- Google Pixel topik
- Nem lesz Xiaomi 16
- Milyen okostelefont vegyek?
- Xiaomi 15 - kicsi telefon nagy energiával
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- iPhone topik
- Nothing Phone (3) – tervezett kaotika
- Garmin Fenix 7 és 7S - profi sport megszokásból
- Merész dizájn és új teleobjektív az iPhone 17 Pro mobilokban
- Vivo X200 FE – fenséges méret
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
bambano
titán
válasz
Viktor0610 #138 üzenetére
a telekom elmúlt időszakos összteljesítményét tekintve csak azért nem sorolom a kedves nőági felmenőjét az ősi foglalkozás gyakorlói közé, mert egyrészt volt gyerekszobám, nem akarok magamról szegénységi bizonyítványt kiállítani, másrészt nem akarom megsérteni az útszéli kurvákat.
itt most nem csak az adategyeztetésre célzok, hanem minden másra is, amivel kapcsolatban vagyok velük. ha ez téged érintettség miatt sért, akkor vesd fel mítingen, hogy rossz a pr-ja a telekomnak.
-
Drótszamár
őstag
válasz
Viktor0610 #138 üzenetére
Oké, megpróbálok. Csak kissé idegállapotba kerültem már a telekomtól.
-
válasz
Drótszamár #137 üzenetére
Jó lenne, ha visszafogottabban fogalmaznál...
-
Drótszamár
őstag
válasz
Drótszamár #15 üzenetére
Eddig 3x voltam ügyfélszolgálaton 2x veszekedtem telefonos ügyintézővel, 1x írtam panaszlevelet.
Az eredmény: Az egyik kártyát kedden visszakapcsolták. A másikat szombaton. A harmadikat is visszakapcsolták kedden, de a mobilnetet kikapcsolták rajta. A korábbi csomagot online nem lehet megrendelni.
Az mondták telefonon, hogy a kártyáról kell küldenem SMS-t. Ez persze hazugság. A Netplusz S csomagot már lezárták májusban, így nem lehet a kártyáról sem megrendelni SMS-ben.A kártya tőlem 250 km-re. Egy barátom járt arra, és ő küldött SMS-t....
Gondoltam, hogy ez lesz, ezért adtam neki egy Blue mobilos kártyát. Az került a helyére.Szóval a kurva anyját a Telekomnak. Adategyeztetés után letiltja a kártyát, csak félig kapcsolja vissza, hazudik az ügyintéző... Én meg kocsikázzak el majdnem egy tank benzint miattuk...
Ja és azért is a kurva anyjukat, hogy nem voltak adataim több mint egy hétig a műszeremből! -
-
bambano
titán
válasz
Viktor0610 #134 üzenetére
például ha a kártya rendben működik, akkor ha van biztosítása, a biztosító fizet.
viszont ha távjelzős riasztóhoz kötötte a biztosítást, és az neki felróható okból nem működött, akkor a biztosító nem fizet. az én logikám szerint ha a távközlési szolgáltató hibája miatt nem tudott eleget tenni a biztosítási kötelezettségének, akkor ezért a távközlési szolgáltató a hibás.most meg az lesz a kiindulási alap, hogy a biztosító mossa a kezeit, a távközlési szolgáltató meg úgy csinál, mintha nem lenne köze a dologhoz, és mindkettő arra bazírozik, hogy az ügyfél benyeli a kárt. ezt bíróságon kell egyenesbe tenni, és utána mindenki fizeti, ami a felelőssége.
-
-
bambano
titán
válasz
Viktor0610 #131 üzenetére
akkor én is, ha a szolgáltató önként és dalolva adna.
de azt nem zárom ki, hogy egy több éves bírósági procedúra végén megítélik. -
aprokaroka87
nagyúr
válasz
Veriakilis #129 üzenetére
A szolgáltató neked igért 100% rendelkezésre állást SIM kártya esetén?
-
-
bambano
titán
válasz
Veriakilis #129 üzenetére
ha nem a feljelentés a lényeg, akkor mi?
szerinted hogyan kaphatsz kártérítést? úgy, hogy feljelented. előre megírt formanyomtatványokból, szkriptekből dolgozó kislányokkal el se kell kezdeni a vitát, mert semmiféle döntési lehetősége sincs.menj ügyvédhez, írjatok levelet, utána rendőrségi feljelentés a betörés ügyében, hatósági panasz a kártérítési igénnyel. azon felesleges rágódni, hogy betörtek, mert ez angol nyelvtan szerint befejezett múltidő. azon van értelme rágódni, hogy mit fogsz most tenni.
-
bambano
titán
válasz
Veriakilis #125 üzenetére
régebben volt egy mondásom ilyen helyzetekre: keresek Pesten egy jobb utcát és az összes ott található hatóságnál feljelentem.
neked is ezt javaslom.
-
Veriakilis
senior tag
válasz
Viktor0610 #126 üzenetére
Miért lenne indokolatlan?
Ráadásul az eredeti levelet idéztem, és ott is kiemeltem
Egyébként meg a kiemeléssel ki tudom hangsúlyozni, a lényeget.
Tudtommal meg a neten csak a tiszta nagy betű szokott bosszantó lenni, mert az a neten kiabálást jelent.Hol itt a probléma?
Az igazi baj az, hogy telefonokat kapcsoltak ki jogtalanul, az ő hibájukból kifolyólag.
Néha életek is függhetnek egy telefon működésétől...Veriakilis
-
válasz
Veriakilis #125 üzenetére
Csak egy kicsit idegesít, hogy indokolatlanul emeled ki a hozzászólásaid egy részét vastagítással.
-
Veriakilis
senior tag
válasz
Veriakilis #124 üzenetére
És az én újabb válaszom:
Tisztelt YYYY-YYYYY Tímea!
A XXXi Telekom üzletükben voltam bent személyesen.
A hölgy azt mondta, hogy sikeres volt az adategyeztetés.
Én itt vagyok 600 km-re XXXXól, a SIM kárya a riasztóban, a házunkhoz a kulcsok itt vannak nálam, tehát csak hazautazással megy a dolog...Ne tegyen úgy, mint ha nem értené a helyzetet!
Elolvasta egyáltalán a mellékletet?
Ezen kívül eléggé érdekes az, hogy "Tájékoztatjuk, hogy a levelében említett másik telefonszámra (30-ZZZ-ZZ-ZZ) sikeres volt az adategyeztetés. Ezügyben semmi teendője nincsen."
Jé, mintha nem ugyanazt a személyimet adtam volna oda a hölgynek a XXXXXi üzletükben.
Miféle ferde logika alapján passzolnak az adataim az egyik telefonszámnál, a másiknál meg nem?Egyébkén meg a feleségem Facebook-ján úgyan azt az üzenetet elküldtem az ottani Telekomosnak, és azt válaszolta (időpont: 2017.07.06 12:06), hogy idézem:
"Kedves XXXXXX! Elnézésed kérjük az okozott kellemetlenségek miatt! Nyilvántartásunk alapján már megtörtént az újbóli sikeres adategyeztetés. Az érintett hívószám maximum 72 órán belül ismét aktiválásra kerül. Erről külön értesítést nem küld rendszerünk. Bízunk benne, hogy válaszunkkal segítségedre lehettünk. Megértésed és türelmedet köszönjük! ^Levente"
Ne haragudjon, hogy ezt írom, de Önöknél nem tudja a bal kéz, hogy mit csinál a jobb kéz, és teljes káosz van.
Önök kapcsolták ki tévesen a telefonomat, és ez az Önök hibája, most mégis én utazzam 600 km-t?
Egyébként nekem másokkal ellentétben szerencsém van, nekem ugyanis adtak egy igazolást a hölgyek a XXXXi üzletben arról hogy sikeresen leegyeztettem a kártyát..
Elbeszélünk egymás mellett.
A mellékletben két kérdést tettem fel, egyikre sem válaszolt!
Beillesztem ide az eredeti levelet, és arra kérem, hogy figyelmesen olvassa el:
1. számú kérdésre, és a
2. számú kérdésre várok választ.
Válaszoljanak a kérdésre, különben tényleg pert indítok!És itt beidéztem azt, ami a #102-ben szerepel.
Frankó!
Ők hibáznak, de én kössek újabb szerződést!
Veszek egy Vodafonos feltöltős SIM-kárytát, ezt meg ha feléled, akkor lebeszélem, és nem teszek rá több pénzt...Veriakilis
-
Veriakilis
senior tag
Ezt válaszolták a #102-ben idézett emailomra:
"
TISZTELT XXXXX YYYYYY,
KEDVES ELŐFIZETŐNK!Köszönjük, hogy levelével ügyfélszolgálatunkhoz fordult.
Nyilvántartásunk alapján tájékoztatjuk, hogy az Ön által említett (30-AAA-AAAA) telefonszámra nem volt sajnos sikeres az adategyeztetés, ezért nem kapcsolható jelenleg, ha felhívja a telefonszámot. 2017. szeptember 30-ig lehetőséget biztosítunk arra, hogy díjmentesen új Domino előfizetői szerződést köthessen és visszakaphassa korábban megszokott hívószámát.
Tájékoztatjuk, hogy abban az esetben, ha Domino SIM kártyáját riasztó készülékben használja, úgy a szükséges adategyeztetést kizárólag személyesen, Telekom üzletünkben tudja elvégezni. Telekom üzleteink nyitva tartását ide kattintva érheti el. Abban az esetben, ha az adott üzletben van lehetőség időpontfoglalásra, úgy javasoljuk, hogy tegye meg, így elkerülheti a hosszabb várakozást is. Tájékoztatjuk, hogy az időpontfoglalás legkorábban a következő napra másnapra lehetséges. Az érkezéskor mindenképpen jelezze, hogy riasztóban lévő SIM kártyának az adatait szeretné egyeztetni.
Felhívjuk figyelmét, hogy nem szükséges személyesen Önnek befáradnia üzletünkbe, az adategyeztetést elvégezheti ismerőse, családtagja is, aki már elmúlt 18 éves. Fontos, hogy ebben az esetben az Ő nevére kerül át a telefonszám.
Tájékoztatjuk, hogy a levelében említett másik telefonszámra (30-ZZZ-ZZ-ZZ) sikeres volt az adategyeztetés. Ezügyben semmi teendője nincsen.
Együttműködését köszönjük!
Bízunk abban, hogy válaszunkkal segítségére lehettünk.
Figyelmébe ajánljuk Online felületünket, ahol ellenőrizheti fizetési módját, aktuális szolgáltatásait, egyenlegét, számláit; sőt bankkártyával is fizethet. Az oldalra hívószámával és jelszavával, vagy Telekom fiókján keresztül léphet be.
SEGÍTSE MUNKÁNKAT VÉLEMÉNYÉVEL!
Kérjük, töltse ki elégedettségi kérdőívünket, melyet ide kattintva érhet el!
TELEKOM FIÓK – LÉPJEN BE EGYSZERŰBBEN ONLINE FELÜLETÜNKRE!Telekom Fiók – Lépj be egyszerűbben!A Telekom fiókkal egyszerűbbé válik az ügyintézés, hiszen minden Telekom mobil, otthoni és üzleti előfizetés egyben, külön jelszavak és azonosítók nélkül kezelhetővé válik: egy e-mail címmel, vagy akár Facebook fiókkal is elérhető.
További részletekért keresse fel a Gyakori kérdéseket, ahol a Telekom fiókon kívül a legtöbb kérdésére választ találhat (pl. ügyintézés, megrendelés, készülék- és műszaki beállítások, elektronikus számla, kedvezmények témakörökben).Üdvözlettel:
XXXXX-XXXXX Tímea
Online csatornák csoport
Magyar Telekom Távközlési Nyilvánosan Működő Részvénytársaság
Székhely: 1013 Budapest, Krisztina krt. 55.
Cégjegyzékszám: bejegyezve a Fővárosi Bíróság mint Cégbíróságon Cg. 01-10-041928 szám alatt
" -
Veriakilis
senior tag
OK!
-
HXY
addikt
válasz
Veriakilis #120 üzenetére
Majd azt is írd meg légy szíves, hogy adtak-e valami kárpótlást, kompenzációt, vagy csak egy nagy fityiszt.
-
Veriakilis
senior tag
A facebookon is megírtam nekik, amit fent #102-ben írtam, és amit emailban is elküldtem nekik.
Ma délben kaptam egy üzenetet a face-n:
" Kedves XXXXX! Elnézésed kérjük az okozott kellemetlenségek miatt! Nyilvántartásunk alapján már megtörtént az újbóli sikeres adategyeztetés. Az érintett hívószám maximum 72 órán belül ismét aktiválásra kerül. Erről külön értesítést nem küld rendszerünk. Bízunk benne, hogy válaszunkkal segítségedre lehettünk. Megértésed és türelmedet köszönjük! ^Levente "
Ha visszakapcsolják, akkor ezek szerint úgy is megy a dolog, ha nem regisztrálok semmit sehol sem még egyszer, hanem megvan nekik az első adategyeztetéskor megadott adataim, és azt csekkolják le még egyszer az állami adatbázissal.
De lehet, hogy csak ilyen esetben, ha valaki 600 km-re van.
És rájuk terhelné az újabb hazautazás költségeit...Már ha tényleg visszakapcsolják!
Egyelőre még nem kapcsolták vissza.
Meglátjuk...
Veriakilis
-
NoMagix
addikt
Nekem is kikapcsolták azt a kártyát, amit már hónapokkal ezelőtt személyesen leegyeztettem és a nevemre írták, most a telefonban rendszerhibára hivatkoztak... de azért a reklámokra rákérdeztek, hogy arra a számra érkezhetnek e?!?
Siralmas ez az egész telekom.
-
Veriakilis
senior tag
Minden rosszban van valami jó is, tragédia, komédia, tragikomédia
Bemásolom a facebookos linkről az egyik hozzászólást név nélkül persze:
Ez az egyik legkomikusabb történet, amit életemben hallottam:
" Nekem is 1:10 perc csengetés után az "azonnali segítség" vonalán azt mondták, hogy 72 óra... de még akkor sem biztos, hogy történni fog bármi is, mert a rendszerük nem ismeri a települést, ami a lakcímkártyámon szerepel!
Mikor közöltem, hogy szeretnék vezetővel beszélni, felajánlották, hogy rendben, visszahív, mondjam a telefonszámomat. Mondtam. Válasz: dehát ez van kikapcsolva! Mondjon másikat... a jó édes anyátokat, nincs másik, egyedül élek, ez az egy számom van... jaa, akkor nem tudok vezetőnél panaszt tenni, mert nem fog tudni visszahívni!Ez azért több, mint komikus, Európai Unió, XXI. század..."
Kb olyan, mint amikor az Alexandra könyvesboltban a Veszprém Plazaban lekapcsolta a plaza biztonsági embere a villanyt, mert nem fizették ki időben a villanyszámlát.
Az eladók előtte megkérték a vevőket, hogy fáradjanak ki, mert sötét lesz nemsokára.
Az üzlet üvegajtaját becsukták, és kifele kitettek egy papírt: a nyitvatartás technikai okok miatt szünetel.És most jön a poén:
Kifele menet a plaza biztonsági embere fejjel belement az üvegajtóba.
Mire a könyvesboltos hölgy csak annyit mondott:
"hát igen, nincs villanyunk..."
Nem kell aggódni, nem lett baja az embernek, mert vastag az üvegajtó.Ez jutott most eszembe arról ,hogy mondja a telefonszámát, visszahívja egy vezető T-mobile-os.
Hát persze, visszahívja azon a számon, amit előzőleg kikapcsoltak...Jan, rugja be a motort! Igen Uram, már az árokban füstöl...
-
pomorski
őstag
válasz
Veriakilis #99 üzenetére
"Ezt én lopásnak nevezném!" - Egyet értek.
-
Fotonhámozó
senior tag
Az nem lehet, hogy a regisztráltak tömeges lekapcsolása amiatt lehetett, mert az ügyintézők nem tudták az arab krix-kraxot bevinni a rendszerbe? Vagy esetleg az ügyintézés során sokszor emlegetett allah akbart írták be névnek? Vagy talán a rendszer az olyan neveket, mint Salah Abdeslam, Mohammed Hamid automatikusan Kö..g Pha..fejre változtatta? Kínzó kérdések ezek, hisz' mindenki terrorista, aki nem küldte vissza a nemzeti konzultációt! De miért nem lehetett SMS-ben válaszolni Viktor kérdéseire?
-
Dilikutya
félisten
Hogy lehetett erről lemaradni? Mindenhol ott volt, a Telekom hetente SMS-t küldött róla. Volt rá idő bőven.
-
HXY
addikt
válasz
Veriakilis #112 üzenetére
A Telekom fórum mellett [link] a Facebookon is megy a panaszáradat [link] és [link]
Van aki már negyedszerre próbálja meg visszakapcsoltatni. Komolyan mondom kész tragikomédia.
És azt se hiszem el, hogy az ügyfélszolgálaton nem tudják, hogy a régi személyiket pl.: AB-C 123456 kötőjel és space nélkül, egyben kell megadni. -
Veriakilis
senior tag
Én ott nem fórumozok, csak bosszant, hogy hogyan kezelik a dolgot!
Nem frusztrált vagyok, csak szimplán mérges!Az az ember ott semmit sem segít, csak folyamatosan linkelgeti azt, amit mindenki tud:
online regisztráció hogyan megy...Csak hát minek regisztrálni harmadjára is, ha akkor sem kapcsolják vissza a telefonszámot?
Szélmalomharc a szolgáltatóval
További szép estét, jó éjszakát!
-
bambano
titán
válasz
Veriakilis #109 üzenetére
más fórumokon összeszedett frusztrációdat nem itt kellene kiélni...
-
Veriakilis
senior tag
Különben is milyen alapon tegezi le az ügyfeleit alapból?
Csak azért mert a neten csetel, fórumozik?
Ez nem kocsma, bár még ott is nagyobb tiszteletet mutatnak egymás fele az emberek, mint a telekomosok az "ügyfeleiknek"Á'la Szalacsi:
"Ne magázz, ne magázz te szemét!
Mért tegezzelek, te baromarcú" -
Veriakilis
senior tag
A hivatalos Telekom fórumon valaki elküldhetné már a p...ba az
anonymus PROFESSZOR néven szövegelő T-Mobile-ost.Ne arról dumáljon, hogy hogyan kell másodszor, meg harmadszor adat egyeztetni, regisztrálni, hanem arról, hogy mikor szűrik már ki az adatbázisukból a tévesen kikapcsolt számokat, és kapcsolják vissza újból!
Nehogy már nekünk kelljen még valamit is tenni, mikor ők hibáztak...
-
Veriakilis
senior tag
A bankok csak arra jók, hogy elszedjék az ember pénzét.
Nekem csak két céggel van kapcsolatom itt a németeknél:
áramszolgáltató, és Net-telefon-TV egyben szolgáltató.
Meg az albérlet, amiben az összes egyéb benne van.Pont az ilyen szemétségek miatt próbálom minimálisra redukálni a kapcsolatomat mindenféle szolgáltatóval.
Amíg arra kellesz, hogy új szerződő legyél, ígérnek fűt-fát, aztán meg olyan lesz, mint a szar:
bele bele lehet lépni, de ki nem lehet lépni belőle...Szóval "Atom nein danke"
-
Veriakilis
senior tag
Nem érdemlik meg, hogy "szolgáltathassanak".
Ez leginkább egy tragikomédiára hasonlít már!
3 adategyeztetés, és akkor sem megy...
Csodálom, hogy nem omlott nekik össze a teljes informatikai rendszerük...
De ha jelentkeznél mondjuk egy infós T-mobile-s állásra, akkor hihetetlen elvárásaik lennének gondolom.Szánalmas, ahogy a T-mobile ezt az egészet kezeli.
Kíváncsi lennék, hogy összesen mennyi ügyfélre mennyi telefonos ügyfélszolgálatos jut?
Lehet, hogy 1:500?
Vagy még rosszabb?
1: 10 000? -
big-J
őstag
En nem toltotem ki, nem keresetem fel semmit, mert tudtam, hogy fizeto ugyfelet nem fognak hagyni elmenni egy szabalyvaltoztatas miatt. Igazam is lett, hivtak, es csak be kellett diktalni par dolgot.
-
bambano
titán
válasz
Veriakilis #99 üzenetére
"Ugyan ez a helyzet a bankokkal. Elvileg a Te érdekedet kéne védeniük minden körülmények között.": rotfl, te még hiszel a mesékben?
a bankok a részvényeseik érdekeit védik, senki másét. -
HXY
addikt
válasz
Veriakilis #102 üzenetére
-
Veriakilis
senior tag
válasz
Dexar007 #101 üzenetére
Én ezt írtam nekik erre a mail címre:
ugyfelszolgalat@t-mobile.hu
Ide nyugodtan reklamálhattok!
Én ezt kinyomtattam, aláírtam kézzel, beszkenneltem, és mellékletben elküldtem nekik.
Az emailba annyit írtam még, hogy 24 órát kapnak a visszakapcsolásra, utána megindítom a peres eljárást.Illetve itt vannak a tényleges email címeik:
Tisztelt T-Mobile!
Egy hónappal ezelőtt egyeztettem az adataimat a XXX T-Mobile üzletükben (T-Mobile üzlet - XXX utca Y szám ),
a következő telefonszámra:
06-30-xxx-xxxx
Ezeket az adatokkat rögzítette a hölgy az üzletükben:
Név: Nevem
Születési hely: XXX
Születési idő: XXXX.XX.XX.
Anyja neve: XXXXXXXXXX XXXXXX
Személyi igazolvány szám: XXXXXXX
Lakóhely: xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Azt mondta a hölgy, hogy nem kell aggódnom, ezek után nem fogják kikapcsolni a telefonomat.Az adategyeztetésről kaptam az üzletben egy visszaigazoló papírt!
A SIM kártya a XXXX épülő családi házunkban van egy GSM riasztóban.
Egy hónappal ezelőtt külön azért utaztam haza, hogy személyesen egyeztessem az adataimat a XXX-i üzletükben, ami „sikeresen“ megtörtént.
Ehhez szakembert kellett hívni, aki kiszerelte a SIM kártyát azért, hogy az üzletükbe bevihessem az adategyeztetésre,- természetesen a SIM kártya ki-be szerelésének költségét kifizettem a szakembernek.
Nyolc éve Németországban, XXXX városban élek a családommal
Címem:
Deutschland, XXXXXX, YYYYYY Str. ZZ.
A német címem - magyar címem - német címem út költsége személygépkocsival:
45 000 Ft, amiben benne van a tankolás, és az osztrák és magyar autópálya matrica.
Egy ilyen út oda-vissza két nap, és 1120 km.A fenti telefonszámot Önök ennek ellenére kikapcsolták!
Ha felhívom a riasztóban lévő SIM kártyámat, akkor ezt hallom a telefonban:
"A hívott fél jelenleg nem fogad hívásokat, kérjük ismételje meg hívását később"Kérdésem a következő:
1. Mivel nem akarok külön ezért még egyszer hazautazni,
visszakapcsolják a telefonszámomat anélkül, hogy nekem bármit is tennem kéne?
2. Ha az 1 kérdésre NEM a válaszuk,- akkor,- az Önök hibája miatti telefonszám kikapcsolás miatt – ha hazautazom a másodszori adategyeztetésre, megtérítik az utazás költségét: 45 000 Ft-ot, amiről természetesen megküldöm Önöknek a számlákat (tankolás, autópálya matricák )?Nincs lehetőségem arra, hogy a szakember nélkülem kivegye a SIM kártyát és bevigye Önökhöz, mivel a kulcsok nálam vannak itt XXXX-ben!
Felhívom figyelmüket arra, hogy amennyiben mindkét kérdésemre NEMLEGES a válaszuk, akkor jogi útra terelem az ügyet amellett, hogy panaszt teszek a fogyasztóvédelemnél is.
Ezenkívül egy esetleges betörésből eredő kárért – mivel a riasztó berendezés az Önök hibája miatt nem üzemel - szintén Önökre hárítom a bekövetkező kárt jogi úton.Üdvözlettel:
Veriakilis
Szerintem ezt megérdemlik.
És egy hónapon belül reagálniuk kell... -
Dexar007
veterán
válasz
Veriakilis #99 üzenetére
Ezt talaltam: [link]
“(2) Előre fizetett díjú szolgáltatások egyenlegfeltöltéssel történő meghosszabbítása esetén a szolgáltató az előfizető által kifizetett, de az egyenlegfeltöltést megelőzően fel nem használt összeget az új előfizetői szerződéshez kapcsolódó egyenlegen jóváírja. A szolgáltató a szerződés újabb feltöltés nélküli megszűnésekor az előfizető – az Eht. 143. § (2) bekezdése szerinti elévülési időn belül előterjesztett – kérésére elszámol. Semmis az előfizetői szerződés azon rendelkezése, mely szerint a fel nem használt egyenleg elvész, vagy az előfizetőnek nem jár vissza.“
A megszűnéstől egy éved van, hogy visszakérd a fennmaradt egyenlegedet. Azt vedd észre, hogy csak az előfizető kérésére köteles ezt megtenni a szolgáltató, vagyis neked kell kezdeményezned. Mivel minimumösszeget sem ír a törvény, egy-két ezer forint esetén is érdemes lehet élni ezzel a jogoddal.
Mindenesetre en irtam a szolgaltatonak. Kivancsi vagyok mit valaszolnak.
Mult heten megkerestek,fel oran keresztül diktaltam neki az adataimat,amit aztan nem fogadott el ,,a rendszer" ( hat akkorkrvaszar rendszeretek van gondoltam magamban). Aztan mondja az ügyintezö,kezdjük mar elölröl hatha jo lesz,mert igy sajnos meg kell szüntetniük a kartyamat. Erre valaszoltam,hogy kit erdekel,akkor rendelek masikat..egy terrorista megteheti nem?Nevetseges az egesz.
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Béta iOS-t használók topikja
- Autós topik
- Megjött a Cherry legfrissebb, taktilis karakterisztikájú kapcsolója
- eBay-es kütyük kis pénzért
- ricsi99: 6. Genes alaplap tündöklése.. kontra MS/Zintel korlátozásai.(Mehetnek a levesbe)
- Google Pixel topik
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Nem lesz Xiaomi 16
- További aktív témák...
- BESZÁMÍTÁS! LG 24GM79G-B 24 144Hz FHD TN 1ms monitor garanciával hibátlan működéssel
- OLCSÓBB!!! Dell Latitude Precision XPS Üzleti gépek, 2-in-1 gépek, Vostro 8-12. gen.
- 24 GB-os RTX 6000 HP - garanciával
- HIBÁTLAN iPhone 14 256GB Midnight -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3242
- BESZÁMÍTÁS! GIGABYTE A520M R7 3800X 32GB DDR4 512GB SSD RTX 3060Ti 8GB ZALMAN N4 Cooler Master 650W
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest