Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Veriakilis

    senior tag

    válasz HXY #121 üzenetére

    Ezt válaszolták a #102-ben idézett emailomra:

    "
    TISZTELT XXXXX YYYYYY,
    KEDVES ELŐFIZETŐNK!

    Köszönjük, hogy levelével ügyfélszolgálatunkhoz fordult.

    Nyilvántartásunk alapján tájékoztatjuk, hogy az Ön által említett (30-AAA-AAAA) telefonszámra nem volt sajnos sikeres az adategyeztetés, ezért nem kapcsolható jelenleg, ha felhívja a telefonszámot. 2017. szeptember 30-ig lehetőséget biztosítunk arra, hogy díjmentesen új Domino előfizetői szerződést köthessen és visszakaphassa korábban megszokott hívószámát.

    Tájékoztatjuk, hogy abban az esetben, ha Domino SIM kártyáját riasztó készülékben használja, úgy a szükséges adategyeztetést kizárólag személyesen, Telekom üzletünkben tudja elvégezni. Telekom üzleteink nyitva tartását ide kattintva érheti el. Abban az esetben, ha az adott üzletben van lehetőség időpontfoglalásra, úgy javasoljuk, hogy tegye meg, így elkerülheti a hosszabb várakozást is. Tájékoztatjuk, hogy az időpontfoglalás legkorábban a következő napra másnapra lehetséges. Az érkezéskor mindenképpen jelezze, hogy riasztóban lévő SIM kártyának az adatait szeretné egyeztetni.

    Felhívjuk figyelmét, hogy nem szükséges személyesen Önnek befáradnia üzletünkbe, az adategyeztetést elvégezheti ismerőse, családtagja is, aki már elmúlt 18 éves. Fontos, hogy ebben az esetben az Ő nevére kerül át a telefonszám.

    Tájékoztatjuk, hogy a levelében említett másik telefonszámra (30-ZZZ-ZZ-ZZ) sikeres volt az adategyeztetés. Ezügyben semmi teendője nincsen.

    Együttműködését köszönjük!

    Bízunk abban, hogy válaszunkkal segítségére lehettünk.

    Figyelmébe ajánljuk Online felületünket, ahol ellenőrizheti fizetési módját, aktuális szolgáltatásait, egyenlegét, számláit; sőt bankkártyával is fizethet. Az oldalra hívószámával és jelszavával, vagy Telekom fiókján keresztül léphet be.

    SEGÍTSE MUNKÁNKAT VÉLEMÉNYÉVEL!

    Kérjük, töltse ki elégedettségi kérdőívünket, melyet ide kattintva érhet el!
    TELEKOM FIÓK – LÉPJEN BE EGYSZERŰBBEN ONLINE FELÜLETÜNKRE!

    Telekom Fiók – Lépj be egyszerűbben!A Telekom fiókkal egyszerűbbé válik az ügyintézés, hiszen minden Telekom mobil, otthoni és üzleti előfizetés egyben, külön jelszavak és azonosítók nélkül kezelhetővé válik: egy e-mail címmel, vagy akár Facebook fiókkal is elérhető.
    További részletekért keresse fel a Gyakori kérdéseket, ahol a Telekom fiókon kívül a legtöbb kérdésére választ találhat (pl. ügyintézés, megrendelés, készülék- és műszaki beállítások, elektronikus számla, kedvezmények témakörökben).

    Üdvözlettel:

    XXXXX-XXXXX Tímea

    Online csatornák csoport

    Magyar Telekom Távközlési Nyilvánosan Működő Részvénytársaság
    Székhely: 1013 Budapest, Krisztina krt. 55.
    Cégjegyzékszám: bejegyezve a Fővárosi Bíróság mint Cégbíróságon Cg. 01-10-041928 szám alatt
    "

  • Veriakilis

    senior tag

    válasz HXY #113 üzenetére

    Minden rosszban van valami jó is, tragédia, komédia, tragikomédia

    Bemásolom a facebookos linkről az egyik hozzászólást név nélkül persze:

    Ez az egyik legkomikusabb történet, amit életemben hallottam:

    " Nekem is 1:10 perc csengetés után az "azonnali segítség" vonalán azt mondták, hogy 72 óra... de még akkor sem biztos, hogy történni fog bármi is, mert a rendszerük nem ismeri a települést, ami a lakcímkártyámon szerepel! :D
    Mikor közöltem, hogy szeretnék vezetővel beszélni, felajánlották, hogy rendben, visszahív, mondjam a telefonszámomat. Mondtam. Válasz: dehát ez van kikapcsolva! Mondjon másikat... a jó édes anyátokat, nincs másik, egyedül élek, ez az egy számom van... jaa, akkor nem tudok vezetőnél panaszt tenni, mert nem fog tudni visszahívni! :D Ez azért több, mint komikus, Európai Unió, XXI. század..."

    Kb olyan, mint amikor az Alexandra könyvesboltban a Veszprém Plazaban lekapcsolta a plaza biztonsági embere a villanyt, mert nem fizették ki időben a villanyszámlát.
    Az eladók előtte megkérték a vevőket, hogy fáradjanak ki, mert sötét lesz nemsokára.
    Az üzlet üvegajtaját becsukták, és kifele kitettek egy papírt: a nyitvatartás technikai okok miatt szünetel.

    És most jön a poén:
    Kifele menet a plaza biztonsági embere fejjel belement az üvegajtóba.
    Mire a könyvesboltos hölgy csak annyit mondott:
    "hát igen, nincs villanyunk..."

    Nem kell aggódni, nem lett baja az embernek, mert vastag az üvegajtó.

    Ez jutott most eszembe arról ,hogy mondja a telefonszámát, visszahívja egy vezető T-mobile-os.
    Hát persze, visszahívja azon a számon, amit előzőleg kikapcsoltak...

    Jan, rugja be a motort! Igen Uram, már az árokban füstöl...

  • Veriakilis

    senior tag

    válasz HXY #103 üzenetére

    A hivatalos Telekom fórumon valaki elküldhetné már a p...ba az
    anonymus PROFESSZOR
    néven szövegelő T-Mobile-ost.

    Ne arról dumáljon, hogy hogyan kell másodszor, meg harmadszor adat egyeztetni, regisztrálni, hanem arról, hogy mikor szűrik már ki az adatbázisukból a tévesen kikapcsolt számokat, és kapcsolják vissza újból!

    Nehogy már nekünk kelljen még valamit is tenni, mikor ők hibáztak...

  • Veriakilis

    senior tag

    válasz HXY #103 üzenetére

    Nem érdemlik meg, hogy "szolgáltathassanak".

    Ez leginkább egy tragikomédiára hasonlít már!

    3 adategyeztetés, és akkor sem megy...

    Csodálom, hogy nem omlott nekik össze a teljes informatikai rendszerük...
    De ha jelentkeznél mondjuk egy infós T-mobile-s állásra, akkor hihetetlen elvárásaik lennének gondolom.

    Szánalmas, ahogy a T-mobile ezt az egészet kezeli.

    Kíváncsi lennék, hogy összesen mennyi ügyfélre mennyi telefonos ügyfélszolgálatos jut?
    Lehet, hogy 1:500?
    Vagy még rosszabb?
    1: 10 000?

  • Drótszamár

    őstag

    válasz HXY #95 üzenetére

    Az áprilisi egyeztetésen semmi papírt nem kaptam. Így nehéz lesz bizonyítanom, hogy tényleg megtörtént.

  • Drótszamár

    őstag

    válasz HXY #83 üzenetére

    Lófaszt sem :)

    Egyelőre annak is örülnék, ha újra működne.

Új hozzászólás Aktív témák