérhető.
De most, hogy levertem Pete-t TVHM-ban. Akkor ha most visszamennék akkor TVHM raid erősségű lenne?
Szóval az nem tiszta nekem, hogy pontosan mikortól lehet raid módba verni egy Boss-t.„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
nagyúr
válasz #75376384 #10551 üzenetére
elvileg igen, amit eddig kipróbáltam, az mind működött - az antagonistnál pl. nagyon hasznos, hogy a robot is dobálja a slages golyókat. absorbbal gondolom ő is elnyel, csak semmire nem megy az így nyert töltényekkel. pedig ha lőne, akkor a Bee is...
@.LnB: Pete egy kicsit megkeveri a raid boss témát. a raid bossok alapvetően külön entitások, nem egy boss erősebb verziói - Pete az egyetlen kivétel. jellemzően a terület story küldetéseinek befejezése után lesznek elérhetőek (ez alól csak egy kivétel van - Dexidous), ezért Pete the Invincible is azután lesz elérhető, hogy meg**** a ******* a Torgue DLC-ben. szerintem juss el odáig és nézd meg magadnak - úgy lesz az igazi az élmény
[ Szerkesztve ]
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
nagyúr
válasz #75376384 #10585 üzenetére
nekem is kb. ez van, de OP8-on nem tudom rendesen működésre bírni milyen pajzsot használsz? próbálkozom a bee-vel a recharge delay buffok miatt, de nagyon hamar halok, vagy folyton fedezékből kell lőjek, ami meg unalmas egy idő után. antagonisttal meg olyan semmilyen az egész karakter, nincs erősség, amire rá tudnék feküdni...
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
Új hozzászólás Aktív témák
- Gitáros topic
- Spórolós topik
- Az iPadOS-re írt appokra is díjat vet ki az Apple
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Yettel topik
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Hobby rádiós topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- További aktív témák...
- Apple iPhone 12 Pro Max, Pacific Blue, 128Gb, független 86% akku
- Szuper Akció:Igényeseknek-Exkluziv-12Genes-Core i7-Dell Latitude 5430-Harmad áron-garival!!!
- Western Digital 6TB NasWare 3.0 WD60EFRX-68l0bn1 keveset használt eladó.
- ÚJ Under Armour HOVR Machina 2 futócipő,sportcipő 44-es méretben eladó
- Teljes Playstation VR szett PS5 adapterrel
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest