- Nothing Ear (Open) - nyisd ki a fülhallgatód
- VoLTE/VoWiFi
- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
- Honor 200 Pro - mobilportré
- OnePlus 8T – fazonigazítás
- Google Pixel 9 Pro XL - hét szűk esztendő
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Apple iPhone 13 Pro Max - őnagysága
- Poco F5 - pokolian jó ajánlat
- Samsung Galaxy S24+ - a személyi asszisztens
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz huskydog17 #6247 üzenetére
Nézd az NV szabadon eldöntheti, hogy milyen optimalizáláshoz adják a nevüket. Korábban is láttuk, hogy nagyon rossz optimalizálással is jó az NV-nek egy játék. Tekintve, hogy sok szabad kapacitásuk van nem valószínű, hogy válogatnak a potenciális címek között.
rocket: Vannak az AMD-nek effektjei. Rengeteg. Radeon SDK a gyűjtőneve. Az valóban igaz, hogy ez nem zárt, hanem nyílt forráskódú. Ez azért van, mert a zárt forráskód sokszor megakadályozhatja az effekt beépítését. Nem véletlen az az irány 2015-ben, hogy nyitják meg sorra az eredetileg middleware-eket. Nagyon sok potenciális licencelőnél ez kritérium lett.
A másik dolog amiért az AMD nem csinál GameWorks alternatívát stratégiai jelleggel, mert nem tartják jó ötletnek az egy éve kiadott hardverek teljesítményét mesterségesen limitálni csak azért, hogy az új generáció jobbnak tűnjön. Ennek nem örülne a felhasználó.
Felsoroltam párat fentebb, hogy az AMD milyen játékokon dolgozik jelenleg. Több cím nem szerepel a doksikban. Annyit tudok még mondani, hogy némelyik játékban vannak olyan funkciók, amelyeket csak Radeonokkal érhetsz majd el. Elsődlegesen azért mert a Mantle-höz kötődnek.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest