Hirdetés
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Google szolgáltatás (GMS) Huawei telefonokra
- MIUI / HyperOS topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Yettel topik
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Külföldi prepaid SIM-ek itthon
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Dot
őstag
Hali!
2 év után végre eljutottam oda, hogy volt időm kicsavarni a sárvédő burkolatot.
Jobboldal takarítás közben:
Jobboldali termés:
Baloldal takarítás előtt:
Közben:
Termés:
Kereken 7 éves a kocsi, szerintem sosem volt takarítva.
Szerencsére még nem láttam rozsdát belül, csak a csavarokon.
Aki teheti takarítsa! csak 2*4 csavar volt a B8-as passat-on. (illetve a kerék lent volt)élj a mának! sz@rd le a holnapot! szidd a tegnapot!!
-
Dot
őstag
Hello!
Héten voltam szervizbe, vezérlés + vízpumpa csere + olaj csere + átnézés + fényszóró beállítás. 2017 Passat B8 2.0 CRLB
Ami feltűnt a számlán az az olaj: 0w20Utoljára 5W30-at raktak bele VW-nél. (Magyarországon 1 éve)
Vajon elírták vagy 164k KM után már ezt kell beletölteni?
Mivel a kövi szerviz nem a VW-nél lesz, mit javasoltok? (10-15k múlva viszem valahova - VW nem cserél ilyenkor csak 'rátöltenek')Illetve szervizelés után 70km-t jöttem vele és így néz ki az olaj. (teljesen fekete)
Ez normális dízelnél? (sosem csekkoltam ilyen kevés km után)köszi
[ Szerkesztve ]
élj a mának! sz@rd le a holnapot! szidd a tegnapot!!
-
Dot
őstag
Sziasztok!
Olyan kérdésem lenne, hogy vezérlés cserénél (2017 Passat B8 CRLB 150LE), mit érdemes még cserélni?
Régebben egy szerelő említett valamit az olajozással kapcsolatba, hogy azt is érdemes ilyenkor.Köszönöm!
élj a mának! sz@rd le a holnapot! szidd a tegnapot!!
-
Dot
őstag
válasz imyourfriend #213459 üzenetére
Szóval akkor az 1. képen képen lévővel kell balra állitani (videó alapján is talán az) (magasság most jó).
Nyáron állitattam be VW-nél 9030Ft-ért (akkor csak a magasságot állították ennyiért).
#213460 bitpork ha elbaszom amúgy is mehetek állattatni.élj a mának! sz@rd le a holnapot! szidd a tegnapot!!
-
Dot
őstag
Sziasztok!
Tudnátok segíteni abban, hol kell beállítani (melyik fehér imbusz csavart kell milyen irányba tekerni) a led2 baloldali fényszórón, hogy balrább világítson?
Sokan villogtattak, pedig látszatra időben kitakart.
Végül az előttem menő kisteherautón láttam, hogy a bal oldalát végig refizte..
Kellemes ünnepeket!élj a mának! sz@rd le a holnapot! szidd a tegnapot!!
-
Dot
őstag
válasz MunezXBK #213008 üzenetére
Oksa, köszi.
Visszatérve az eredeti kérdésre, megéri átkódolni ABS-re, vagy jobban járok ha veszek szenzort és beszereltetem?
élj a mának! sz@rd le a holnapot! szidd a tegnapot!!
-
Dot
őstag
válasz focvis #212979 üzenetére
címke alapján: H3Y: Tires 215/45 R16 86V, 255/40 ZR17 Y
Én már 16-ossal vettem (amiben van szernzor, mert eddig írta a pontos értéket)#212978MunezXBK Luxembourg.. itt minden drága.. (nyilván valami webshopból tuti olcsóbb vagy használtan) esetleg linket tudsz adni?
élj a mának! sz@rd le a holnapot! szidd a tegnapot!!
-
Dot
őstag
Sziasztok!
Tavaly vásároltam használtan felniket a passat-omra. B8 2017.11hó.
Az eladó azt van benne tpms szenzor "hiszen gyári felni"
Most jött el az ideje, hogy felrakassam a kocsira.
Természetesen guminyomás ellenőrzés hibát ír.
Visszamentem a gumishoz, hogy reset-eljék a szenzorokat.
2 másik szerelő ránézésre azt mondta nincs a felniben érzékelő.Találtam hozzászólást itt, hogy át lehetne állítani indirekt módba.
Ez fix beállítás lenne?
Ha tavasszal visszaraknám a nyári gumis felniket, vissza lehetne kódolni, hogy a tpms szenzort használja?
Mennyire bonyolult? Egy HEX-v2 kábellel és VCDS 22.3.1.4-el megoldható?
(eddig csak hibakód olvasásra használtam, kódolásra nem)Basszus legalább mondta volna a srác, hogy nincs benne érzékelő.. most így utólag 275€ a szenzor +90€ lenne a beszerelés.
élj a mának! sz@rd le a holnapot! szidd a tegnapot!!
-
Dot
őstag
válasz Bandit21 #204751 üzenetére
vagy ott van mögötte a hűtő, 1 kis vizet forgathatna arra
Végül én is limiterrel mentem (csak néha mikor padlót nyomtam asszony felébredt a csipogásra). Eszembe jutott mikor mentünk Hamburgba kölcsönzős Fábiával, abban sem volt tempomat, csak limiter. Sajnos csak a vissza úton találtam ki, hogy azt is tudom használni tempomatkéntEsetleg erre tudtok megoldást?
[ Szerkesztve ]
élj a mának! sz@rd le a holnapot! szidd a tegnapot!!
-
Dot
őstag
válasz K Norbi #204740 üzenetére
inkább mögé, ha előtte van ugyanúgy nem lát a radar. :/
Észrevettem még 1 dolgot, nem sötétedett a baloldali tükör este mikor jöttek mögöttem.
Rájöttem, hogy az érzékelő valszeg a középső tükörben lehet. Mivel a csomagtartó plafonig volt rakva, így nem kapott fényt.élj a mának! sz@rd le a holnapot! szidd a tegnapot!!
-
Dot
őstag
Hali,
Erre tudtok megoldást?
Havaseső-hóesés, lakott területen kívül.
20-100 kilométerenként kiírja, hogy kb minden vezetéstámogató rendszer deaktiválva.
Székesfehérvár-Luxemburg utazás eléggé fárasztó volt így.Illetve ilyen helyzetben nem lehet valahogy bekapcsolni a sima tempomatot?
köszi,
élj a mának! sz@rd le a holnapot! szidd a tegnapot!!
-
Dot
őstag
válasz yodamester10 #204707 üzenetére
Ezt hol tudom ellenőrizni akna nélkül?
élj a mának! sz@rd le a holnapot! szidd a tegnapot!!
-
Dot
őstag
Sziasztok!
Kérdésem lenne LED2 fényszóróval kapcsolatban.
Lehet-e házilag állítani?
Sajnos 2 VW szervizben sem tudták megfelelően beállítani...
A helyi szervizben így sikerült beállítani:
Múlthéten voltam egy másik szervizben ahol a balost sikerült úgy beállítani, hogy a holdat világítja (nem csináltam képet, mert nem látszanak a határok). Minden második autós (szemből illetve megelőzöttek) villogtat.
Köszi.
élj a mának! sz@rd le a holnapot! szidd a tegnapot!!
-
Dot
őstag
Ma kivettem valamit a kocsimból ami a mélygarázs alsó szintjén van. (ritkán emelem fel/nézek rá a kocsira)
Hát, meglepődtem milyen kocsi áll mellette
[link]
Asszem ezzel megduplázódott a garázsban (18 férőhelyes) lévő ingóságok értékeélj a mának! sz@rd le a holnapot! szidd a tegnapot!!
-
Dot
őstag
Hali,
Úgy néz ki ez nem az én napom, nem aludt ki check engine-t a kocsi indulásakor. (így belegondolva, ez az első check engine-em - 2009 óta van kocsim eddig 5 különböző /ebből 3 Passat/ )
Semmi üzenet, semmi érezhető hiba.
Kiolvastam, de nem volt mai dátummal hiba.
Ezeket találtam:
Address 01: Engine (J623-CRLB) Labels:. 04L-907-309-V1.clb
Part No SW: 04L 906 026 ET HW: 04L 907 309 R
Component: R4 2.0l TDI H24 1990
Revision: B5H24--- CVN: 49FF1F44
Coding: 011D001204741D083000
Shop #: WSC 00015 115 08193
ASAM Dataset: EV_ECM20TDI01104L906026ET 002002
ROD: EV_ECM20TDI01104L906026FL.rod
VCID: 000F35079B030A8FCF-8055
VINID: 9E69EAAAA0D3A9A5401C31C30CE439FFCA
1 Fault Found:
4987 - Cylinder 4 Glow Plug Circuit (Q13)
P0674 00 [237] - Electrical Fault
MIL ON - Confirmed - Tested Since Memory Clear
Freeze Frame:
Fault Status: 00000001
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 1
Mileage: 138037 km
Date: 2022.09.28
Time: 13:12:19
Engine RPM: 851.00 /min
Normed load value: 40.0 %
Vehicle speed: 0 km/h
Coolant temperature: 12 °C
Intake air temperature: 13 °C
Ambient air pressure: 960 mbar
Voltage terminal 30: 12.100 V
Unlearning counter according OBD: 40
Electric auxiliary heater: shut-off conditions-Bits 0-7: 0
Electric auxiliary heater: shut-off conditions-Bits 0-7: 130
Electric auxiliary heater: relay activation-Bits 0-7: 0
Pre-glow time: 2000 ms
Glow status-Bits 0-7: 0
Glow status-Bits 0-7: 176
Glow cycles above temperature threshold-Bits 0-7: 0
Glow cycles above temperature threshold-Bits 0-7: 0
Glow cycles below temperature threshold-Bits 0-7: 0
Glow cycles below temperature threshold-Bits 0-7: 0
Outside temperature sensor 1: B1: raw value: 12.5 °C
Readiness: 1 1 0 0 0Address 13: Auto Dist. Reg (J428) Labels:| 3Q0-907-572.clb
Part No SW: 3Q0 907 572 C HW: 3Q0 907 572 C
Component: ACC BOSCH MQB H04 0195
Coding: 3204675A55FFC728949C8045
Shop #: WSC 05311 115 00069
ASAM Dataset: EV_ACCBOSCHVW48X 001009
ROD: EV_ACCBOSCHVW48X.rod
VCID: 356194D394417F272C-8061
1 Fault Found:
1236 - Databus
U1121 00 [008] - Missing Message
[New feature! Extended UDS fault detail is only supported by current gen. interfaces]
Intermittent - Confirmed - Tested Since Memory Clear
Freeze Frame:
Fault Status: 00000001
Fault Priority: 6
Fault Frequency: 2
Reset counter: 24
Mileage: 134611 km
Date: 2022.08.29
Time: 06:51:28
Control Module temperature: 29 °C
Voltage terminal 15: 14.5 V
Velocity_vehicle_reference: 9.13 m/s
Longitudinal_acceleration_vehicle_reference: 0.32 m/s˛
Status_ACC_System: ACC_activ_controlledAddress A5: Frt Sens. Drv. Assist (R242) Labels:| 3Q0-980-65X-A5.clb
Part No SW: 3Q0 980 653 F HW: 3Q0 980 653
Component: MQB_B_MFK H13 0171
Serial number: 21071711K13743
Coding: 00040802000004010026234F8140A900980094300040
Shop #: WSC 05311 115 00323
ASAM Dataset: EV_MFKBoschMQBB 001001
ROD: EV_MFKBoschMQBB_001_VW36.rod
VCID: 397998E3B8599B47C8-806D
1 Fault Found:
1275 - Front Sensors for Driver Assist
B182E F0 [008] - Function Restriction due to Environmental Influences
Intermittent - Confirmed - Tested Since Memory Clear
Freeze Frame:
Fault Status: 00000001
Fault Priority: 4
Fault Frequency: 1
Reset counter: 251
Mileage: 134611 km
Date: 2022.08.29
Time: 06:51:26
Control Module temperature: 41 °C
Outside temperature: 15.5 °C
Vehicle speed: 32.67 km/h
System run time: 1174.5 s
Voltage terminal 15: 14.6 V
mid: 01 63
Status of camera: operational
Engine_Running_Info: 1
Software_Info_4: 1
Software_Info_3: 7
Software_Info_2: 1
Software_Info_1: 0VIN: WVWZZZ3CZJE073733 Mileage: 138109km-85816mi
Passat B8 CLRB 2017 11. hó, DSG
A motorban lévő hiba óta 2x volt használva a kocsi, akkor nem volt semmi jelzés.
Az összes törlése után 2 percig járattam, de nem mentem vele. Nem jött vissza egyik sem.
(főleg az izzító gyertya hibára gondoltam)
Nyáron vettem a kocsit, szóval ez lesz az első tele. ~8°C-s mélygarázsból indultam.élj a mának! sz@rd le a holnapot! szidd a tegnapot!!
-
Dot
őstag
válasz imyourfriend #202215 üzenetére
Én úgy vettem észre néha, bizonyos dolgokat megtanul, de hamar elfelejti
azaz mikor lejtőn megyek manuálisan vissza szoktam váltani, hogy motorfékkel lassuljon.
A kövi lejtőnél ő is elkezdi visszaváltani, igaz nem olyan mértékben mint én (mert én engedem felpörögni 3-3,5k ig ő 3k alatt tartja)
viszont kövi indításnál, már nem vált vissza és inkább ráfékezJa tényleg, ha már váltás, a + os fülön van egy OFF felirat. Ez mire szolgál? nem jöttem rá :/
[ Szerkesztve ]
élj a mának! sz@rd le a holnapot! szidd a tegnapot!!
-
Dot
őstag
válasz kleinguru #202145 üzenetére
Szerintem ez a masszázs olyan mint az enyémben, azaz csak a gerinctámaszt emelgeti lentről fel 8 percig(ha jól emlékszem). Szerintem köze nincs egy masszázshoz, de az ~1200km-s út során be szoktam nyomni. Szerném azt hinni, hogy ér valamit
élj a mának! sz@rd le a holnapot! szidd a tegnapot!!
-
Dot
őstag
válasz SzlobiG #202141 üzenetére
Kár, hogy a kormányt és a vezető ülést nem fotózták le.
Das WeltAuto-nál tavaly decemberben mi is voltunk egy másik városban Magyarországon. Az eladó azt mondta, hogy aukción veszik a kocsikat, külföldről (Németo, Bejglium, Holland) ahol rendesen átnézik előtte. Illetve ott helyben is átnézik, illetve tudnak adni VW szerviz történetet.
Akkor 10+ kocsiba is beülhettünk elindíthattuk, nyomkodhattuk. Szerintem ez pozitív. (3-at vittünk próbakörre)
Kis negatív: Néztük egy olyan autót aminek annyira rozsdás volt a féke, hogy féltünk vele menni. (sajnos nem volt alku tárgya a fék csere)
Illetve volt 1 ami 0KM-t írt a hátralévő üzemanyagra, elmentünk vele kb 5 KM-t mert többet nem mentünk (itt már az eladó sem volt velünk, mert az első 2-nél látta, hogy normálisak vagyunk). Azt mondta mindben kevés üzemanyag van, majd szól a szerviznek, hogy öntsenek bele 1-2 litert. Ez azért kicsit szomorú. Ahogy látom a hirdetettben is eléggé kevés nafta van.De ez az én tapasztalatom. Ettől függetlenül vennék autót tőlük, mert jó kocsik voltak.
ja még 1 +, azt mondták 2 nap a rendszám (dunántúli vármegye székhelyen volt ez.)
[ Szerkesztve ]
élj a mának! sz@rd le a holnapot! szidd a tegnapot!!
-
Dot
őstag
Normál, itt Luxemburgban szerintem a normál is sokkal jobb minőségű mint Mo-n. Illetve ha megyünk haza akkor az osztrákoknál szoktam tankolni OMV-n, ott is normált.
Mennyire éri meg prémiumot tankolni külföldön is? Relatív ritkán van használva az autó, akkor is hosszú távra.élj a mának! sz@rd le a holnapot! szidd a tegnapot!!
-
Dot
őstag
Végre volt időm és lehetőségem kiolvasni ezeket az értékeket:
Address 01: Engine (04L 906 026 ET)
17:51:12
IDE00365 Injection quantity deviation cylinder 1 0.00 mg/stroke
IDE00366 Injection quantity deviation cylinder 2 -0.13 mg/stroke
IDE00367 Injection quantity deviation cylinder 3 0.02 mg/stroke
IDE00368 Injection quantity deviation cylinder 4 0.09 mg/stroke
IDE00432 Particle filter: time since last regeneration 13635 s
IDE00433 Particle filter: oil ash volume 0.08 l
IDE00434 Particle filter: soot mass calculated 11.99 g
IDE00435 Particle filter: soot mass measured 5.01 g
IDE00436 Particle filter: kilometers since last regeneration 259097 mAddress 02: Auto Trans (0D9 300 043 B)
17:53:09
IDE03189-ENG110508 Number of prevented stop processes (statistics)-km-Stand des letzten Stoppverbots 134992.0 km
IDE05987-ENG110508 Engine stop prohibitions-km-Stand des letzten Stoppverbots 134992.0 kmSzerintem elég jó értékei vannak az injektoroknak.
DPF még félig sincs szerencsére.
Váltóban is kb annyi km van mint az órában.élj a mának! sz@rd le a holnapot! szidd a tegnapot!!
-
Dot
őstag
Köszi mindenkinek!
itthon lehet, hogy elmenne, de ha valahol kint rá mérnek a kocsira, akkor nélküle jössz haza.
Feleségem céges Hyudai-ja most volt vizsgán Luxembourgban, meghúzták mert nem égett a hátsó rendszámtábla világítás. 1 hónapra adtak egy ideiglenes műszakit.
Sajnos nem tudom mit vizsgáltak. Illetve nem tudom, ha komolyabb gond van akkor elengedik-e. Amúgy ilyeneket írtak fel, hogy a hátsófék meg valamelyik elem rozsdás kicsit, de attól még mehet. (2018-as kocsi )#201973 Csaby25
mutasd meg ezt a képet, hogy neked szívecskés és át fogják engedni
élj a mának! sz@rd le a holnapot! szidd a tegnapot!!
-
Dot
őstag
Köszi, valamiért passattal keresve nem dobta ki ezt a videót.
Az injektorok állapotát azt itt találom igaz?
Illetve a DPF-et itt tudom ellenőrizni?
Itt a soot mass a korom, amit az app-al is ki lehet olvasni?
Kérdésem lenne, hogy az oil ash volume(olaj hamu mennyisége) az mit jelent, mármint az minek az eredménye? (pl sok olaj fogyasztás) Mennyinek kéne lenni? mondjuk 140k KM után?(CRLB) Ezt is regenerálja?élj a mának! sz@rd le a holnapot! szidd a tegnapot!!
-
Dot
őstag
Ha már VCDS, van egy HEX-V2 Ross-tech, szerintem klón kábelem.
22.3.1-es VCDS sw verzió.
Ki szeretném olvasni a B8-as passátomból (2017.11-hó) a DSG-ből a megtett távolságot.
A 02- automata váltó-nál nem aktív a 08-mérőcsoport-ok.
Lehet nem kompatibilis ez a kábel és VCDS a kocsival?
(B6-os passáthoz vettem a kábelt azzal tökéletes volt illetve B7-et is olvastam vele tökéletesen.)élj a mának! sz@rd le a holnapot! szidd a tegnapot!!
-
Dot
őstag
válasz rasotamas #201819 üzenetére
nyár elején mikor kerestem a kocsim én is ezt tapasztaltam, 7-es passátból ami euro6-os az adblue-s. Ami nem adblue-s az euro5.
Itt a b7(alul táblázat illetve szövet)és itt a b8 (igaz itt nem írják a normákat, ha jól tudom mind euro6-os már)
De amiket nézegettem a 2018-tól SCR-es volt a leggyengébb dízel.
(az enyém 17 november közepi, szóval épphogy belefért elvileg )élj a mának! sz@rd le a holnapot! szidd a tegnapot!!
-
Dot
őstag
válasz Csaby25 #201779 üzenetére
Ha még aktuális, nekem passatban (1.8T AEB) Banner volt ami 6+ évet elment (nálam 6-ot, de használtan vettem autóval és már akkor is csere-érettnek nézett ki )
3-4 évig melóba járásra volt használva a kocsi 3,5KM*2/nap.
Meglepődtem, hogy bírja
(havi 1x volt túrázás, ahol feltöltődött rendesen)élj a mának! sz@rd le a holnapot! szidd a tegnapot!!
-
Dot
őstag
Héten értünk haza egy nagyobb túráról.
Először voltam vele sötétben az utolsó szerviz óta ahol kértem, hogy állítsák be a fényszórót, mert 10 méterre világít. Hát ez nem sikerült nekik.
Egy eléggé dombos településen volt egy szállásunk ahol nem volt közvilágítás(fel volt túrva a járda+ fél út) majdnem sikerült belemennem az építkezés gödrébe, mert nem világított eléggé fel a fényszóró..
(letudtam az olajcserét Magyarországon, Castrol 5w30-al nem márkaszervizben, 40k volt.)
2 nap magyarországi kocsikázás eredménye az lett, hogy kissé jobbra húz a kocsi, illetve nagyobb fékezésnél kicsit rázza a kormányt és olyan hangja van mintha a fék ütne.
Hasonló volt a 6-os passatomban, ahol az első lengőkar hátsó szilentje volt a probléma. De ott nem húzott semerre.
Létezik, hogy valamelyik szilent gondolta úgy hogy kemény neki a magyarországi kiképzés?
Vagy futóművet kellene állítani csak?
Nem hallok koppanást. (de lehet csak jól szigetelnek az ablakok )élj a mának! sz@rd le a holnapot! szidd a tegnapot!!
-
Dot
őstag
válasz molnarpeter #201258 üzenetére
Köszi a fordítást.
Gondolom az ablaktörlőt azért x-elték nemre, mert kértem, hogy ne nézzék meg, azért azt én is ki tudom cserélni és megmarad 100€-m
Amúgy gyönyörűen töröl.Szerviz előtti nap mentem vele 100km-t de előtte majd 3 hetet állt. (garázsban, víz nem érte max kis pára.) Lehet maradt még rajta 1 kis rozsda, de nem néztem az igaz.
A guminyomásért már sírt épp előző nap. (2Bár fölött volt és miután bemelegedett nőtt a nyomás - tudtam, hogy szervizbe megyek másnap így nem foglalkoztam vele)
Defektjavító. Valaki cserél, dátum szerint? Gondolom nem véletlen van lejárta, megbuggyanhat a trutyi. Lehet rá kéne néznem, mert kb 12 éve kaptam utoljára defektet.#201255 Reggie0 hát szerintem ez lesz innentől.
Milyen olaja gyár? Mit ajánlotok? Itt nem a viszkozitás érdekel, hanem márka illetve típus.
Pl. az 1.8T-be VR6-fan MOBIL SUPER 3000-t ajánlott és ez tényleg jól bevált.
Illetve 6-os passatomba(BMP) Motul-t öntöttek egyik szervizben, attól pályán kb "forralta" az olajat és úgy kopogott, hogy ahogy hazaértem kértem máshova időpontot ott castrol-t kapott amivel nem csinálta többet.#201254 Qru Én mindig kifogom ezeket..
Esetleg Hyundai-hoz ért valaki?
[ Szerkesztve ]
élj a mának! sz@rd le a holnapot! szidd a tegnapot!!
-
Dot
őstag
Kis élménybeszámoló a külföldi szervizből:
Ma hoztam el a kocsit..
Hát mit ne mondjak eléggé ideges vagyok..
Munkafelvételnél megbeszéltük, hogy
-olajcsere, +szűrők (légszűrőt kiemelte a munkafelvevő, mert fontos..)
-DSG olaj csere
-general inspectionMotorolajnál megbeszéltük, hogy kiírja a szervizt ezért is akarom a cserét.
Természetesen mikor hoztam el, csak a recis kiscsaj volt, cseréltek szűrőket (dízel, légszűrő, pollenszűrő) ezeket emelte ki. (németül és franciául, angolul nem tudta ezeket a szavakat)
Fékfolyadékot is cseréltek és hogy minden rendben volt..Hazaértem, mondom átnézem azért.
Nézem, nézem, nem látom a motorolaj cserét. Megnézem google fordítóval, így sem, asszony valamennyire tud németül, Ő sem látja..
Felhívom őket, hogy hol van az olajcsere (átkapcsoltak a munkafelvevőhöz)..
-Hát hogy azt nem kellett.
-De mondom beszéltük..
-Igen igen, de még nem telt le a 2 év vagy a 30k KM..
-De mondom kiírta az autó, meg így beszéltük meg..
-Igen, mert 15k-nál v. 1 évnél csak olaj ellenőrzés van, szóval majd ha kiírja megint, akkor menjek most minden rendben van.
Mindezt 689€-ért.Majd még1x alaposabban átnéztem a teljes pakkot amit adtak:
Ha jól értem a fordítást a fék nem oké. Namost, ez ezért vicces, mert a munkafelvevő, illetve a recis amikor az időpontot adta, azt mondták, ha valamit találnak, hívnak, hogy cseréljék-e.
(nem hívtak)
Illetve az előző tulaj azt mondta nemrég cseréltek betétet és a tárcsa tényleg új, nincs válla, nem látni égés nyomot.Szeptember közepén megyek vissza Magyarországra, szóval kértem gyorsan időpontot a magyar VW-hez.
Mondtam nekik hogy csak motorolaj csere, azt mondta oké persze.Majd 10 perc múlva visszahív, hogy:
-Látja most volt olajcserén..
-Mondom ja, csak nem cseréltek olajat.
-De 120k-nál.
-Ohh mondom az, az mostani előtti és már 15k KM-je volt..
-*csönd*
-mert hogy szeretném 15k KM után cserélni.
-*kicsit értetlenkedve* oké akkor megcsináljuk.Komolyan ennyire nehéz lenne leszervezni egy olajcserét 15k KM-nél?
Lehet legközelebb elviszem az útszéli olajcseréshez. Az nem kérdez. Vagy keresek egy aknát ahol megcsinálom (vagy egy nagyobb padkát )élj a mának! sz@rd le a holnapot! szidd a tegnapot!!
-
Dot
őstag
válasz MunezXBK #200557 üzenetére
Köszi all.
Gyors látogatás lesz, csak szombat-vas leszünk Mo-n.
Szeptemberben megyünk hosszabb időre, de addig nem akarom húzni.Led-es témához egy kérdés:
LED2-nek az is egy tulajdonsága, hogy a közlekedési táblákat is kimaszkolja? Vagy ez beállítás kérdése?[ Szerkesztve ]
élj a mának! sz@rd le a holnapot! szidd a tegnapot!!
-
Dot
őstag
Hello,
Mennyire gáz, ha kicsit túlhasználom a váltóolajat?
Sajnos csak 25-ére kaptam időpontot olajcserére. Most van benne 131000KM, 63200-nál volt az 1. csere. Sajnos a 6-ai hétvégén vissza kell menjünk Magyarországra vele ami +2200-2500Km (igaz 90% pálya). Így több mint 70000Km lesz az olajban.
Többi márkaszervízben sem tudnak korábra időpontot adni :/
6-os DSG SYV.
Kicsit félek hogy károsítja a váltót.[ Szerkesztve ]
élj a mának! sz@rd le a holnapot! szidd a tegnapot!!
-
Dot
őstag
válasz Doki16 #200483 üzenetére
Köszi mindenkinek,.
Azért menne 16-os mert szeretem a ballonos gumikat főleg a szar utak miatt. Oké, hogy itt elég jók az utak, de azért járunk Magyarországra vele.
Illetve ha már megvannak a felnik akkor miért ne, főleg ha kevesebbet fogyaszt vele a kocsi
Mondjuk ha leveszem a régi passatról akkor kéne bele nyomsásszenzor is.
Tudtok ajánlani szenzort vagy csak a gyári jó bele?Elég egyedi lenne legalább megtalálom a sok egyforma szürke passat között
Sajnos a road america felni 1100km-re van tőlem így arról nem tudok leolvasni infókat. Így feleslegesen ezt sem venném le.
Illetve le sem tudom venni, mert nincs kulcs a kocsiban.. éljen a defektjavító..#200482MunezXBK most is az van rajta, szerintem annyira nem vészes. Kisebb az esélye, hogy asszony megpatkázza - jó erre meg vegyek peremvédős gumit..
Ez nem egy TT, nem a kinézet a fő szempont.élj a mának! sz@rd le a holnapot! szidd a tegnapot!!
-
Dot
őstag
Tudnátok segíteni abban, hogy ez a felni pontosan milyen tulajdonságokkal bír?
Azaz felrakható helyette egy 16"-os Road America felni? Egész pontosan ez a jelenleg b6-oson lévő.
Köszi.élj a mának! sz@rd le a holnapot! szidd a tegnapot!!
-
Dot
őstag
válasz grizlisandor #200427 üzenetére
oksa, amit még akarta,
Vezérlést 160-180-körül? vízpumpával?
Illetve egyéb amit érdemes cserélni, mint pl a 6-szögtengely a régebbiekben?élj a mának! sz@rd le a holnapot! szidd a tegnapot!!
-
Dot
őstag
válasz rbalint88 #200375 üzenetére
Hello,
Voltam ma a helyi szervizben, hát ők is csak meg tudják rendelni 65-80€ de inkább 80-at mondott a csávó.
Lekértem a szervizet, de nem tudta megmondani, hogy volt-e benne 120k-nál váltóolja csere. 60k-nál volt (ez azért megnyugtató).
adott egy 350€-s ajánlatot váltóolja cserére. Erősen gondolkodom egy sima olaj cserén is. A szerviz szerint 120k-nál volt benne csere, most 130k van benne az autó 5k múlva írja a kövit. Akitől vettem azt mondta nem használták hosszú távra az utóbbi időben. Viszont azt nem kérdeztem mennyi lenne a motor olaj csere. A 120k-s számlája 330€ volt.
Mennyire érdemes tartani a 10000 vagy 15000-res periódust?
CRLB a motorkód.élj a mának! sz@rd le a holnapot! szidd a tegnapot!!
-
Dot
őstag
válasz rbalint88 #200391 üzenetére
Kamera annyira nem érdekel, 150-et nemhiszem, hogy ér nekem, a radar meg a lebillenő tükör elég jelenleg. Igen virtual cocpit-re gondoltam.
#200392aero. Elég szűkös a garázsban a hely. szóval jól jön hogy lebillen főleg a jobboldali tükör.
élj a mának! sz@rd le a holnapot! szidd a tegnapot!!
-
Dot
őstag
válasz MunezXBK #200383 üzenetére
De miért? Zavarja az OCD-met ha nem 0-án van a kapcsoló
Írtam a helyi szerviznek, egyenlőre service history-t kértem, de azt mondták a GDPR miatt fáradjak be. Mondjuk 5 percen belül válaszoltak
#200384Doki16 highline volt a cél, de comfortline lévén minden benne van amit akartam. Led-es lámpákat akartam, de nem néztem utána, hogy ez LED2 és hogy pontosan mit is takar (ami érdekes, hogy nincs feltüntetve sehol, hogy ez LED Matrix és hogy mennyire király. épp egy bmw mellett álltam azon rajta volt hogy LED. )
Amit egy kicsit bánok, hogy nincs benne kamera és legalább színes kijelző. Utóbbit szerintem pár év múlva majd lecseréltetem. Passat fb csoportból ismerek egy embert aki csinál ilyet.
Illetve ma sikeresen frissítettem a navit is.
élj a mának! sz@rd le a holnapot! szidd a tegnapot!!
-
Dot
őstag
Köszönöm mindenkinek!
Délután pont tolattam be és nem fordult le a tükör. Hirtelen nem találtam a menüben hol van a beállítása, hol kéne aktiválni.
Pedig emlékszem mikor mentem a próbakört a csávó direkt ki is emelte, hogy tud ilyet és rükiben tényleg le is fordult.@Qru, kicserélnéd kérlek a képet a topic összefoglalóban erre?
Passat B8 2.0 CRTDI 150 le CRLB, 2017köszi
[ Szerkesztve ]
élj a mának! sz@rd le a holnapot! szidd a tegnapot!!
-
Dot
őstag
válasz Doki16 #198956 üzenetére
Meglett az új autó. Hosszas gondolkodás után az lett amit írtál. Passat B8 2.0 CRTDI 150 ló CRLB, 2017. novemberi. Németországi, 2021 márciusában hozták be Luxembourgba. Ezért vettem meg főleg, mert nem kellett szórakozni a papírokkal.
Lőttem pár képet, nem 40, de van egy hosszabb videó a matrix ledről működés közben.Lenne is egy kérdésem. Magyar vagy angol nyelvű használati utasítást kitől tudok szerezni hozzá?
Írtam a magyar VW-nek azt mondták 35k HUF+ áfa a fizikai könyv. Nekem PDF-ben elég lenne.
Szerintem ha írok a helyi VW-nek is hasonló áron adnák.
Találtam egy oldalt ami elég ígéretesnek tűnik, de nem fogadja el az alvázszámot.élj a mának! sz@rd le a holnapot! szidd a tegnapot!!
-
Dot
őstag
válasz yodamester10 #198933 üzenetére
Szerintem a hibrid a kövi ami lesz, főleg, hogy most nem találok a kereten belül.
köszi azértélj a mának! sz@rd le a holnapot! szidd a tegnapot!!
-
Dot
őstag
Esetleg ilyen apróságok, hogy melyikben van még 6-szögtengely az olajpumpához?
Vagy melyik motornál van a tűzfal felé a turbó?
(B6-nál hallottam, hogy amelyiknél a tűzfal felé néz a turbó nem a hűtők felé, ott a turbó feletti motorvezérlő köteg előbb tönkremegy a hőhatás miatt)
Esetleg melyiknek gyengébb minőségű / problémás a befecskendezője?
EGR+szívó oldalt mindenképpen tisztítani kell pár száz ezer KM után?!élj a mának! sz@rd le a holnapot! szidd a tegnapot!!
-
Dot
őstag
válasz rasotamas #198928 üzenetére
Nem egy turbó cserével akarom kezdeni, bár 300k KM körül úgyis kell
Főleg itt ahol lakom nem olcsó a szerviz, tehát inkább alapból az erősebbet venném.#198927Qru többi motor nem ajánlott, vagy csak ezzel van tapasztalatod?
élj a mának! sz@rd le a holnapot! szidd a tegnapot!!
-
Dot
őstag
válasz rasotamas #198925 üzenetére
B7/B8, kellene, köszönöm. (elírtam, bocsánat)
Sajnos B7-et most mobile-n full-full-t 11k alatt nem látni.
Motorkódot találtam párat, de az érdekelne elsősorban melyiket érdemes megvenni melyiktől kellene tartani.@#198924yodamester10 dízel kéne, főleg hosszú távot megyek, 50km/út alatt elő se venném.
illetve az 1.4-ről nemsok jót hallottam. (link címéből látom csak, mert már levették a hirdetést)
Itthonról ezt láttam hirtelen mobile-n meg ezt[ Szerkesztve ]
élj a mának! sz@rd le a holnapot! szidd a tegnapot!!
-
Dot
őstag
Sziasztok!
Elég rég jártam itt.
Először is szeretném kérni a topic gazdát, hogy az 1. hsz-ből vegyétek ki a kocsijaimat, mert már nincsenek meg.
Remélem hamarosan új kerülhet oda. (amiről természetesen a 40+HD kép küldésre fog kerülni)
De, hogy milyen autóról legyen a kép ahhoz segítséget szeretnék kérni.
B6 vagy B7-es passáton gondolkodom. Keret olyan 6,5milló Ft vagy 16500€.
Jelenleg külföldön lakom.
A következőket szeretném mindenképpen (ami a hajtásláncot érinti) : 2.0 TDI, DSG, kombi, vonóhorog, első kerék meghajtás.
Először is segítséget szernék kérni a motor választásában, ami nagyban szűkítené a keresést.
ha B7 akkor 170LE, ha B8 akkor 150LE.
Főleg azért meg nem szeretnél ad-blue-t. Milyen motorkódokat ajánlotok illetve melyikeket kerüljem?élj a mának! sz@rd le a holnapot! szidd a tegnapot!!
-
Dot
őstag
Sziasztok,
Kis segítséget szeretnék kérni, megint rosszalkodik az ABS-em.
Gyújtásnál ha rajt a lábam a féken akkor érzem, hogy megrúgja kicsit mint mikor jó volt. (nincs 3 sípolás), de sajnos ha fékezek akkor blokkolnak a kerekek.
1 biztosítékot találtam ami az ABS-el van kapcsolatba, ha ezt eltávolítom, jön a 3 sípolás és nincs fékpedál rúgás. (biztosíték tehát jó)
Az ABS kocka 2015 év végén lett felújítva, azóta jó volt.
Esetleg valahogy máshogy tudnám tesztelni, hogy mi lehet a gond?
(a ház előtt az utcát már szépen becsíkoztam )ugyanitt '97-es 1.8T(AEB) Passat eladó, foglalkozós, valszeg ABS hibával
élj a mának! sz@rd le a holnapot! szidd a tegnapot!!
-
Dot
őstag
Hello,
Létezik olyan bluetooth-os hibakódkiolvasó kütyü ami kompatibilis egy '97-es Passattal? Próbáltam párat, de nemigazán működtek. Néhány olcsó kábeles kiolvasó sem működött. Eddig (a szerelők elmondása szerint) csak a drága márkás gép állt vele szóba. Állítólag ez még ilyen fél can buszos rendszer, ami nem a legjobb.
élj a mának! sz@rd le a holnapot! szidd a tegnapot!!
-
Dot
őstag
válasz Mágus2 #151702 üzenetére
facebookon 1.8T 20v csoportba is ezt gyanusítják.
Ott ezt válaszoltam:
Ahogy nézem nem 4 számjegyű összegbe kerül.
Mielött vennék fel rá hitel és feleslegesen venném meg, valahogy le tudnám tesztelni, hogy biztos ez a baja-e?(#151701) molnarpeter: Igen.
(#151700) Morris: Elvileg az renndben van. Azt mondt a szerelő.
Meg hogy nincs szikra a 2-es hengernél.
Kivette a 2es henger gyertyáját, nem szikrázott. Kivette az 1-es hengerét, ott volt szikra.
trafócsere (1-es és 2es henger trafóját cseréltük meg)
Kivette a 2es henger gyertyáját, nem szikrázott. Kivette az 1-es hengerét, ott volt szikra.[ Szerkesztve ]
élj a mának! sz@rd le a holnapot! szidd a tegnapot!!
-
Dot
őstag
Hello!
Segítség kellene.
Indítás után 1-2 perccel remegni/rángatni kezdett az autó (hétfő reggel). Fél napra rá újra mentem az autóval ekkor és a következő 3-4 használatkor teljesen jól működött. Aztán (kedd délután) ismét rángatott. A trafók sorozatos lekötésével kierült, hogy a 2-es hengernél van valami. Kicseréltük az 1-henger trafójával, ugyan úgy nem ment a 2. henger. Gyertyát cseréltem, de semmi javulás. Egy szerelő ismerősöm segítségével többszöri próbálkozásre se sikerült szikrát pattintani a 2. hengerbe.
A 2. és 3. kábelre(ami megy a trafóhoz) egy égőt kötöttünk ami égett. Tehát 2 kábelen tuti nincs szakadás.
Hibakódot nem volt lehetőség olvasni. A check engine lámpa nem ég.
Kaptam tippeket, de nem írom őket most.
'97 Passat kombi AEB motorkódélj a mának! sz@rd le a holnapot! szidd a tegnapot!!
-
Dot
őstag
Hali
Elég gyakran kell töltenem a szervó olajra. Ez nagy bajt jelent, vagy valami tömítést kéne átnézni?
KB év elején nyöszörgött először akkor kapott olajat ilyet:Ezzel sikerült túltöltenem, annyira hogy csurig lett a tartály. Alig ment rá a kupak. Nem volt vele gond látszólag.
kb 2 hónapja megint hallhatóan kérte az olajat. Most ügyesebben töltöttem rá, a min-max között.
Ma megint rá kellett töltsek.
Tegnap még gond nélkül leparkoltam, ma délután már kiállásnál hallottam, hogy szomjas. 2 hónapja is ez volt.Ja ma kicsit habos volt az olaj tetejeezt a 2*1KM-t tette meg kevés olajjal ma. (oda-vissza)
Munez a tiedből nem folyt ki amit beletöltöttünk?
[ Szerkesztve ]
élj a mának! sz@rd le a holnapot! szidd a tegnapot!!
-
Dot
őstag
Hello!
Remélem jó volt a találkozó!
Mági, és vagy többiek!
'97-es 1.8T AEB; váltó:
DHW, csak első kerék meghajtás, kombi.
Kuplung csere előtt állok, VR6 Fan említette, hogy ehhez ki kell kapni a váltót.
Támadt egy olyan ötletem, hogy esetleg egy váltó cserét megejtenék méghozzá úgy, hogy 6 sebességest tenni bele vissza.
Megoldható-e ez a művelet különösebb változtatás és erőfeszítés nélkül?
(óra szerint 200k KM van az autóban)[ Szerkesztve ]
élj a mának! sz@rd le a holnapot! szidd a tegnapot!!
-
Dot
őstag
válasz MunezXBK #120128 üzenetére
Hmm,
Most nézem, lehet ebből 2db-ot sikerült vennem. Mert vettem egy készletet:
ELRING Turbó feltöltő tömítés készlet (703.960) Készlet
1 db 8.488 Ft+ csak a tömítést is megvettem, de azt már a VW-től rendeltem (Berta-Vadász) csak a tömítés 2118 Ft volt.
VR6-fan azt mondta eredetit vegyek mindenből. Bárdis csávó azt mondta nincs eredetije, csak sok napos határidővel tud rendelni. Így megrendeltem a VW-től mert azt tuti eredeti Most néztem, hogy ebben a készletben is van!
(#120127) Piwi Hát ja, bár 1 útja Érdig még tuti lesz
[ Szerkesztve ]
élj a mának! sz@rd le a holnapot! szidd a tegnapot!!
-
Dot
őstag
Sajnos a szerelő mester nem ér rá csak 2 hét múlva.
El akarok menni talira, de félek, hogy a nem megfelelő olaj nyomás nem tesz jót a gépnek.
Bár pályán, magasabb fordulaton gondolom van elég nyomás.
Szerintetek meg merjem lépni ezt a 2*45KM-t?élj a mának! sz@rd le a holnapot! szidd a tegnapot!!
-
Dot
őstag
Pár dolog asszem cserés:
-2tömegű+kuplung szett
-féltengely csuklók
-turbó
-turbó tömítések
-olajteknő tömítés
-olajpumpa
-kipufogó tömítések
-vezérműlánc+feszítő+tömítések
-olaj+szűrő
-légszűrőHalandó embernek ez majdnem 600000Ft. Az autó amibe bele lesz építve ~210000Ft ért lett megvéve
Asszem ez megdobja az értékét[ Szerkesztve ]
élj a mának! sz@rd le a holnapot! szidd a tegnapot!!
-
Dot
őstag
válasz Mágus2 #119248 üzenetére
Már csak 1 utat tervezek menni a mostani turbómmal, remélem az enyémnek az alkatrészei nem itt kötnek ki.
Vagy ha ennyire széthullik akkor ne üsse ki az új lambda szondámat.Gondolom Nektek erősen nyitott rendszer volt az utolsó dobig?!
élj a mának! sz@rd le a holnapot! szidd a tegnapot!!
-
Dot
őstag
Hello,
Tudna valaki segíteni?
Ma Buda környékén lenne egy eladó turbó, valaki nem pék eltudna velem jönni megnézni, hogy érdemes-e belefektetnem? pár sört adnék az elrabolt időért cserébeélj a mának! sz@rd le a holnapot! szidd a tegnapot!!
-
Dot
őstag
válasz MunezXBK #118926 üzenetére
Csipp?
Más: Turbó: Innen kértem ajánlatot, 180k a gyári új.
Ezt mondta még a srác: Turborail új turbó + tömítés: 115.000 Ft. Erről vélemény?Vagy facebookon találtam 100 ér egy újat. Ezzel a szöveggel: Haverom vette a kocsijara de vegul egy 190 lovas kerult fel nem ez. Ezt egy sractol vette, aki kulfoldi szerviz felszamolasabol megvasarolt raktarkeszletet vett meg es volt neki par vadonat uj alkatresze, nekem is onnan sikerult 320as fekemhez betetet vennem.
Ha megnézem személyesen hogyan tudom eldönteni, hogy nem kínai vagy valamilyen sz@r?élj a mának! sz@rd le a holnapot! szidd a tegnapot!!
-
Dot
őstag
válasz focvis #118768 üzenetére
Többen mondták, hogy felújítani nem éri meg. De szerintem ők itt a fehérvári cégekre gondoltak (ha van ilyen, vagy pékekkel csináltatták).
Elgondolkodtam azért a felújítás és az új között, mert max 100k és 170k között van különbség.
Kedden felhívom őket mit mondanak.Most olyan hangja van mint egy fogászati fúrónak ahogy VR6-Fan mondta. Mert, hogy lóg a tengelye. Ez nem tudom mennyire javítható.
Jövőhéten vagy utána megy olajpumpa cserére, mert VR6-Fan szerint nincs nyomásom már. most hagytam el a 199000Km-t ha igaz az óra akkor valszeg gyári a pumpa ami ennyit bír.(#118765) 7600 GS : Igen ezért raktam zárójelbe
(#118767) TaaT:
VR6-Fan: A tuning lefújó szelep marad. Nem érdekel mennyire nem javasolt, imádom a hangját!
[ Szerkesztve ]
élj a mának! sz@rd le a holnapot! szidd a tegnapot!!
-
Dot
őstag
Sziasztok!
1.8 Turbós '97-es passatba keresek új turbót. AEB motorkód, hosszmotor.
Pontosan milyen típus kell bele?Van valakinek megbízható forrása? Esetleg ebay?
Bárdiba 170-ér van Mahle. (vagy 140 ér OSSCA.)élj a mának! sz@rd le a holnapot! szidd a tegnapot!!
-
Dot
őstag
válasz golfvariant #117982 üzenetére
Én még a vonószemet is számon kérném az eladótól(ha olyan az autó).
Mert nem egyszerű és olcsó beszerezni. De egy 10000Ft-s alku tárgya lehetélj a mának! sz@rd le a holnapot! szidd a tegnapot!!
-
Dot
őstag
válasz VR6-Fan #117754 üzenetére
Végre valami ami működik.
lánc feszítőd VVT-s vagy sima?
Ezt honnan tudom meg?Dejó, szelepfedél tömítés idén már 2x volt cserélve, ráadásul most le is lett ragasztva.. Pedig beszéltük a szerelővel, hogy láncot is kell cserélni.
Olaj szeptemberben/3000Km-e volt cserélve valami baszott drágát töltöttek bele 16000Ft/3,5 literér.
Vezérlés januárba volt cserélve.
Néztem 1 videót az nem vette ki a kipu tengelyt, de az AMB kódos volt.Pénteken 6 után vagy szombaton kora délután, akkor össze tudnánk futni?
Ránéznél a motorra esetleg meghallgatnád?
Olajnyomást tudsz mérni, mármint van hozzá eszközöd?
Esetleg hibakód olvasás?
Cserébe van + jegyem a szombat esti Scooter koncertre!élj a mának! sz@rd le a holnapot! szidd a tegnapot!!
-
Dot
őstag
válasz VR6-Fan #117565 üzenetére
Ez mennyire baj, hogy csattog az EVAP szelep? Csereérett?
Néztem videókat, hát a lánc nekem cserés. :S
lánc 15600 Febi
feszítő: 44000Ft JP group vagy 52800 Febi. (eznemolcsób@ssza.meg)
Melyiket ajánlod/ajánljátok?
Illetve a szokásos kérdés: ha már így megbontjuk mit kéne még automatikusan cserélni?
pl: Vezérműlánc feszítő tömítés
Néztem videókat, a tengely elején valami csapágyat is cserélnek, annak mi a pontos neve?Sajnos nem áll rendelkezésemre semmi amivel mérhetném az olajnyomást.
Pénteken megyek fel Pestre, ha gondolod összefuthatnánk és ránézhetnél, hogy milyen gondjai lehetnek még. Vagy ha van műszered az olajnyomáshoz akkor megnézhetnénk, pár sör mellett.
hajtókarcsapágy készlet 30000 és 44000Ft szerintem nem jót nézek
( Olajpumpa JP grpup 28k )( mondjuk ezekből jön le kedvesség; Bárdis árak)
1.8T AEBTo All:
A baloldali hangszóróm halkabban szól mint a többi, a jobboldali meg néha recseg.
Cserélném őket, bármilyen hangszóró jó bele? Haver az összetört civic-éből(6Gen cupé) odaadná őket
Ha ez segít ez van a címkémen:
PRCode: 8RM = 8 speakers (passive)
3B kombi passat[ Szerkesztve ]
élj a mának! sz@rd le a holnapot! szidd a tegnapot!!
-
Dot
őstag
válasz VR6-Fan #117145 üzenetére
Igen AEB.
No, volt a lelkem szerelőnél.
Kicserélte a kartergáz cső rendszert, azt mondta a motor mögött van valami elosztója ami alapból gumi.(6500Ft-be került) Ez az évek alatt kő kemény lett. Meg a szelepfedélen van valami szűrő ahol fent bemegy a kartergáz, az is ki lett tisztítva. (piros nyíl)
Sajnos itthon jutott eszembe, hogy le kellett volna tesztelni mikor lecsavartam az olaj kupakot ugyan úgy rázkódott mint a szerviz előtt tehát így.
Visszavigyem, hogy ez így nemfasza?Illetve hang alapján a következő gondok lehetnek még:
A hátsó ?vezérlő? láncom csörög, mintha a feszítőm tönkrement volna.(nem tudom mi a szerepe a láncnak) Ez mekkora probléma? Milyen egyszerű orvosolni?
A zölddel jelzett résztől jön csúnya hang.A másik a kékkel jelzett alkatrész, alkatrészek, onnan is jön csattogás. Nem emlékszem mit mondott, de tuti nem azt, hogy légtömeg mérő.
élj a mának! sz@rd le a holnapot! szidd a tegnapot!!
-
Dot
őstag
válasz MunezXBK #117316 üzenetére
Nem válasz, csak feléd íródik ez:
Ma 5 körül mentünk haza kollégával. Láttam kint áll az autód, kolléga benézi, hogy szép egy dög, faszán van polírozva..
Mondom ismerem a tulajt..
Nézi.. Hát a rendszámtábla elég ocsmány..
Mondom, az lehet, de legalább jól megy..
Áhh, akkor érti. A nagy sebességgel sok elcsapott bogár tette ilyenné a táblát.[ Szerkesztve ]
élj a mának! sz@rd le a holnapot! szidd a tegnapot!!
-
Dot
őstag
válasz VR6-Fan #116872 üzenetére
A csippelés még nagyon elméleti dolog. Sok minden rendbe kell tennem/tetetnem előtte.
Kezdve a turbó rendszertől: turbó sípol és sziszeg mint egy kígyó és valahol tuti jobban kifúj a kelleténél.
Ez például nem zavar, sőt eléggé tetszik (főleg ha egy fallal megyek párhuzamosan). De gondolom nem tesz neki jót és nem optimális.Továbbá a PCV rendszert mivel ennél egy kicsit jobban dobálja a 710-es alkatrészt.
Szóval most kell keresnem egy nem péket és ki kell cseréltetnem (egyelőre csak a PCV csöveket). Ha már ezt csináltatom még mit érdemes ami ezzel jár/környéken van?Ez utóbbi Mágus kollégától is kérdezném.
élj a mának! sz@rd le a holnapot! szidd a tegnapot!!
-
Dot
őstag
válasz Mágus2 #116857 üzenetére
Köszönöm és többieknek is.
1. Hát már gondolkodtam csippeltetésen, mert hogy akkor "nyugalmi menetben" kevesebbet fogyasztana.
2. Akkor googlizás közben várom VR6-Fan esetleges meséjét.
3. Hát a srác aki cserélte januárba állítólag értett hozzá és nem tépte meg.
élj a mának! sz@rd le a holnapot! szidd a tegnapot!!
-
Dot
őstag
Mágus és kevésbé pékek!
Ma sikeres gyertyacserét hajtottam végre!
Ami "feltűnt", hogy szemből az 1.2.3. gyertya olajos volt.
Az 1. közepesen, 1-2 csepp cseppent le kivevés után. 2. nagyon szint állt az olajba, folyt róla az olaj. 3. alig volt olajos, 4. száraz volt.
Ehhez mérten a trafóktól levezető gumi is olajos volt kívül belül. Illetve a gyertyák érintkezője és "szikrát keltő" elektródák is.Januárban lett cserélve szelepfedél tömítés és olaj.
Az olaj amit ott találtam sötétbarna volt(nem hinném hogy januári)1.8T AEB '97
élj a mának! sz@rd le a holnapot! szidd a tegnapot!!
-
Dot
őstag
Ismer valaki Fehérvár környékén jó autó villamossági szerelőt?
élj a mának! sz@rd le a holnapot! szidd a tegnapot!!
-
Dot
őstag
válasz focvis #116485 üzenetére
Ha rákattintasz a linkre a kép alatt, jobb oldat vagy egy kör grafikon. Na, az a 60% város az arányos.
Sokat használom rövid távon hideg motorral, de ha bemelegszik akkor nyomni kell neki, hogy ne lustuljon el!Ezért szeretnék venni hozzá pár kiegészítő órát: Olaj hőmérő és turbó nyomás mérő.
Valami kis szolidat. Ezek hogy működnek? Mármint utólag is be lehet szerelni? Megbízható képet tud adni a motorról?élj a mának! sz@rd le a holnapot! szidd a tegnapot!!
-
Dot
őstag
válasz focvis #116253 üzenetére
és (#116280) Mágus2 és (#116289) I-sty
https://www.spritmonitor.de/en/detail/726513.htmlPedig most már nem is nyomom neki, de tényleg!
[ Szerkesztve ]
élj a mának! sz@rd le a holnapot! szidd a tegnapot!!
-
Dot
őstag
válasz VR6-Fan #113929 üzenetére
Lehet még gyári
Ha nem felejtem el holnap megnézem.
Kínai kábellel és tört szoftverrel is ki lehet ezeket olvasni? Igen, nincs viszonyítás.Amúgy a csippelést már többen mondták, hogy írassak rá egy ki tuningot. Őszintén egy kicsit félek, nehogy úgy járjak mint zsolt19900
élj a mának! sz@rd le a holnapot! szidd a tegnapot!!
-
Dot
őstag
válasz Mágus2 #113923 üzenetére
Nem tudom.
1.4 MPI-vel egyszer már átéltem hasonlót, emelkedőnek eltűnt a nyomaték, félreálltunk üresbe pörgettük semmi baja. Elindultunk darabig jó volt majd megint. De az azt hiszem durrogott is.
Akkor a benzinpumpát cserélte egy gyanús kinézetű bosnyák.Szerintem a tank lyukas.. valahol bele kell tölteni a nyálat, illetve ki kell szívni
VAAGY, bitpork ötletéből, darabos a benzin! Gyanús is volt 298,9Ft-rért Agip-on.
[ Szerkesztve ]
élj a mának! sz@rd le a holnapot! szidd a tegnapot!!
-
Dot
őstag
Hali!
Ma mentem 1 kört a passatommal, friss műszakival, új lambdaszondával.
egy kigyorsítás után fura dolog történt, ha 2-esbe vagy nagyobb sebességi fokozatba padló gázt nyomtam 2000-4000 fordulatszámba, ledadogott a motor.
Csináltam videót. 25 másodperctől tessetek figyelni.
Nem padlógáznál, jól ment: 1:05ig majd ott 4-esbe benyomtam tövig, kapásból visszavette a gázt.
2:25nél szúrok egy 2-est, ha szépen gyorsítok nem történik semmi szokatlan, ráadásul 4000 fölött se 2:36. Vagy az volt a baj, hogy 70nél elforogtak a kerekek. 2:42nél kérem hagyjátok figyelmen kívül a hangos kommentemet(vagy érezzetek együtt ). 3:26nál 4-esbe ~2000 ismét látható a jelenség.
Egy másik kamerából az egész. A videó elején lévő gyorsítás után csinálta.Jó informatikus lévén, újraindítottam a kocsit, azóta koppkopp nem csinálta.
Tudom, nézzem meg a logot.. De az lesz pár nap. Addig valami gyors ítélet?
1.8T AEB '97élj a mának! sz@rd le a holnapot! szidd a tegnapot!!
-
Dot
őstag
No, tudom már többször feljött a téma, de igazán benzines(1.8Té AEB, váltó: DHW) kocsihoz annyira nem volt fókuszba:
2 tömegű lendkerék, vagy inkább kiváltó szett?2 tömegű: SACHS Kuplung szett lendkerékkel: ~115000FT
VAGY
kiváltó:
VALEO Kuplung átalakító: ~110000Ft
NATIONAL Kuplung átalakító:~100000Ft
WESTLAKE Kuplung szett lendkerékkel: ~85000FtEddig 4 szererőt kérdeztem meg 2 mondta, hogy nagyobb kárt csinál a kocsiba, ha nincs 2 tömegű, mint amennyit spórolok a vétellel.
2 mondta, hogy az előző modellekben sem volt és mivel benzines, nem lesz neki semmi baja.Oké, most olyan nagy difi nincs a 2 között, de a következő cserénél már azért lenne! Bár kitudja megéri-e azt a kort.
Igaz jelenleg nincs baja a 2 tömegűnek, de a kuplung már kezd a határra érni(még nem csúszik, de nagyon fent fog). Azt viszont egyértelműen mondták, ha most csak kuplungot cserélek nagyon rövid idő alatt megeszi az új kuplung a 2 tömegűt. Szóval mind2 cserélem, csak nem tudom melyikre?
élj a mának! sz@rd le a holnapot! szidd a tegnapot!!
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest