Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • remington2

    senior tag

    válasz Grifid #1399 üzenetére

    Tudom, hogy shotiban is többféle lőszer van, de ettől még igaz az állításom. Nem lőszerfüggő az, nem emiatt vagy hátrányban. Más fegyvernél is ez a helyzet, nem csak ott. Vagy a karabélynál is számít, hogy AP lőszert lövök a banditákra 30 méterről "sima" 7,62-es helyett? ROFL Terminatorok mászkálnak a zónában?

    Én nem írtam magamról, hogy profi játékos vagyok, én csak egyszerűen játszom, és kész. Mindez nem jelenti azt, hogy nem értek egy-két dologhoz, de profinak nem mondom magam. A gránátozáshoz nem fűzök semmit, aki látta már, hogy 3-an egyszerre (!!), tizedmásodpercre pontosan három eltérő helyről ugyanoda (a lában elé :DDD ) gránátot hajítanak a játékban, az tudja miről beszélek. Elfutni el lehet előle, ha sikerül, főleg jobb hacukákban más nem érzi meg annyira a játékos, ha a közelében (de nem alatta) robban.

    Fedezékeket meg szoktam használni.

    Szerk: de akkor ezeket is magyarázd meg:

    Nemcsak a falon, hanem a 'sötéten' is átlátnak, lopakodni nem lehet sehol, sem falon kívül, sem belül, mert "észrevesz" a bandita, és ez ellen semmit nem tehetsz. Gondolom, mindenkinél, kivétel nélkül éjjellátó van.

  • katt777

    félisten

    válasz Grifid #1399 üzenetére

    Aki meg ismeri a shoti-t, az tudja, hogy gyakorlatilag 40-50m-en túl már sebzést sem okoz, és csak közelről halálos. :U Fejlövést még onnan is nehéz elérni vele, mivelhogy nem erre találták ki, hanem maximális roncsolásra (ezért is a legjobb közelharchoz, már ha az újratöltés nem okoz gondot).
    Az "utánad kanyarodó" gránátok meg azért érdekesek, mert ha a dobás után változtatsz irányt, és mégis telibe kap, azt honnan tudta előre az ellen? :U Más játéknál ilyenkor korlátozott a sérülés.

Új hozzászólás Aktív témák