Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • robi1979

    aktív tag

    Boccs, hogy ide írom de sürgősen segítséget szeretnék kérni paypal dispute ügyében. Még sosem nyitottam disputot, így nem tudom mi a teendőm, holnap meg lejár a határidő. A történet röviden: rendeltem valamit dealextremen, ami nem úgy működik mint ahogyan kellene, nyitottam paypalon egy disputot, a dealextreme azóta semmit sem reagált, a paypal tegnap küldött egy "felszólítást" nekem:

    "Your dispute for the payment you sent to dealextreme will automatically
    close on 6/5/2015.

    We will assume that the dispute is resolved and will automatically close it
    unless you log in to the Resolution Center and escalate it to a PayPal
    claim before 6/5/2015.

    By escalating to a claim, you would be asking PayPal to review the case and
    decide the outcome. Keep in mind that a closed dispute cannot be reopened
    or escalated to a PayPal claim.

    Thank you,"

    Mi a teendőm? Mit kell tennem ilyenkor?

Új hozzászólás Aktív témák