Új hozzászólás Aktív témák

  • proci985

    MODERÁTOR

    válasz MATT KERRICH #1455 üzenetére

    pályát már valamennyire ismerem (37 kanyar az azért 37 kanyar), viszont magát az autót még kevésbé :B.

    alapvetően eddig annyi a tapasztalat, hogy a hetedik/nyolcadik(?)at nem forogja le, szóval a váltó áttételezésén biztos lehetne állítani. ugyanígy az aerodinamikán.

    a súlypontja jónak tűnik, nagyon ültetni a Nordschleifén meg nem szabad, mert fennakad az autó a Karousselben. illetve még Shift1ben a Murcielago Workssel állítgattam elég sokat, ott sikerült belőni egy setupot, amivel 250 fölött is stabil volt az autó, viszont az a setup meg 130 alatt a lassabb kanyarokban volt életveszélyes. kormányáttételezés rendben van

    kérdés még a motorvezérlés, de olyan 330 fölött már így is picit idegesen viselkedett. az kb három helyen jöhet elő a pályán, amiből egy hely tartósabb, szóval ez igazából annyira nem nagy baj.

    segítségek mögött nekem az a gondolatom is benne van, hogy GTR Evolutionban anélkül pár autó (Köenigsegg CCX) még ismerős G25ével is kb vezethetetlen volt. olyan 550 ló fölött nekem már picit erősek az autók, bár a Bugatti kb olyan, mint egy jóságos vaddisznó, röfög, hörög, kilő, megáll, és még irányt is tud változtatni. ja és magától nem akarja meglátogatni a homokágyat, ami az Audi R8 Workssal összehasonlítva pl hatalmas pozitívum.

    az egyetlen bajom vele, hogy széles és hosszú, Monte Carlo (aka Riviera)/a hegyi pálya egy Lancia/S7el lényegesen egyszerűbb.

Új hozzászólás Aktív témák