Hirdetés
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Miért nincs MagSafe az iPhone 16e-ben?
- Huawei Watch GT 5 Pro - egészség + stílus
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Milyen okostelefont vegyek?
- Vivo X200 Pro - a kétszázát!
- Android szakmai topik
- iPhone topik
- Bemutatta az Apple az iPhone 16e-t
- Yettel topik
-
Mobilarena
TOPIK ÖSSZEFOGLALÓ
Kérlek, kérdezés előtt olvasd el!
Új hozzászólás Aktív témák
-
pikszel
addikt
válasz
BonFire #23587 üzenetére
Teljesen súlyos, hogy a kép már eleve olyan, mintha renderelt lenne, de ez a technika teljesen olyanná teszi a bőrt, mintha egy szimpla alap anyag (phong shader) lenne rajta érdesség textúrával (bump map) és csillanás textúrával (specular map). Mű mint a dög.
Egy kis off a félig off mellé.
Kíváncsi vagyok mikor lesz ps-ban 3d retus. Van az a technika ugye, miszerint a képből generál 3d hálót a szoftver (legyen az csak egy dombormű, vagy komplett 3d modell) és a z-brush technikájának fényében nem olyan elrugaszkodott ötlet. Szükségem nekem nem lenne rá, de sokaknak biztos jól jönne ilyen arc retusáló dolgoknál, hogy az ecset kvázi követi az arc geometriáját, illetve annak "topográfiai térképét" és ennek függvényében forgatja az ecsetet pl. egy pórus mintával.