- Google Pixel topik
- Poco F6 5G - Turbó Rudi
- Samsung Galaxy Z Fold4 - egyre megy, honnan nézed
- Nem állnak jól az Apple Watch számai
- A Z Fold7 lesz végül a legvékonyabb hajlítható?
- One mobilszolgáltatások
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Yettel topik
- Honor 200 Pro - mobilportré
- Megérkezett a Poco M6 Pro 4G
-
Mobilarena
▼▼▼ ANDROIDOS TABLETEK ▼▼▼
(A további hasznos tudnivalókért és az ajánlott modellek listájáért kattints az Összefoglaló kinyitása feliratra!)
Utolsó frissítés: 2025. március
Új hozzászólás Aktív témák
-
andatti
senior tag
Előre is bocsánat, nagyon amatőr vagyok...
A play áruházba beléptem a saját fiókom adataival a céges tableten, hogy telepítsek pár progit. (nem volt felhasználó hozzárendelve és nem is működött így a play áruház) Viszont most nem tudom törölni magamat. Azaz leválasztanám, kijelentkeznék a play áruházból, de nem tudtam, mert nem találtam a módját. A beállítások menüben mindent végig kattintottam, de semmi. Felül pedig semmi aktív link nem volt az email címemnél... újratelepítés és egyéb durva megoldás nem jöhet szóba...
Ezt most buktam, vagy van megoldás?Update:
Nna, megoldódott, újraindítottam és a telepített progik eltűntek és a playbe sem vagyok belépve. Úgy látszik minden újrandításnál resetel, így állították be... Kár a progikért, amikkel szöszöltem, hogy rajta legyen...
Új hozzászólás Aktív témák
- Mielőtt kérdeznél, olvasd el a téma összefoglalót!
- A warez minden formában tiltott!
- Alkalmazást keresel? Ide kattints!
- újszerű iPad Mini (6. generációs) 64GB Wi-Fi space gray asztroszürke tok
- Microsoft Surface Go 3, Intel Core i3-10100Y, 8Gb, 128Gb SSD, 10,5
- ÚJJ !! 850.000 Ft helyett - M4 iPad Pro 13" 512 GB WIFI + Cellular - 90 Apple Garancia
- Lenovo Tab M10 HD 32GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Apple Ipad Pro 2 gen2 10,5" 2K retina A1709 64GB
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte H510M i5 11400F 16GB DDR4 512GB SSD RX 5700XT Rampage SHIVA Zalman 600W