- Yettel topik
- Honor 200 Pro - mobilportré
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Mobil flották
- Samsung Galaxy Fit 3 - keveset, de jól
- iPhone topik
- Érkezik a Samsung Health előfizetés?
- Nem lett arányos a fogyókúra
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
GodGamer5 #40612 üzenetére
Szerintem amúgy se lenne nagy előrelépés ilyen téren, PC only fejlesztésekben sem csinálnak kiemelkedőt, hiába ott a sokszoros erő.
Általában grafikára meg fizikára lövik el a keretet... a maradék "játékmechanikára" meg bőven elég a konzol proci is.Most amúgy hirtelen nem is tudnék olyan "játékmechanikát", a fizikán meg az AI-n kívül, amire olyan sok processzoridő kéne.
Vagy nem tudom mire gondolsz ezeken kívül, miben lehetne akkorát fejlődni.
Én már vagy 10-15 éve nem láttam semmi nagy fejlődést ebben, pedig azért a konzolok meg a PC is fejlődött ennyi idő alatt nem keveset.A fizika meg a grafika relative megolható skálázódóra (és ez viszi el a túlnyomó részt egy játékban), az AI már nehezebb ügy, mert ügye nem lehet azt mondani, hogy gyengébb konzolon legyen butább, az nem jó ötlet.
-
válasz
GodGamer5 #40605 üzenetére
Ezt miért ide?
Van CP2077 topic... -
_drk
addikt
válasz
GodGamer5 #40605 üzenetére
A fos current gen konzolok miatt van egyáltalán pénze a CDPR-nek, hogy ilyen játékot fejlesszen. De ez igaz a többi stúdióra is!
PC-t le se tolják, pedig az lehetne legalább egy szint, és úgy a többi konzolra külön optimalizálni de nem az van. Megcsinálják konzolra, majd a PC kap valami portot.
A külön szint meg mondjuk a Witchernél is felső kategória volt, amin már szépen eldöcögött megjelenéskor.
Tehát a jelenlegi fos minden, kivéve köv gen meg RTX. -
válasz
GodGamer5 #40605 üzenetére
Ha jól skálázhatóra csinálták akkor nem kell itt ennyire aggódni... számos játék van amit nem fogott vissza az alapgépek gyengélkedése, Pro és X esetén se.
Ha tényleg ez a gond, akkor szépen visszafaragják az alapváltozatot.Sőt ha elég jól dolgoztak, akkor a következő genre is fog "jól" skálázódni.
-
Devid_81
félisten
-
GeryFlash
veterán
válasz
GodGamer5 #40524 üzenetére
Nevetséges. Tényleg ez még kiindulási alapnak is állati kevés, be is lengették már pár helyen Raja távozását, nem tudni ennek mennyi alapja van. Külföldi fórumokon megy az a poén hogy gyakorlatilag az Intel a legerősebb IGP-jét ráragasztotta egy nyákra. Annyira nem is túlzó ez az állítás.
-
-
válasz
GodGamer5 #40480 üzenetére
de pontosan ezért írtam azt hogy szinte kizártnak tartom, hogy egy az egyben hozza a kiszivárgott specifikációkkal a 2060-t max Forzában vagy egyéb specifikus AMD címben. memóriabusz meg van csonkítva az órajel vissza van véve kb 25 % kal.
KB Vega 56- 1660Ti jó esetben, rossz esetben 1660. Ami nem rossz de fontos az árazás.
279$ az 1660Ti és 240$ az 1660 Super.
Akkor érdemes 300 dollárra árazni, ha valóban eléri a 2060-t, de mint írtam arra nem sok esélyt látok pár esettől eltekintve. -
válasz
GodGamer5 #40478 üzenetére
elfelejthetnétek ezt a modernebb dolgot már. A Turing sok szempontból modernebb és fejlettebb mint a Navi/ sokból pedig nem. Elég sok közös nevezőjük van. A Pascalból az 1080 Ti ezért gyorsabb sokszor dx 11 alatt és régebbi játékokban mint a 2080 Super mert a Turing is sokat kamatoztat a Dx 12 és a Vulkan API ból... maga a Raytracing is, amire a Turing marketingje épül DX 12. ficsőr
Itt egy részletes összevetés a két Archról és a 2070 Super / 5700 XT párosításról. [link]
Az 5600 XT pedig azonos GPU ra épül mint az 5700 de annak a leeső selejtje lesz nem véletlenül ilyen magas a TDP és alacsony az órajel, mert nagy energia szivárgású GPU és / vagy egyéb hibái is vannak. Az 5700 és a 2060 között kb 10-15% van az 5700 előnyére és az 1660 Ti kb 5-10 % kal lassabb mint a 2060 . Az előzetes tesztek szerint az 5600 XT a 2060 Mobil verzióval van pariban ami kb a dekstop 2060 - 20 % azaz kb 1660 Super/ Ti körül helyezhető el ami azért elég közel van a 2060 hoz jó esetben.
Persze majd meglátjuk. -
-
-
Crytek
nagyúr
válasz
GodGamer5 #40415 üzenetére
Pedig minden adott volna..
Ha abból indulok ki hogy sok cuccban csak egy ezer éves példát mondok Red Factionokben milyen rombolhatóság van és megy 8trillió fps-el ugy hogy kb alig használ cpu magot meg a grafika se kottyan meg kb semminek. Bőven mehetne bele kis realitás is is ahol a törmelék ott marad a végtelenségig ugyanis ma már nem 2 magos procik vannak bőven megbirkózna vele
Ezt sosem értettem a game iparban hogy a grafikát a végsőkig tekerik, de a fizikát nem holott egy "crysis szintű graf" ami már 12 éves is elég volna ha lenne rendes fizika. Sokkal többet dobna a hangulaton mint a csúcsszuper grafika. -
válasz
GodGamer5 #40409 üzenetére
2019-es Deep Dive videó: 3:40, 8:55, 9:05,
2018-as 48 minute Gameplay: 3:44, 25:15, 40:20, 44:40 -
válasz
GodGamer5 #40402 üzenetére
A baj annyi, hogy ha belelő a fa hordóból, a hordó kettéesik. Ami gáz.
Ez fizikának nem túl komoly, a Crysis-tól éppen egy picivel mozdul csak el, márpedig a Crysis több, mint egy évtizedes játék.Továbbá ez még mindig egy techdemo. Ezekkel az szokott lenni a baj, hogy berakod egy buta környezetbe egy-egy példának, és jól mutat. De berakod egy összetett pályára, és elkezd befüvezett lajhár módba váltani, ha hirtelen működnie kellene.
Nekem amúgy a videóból az tetszett a legjobban, amikor az autó kasznija megtört a terhek hatására. Na most egy képzeld el egy Tom Clancy's Division 2 szintű játékban. Zseniális lenne... de nem fog működni.
Kár amúgy, mert nekem nagy szívfájdalmam a fizika hiánya. Csakhogy a multi a menő most már lassan 2 évtizede, ott pedig ezt nem tudják jól megoldani (latency), a single-player játékoknál pedig általában nincs erőforrás rá, inkább kerüljön bele még egy marék content vagy egy látványos grafikai elem (Ray-Tracing például), mint legyen rendesen rombolható környezet. Nagyon kíváncsi leszek, hogy a CP2077-ben mennyire lesz rombolható a környezet például...
-
Petykemano
veterán
válasz
GodGamer5 #40389 üzenetére
Egy különálló 200mm2 körüli 192bites lapka még akár hihető is lehetett volna: "Megszaladt a finanszírozás és jobban megéri spórolni a szilíciumon, mint a tervezési időn."
De csinálni egy másik navi lakot 256bit memóriabusszal azért nagy hülyeség lenne, nem?
Az sima=6GB és XT=8GB még egy ok azt gondolni, hogy az 5600/XT vágott Navi10
Pl:
32CU, 256bit, 8GB
28CU, 192bit, 6GB -
válasz
GodGamer5 #40384 üzenetére
érdemes megnézni azért a beállításokat.mert ugyanazokkal a beállításokkal a GTx 1080 hoz nincs Dx 12 mérés, dx 11 alatt pedig 150 FPS-t tud egy jóval gyengébb CPU val.
a GTx 1650 Super 107 FPs-t tud ez meg 113 t.
Az 1650 S 160$..
Kindulva az 5500Xt árából az 5600 220-240$ körül jön ami nem teszi nagyon jó vétellé . -
Simid
senior tag
válasz
GodGamer5 #40382 üzenetére
Érdekes. Vannak itt RX 5600 OEM eredmények.
-
Crytek
nagyúr
válasz
GodGamer5 #40356 üzenetére
Mert semmi baja az engine-nek ezertrillió ellenpélda van noname filléres indiektől is, akik érdekes módon tudnak belőle értelmes sebességet kihozni.
Ez a Rune 2 szerintem olyan ,hogy nagyon jól tudták, hogy így is úgy is "csőd" lesz és megszűnik a stúdió ezért adjunk ki valamit ami hozhat valamit a konyhára. (Mondjuk ezt a játékot az se mentette volna meg ha egy tech csoda lett volna..) Talán ez az a kategória amire az emberek azt mondják ingyen se. Csodálkozom is ,hogy nem adták el a lelküket az epicnek mert akkor onnan legalább jött volna biztos zseton. Bár lehet azok ott tudtak róla ,hogy egy hulladék lesz és inkább nem kértek ilyen exkluzívból. -
huskydog17
addikt
válasz
GodGamer5 #40339 üzenetére
Igen, sajnos ez a Human Head Studios már nem az a Human Head, akik 2006-ban hoztak egy Prey-t ami technikailag is a csúcson volt (az még id tech4 motorral ment).
Ez a Rune II cucc performance szempontjából gy totális katasztrófa, 1080p/60fps-ehez még a Vega64/980Ti is kevés, és mily meglepő UE4 fut alatta, csak most annyi különbséggel, hogy AMD mellett NV-n is kegyetlen szarul fut az egész. Úgy látszik a Human Head-nél már rég eltűntek az engine programmer-ek és az UE4 out of the box verzióját használták, látszik a performance-on. Ez bizony szégyen rájuk nézve.
#40345: Nem csoda, a Rune 2-vel mondhatni a kutya se foglalkozik, nem véletlen, nem éri meg időt és karaktert pazarolni rá.
-
Raymond
titán
válasz
GodGamer5 #40339 üzenetére
Na nem azert zartak be mert ilyen vagy olyan lett a jatek, ez pusztan taktikai lepes volt:
"Human Head Studios, who have developed and just released Rune 2 yesterday on the Epic Games Store as an exclusive release, today announced their studio was shutting down. At the same time, Bethesda announced it was founding a new game studio, Roundhouse Studios, which would be fully populated by the Human Head Studios' staff, left unemployed from the closure of that developing label."
[link] -
Raymond
titán
-
válasz
GodGamer5 #40230 üzenetére
Szerintem a hivatalos ajánlás nem arra vonatkozott, hogy folyamatos, min. 60FPS lesz FHD felbontásban.
Amúgy azt meg már előre közölték, hogy a PC-s verzió egy csomó extra grafikai opcióval bír a konzoloshoz képest, nagyobb látótávolság, jobb tükröződések, nagyobb felbontású textúrák, tesszelációt használnak a fáknál, és a többi.
Ne kövesd el azt a tipikus hibát, hogy azt várod el, hogy mindent max.-ra húzva elvárod, hogy majd flottul fog menni. Ez a tipikus Crysis hiba. Attól, hogy a fejlesztők lehetővé teszik, hogy a jelenlegi hardverek képességei fölé lődd be a beállításokat, nem az optimalizáció hiánya, hanem egy nagyobb szabadságfok a finomhangolásra.
Ha hajdan játszottál az OFP-vel és az Armed Assault játékokkal, akkor ez ismerős lehet.
-
keIdor
titán
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
GodGamer5 #40043 üzenetére
A Pascallal nem lehet mit kezdeni. A DirectX 12 API bekötése nem úgy épül fel, hogy jó legyen a hardvernek. A Pascal akkor működik, ha a buffer viewek (CBV/SRV/UAV) a root signature-be vannak bekötve. Ezzel szemben a DirectX 12 specifikációja pont úgy lett kialakítva, ha a root signature a konstansok mellett csak leírótáblákat tartalmazzon. Így viszont a Pascal nem működik jól. Meg lehet amúgy csinálni a buffer viewek direkt bekötését is, de mivel ezeknek a leírótáblákban a helye, így a formátumok tekintetében a root signature csak a konstansokra van szabva. Ezen nem fog változtatni semmilyen konzol. Olyan architektúrájú hardvert kell venned, amely megfelel ennek a működésnek, például: Turing, GCN, RNDA, Gen9.5-11. Ettől függetlenül fut a Pascalon egy DirectX 12-es játék, csak a pixelé shader teljesítménye visszaesik, ha a buffer viewek leírótáblákban vannak. Turing, GCN, RNDA és Gen9.5-11 mellett nincs ilyen hatása az API-nak.
-
válasz
GodGamer5 #40040 üzenetére
nm a dx12 tart itt, hanem a remedy. a qb kiadásának célegyenesében elment tőlük a ceo, és aki érkezett, az átalakította a stúdiót. nem egy kiemelt projektük van, amin az egész cég dolgozik, mint anno a qb, hanem több, és lerövidítette a fejlesztési ciklust is (a qb ~5 éven keresztül készült, a controlt a qb kiadása után kezdték el). a control mellett nekiálltak a crossfire-t felújítani, és ezzel egyidőben készítik a második részt is, valamint egy új projektbe is belekezdtek, valamint rámentek arra, hogy az alan wakeből még több pénzt csináljanak nem-videójáték fronton (sorozat, stb.).
-
-
imi123
őstag
-
FLATRONW
őstag
válasz
GodGamer5 #40002 üzenetére
Azt írják, hogy nem látni különbséget a valós 1440p és a DLSS 1440p között.
Lehet, hogy azért van ez, mert a Remedy grafikus motorja olyan, hogy soha nem számol a valós felbontáson (hacsak ki nem kapcsoljuk ezt a funkciót). Mivel a DLSS is hasonló elven működik, valószínűleg az aktiválásakor a Remedy megoldása kikapcsol, és csak a DLSS lesz aktív. -
Devid_81
félisten
válasz
GodGamer5 #39761 üzenetére
Varhato volt sajnos.
Ha a Navi most tudna ray tracing-et akkor a Vega VII eladasokat egy az egyben ellehetne felejteni.
Kicsit furan nezne ki a termekskalan a belepos tudja de a high-end nem.
Valoszinuleg majd jovore kapunk mindenfelet mar, de kozben ne felejtsuk el, hogy Intel is jon a dedikalt valamivel.
Lenyegen GPU fronton a jovo ev lesz a durva, idenre csak a CPU piac lesz az -
-
TTomax
félisten
válasz
GodGamer5 #39457 üzenetére
A vega a professzionális piac igényeinek van/volt alávetve már amikor elkészült, a radon VII úgy szintén,ha a Vega az explicit apikra van kigyúrva akkor az RTX kártyák a goddammit kategória,már ha az általad említett W2-t nézem pl... [link],értem én hogy a vásárlásod próbálod igazolni,csak nem nagyon támasztanak alá a tények.
DX12,Vulkan,explicit apik... hány éve hallgatjuk már ezt,meg azt is hogy a DX11-et el kell felejteni,de azért a játékok 99%-át még mindig abban játszuk,évekig azért mert az nV volt az ördög mert nem támogatja,most már hogy támogatja még jobban is mint a GCN féle radeon,most már újabb kifogások jönnek,nehéz implementálni,drága,időigényes...nem lehet inkább az,hogy az út nem helyes?Hogy nem ezeket az igényeket kellett volna kiszolgálni?Hogy az egész úgy ahogy van istállói melléktermék?ÉN még ilyen apit mint a DX12 soha,de soha nem láttam,se DX8,se DX9,se a DX11 nem múlta felül ennyire a várakozásokat,és a ennyi évvel a megjelenés előtt ennyire nem mutatni semmit,az nem semmi.Se jobban,se szebben nem futnak ezek a játékok,de probléma az van velük dögivel ha az "explicit" apit használod,lásd BFV,TD2,meg sorolhatnám.Az egész DX12 sztoriból annyi valósult meg,hogy könnyebb portolni konzolról,és kb ennyiről is szólt eddig ez az egész mese.És ez a mantle óta szépen így csordogál lefelé,hány generáció vgat kell még vennünk ahhoz,hogy kapjunk is valamit érte cserébe?Nem baj majd a DX13,ha nem akkor a péntek13...
-
TTomax
félisten
válasz
GodGamer5 #39455 üzenetére
Jahh persze majd fogják,mint ahogy a Mantle alatt is meg egy rakás DX12es címnél is,kezd erőre kapni a hardver persze,mihez képest?A gyenge DX11es driverjükhöz képest?Illúziókat kergetsz,amit egy ZS kategóriás játék,marha gyengén implementált portjára alapozol,majd ha 10böl minimum 5 játékban ez lesz a helyzet akkor lehet kijelenteni hogy "kezd erőre kapni"...
-
válasz
GodGamer5 #39256 üzenetére
Crytek féle megoldás Nvidia megoldásán alapul , tőlük származik 2011 ből és aktívan támogatják a VXGI megoldásukkal a Voxel alapú RT effekteket. Nincs egy éve , hogy megérkezett a VXGI 2.0.
Inkább Crytekre volt hatással az Nvidia megoldása és beépítette/ átformálta az amúgy is voxel alapú grafikus enginjébe.
A DXR egy Microsoft szabvány, nem Nvida fejlesztette és csinálta csupán bemutattak rá egy megoldást ,amit elvár Microsoft mindhárom gyártótol, ha támogatni akarják a DXR-t. Ettől RTX karin ugyan úgy remekül fog futni a a Voxel alapú RT mint ahogy a DXR alapú is, míg ez más kártyákon egyenlőre nem igaz.
Nem sok grafikus engine fog átállni Voxel alapúra hogy ugyan azt kamatoztatni tudják , mint a Crytek, ezért egynelőre a DXR a megfontosabb és legnagyobb RT felület amit támogatni kell a VGA gyártóknak. -
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
GodGamer5 #38946 üzenetére
Az Anthem az DX11. Mint írtam egy nagyon régi, nagyjából három+ éves Frostbite verziót használ. Még az első Star Wars Battlefront is újabb Frostbite-tal ment. Ebbe amúgy bele lehet műteni a DX12-t, de az nem lesz igazán jó, mert nagyon-nagyon régi a parancsgenerálásra vonatkozó kód. Legalább a Battlefield 1 Frostbite verziójára át kellene állni a normális DX12-höz, de az meg eléggé nehézkes, mert pont olyan területeken történt változás, ami nem teszi kompatibilissé a régi motorverziókkal a megfelelő működést.
Ezért sem fut igazán jól a hardvereken, mert hiába kevésbé komplex a grafikai szint, mint például a Battlefield V esetében, akkor is évekkel régebbi a motor, és ez a sebességén látszik.
-
TTomax
félisten
válasz
GodGamer5 #38832 üzenetére
4+2 VRM...ordit a pcbröl hogy olcsó,mindig is rühelltem az olyan vgakat ahol a gpu "elött" van a VRM...ne legyen igazam,de nagy csoda lesz ez, GTX 1070áron a körüli teljesítmény.Már viszket a tenyerem cserélni a 1080at de mégis mire???Semmi nincs ami legalább +50%-ot hoz értelmes áron,az alatt meg kár cserélni.remélem nV nem sokáig bohóckodik 12nmen,rohamosan lelassult a fejlődés vga fronton miközben a felbontás és a gépigény csak nö...
-
-
Raymond
titán
válasz
GodGamer5 #38714 üzenetére
Majd az arakkal takarjak az igenyeket. Nem idealis nekik, de az RX570 es RX580 per pillanat verhetetlen ertek amennyiert mennek es az RTX 2060 ellen pedig meg mindig mehet a Vega 56, most 349-359 a custom kartyak, a konkurencia ott 369-399 aron van. Hiaba lassabb a Vega 56 egy picivel, azert eleg egyenloek a kartyak ilyen arak mellett. Feljebb se olyan rossz a helyzet mert a Vega 64 most 409-439 a normalisabb kivitelbol es hiaba gyorsabb a 2070 kozel 20%-al, azert aranylag messze van a V64 araktol a 479-519EUR a normalisabb 2070-ekert. Es igen, 2070 felett nem rug labdaba az AMD hacsak nem csokkenti a Radeon VII arat, de amellett persze az elerheto mennyiseget is novelni kene.
-
Raymond
titán
-
keIdor
titán
válasz
GodGamer5 #38136 üzenetére
Please.
Devid_81: Ez szerintem Polaris utód lesz, 7nm-en, ennyi lesz, kicsit reszelgetnek rajta, itt-ott, rámondják, hogy GCN6. 40-44 CU-ra számítok személy szerint, 256bit, 8GB GDDR6 stb. ez lesz a Navi.
Nem lesz ez rossz ha jó lesz az ára is, de TU102 ellenfelet szerintem ne tőle várjatok.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- PlayStation 5
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Yettel topik
- Honor 200 Pro - mobilportré
- EA Sports WRC '23
- Milyen okostelefont vegyek?
- Milyen széket vegyek?
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Counter-Strike: Global Offensive (CS:GO) / Counter-Strike 2 (CS2)
- Azonnali fotós kérdések órája
- További aktív témák...
- Csere-Beszámítás! Asus Prime RTX 5060Ti 16GB GDDR7 Videokártya! Bemutató darab!
- 3 hónapos Sapphire NITRO+ AMD Radeon RX 7900 XTX Vapor-X 24GB, még 33 hónap garanciával
- ASUS GeForce GTX 1070 Ti 8GB GDDR5 256bit
- Csere-Beszámítás! Gigabyte Aorus Elite RX 9070 XT 16GB Videokártya! Bemutató darab!
- Csere-Beszámítás! Sapphire Nitro+ RX 7800 XT 16GB GDDR6 Videokártya! Bemutató Darab!
- BESZÁMÍTÁS! ASUS ROG CROSSHAIR VI EXTREME alaplap garanciával hibátlan működéssel
- BESZÁMÍTÁS! ASROCK H310CM i5 8400 16GB DDR4 256GB SSD 1TB HDD GTX 1060 3GB Rampage SHIVA TT 500W
- Új Apple iPhone 16 Pro Max 256GB, Kártyafüggetlen, 3 Év Garanciával
- AKCIÓ! VALVE INDEX virtuális valóság szemüveg garanciával hibátlan működéssel
- Magyarország piacvezető szoftver webáruháza
Állásajánlatok
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest