Hirdetés
- iPhone topik
- Xiaomi 15 - kicsi telefon nagy energiával
- A középkategória egyik legjobb vétele - Dreame L40 Ultra AE
- Hat év támogatást csomagolt fém házba a OnePlus Nord 4
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Android szakmai topik
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Redmi Note 13 4G
Új hozzászólás Aktív témák
-
Just486
senior tag
válasz
Veriakilis
#99
üzenetére
Igazad van!
-
Veriakilis
őstag
Igazad van!
Pofátlanok!
PrePaid kártya:
Pre = előre
Paid = fizetettSzóval Te a Te pénzedet átteszed a telefonszolgáltató zsebébe a te zsebedből,- de attól az még a Te pénzed marad addig, amíg le nem telefonálod.
De hajlamosak azt hinni, hogy az onnantól az ő pénzük, mert már a zsebükben van.
Ugyan ez a helyzet a bankokkal.
Elvileg a Te érdekedet kéne védeniük minden körülmények között.De pl egy inkasszót simán megengednek, és valaki leveszi a pénzed.
Ha a saját zsebedben van a pénzed, akkor nem tudják olyan egyszerűen elvenni tőled, mint ha más zsebében,- pl. bankban, vagy telefonszolgáltatónál - van.
amint valami gebasz van, kiszolgáltatják a pénzed másnak!Ezért nem érdemes szóba állni pl. bankokkal...
Ezt én lopásnak nevezném!
Veriakilis
-
Dexar007
veterán
Mekkora pofatlansag az,hogy be akarjak nyelni a feltöltött egyenleget?
-
Drótszamár
őstag
válasz
Veriakilis
#88
üzenetére
Telekom (t-mobile)
Voltam áprilisban adategyeztetni 3 kártyát egyszerre. Ebből szombaton 2 szűnt meg. Voltam tegnap ügyfélszolgálaton. Az egyik ma lett jó. A másik fura. Egy routerben van. Már kicsöng, de adatot még nem jött róla. Éjszaka újraindul az eszköz, megvárom a holnapot. Ha nem jó megint megyek az ügyfélszolgálatra, tuti minden jó e. A weboldal szerint van mobilnet a kártyán, de az is lehet hogy ott is elállítottak valamit, és azért nem jön adat. Sajnos kb 250 km-re van tőlem az eszköz.
-
HXY
addikt
válasz
Drótszamár
#84
üzenetére
Szerintem olyan 5-10.000 Ft közötti összeget fogtok kapni.
A szolgáltatók kompenzációt ígérnek:
[link] -
válasz
aprokaroka87
#93
üzenetére
tisztában vagyok vele.
első kézből. -
djculture
félisten
Mit vársz az egész állam a hazugságra épül... Kórházakban elmennek az emberek árufeltöltőnek erre benyögik hogy csak felújítás van, az hogy aki oda jár az tudja az igazságot nem számít. Ennek semmi köze semmiféle politikához egyszerűen maga az állami hivatalnokok hazudnak össze vissza. Napig lehet sorolni hogy melyik hivatal vezetője, képviselője éppen mit hazudott az emberek képébe miközben nem kapcsolnak hogy úgyis van mindenkinek ismerőse aki megtapasztalja hogy ordas nagy kamu amit mondanak épp.
-
válasz
aprokaroka87
#90
üzenetére
idézet a linkedről:
"A szervezet Intézményi Kommunikációs Osztálya a HWSW megkeresésére közölte, az NMHH-nak nincs információja különösebb adategyeztetési fennakadásról.": ez meg nettó hazugság.
én is írtam az nmhh-nak, az itcafe is kereste őket, tehát volt fennakadás és volt róla információjuk. -
aprokaroka87
nagyúr
-
Veriakilis
őstag
válasz
Drótszamár
#85
üzenetére
Szia!
"Na az egyik SIM már újra aktív. Küldi az adatokat a műszerem."
Hadd kérdezzem meg, hogy melyik szolgáltatónál van a SIM-ed?
Én T-mobile-s vagyok, de még nem megy, és GSM riasztóban van 600 km-re, úgyhogy én nem tudok újból regisztrálni...Ha jól emlékszem, akkor Te is regisztráltál, és ennek ellenére tiltották le a számokat?
Maguktól kapcsolták vissza, úgy, hogy neked nem kellett semmit sem tenned (újabb adategyeztetés)?
Szóval korrigálták a hibát, vagy regisztráltál újra?Köszönettel: Veriakilis
-
"nem. en a jozan esz mozgalmat erositem.": hogyan? elkerülöd őket?
"abban hinni,h van kapacitas a toth belak napi szintu megfigyelesere minden kulonosebb ok nelkul,legalabb akkora butasag,mint a vallasok, vagy az ancient aliens.": abban hinni, hogy nincs kapacitás akárki napi szintű megfigyelésére, legalább akkora butaság, mint a vallások, a windows vagy az ancient aliens.
hint: a megfigyeléshez nem kell élőerős kapacitás.
-
fojuzer
aktív tag
Semmi vész hazánkban,már minden csak igy mükszi.Internetes portálon több alkalommal nem sikerölt,+Aadatok nem egyeznek2??na perzse Feltöltös SIM postán rendelve,adatok bediktálva,mégis +Szar+ eredmény!Igaz a hisztlria,Migráns nvázió,Miket küldözgethettek,Hja s hajléktalanok,lakcim s más nélkül felvásárolták?az egész készletet?Na ennyi!

-
Drótszamár
őstag
válasz
Drótszamár
#15
üzenetére
Na az egyik SIM már újra aktív. Küldi az adatokat a műszerem. Már csak 1 hibásan tiltott SIM van

-
HXY
addikt
válasz
djculture
#81
üzenetére
Az ATV mellett itt van a HírTV riportja: [link]
A Telekomnál több száz, esetleg több ezer is lehet azoknak a száma akiket tévesen letiltottak.
Eredetileg a 2017-ben vásárolt kártyákat nem kellett volna adategyeztetni, ám nekünk küldték az SMS-eket, hogy de mégis kell, és a telefonos ügyfélszolgálat szerint is kellett, így hát egyeztetünk, ha az kell nekik.
Nem is lettünk letiltva, de biztos sokan nem egyeztetettek mivel abban a tudatban voltak, hogy az új kártyákat nem kell.Akiket tévesen tiltottak le, azok mit kaptak kompenzációként?
-
djculture
félisten
1.5 millió simet tiltottak le...[link]
-
ripla
addikt
Akinek feltöltős mobilja van, az potenciális terrorista, legalábbis ennyi jött le a mindenhez IS értő elvtársaknak. Jövőre ugyanitt.
-
djculture
félisten
Azért lett előnye is a kamu német és ausztriai/belgiumi munkát hirdetők jó részének letiltásra került az átbszós száma. Persze ez ideiglenes majd vesznek másikat a héten.
-
kenwood
veterán
nem. en a jozan esz mozgalmat erositem.
nem tudom,kik azok ,akiknek nincs koze hozza,hogy mire kell neked. senkit nem erdekel,hogy te rozsaszin tangaban szaladgalsz otthon,lopod az aramot,vagy fuvet nevelsz a padlason.
celzott megfigyeleshez sulyos gyanu kell.
Ha te valami nagyobb kaliberu dolgot szeretnel eltitkolni, akkor en szemely szerint orulok neki,hogy nehezebb lesz anonim modon.abban hinni,h van kapacitas a toth belak napi szintu megfigyelesere minden kulonosebb ok nelkul,legalabb akkora butasag,mint a vallasok, vagy az ancient aliens.
-
Just486
senior tag
-
Lacika112
aktív tag
toll a fülükbe de komolyan
most azért egyeztetgessek mert hirtelen terrorista leszek ha nem?
10 éve ez a kártyám és a számom is, adatgyűjtésen kívül semmi értelmét nem látom
-
a telekom eljutott végre oda, hogy határozottan el tudja dönteni mindegyik kártyáról, hogy kell-e egyeztetni?
-
attiati
veterán
válasz
Veriakilis
#70
üzenetére
Nem az ország baja, hanem hát kérem itt vannak terroristák, akik 200,000 SIM kártyát regisztráltak.... legalábbis erről szóltak a hírek...
És a francia titkosszolgálat derítette ki, hogy a terroristák Magyarországon regisztrálták a SIM kártyákat... de a nemzetközi sajtó erről egy szót sem írt érdekes módon.
És ennyi sim kártyát több hónapig tartott volna regisztrálni napi 24 órában
Emiatt a kormánypropaganda miatt kell most több millió embernek szívni a sim kártya regisztrálással. Addig jó, amíg az ország fél valamitől, addig legalább el lehet terelni az egyagysejtű emberek figyelmét. Leköti őket a SIM kártya regisztrálás.
-
Veriakilis
őstag
Kedves Moderátor!
Nem lehetne átfogalmazni a topik címét?
Csak azért kérdem, mert itt nem csak a lemaradt feltöltőkártyásokról van szó, hanem rólunk is, akik becsülettel bementek a boltba a SIM kártyával, és a személyi ig-al, és egyeztettek.Esetleg:
Totális káosz a mobilszolgáltatóknál, mit tegyenek az adategyeztetésről lemaradtak, és azok akiket letiltottak a sikeres egyeztetés ellenére.Bár jobb lenne valami rövidebb, de jó lenne, ha benne lenne az is hogy:
akiket letiltottak a sikeres egyeztetés ellenére.Üdvözlettel:
Veriakilis -
pomorski
őstag
válasz
Veriakilis
#70
üzenetére
Hát ja... Nekünk azért sikerül (talán?) viszonylag könnyen megoldani a problémát, mert nem vagyunk külföldön.
-
zoli62
addikt
Azért ebben az egyeztetési mizériában a szolgáltatók is ludasak. Csak egy saját példa. A cím XX I., de ők már úgy tárolják le, hogy XX/A, és már nem stimmel.
-
Veriakilis
őstag
Botrány!
Én itt Regensburgban, a SIM kártya 600 km-re Magyarországon a GSM riasztóban.
És az újbóli egyeztetéshez kell a SIM kártya, és én is kellek a személyi igazolványommal, akár boltban, akár telefonon, akár online...45 000 Ft az oda vissza út...
És ha valaki Ausztráliában van,- repüljön haza?
Ezért tart ott az ország ahol, mert minden ilyen benne...
Szegény jó Hunyadi János, és Mátyás nem azért harcoltak, hogy ilyen legyen valamikor az Ország.Ha betörnek, akkor most nem tud hívni a riasztó.
Remélem tönkre megy és bezár ez a szemét cég.
Szállóige:
A Telekomnál homályos a szintakszis. -
pomorski
őstag
válasz
Veriakilis
#57
üzenetére
Szép történet...! Sajnos a családban nálunk is előfordult hasonló.
-
Veriakilis
őstag
válasz
djculture
#66
üzenetére
De énnekem a szolgáltatóval van szerződésem!
Én teljesítettem, amit kértek, joggal várhatom el, hogy ezután is működjön a telefonszámom!
Szerintem jogilag az én szempontomból a szolgáltató,- jelen esetben a Telekom - s felelős.
Az már egy másik dolog, hogy a Telekom aztán bepereli az államot, mert az állam oldalán volt a hiba.Mivel infós vagyok, nem értem, hogy egy ilyen egyszerű dolog nem megy nekik.
Amikor bementem a boltba, akkor a csaj beütötte az adataimat a gépbe.
Tehát egy SQL adatbázisba.
Vagy legalábbis a beütött adatokat (amit azért illik rögzíteni is, nem csak ellenőrizni) leegyeztette két másik atat táblával:
1 tábla: Állami adatbázis az állampolgárok személyi adatairól: mezők Vetetéknév, keresztnév, SzIgSzám, Anyja neve, stb...
2 tábla: Telekom adatbázis az ügyfelek adataival: mezők nagyjából a fentiek: Vetetéknév, keresztnév, SzIgSzám, Anyja neve, telefonszám, SIM kártya száma.Ha az egyeztetés sikeres, akkor a Telekomos tábla új mezőjébe - "Sikeres egyeztetés mező" - bekerül egy True (Igaz)
illik még egy TimeStam mezőt is rögzíteni az egyeztetés idejéről, dátumáról.(Sikeres egyeztetés mező mező Default False -> alapvetően az összes rekordra Fals kell legyen mielőtt az adategyeztetés elindul, így csak azoknál lesz True (igaz) akik sikeresen egyeztettek)
Amikor lejárt az idő, akkor egy SQL oldali StoredProcedure:
Select mezők, From Telekomos tábla Where Sikeres egyeztetés mező = False
(Ennél azért pontosabb szintaktika kell, de csak azért, hogy nem olyan bonyolult ez)
Aztán szépen végig kell menni a Telekomos tábla-n egy ciklussal
While Telekomos tábla NOT EOF
begin
Torles(Telekomos tábla->SIM kártya);
Telekomos tábla.Next;
end;A Torles procedure nyilván egy spec hívás, ami képes inaktíválni a megadott SIM azonosító alapján a számot.
Delphi-ül.
De szerintem sorozatos hibák vannak a rendszerben, mert a bolti egyeztetésen ki kellett volna jönni annak, hogy nem egyeznek az adatok, vagy valamilyen hiba miatt nem jó az egyeztetés, és nem kerülhet be a
Telekomos tábla -> Sikeres egyeztetés mező-jébe az a rohadt True (igaz) érték.
Itt a csajnak kellett volna megoldást találni, hogy miért nem?
Persze ha az egész rendszer rendszerszinten hibás...
Telefonos segítség, de nincs lehetősége az egyszer már 'sikeresen' valójában sikertelenül egyeztetett SIM kártyát újra aktiválni?
Akkor mi ebben a segítség?
Ráadásul fél órát kell arra várni, hogy a "telefonos segítség" nem tud segíteni...KÁOSZ ez a javából!
-
kenwood
veterán
Senkit nem erdekel se a magyar kormanynal,sem az nsa-nel,hogy milyen meromuszerbe kerul a nevedre vasarolt 4-5 sim.
alapvetoen meg a piti bunozokre sincs kapacitas,nemhogy atlagjozsefre.
hiaba hallgatnak le mindent,azt egy ponton azert megis emberek ellenorzik,es ok nincsenek elegen mindenfele hulyesegekkel foglalkozni.
big databan pedig csak tizedesvesszo vagy valamelyik statisztikaban,Nem tudom elkepzelni, mire kell neked olyan sim,ami nem a nevedre szol ...
-
djculture
félisten
válasz
Veriakilis
#65
üzenetére
Itt ahogy mondták nekem az volt a probléma hogy ez az egész adategyeztetés a végén egy központi állami adatbázishoz kapcsolódott és szokás szerint a visszajelzés akadozott. Na most itt bármi eltérés mutatkozott a szolgáltató amúgy a saját adatbázisában leellenőrizve rendben talált mindent viszont később simán kiderülhetett hogy egy adat megváltozott vagy bármi hiányosság probléma merült fel és máris nem volt megfelelő az adategyeztetés. Nem szokásom a szolgáltatókat védeni de ez a kormányzat hibája mert megköveteltek valamit de a rendszer működésére meg kapacitást nem biztosítottak.
-
Veriakilis
őstag
Idézet egy pórul járt ügyféltől:
"Azzal senki sem vitatkozik, hogy nem hibázhat a szolgáltató, de itt alapvetően nem egyszerű tévedésről van szó. Sokszoros emberi hanyagság történt, ráadásul a mobilszolgáltatás 2017-ben nem egy kegy, hanem egy nagyon komoly közüzem, gondoljunk csak bele, hogy bizonyos helyzetekben akár nagyon komoly pénzek, emberéletek is függhetnek tőle, joggal várják el az emberek, az előfizetők hogy működjön. Ráadásul itt most nem az reklamál, aki trehány volt és nem regisztrált, hanem olyanok, akik komolyan vették a rájuk kényszerített kötelezettséget, elmentek (akár többször is) elvégezni a regisztrációt, ezért joggal gondolhatták, gondolhatják, hogy a szolgáltató is hasonló körültekintéssel jár el, de nem így történt.Csak halkan kérdezném:
- Ki és hogyan tesztelte le a folyamat működését, ez esetleges hibakezelést szolgáltatói oldalról. Készült terv a problémák kezelésére, volt kommunikálva ügyfélszolgálat, műszaki és adminisztrációs csapat felé? Az érzésem az hogy nem. Ki ezért a felelős?
- Miért nem készült fel a szolgáltató a megemelkedett számú probléma, reklamáció kezelésére? Miért van az, hogy 20-30 perceket kellett várni arra, hogy egyáltalán ügyfélszolgálatos kollégával lehessen beszélni, aki aztán nem tudta megoldani a problémát, mert arra nem volt jogosultsága, ellenben egy olyan folyamat felé irányított, ahol az IVR rendszer végül hurokba került. Ki ezért a felelős? Az ügyfél, aki kétségbeesve megpróbál segítséget kérni, mert kellene a telefon, hiszen csak azon tudja elérni kiskorú gyerekét, idős hozzátartozóját.
- Miért van az, hogy nagyképűen az a válasz érkezik az ügyfélszolgálatról, hogy lehet panaszt tenni az NMHH-nál, miért van az, hogy a műszaki segélynyújtó csapat nem 7x24-ben, hanem csak este 10-ig dolgozott szombat este, de 10 óra után még simán odakapcsolták a vonalakat az ügyfélszolgálatról? Miért van az, hogy az ügyfélszolgálatosnak is elmondása szerint a "nyilvános" hibabejelentő számokon volt (van?) csak lehetősége belső kollégákat elérni (vagyis nem elérni, hiszen nem tudták, nekik sem sikerült), miért nincs erre belső kapcsolat?
Tudom hogy ez egy Telekomos fórum, és itt a végén úgyis az ügyfél lesz a hibás, de vegye már észre a Telekom, hogy most még az átlagosnál is flegmábban. felkészületlenül állt hozzá a változás kezeléséhez, ismét bebizonyította, hogy az ügyfél számára csak egy szükséges rossz, egy fejőstehén.
Igen, el lehet menni más szolgáltatóhoz. Amikor hasonlót játszottak el az internet / kábeltévé kapcsán akkor elmentem és azóta is jó döntésnek tartom. Most a mobil kapcsán is elkezdtem. Tudom, mi csak egy család vagyunk, csak 6 telekomos előfizetésünk van (dominó és előfizetés vegyesen), de ma már elvittem az egyiket más szolgáltatóhoz és szép sorban ez lesz a többivel is."
-
Veriakilis
őstag
Köszönöm telekom azt a precizitást, amivel az adategyeztetés után (amit hónapokkal ezelőtt elvégeztem) mégis kikapcsolták a telefonszámaimat a rendszerből! Kíváncsi vagyok, hogy ekkora múltinál, hogy lehet ekkorát tévedni, és ki téríti meg a kellemetlenségből fakadó kiadásaimat?
-
Veriakilis
őstag
Káosz a mobilszolgáltastóknál telekom_telenor_vodafone
Téves (ki)kapcsolás? Hiába egyeztettek időben, mégsem tudnak most telefonálni?
Volt a Magyar Nemzetben a Fritz Tamásnak egy jó cikksorozata:
"Egy következmények nélküli ország"Ezt meg lehetne toldani azzal is hogy:
EGY FELELŐSÖK NÉLKÜLI ORSZÁG
Ki téríti meg a kárunkat azért, mert ők hibáztak?
Ki a felelős?
Ha betörnek, és nem hív a riasztóm, mert a rohadt telekom letiltotta az adategyeztetés ellenéra a számomat, akkor ki téríti meg a káromat?
Persze pereskedhetek, és tömhetem valami rohadt ügyvéd zsebét pénzzel, azért, hátha nyerek.Most csak csúnya szavak jutnak eszembe.
... ... ... ... ... ... ... ... ... -
Drótszamár
őstag
válasz
Veriakilis
#60
üzenetére
Az. Remélem csuklik mindegyik képviselő aki ezt megszavazta...
Majd ha ikszelni kell gondolok rájuk.
-
aprokaroka87
nagyúr
válasz
Veriakilis
#57
üzenetére
Van egy olyan sanda gyanúm hogy Július 1-én lefuttatak egy gyors ellenőrzést és az alapján történtek a dolgok.
Egyébként értem én hogy nem kis feladat ez a szolgáltatóknak sem
De arra azért egy IT rendszernél kell készülni hogy tévedni fog.
-
Veriakilis
őstag
válasz
Drótszamár
#58
üzenetére
Undorító ez az egész, nem?
A bűnözőket mindig úgy próbálják meg kiszűrni, hogy a normálisakat vegzálják!
Amúgy van egy olyan törvény, hogy 5 percen belül élő embernek kell felvenni a telefont a szolgáltatóknál.
Mármint a közüzemi szolgáltatóknak biztosan.De egy ilyenre, mint a a T-Mobil, nem tudom, hogy ez vonatkozik-e?
Bár ilyen 50 perces várakoztatással ezt semmiképpen sem nevezném "szolgáltatásnak"
Én 15 perc után sűrű káromkodások közepette tettem le a telefont,- és Németországból hívtam őket.
Ez persze nem érdekli őket...Akár hivatkozhatnak arra is, hogy:
"Mi a T-Mobil nem vagyunk szolgáltatók, és ránk nem vonatkozik az 5 perces szabály, hiszen az nem nevezhető szolgáltatásnak, hogy 50 perc után vesszük fel a telefont, vagy éppenséggel soha..." -
Drótszamár
őstag
válasz
Drótszamár
#58
üzenetére
Közben látom sokan szívnak ezzel: [link]

-
Drótszamár
őstag
válasz
Drótszamár
#15
üzenetére
Na 50 perc sorbanállás után ismét egyeztettem az adatokat. Remélem most sikerült. 72 óra és kiderül

-
Veriakilis
őstag
válasz
aprokaroka87
#5
üzenetére
Igen, nagyon Happy vagyok.
Voltam bent egy "T-Mobil szaküzletben", és bevittem a SIM kártyámat adategyeztetésre.
Elkérték a SIM kártyát, a személyi igazolványomat, és felvitték az adataimat a programjukba.
kinyomtattak egy papírt, hogy megtörtént az adategyeztetés.
Ez már több mint egy hónapja volt.
Kérdeztem a csajt, hogy akkor nem fogják kikapcsolni a kártyát,- erre mondta, hogy nem, nyugodt lehetek.
A saját mobilban levő SIM-et, és a feleségem kártyáját is ilyen módon regisztráltattam...Ez a kártya egy GSM riasztóban van, és van rajta 12 000 Ft...
Én itt vagyok kint Németországban 600 Km-re Magyarországtól.
Az utolsó előtti napon rossz érzésem támadt...
Ezért biztos-ami biztos alapon a Telekom oldalán online regisztráltam még egyszer a két kártyát (a mobilomét, és a feleségemét),- a riasztóét nem tudtam, mert ugye az 600 Km-re van innen a riasztóban.A mobilomban simán megy tovább a SIM, minden ok a számommal.
Ma próbáltam hívni a riasztót:
"A hívott fél jelenleg nem fogad hívásokat, kérjük ismételje meg hívását később"Szóval letiltották!
A r...kok!Felhívtam az oldalukon levő számot, de akár ott is mondhatná az automata hang a fenti szöveget, hiszen szerintük a várakozási idő a normálnak többszöröse lehet...
Ez a szöveg jobban passzolna:
"A hívott fél jelenleg nem fogad hívásokat, kérjük ne ismételje meg hívását később sem, hiszen fél óra várakozás után sem vesszük fel azt a rohadt telefont, és különben is nagy ívben szarunk az ügyfeleinkre".Ez lehetne akár a T-Mobil uj reklám szlogenje is:
"Nagy ívben szarunk az ügyfeleinkre"Aztán csak felhívtam a boltot ahol regisztrálták a telefonokat, ahol készségesen elmondták, hogy hibáztak, és tömegével tiltottak le olyan számokat, amiket úgy adat-egyeztettek, mint én a riasztómét.
Jövő héten utazom haza Magyarországra, és akkor bevihetem még egyszer a SIM kártyát, és akkor leolvassák a rajta levő számot, plusz kell a személyim még egyszer, és akkor 72 órán belül visszakapcsolják majd.
Ez az egész jó, nem?
Mi van akkor, ha betörnek, és most a riasztó nem tud felhívni, én meg nem tudom ezért kihíni a rendőrséget?
Az eltulajdonított tárgyak árát a T-Mobilnak kell fizetni elvileg.
Hiszen az ő hibájuk!
Már ha beperelném őket...Ezért az egyért szeretem a németeket, mert itt ha azt mondják, hogy jó, működik, akkor az tényleg jó, és tényleg működik!
Ennek ellenére már nagyon hazaköltöznék
,- bár nem a T-Mobil miatt 
További szép estét mindenkinek!
Veriakilis
UI.: akinek hasonló módon kikapcsolták a számát, úgy, hogy adat-egyeztetett előzőleg a boltban, akkor ő is úgy járt mint én: tévedésből kikapcsolták a számát.
Ezt a boltban mondták...
Hja, és nem új szerződésünk lesz, mint azoknak akik szimplán elfelejtették az egyeztetést, hanem szimplán vissza kell hogy kapcsolják.
Csak hogy tudjátok!
-
Attila2011
aktív tag
A múlt héten egyeztettem telekom netes felületén 2 kártyát is, kiírta sikeresen megtörtént, most még sem tudom használni az egyiket (a másik jó).
Aki kitalálja ezeket a hülye törvényeket... Én megszívom és járhatok utána, akinek pedig olyan célra kell, úgy is szerez magának feketén. -
Tesztelo.hu
senior tag
"A Magyar Telekomnál is lekapcsolták a 2017. január elseje előtt vásárolt".
Speciel én most, május végén vettem minden adatot megadva, mégis egyeztetni kellett.
-
válasz
fogpiszkáló1
#48
üzenetére
Nyilván az fog megakasztani egy terrortámadást, hogy egy pár napig használt kártyát egy év után letiltanak.
Az meg persze nyilván teljesen rendben volt, hogy a T jelentette, hogy valaki zsákszámra veszi a kártyát, de a szolgálatok a fülük botját se mozdították.
Tényleg az a megoldás, hogy meg kell szivatni a kártyásokat és a szolgáltatókat is.
-
válasz
Viktor0610
#3
üzenetére
"Illetve a másik fontos infó, hogy határidő előtt néhány kattintással elvégezhető volt"
Mondjuk én másfél órán át bökködtem a bluemobilos online felületet (közben a kihangosított telefonról folyamatosan szólt a "hívása fontos számunkra"), nem kaptam semmi értelmes hibaüzenetet, csak visszadobta az adatokat, hogy a kötelező mezőket ki kell tölteni (ki voltak). Aztán egy másik gépről ment.
Fasza. -
janeszgol
félisten
válasz
fogpiszkáló1
#48
üzenetére
Erre van bizonyíték vagy csak simán be kell nyalni a szöveget?
-
Just486
senior tag
válasz
fogpiszkáló1
#48
üzenetére
Többször bizonyították már hogy a totális megfigyelés nem gyógyír erre.
-
infectedmann
őstag
Mi családon belül két SIM kártya online adategyeztetését is elvégeztük online, a nagymamát úgy, hogy édesapám közvetített telefonon. A két SIM kártya adategyeztetése összesen nem vett igénybe tíz percet. Aki annyira lusta, hogy nem volt 5 perce megcsinálni online az gondolom WC-re is taxival jár

Volt rá elég idő, felhívták rá eléggé a figyelmet, a halandzsa kifogás meg senkit nem érdekel.u.i.: mindkét kártya remekül működik a határidő után is.
-
oriic
HÁZIGAZDA
válasz
noPublicFG
#6
üzenetére
+1
Persze tisztelet a kivetelnek, de nekem van pl olyan ismerosom, aki most anyazik, pedig szoltunk neki idoben, de lusta dog volt intezkedni.
-
fogpiszkáló1
csendes újonc
válasz
Fotonhámozó
#29
üzenetére
ezt a hülye szöveget mond el a 2015-ös párizsi terrortámadás áldozatainak is, biztosan díjazni fogják

Nem azt állítom, hogy ez mindenféleképpen megakadályozza a következő terrortámadásokat, de valamit lépni kellett ez ügyben, hiszen mégiscsak nálunk vásároltak be Salah Abdeslamék.
-
Sinisi
senior tag
Hát igen, a "türelem, ne menjünk bele a részletekbe, mindent a maga idejében..." valamilyen formában kedvelt, ismétlődő forma a diszpécserek nyelvjárásában :-)
-
válasz
Drótszamár
#42
üzenetére
Két hete. Tegnap online felületen adategyeztettem a friss sim-et, este ment, mára újra korlátozták. Most végre felvették a 1270-t és azt mondták, hogy legyek türelmes...
-
djculture
félisten
"Az adategyeztetést évente el kell végezni, de legfeljebb egyszer. Új előfizetéskor még a szerződés megkötése előtt, majd évente egyszer kötelező az adategyeztetés. A 2017. január 1-jén már meglévő szerződések kapcsán először 2017. június 30-ig, majd szintén évente ez újra megtörténik."
-
woodworm
veterán
Egyébként a törvényben mi szerepel, mennyi időnként kell egyeztetni újra? Ez éves procedúra lesz?
-
Xarina
aktív tag
válasz
noPublicFG
#6
üzenetére
Azért ez nem egészen így van. Én február óta vagyok külföldön, az adategyeztetésről kb. 2 hete hallottam először. A telefonomra itt nincs szükségem, így nem is hoztam magammal. Híreket nincs időm olvasni, ha a telefonra küldtek értesítőt, azt meg nem volt lehetőségem megkapni. Online nem tudtam megcsinálni az egyeztetést telefon hiányában, az ügyfélszolgálaton analfabéták dolgoznak, akik azt javasolták, hogy fáradjak be személyesen vagy csináljam meg online. Tehát nem az én hibámból nem történt meg az adategyeztetés. Pár nap múlva hazamegyek, akkor meg nem tudom majd használni a telefont, mert ki lesz kapcsolva és rohangálhatok 40 km-re, hogy visszakapcsolják, pedig éppen lenne sokkal fontosabb dolgom is.
-
Három hete vettem egy simet a vodafonetól. Letiltott az adategyeztetés hiányára hivatkozva. A 1270-t 27 percen keresztül nem vették fel. Itt most csúnya szavak lennének, ha...
-
Just486
senior tag
válasz
aprokaroka87
#37
üzenetére
Jaa, értelek. Hát az több mint valószínű. Mivel a nem létező ügyfél nem költ náluk pénzt

-
HXY
addikt
Ha nincs semmi más zene a telefonod, akkor még jól jöhet...

Engem nem az idegesített leginkább a múlt héten a telefonos adategyeztetés ellenőrzésem alatt, hogy 45 percet kellett várnom, hanem hogy nem mondták be, hogy még hányan vannak előttem, vagy hogy mennyi a előre látható várakozási idő. Sokkal nyugodtabbak lennének az ügyfelek, ha valami folyamatos visszajelzés lenne, hogy a várakozási idő egyre kevesebb.
-
Just486
senior tag
válasz
aprokaroka87
#31
üzenetére
Na, akkor mehetek a bíróság elé jogtalan simkártyahasználat vádjával

Én nem hinném, hogy a szolgáltatók akarták ezt, mivel a csapból is az a propagandaszöveg folyt, hogy a nemzeti terrormegelőzés miatt van erre szükség. -
bhonti
aktív tag
Vesznek másikat:-)
-
hemaka
nagyúr
Olyan jo egyebkent, hogy a telefonos ugyfelszolgalaton is vegig kell hallgatnom ezt a f*szsagot, holott elofizus szamrol hivom, ergo semmi kozom hozza.

-
aprokaroka87
nagyúr
Mondjuk az a része elég erős a jogszabályban hogy ha valaki nem végzi el az adategyeztetést akkor azt a szolgáltató köteles átadni a hatóságoknak.
Ez meg pszichologia csupán...valamivel "nyomást" kelett gyakorolni.
Azért azt lássuk be hogy a törvény felpuhult.
Itt nem tudjuk biztosan hogy a szolgáltatók probálták ezt elérni,vagy pedig az NMHH-nál látták hogy sokminden nem stimmel. -
Just486
senior tag
Így kell kriminalizálni egy tök semleges területet... Akinek kétes célokra kell mobilszám az eztán is könnyen megoldhatja, az egyszerű polgár akinek meg hobbihoz, akármihez kéne (amihez senkinek semmi köze, legfőképp nem a kormánynak) az meg szívhat vele.
Ja, a vodás számom meg azóta is működik mindenféle egyeztetés nélkül. Ha lekapcsolják egy helyen biztos nem fogok kártyát venni: hivatalos ügyfélszolgálaton. Terrorista lennék? Hát nem tudom, már én is kezdek kételkedni magamban, lehet.
-
Fotonhámozó
senior tag
Tehát a feltöltőkártyások 40%-a terrorista? Átmásztak a déli kerítésen vagy Allah átdobta őket? Vagy egyszerűen fentről ledobott pár százezer SIM-et? Most mindmeghalunk?
Elmehet a sunyiba, aki ezt kitalálta. Szívesen írnám, hogy nesze semmi, fogd meg jól. De sajnos nem így van. A szolgáltatóknak (kormányzatnak?) ingyenes adatbázis firssítés: A hazai adatkezelési eljárásokkal jó párunknak van negatív tapasztalata...
-
Atmo
senior tag
válasz
aprokaroka87
#25
üzenetére
Akkor majd árulják máshol. Mindig lesznek kerülőutak, ez van. A drogozás bűntetése se szüntette be a drogfogyasztást.
-
#85552128
törölt tag
válasz
Fitzgerald
#14
üzenetére
Nekem is küldtek vagy 10-et, még akkor is amikor már kész volt. De az még mindig nem jött meg, hogy megcsináltam az adategyeztetést, ügyintézőnél rákérdeztem azt mondta ott van a rendszerben, sms nem biztos, hogy jön róla

Azért remélem tényleg eltárolták és nem lepnek meg egy kikapcsolt kártyával.
-
Atmo
senior tag
válasz
aprokaroka87
#17
üzenetére
Nem. Amit itt hardveraprón árulnak.
-
Kékes525
félisten
Családomban 1 ember volt akit érintett az adategyeztetés, de nála ez már megtörtént.
-
aprokaroka87
nagyúr
Amúgy azt jól gondolom hogy a határidő is szűk volt a szolgáltatóknak, mármint hogy a rendszer flottul menjen.
Szerintem ha mondjuk adtak volna nekik +6-8 hónapot lehet jobb lenne a helyzet.
Bár a BM-Beli hibákat ők sem tudják orvosolni -
-
Wesder
titán
Fater nem egyeztette Domino kártyáját, szombaton mègis hívható volt. Ez hogy lehet?
-
Atmo
senior tag
A vicc az egészben, hogy most is ugyanúgy kapni anonim, előre aktivált és adategyeztetett simeket, csak most drágábban. Nem 500ft hanem 2000. Ennyit értek el vele...
-
Drótszamár
őstag
válasz
Viktor0610
#9
üzenetére
Hát nekem a három egyeztetett kártyámból kettő kimúlt szombaton. Napelemes adatgyűjtő műszerekben vannak a simek. Kint vannak terepen, így meg sem tudom nézni, ha küldtek rá valami sms-t

Munka után mehetek az ügyfélszolgálatra

-
Fitzgerald
veterán
Azt megértem hogy aki egyeztetett és mégis lekapcsolták, az most mérges.
Azt viszont nem tudom elképzelni, hogy valaki (aki itthon él) ne hallott volna a dologról. Még ha nem is néz tévét/hallgat rádiót/netezik, akkor is kellett hogy kapjon egy rakás sms-t a szolgáltatótól. Az utolsó héten én már szinte naponta kaptam angolul meg magyarul is. -
na a sok terrorista...

-
aprokaroka87
nagyúr
válasz
Viktor0610
#11
üzenetére
Hát igen
azért a Vodafone rendesen késett az online dologgal.Több ismerősnek is én csináltam meg online,úgy néz ki mind jó lett.
Persze volt egy aki Június 30-án jött...mondom neki jó hamar.
Pedig kb 1.5 hónapja mondogattam neki....de ő húzta halasztotta. -
válasz
aprokaroka87
#10
üzenetére
Biztos, jobban fog menni, mert az online felület egyből működik, nem több hónapos késéssel, illetve a rendszerek is jobban fel lesznek készítve a folyamatokra.

-
aprokaroka87
nagyúr
válasz
Viktor0610
#9
üzenetére
Hát nem tudom
De reméljűk jövöre jobban megy minden.
Amúgy köszi a választ a Telenor topicban

-
válasz
aprokaroka87
#5
üzenetére
Szerintem ők nincsenek túl sokan.

"Amúgy köszi a választ a Telenor topicban
"
Szívesen!
-
Diokhan
addikt
Ez csak attól függ, hogy ki mennyire figyel oda. Én eleve úgy vettem a kártyát a vodánál, hogy megadtam az adataim. Nekem már Május 30.-án jött az sms, hogy egyeztették az adataimat a belügyminisztériumnál és minden rendben volt, nem kell aggódni.
Hónapok óta promózzák a dolgot, TV, rádió stb. Véleményem szerint ha valaki ennyi idő alatt nem vette a fáradságot, hogy egyeztessen, akkor meg is érdemli, hogy nem tudja használni a kártyáját. -
Nekem müködik a kártyám de a telenor még rá-tett egy lapáttal és küldött 1 sms-t pedig kirendeltségen csináltattam az adategyeztetést. De "átültem a másik kocsiba"

-
Most őszintén! Én úgy tudtam erről, hogy nem is élek Magyarországon. Aki képtelen ezt a határidő alatt megtenni, ne adj Isten nem is hallott a dologról, az meg is érdemli.
-
aprokaroka87
nagyúr
A tévesen lekapcsolt kártyák tulajdonosai meg tuti hapy-k
-
DJ. Ru$y
nagyúr
Van ismerősöm, aki külföldön él már egy ideje és dolgozik, és most panaszkodik, hogy lelőtték a telefonszámát... Ja, mondom megy ám az adategyeztetés mizéria egy ideje, aztán jött a ''Hát így, úgy amúgy, nem lett megcsinálva.'' szóval most várakozik a telefonos ügyfélszolgálaton.
-
-
Diokhan
addikt
Na ezért kellett annyira teleokádni a netet korábban a mindenféle "Húúú de mán' azonnal de sürgősen mert különben ejnyebejnye irgumburgum rókaprém", és a végén kiderül, hogy még bőven van idő helyrehozni, ha valaki nem egyeztetett...
Új hozzászólás Aktív témák
- Flint 2 OFF topik
- alza vélemények - tapasztalatok
- Kerékpárosok, bringások ide!
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- Kuponkunyeráló
- Autós topik
- iPhone topik
- Xiaomi 15 - kicsi telefon nagy energiával
- World of Tanks - MMO
- Most már tényleg itt az Ítéletnap, premier előzetesen a Terminator 2D: NO FATE
- További aktív témák...
- GYÖNYÖRŰ iPhone 12 Mini 128GB Blue-1 ÉV GARANCIA -Kártyafüggetlen, MS4209, 94% Akksi
- BESZÁMÍTÁS! ASUS H510M i5 10600K 16GB DDR4 512GB SSD RX 6600XT 8GB Zalman T4 Plus Cooler Master 700W
- MSI Katana 15 HX - 15.6" QHD 165Hz - i7 14650HX - 16GB - 1TB - RTX 5060 - Win11 - 3 év gari - MAGYAR
- AKCIÓ! Acer KG241QSbiip 24 165Hz TN FHD 1ms monitor garanciával hibátlan működéssel
- Sanyo akkutöltő + 2 használható akku
Állásajánlatok
Cég: BroadBit Hungary Kft.
Város: Budakeszi
Cég: ATW Internet Kft.
Város: Budapest















