-
Mobilarena
Uolsó frissítés: 2018.10.10
Új hozzászólás Aktív témák
-
Zizi123
senior tag
válasz
arnikusz #54236 üzenetére
A strikernek nagy hatranya, hogy el kell talalni vele az ellent, hogy stack-elodjon
Amikor rohan feled, es nem talalod el, csak minden 5 lovessel, az gaz, mert az alapsebzes nagyon gyenge. Mire mar kozelert, addigra mar tok mindegy. Esetleg ott lehet vesenykepes, ahol mindig stackelodve vagy Last Stand, vagy Skirmish modban. 1v 1-ben nem igazan szerintem, de en laikus vagyok. -
törölt tag
válasz
arnikusz #54071 üzenetére
A pontszám nem mindig tükrözi a valóságot. Lehet valaki achi rendszer előtt hagyta abba a játékot.
Egyébként még nincs meg. Egy hunter és “1 óra” hiányzik. Most GE idejére megszaporodtak a játékosok és elég nagy lett a tudásbeli szórás. Többször látok teljesen lefosztott dz-t és olyat is, hogy valaki(k) azért hal(nak) meg mert bementek valami kerítés mögé és nem találtak ki. -
-
Kiscsőke
aktív tag
válasz
arnikusz #54031 üzenetére
Ez az: West Side Hat Trick
-
FireKeeper
nagyúr
válasz
arnikusz #54029 üzenetére
hétvégén valaki tudna esetleg segíteni a resistance-es shieldben? tudok hozni 10k elektronikás reclaimert, max gear score-os sentryt, van D3, pred, szóval ami kellhet
illetve kérdés, ez összes shield-et a launch-ig kéne befejezni, vagy lehet utólag is megcsinálni, és megkapom a jutalmat a div2-ben? még a 3000 ponthoz hiányzik majdnem 500, és kétlem hogy ki tudnám farmolni mindet.
-
Kiscsőke
aktív tag
válasz
arnikusz #54024 üzenetére
Igen, Reclaimer kellene a csapatba, és egy játékos aki tudja hol van segélyláda, és a könnyen védhető helyek.
Végleg letetted az egeret a DIV 1-ben?"Alacsonayabb Tierben nem adja be a Pajzshoz, nézd meg az adatlapját és akkor nem kell Tier 5-ben szenvedni."
Lehet én vagyok a tudatlan de ezt nem értem, kinek az adatlapját nézzem meg? -
válasz
arnikusz #53863 üzenetére