Hirdetés

Keresés

Hirdetés

CyberSecurity Connect - blended learning, valódi labor kísérletezésre. Kiberbiztonsági képzés profiktól!
(használd a CYBSEC25PH kuponkódot további 20 ezer ft kedvezményért!)

Új hozzászólás Aktív témák

  • proci985

    MODERÁTOR

    válasz Grifid #1393 üzenetére

    hát nézd, az szerinted normális, hogy az AI miliméter pontosan a fejedre dobja a gránátot? mmármint az okés, hogy egy, de egyszerre 15 db gránát volt eddig a rekord, amennyi jött a fejemre. mind ugyanoda. a negyediken voltam, direkt rálátás nélkül, 15-20 méter magasan. 15, ugyanoda.

    nincs radar, wallhack van. egyszerűen kétbites az ai észlelése: ha x méternél közeleb mész, meglát/meghall. rálátástól, tereptől és legfőképpen lopakodástól függetlenül. óvatosan hasonkúszva egy fal mögött is töksötétben. a dolog logikus: az messze a legegyszerűbb észlelési algoritmus, ha nem kell figyelni, hogy megláthat e egyáltalán. ugyanez a trehányság figyelhető meg az AI célzásánál is: nem hordanak félre a fegyvereik, és pontosan a játékos fejére céloznak, mindennel, lőtávon belül, távolságtól függetlenül. az ai az utóbbi évek messze legrosszabbja.

    "A falon átlövés egy grafikai bug." baromság. a grafikának ehhez semmi köze, max annyi, hogy a felületre kikerül egy megfelelő particle. az reális, hogy bizonyos átütő erejű fegyver átvisz egy adott vastagságú anyagot. tehát egy 1-2 centis fát egy megfelelő fegyverrel simán át lehet ütni. de ha éppen lopakodik az ember mondjuk betonon, akkor a wallhack kivételével semmivel nem lehet indokolni, hogy miért tudja az AI, hogy pontosan ott vagyok.

    a rossz helyen feltüntetett stash más jellegű probléma.

    időközben befejeztem a Warheadet is. ott érdekes módon nem volt bajom a gránátozással (pedig ott egyáltalán nem mutatja őket zöldsapkás fokozaton), nem volt bajom az AI célzásával és viselkedésével (jól lőtt, pontosan lőtt, de messze nem csak fejlőni volt képes), ahogy nekem nehéz volt kiszúrni az ellent a bokorban, ugyanúgy az ellen se nagyon vett észre fordított körülmények között... megesett, hogy pár percig kergetőztünk hasalva a bokrok között, mert senki nem látott senkit. erőltetett tüzet használt bizonyos esetekben, de az meg korántsem a pontosságra, mind inkább terület beszórására irányult. értsd, ott úgy viselkedett az Ai, ahogy 2008ban elvárható lenne. és meglepő módon legnehezebb fokozaton a játék végigvihető, és egyenletes a nehézségi szintje is. kemény, de messze nem lehetetlen, mint a CS. és messze nem ingadozik olyan eszméletlenül.

    a sérülésmodell meg egyszerűen katasztrofális. egyrészt a páncéltörő lövedékeknek pont, hogy kevésbé kéne a drága bőrkabátos banditákat sebeznie (mivel páncélozott célpontok ellen találták ki, páncélozatlanokon kisebb sérülést okoz), másrészt néha a fejlövést se veszi be az engine, és ez utóbbi eléggé gyakran valósul meg. avagy belelősz egy sorozatot a banditába, és halál helyett, háromszor a földrenéz, de más baja nincs. páncéltörőnél ez kevésbé jön elő, gondolom a magasabb alapsebzés miatt. vagy kódolási hanyagság miatt?

    messze nem az eszméletlen bugosság/BSOD a legnagyobb baja a programnak... az csak a felszín, alatta még rosszabb a helyzet.

  • remington2

    senior tag

    válasz Grifid #1393 üzenetére

    Akik sírtak az ellenfelek miatt (azok menjenek sakkozni), semmi olyat nem csinál az AI amit én mint játékos nem tennék. dobálja a gránátokat (ki nem?) sokxor nyit tüzet valszeg csak a radar alapján (normális ember nem wh-t kiált hanem gondolja, hogy a gépi játékosnak is van)

    Aha, ha 100 méterről fejbelőnek shotgunnal úgy, hogy neked ugyanolyan fegyóval 10 méterről is csak 3. tüzelésre hal meg mellkason lőve, az normális. Semmit nem csinál, amit ne tenne? Akkor dobj gránátot 30 méterre pontosan az AI lába mellé, az ezt megcsinálja úgy, hogy 4 ember bekerít, és teljesen eltérő irányokból is PONTOSAN a lábad elé dob (mellesleg szerintem csak úgy mellédrakja a progi, nem dob ott senki semmit: nagy távhoz a gépnek is időt kellene adni, amíg "erősíti" a dobást + véletlenfaktor arra, hogy nem mindegyik lehet tökéletes, de náluk mindegyik az). Az egész tárakat a testükbe engedő banditákról nem is szólva. Nemcsak a falon, hanem a 'sötéten' is átlátnak, lopakodni nem lehet sehol, sem falon kívül, sem belül, mert "észrevesz" a bandita, és ez ellen semmit nem tehetsz.

    Ezek létező dolgok, erre mondják - nem csak itt, más cuccban is -hogy az AI pofátlanul csal, ez van, sok helyen ha nem tenné ezt, akkor esélye sem lenne, és a játékélmény nem állna másból - szintén nem egyedi - mint egyszerű öldöklésből. Ez így volt az SoC-ben is, nem volt vele baj, akinek meg igen, annak is ott a rookie nehézségi szint. De a "finoman segített" AI és a god modban szaladgáló banditák között igen komoly eltérés van :U Jah, és apró kis adalék a drága ukránoknak: vannak már nagyon jó játékok nem nagyon csaló, de észvesztően profi AI-val is, amelynek fényében a dolguk, amit játéknak hívnak, igencsak más fényben mutatkozik (lsd crysis).

    Több tapasztalt játékos is panaszkodik ugyanarra, kezdők egyszerűen belebuknak és azt sem tudják mi az, amit látnak, a topik tele van ilyenekkel. De Te megmondod a frankót, gratulálok :R

Új hozzászólás Aktív témák