- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Fotók, videók mobillal
- iPhone topik
- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Mobil flották
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Apple Watch
- Samsung Galaxy Z Flip5 - ami kint, az van bent
Új hozzászólás Aktív témák
-
#85552128
törölt tag
Te most miről beszélsz ?
Induló árakat nézünk, 290X és 980 ugyanannyiba került, a 980 megjelenésekor pedig 460-ba, azóta meg további 100+ $ esett a 290X ára, tehát nem tudom."Tehát sokkal kisebb lesz az értékvesztése annak, aki azt vette, mint aki most vesz 980-at"
Majd 200$ esett az ára, a 980 meg 8 hónapja tartja magát, a 290X-et meg a 970 köré kellett beárazniuk...
DX12-be meg nem az nV-sek fognak belebukni, hanem ti, akkora elvárásaitok vannak...[ Szerkesztve ]
-
HSM
félisten
válasz #85552128 #5291 üzenetére
Nem tudom, feltűnik-e, hogy a 290 több, mint egy évvel korábban került 550 dollárba, ha ma nézem, másfél évvel ezelőtt. Tehát sokkal kisebb lesz az értékvesztése annak, aki azt vette, mint aki most vesz 980-at, vagy tette fél éve.
Arról nem is beszélve, ha a 290 még erősebb lesz DX12 alatt, amire azért reális esély van, akkor a 970/980 kártyák értékvesztése nem lesz piskóta. -
-Solt-
veterán
Értelmezd amit leírtam, csak próbáld meg, ott a válasz arra amit keresel! Annyit segítek, hogy az amit most leírtál, totál irreleváns, sejtésem sincs miképpen lyukadtál ki ide a mondandómból! Egyre inkább gyanítom, hogy nem ugyanazt a nyelvet beszéljük...
A stílusodról kénytelen vagyok beszélni, mert az számomra gyerekes és irritáló, ergo nem kívánok rád energiát pazarolni a továbbiakban. Megpróbáltam már nem egyszer, de mindig parttalan vita a történet vége, erre pedig semmi szükségem! Nem egy emberrel szöges ellentétben áll a véleményem, mégis megy a kulturált vita... veled nem, pont. Nézzük egymást levegőnek, ez a legjobb megoldás mindenki számára!
Ja, és ha kérhetem, a moderátorokkal való fenyegetőzést se kezd el megint privátban! Köszönöm!
www.smart-bus.hu
-
TTomax
félisten
Esetleg valami szakmait is írhatnál,a 980 listaára továbbra is annyi mint a 290X volt.Aki 290X-et vett megjelenéskor az pontosan annyit bukott rajta egy év alatt mint aki 980at. Ezek száraz tények,és ne beszélj a stílusomról,mert nem az a téma ebben a topicban.
[ Szerkesztve ]
★★★★★ I got too much soul, rhythm and blues R&B ya see, all that's cool, but hip-hop and rap yeah that's where my heart's at Even back when I used to break on a box ★★★★★ "Chief Rocka"
-
-Solt-
veterán
válasz #85552128 #5294 üzenetére
Még jó, hogy odaírtam, hogy feltételezés! Egyébként gbors cikke is felveti ezt, mint lehetséges kimenetel... A korábbi DX-re hivatkozás nem pálya, teljesen más a szitu... Ennél közelebb pedig úgysem jutunk, tehát marad a majd meglátjuk...
(#5295) TTomax: Ne haragudj, de a stílusod annyira idegen tőlem, hogy amíg azon érdemben nem változtatsz, én nem kívánok kommunikálni veled semmilyen formában.
Értelmesen leírtam a mondandóm, ha ennyi ment át belőle sokadjára is, akkor úgysincs értelme a kommunikációnak. Párszor belementem már a játékba, elég volt.
[ Szerkesztve ]
www.smart-bus.hu
-
-
#85552128
törölt tag
A gond ott van, hogy te és más is tényként kezeli, hogy biztosan nemcsak gyengébb, de jóval gyengébb ( ) lesz DX12 alatt miközben erre semmi nem utal, sőt...
Feltételezni meg bármit lehet, akár azt is, hogy az AMD ugyanúgy mint eddig (DX10.1, DX11...) az esetek 99%-ban semmit sem fog ebből profitálni és ugyanúgy megmarad az eddigi teljesítménykülönbség (vagy mire lenne addigra már mindkét hw kevés lesz) - jelenlegi infók alapján kb. mindkét forgatókönyv egyformán lehetséges...[ Szerkesztve ]
-
-Solt-
veterán
válasz #85552128 #5291 üzenetére
Ha csak a BIS (DayZ) fél, egy éven belül átáll a DX12-re, és emiatt beelőznek a régebbi AMD kártyák, már jöhetnek a kérdőjelek az NV tulajokban... (akik az érintett játékkal játszanak). Minél több engine vált, vagy jelenik meg DX12/Vulcanra játék, annál nagyobbat fog csökkenni az értékük... És ugye a jelek szerint itt hamarabb megy végbe a váltás, mint a DX korábbi változatainál.
Nem a természetes avulásról beszélek, hanem arról, hogy egy 1 éves VGA ára egy szintre kerül egy 3 éves VGA árával.
Feltételes módban beszélünk, mielőtt valamelyik élharcos támadna!
[ Szerkesztve ]
www.smart-bus.hu
-
#85552128
törölt tag
válasz Malibutomi #5290 üzenetére
Nem a Pascal megjelenésén volt a hangsúly (nem is ahhoz hasonlítottam elsőként...) , hanem az igazi DX12-es címekén (Ha a Pascal meg is jelenik az év első felében az R9 400 valószínű ősszel-télen, akkor meg már 2 éves lesz a Maxwell...)
Konzolra 1.5 év alatt nem sikerült normális Low-Level API-t használó játékot írni...(#5289) -Solt-
"biztos örülni fognak a 980 tulajok, ha a kártyájuk értéke benéz a 290X értékének a környékére, vagy akár alá is..."Örül nem örül, nem kellett akkor csúcshardvert venni. A 290X is volt annyi mint a 980.
980 teszt: [link]
290X teszt: [link]Kezdőár mindkét kártyánál 550 $ volt...
(#5292) Xmister:
Megint csak találgatás, talán igen, talán nem, biztosra veheted, hogy legalább további 1-1.5 év szükséges a DX12-höz és a Win 10-en is sok múlik majd.
[ Szerkesztve ]
-
#85552128
törölt tag
"Az Nv Maxwell GTX-ekkel mit fogsz csinálni, ha nem lesznek gyorsak DX12-ben? "
Képet, linket kérek játékokról ami ezt alátámasztja
Ameddig ilyen nincs tárgytalan ami viszont nem tárgytalan az az, hogy 8 hónapja a Maxwell uralja a piacot (tudom az AMD termékek a jövőben mindig jobban teljesítenek... )
Btw. mire eljön egy olyan DX12-es játék ami _talán_ gondot okozhat már az R9 400 is piacon lesz Pascallal egyetemben, vagyis senki nem fogja verni a happárét, hogy a 2+ évvel ezelőtt megjelent kártya nem úgy teljesít ahogy az aktuális topkártyák/gen...[ Szerkesztve ]
-
-
#85552128
törölt tag
Nem csináltak ők senkiből sem bohócot, csak olyan terméket készítettek amire van kereslet és meg is lett az eredménye.
Bár abban egyetértek, hogy a Maxwell sikeréhez az AMD is "aktívan" (vagy inkább passzívan ) hozzájárult, küldhetnének is nV-ék nekik pár milliót köszönetképpen(#5284) HSM: ahogy mondod jöhetnek, de ugyanúgy jöhetnek előre nem látható gondok a HBM-mel is vagy akár eljöhet a világvége is
[ Szerkesztve ]
-
HSM
félisten
A DX12-nél jöhetnek majd a gondok, és a finom értékvesztés. Addig persze, príma kártyák.
Az sokat nem jelent, hogy fogynak, a gamer társadalom nagyrésze nem hozzáértő, nincs rálátása, csak azt látja, hogy új, gyors keveset fogyaszt és hogy Nv-t kell venni mer az jó.[ Szerkesztve ]
-
HSM
félisten
válasz Malibutomi #5279 üzenetére
Csak szerencsére ők nem úgy tervezik ezt, mint a Maxwell-el az Nv.
-
Malibutomi
nagyúr
Sok helyen olvastam már idén, hogy a perf/watt a fö csapásirányuk a következö idöszakra.
-
Xmister
senior tag
Úgy tűnik, az AMD célul tűzte ki a legjobb teljesítmény/fogyasztás mutatót. Ez jó jel lehet az új szériára is.
-
proci985
MODERÁTOR
med-highon van 50, az teljesen jo es ugy szoktam jatszani. harom kijelzon ugy is immerziv, az meg nem zavar, hogy mindenben nem tudok kimaxolni mindent.
Borderlands2/Pre Sequelben fix 60 fpsem van, mostanaban inkabb azokkal jatszok. Assetto Corsaban szinten megvan a 60 korozgetni egyedul (nem multizok). 144Hz nem erdekel. szoval nekem ez igy jo. neked nem lenne jo (ahogy en meg vissza nem ternek egy kijelzore), de szerintem mindketten elegedettek vagyunk a sajat rendszerunkkel, es ez a lenyeg.
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
TTomax
félisten
válasz proci985 #5272 üzenetére
És 30 fps,három monitorral erről beszélek...egy óra után összeakadna a szemem..áhh kösz nem,akkor vagy erősebb vga, vagy kevesebb monitor...egy gpu nem alkalmas erre a setupra.Még a TX se lenne az...
[ Szerkesztve ]
★★★★★ I got too much soul, rhythm and blues R&B ya see, all that's cool, but hip-hop and rap yeah that's where my heart's at Even back when I used to break on a box ★★★★★ "Chief Rocka"
-
proci985
MODERÁTOR
-
HSM
félisten
Véletlenül se vedd figyelmbe, hogy annak ellenére, hogy a 980 egy kisebb fogyasztású kártya, arra a WF3 hűtő sokkal erősebb, mint amit a 290-re tettek. Nyugodtan hasonlítsd össze, sokkal több rajta a hőleadó felület. Nyilván ők is rájöttek, hogy azt kicsit elméretezték a 290 esetén.
(#5269) Malibutomi: Sajnos nem jobb. Hasonló a méretük, de amit nyer az MSI a jobb hőcsövekkel, azt el is bukja azon, hogy a VRM és néhány memória is azt melegíti. Csak a VRM 20-30W, ahogy az a néhány memóriacsip is saccra olyan 20W magassága.
(#5270) CsonkaImo: Nincs ebben semmi csoda. Ha ugyanazt a hűtőbordát ráteszed egy mondjuk 120W-os GPU helyett egy 180W-ot elfűtő GPU-ra, akkor utóbbinál kénytelen lesz a ventilátor több hőt mozgatni azonos hőfokokhoz.
Ezért működnek jól a nagyméretű hőleadó felületel rendelkező kártyák, mint a PCS+, Tri-X és a Lightning/Vapor-X, és ezért nem működnek a kisebb cuccok halkan jól, mint az Asus, Msi, Giga.Nálam is ezért tett csodát a -20mV és -50Mhz, mivel 180W környékéről 120W-ra csökkentette a GPU fogyasztását, és máris halkan elvitte a WF3 hűtő. Bár nagynak tűnik, de nem túl nagy felületen tudja leadni a hőt, néhány "érdekes" technikai megoldás révén.
[ Szerkesztve ]
-
CsonkaImo
addikt
Igazad van, nincs aerodinamikához és termodinamikához kapcsolódó végzettségem (és azt sem tudom, hogy ezek kapcsolódnak e egy kártya hűtéséhez). Azt tudom, hogy a Gigabyte hűtése kevés egy R9 290X-re, míg más hasonló árban lévő gyártóé nem. Ettől függetlenül az R9 290X egy nem mindennapi hőtermelésű kártya, és ennek az ellenkezőjét sehol sem írtam. Most már tényleg befejeztem.
[ Szerkesztve ]
-
Asbee
veterán
válasz CsonkaImo #5267 üzenetére
Nincs semmi személyeskedés. Egyszerűen a hűtések méreteiből, kialakításából kiindulva ne akard azt megmagyarázni, hogy a hűtés ami nem eléggé átgondolt, megtervezett és nem a kártya melegedős. Nem kérdés, ott az Asus, amire ezt rá lehet húzni.
Az hogy meg szerinted a giga hűtse azért kevés mert a venti papírvékony sajnos arra enged következtetni, hogy lenne mivel bővíteni az információidat a hűtésekről. Számít a venti de nem a vastagság a fő. -
Asbee
veterán
válasz CsonkaImo #5265 üzenetére
Az a papírvékony ventilátor máshol miért volt elég? Most ne menjünk abba bele hogy gyakran csapágyas, vagy zörög a burkolat. Nézzél már rá a bordára... Szerinted azért mert papírvékony az az oka? Látatlanban megnézed a bordát nem mondod azt, hogy ez gagyi. Aztán ráteszed a 290/X-re és el lehet gondolkodni, na a hűtés a gagyi, vagy a kártya kazán... Az MSI-n nem papírvékony mégis kevés. Ha már ennyire belemész, jó lenne tisztában lenni a hűtésekkel...
Az Asusról mondtam, nekem is megvan a véleményem. Átpakolgatják a hűtőket, spórolnak vrm és vram hűtésen.
Itt nem ésszerűségekről van szó, hanem tényekről. Lehet örülni, hogy a Sapphire csak amd és legalább oda figyel.[ Szerkesztve ]
-
CsonkaImo
addikt
Nem, nem jó ha minden szériához komoly hűtést kell tervezni, de azért ne egy 780Ti, hűtését rakjuk egy 290X-re. Pont az Asus aki nevesebb gyártó, és meg lehet nézni a különbséget a DCU és DCU II között. A Gigabyte pedig a papírvékony ventilátorokkal bizony tehet róla ha gyenge a hűtés, szóval a te megközelítésed sem éppen ésszerű. A Sapphire elfogadható hűtést csinált, pedig nem egy prémium gyártó.
[ Szerkesztve ]
-
HSM
félisten
Nekem a nagyon jó ár miatt bőven megérte a 290 WF3. Ugyan, csak 900Mhz-en volt halk, de bőségesen volt benne erő így is. 25K-val volt olcsóbbra akciózva az összes többinél, így ár/értékben még emellett is jobban jártam vele. Ha nagyon kellett volna az erő, még mindig 15K-ból tehettem volna rá valami komolyabb hűtést és hajrá.
Tudod, nem szabad, hogy az embernek illúziói legyenek. Tudtam, hogy nem a legerősebb hűtés a Gigabyte, így nem is azzal akartam csodát tenni, így nem is ért csalódás. Jó kártya volt, egyáltalán nem bántam meg a vételét. -
Asbee
veterán
Szerintem a lényeg, hogy van jól használható, jó árú 290, tehát aki kellőképpen utánanéz, és jót vesz, azt nem fogja kellemetlen meglepetés érni.
A Tri-X személyében ezzel egyetértek. Csak akik nem olvasnak fórumokat, informálódnak azok általában Asus, Giga, Msi-t veszik vagy ne adj isten egy nagyon jó ár miatt bepróbálják, mint pl Te vagy én. Aztán jönnek a meglepetések.
-
HSM
félisten
Oké, csak egy olyan kártyának adtál MÉG 60Mhz-et, ami gyárilag is már 90Mhz OC-s volt.... Ez azért nem elhanyagolható körülmény.
Egy ventit érdemes (nem kell, csak érdemes!) tenni az Asus hátuljára, ami megfújja hátulról kb akármilyen gyengén a VRM-et. A refit fújkálhatod ahogy akarod, nem lesz jobb.
Szerintem a lényeg, hogy van jól használható, jó árú 290, tehát aki kellőképpen utánanéz, és jót vesz, azt nem fogja kellemetlen meglepetés érni.
-
TTomax
félisten
válasz proci985 #5250 üzenetére
Hát pedig ha három monitoron akarsz élvezhetően játszani az sajnos ilyen zsebbenyúlós,akárcsak a 4K. (nyolc smájli helye)
[ Szerkesztve ]
★★★★★ I got too much soul, rhythm and blues R&B ya see, all that's cool, but hip-hop and rap yeah that's where my heart's at Even back when I used to break on a box ★★★★★ "Chief Rocka"
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz sayinpety #5242 üzenetére
A GAB és az ARB munkáját már befolyásolják azzal, hogy az xy fejlesztővel kidolgozott ötletükre még a szabványosítás előtt kiadnak egy játékot. És ezért nem olyan jó dolog ez a diktálás, mert egyrészt rendben van, hogy a GAB és az ARB ettől dolgozhatna nyugodtan és átgondoltan, de a másrészt a gyártók számára a gyorsaság fontos lenne, mert az AMD a beépítendő technikára már hardvert és programot is kínál, miközben az Intel és az NV a szabványosításon tanácskozik. Ez közvetetten már nevezhető hatalommal való visszaélésnek.
(#5256) tom_tol: A GAB a Microsoft Graphics Advisory Board, míg az ARB a Khronos Group Architecture Review Board. Röviden itt születnek meg szabványok (DX, OpenGL, Vulkan).
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Asbee
veterán
Kemény 60Mhz tuningot kapott a gyári órajelhez képest 24/7-re. 1150-en már felejtős volt komoly terhelésen. Az az érdekes a giga windforce hűtése a gyermekbetegségei ellenére minden típuson az egyik legjobb. A hajszál nálad az, hogy ventit kell gányolni felé? Akkor tegyünk már 3-at egy ref felé és az is jó...
Csak azt felejted el ezeket a típusokat szokták a legtöbben venni és ezeknek a legjobb az áruk. A tri-X-el nekem nincsen bajom soha nem is volt, többségében pozitív a visszajelzés róla. A többi árban már nem túl baráti.(#5254) CsonkaImo: Nem értek egyet azzal, hogy nem fektettek elég időt. Nézzél rá az Giga vagy az MSI bordájára. Még csak az sem mondható rá, spórolós. Más kártyákon ezek egyik legjobb hűtések. Egyszerűen extra hűtés kell. A Tri-X a belépő szint.
Az Asus az más dolog, arról megvan a véleményem.[ Szerkesztve ]
-
CsonkaImo
addikt
Fentebb írtam, hogy sajnos egyes gyártók nem fektettek sok időt a hűtések megtervezésére. Giga és Asus főleg a gyengébb példányok közé tartoznak. Én a Tri-X-em 3db 1300-as ventivel 70 fok alatt tartom 1140Mhz-en. Alapjáraton még a zaj sem probléma (amúgy sem, de ez relatív). Tudom, hogy a másik oldalon jobb a helyzet, és ezt nem is vitattam.
-
Xmister
senior tag
válasz #85552128 #5231 üzenetére
Attól függ melyik kártyát nézed. A 380X-nél kérdéses, hogy mit tudnak alakítani a Hawaii-ból (ha már Grenada-ra átnevezték, csak belenyúlnak), a 390X pedig elvileg a TX teljesítmény/fogyasztás mutatójához lesz közel. A kérdés csak az, melyik oldalról konvergál.
(#5232) gbors: Persze, hogy helyt kell állnia DX11-ben is. Az eddigi GCN-ek is helyt álltak, még úgy is, hogy az erőforrásaiknak csak egy részhalmaza volt használva. Ezen tovább javít(hat) a DX12.
(#5237) tom_tol: *2016
(#5245) proci985: "Cosmost anno lehuztak a tesztek, de nalam a gyariaknal _sokkal_ erosebb ventik vannak bent"
A ventik száma és minősége nem feltétlen elég egy jó szellőzéshez. Ha ez így lenne, elég lenne a legolcsóbb házat megvenni, és ventikkel telepakolni. Nálam sima SickleFlow-ok vannak, és elhanyagolható különbség van a minimális és maximális fordulat között, megbírkóznak a kártyával.
Nálad egyébként a képed megnézve, a kiépített vízhűtés, és a kábelezés is sokat rontott a (tesztek alapján) eleve nem optimális légmozgáson.
Az open bench-es eredmény pedig nem az etalon, valamint ha azt hoztad volna, akkor a guru3d-s eredményeket kellett volna kapnod. -
HSM
félisten
A Giga WF3 és az MSI Gaming épp a két leggyengébb 290 hűtés, amivel sokaknak bajuk volt emiatt. Ráadásul alaposan meg is tuningoltad. Nincs mit csodálkozni ezen. Egy vastagabb hajszállal erősebb az Asus, már az is lényegesen jobb, a többi hűtés pedig már teljesen jó. Tri-X, PCS+, Vapor-X, Lightning, meg ami még esetleg lemaradt. Szóval az a "pár" használható típus az az itthon kapható kínálat kb. fele. Persze, nyilván nem az olcsóbbik fele, bár a Tri-X nem lényegesen drágább a gagyibb hűtésű társainál, ha egyáltalán drágább....
[ Szerkesztve ]
-
proci985
MODERÁTOR
en sem ultran jatszok vele, de ugy kb eleg jol erzekelteti mennyi ero van a kartyaban egyedul.
en meg nem adnek ki 2000+ eurot a GPU alrendszeremre.
CsonkaImo: eredetileg akarta a fene vizezni, de egyebkent katasztrofa volt a hutese a tobbi asus 290xhez hasonloan. vizezve egy alom, de a viz a CF helyett lett.
persze, van a VaporX / Lightning, es kb ezzel ki is fujt az ajanlott 290xek halmaza. na azok kb tudjak azt amit szinte barmelyik GTX970.
oke, a 290x mp vizen egy alom (pl mert 100Wal csokkent a gep fogyasztasa leghez kepest, ennyire szivarog meg ennyit szamit hogy 70fok alatt marad a kartya), de az AMDnel tenyleg meg kene oldani a hutest normalisan a harmas szeriahoz. ha megnezed a teljesitmennyel altalaban senkinek nincs baja (hacsak nem tulmelegedo kartya / ugralo orajelek miatti problemakrol beszelunk).
[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
Asbee
veterán
válasz CsonkaImo #5243 üzenetére
A Haf 932 plusom 6 ventivel, rácsos oldallal biztos codegen szint volt egy giga 290-hez. Nem akarok megint ebbe bele menni, nagyon sokan elégedetlenek vagy a nagy zaj, vagy hűthetetlenség miatt, kivéve ugye azt a pár típust.
(#5248) CsonkaImo: Szóba sem került nála a vizezés. Mivel nem tudta normálisan a hűtője hűteni így kénytelen volt...
[ Szerkesztve ]
-
CsonkaImo
addikt
válasz proci985 #5245 üzenetére
Igen a gyártók is felelősek a gyenge hűtésért, de te se matrix-ot vettél volna ha nem vizeznéd. Lehet korrekt cooleres példányt venni, nem csak a top kategóriában. Persze nV-nél itt sokkal jobb a helyzet ez is igaz, de közel sem olyan élhetetllen a 290/X mint ahogy be van állítva
-
-
-
proci985
MODERÁTOR
válasz CsonkaImo #5243 üzenetére
nalam a 290x matrix platinum egy Cosmos S oldallappal szerelt Cosmosban melegedett tul. oldalso venti egy 200mm@700rpmes NZXT volt, 120as ventik Scythe SFlex, 140esek Antec TC. kabelek nem alltak a levego utjaba.
az SFlexek 1750en, az Antecek 1100n mentek tesztre, az se segitett. en nem tudok ezeknel erezhetoen jobb ventikrol a meretkategoriajukon belul. a San Ace 120x38as szep meg jo, csak Europaban sose lehetett kapni. az Antec TC meg anno SPCR teszten vegigverte a mezonyt, kb a TY140 szintjen van.
Cosmost anno lehuztak a tesztek, de nalam a gyariaknal _sokkal_ erosebb ventik vannak bent, a 200as NZXT meg telibetolta a kartyat friss levegovel. open benches eredmenyeket hozom maxra tolt ventikkel.
Malibutomi: a Vapor 30kval volt dragabb , szoval arban avval se lettem volna sokkal elorebb. persze, szerelesben... de az meg valszeg nem tudna 50es deltaT totalis csendben furmark alatt.
meg guru3d hokamra alapjan okenak nezett ki a Matrix hutese.
[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
sayinpety
tag
Az AMD resze a GAB/ARBnek. Nem akarnak rosszat! Velemenyem szerint ha nem tesznek ostobasagot jobb az iparagnak, hogy az AMD diktal. Jogos az Intel/Nvidia aggodalma, am a GAB/ARB alkalmatlan.
Nem vagyok tagja a GAB/ARBnek, am Inteltol tudom az AMD hamar beszel tervekrol. Ha nem elnek vissza hatalmukkal, akkor az iparag jol jart. -
proci985
MODERÁTOR
jaja, egy szem 290xel hajtok harom kijelzot, Far Cry 4ben ultran 30-35 fpsem van.
viszont nem veletlenul van FC blokk a kartyan, az meg backplatevel egyutt kb 40k volt atszamolva.
es hiaba kaphato 100kert epp a 290x matrix platinum, ha 200-230ezerbe es kb 15 oraba telne berakni a gepbe, es utanna mar nem biztos csendben le tudnam huteni teljes terheles alatt.
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
Egon
nagyúr
válasz Malibutomi #5233 üzenetére
Fanboyok mindig vannak, mindkét oldalon. Mennyivel jobb az AMD-sek érvelése, hogy "buta Maxwell, bezzeg a GCN mennyi mindent tud", amikor ez a többlet tudás nem igazán realizálódik? Semennyivel.
Ami pedig a "sokkal kevesebb" effektet illeti: várjuk ki a végét. Remekül hangzik Abu marketing-szagú érvelése a "végtelen" erőforrások kapcsán, de nem kellene elfelejteni: szoftveresen lehet hogy nincsenek limitációk az új low-level apiknál (magas Tier szinten), de attól még maga a hardver képességei, nyers ereje igencsak véges... Ergo nem gondolnám, hogy abban az iksz darab (minden bizonnyal rengeteg, hiszen annyi Mantle-s játék is van, hogy nem győzzük számolni... ) Tier3-ra is megírt játékban, kétszer annyi effekt lenne AMD-n. Meglátjuk.[ Szerkesztve ]
"Bonyolult kérdésre egyszerű választ keresni helyénvaló, de ritkán célravezető megoldás" (Wayne Chapman)
-
tom_tol
addikt
válasz Malibutomi #5233 üzenetére
Talán majd 2018-ra lesz valamilyen jelentősége a dx12-nek. Addigra az Intel IGP is Tier_3 lesz.
-
HSM
félisten
válasz Malibutomi #5233 üzenetére
Aztán majd jön a CEO, aki megmagyarázza, hogy mindez csak a játékosok érdekeit szolgálta, hogy a legjobb GPU-t kaphassák evör.
-
CsonkaImo
addikt
válasz Malibutomi #5233 üzenetére
. Szerintem időben megjelenik majd a pascal, teljes támogatással. Ettől független van igazság abban amit írtál.
-
MiklosSaS
nagyúr
válasz Malibutomi #5233 üzenetére
, ha valamiert utalom az NV-et az a marketingjuk!
~~~~~~ Privatban NINCS szakmai tanacs! ~~~~~~
-
-
nagyúr
Ne viccelj már. Persze, hogy jó lenne - de pont az előbb írtam le részletesen, hogy nem fognak a saját stratégiájukkal szembemenni csak azért, hogy "jó legyen". DX11 alatt erőforrás-utilizációban nem elhanyagolható előnye van az nVidiának - nem véletlen, hogy most ők vannak a zárt oldalon. Ennyivel várhatnád azt is, hogy az AMD a tranziszor-sűrűségbeli előnyét megossza a konkurenciával.
(#5230) Xmister: minden egyes évben "teljesen más a helyzet", mint az előző háromban, amikor a fenenagy ígérgetés ellenére nem történik semmi. A low-level irányban valóban van lehetőség, de még rengeteg idő telik el addig, amíg pénzre fordítható realitás lesz belőle. Az új szériának ezért egyrészt DX11-ben meg kell állnia a helyét, másrészt anyagilag ki kell húzni a DX12 / Vulcan elterjedéséig, harmadrészt a sok idő alatt az ellenség is számos dologgal tud készülni.
Azt már csak zárójelben teszem hozzá, hogy mindez egy olyan vizuális fejlődés ürügyén történik, aminek a látható eredménye igencsak megkérdőjelezhető...
"We put all our politicians in prison as soon as they're elected." "Why?" "It saves time."
-
#85552128
törölt tag
-
Xmister
senior tag
Épp azt mondtam, hogy miért más a helyzet.
-Az elmúlt három évben nem volt low level api.
-1,5 éve vannak konzolok, a fejlesztők mostanra kezdik kiismerni a GCN-t.
A ~4 évvel ezelőtt megjelent GCN legnagyobb előnye mai szemmel, hogy nem kellett azóta új architektúrát terveznie az AMD-nek, hogy versenyképes maradjon teljesítményben. Ezzel egyrészt a fejlesztési költségek csökkentek(egy teljesen új arch tervezésére a jelen helyzetben szerintem nem futotta volna), másrészt megágyazta az utat a low level api felé (1 hosszútávú arch, mint a konzoloknál).
Viszont, ahogy írtam is, a DX11 nem fekszik ennek az arch-nak. Olyan ez, mint pl. az AVX a procikban: sokat gyorsít, de ha nem használja a program, olyan, mintha ott sem lenne.Szóval óriási megváltás nem volt az elmúlt években, de azonos teljesítményt általában olcsóbban kínált a piros oldal (Pl. 290X is 780 alatt nyitott, miközben gyorsabb volt), ezért eddig is jó választás volt. Az, hogy mégis az NV-ből adtak el többet köszönhető az üzletpolitkának, amiben a zöldek nagyon jók (anno a 680-at is büszkén a leggyorsabb kártyának hirdették...), valamint az olyan bakiknak, mint az akkor bevezetett zerocore, amiből mindenki annyit vont le, hogy az AMD driverek x*rok.
Nem tudom, hogy egy készülő, eleve low levelre tervezett motor teljesítménye mennyire "elméleti sík". Nem egy kész játék, de azért támpontnak mindenképp jó.
Lehet ellenpéldának felhozni a StarSwarm-ot, de azt a DX12 kódot kizárólag az NV kérésére írták, ő fizetett a demoért, azt nem fogják a másik oldalra is csiszolni. Ilyen formában ez kb. annyira jó összehasonlítási alap, mint a 3DM-AOH.
Az előző példában viszont a fejlesztő saját bevallása szerint megtette amit tudott a Maxwell-ért is, és már HW limitbe ütközött.
Igazából a lényeg DX12-nél is, hogy milyen funkciókat használ egy adott szoftver a HW-ből, ami változik a DX11-hez képest, hogy most már van reális lehetőség is ezek elérésére, ezért lesz hirtelen sokkal nagyobb jelentősége az "elméleti" funkcionális előnyöknekEgyébként a 290X épp csak 3 éves lesz jövőre, mikorra beérnek ezek a motrok, szóval a mércéd szerint is lesz még 1 jó éve.
A 960 azért egy jó 20%-al lassabb. Meg 4 év, az 4 év. A 7970-re a 680 volt a válasz, ami nem lett gyorsabb, és kevesebb volt a VRAM-ja is.
Az NV-nek a Maxwell az első olyan arch-ja, ami lényegesen jobb teljesítmény/fogyasztás mutatóval rendelkezik DX11-ig, mint a konkurencia előző generációja. De ne felejtsük el, hogy ez 1 évvel később jött, kb. ennyi időre rá jön a válasz is AMD-től.[ Szerkesztve ]
-
TTomax
félisten
válasz Xmister #5227 üzenetére
Kezeljük helyén a dolgokat,az elmúlt három évben hol és hány játékban volt behozhatatlan előnye az előremutató GCN-nek?Hol és hányan választottak csak e miatt radeont?Nagyon szépek ezek az elméleti síkok,csak a gyakorlat más mutat...
Egy vga életciklusa 2-4év,az,hogy elméleti síkon ezek után hol gyorsabb vagy lassabb mint a konkurencia,senkit nem érdekel...tessék megnézni a 7970et,még egy éve van aztán lassan már belépőre nem lesz elég,egy 960 utoléri 128biten...★★★★★ I got too much soul, rhythm and blues R&B ya see, all that's cool, but hip-hop and rap yeah that's where my heart's at Even back when I used to break on a box ★★★★★ "Chief Rocka"
-
Xmister
senior tag
Csak annyi a különbség, hogy DX11 alatt a GCN funkcióinak jelentős részét nem lehet értelmesen kihasználni. Ezért kellett a low level nagyon az AMD-nek, és sikerült is beindítania/felgyorsítania a folyamatot.
Azt is láttuk, hogy async shaderekkel a 290X mögött a 980 labdába sem rúg.
Pascallal nyilván erősödni fog az NV ilyen téren, de addig lesz 390X is, ami jóval gyorsabbnak ígérkezik, és a 400-as sorozat is a kanyarban lesz. -
Televan74
nagyúr
Hát persze hogy mindkét gyártó termékeit támogatni fogja a DX12.Csak nem mindegy hogy Tier2 vagy Tier3 -m. Az már a fejlesztőn múlik majd hogy mit tesz be a Tier3 -ba.Win10 alatt(ha jól értelmeztem az információkat) gyártói driver nincs.Azon a kártyán fognak jobban futni a játékok amelyik fejlesztő több infót kap adott cég termékeiről.Ebben az NV meg nem jeleskedik.
Kell egy NV és kell egy AMD kártyát is venni.Na ma melyik játékkal játszom?
Mindenbe beleugatok!!!
-
TTomax
félisten
Ugyan mit mondanak meg...ugyan... az mondja meg mi a jövőt aki minden 4 diszkrét vgaból 3at maga ad el...mert azt nem lehet megkerülni.Nem mondanak meg azok semmi tutit,a DX12-is addig tekerik amíg jó nem fekszik mindkét oldalnak,és elhiheted arra koncentrálnak hogy minél több vgara jó legyen.Pontosan ugyanaz lesz mint eddig,semmi nem változik...
★★★★★ I got too much soul, rhythm and blues R&B ya see, all that's cool, but hip-hop and rap yeah that's where my heart's at Even back when I used to break on a box ★★★★★ "Chief Rocka"
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Egy piacot néztünk az elmúlt másfél évben? Mi a jövő? A low-level. Ki szerint? Mindenki. Kinek a kutatására épül ez a jövő? Az AMD-ére.
Gyakorlatilag másfél év alatt elérte az AMD, hogy ők mondhassák meg a tutit az MS és a Khronos helyett. És ne hidd azt, hogy ennek bárki örül rajtuk kívül. Innentől kezdve bármit átnyomhatnak a GAB-on és az ARB-n. Ez baromira nem tetszik a konkurenciának.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
rocket
nagyúr
"Akármennyire nem tetszik jelen pillanatban messze az AMD teszi a legtöbbet azért, hogy a PC továbbra is alternatíva legyen a top fejlesztőknek. Mert amit az Ubi és Warner művel az a konzol felé hajtja a népet."
Amig a szines grafikonok, meg a Magyar nepmesekben teszik addig sajnos semmit nem er.
Nem hiszem el, hogy nem erted meg mindig a kapitalizmus lenyeget.
Mit er az amit tesz az AMD, ha kozben tonkre mennek?
Lenyegeben mar csodbe van az AMD (nem ugy mint a sarki kis bolt ami bezar egyik naprol a masikra), folyamatosan csokken a bevetel (ugye legutobb majdnem beesett 1milliard dollar ala a negyedeves forgalom ami irtozatosan alacsony egy ekkora cegnel), amihez folyamatos vesztesegek parosulnak, csokkeno R&D koltsegek, csokkeno keszpenz alomany, nincs mit gyorsan eladni (mar csak olyan szegmensek maradtak amikre nem lehet gyorsan vevot talalni), folyamatosan keso termekek, keszlet leiras, csokkeno munkaero.
Ez mar olyan melyseg amibol toke injekcio nelkul nincs kiut, es nem tunik ugy, hogy sok erdeklodo lenne, pedig jelenleg "olcson" meglehetne venni az AMD-t (harmadat erik annak amennyiert megvettek az ATi-t 2006-ban.)
1-2 jobb termekkel vegetalni lehet meg evekig, de jelentos elorelepesre nincs lehetoseg.Nem veletlen, hogy mas szegmensekben a tokeeros cegek diktaljak a jovot, es nem az AMD fele futottak meg kategoriasak a 25% alatti piaci reszesedesukkel (ha mar a PC jatekoknal tartunk.)
[ Szerkesztve ]
"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Nem beszéltem játékokról. Kiadót és fejlesztőt említettem.
Sajnos nem. Próbáltam tesztre, de ugyanazokat a lassulásokat generálja bármilyen hardverrel. A fejlesztők szerint a DX11 miatt van. Szerintem azért a motor sem százas.
Tudtommal nem jön a GTA5-höz DX12 vagy Vulkan frissítés. Megkérdeztem ezt és az a baj, hogy a PC-s port motorja az X1/PS4 port struktúráját használja. Ezt nem tervezték low-levelre. Konzolon sem úgy fut. Ha akarnak low-level portot, akkor az egy jó fél éves munka lesz a motor átírása miatt.
Egy oldalon jelent meg teszt, és ott is ki volt hangsúlyozva, hogy alpha kód. Meg az Intel is nyilatkozott, hogy a tesztelt verzió nem tartalmaz optimalizálást számukra.
Akármennyire nem tetszik jelen pillanatban messze az AMD teszi a legtöbbet azért, hogy a PC továbbra is alternatíva legyen a top fejlesztőknek. Mert amit az Ubi és Warner művel az a konzol felé hajtja a népet.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
rocket
nagyúr
Hol vannak a jatekok amikrol beszelsz?
NV kartyakon teljesen jol fut a Dying Light, sajat szemmemmel lattam a kulonbseget a mikrolaggos R9 280-hoz kepest, ott futott at masodszor a fejemben, hogy legkozelebb mar nem az AMD taborat fogom erositeni. (eloszor ugye akkor amikor meglattam a 2014Q4-es penzugyi es piaci reszesedesrol szolo jelenteseket, es hogy mikent fog kihatni az AMD helyzete a termektamogatasra, ami azota megrosszabb lett)
"A GTA5 esetében a javítást nehezíti, hogy nem minden konfigon van meg a hiba. Ugyanazt a VGA-t más alaplapba teszed és jó. Nem valószínű, hogy driverből javítható."
Ez vagy a jatek, vagy a driver hibaja, ilyen hibat nem produkal semmilyen komponens.
Mikozben a tuloldalon az NV mar most lepapirozta, hogy a GTA5 DX12 modja 2016-ban a Pascal architekturara epulo VGA-kkal egyutt fog jonni.
"A StarSwarmban nincs benne a DX12. Nem is frissítik bele, mert nincs rá idő, hogy minden hardverre optimalizálják az utolsó buildet. Persze a fejlesztőktől meg lehet szerezni, de nem ajánlják teljesítmény összehasonlításra."
Attol, hogy szerinted nem ajanljak jopar oldalon volt teszt ahol az AMD kartyai alul maradtak, es kevesbe hozzaertoknek ez mar berogzult a tudataba.
Fenyezheted az AMD-t ahogy akarod, de jelenleg totalis csod ceg, nem csak penzugyileg, marketingben, fejlesztesben, termektamogatasban.
[ Szerkesztve ]
"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A Square Enix adja a PC-nek a legjobb portokat. Csak ezért külön stúdiót tartanak fennt. A SEGA számos PC only stratégiát ad ki. A Capcom szeretne több PC-s portot. Ezért álltak be. A többi kiadó is elég nagy az eladások alapján.
A Dying Light semmin sem tökéletes. Ez nem a GameWorks hibája. Egyszerűen nincs kész a motor.
A GTA5 esetében a javítást nehezíti, hogy nem minden konfigon van meg a hiba. Ugyanazt a VGA-t más alaplapba teszed és jó. Nem valószínű, hogy driverből javítható.
A StarSwarmban nincs benne a DX12. Nem is frissítik bele, mert nincs rá idő, hogy minden hardverre optimalizálják az utolsó buildet. Persze a fejlesztőktől meg lehet szerezni, de nem ajánlják teljesítmény összehasonlításra.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
proci985
MODERÁTOR
5760x1080ra nem szabad GTX970et venni, mert a felepitese miatt hajlamos a microstutterre. tetejeben hiaba van 50fpsed, ha periodikusan 50msig tart ket masodpercenkent egy kepkocka.
barati kor tobbsege 1080pben hasznalja, oda jelenleg jo, csendmanias gepebe meg a 290x egyebkent is csak custom vizzel valo. vagy porba alulfeszelve, / alulorajelezve de arra a tobbseg nem hajlando (en sem), meg 2dben ugy eldobalhatja az orajeleit. meg ugy igazabol hasonlo arban van G1 ami gyarilag az egekbe clockolja magat, szoval tenyleg nem sok ertelme a 290xnek, meg manualisan piszkalva sem. vagy ott a Jetstream ami total csendben van. vagy a Black. vagy az MSI gaming. 970bol szinte az osszes elterjedt aftermarket megoldas remek lett.
nincs ebben semmi ellentmondas, egyszeruen 5760/4Kra marad a hawaii xt / gm204 tier1 / titan X. de a tobbseg nem azt hasznal. 4Kban a 290x kb beeri a 980at, vizesblokkal az aruk is hasonlo. a titan X meg gyorsabb, de dragabb.
aztan ket honap es lehet megint borul a sorrend
[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
rocket
nagyúr
Marmint szerinted top fejlesztok akiket az AMD oldalan felsoroltal.
Square, Capcom, SEGA konzol partiak, 505Games,Deep Silver,2K Games,Stardock nem TOP fejleszto, EA jatekoknak meg mind1, milyen vas van alattuk.Lassan eltellik az ev fele (ami utan jon 2 honap uborka szezon) NV oldalarol volt Dying Light (hetekig teljesitmeny problemak AMD CPU/VGA-val, most se tokeletes), GTA5 (tobb fele VGA-n artifactol jobb also sarokban 3 hete nincs javitva, az nem javitas, hogy kapcsold ki a MSAA-t, meg vedd lejebb a Post Processt), jon hamarosan Project Cars (nehany hete AMD kartyakon meg mindig siralmas teljesitmeny), Witcher 3, Batman Arkham Knight. (2x GameWorks).
AMD oldalon volt a Battlefield Hardline a kickassuberbrutalszuper A++++++++ kategorias fejlesztotol, ami jo nagyot bukott.Nem a mennyiseg a lenyeg, hanem a minoseg.
Plusz ~8 honapja tarolja az NV a VGA piacot Maxwell v2-vel, az AMD meg tobb eves "vackaival" van piacon ezekre a jatekokra.
#5215: "Az AMD sosem kérte, hogy optimalizálják tovább a StarSwarmot."
Magyar nepmese
Az AMD a nagy DX12 revolucio csaszara nem keri optimalizaljak a jelenleg egyetlen benchmarkkal rendelkezo DX12 techdemot, amiben gyorsabbak az NV kartyai, teljesen hiheto[ Szerkesztve ]
"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
-
huskydog17
addikt
Zöme NV partner? Pont, hogy fordítva, a AAA stúdiók/kiadók zöme AMD partner. Abu az előbb fel is sorolta őket. Az NV-nél az Ubifos és a Warner szerepel.
#5213: Ja, egy előre megrendelt reklámot láthattunk, amit a MS és NV fizetett és egy olyan motort mutogattak, amit egy az egyben kidobnak a kukába, mert játékra teljesen alkalmatlan. A Square Enix az AMD egyik legnagyobb partnere, és a Nixxes-t még meg sem említettük.
Szerk.: Eh, Abu megelőzött.
Abu: Szerintem a három NV partner közül a CI Games jobb minőséget produkál ma már, mint a másik kettő, komolyan mondom.
[ Szerkesztve ]
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A Square Enix csak demót készített az NV-nek és az MS-nek megrendelésre. Valójában minden nyugatra kiadott játékuk Gaming Evolved. Ez volt a múltban is és még két évig lesz a jövőben is.
A 2K által birtokolt két top stúdió a Firaxis és az Irrational. Az utóbbi két évben csak GE alatt adtak ki játékot.
Az AMD sosem kérte, hogy optimalizálják tovább a StarSwarmot. Ők már ezt nem akarták mutogatni. Helyette az AotS játékra koncentráltak, amely a Nitrous motor tényleges játéka lesz. A Microsoft és az NV kérte a további optimalizálást, hogy bemutathassák ők is azt, amit az AMD már 2013-ban bemutatott.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Azok az idők elmúltak. Jóval több top fejlesztő van a GE-ben, mint a TWIMTBP-ben. Már kiadók miatt nem lehet más a helyzet, mert az AMD-nek nyolc komolyabb kiadóval (EA, Capcom, Square Enix, SEGA, 505 Games, Deep Silver, 2K Games, Stardock) van szerződése, míg az NV-nek hárommal (Ubisoft, Warner, City Interactive).
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Valdez
őstag
Square Enix már nvidiával demóz, hiába dobták a luminous engine-t, stb.. a nevét adja hozzá és a gameworks-höz is. 2K-nak csak nvidiá-s játékai vannak gyakorlatilag (borderlands, evolve). Az oxide games starswarm techdemója sokkal jobban fut dx12-ben nvidián mint amd-n.
Szóval annyira nincs rossz helyzetben az nvidia, ha az amd top partnerei közül néhány szintén velük mutatkozik inkább.
Azt se tartom kizártnak, hogy ezek a fejlesztők csak a tudásért vannak az amd-nél, és amennyiben ez már megvan, az nvidiával szépen learatják a babért.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Azért nem árt, ha van egy tapasztalt rendszerprogramozó a fejlesztő mellett. Viszont gondolod az AMD-nek megvan az erőforrása mindenkire? Ott van náluk az EA, a Capcom, a Square Enix, a SEGA, az 505 Games, a Deep Silver, a 2K Games, a Stardock, illetve a fejlesztőktől az Oxide Games, a Firaxis, a Rebellion, a CodeMasters, a CIG, a CCP, stb. Ennyi partnerrel a hátuk mögött túlterheltek. Kisebb stúdiókat talán tudnak vállalni, de a mostani nyolc mellé még egy kiadót biztosan nem.
Ezzel szemben az NV csupán három nagyobb kiadóval van partneri viszonyban, tehát bőven van szabad erőforrásuk. Azért lenne jó, ha ők is segítenék a top fejlesztőket, mert az AMD kapacitása véges.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
#85552128
törölt tag
Az összes GCN 1.0-s kártyát érinti, tehát a 290/X, 285, 260X/7790 kivételével mindet.
7750, 7770, R7 250/X, 7850, 7870, R7 270/X, 7950, 7970, R9 280/X - nagyjából ezek, de lehet valami kimaradt.
Nem lenne gond, de azért na... 3 hét alatt illett volna javítani, még ha az aktuális "flagshipet" nem is érinti...
[ Szerkesztve ]
-
Xmister
senior tag
Érdekes módon a tesztek nem igazolják ezeket a misztikus drop-okat, vagy mikrolag-ot. Legalábbis a frametimeokban minimális eltérések szoktak lenni.
Akiknél én láttam ezeket a megnyilvánulásokat, azoknál gyenge procit láttam az adatlapon, azt pedig láttuk már, hogy az AMD DX11 drivere alá erősebb egyszálas teljesítmény kell.
Lehet én is ezért nem futottam még bele ebbe. -
TTomax
félisten
válasz proci985 #5203 üzenetére
Tehát ha a helyzetek 95%-ban (hasra ütve) jobb akkor mégsem jobb?Némi ellentmondást érzek...
★★★★★ I got too much soul, rhythm and blues R&B ya see, all that's cool, but hip-hop and rap yeah that's where my heart's at Even back when I used to break on a box ★★★★★ "Chief Rocka"
-
nagyúr
Mielőtt teljesen belesüllyednénk a fejlesztők szomorú sorsának melankolikus mocsarába, nézzünk már rá a helyzetre reálisan.
- A fejlesztőknek vizuális innovációra mindig van lehetőségük, mert ennek sok köze nincs az IHV-khez
- Persze, az innováció nem olcsó - ehhez a kiadó biztosítja a forrásokat, ennek sincs köze az IHV-khez
- Az innovációhoz szükséges proof of concept és optimalizációs platform, amit az AMD biztosít mindenkinek a kitűnően dokumentált GCN-nelAkkor most miért is lenne az innováció akadályozva? Az egyetlen dolog, ami hiányzik, hogy az nVidia hardverére nem tudnak úgy optimalizálni, ahogy szeretnének. Oh well, akkor legyen az elsődleges platform az AMD, és az nVidia legyen a futottak még kategória - ez az irány mindenkinek a rendelkezésére áll. Kezdjenek el jönni az ilyen játékok, és ha ettől elkezd nyílni az olló a két gyártó cuccai között, akkor beszélhetünk "hibáról" - amit akkor az nVidiának hirtelen sürgős lesz megoldania.
"We put all our politicians in prison as soon as they're elected." "Why?" "It saves time."
-
-
#85552128
törölt tag
válasz proci985 #5201 üzenetére
Azon a felbontáson már kevés lehet a VRAM, de a többség olyan beállításokkal játszik ahová egyelőre még elegendő a 3.5 GB, nekem nem volt 290X így csak másra hivatkozhatok viszont a kettő közül még mindig inkább a 970-et venném ha kéne (bár most már inkább egyiket sem mert hamarosan jönnek az "új" kártyák).
A G1 hosszú mert 3 ventis, de a 970-hez egy 2 ventis megoldás is bőven elegendő, hogy 70-80 fok között tartsa még OC-vel is.
[ Szerkesztve ]
-
proci985
MODERÁTOR
válasz #85552128 #5199 üzenetére
5760x1080ban volt mikrolag 970el. 290xel nem.
szoval nalam pont a 290xel futnak simabban.
a 970 G1em szerintem pont hosszabb volt a 290x Matrix Platinumnal, igaz utobbi meg szelesebb. kisebb, gyengebben szellozo hazba nem szabad 290xet venni.
290x tenyleg nagyon meleg, normalis hutes meg kb van a vaporX. mondjuk ha az ember vizezi akkor mindegy.
mondjuk en kivarnek 380ra mar.
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- AMD Navi Radeon™ RX 6xxx sorozat
- Samsung LE40A536T1F LCD TV képhiba
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Milyen TV-t vegyek?
- Autós topik
- Forza sorozat (Horizon/Motorsport)
- PLEX: multimédia az egész lakásban
- Pendrive-ról bootolható "belakott" debian linux live Ventoy pendrive-on
- További aktív témák...
- AKCIÓ! ZOTAC Trinity RTX 3070 Ti OC 8GB videokártya garanciával hibátlan működéssel
- EVGA Nvidia GTX 1080 Ti FTW3 ICX 11Gb
- Pcie 5.0 ATX 3.0 12Pin - 16Pin Moduláris Kábelek És Adapterek 12VHPWR 12v2x6 Egyedi Harisnya Nvidia
- SAPPHIRE RX 7900 XTX 24GB GDDR6X NITRO+ GAMING OC VAPOR X - Új, tesztelt - Eladó! 360.000.-
- SAPPHIRE NITRO+ AMD Radeon RX 7900 XTX Vapor-X 24GB SKU 11322-01
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest