- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Huawei P30 Pro - teletalálat
- Telekom mobilszolgáltatások
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Érkezőben a Poco M6 4G
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
Hirdetés
-
Ülésezik a hardveregylet
ph Az irodai készülékek és monitorok társaságát egy ház, egy egér és egy DAC egészíti ki.
-
Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
it Küszködik az EV-kölcsönzés miatt a Hertz Global, még több EV-t adnak el.
-
Olcsó 5G-s ajánlatot nyújt a Realme Indiának
ma Megérkezett a Realme C65 5G, az első készülék a MediaTek Dimensity 6300-zal.
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
grizlisandor
addikt
válasz Pfiucska #191944 üzenetére
2.0 TFSI, inkább gen3-tól mondanám vehetőnek, Golf 7 és más MBQ platformra épülő autók(2012-).
Még a magas olajfogyasztás is jellemzi őket a felsoroltakon kívül, de ha komolyan érdekel a téma, van "tfsi hungary"(azt hiszem ilyen néven fut) facebook csoport. A 6 fokozatú DSG váltó az olajos, ha volt cserélve benne az olaj, akkor bírja.
Golf 5 szeret korrodálni a két első sárvédő+küszöbnél és hátul a csomagtartó nyitónál. -
rbalint88
addikt
válasz Pfiucska #191947 üzenetére
Azert nincs ilyen, mert nagyon sokan keresnek ilyet, kinalat viszont nincs nagyon belole, mert amik beoregedtek az arsavba, ott meg a dizel volt a meno, meg az automata is sokkal kevesbe volt nepszeru. A Prius-szal meg kb kilotted az egyetlen mindent is tudo, racionalis alternativat Felesegemnek egy eve van, imadja. Abban egyetertunk, hogy nem a legszebb auto a vilagon, viszont egy celszeru forma. Es nagyon tagas. Lehet erdemes felfele tolni a kereten es 2015+ aurisokat nezni, ha a megbizhatosag a cel. A fogyasztassal vissza tudja hozni a plusz befektetest.
VAG vonalrol en csak* 2.0tsi-t vennek benzinesbol, viszont mar a dupla befecskendezoset (pl Golf 7 GTI), vagy GTE, az mar a javitott 1.4 tsi es a villany miatt ahhoz is az olajos dsg van. Szarazkuplungosat nem eroltetnem, tobb veluk a baj.
Egyebkent azt kellene kiszamolnod (ha nem elmenyautot keresel), hogy mennyit mesz, milyen korulmenyek kozott, adott tipus milyen fogyasztassal jar, ennek mi a koltsegigenye es a tervezett hasznalati idoben milyen szervizkoltsegekkel lehet szamolni (kotelezok es potencialis hibaforrasok), aztan siman lehet, hogy vegul egy 3-4millios auto fogja megerni neked.
Mi is mielott a Priust vettuk volna, Audi A2-tol indultunk, de automatat szeretett volna es az uzemeltetesi koltsegeket is figyelembe veve kiesett a Volvo V50 T5. Alapvetoen az se egy beteg szerkezet, csak egy ovatos 6 vs 14 literes fogyasztassal szamolva (GTI is tud kb annyit enni Bp-n, sok dugoval) kijott az, hogy harom ev alatt behozza/“kitermeli” az arat a Prius az uzemanyagon es egyeb koltsegeken. Elmenyautonal meg nem kell szamolni a koltsegeket -
-
-
Immy
őstag
válasz Pfiucska #195696 üzenetére
Hatchback-ben eltudnál vinni egy mosógépet?
szabonagyur: egyenlőre csak annyit előnyt látok, hogy "magasabbra" tudsz pakolni a hatchback-nél. Ami szerintem ugyanúgy gázos lehet, mert annyi mindent nem tudsz magasra pakolni. Igen, nekem is szebbnek tűnik, valahogy természetesebb.
Apró: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/immy/index.html
-
rbalint88
addikt
válasz Pfiucska #196325 üzenetére
Asszony autojanak a csereje a terv, ami egy Prius 2. Az a baj vele, hogy a cvt miatt nem mindig jar a zajjal menes is, viszont a zaj miatt rossz erzes is cipozni. Amugy ha nem sajnalod, megy az is megfeleloen. A3 1.0tfsi van a kalapban egy, az 115 lovas, de nehezebb, zeperfs szerint veri a Priust, erzesre biztosan (a masik “””lassu jarmu””” a kalapban a 136 lovas Mini Countryman, de az off itt, amugy meg eGolf es A3 e-tron is van a hahus parkoloban boven, de meg nincs elhatarozodas, hogy mi legyen, meg varjuk, hogy osszealljon a budzse - eves bonusz, lakasfelujitas tamogatas, szavazopenz (adovissazterites), ugyhogy egyelore csak felmerem a kinalatot).
bandus: hat vezettem mar olyan autot, amivel azt se azert egy minimum 115 lovas auto anyataxinak eleg kell legyen
-
rbalint88
addikt
válasz Pfiucska #196336 üzenetére
A Prius az elso sajat autoja, annak tokeletes (meg ha nem lenne egy vadiuj i30 ceges autom, akkor amugy is jo lenne, igy azert feltunobbek a hibai), de most 5-10 evre le akarom tudni az auto kerdest nala. Olyat viszont semmikepp nem akarok, ami erzesre szarul megy. Amugy meg van egy A4 cabrio, nem veletlenul nyomatom az A3-at tudom, hogy az meg akkor is jo lenne, ha epp szar
-
grizlisandor
addikt
válasz Pfiucska #202370 üzenetére
2. generációs TSI motorok, 1.4 TSI 122 lóval stabilabb.
2.0 TSI motort én csak Gen 3 mernék venni, amik 2012 után az MQB plattformal jöttek be. -
Pfiucska
aktív tag
válasz Pfiucska #202402 üzenetére
No vegul egy CFHC 2.0 crtdi lett.
2011, 230-240e km. Vezerles allitolag (szamla nyema) cserelve, dizel nyugokkel nem volt meg foglalkozva. Csatacsipsz rajta (180lo). Nemetorszagi, 3 eve lett behozva, itthon o lett a 3. Tulaj. 3.3mhuf.Ti ezt igy mennyire latjatok jo dealnek/kockazatosnak?
En alapvetoen benzinparti vagyok (foleg budapestre, relative alacsony futasra; 8-10ekm/ev). Tovabba szerintem ennel a futasnal NAGYON benne van a pakliban: dpf, egr, kettostomegu, kuplung, porlaszto, turbo.. vagy tevedek?iPhone 11, PS5, 18’ cbr500r, 23’ Octavia 2.0 TDI
-
Bandit21
addikt
válasz Pfiucska #202825 üzenetére
Önmagában ha egy 2011 es kocsi 2019 ben jött be No-bol és dízel nagyon meglepő lenne ha 230 e lenne benne. És ha 3 év alatt 2en adnak túl rajta ott én attól tartanék hogy valamit senki se akart rajta megcsinálni ami majd a vevő dolga lesz.
Pluszban a chip is egy bizonytalan tényező. A vezérlés bemondasra se életbiztosítás.Évi 8-10 ezer km kb a harmada annak amivel 5 év alatt be tudná hozni a dízel jobb fogyasztása az általad is írt komolyabb szerviz igényű dolgokat. Amik a kis futás /mindig hideg motor miatt nagyobb valószínűséggel jönnek majd elő. Biztos ez a legjobb vétel belvárosi autónak 3.3 M Ft ért?
Közbe látom már meg van véve akkor igazából mindegy.
[ Szerkesztve ]
regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
Bandit21
addikt
válasz Pfiucska #202828 üzenetére
Nem akarok én rosszat Neki, legyen az O esete a kivétel. De sajnos nem tudom mit lehetne még bele írni a sztoriba amitől "tipikusabb" lenne.
Mint 20 éve a haverom aki lejárt műszakival jogsi nélkül részegen éjjel helyzet jelzővel bement Szegeden a diszkó elé.
A világítás is elég lett volna a két rendőrnek aki épp ott várta a hülyéket, de sikerült szemből bemenni az egyirányú utcába.Kicsit ilyen ez a kocsi is. Jóllehet anno a haverom is megúszta, így lehet hogy nem lesz semmi gond az autóval se.
regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
imyourfriend
őstag
válasz Pfiucska #202825 üzenetére
Hasonlóan voltam az oktávval igaz 220-nál vettem 3 hónapja most van benne majd 226, ennyi km után mondhatom rendben van persze mindig lehetne mit költeni rá. dpf-et érdemes lenne kiolvasnod milyen állapotban van milyen időközönként regenerál mennyire van tele. Városi használatra nem vettem volna egy ennyi kütyüvel felszerelt dízelt kb. minden második hétvégén vinném valamerre hosszabb útra a szekeret, kockázat minden autóban van éppúgy ez is lehet nagyon jó vétel mint bármely másik.
-
Reggie0
félisten
válasz Pfiucska #204281 üzenetére
Igen, CCWA motorkod.
en nagyjabol 100k-t tettem bele, most 345k van benne.
A masodik koros az injektor+turbo+nagynyomasu+intercooler lesz. Az intercooler-t egy autopalyan elutott nyul nyomta meg.
Az elso koros-t itt irtam: [link]
#204284 Kiskokó: Az egyturbos 3-asok foleg az A6/A7/A8 kategoriaban voltag gazosak, mert mindig ott jelentek meg az uj modositasok. Mire lecsurgott A4-ig mar egesz jok voltak, bar a B7-esben meg voltak vele bajok, viszont a B8-ra kiforrottak, legalabbis a CAPA es CCWA. En esetemben egyszeruen arrol van szo, hogy hasznalom es sok km. van benne, de ez mar nem lancosodik es a hatszogtengellyel sem halodik. A vezerlest pl. nem is feltetlen kellett volna cserelni, csak ha mar ki volt szedve a motor, akkor ertelmetlen lett volna nem megcsinalni, mert a munkadij a nagyobbik resze. A tobbi pedig normal kopo cucc, elobb utobb eljon a csere ideje.
DPF is meg eredeti, szamitasaim szerint 450 ezer km-ig birni fogja.[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz Pfiucska #204288 üzenetére
Egy komoly hiba volt csak, 1 evvel miutan megvettem (az auto 6 eves koraban), a huto ventillatora szetszallt, azaz a muanyag ventillatorlapatos elem levalt a forgoreszrol es ahogy porogve lerepult belemart a hutobe es szerencsere csak lassan, de elfolyt a viz egy resze. Igy lett egy venti+huto csere. Minden mas baleset vagy kopo alkatresz volt.
[ Szerkesztve ]
-
vlevi
nagyúr
válasz Pfiucska #211671 üzenetére
"Ez mit csinal ha bent hagyom a kulcsot az autoban es fel ora mulva jovok erre csak ra?"
Hát, akkor szerencsésebb vagy, mint az, aki a benzinkúton hagyta a kulcsát. Nem kocsival volt, motorral, a motor beindult, aztán valamikor egykétszáz km. múlva megállt pihenni, és rájött, hogy nem tud továbbmenni, mert nincs nála a kulcs
Én valahogy kicsit túlhypeolt huncutságnak tartom ezt a kulcsnélküli dolgot. Valahol kényelmesebb, de nekem kényelmetlenebb is, pont az ilyen dolgok miatt.
Otthon, jobban teszed, ha fémdobozban tárolod, mert régebbi típusokkal megtörtént, hogy úgy lopták el, hogy jelerősítővel felerősítették a kulcs jelét, ami a lakásban, az előszobaszekrényre volt felakasztva, és így be tudták indítani a ház előtt, vagy akár a garázsban álló autót."Nem fogod tudni bezárni "
Azt tudom, hogyha kinyitom a zárral, de az ajtót magát nem nyitom ki, akkor rövid időn belül újra bezár. De, ha már kinyitom az ajtót, akkor talán nem zár le újra.
Nagyon néha, itthon nem mindig zárom le a kulccsal az autót, és olyankor nem zárja le magát.[ Szerkesztve ]
-
BigBlackDog
veterán
válasz Pfiucska #214928 üzenetére
Golfnál nem tapasztaltam ilyet. Online szolgáltatások mennyire vannak aktiválva? Azt !esetleg! el tudom képzelni, hogy valamiért felhőből akarja szinkronizálni. Bár, még nem tapasztaltam, hogy a klímát is profilozná. Mindig ugyanazzal a kulccsal van használva az autó?
-
őstag
válasz Pfiucska #214935 üzenetére
Emiatt gyanús, hogy a városi rohangálós autónk nem VW konszern lesz. Tele bugokkal a golf 8 GTE rendszere is, meg az ID-k is. Ráadásul mióta megjelentek az első ID3-ak, azóta nem sikerült megoldani az OTA frissítéseket. 3-4 napra le kell tenni az autót a szervizben egy szoftverfrissítés miatt. Vicc az egész.
-
Qru
MODERÁTOR
-
Asbee
veterán
válasz Pfiucska #215107 üzenetére
1000 re emeli az alapjáratot mikor regenerál. De azt tök hidegen nem fogja elkezdeni. Hidegebb időben ha kieg. fűtés bevan kapcsolva , akkor is egy ideig megemeli indítás után. Egy helyben ha nem muszáj ne hagyd vagy utána pályán hajtsd meg. Olaj felhígulás miatt.
[ Szerkesztve ]