- Milyen okostelefont vegyek?
- A Galaxy Z Fold7, minden színben és oldalról
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Nem fogy a Galaxy S25 Edge?
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Samsung Galaxy S24+ - a személyi asszisztens
- Google Pixel topik
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
Új hozzászólás Aktív témák
-
rocket
nagyúr
válasz
huskydog17 #11832 üzenetére
Majd nezd meg a frametimeot es mindjart nem leszel ilyen optimista.
-
válasz
huskydog17 #11818 üzenetére
Gameworks... ja nem.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
huskydog17 #11803 üzenetére
Az hagyján, de a PS4-en az FC4 esetében volt egy olyan fasza god rays effekt, amit Michal Drobot kidolgozott, hogy példát vehetett volna róla az ipar. Ráadásul 0,2 ms volt az egész és kompatibilis volt a volumetrikus köddel is. Erre a PC-ben választani kell, hogy god rays vagy volumetrikus köd. Akkora bullshit ez, hogy az valami félelmetes.
De azé megy a MasterRace meg minden. -
oliba
őstag
válasz
huskydog17 #11800 üzenetére
Én azt még észrevettem, hogy a nap máshonnan süt + a csónak is megfordult a kikötőbe
Cím nélkül ki tudná megmondani, hogy melyik grafikai beállítás a szebb?
-
TTomax
félisten
válasz
huskydog17 #11732 üzenetére
A Batman pc portját is kb ennyien csinálták a Warnernak.,,
-
#52815360
törölt tag
válasz
huskydog17 #11464 üzenetére
Ez a gyakorlatban mit jelent? 200fps vs 240?
-
Malibutomi
nagyúr
válasz
huskydog17 #11464 üzenetére
Grafika kb DX9 szintu ahogy nezem.
-
daveoff
veterán
válasz
huskydog17 #11467 üzenetére
Itt ez most 5.99$-ért a teljes játék, vagy ez mi? Annyit megér, hogy kipróbáljam....
[link] -
Ren Hoek
veterán
válasz
huskydog17 #11464 üzenetére
Két kérdés: Async-e? Illetve Maxwellen hogy-e fut-e?
-
do3om
addikt
válasz
huskydog17 #11362 üzenetére
Azt sem felejtsd el hogy mi ment tavasz környékén:
Olyan jó lesz mindenben az AMD hogy nem kel fejleszteni a DX12 miatt mivel ezzel a (kamuAbu szerint) min 20 de akár 40% al gyorsabbak lesznek a gamek. Tehát az újabb játékokban gyorsulni fognak a régi karik nem hogy lassulni. Ezzel egy időre a vga fejlesztéseket is el lehet napolni. A csodás dx12-ben minden gyorsabban fog menni nem lesznek alacsony FPS-ek. Meg egy rakás játékra fogják kinyomni a DX12 módot így a régebbi AMD karik gyorsulnak majd és nem kel újat venni.A baj nem azzal van hogy ez nem így lesz hiszen akinek van esze tudja hogy az újabb játékok mindig nagyobb erőforrást igényelnek. Ezzel mindenki tisztában van akinek van esze. Azzal is hogy nem fogják orrba szájba gyorsítani a régi szériákat, nem fogy özönleni a dx12 javítás a megjelent címekhez hogy jobban menjen és elkerüld a fejlesztést.
Egyszerűen nem értem hogy aki(k) összehordanak minden szart hol voltak az előző DX váltásoknál? -
#85552128
törölt tag
válasz
huskydog17 #11362 üzenetére
Azok az eredmények mondjuk egymáshoz viszonyítva is érdekesek, mert ha most tényleg async-sávszél orgia ez a játék/bench mód (
)
Akkor az állítólag async, képtelen jóval kevesebb sávszéllel rendelkező 980 Ti hogy lehet olyan gyors mint a Fury X ?
De ugyanez érvényes a 970 vs 390-re 7-10% különbség van ami 1-2 játékban eddig is megvolt főleg ha a refet néztük.
Az meg tényleg nevetséges, hogy mondjuk egy Battlefront DX11 alatt 60+ FPS ezeken a kártyákon egy ilyen ocsmányság meg még a 30/40-et is alig éri el.Az Oxide-nak nyilván jól jött, hogy első DX12-es bench és hírverést kaphat a játék az AMD meg utolsó elkeseredésében ellőtt egy Async "botrányt" de úgy néz ki ennek (is) nagyobb a füstje mint a lángja.
-
gtamate2
veterán
válasz
huskydog17 #11362 üzenetére
+1
Ilyen játékkal nem hogy a DX12-t, de még egy terméket se promóznék. Komolyan vicc hogy ezen kell összemérni a kártyák teljesítményét, mert nincs más. Szerintem lesz még 1 év mire ideér az első normális dx12-es játék, ráérünk még, ez a meccs még nagyon nincs lejátszva.Olyan mintha World of tanks-al mérnénk a procik közti különbséget.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
huskydog17 #9563 üzenetére
Gondolom a Rise of the Tomb Raider olyan fejlesztés lesz, mint a Fable Legends. A PC-s port annyi lesz, hogy az Xbox One kód kap pár sor kiegészítést, és azt tesztelik. Az MS ezért hozza ennyire közel a konzolt és a PC-t szoftveres szempontból, hogy végtelenül egyszerű legyen portolni.
-
UnSkilleD
senior tag
válasz
huskydog17 #9563 üzenetére
pc tomb raiderben csak dx12 lesz? erről nem is hallottam
-
kovsol
titán
válasz
huskydog17 #9379 üzenetére
285-ben nem voltak ezek benn ugyan úgy?
-
Ren Hoek
veterán
válasz
huskydog17 #9356 üzenetére
Red Faction-ön kívül én nem nagyon tudnék példát mást. Úgy igazán. Talán BF. Meg FEAR...
Itt a lényeg, hogy ne 10-ből 1 játéknál legyenek ezek a fícsörök, amik komolyan szimulációval járnak, hanem 10-ből 9-nél. Kiegyeznék 5-el is.
Ahogy a fejlesztő kolléga is elmondta, nem tudod hogy miket kukáznak ki végül a játékból a brutál dx11 kernel szopatás miatt.Csak maga az érzés, mondjuk egy STALKER 2-őt képzeljünk el úgy, hogy teljes rombolható környezet van. Minden fát ki tudsz dönteni, minden ablakot ajtót falat be tudsz zúzni. Persze nem lenne fegyvered hozzá, nem Red Faction lenne a játék. Azzal a 4 RPG töltettel épphogy egy faházat bezúzol mondjuk. Nem a rombolás a cél,hanem rombolHATÓSÁG. Maga a szabadság egy ilyen foka. Persze ha találsz egy orosz harcihelikoptert, akkor egy egész zombikkal fertőzőtt labort porrá rombolhatsz. Élményen óriásit dobna, és talán nem kell majd sakkozni az erőforrásokon, mert ott figyel a motorban az implementáció.
Az is eléggé illúzióromboló tud lenni amikor otthagysz valamit egy játékban visszamész egy idő múlva és respawnolt, vagy eltűnt a kocsi/hulla stb. Akár kis mértékben folytatóthatna a szimulációja az AI-nak ott is.
A lényeg, hogy nem extraként rakod bele a rombolhatóságot, fizikát és AI-t a játékba, hogy erről szóljon, és szétverj mindent egy kalapáccsal, (és közben vért pisálva próbálod beletenni a szimulációt, hogy ne menjen a látványra) - hanem mert megteheted para nélkül. Lehet már a fejlesztésnél a motorban benne van eleve, csak a fal anyagát kell kiválasztania a művésznek. Egy Deus Ex-nek pl jót tenne taktikában, hogy mehetsz a szellőzőn is, de ha átrobbantod a falat ott is. stb...)
. -
deadwing
addikt
válasz
huskydog17 #8453 üzenetére
SS4 még mindig DX9? Jól látom? Nem értem én ezt...
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
huskydog17 #7782 üzenetére
Az 1.0 is így néz ki. Ezen is látszik a rossz élsimítás és átlátszóság. De nem ez az igazi gond, hanem a zártság. Ez egy izolált környezet. Úgy van megírva alá a motor, hogy a Hairworks összes eleme aktív lehessen. Mi van, ha a játék motorja valamit nem támogat? Például az önárnyékot, ahogy a Wither 3 esetében. Nem tudod módosítani, így le kell kapcsolni az effekt önárnyékát. Mi van, ha az MSAA-t nem támogatja a motor? Ezen működik az AA, ha nincs meg az alap hozzá, akkor le kell kapcsolni a teljes AA-t, ahogy Monster Hunter Online esetében. [link]
Ezek teljesen behatárolják a Hairworks minőségét, mert nem tudod rászabni a rendszert a motorra. -
Laja333
őstag
válasz
huskydog17 #7782 üzenetére
És ehhez már elég volt egy szimpla 980.... Mint ahogy a kommentben is írják, majd egy 960-on fut így, akkor már használható lesz.
-
Malibutomi
nagyúr
válasz
huskydog17 #6265 üzenetére
Ezzel egyetertek. Nem kellene foglalkozniuk vele.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
huskydog17 #6247 üzenetére
Nézd az NV szabadon eldöntheti, hogy milyen optimalizáláshoz adják a nevüket. Korábban is láttuk, hogy nagyon rossz optimalizálással is jó az NV-nek egy játék. Tekintve, hogy sok szabad kapacitásuk van nem valószínű, hogy válogatnak a potenciális címek között.
rocket: Vannak az AMD-nek effektjei. Rengeteg. Radeon SDK a gyűjtőneve. Az valóban igaz, hogy ez nem zárt, hanem nyílt forráskódú. Ez azért van, mert a zárt forráskód sokszor megakadályozhatja az effekt beépítését. Nem véletlen az az irány 2015-ben, hogy nyitják meg sorra az eredetileg middleware-eket. Nagyon sok potenciális licencelőnél ez kritérium lett.
A másik dolog amiért az AMD nem csinál GameWorks alternatívát stratégiai jelleggel, mert nem tartják jó ötletnek az egy éve kiadott hardverek teljesítményét mesterségesen limitálni csak azért, hogy az új generáció jobbnak tűnjön. Ennek nem örülne a felhasználó.
Felsoroltam párat fentebb, hogy az AMD milyen játékokon dolgozik jelenleg. Több cím nem szerepel a doksikban. Annyit tudok még mondani, hogy némelyik játékban vannak olyan funkciók, amelyeket csak Radeonokkal érhetsz majd el. Elsődlegesen azért mert a Mantle-höz kötődnek.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
huskydog17 #6243 üzenetére
Nem a Frostbite 3-at használja a játék. Az EA egy nagyon durva fejlesztési tempót diktál, amióta különvált a Frostbite Team és a DICE. Mostantól évente lép egy hagyott a Frostbite és nem két évente.
A Ghost Games döntése attól függ, hogy mi az ideális a játékhoz.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
huskydog17 #6238 üzenetére
Attól függ, hogy a Ghost Games hogyan dönt. Ez nem az AMD és a Frostbite Team döntése.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
huskydog17 #5490 üzenetére
Az NVIDIA a GameWorksöt nem véletlenül vezette be. Nagyon sok fejlesztőnek korlátozott az anyagi tőkéje, és a GameWorks esetében kínálnak kész effektet, amelyeket csak be kell építeni és még egy rakás pénzt is adnak hozzá. Nyilván a GameWorks hátránya, hogy ha nem sikerül integrálni, akkor nem sikerül. Nem tud az adott fejlesztő semmit sem tenni, hogy működésre bírja a rendszert, mert korlátozott az idő a megjelenésig.
Azt nem hiszem, hogy a CDPR megbánta a döntését. Elvették az NV-től a pénzt és befejezték a játékot. Aztán persze a tervekhez képest nem úgy néz ki, kivettek belőle egy csomó GameWorks effektet, illetve a végén már a GPU-s PhysX rendszert is eltávolították, de a játék kész, és ennyi ami számít.A fejlesztők alapvetően nagyon jó munkát végeztek a játékkal. Addig a pontig, amíg azokat az effekteket kapcsolod be, amiket ők terveztek és teljes egészében kontrolláltak nagyon jó a port. A többire pedig nincs ráhatásuk, ezek zárt middleware-ek, így csodát nem lehet velük tenni. Valószínűleg kapni fognak egy ideig a médiától, hogy mekkora butítást lőttek, de most nehéz a médiának megmagyarázni, hogy itt azért ezt a programot működő formában kell kiadni a játékosoknak, márpedig alapvetően megnehezíti a munkát, ha egy integrálásra váró effekt vagy eljárás forráskódját nem módosíthatják, vagy esetleg nem is láthatják. Ez mindig ott fog lebegni azoknál a stúdióknál, akik nyílt megoldások helyett zártra szavaznak, mert inkább pénzre van szükségük, mint szaktudásra.
A Rockstar egészen más kategória. Őket nem fenyegeti az a veszély, hogy a fejlesztés végére elfogy a pénz. Ettől sokkal szabadabb döntéseket lehet hozni. Az olyan stúdiókat szintén nem, mint a EA összes, a Square Enix nyugati csoportja, a Rebellion, a Firaxis, a Stardock stúdiók, ésatöbbi. Ők anyagilag jóval stabilabbak, így számukra logikus döntés a nyíltságot és a szaktudást választani a zártság és a pénz helyett. Ezért is tudják jellemzően jól megoldani azt, hogy a játék a terveknek megfelelően készüljön el.
(#5496) Szaby59: Elég sok olyan konzolos játék van, ahol a látótávolság nagyobb, mint PC-n. Van ellenpélda is, ahol a konzolt a fejlesztők wrapperen használják. A konzolon máshol vannak a limitek. A látótávolságot jellemzően a draw call limit korlátozza és ez PC-n a legnagyobb, amennyiben a konzolon tényleg használod a low-level elérést. Ha nem, akkor a konzol sem fog egymilliószor gyorsabban beírni egy parancsot a parancspufferbe.
Pont két olyan játékot nézel, amelyek nem low-level elérésűek konzolon. Nézz mondjuk egy Dragon Age: Inquisitiont. Az minden platformon kínál low-level elérést és ott a látótávolság elég nagy. Még DX11-be is átmentették ezt a látótávolságot, bár itt elég durva a pop-in probléma, de alapvetően ellátsz addig, amíg low-level eléréssel el lehet.Egyébként a látótávolság (ami egyébként így sem rossz) "gondja" a W3-ban simán meg lesz oldva, ha átállnak low-level API-ra. Azt nem mondom, hogy más kimaradt effekt bekerül, mert ott azért több meló lenne. Alapvetően a kiadó is inkább játékbeli tartalomba forgatná vissza a bevétel egy részét, mert az jobban érdekli a vásárlókat.
-
Laja333
őstag
válasz
huskydog17 #3076 üzenetére
Ma ezt találtam gdc 2015re. Érdekes, hogy AMD előadásban főleg dx12vel foglalkoznak.
-
HSM
félisten
válasz
huskydog17 #1819 üzenetére
Amúgy halkan hozzátenném, itt szerintem az is erősen közrejátszik, hogy a Tomb Raider más témájú játék. A GTA4-el ellentétben itt nem egy forgalmas nagyváros van, millió emberrel, autóval, amiket le kell generálni, szimulálni a működésüket, a fizikájukat, stb. Itt van egy fix táj, kevés NPC-vel. Szóval érthető az alacsonyabb igény. Ettől függetlenül tényleg jó munkát végeztek a motor készítői, jól fut, a pályák is szépek.
-
BlackSoft
addikt
válasz
huskydog17 #1779 üzenetére
Fent épp leírtam... De amúgy tudod mi az érdekes megint ezekben a tesztekben?
DX alatt jobb mindkét esetben az átlag eredmény
De amúgy én nem hiszek ezeknek a teszteknek, mert más tesztekben meg pont az ilyen gyenge low-end procik épp hogy megforgatják a 290x ventijét
És megint más az ha 1920x1080-ról beszélünk, mintha 2560x1440-ről beszélnénk. Utóbbi esetben gyengébb proci, alacsonyabb órajel is jobbak kihajtja a kártyát. Míg előbbi esetben az én procim egy 780 SLI-t 4,3-4,4GHZ-től tud kihajtani rendesen, egy 3770K-t nagyon nagyon meg kell húzni, hogy kihajtson egy 780 SLI-t, oda már kell 4,6-4,7GHZ is. Viszont ha 1440p-t állítasz be, akkor mindkét proci már 4GHZ-nél lazán 100%-on tudja pörgetni a kártyákatSzóval 1080p teszteket kell nézni, ahhoz lehet bőven viszonyítani is, hiszen legtöbb embernek 1080p-je van, nem 1440p...
Szerk, az utolsó mondatodra: Látom nem érted. Direkt külön megemlítettem azt is, azért hogy mondjak egy példát, hogy miért semmire nem jó továbbra sem az, hogy egy 170dollcsis cpu ugyan azt tudja, mint egy 1000dollcsis a játékok alatt
Másba nem lehetett belekötni, akkor gyorsan ebbe -
BlackSoft
addikt
válasz
huskydog17 #1775 üzenetére
Az a helyzet, hogy ha megnézed az 1000 dolláros procikkal csinált teszteket, akkor ott pont hogy semmi különbség nem lesz, vagy pont hogy visszalépés lesz a Mantle-el. És miért? Megmondom miért
Azért, mert az 1000 dolláros cpu lazán kihajtja a kártyát, és azzal a Mantle nem tud már csinálni semmit, viszont a 170 dollcsis proci ami éppen hogy működtetni tud egy 290x-et, a Mantle segítségével ki tud hajtani sokkal jobban.Tehát ha ez másképp lenne, és hozna 45%-ot egy 3960x-el is, akkor azért ott lenne értelme egy CF-nek, azért mert 4K játékhoz sajnos sok esetben a 60fps-hez kell 4db 290x vagy 4db 780/780Ti. Ha 45%-ot dobna a 2db 290x teljesítményén, akkor 2kártyával kevesebb is elég lehetne 4K-ra lazán. És már mennék is a boltba venni 290x CF-et, meg egy 2160p felbontású monitort
Tehát az egy jó dolog lenne, mert nem kellene 600-800ezerért vga-kat venni, hanem feleannyiból is meglehetne ugyan az.
Az pedig szép és jó, hogy egy olcsó valami procival ki lehet hajtani egy 290x-et a Mantle-el, de továbbra is azt mondom, hogy aki 290x-et ki tud fizetni, az nem fog 170dolláros AMD procit venni mellé, meg valami legolcsóbb lapot
És azt sem szabad elfelejteni, hogy hiába tudja kihajtani a szar proci is a 290x-et a Mantle segítségével, attól még nem a proci lett az erős... Tehát egy programban, ahol neked sehol nem kell a vga-d meg a mantle, ott a proci önmagában egy 170 dolláros proci lesz továbbra is.
Magyarul a 170 dollcsis procival úgy fog játszani valaki, mint ahogy én játszok a 700 dollcsis procimmal, viszont ha mondjuk elindítunk mindketten egy-egy render-t, akkor én végzek 30perc alatt, az AMD-s procis meg 4-6óra alatt. Na az a nem mindegy, ott nem segít se a Mantle, se a DX, se az akarat
És egyelőre nem is megoldás játékra sem a 170dollcsis proci, mert 1001 játékból hány támogatja Mantle-t? 1... Azaz hiába a 290x a szar proci mellé, mert a BF-en kívül semmi játék nem fog menni, amikor a kártya nem lesz képes a gyenge procival 20%-nál többre
-
BlackSoft
addikt
válasz
huskydog17 #1767 üzenetére
Fentebb meg ott a másik teszt, ahol kb -0,2%-ot csökken az átlag fps a DX-hez képest
Szóval eddig 100 teszt mind ellent mondott a másiknak, nincs semmi aminek hinni lehet.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
huskydog17 #563 üzenetére
Inkább az a kérdés, hogy hova menjenek. Nem azért van ennyi Gaming Evolved AAA konzolport, mert az AMD letarolja a piacot, hanem inkább azért, mert az NV-nek nincs rájuk erőforrása. Elviszik az embert a PC exkluzív projektek, a Tegra támogatása, ami marha sok embert kíván, és a saját motor fejlesztése, amit az NV a felhőbe szán. Ezek mellett nincs már elég erőforrás az AAA konzolportok kiemelt támogatásához. Az AMD-nek van. A Far Cry 3 is maradt volna TWIMTBP programos, de ez nem csak a fejlesztőkön múlik. Ha az NV-nek ez teher, akkor mennek máshova. Igazából az AMD is túlvállalja magát szerintem, 2013-ban mindenképp.
Javítások lesznek még szerintem. Elsősorban az NV-nek kellene megoldani, hogy végre jól működjön a HDAO. És ezt nem ártana a fejlesztőknek elintézni, mert ők rontották el.
-
SzlobiG
félisten
válasz
huskydog17 #559 üzenetére
Ez azz megint olcsón jutok AAA gémekhez,
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
huskydog17 #559 üzenetére
Lehet, hogy Ruby nem csak techdemó, hanem játék szintjén tér vissza. Igazából abba érdemes belegondolni, hogy az Illfonic egy játékfejlesztő cég, és ők csinálják a techdemót. Lehet, hogy több az amit rájuk bíztak, csak még nem beszélnek többről, mint techdemó. Eleve a csapat összesen 12 fő, tehát a Ruby demó teljesen leköti őket, viszont ennyi erőforrást belefektetve, meg abból kiindulva, hogy az egészet játékként kezdték el dizájnolni, simán lehet belőle game. Az AMD ingyen osztogatja, az Illfonic pedig felrakja steamre és abból van pénzük.
-
FireKeeper
nagyúr
válasz
huskydog17 #559 üzenetére
az új Total War már alapból GE, ugye? csak mert az tuti PC exkluzív.jah most nézem hogy be nem jelentett cím.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Hobby elektronika
- Autós topik
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Milyen légkondit a lakásba?
- Sütés, főzés és konyhai praktikák
- A Galaxy Z Fold7, minden színben és oldalról
- Opel topik
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- További aktív témák...
- AKCIÓ! Gigabyte H610M i5 12400F 16GB DDR4 512GB SSD RX 6700XT 12GB Zalman S2 TG Seasonic 650W
- DELL, HP gyári töltők, sok db. 7,4x5mm - 4,5x3mm + USB-C/Type-C 65W
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i7 14700KF 32/64GB RAM RTX 4070 Ti Super GAMER PC termékbeszámítással
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 5 7600X 16/32/64GB RAM RX 7700XT 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- Motorola G72 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged