Hirdetés
- Amazfit Bip 6 - jót olcsón
- Fotók, videók mobillal
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- iPhone topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Apple Watch
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- Xiaomi 15 - kicsi telefon nagy energiával
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Kínai tech-túra összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
- 
			
			válasz  Drótszamár
							
							
								#137
							
							üzenetére Drótszamár
							
							
								#137
							
							üzenetéreJó lenne, ha visszafogottabban fogalmaznál...  
- 
			
			  Drótszamár őstag válasz  Drótszamár
							
							
								#15
							
							üzenetére Drótszamár
							
							
								#15
							
							üzenetéreEddig 3x voltam ügyfélszolgálaton 2x veszekedtem telefonos ügyintézővel, 1x írtam panaszlevelet. Az eredmény: Az egyik kártyát kedden visszakapcsolták. A másikat szombaton. A harmadikat is visszakapcsolták kedden, de a mobilnetet kikapcsolták rajta. A korábbi csomagot online nem lehet megrendelni. 
 Az mondták telefonon, hogy a kártyáról kell küldenem SMS-t. Ez persze hazugság. A Netplusz S csomagot már lezárták májusban, így nem lehet a kártyáról sem megrendelni SMS-ben.A kártya tőlem 250 km-re. Egy barátom járt arra, és ő küldött SMS-t.... 
 Gondoltam, hogy ez lesz, ezért adtam neki egy Blue mobilos kártyát. Az került a helyére.Szóval a kurva anyját a Telekomnak. Adategyeztetés után letiltja a kártyát, csak félig kapcsolja vissza, hazudik az ügyintéző... Én meg kocsikázzak el majdnem egy tank benzint miattuk... 
 Ja és azért is a kurva anyjukat, hogy nem voltak adataim több mint egy hétig a műszeremből! 
- 
			
			  HXY addikt válasz  Drótszamár
							
							
								#84
							
							üzenetére Drótszamár
							
							
								#84
							
							üzenetéreSzerintem olyan 5-10.000 Ft közötti összeget fogtok kapni. A szolgáltatók kompenzációt ígérnek: 
 [link]
- 
			
			  Veriakilis őstag válasz  Drótszamár
							
							
								#85
							
							üzenetére Drótszamár
							
							
								#85
							
							üzenetéreSzia! "Na az egyik SIM már újra aktív. Küldi az adatokat a műszerem." Hadd kérdezzem meg, hogy melyik szolgáltatónál van a SIM-ed? 
 Én T-mobile-s vagyok, de még nem megy, és GSM riasztóban van 600 km-re, úgyhogy én nem tudok újból regisztrálni...Ha jól emlékszem, akkor Te is regisztráltál, és ennek ellenére tiltották le a számokat? Maguktól kapcsolták vissza, úgy, hogy neked nem kellett semmit sem tenned (újabb adategyeztetés)? 
 Szóval korrigálták a hibát, vagy regisztráltál újra?Köszönettel: Veriakilis 
- 
			
			  Drótszamár őstag válasz  Drótszamár
							
							
								#15
							
							üzenetére Drótszamár
							
							
								#15
							
							üzenetéreNa az egyik SIM már újra aktív. Küldi az adatokat a műszerem. Már csak 1 hibásan tiltott SIM van  
- 
			
			  Veriakilis őstag válasz  Drótszamár
							
							
								#58
							
							üzenetére Drótszamár
							
							
								#58
							
							üzenetéreUndorító ez az egész, nem? A bűnözőket mindig úgy próbálják meg kiszűrni, hogy a normálisakat vegzálják! Amúgy van egy olyan törvény, hogy 5 percen belül élő embernek kell felvenni a telefont a szolgáltatóknál. 
 Mármint a közüzemi szolgáltatóknak biztosan.De egy ilyenre, mint a a T-Mobil, nem tudom, hogy ez vonatkozik-e? Bár ilyen 50 perces várakoztatással ezt semmiképpen sem nevezném "szolgáltatásnak" 
 Én 15 perc után sűrű káromkodások közepette tettem le a telefont,- és Németországból hívtam őket.
 Ez persze nem érdekli őket...Akár hivatkozhatnak arra is, hogy: 
 "Mi a T-Mobil nem vagyunk szolgáltatók, és ránk nem vonatkozik az 5 perces szabály, hiszen az nem nevezhető szolgáltatásnak, hogy 50 perc után vesszük fel a telefont, vagy éppenséggel soha..."
- 
			
			  Drótszamár őstag válasz  Drótszamár
							
							
								#58
							
							üzenetére Drótszamár
							
							
								#58
							
							üzenetéreKözben látom sokan szívnak ezzel: [link]  
- 
			
			  Drótszamár őstag válasz  Drótszamár
							
							
								#15
							
							üzenetére Drótszamár
							
							
								#15
							
							üzenetéreNa 50 perc sorbanállás után ismét egyeztettem az adatokat. Remélem most sikerült. 72 óra és kiderül  
- 
			
			válasz  Drótszamár
							
							
								#42
							
							üzenetére Drótszamár
							
							
								#42
							
							üzenetéreKét hete. Tegnap online felületen adategyeztettem a friss sim-et, este ment, mára újra korlátozták. Most végre felvették a 1270-t és azt mondták, hogy legyek türelmes... 
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Path of Exile (ARPG)
- Battlefield 6
- Veszélyben az adataid? Gond van a WD népszerű HDD-ivel
- Meggyi001: Eldugott helyek Párizsban, amiket jó eséllyel még nem láttál... 2. rész.
- Melyik a legerősebb Low Profile VGA kártya?
- Parfüm topik
- Amazfit Bip 6 - jót olcsón
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Milyen monitort vegyek?
- Fotók, videók mobillal
- További aktív témák...
- BESZÁMÍTÁS! GIGABYTE B250M i5 7400 16GB DDR4 512GB SSD RX Vega 64 8GB DEEPCOOL Tesseract BF 650W
- AZONNALI SZÁLLÍTÁSSAL Eladó Windows 8 / 8.1 Pro
- Telefon felvásárlás!! iPhone 14/iPhone 14 Plus/iPhone 14 Pro/iPhone 14 Pro Max
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad Yoga 260 - i5-G6 I 8GB I 256SSD I 12,5" Touch I W10 I Cam I Gari!
- DOKKOLÓ BAZÁR! Lenovo, HP, DELL és egyéb más dokkolók (TELJES SZETTEK)
Állásajánlatok
Cég: NetGo.hu Kft.
Város: Gödöllő
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
 
								 
							
 
								 
								 
								

 
								 
		

