Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • ferob

    őstag

    válasz F_Gergely #35674 üzenetére

    Ha szolgáltatótól van a készüléked, akkor kár is próbálkozz a garanciajegy pótlásával, mert nem segítenek, de ez nem is érdekes, mert elég ha felhívod a HTC telefonos ügyfélszolgálatát, ahol elmondod, hogy legutóbb nem kaptad vissza a garanciajegyet és igazolja neked levélben, hogy meddig érvényes rá a garancia, így azt kinyomtatva már viheted is leadni javításra.
    Persze ez a mód nem feltétlen működik, ha szolgáltatónál szeretnéd leadni a telefont, mert ott ragaszkodhatnak a saját papírjukhoz.

    (#35675) BenHans: Nem értem, hogy akkor most mi a probléma, ami miatt újra fel kell hívni őket, elvégre újat nem fognak mondani, de ettől függetlenül is a magyar jogszabályok szerint az új készülékre is vonatkozik a 2 év garancia, viszont ez miatt most még nem érdemes harcolnod, elvégre 1 éven belül vagy, ugyanis ők ráhagyással nézik ezt a garancia dolgot, szóval mindenképp javítani fogják.

Új hozzászólás Aktív témák