Hirdetés
- Mi nincs, grafén akku van: itt a Xiaomi 11T és 11T Pro
- Google Pixel topik
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- iPhone topik
- Garmin Instinct – küldetés teljesítve
- Apple iPhone 16 - ígéretek földje
- Samsung Galaxy A52 5G - nem csak egy G-vel több
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Amazfit Balance - ár-érték egyensúly
- Fotók, videók mobillal
-
Mobilarena
Keresni/kínálni/hirdetni tilos itt a topikban! Legyen az telefon, kiegészítő vagy szolgáltatás!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Hege1234
addikt
újra van mind a 3 színben
127000ftmár kimerem írni mert pénteken jön
-
Cirmos
csendes tag
Sziasztok. Nagyon amatőr vagyok a telómhoz de s7re nem jön a nougat? Teló szoftver frissítőjébe mindig szoktam nézni de sosem nincs Amúgy független. Semmi root meg ilyenek, valahonnan esetleg le kell tölteni?
-
pandor
tag
Sziasztok, tudja valaki, hogy a T-nél most listaáron (kártyásan?) br 127e körül kapható S7 szolgáltató függő vagy sem? Köszönöm
@kutga: köszönöm
[ Szerkesztve ]
-
kutga
nagyúr
Hölgyek/Urak!
Ez a fajta töltőpad a telefonhoz kapott adaptív töltővel képes gyorstöltésre?
'They bid me take my place among them in the halls of Valhalla where the brave may live...forever..' 13th warrior
-
fecske95
tag
válasz winfos #24874 üzenetére
Ma jött meg nekem is a T-s telő regisztráltam a https://my.samsung.hu -n simán ment a dolog megvan a +12 hónap
sőt egy harmadik év is lehetséges ehhez a készülékhez kiterjesztet garikén + 13000 Ft pénzért...A számla fönn van a telekomos weboldalon ha ott vetted, ha nem szerintem akkor is beregisztrálsz a telefonszámoddal és ott lesznek a dolgaid...
[ Szerkesztve ]
-
-
gerner1
nagyúr
válasz fornettisuti #24880 üzenetére
Lefelejtette a pontot, a kettes mögül (ezzel, azonos lett volna a tartalmi értelme) ...
[ Szerkesztve ]
-
winfos
tag
Sziasztok!
Aki tapasztalatból tudja az kérem világosítson fel garanciával kapcsolatban.
Alap T-s készükére érvényes a T-s 2év garancia?