- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Alkalmazásbemutató: Keep
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- iOS alkalmazások
Hirdetés
-
Már tudjuk, hogy mikor jön az idei Xbox Games Showcase
gp A showt egy külön Direct előadás követi, ami szinte biztosan az idei Call of Duty lelepelzése lesz.
-
Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
it Az EB közölte: az Apple iPad táblagépekre írt iPadOS rendszere is kapuőrnek számít, az üzleti felhasználókra gyakorolt fontossága miatt.
-
Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
ph A Kereskedelmi Minisztérium egyelőre csak felméri a helyzetet, egyelőre nem látni, hogy tudnak-e bármit is tenni.
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Pixx96 #148495 üzenetére
Elsőnek a kábel szakadást kell ellenőrizni. A motorvezérlő azon csatlakozóján, ami 121 pines, a 84-es pin és a MAP szenzor 4-es pinje között. Ha ez megvan, meg kell nézni, gyujtáson kap-e áramot az 1-es pin és a teste is ellenőrizni kell a 3-ason.
Majd utána lehet bogarászni a szofisztikált szívósoron. Mivel közvetlen befecskendezéses, a szívósor két részből áll, csatlakozik hozzá vagy 20 dolog... Sok türelem kell ehhez, nem egyszerű. A gégecsőben akár méterekre a jeladótól is el tud dörzsölődni a kábel, ezzel kell kezdeni. Ránézésre minden kábelköteg jó.
tomcsi23, a közvetlen befecskendéses benzines is feláras?
[ Szerkesztve ]
-
válasz Pixx96 #148825 üzenetére
Akkor kérlek keríts valakit aki meg tudja csinálni először a pillangószelep adaptációját megfelelő szoftverrel. Utána sokkal egyszerűbben lehet haladni a hibakereséssel. Plusz azzal a szoftverrel meg lehet mérni a keverékképzést is a nox szenzor kapcsán.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Pixx96 #149300 üzenetére
A turbót dugózd le, attól koxosodik meg a kartergáz visszavezetést. Ezekben az EGR nem kozmálja oda az olajfilmet. A kérdés, honnan az olajfilm? Jól sejted, a turbóbül és a kartergáz visszavezetésből.
A koxosodás problémája a közvetlen befecskendezéses motornál nem oldható meg, hacsak nem tesznek mellé másik befecskendező rendszert, ami rendszeresen lemossa a szelepeket.
A kartergáz visszavezetés az FSIben is behordja az olajat a szívó oldalra.
A válasz is komoly volt, nem érsz el vele semmit, pontosan úgy fog koxosodni, mintha bentmarad az EGR.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Pixx96 #149305 üzenetére
Nem hiszek neked, mert nem ez okozza a koxosodást, csak kísérő jelenség. A szelepekre az olajfilm ég rá, olajfilm meg lesz benne, akkor is ha nem lesz EGR... Ha lekötnéd és elvezetnéd a földre a kartergáz visszavezető csövet, 1x lepucolod a szelepeket és tiszták maradnak(cserébe mindig égett olajszag lesz az autó körül, ha jár a motor). Az EGR is az olajfilmet égeti meg, maga a kipufogógáz tiszta. Az EGR csak forró levegőt tol a rendszerbe, minimális korommal. A szelepre nem éget rá semmit, a szelep maga sokkal forróbb, mint az EGR gázai.
Vakítsd le az EGR-t és nézd meg a szelepeket 1 év múlva, pontosan annyi kox lesz rajtuk, mint ha be lenne kötve az EGR.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Pixx96 #155393 üzenetére
Soha nem hallottam ilyen márkáról...
A bárdiba besétálsz és megreklamálod. Nem ismerem a szabályaikat. Vannak alkatrészek, amihez igazolás kell, hogy szakműhely szerelte be, ne cserét kérj, hanem egy bosch légtömegmérőt. Ez egy olyan alkatrész, amiből nem vennék utángyártottat. Nem kell jónak lennie, a mai világban simán elég, ha kitölti a régi alkatrész helyét.
Az illatosítón lehet spórolni, de ilyesmin nem érdemes.
[ Szerkesztve ]
-
i-sti
senior tag
válasz Pixx96 #155455 üzenetére
Olaj topic
Castrol helyett próbálhatod a mobil1-et.
Váltóolaj pedig #csakagyári[ Szerkesztve ]
Novum Forum Siculorum
-
VR6-Fan
veterán
válasz Pixx96 #155707 üzenetére
9X csatornán van az elvárt, megvalósult ü.a. nyomás és a kitöltési tényező, meg talán az rpm ha jól emlékszem.
kéne log!
maf-ról, kért-kapott lambdáról meg fent említett csatornáról abból lehet valami okoskodni, ugye nem 95-el jársz?"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
-
-
válasz Pixx96 #155714 üzenetére
Nem értem mivel szolgáltam meg zsidózást.
De bárminek is hordasz le, a tény még tény marad: nem érted amit mondanak azzal együtt, hogy a diagnosztika is a rendelkezésedre áll. Eklatáns példa, a "miért felesleges a vcds otthonra" ökölszabályra.https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
simonjoe
senior tag
válasz Pixx96 #159043 üzenetére
Jó reggelt!!
Minden valamire való festékboltban van színkeverési lehetőség. Sajnos a kis mennyiségű keverés mint a spray-s dobozba történő töltés, kicsit rizikós, mert nehezebb az arányokat telibe találni, hiába mg-ra adják hozzá a komponenseket. De, azért többnyire sikerülni szokott. Ne felejts el lakkot sem venni hozzá, az is valami spéci, mert tartalmazza az edzőt is, amit fényező üzemben külön kevernek hozzá. Nemtom hol laksz, én utoljára Budaörsön kevertettem ki színt, ott nagyon ügyes volt a faxi, még a kocsit is megnézte, h milyen állapotú a fényezés rajta, annak függvényében kevert.
Ja, és vigyél pénzt magaddal rendesen, mert nem olcsó!Joe
-