Új hozzászólás Aktív témák
-
Veriakilis
senior tag
Idézet egy pórul járt ügyféltől:
"Azzal senki sem vitatkozik, hogy nem hibázhat a szolgáltató, de itt alapvetően nem egyszerű tévedésről van szó. Sokszoros emberi hanyagság történt, ráadásul a mobilszolgáltatás 2017-ben nem egy kegy, hanem egy nagyon komoly közüzem, gondoljunk csak bele, hogy bizonyos helyzetekben akár nagyon komoly pénzek, emberéletek is függhetnek tőle, joggal várják el az emberek, az előfizetők hogy működjön. Ráadásul itt most nem az reklamál, aki trehány volt és nem regisztrált, hanem olyanok, akik komolyan vették a rájuk kényszerített kötelezettséget, elmentek (akár többször is) elvégezni a regisztrációt, ezért joggal gondolhatták, gondolhatják, hogy a szolgáltató is hasonló körültekintéssel jár el, de nem így történt.Csak halkan kérdezném:
- Ki és hogyan tesztelte le a folyamat működését, ez esetleges hibakezelést szolgáltatói oldalról. Készült terv a problémák kezelésére, volt kommunikálva ügyfélszolgálat, műszaki és adminisztrációs csapat felé? Az érzésem az hogy nem. Ki ezért a felelős?
- Miért nem készült fel a szolgáltató a megemelkedett számú probléma, reklamáció kezelésére? Miért van az, hogy 20-30 perceket kellett várni arra, hogy egyáltalán ügyfélszolgálatos kollégával lehessen beszélni, aki aztán nem tudta megoldani a problémát, mert arra nem volt jogosultsága, ellenben egy olyan folyamat felé irányított, ahol az IVR rendszer végül hurokba került. Ki ezért a felelős? Az ügyfél, aki kétségbeesve megpróbál segítséget kérni, mert kellene a telefon, hiszen csak azon tudja elérni kiskorú gyerekét, idős hozzátartozóját.
- Miért van az, hogy nagyképűen az a válasz érkezik az ügyfélszolgálatról, hogy lehet panaszt tenni az NMHH-nál, miért van az, hogy a műszaki segélynyújtó csapat nem 7x24-ben, hanem csak este 10-ig dolgozott szombat este, de 10 óra után még simán odakapcsolták a vonalakat az ügyfélszolgálatról? Miért van az, hogy az ügyfélszolgálatosnak is elmondása szerint a "nyilvános" hibabejelentő számokon volt (van?) csak lehetősége belső kollégákat elérni (vagyis nem elérni, hiszen nem tudták, nekik sem sikerült), miért nincs erre belső kapcsolat?
Tudom hogy ez egy Telekomos fórum, és itt a végén úgyis az ügyfél lesz a hibás, de vegye már észre a Telekom, hogy most még az átlagosnál is flegmábban. felkészületlenül állt hozzá a változás kezeléséhez, ismét bebizonyította, hogy az ügyfél számára csak egy szükséges rossz, egy fejőstehén.
Igen, el lehet menni más szolgáltatóhoz. Amikor hasonlót játszottak el az internet / kábeltévé kapcsán akkor elmentem és azóta is jó döntésnek tartom. Most a mobil kapcsán is elkezdtem. Tudom, mi csak egy család vagyunk, csak 6 telekomos előfizetésünk van (dominó és előfizetés vegyesen), de ma már elvittem az egyiket más szolgáltatóhoz és szép sorban ez lesz a többivel is."
Új hozzászólás Aktív témák
- Steam, GOG, Epic Store, Humble Store, Xbox PC Game Pass, Origin Access, uPlay+, Apple Arcade felhasználók barátságos izgulós topikja
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Kamionok, fuvarozás, logisztika topik
- PlayStation 5
- TCL LCD és LED TV-k
- Tőzsde és gazdaság
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Xbox Series X|S
- Milyen notebookot vegyek?
- További aktív témák...
- Fanatec bázisok, Hub, Button Module, kormányok eladó
- HP Prodesk i3 120GB SSD 500GB HDD tökéletes
- AsRock B550M Steel Legend + AMD Ryzen 7 5700X + Corsair Vengeance LPX DDR4 3200 32 Gb
- Apple iPhone 16 Pro 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Eladó Lian Li O11 Dynamic XL White (O11DXL-W) ROG CERTIFIED "szörnyeteg"
- 122 - Lenovo Legion Pro 5 (16ARX8) - AMD Ryzen 7 7745HX, RTX 4070 - 4 év garancia
- HP 14 Elitebook 1040 G9 FHD+ IPS i5-1245U 10mag 16GB 512GB 5G Modem Intel Iris XE Win11 Pro Garancia
- Nyugdíjazott laptopok :) Ingyen Foxpost!
- Csere-Beszámítás! Macbook Air 13 2020! I3 / 8GB / 256 SSD. Akksi- 124 Ciklus
- AlzaPower M7503CA Fast Charge 100W
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest