Hirdetés
- Huawei Watch GT 6 és GT 6 Pro duplateszt
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Google Pixel 10 Pro XL – tíz kicsi Pixel
- Telekom mobilszolgáltatások
- Milyen okostelefont vegyek?
- Vivo X200 Pro - a kétszázát!
- Xiaomi 15 - kicsi telefon nagy energiával
- iPhone topik
- „Új mérce az Android világában” – Kezünkben a Vivo X300 és X300 Pro
Új hozzászólás Aktív témák
-
aprokaroka87
nagyúr
válasz
Veriakilis
#129
üzenetére
A szolgáltató neked igért 100% rendelkezésre állást SIM kártya esetén?
-
bambano
titán
válasz
Veriakilis
#129
üzenetére
ha nem a feljelentés a lényeg, akkor mi?
szerinted hogyan kaphatsz kártérítést? úgy, hogy feljelented. előre megírt formanyomtatványokból, szkriptekből dolgozó kislányokkal el se kell kezdeni a vitát, mert semmiféle döntési lehetősége sincs.menj ügyvédhez, írjatok levelet, utána rendőrségi feljelentés a betörés ügyében, hatósági panasz a kártérítési igénnyel. azon felesleges rágódni, hogy betörtek, mert ez angol nyelvtan szerint befejezett múltidő. azon van értelme rágódni, hogy mit fogsz most tenni.
-
bambano
titán
válasz
Veriakilis
#125
üzenetére
régebben volt egy mondásom ilyen helyzetekre: keresek Pesten egy jobb utcát és az összes ott található hatóságnál feljelentem.
neked is ezt javaslom.
-
válasz
Veriakilis
#125
üzenetére
Csak egy kicsit idegesít, hogy indokolatlanul emeled ki a hozzászólásaid egy részét vastagítással.

-
Veriakilis
őstag
válasz
Veriakilis
#124
üzenetére
És az én újabb válaszom:
Tisztelt YYYY-YYYYY Tímea!
A XXXi Telekom üzletükben voltam bent személyesen.
A hölgy azt mondta, hogy sikeres volt az adategyeztetés.
Én itt vagyok 600 km-re XXXXól, a SIM kárya a riasztóban, a házunkhoz a kulcsok itt vannak nálam, tehát csak hazautazással megy a dolog...Ne tegyen úgy, mint ha nem értené a helyzetet!
Elolvasta egyáltalán a mellékletet?
Ezen kívül eléggé érdekes az, hogy "Tájékoztatjuk, hogy a levelében említett másik telefonszámra (30-ZZZ-ZZ-ZZ) sikeres volt az adategyeztetés. Ezügyben semmi teendője nincsen."
Jé, mintha nem ugyanazt a személyimet adtam volna oda a hölgynek a XXXXXi üzletükben.
Miféle ferde logika alapján passzolnak az adataim az egyik telefonszámnál, a másiknál meg nem?Egyébkén meg a feleségem Facebook-ján úgyan azt az üzenetet elküldtem az ottani Telekomosnak, és azt válaszolta (időpont: 2017.07.06 12:06), hogy idézem:
"Kedves XXXXXX! Elnézésed kérjük az okozott kellemetlenségek miatt! Nyilvántartásunk alapján már megtörtént az újbóli sikeres adategyeztetés. Az érintett hívószám maximum 72 órán belül ismét aktiválásra kerül. Erről külön értesítést nem küld rendszerünk. Bízunk benne, hogy válaszunkkal segítségedre lehettünk. Megértésed és türelmedet köszönjük! ^Levente"
Ne haragudjon, hogy ezt írom, de Önöknél nem tudja a bal kéz, hogy mit csinál a jobb kéz, és teljes káosz van.
Önök kapcsolták ki tévesen a telefonomat, és ez az Önök hibája, most mégis én utazzam 600 km-t?
Egyébként nekem másokkal ellentétben szerencsém van, nekem ugyanis adtak egy igazolást a hölgyek a XXXXi üzletben arról hogy sikeresen leegyeztettem a kártyát..
Elbeszélünk egymás mellett.
A mellékletben két kérdést tettem fel, egyikre sem válaszolt!
Beillesztem ide az eredeti levelet, és arra kérem, hogy figyelmesen olvassa el:
1. számú kérdésre, és a
2. számú kérdésre várok választ.
Válaszoljanak a kérdésre, különben tényleg pert indítok!És itt beidéztem azt, ami a #102-ben szerepel.
Frankó!
Ők hibáznak, de én kössek újabb szerződést!
Veszek egy Vodafonos feltöltős SIM-kárytát, ezt meg ha feléled, akkor lebeszélem, és nem teszek rá több pénzt...Veriakilis
-
HXY
addikt
válasz
Veriakilis
#120
üzenetére
Majd azt is írd meg légy szíves, hogy adtak-e valami kárpótlást, kompenzációt, vagy csak egy nagy fityiszt.

-
pomorski
őstag
válasz
Veriakilis
#99
üzenetére
"Ezt én lopásnak nevezném!" - Egyet értek.
-
HXY
addikt
válasz
Veriakilis
#112
üzenetére
A Telekom fórum mellett [link] a Facebookon is megy a panaszáradat [link] és [link]
Van aki már negyedszerre próbálja meg visszakapcsoltatni. Komolyan mondom kész tragikomédia.
És azt se hiszem el, hogy az ügyfélszolgálaton nem tudják, hogy a régi személyiket pl.: AB-C 123456 kötőjel és space nélkül, egyben kell megadni. -
bambano
titán
válasz
Veriakilis
#109
üzenetére
más fórumokon összeszedett frusztrációdat nem itt kellene kiélni...
-
bambano
titán
válasz
Veriakilis
#99
üzenetére
"Ugyan ez a helyzet a bankokkal. Elvileg a Te érdekedet kéne védeniük minden körülmények között.": rotfl, te még hiszel a mesékben?
a bankok a részvényeseik érdekeit védik, senki másét. -
HXY
addikt
válasz
Veriakilis
#102
üzenetére
-
Dexar007
veterán
válasz
Veriakilis
#99
üzenetére
Ezt talaltam: [link]
“(2) Előre fizetett díjú szolgáltatások egyenlegfeltöltéssel történő meghosszabbítása esetén a szolgáltató az előfizető által kifizetett, de az egyenlegfeltöltést megelőzően fel nem használt összeget az új előfizetői szerződéshez kapcsolódó egyenlegen jóváírja. A szolgáltató a szerződés újabb feltöltés nélküli megszűnésekor az előfizető – az Eht. 143. § (2) bekezdése szerinti elévülési időn belül előterjesztett – kérésére elszámol. Semmis az előfizetői szerződés azon rendelkezése, mely szerint a fel nem használt egyenleg elvész, vagy az előfizetőnek nem jár vissza.“
A megszűnéstől egy éved van, hogy visszakérd a fennmaradt egyenlegedet. Azt vedd észre, hogy csak az előfizető kérésére köteles ezt megtenni a szolgáltató, vagyis neked kell kezdeményezned. Mivel minimumösszeget sem ír a törvény, egy-két ezer forint esetén is érdemes lehet élni ezzel a jogoddal.
Mindenesetre en irtam a szolgaltatonak. Kivancsi vagyok mit valaszolnak.
Mult heten megkerestek,fel oran keresztül diktaltam neki az adataimat,amit aztan nem fogadott el ,,a rendszer" ( hat akkorkrvaszar rendszeretek van gondoltam magamban). Aztan mondja az ügyintezö,kezdjük mar elölröl hatha jo lesz,mert igy sajnos meg kell szüntetniük a kartyamat. Erre valaszoltam,hogy kit erdekel,akkor rendelek masikat..egy terrorista megteheti nem?
Nevetseges az egesz. -
Just486
senior tag
válasz
Veriakilis
#99
üzenetére
Igazad van!
-
Drótszamár
őstag
válasz
Veriakilis
#88
üzenetére
Telekom (t-mobile)
Voltam áprilisban adategyeztetni 3 kártyát egyszerre. Ebből szombaton 2 szűnt meg. Voltam tegnap ügyfélszolgálaton. Az egyik ma lett jó. A másik fura. Egy routerben van. Már kicsöng, de adatot még nem jött róla. Éjszaka újraindul az eszköz, megvárom a holnapot. Ha nem jó megint megyek az ügyfélszolgálatra, tuti minden jó e. A weboldal szerint van mobilnet a kártyán, de az is lehet hogy ott is elállítottak valamit, és azért nem jön adat. Sajnos kb 250 km-re van tőlem az eszköz.
-
attiati
veterán
válasz
Veriakilis
#70
üzenetére
Nem az ország baja, hanem hát kérem itt vannak terroristák, akik 200,000 SIM kártyát regisztráltak.... legalábbis erről szóltak a hírek...
És a francia titkosszolgálat derítette ki, hogy a terroristák Magyarországon regisztrálták a SIM kártyákat... de a nemzetközi sajtó erről egy szót sem írt érdekes módon.
És ennyi sim kártyát több hónapig tartott volna regisztrálni napi 24 órában
Emiatt a kormánypropaganda miatt kell most több millió embernek szívni a sim kártya regisztrálással. Addig jó, amíg az ország fél valamitől, addig legalább el lehet terelni az egyagysejtű emberek figyelmét. Leköti őket a SIM kártya regisztrálás.
-
pomorski
őstag
válasz
Veriakilis
#70
üzenetére
Hát ja... Nekünk azért sikerül (talán?) viszonylag könnyen megoldani a problémát, mert nem vagyunk külföldön.
-
pomorski
őstag
válasz
Veriakilis
#57
üzenetére
Szép történet...! Sajnos a családban nálunk is előfordult hasonló.
-
djculture
félisten
válasz
Veriakilis
#65
üzenetére
Itt ahogy mondták nekem az volt a probléma hogy ez az egész adategyeztetés a végén egy központi állami adatbázishoz kapcsolódott és szokás szerint a visszajelzés akadozott. Na most itt bármi eltérés mutatkozott a szolgáltató amúgy a saját adatbázisában leellenőrizve rendben talált mindent viszont később simán kiderülhetett hogy egy adat megváltozott vagy bármi hiányosság probléma merült fel és máris nem volt megfelelő az adategyeztetés. Nem szokásom a szolgáltatókat védeni de ez a kormányzat hibája mert megköveteltek valamit de a rendszer működésére meg kapacitást nem biztosítottak.
-
Drótszamár
őstag
válasz
Veriakilis
#60
üzenetére
Az. Remélem csuklik mindegyik képviselő aki ezt megszavazta...
Majd ha ikszelni kell gondolok rájuk.
-
aprokaroka87
nagyúr
válasz
Veriakilis
#57
üzenetére
Van egy olyan sanda gyanúm hogy Július 1-én lefuttatak egy gyors ellenőrzést és az alapján történtek a dolgok.
Egyébként értem én hogy nem kis feladat ez a szolgáltatóknak sem
De arra azért egy IT rendszernél kell készülni hogy tévedni fog.
Új hozzászólás Aktív témák
- Nintendo Switch 2
- Projektor topic
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Huawei Watch GT 6 és GT 6 Pro duplateszt
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- Bittorrent topik
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Anime filmek és sorozatok
- További aktív témák...
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 14600KF 32/64GB RAM RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 5 5600X 16/32/64GB RAM RTX 5060 8GB GAMER PC termékbeszámítással
- Bomba ár! Acer Aspire ES1 - AMD A8 I 8GB I 180GB SSD I 15,6" HD I HDMI I Cam I W10 I Garancia!
- ÚJ HP Pavilion 16 - 16"IPS WUXGA - Ryzen 5 8540U 16GB - 512GB SSD - Win11 - 3 év garancia - MAGYAR
- Kaspersky, BitDefender, Avast és egyéb vírusírtó licencek a legolcsóbban, egyenesen a gyártóktól!
Állásajánlatok
Cég: NetGo.hu Kft.
Város: Gödöllő
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest


Nevetseges az egesz.



